ΚΟΥΙΖ

Μήπως η ΔΕΥΑΛ-Π, λόγω της τακτικής της των υψηλών τόνων και να ρίχνει λάδι στη φωτιά, χωρίς να το αντιλαμβάνεται παίζει το παιχνίδι για το οποίο κατηγορεί όλους τους άλλους; Δεν θα πρέπει να το ξανασκεφθούν, γιατί τώρα δεν έχουν απέναντί τους συμφέροντα, αλλά πολίτες που ενδιαφέρονται για την υγεία τους;
(180912)




Είπαν…

«Κώωτση, δεν παίρνεις στο γραφείο Τύπου του δήμου Λουτρακίου αυτόν που συντάσσει τις ανακοινώσεις της ΔΕΥΑΛ-Π; Σίγουρα καλύτερη δουλειά θα κάνει από τους υπάρχοντες…»
(180912)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;




«ΒΟΜΒΑ» ΠΕΡΙΚΛΗ ΜΠΑΛΟΔΗΜΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
ΓΙΑΤΙ Ι ΚΩΩΤΣΗΣ «ΠΝΙΓΕΙ» ΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ € 10.000.000!

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Άλλη μια φορά και δεν είναι η πρώτη που πολίτης στο δήμο Λουτρακίου παίρνει την κατάσταση στα χέρια του, για να αναπληρώσει το κενό που αφήνουν σκόπιμα οι ταγοί του, γιατί δεν διαθέτουν το πολιτικό ανάστημα να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων και δυστυχώς κινούνται σε μηδενικά ακόμη και σε αρνητικά επίπεδα.
Όταν δεν διαθέτουν και δεν επιδεικνύουν το σθένος να αρθούν και να ανταποκριθούν στο ύψος των περιστάσεων, αλήθεια ποιός είναι ο λόγος ύπαρξής τους;
Με ποιο θράσος θα βγουν και πάλι στις ρούγες και στα μπαλκόνια να διεκδικήσουν τη ψήφο των συμπολιτών τους για να τους σώσουν και να σώσουν παράλληλα τον τόπο οδηγώντας τον σε ασφαλή και υπήνεμα νερά;
Σίγουρα, κανείς δεν το αμφισβητεί ή έχει διάθεση να μη δεχθεί ότι ο σημερινός δήμαρχος του τόπου Κώστας Λογοθέτης αποδεικνύεται η χειρότερη επιλογή που μπορούσε να συμβεί στην ιστορία του. Όπως και κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει ότι μεθοδευμένα και σκόπιμα δεν επιθυμεί τη διάσωση και σωτηρία της μεγαλύτερης εταιρείας του δήμου Λουτρακίου της Λουτράκι Α.Ε. που έχει στην κατοχή της περιουσιακά στοιχεία δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, αρνούμενος να διεκδικήσει απαιτήσεις ύψους € 10.000.000, από τους οφειλέτες της για να μην τους δυσαρεστήσει;
Μήπως είναι τυχαίο ι Κώωτσης, όταν θέλει να αποπροσανατολίσει και να αποτρέψει τη συζήτηση από συγκεκριμένο θέμα, κατά την προσφιλή του τακτική επικαλείται σκοτεινές δυνάμεις και φαντάσματα που τον πολεμούν, προκειμένου να μπορεί απερίσπαστα να διαιωνίζει το μπάχαλο;
Στο ίδιο μήκος κύματος και τακτικής δεν κινούνται οι εν δυνάμει υποψήφιοι δήμαρχοι για τις προσεχείς δημοτικές εκλογές του 2014, οι οποίοι αν κι έχουν γνώση και είναι κοινωνοί των διαδικασιών που πρέπει να ακολουθηθούν, αφού ο δήμαρχος δεν κάνει απολύτως τίποτα, θα έπρεπε να έχουν κινηθεί αυτοί προς αυτήν την κατεύθυνση;
Ωστόσο, περί άλλων τυρβάζουν και κανενός φαίνεται να μην ιδρώνει το αυτί!..

