ΚΟΥΙΖ

Ποιό ρόλο τελικά -εκτός αν έχει πνιγεί στο επικοινωνιακό ναυάγιο- παίζει ο εις εκ των «επικοινωνιολόγων» του Κώωτση Τάσος Φουντούκης; Δεν έχει προσληφθεί ως ειδικός σύμβουλος μεταναστευτικής πολιτικής, σύμφωνα με την πολιτική που κάνει και το κόμμα τους; Κώωτση που έχετε αποφασίσει να φιλοξενηθούν οι λαθρομετανάστες στο Λουτράκι που έχει πήξει ο κόσμος;
(030412)




Είπαν…

«Πρέπει να θρηνήσει θύματα το Λουτράκι για να αντιληφθούν οι τουρίστες της δημοτικής αρχής ότι δεν είναι δυνατόν να είναι πίσσα από το σκοτάδι η κεντρική λεωφόρος -άσχετα με το λόγο που μπορεί να υπάρχει- ειδικότερα στα πιο κρίσιμα σημεία της με τις δύο κλειστές στροφές;»
(030412)




ΚΩΩΤΣΗ, ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;




Ι ΚΩΩΤΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΘΕΛΗΣΗ ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η δημοτική αρχή του Κώωτση πέραν των ψεμάτων που είναι πλέον καθεστώς και το έχει συνειδητοποιήσει ολόκληρη η πόλη, το μπάχαλο που επικρατεί από άκρη σ’ άκρη της επικράτειας του δήμου Λουτρακίου, δείχνει να έχει ως ικανή και αναγκαία συνθήκη στον τρόπο διοίκησης και την παρανομία.
Ο λόγος για την απόφαση που ελήφθη στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Παρασκευής στη Λουτράκι Α.Ε. σε συγκεκριμένο θέμα που ευθύνες δεν έχει μόνον η πλειοψηφία μ’ επικεφαλής τον Κώωτση, αλλά κι άλλο ένα πρόσωπο επικεφαλής συνδυασμού.
Κατ’ αρχήν να ξεκαθαρίσουμε ότι loutraki-press και γράφων είναι αναφανδόν υπέρ των επιδιώξεων και φιλοδοξιών των εργαζομένων, ακόμη κι αν αυτές υπερβαίνουν τα τυπικά τους προσόντα, αλλά πιστεύουν ότι οι δυνατότητες και γνώσεις τους, τους επιτρέπουν να ανταποκριθούν των απαιτήσεων και να ασκήσουν τα καθήκοντα με επιτυχία. Επειδή πρόκειται για ευρύτερο δημόσιο τομέα, η τήρηση των τύπων είναι εκ των ων ουκ άνευ κι όταν υπάρχει θέληση για κάποια παρατυπία με τη σύμφωνη γνώμη όλων των παραγόντων, απλά αλληθωρίζεις και το κάνεις σιωπηλά. Δεν το μετατρέπεις σε θέμα ημερήσιας διάταξης διοικητικού συμβουλίου για τη λήψη απόφασης.
Όταν το κάνεις, όπως έγινε, το κάνεις με γνώμονα για έναν και μόνο σκοπό. Να εκθέσεις τον ενδιαφερόμενο κι όποιον άλλον είναι δυνατόν να συνδέεται μαζί του.
Ι Κώωτσης το επέτυχε, λίγοι το αντελήφθησαν κι αναδείχθηκε πόσο ρηχή και σαθρή είναι η κατάσταση στο δήμο Λουτρακίου και ποιά επίσης είναι η κυριαρχούσα νοοτροπία.
Ι Κώωτσης με την απόφαση που ελήφθη, εξέθεσε ανεπανόρθωτα τον επικεφαλής της Αδέσμευτης Δημοτικής Κίνησης Παύλο Παύλου, γιατί ναι μεν μπορεί να ικανοποίησε το αίτημα της συζύγου του να εξακολουθήσει να κατέχει παράτυπα τη θέση της αναπληρώτριας διευθύντριας, ο ίδιος ο Παύλος Παύλου να είπε από ευθιξία απέχω της ψηφοφορίας, ωστόσο, εγείρονται ζητήματα, πέραν της δεδομένης παρανομίας και ηθικής τάξεως, άσχετα αν αποτελεί απόφαση διοικητικού συμβουλίου.
Κατά την άποψη του γράφοντος, ο Παύλος Παύλου δεν θα έπρεπε να επιτρέπει λόγω της θέσεώς του στη σύζυγό του να διεκδικεί επίσημα αυτή τη θέση, πολύ δε περισσότερο να εκτίθεντε για άνευ σημασίας επίδομα. Ως εν δυνάμει υποψήφιος δήμαρχος ο Παύλος Παύλου, θα έπρεπε αυτά να τα προσέχει ως κόρη οφθαλμού, γιατί στην περίπτωση που εκλεγεί, σε μια δεδομένη περίπτωση πώς θα μπορέσει να εφαρμόσει το τυπικό μέρος του νόμου που ενδεχομένως να αδικεί ή να ζημιώνει κάποιον πολίτη, όταν ο ίδιος «βαρύνεται» με τη συγκεκριμένη υπόθεση;
Αυτά φυσικά ισχύουν σε ευνομούμενες κοινωνίες. Ζητούμενο είναι αν υπάρχει η θέληση και η διάθεση, ο δήμος Λουτρακίου να αρχίσει να εντάσσεται στις ευνομούμενες κοινωνίες;
(030412)




