ΚΟΥΙΖ

Ενόψει δημοτικών εκλογών, θα υποσχεθούν και πάλι την κατασκευή κολυμβητηρίου στην Περαχώρα, όπως το 2006; Μπορεί να πιάσει τώρα που έχει ακριβύνει και η βενζίνη.
(270912)




Είπαν…

«Μπορούν να διανοηθούν -αν είναι εφικτό- μέντορας και Κώωτσης με την απομάκρυνση του πυροσβεστικού οχήματος από το Σχίνο, ποιοί κίνδυνοι ελλοχεύουν, οι οποίοι, ωστόσο, είναι κατανοητοί από παιδιά του δημοτικού; Είναι δύσκολο να σκεφθούν ότι σε μια απλή πυρκαγιά από τυχαίο γεγονός, στην περίπτωση που φυσάει Βοριάς θα καούν τα Γεράνεια, το Ελατοδάσος και η φωτιά θα γυρίσει στο Λουτράκι; Επιτέλους, σταματήστε να παίζετε με την τύχη του τόπου»!
(270912)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;




Η ΜΑΡΙΝΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙ… ΤΗ ΡΟΤΑ ΤΗΣ

Νέα δεδομένα για την τύχη της κατασκευής του Τουριστικού Λιμένα Λουτρακίου ή πιο ορθά να ανάψει το πράσινο φως για την κατασκευή της, βάζουν πλέον δύο δεδομένα τα οποία πλέον θα πρέπει να θεωρούνται ακλόνητα, λόγω της σοβαρότητας που τα ακολουθεί.
Το πρώτο εξ’ αυτών αφορά την ειλημμένη απόφαση πλέον του υπουργείου Πολιτισμού και της αρμόδιας διεύθυνσης Αρχαιοτήτων για την ανέλκυση, αναστήλωση και προστασία του Αρχαίου Διόλκου που βρίσκεται στο Νοτιοδυτικό άκρο της Διώρυγας Κορίνθου.
Έχουν ωριμάσει πλέον όχι μόνον οι συνθήκες, αλλά και το ίδιο το έργο και γι’ αυτό το λόγο με το κονδύλι των € 100.000 που εκχώρησε -σε βάρος των θερινών εκδηλώσεων με πρωτοβουλία του προέδρου του Νίκου Λόη- ο Δημοτικός Οργανισμός Πολιτισμού Αθλητισμού Περιβάλλοντος «Προμηθέας», έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί από συγκεκριμένη τεχνική εταιρεία η μελέτη του έργου, προκειμένου να ενταχθεί στο EΣΠΑ της περιφέρειας Πελοποννήσου. Κάτι άλλωστε, που έχει βρει σύμφωνο τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, ο οποίος έχει ανταποκριθεί θετικά προς αυτή την κατεύθυνση.
Το δεύτερο δεδομένο, βασίζεται εξ’ ολοκλήρου στην πρόθεση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Ανώνυμης Εταιρείας Διώρυγας Κορίνθου (ΑΕΔΙΚ) Α.Ε. Κωνσταντίνου Μπαρκογιάννη να προχωρήσει σε διετές κλείσιμό της Διώρυγας Κορίνθου, με σκοπό την αναβάθμιση κι εκσυγχρονισμό της, προκειμένου να ανταποκρίνεται πλέον στις σύγχρονες απαιτήσεις…
Σύμφωνα με την προχθεσινή αναδημοσίευση του e-korinthos.gr -από πανελλήνιας εμβέλειας εφημερίδα- της συνέντευξης του Κωνσταντίνου Μπαρκογιάννη, το κανάλι θα γίνει σχεδόν διπλάσιο από τα 24,6 μ. που είναι σήμερα σχεδόν θα αγγίξει τα 50 μ., ενώ θα εκβαθυνθεί σύμφωνα με το σχεδιασμό άλλα τρία μέτρα και από τα 8 μ. που είναι σήμερα θα φθάσει τα 11 μ.
Στην κυριολεξία πρόκειται για ένα διαφορετικό έργο από αυτό που γνωρίζουμε οι σύγχρονοι νεοέλληνες και με την ολοκλήρωσή του θα βρεθούμε ενώπιον ενός νέου έργου γιγαντιαίου, έναντι αυτού που προϋπήρχε.
Η Διώρυγα Κορίνθου, ως γνωστόν ελέγχεται άμεσα από τη διεύθυνση Νεωτέρων Μνημείων του υπουργείου Πολιτισμού κι οποιαδήποτε εργασία η επέμβαση στη διώρυγα ή στον περιβάλλοντα χώρο της, απαιτεί το οκέι της εν λόγω διεύθυνσης.
Αυτό πρακτικά σημαίνει, ότι ο Κωνσταντίνος Μπαρκογιάννης για να εξαγγείλει τις προθέσεις και σχεδιασμούς της εταιρείας του, έχει πραγματοποιήσει την ανάλογη προεργασία κι έχει λάβει θετική απάντηση γι’ αυτές τις εκτεταμένες εργασίες.
Μ’ αυτή τη μετατροπή και την αλλαγή της φυσιογνωμίας του έργου, αίρεται κι άλλη μία αστειότητα που προφασίζονταν τότε στη συγκεκριμένη συνεδρίαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ) του 2002, ότι θα αλλοιωθεί με την κατασκευή της μαρίνας Λουτρακίου η εικόνα και η φυσιογνωμία του μνημείου.
Από τη στιγμή λοιπόν που θα εκλείψουν αυτοί οι δύο προφάσεις εν αμαρτίαις, που προφασίζονταν κάποιοι στο ΚΑΣ, ανοίγει πλέον διάπλατα ο δρόμος για την κατασκευή του Τουριστικού Λιμένα Λουτρακίου.