Ποιός είναι τελικά ο ρόλος της αντιπολίτευσης;
Μήπως κι αυτοί από την πλευρά τους δεν θέλουν να δυσαρεστήσουν τους οφειλέτες κι όσους έβλαψαν τη Λουτράκι Α.Ε., άσχετα αν ζημιώνεται ο τόπος και κινδυνεύει να απωλέσει περιουσιακά του στοιχεία;
Έχει διαπιστώσει κάποιος οι κύριοι της αντιπολίτευσης να έχουν ασχοληθεί σοβαρά και να έχουν κινηθεί σύμφωνα με τις υποδείξεις της γνωμοδότησης Τσοβόλα;
Αλήθεια τι έχει κάνει ο εμπειρότερος όλων Παύλος Παύλου ο οποίος διαθέτει τη μεγαλύτερη και πλουσιότερη εμπειρία να προσφεύγει στη Δικαιοσύνη, ιδιαίτερα για πολιτικούς λόγους και την κριτική που του ασκήθηκε για την ποιότητα και το επίπεδο άσκησης των καθηκόντων του ή για να διώξει πολιτικούς του αντιπάλους επειδή τον κατήγγειλαν; Δεν θα έπρεπε στοιχειωδώς λοιπόν ο Παύλος Παύλου, ήδη να έχει προσφύγει στη Δικαιοσύνη διεκδικώντας τα δικαιώματα του τόπου που επιπρόσθετα θα τον βγάλουν από τις περιπέτειες; Με ποια εχέγγυα ζητάει να τον υπερασπισθεί εκ νέου;
Ο τέως δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης, που επίσης και κατά πάσα πιθανότητα θα διεκδικήσει εκ νέου τη δημαρχεία το 2014, ενώ απορίας άξιο είναι γιατί προς αυτή την κατεύθυνση δεν κινείται ο μη εμπλεχθείς στο παρελθόν με τη διοίκηση του δήμου Λουτρακίου Γιώργος Πετρίτσης; Για τον οποίο αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία κι αυτή τη στιγμή θα έπρεπε να τρώει σίδερα;
Έναντι λοιπόν όλων των προαναφερομένων ξαναχτύπησε ο συνήθης ύποπτος νομικός Κορίνθου Περικλής Μπαλοδήμος, ο οποίος μ’ επιστολή του προς το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Λουτρακίου, την οποία επίσης κοινοποιεί με δικαστικό επιμελητή στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κορίνθου, τους Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης και την Τουριστική ΟΤΑ Α.Ε. επισημαίνει την προκλητική αδιαφορία του δήμου Λουτρακίου και των ταγών του τόπου για τη γνωμοδότηση Τσοβόλα κι όσα υποδεικνύει ότι δικαιούται να διεκδικήσει ο τόπος, αλλά αυτοί περί άλλων τυρβάζουν.
Η επιστολή έφθασε στο loutraki-press πριν περίπου μισή ώρα από fax της Ιάσωνος κι έρχεται ως επιστέγασμα της επιμονής που επιδεικνύει το εν λόγω ιστολόγιο για τη σοβαρότητα που πρέπει να επιδείξουν επιτέλους οι ταγοί του τόπου και να διεκδικήσουν μέχρι λεπτού όσα ανήκουν και δικαιούται η Λουτράκι Α.Ε. και κατ’ επέκταση ο τόπος.
Άλλως, αν δεν μπορούν να το κάνουν κι έχουν κώλυμα μήπως και δυσαρεστήσουν τους οφειλέτες του δήμου Λουτρακίου, καλόν κι ωφέλιμον για τον τόπο, το μέλλον και την προοπτική του θα είναι να κάτσουν σπίτι τους.