ΙΔΟΥ ΚΩΩΤΣΗ Η 129/7-6-10 ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗΣ
ΤΗΣ «ΤΥΦΛΗΣ» ΟΔΟΥ ΟΠΙΣΘΕΝ ΤΟΥ LOUTRAKI THERMAL SPA

Η υπ’ αριθ. 2/2007 Πράξη Αναλογισμού, που εξεδόθη από την Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου μας και η οποία δεν έχει συντελεστεί ΑΝΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ολοσχερώς σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 Ν. 2882/01 και για τους κατωτέρω ορθούς και νομίμους λόγους και δη για λόγους δημοσίου συμφέροντος και ωφελείας:
1 Διότι η υπ’ αριθ. 2/2007 Πράξη Αναλογισμού συνετάχθη όλως εσφαλμένως, εκ παραδρομής και contra legem, καθ’ όσον δεν έλαβε υπόψη της, ως έδει εκ του νόμου, τυπικά και ουσιαστικά στοιχεία και δη το από 7.8.1962 Κτηματολόγιο του δήμου και άλλα έγγραφα στοιχεία εκ των οποίων προέκυπτε σαφώς και αβιάστως, ότι η όλη απαλλοτριωθείσα έκταση στην οποία προεβλέπετο η υπό διάνοιξη οδός στο Βόρειο άκρο του ρυμοτομικού σχεδίου (Β.Δ. από 28.1.1909) ΦΕΚ 32/4.2.12909 της τότε κωμοπόλεως Λουτρακίου στο 103 Ο.Τ., ήτοι Βορείως και όπισθεν του Υδροθεραπευτηρίου, εκεί όπου ήσαν τα Λουτρά Α και Β κατηγορίας από του έτους 1880 και πλησίον τα και σήμερον υπάρχοντα από του έτους 1930 Λουτρά Πολυτελείας με όλα τους τα βοηθητικά κτίσματα, παραρτήματα και μηχανολογικές εγκαταστάσεις, λεβητοστάσια, χώρο υδρομάστευσης Ιαματικών υδάτων κ.α. στον χώρο όπου η άνω Πράξη Αναλογισμού όλως λανθασμένως θεωρεί contra legem και αναρμοδίως ως ιδιωτική περιουσία, ενώ αύτη είναι εξ ολοκλήρου δημοτική ιδιοκτησία από του έτους 1850 και επί πλέον όλως εσφαλμένως, τύποις και ουσία ανέφερε ιδιώτες, ως ιδιοκτήτες της δημοτικής περιουσίας και μάλιστα contra των ισχυόντων στις πράξεις αναλογισμού ανέφερε αυτούς ως ιδιοκτήτες, αντί του ορθού και νομίμου, φερόμενους ιδιοκτήτες ή εικαζόμενους δικαιούχους και κατ’ αυτόν τον τρόπον ανεγνώρισε ως μη έδει εμπράγματα δικαιώματα σε τρίτους, υποκαθιστώντας τα αρμόδια δικαστήρια προς τούτο και ούτως οι τρίτοι ιδιώτες χρησιμοποίησαν αυτή την όλως εσφαλμένη και παράτυπη αναγραφή - αναγνώρισή τους, ως πρόκριμα για να αναγνωρισθούν δικαιούχοι στα Δικαστήρια της όποιας καθορισθησομένης αποζημιώσεως, αποδυναμώνοντάς μας ούτως την προβληθείσα ένσταση ιδιας κυριότητός μας ενώπιον του δικαστηρίου, το οποίο θεώρησε εσφαλμένως, ως πρόκριμα την εσφαλμένη αναγραφή των τρίτων αυτών ιδιωτών ως ιδιοκτητών και την νομίμως προβληθείσα ένστασή μας ως οψίμως προβαλλόμενη, όταν η άνω Πράξη είχε δεχθή παρατύπως και ως μη έδει τα αντίθετα.
