ΚΟΥΙΖ

Ποιοί πρώην και νυν βουλευτές του νομού Κορινθίας, καθώς επίσης και πολιτευτές διατηρούν άριστες σχέσεις με τους διοικούντες την Club Hotel Casino Loutraki και ποια είναι η στάση τους τώρα που οι μεγαλοεπενδυτές το συρρικνώνουν, έχοντας ήδη στρέψει την προσοχή τους για τη νέα άδεια casino στην περιοχή του Ελληνικού της Αθήνας; Τι θα ψελλίσουν ή έχουν γλωσσοδέτη γιατί άμα βγάλουν τη γλώσσα έξω θα τους την κόψουν;
(060412)




Είπαν…

«Κώωτση, στη συνεδρίαση της δημοτικής κοινότητας Λουτρακίου που δεν έχεις μεταβιβάσει σύμφωνα με τον "Καλλικράτη" καμία αρμοδιότητα, προφασίσθηκες τη μεταβατική περίοδο. Κώωτση, για τους άλλους δήμους δεν υπάρχει μεταβατική περίοδος; Ή η μεταβατική περίοδος τη φοράς επιλεκτικά; Γιατί Κώωτση, στις υποθέσεις με δυσθεώρητο οικονομικό τίμημα είσαι στην πρώτη γραμμή κι όχι με το συμφέρον του Λουτρακίου;»
(060412)




ΚΩΩΤΣΗ, ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;




ΤΑ 8 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΘΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ
ΚΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΩΤΣΗ

Αναπάντητα εξακολουθούν να παραμένουν τα οκτώ ερωτήματα που έχει θέσει δημόσια στον Κώωτση το loutraki-press και βρίσκονται στο τραπέζι της τοπικής πολιτικής κουβέντας.
Ι Κώωτσης μπορεί να στρουθοκαμηλίζει και να πιστεύει ότι «δουλεύει» την τοπική κοινωνία με το να μην απαντά, ωστόσο, τα οκτώ ερωτήματα έχουν κάνει το γύρο της επικράτειας του δήμου Λουτρακίου και οι πολίτες αναρωτιούνται να πληροφορηθούν ποιο ρόλο παίζει τελικά ο πρώτος πολίτης και ποίων τα συμφέροντα προσπαθεί να εξυπηρετηθούν μέσα από τη στάση του, δεδομένου ότι με την προσωπική του κρίση ο καθένας το μόνο που διαπιστώνει είναι ότι αυτού που δεν εξυπηρετούνται και δεν λύνονται τα προβλήματα και δεν είναι προς όφελός του, είναι του δήμου Λουτρακίου.
Το loutraki-press επειδή πιστεύει ότι και στα οκτώ ερωτήματα πρέπει κι επιβάλλεται να δοθούν απαντήσεις δια χειλέων Κώωτση, θα τα δημοσιοποιεί πριν από κάθε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου και θα προκαλεί παράλληλα όλους τους επικεφαλής των συνδυασμών και τους δημοτικούς συμβούλους αντιπολίτευσης και πλειοψηφίας, αν όντως θέλουν κι επιδιώκουν να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων και να ανταποκριθούν των υποχρεώσεων που τους εξέλεξαν οι ψηφοφόροι ή έχουν επιλέξει να αλληθωρίζουν, λέγοντας το γνωστό «άστον να λέει…»
Η αντιπολίτευση οφείλει κι έχει υποχρέωση να το κόψει στον Κώωτση να , συμπεριφέρεται ως «αυτοκράτορας μπανανίας», έχοντας την αίσθηση λόγω του μεγαλοϊδεατισμού του ότι μόνον αυτός είναι και κανένας άλλος και όλοι πρέπει να υπηρετούν και να εκτελούν αναντίρρητα τις εντολές.