Ειρήσθω εν παρόδω ο Περικλής Μπαλοδήμος ως πατριώτης και για το όφελος του τόπου ιδίοις δαπάναις απέστειλε την επιστολή με δικαστικό επιμελητή. Ι Κώωτσης με το «συγγενή» κουμπάρο του την ώρα που το Λουτράκι δυσφημείτο πανελλαδικώς για το πολυτιμότερο του αγαθό, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Λουτρακίου, δεν μπήκαν καν στον κόπο να επιδώσουν την εξώδικη διαμαρτυρία με δικαστικό επιμελητή κι επέλεξαν τη συστημένη επιστολή.
Ακόμη κι από αυτή την αντίδραση, πώς θα σε πάρει ο άλλος στα σοβαρά;

Να πέσουν οι μάσκες στο δημοτικό συμβούλιο
Η υπόθεση μετά από αυτή την εξέλιξη είναι υποχρεωτικό πλέον να συζητηθεί ως θέμα ημερήσιας διάταξης σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, όπου θα πέσουν οι μάσκες και θα αναδειχθεί ποιός κοροϊδεύει ποιόν και κυρίαρχα ποιός εμπαίζει την κοινή γνώμη.
Δικηγόροι που έχουν κάνει την προεργασία υπάρχουν, ξέρουν τι έχουν διαπιστώσει, ξέρουν που είναι το πρόβλημα, αλλά κυρίαρχα έχουν γνώση και ξέρουν τι ακριβώς πρέπει να αναζητήσουν. Επομένως, πρόκειται για σημαντική ευκαιρία και ιστορική στιγμή να διαπιστωθεί αν οι ταγοί του τόπου ενώπιοι ενωπίω στην τοπική κοινωνία θα αρθούν στο ύψος των περιστάσεων ή θα επιλέξουν το στρίβειν δια του αρραβώνος, κοινώς με πολιτικάντικες μεθοδεύσεις θα αποφύγουν να απαιτήσουν από τους οφειλέτες της Λουτράκι Α.Ε. τα του καίσαρος των καίσαρι! Δηλαδή να τεθούν επί τάπητος πραγματικά κεφάλαια και τόκοι να επιδιωχθεί συμβιβασμός κι αν δεν επιτευχθεί αυτό προσφυγή στη Δικαιοσύνη με αγωγές και μηνύσεις όπως υποδεικνύεται στη γνωμοδότηση Τσοβόλα, επιπρόσθετα με τις νέες παραμέτρους που θέτει ο έγκριτος νομικός Κορίνθου Περικλής Μπαλοδήμος και επιβάλλεται να συμπεριληφθούν.

Τι γράφει ο με αναγνωρισιμότητα νομικός
«Είμαι δημότης του δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας και δικηγόρος στο Πρωτοδικείο Κορίνθου. Με την ιδιότητά μου αυτή κατέστην δέκτης πολλών πληροφοριών μεταξύ των οποίων και ανωνύμων, αλλά και ταχυδρομικώς φακέλων με φωτοτυπίες εγγράφων που αφορούν την Κοινοπραξία του ΚΑΖΙΝΟ Λουτρακίου. Τις πληροφορίες αυτές μαζί με φωτοτυπίες εγγράφων και ορισμένα δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου και συμπεράσματα τα ταξινόμησα και υπέβαλα Ενώπιον του κ. Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου την από 3-2-2010 αναφορά μου αντίγραφο της οποίας κοινοποίησα στην Δημοτική Εταιρεία Τουριστική Λουτρακίου ΟΤΑ ΑΕ.
Με βάση την αναφορά μου αυτή το διοικητικό συμβούλιο της Λουτράκι Α.Ε. έδωσε  σχετική εντολή στο νομικό σύμβουλο της Γεώργιο Ν. Πέτρου ο οποίος υπέβαλε σε αυτήν την με αριθμό πρωτ. 88/10-3-2011 από 1-3-2011 Εισήγηση - Γνωμοδότησή του.