2 Διότι η απαλλοτριωθείσα έκταση της υπό διάνοιξη οδού υπό της άνω Πράξης Αναλογισμού αποτελεί ένα μικρώτατο τμήμα και δή στο Δυτικό άκρο της όλης προβλεπόμενης δημοτικής οδού υπό του από 28.1.1909 Β.Δ. σχεδίου της κωμοπόλεως Λουτρακίου, αρχομένης από Ανατολάς και η οποία ουδέποτε διενοίχθη μέχρι σήμερα, διότι η υλοποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου εκρίθη ως ασύμφορη, αναποτελεσματική και μη εξυπηρετούσα κυκλοφοριακές ανάγκες για τον λόγο, ότι το επίπεδο της προβλεπόμενης αυτής οδού ευρίσκετο και ευρίσκεται εισέτι περί τα 20 και πλέον μέτρα κάτωθι βραχώδους πρανούς εκτάσεως (υπώρειες Γερανείων ορέων) με κλίση ακόμη και 90o, η οποία βραχώδης έκταση εφάπτεται Βορείως της προβλεπόμενης αυτής οδού με αποτέλεσμα η όποια εφαρμογή του σχεδίου και η διάνοιξη της οδού αυτής να εγκυμονεί σοβαρωτάτους κινδύνους για την ασφάλεια πεζών και οχημάτων από τα παρακείμενα σαθρά πετρώματα με βράχους και χώματα, τα οποία για να ασφαλισθούν και στερεωθούν χρειάζονται σημαντικώτατες και τεχνικές παρεμβάσεις με υψηλά κόστη και δη εν μέσω οικονομικής κρίσης, τα δε αποτελέσματα θα είναι αμφίβολα και μάλιστα σε διάρκεια χρόνου. Ούτως η υπό διάνοιξη οδός στο τμήμα της προβλεπόμενης οδού, η οποία ουδέποτε καμμία δημοτική αρχή δεν υλοποίησε, μετά τα ανωτέρω δεδομένα και λαμβανομένου υπόψη του δημοσίου συμφέροντος και της ωφελείας του δήμου, αλλά και πρωτίστως για λόγους Δημοσίας Ασφαλείας καθίσταται όλως αναποτελεσματική, μη λειτουργική, μη ασφαλής και αμφίβολη η όποια χρησιμότητά της δεδομένου ότι αύτη δεν προβλέπεται να διανοιχθή σε όλο της το μήκος προς Ανατολάς επί εκατοντάδων μέτρων και να συνδεθή με το υπόλοιπο οδικό δίκτυο της πόλεως, παρά μόνον σε ολίγα μέτρα και έτσι η όποια αμφίβολη χρησιμότητά της έρχεται σε αντίθεση με το δημόσιο και κοινό συμφέρον και είναι δυσανάλογα τα έξοδα για τις εργασίες αντιστήριξης των παρακείμενων σαθρών πετρωμάτων σε ύψος 20 και πλέον μέτρων με προφανείς τους κινδύνους για την ζωή των πεζών και αν λάβουμε υπόψη τα ακραία καιρικά φαινόμενα που εμφανίζονται όλα και πιο πυκνά, όπως τον Οκτώβριο του 1994, όταν με μία καταιγίδα υπερχείλισε ο πλησίον χείμαρρος του Οσίου Παταπίου, των Γερανείων ορέων και έπνιξε έναν δημότη μας (Μπεκιάρη) του οποίου η οικία ευρίσκετο στο τέλος της υπό διάνοιξη οδού ,τα δε φερτά υλικά ,πέτρες και χώματα, έφραξαν την γέφυρα και ξεχύθηκαν σε όλο το μήκος της Λεωφόρου Γ. Λέκκα μέχρι το κέντρο του Λουτρακίου πλατεία 25ης Μαρτίου. Ούτως η διάνοιξη του τμήματος της από του 1909 ρυμοτομικού σχεδίου προβλεπόμενης οδού υπό της άνω Πράξης Αναλογισμού καθίσταται όλως αναποτελεσματική, προβληματική, ασύμφορη, μη λειτουργική και επικίνδυνη για την ασφάλεια του κοινού.