Τα ερωτήματα που συζητά η κοινή γνώμη κι αναμένει απαντήσεις
Κανονικά, σήμερα, η αντιπολίτευση δεν θα πρέπει να επιτρέψει να υπάρξει πρόοδος στη συζήτηση στα προ ημερήσιας διάταξης, αν δεν πάρει σαφέστατες και ξεκάθαρες απαντήσεις στα οκτώ παρακάτω ερωτήματα, για τα οποία εκφράζει την έντονη περιέργειά της η κοινή γνώμη, θέτοντας παράλληλα τον προβληματισμό για τον τρόπο που διοικείται ο δήμος Λουτρακίου, διερωτώμενη παράλληλα να πληροφορηθεί, ποιος επιτέλους, είναι αυτός που κάνει κουμάντο;
1 Είναι γνήσιες οι δύο υπογραφές που τέθηκαν σε αντίστοιχα δικόγραφα, κάτω από το όνομα του έγκριτου νομικού Αθηνών Δημήτρη Τσοβόλα;
2 Ποιός είναι αυτός που έβαλε την υπογραφή Τσοβόλα στα δύο δικόγραφα και με ποίου εντολή;
3 Ποιός ήταν ο σκοπός να μπει στα δύο δικόγραφα το ονοματεπώνυμο του Δημήτρη Τσοβόλα και ποιές ύποπτες μεθοδεύσεις επρόκειτο να εξυπηρετήσουν;
4 Ποιός ήταν αυτός που επέβαλε να διενεργηθεί η διαδικασία της κατάθεσης αιτήματος ασφαλιστικών μέτρων και ποιός έδωσε την κατεύθυνση για τη σύνταξη αυτού του περιεχομένου;
5 Πώς θα αντιδράσει ι Κώωτσης αν οι συνκοινοπρακτούντες στην Club Hotel Casino Loutraki εγείρουν αξιώσεις κατά του δήμου Λουτρακίου;
6 Αν αντιλαμβάνεται ότι με τη στάση του βάζει σε περιπέτειες και διευρύνει τους κινδύνους για το δήμο Λουτρακίου και τα περιουσιακά του στοιχεία;
7 Με ποία ιδιότητα το δικηγορικό γραφείο του «συγγενούς» κουμπάρου, νομικού Κορίνθου Δημήτρη Κονομόδη λαμβάνει πάγια αντιμισθία € 5.000 από την Club Hotel Casino Loutraki;
8 Θα πράξουν τα δέοντα με προσφυγές στην προϊστάμενη περιφέρεια Πελοποννήσου και την αρμόδια Εισαγγελία Κορίνθου για παραβάσεις καθήκοντος, παραβατικές συμπεριφορές και ποινικά κολάσιμες πράξεις;
Πάντως, αυτό που πρέπει να θεωρείται αναμενόμενο, είναι ότι ι Κώωτσης θα γράψει άλλη μία φορά στα παλαιότερα των υποδημάτων του τα ερωτήματα που θέτει η κοινή γνώμη, αφού τους θεωρεί όλους υποτελείς του…
(060412)




ΠΡΟΣΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΡΕΣΙΤΑΛ ΤΗΣ NETREBKO ΩΣ MANON

Τη «Manon» του Massenet ανεβάζει αύριο το απόγευμα στις 19:00 η Metropolitan Opera Νέας Υόρκης στη σκηνή του «Αλεξάνδρειου» Συνεδριακού Κέντρου.
Πρόκειται για την όπερα που έχει λάβει διθυραμβικές κριτικές από το διεθνή Τύπο, με αφορμή τη νέα παραγωγή του Laurent Pelly που ανέβασε από τη Βασιλική Όπερα του Κόβεντ Γκάρντεν, με τη συγκλονιστική ερμηνεία της Anna Netrebko.
Η Anna Netrebko ως Manon, υποδύεται ένα νεαρό κορίτσι με ξεχωριστή ιδιοσυγκρασία και αλληλοσυγκρουόμενες επιθυμίες για την αληθινή αγάπη και την υπέρλαμπρη πολυτέλεια. Η ίδια χαρακτηρίζει τον ρόλο ως ένα «όνειρο» για κάθε σοπράνο και ηθοποιό. Μαζί της ο Piotr Beczala στον ρόλο του «Chevalier des Grieux», ενός νεαρού ευγενή που την ερωτεύεται με πάθος. Ο Paulo Szot, υποδύεται τον εξάδελφό της που την προστατεύει, ενώ ο ίδιος παλεύει με τους δικούς του «πειρασμούς» και ο David Pittsinger στον ρόλο του «Comte des Grieux», που θέλει να γλυτώσει τον γιο του (Chevalier des Grieux) από τη Manon, καθώς ονειρεύεται για αυτόν ένα σπουδαίο μέλλον.
Η Manon είναι μία γυναίκα πολύ ζωντανή, πολύ ελεύθερη, αυθόρμητη, αλλά και ασυνεπής. Αν και είναι αληθινά και βαθιά ερωτευμένη, την ίδια στιγμή, ελκύεται απ’ ό,τι λάμπει (χρήματα, εύκολες απολαύσεις, το ενδιαφέρον των ανδρών). Έχει παρασυρθεί στη λαμπερή, αλλά κενή ζωή της παριζιάνικης κομψότητας. Από τη μια δεν μπορεί ν’ αντέξει μια ζωή σε συνθήκες φτώχιας και μιζέριας και ταυτόχρονα δεν μπορεί να ζήσει χωρίς την αληθινή αγάπη.
Είναι μια γυναίκα που βρίσκεται μεταξύ μιας femme fatale και ενός τραγικού θύματος. Πρόκειται για ένα 15χρονο κορίτσι που -όπως αρχίζει η όπερα- ξεκινά τον δρόμο της για το μοναστήρι. Όμως, οι άντρες που την περιβάλλουν ευθύνονται για την τραγωδία της, περισσότερο από όσο η ίδια για τον εαυτό της. Ακόμα και ο ξάδελφός της, που οφείλει να την προστατέψει, τη βλέπει ως ένα «όχημα» για την προσωπική του εξέλιξη…
Ο σκηνοθέτης Laurent Pelly έχει τονίσει στην παράσταση τα στοιχεία του 18ου αιώνα, μιας εποχής γνωστής και ως «Belle Époque». Ο σχεδιασμός των κοστουμιών φέρουν την υπογραφή του, ενώ έντονα διαγράφεται η επιρροή που έχει δεχτεί από τους ιμπρεσιονιστές ζωγράφους, όπως ο Ρενουάρ και ο Caillebotte.
Την ορχήστρα διευθύνει ο Fabio Luisi.
(060412)
Return top