Εν συνεχεία το διοικητικό συμβούλιο της Λουτράκι Α.Ε. με απόφασή του ανέθεσε στους δικηγόρους Αθηνών Δημήτριο Τσοβόλα, Ιωάννη Πέππα και Αρετή Μαργαρίτη να γνωμοδοτήσουν και να εισηγηθούν επί της άνω αναφοράς μου και της γνωμοδότησης του νομικού συμβούλου της Γιώργου Πέτρου και εν συνεχεία , εφόσον συντρέχει λόγος, να συντάξουν τις αναγκαίες αγωγές κ.λπ.
Οι ως άνω τρείς δικηγόροι συνέταξαν την από 15-6-2011 Γνωμοδότηση - Εισήγησή τους την οποία υπέβαλαν στην Λουτράκι ΑΕ με αριθ. πρωτ. 290/27-6-2011. Η γνωμοδότηση - εισήγησή τους αποτελείται από 56 σελίδες.
Με την εισήγηση αυτή διαπιστώνεται η διάπραξη σοβαρών αδικημάτων σε βάρος της Κοινοπραξίας του ΚΑΖΙΝΟ και της Λουτράκι Α.Ε. σε βαθμό κακουργήματος.
Η έκθεση αυτή βασίστηκε και στην από 6-12-2000 έκθεση ελέγχου του υπουργείου Οικονομικών (ΕΘ.Ε.Κ.) την οποία είχαν αποδεχθεί έκτοτε η Κοινοπραξία του ΚΑΖΙΝΟ και Η ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Α.Ε.
Στις σελίδες 47-48 της ως άνω γνωμοδότησης - εισήγησης εκτίθενται ονομαστικά τα μέλη του εκάστοτε διαχειριστικού συμβουλίου της Κοινοπραξίας των ετών 1995 - 2010. Μεταξύ των ονομάτων αυτών αναφέρονται  και οι βασικοί μέτοχοι της μητρικής εταιρείας που εδρεύει στο εξωτερικό οι οποίοι με την ιδιότητά τους αυτή, ως ελέγχοντες την πλειοψηφία της Κοινοπραξίας δια της ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ, αλλά και αυτοτελώς ως διαχειριστές της Κοινοπραξίας.
Αυτοί έχουν την ποινική και αστική ευθύνη να αποζημιώσουν την Κοινοπραξία και να ελεγχθούν ποινικά, σύμφωνα με τις άνω εκθέσεις.
Στην ίδια γνωμοδότηση των τριών δικηγόρων υπάρχει σαφής εισήγηση (σελ. 52, 53, 54, 55, 56) για τις δικαστικές ενέργειες που θα έπρεπε να προβεί άμεσα η Λουτράκι Α.Ε. και ο δήμος Λουτρακίου - Αγίων Θεοδώρων.
Μεταξύ των ενεργειών σύμφωνα με την έκθεση όλων (και των 5 δηλ. δικηγόρων) ήσαν και οι εξής:
1 Η συμπλήρωση του φακέλου της όλης υπόθεσης ο οποίος ήταν ελλιπέστατος και τα βασικότερα στοιχεία του τα έδωσα έκτοτε εγώ.
2 Η αναφορά των ανωτέρω στους ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης για να πράξουν από πλευράς τους τα δέοντα.
3 Να παρέμβουν και παραστούν ως Πολιτικοί Ενάγοντες στην άνω μηνυτήρια αναφορά μου σύμφωνα, και με την έκθεση του Γεωργίου Πέτρου.
4 Να ασκήσουν άμεσα ασφαλιστικά μέτρα, έτσι ώστε να μην μπορούν να κάνουν αναλήψεις από τα ποσά που φέρεται στους ισολογισμούς της Κοινοπραξίας ότι οφείλονται από μερίσματα προηγουμένων ετών, τα οποία η εταίρος ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Α.Ε. δεν είχε αναλάβει.