Ποιο ρόλο θα παίξουν οι επικεφαλής των συνδυασμών;
Ας ελπίσουμε ότι οι ταγοί του τόπου θα βγουν μπροστά για τη διεκδίκηση του έργου και δεν θα διστάσουν να δυσαρεστήσουν τους μεγαλομετόχους της Club Hotel Loutraki S.A. Δηλαδή, δεν θα κάνουν το ίδιο ακριβώς, όπως με τη γνωμοδότηση Τσοβόλα στην οποία γυρίζουν την πλάτη και περί άλλων τυρβάζουν, έχοντας την αίσθηση ότι η τοπική κοινωνία δεν γνωρίζει το θέμα.
Η στάση τους αυτή, όλων ανεξαιρέτως, να μην προσφεύγουν στη Δικαιοσύνη για παράβαση καθήκοντος κατά του Κώωτση, τους καθιστά «συνενόχους», όπως επισημαίνουν νομικοί κύκλοι της Κορίνθου στο loutraki-press. Ενώ με την παθητική τους στάση, συμβάλλουν τα μέγιστα να έχει βαλτώσει η υπόθεση και να στερούνται από το ταμείο της εταιρείας του δήμου Λουτρακίου, της Λουτράκι Α.Ε. περίπου € 10.000.000, τα οποία έχει τόσο μεγάλη ανάγκη για να εξέλθει της διελκυστίνδας που σήμερα ευρίσκεται, γεγονός που την απειλεί με άμεση χρεοκοπία!
Αξιοσημείωτο είναι, ότι επικεφαλής συνδυασμού που και στο παρελθόν δεν ήθελε τη μαρίνα, όπως και τον προαστιακό, δύο έργα υποδομής που θα φέρουν ανάπτυξη στον τόπο, πρόσφατα σε δηλώσεις του σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό είχε πει: «Νομίζω ότι η μαρίνα δεν είναι ανάπτυξη», όταν από το 2004 οι κυβερνητικοί σχεδιασμοί και οι αρμόδιοι υπουργοί Τουρισμού κάνουν λόγο για την αναγκαιότητα κατασκευής μαρίνων στη χώρα μας. Μια κατεύθυνση που δίνει και η Ευρωπαϊκή Ένωση εν μέσω της κρίσης που βιώνουμε…
Απλά ένα ερώτημα:
Ο δήμαρχος Κορίνθου Αλέκος Πνευματικός που ζήτησε η μαρίνα Λουτρακίου να μεταφερθεί στον τόπο του σας φαίνεται για ανόητος;
Γιατί τα δείγματα γραφής του άλλα μαρτυρούν και μόνον με τα κιάλια, τουλάχιστον σ’ αυτόν τον τομέα μπορείτε να τον κοιτάζετε, όταν γι’ αυτόν δεν υπήρχαν χρήματα και στο Λουτράκι σπαρταρούσαν ζωντανά τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ!
Πώς έχει αλλάξει λοιπόν κι έχει αναβαθμισθεί η Κόρινθος και σε ποια κατάντια έχετε αφήσει το άλλοτε παραθεριστικό στολίδι ολόκληρης της Ελλάδας;
Επισημαίνεται ότι σε περίπου πενήντα ημέρες θα συζητηθεί στο αρμόδιο τμήμα του Συμβουλίου Επικρατείας η αίτηση αναίρεσης της κατάπτυστης απόφασης του ΚΑΣ του 2009 που έβαζε νέο φραγμό στην κατασκευή της μαρίνας Λουτρακίου.
(270912)
Return top