Η ίδια εταιρεία δεν είχε χρηματοδοτήσει το σύνολο του όλου έργου με δικά της χρήματα όπως προβλέπει το άρθρο 4 κεφ. Γ του από 28-4-1995 ιδιωτικού συμφωνητικού Κοινοπραξίας με αριθμό κατάθεσης στο Πρωτοδικείο Κορίνθου 219/199 .
Το μεγαλύτερο μέρος του συνόλου των έργων, όπως ξέρετε, χρηματοδοτήθηκε από τις εισπράξεις της Κοινοπραξίας και όχι από την ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ όπως θα έπρεπε και είχε συμβατική υποχρέωση.
Αποτέλεσμα είναι ότι στο ισολογισμό της Κοινοπραξίας στις 31-12-2010 να φέρεται ότι η Κοινοπραξία οφείλει στην ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Α.Ε. στο λογαριασμό «κέρδη πληρωτέας σε κοινοπρακτούντα μέλη» 52.320.521,78 ευρώ και στο λογαριασμό «υποχρεώσεις προς συνδεδεμένες επιχειρήσεις» 24.414.163,63 ευρώ.
Παρά ταύτα διανύθηκε όλο το έτος 2011 και στο ισολογισμό στις 31-12-2011 στο λογαριασμό «κέρδη πληρωτέας σε κοινοπρακτούντα μέλη» εμφανίζεται το ποσό των 39.820.007,85 ευρώ, ήτοι 12.500.513,93 ευρώ, λιγότερα της προηγούμενης χρήσεως που σημαίνει πιθανώς εκταμίευση του ποσού αυτού και πληρωμή στη φερόμενη ως δικαιούχο εταίρο.
Παραλλήλως, εμφανίζει ζημία χρήσεως 9.225.023,06 ευρώ. Στο ίδιο έτος διαπιστώθησαν δαπάνες για την ανακατασκευή - ανακαίνιση του λεγομένου «ΘΟΛΟΥ» ύψους εκατομμυρίων ευρώ, ποσό που θα έπρεπε να είχε ελεγχθεί τόσο ως προς την σκοπιμότητα, όσο και ως προς το κοστολόγιό του, σε σχέση με τις τιμές που ισχύουν στην αγορά.
Και ενώ η Κοινοπραξία του ΚΑΖΙΝΟ Λουτρακίου παρουσιάζει μείωση εσόδων, ζημίες και μειώσεις των αμοιβών του προσωπικού από το οποίο 280 περίπου άτομα έχουν χαρακτηριστεί ως διευθυντικό προσωπικό, ο δήμος Λουτρακίου - Αγ. Θεοδώρων και η Λουτράκι Α.Ε., όρισαν μεν τρεις δικηγόρους για την άσκηση των αγωγών αυτών, πλην όμως όρισαν ως αμοιβή εκάστου 2.000,00 ευρώ για κάθε αγωγή (των τόσων πολλών εκατομμυρίων αποζημίωσης) και εκ των δικηγόρων αυτών ο Δημήτριος Τσοβόλας δεν εδέχθη το διορισμό του.
Δέον να σημειωθεί ότι σε υποθέσεις απαλλοτριώσεων οι εκάστοτε δικηγόροι αμείφθησαν νομίμως με ποσά που αναλογούσαν στα συγκεκριμένα νομικά θέματα σε συνάρτηση με το ύψος των αντίστοιχων ποσών (δηλ. όταν ο δήμος έπρεπε να πληρώσει χρήματα για αποζημίωση). Εδώ ορίσθηκε το ποσό των 2.000,00 ευρώ για κάθε δικηγόρο, ποσό δυσανάλογα μικρό βεβαίως, σε σχέση με την ύλη που είχε να επεξεργαστεί και την αγωγή που είχε να συντάξει, πράγμα που δημιουργεί από μόνο του απορίες για το τόσο χαμηλό ύψος της αμοιβής.
Στις αγωγές αυτές, άλλωστε, θα έπρεπε να συμμετάσχει και φοροτεχνικός για την αρτιότητά τους.
Παρά ταύτα ευρέθη δικηγόρος, πέραν των άλλων ορισθέντων δικηγόρων που προσφέρθηκε, να συντάξει τις αγωγές αυτές, με το ίδιο ποσό αμοιβής, το οποίον πρέπει να σημειωθεί ότι υπολογιζομένων των εργατοωρών δεν μπορεί να επιφέρει εισόδημα στο δικηγόρο.
Εντούτοις, ενόψει και του ότι δημότες ενδιαφέρονται στο συγκεκριμένο θέμα του οποίου είναι γνώστες, για το καλό του δήμου, προσφέρουν τις υπηρεσίες τους όπως και να έχει.
Η επί μακρόν (άνω των 14 μηνών ) μη ενεργοποίηση των όσων βεβαιώθησαν και επεδείχθησαν με την από 15-6-2011 γνωμοδότηση - εισήγηση των δικηγόρων Δημητρίου. Τσοβόλα και Συνεργατών του, είναι αδικαιολόγητη και οπωσδήποτε αποβαίνει σε ζημία του δήμου, αφού τουλάχιστον, εάν δεν έχει παραγραφεί κάποια χρήση, έχουν χαθεί οι αντίστοιχοι τόκοι των αιτηθεισομένων ποσών σε όλο αυτό το διάστημα που μεσολάβησε και μεσολαβεί.
Με βάση τα ανωτέρω θα πρέπει:
1 Να διευκρινιστεί ποιοι είναι οι βασικοί μέτοχοι της μητρικής εταιρείας της ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Α.Ε. και να κληθούν να εξετασθούν προτεινόμενοι προς τούτο από το δήμο και την Λουτράκι ΑΕ, στον αρμόδιο Ανακριτή και να απαντήσουν, εάν αυτοί έδωσαν εντολή να εκτελεστούν οι αξιόποινες πράξεις που κατηγγέλθησαν στο κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Είναι δε κοινό μυστικό, ότι τα ονόματά τους αναφέρονται κατά καιρούς σε συζητήσεις παραγόντων του δήμου Λουτρακίου - Αγ. Θεοδώρων στους διαδρόμους κι ως εκ τούτου είναι γνωστά.
2 Να ζητηθεί δικαστικώς να μην γίνονται  απολήψεις χρημάτων, έστω έναντι, που να αφορούν τους δυο άνω λογαριασμούς του παθητικού.
3 Να ορισθεί ειδικός φοροτεχνικός, τον οποίο μπορώ να προτείνω κι εγώ με μηδαμινή σχεδόν αμοιβή, ή και καθόλου αμοιβή.
4 Να αναλάβουν την ευθύνη και να προσδιορισθεί ποιοί θα υποχρεωθούν να καταβάλουν τους τόκους του χρονικού διαστήματος των 14 μηνών και μέχρις ότου ασκηθούν οι αντίστοιχες αγωγές, στον δήμο, αφού αδικαιολογήτως οι αρμόδιοι δεν προέβησαν στις δέουσες ενέργειες που υποδείχθησαν από τους νομικούς συμβούλους τους.
5 Να ορισθεί τριμελής επιτροπή για να διεκπεραιώσει τους αντίστοιχους φακέλους στους ελεγκτές δημόσιας διοίκησης και σε κάθε άλλη αρμόδια αρχή.
6 Να ζητηθεί δικαστικώς να μην μειωθεί η περιουσιακή κατάσταση των ευθυνομένων (όποιοι και αν είναι αυτοί) συμπεριλαμβανομένων σε αυτούς και όσων από πλευράς δήμου κι ορκωτών λογιστών δεν έπραξαν τα δέοντα έκτοτε και μέχρι σήμερα.
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής να επιδώσει νόμιμα την παρούσα σε εκείνους που απευθύνεται προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες.
(180912)
Return top