3 Διότι η απαλλοτριωθείσα έκταση υπό της άνω Πράξης Αναλογισμού για την διάνοιξη οδού προβλεπόμενης υπό του ρυμοτομικού σχεδίου (Β.Δ.από 28.1.1909) αποτελεί το ακρώτατο τμήμα Βορειοδυτικά της άνω προβλεπόμενης όλης οδού, η οποία είχε κατεύθυνση από Δυσμάς, όπου σήμερα το Υδροθεραπευτήριο και πρότερον τα Λουτρά Α και Β κατηγορίας και σήμερον τα λουτρά πολυτελείας στο 103 Ο.Τ. προς Ανατολάς, ήτοι προς το κέντρο του Λουτρακίου, πλήν όμως λόγω του ότι η οδός αυτή ήτο πλησίον και παράλληλα της διανοιχθείσας Λεωφόρου Γ. Λέκκα πλάτους 14 μέτρων, πέραν των όποιων ανωτέρω προβλημάτων εκ της γειτνιάσεώς της με την παρακείμενη βραχώδη έκταση (υπώρειες Γερανείων ορέων) κατέστησε αυτήν λόγω και των τεχνικών προβλημάτων της διάνοιξης και της αντιστήριξης της βραχώδους εκτάσεως ανενεργή, μη αναγκαία, μη αποτελεσματική και μη λειτουργική και τέλος μη ασφαλή για πεζούς και οχήματα και δια τούτο από του έτους 1909 ουδεμία Δημοτική Αρχή δεν θέλησε να υλοποιήση το ρυμοτομικό διάταγμα του 1909, διότι η διάνοιξη αυτής της οδού στο Βόρειο άκρο του σχεδίου ήτο μη λειτουργική και επικίνδυνη με αποτέλεσμα το Ρυμοτομικό αυτό διάταγμα να έχει καταστη ανενεργές και να έχει αποδυναμωθή και στην ουσία να έχει, σύμφωνα και με το δίκαιο περί ρυμοτομίας, αυτοδικαίως ανακληθή (ipso jure) λόγω μη υλοποίησης του εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος και δη επί 100 έτη και ούτως δεν οδηγήθηκε το άνω διάταγμα στην πραγματοποίηση του σκοπού του και ως εκ τούτου η υπ’ αριθ. 2/2007 Πράξη Αναλογισμού πέραν των όποιων άνω αναφερθέντων σφαλμάτων της και παραλείψεων της δεν έλαβε υπόψη της τα άνω πραγματικά περιστατικά του μη αναγκαίου, αδυνάτου, ασυμφόρου και επικινδύνου της υπό διάνοιξη οδού και σε καμμία περίπτωση δεν δύναται αύτη (πράξη αναλογισμού) να αναβιώση μετά από 98 έτη το αυτοδικαίως ανακληθέν(ipso jure) ρυμοτομικό διάταγμα του 1909 στο τμήμα της προβλεπόμενης οδού για την διάνοιξη τμήματός της στο Βόρειο άκρο της, διότι δεν οδηγήθηκε εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος στην πραγμάτωση του σκοπού του και για τούτο τον λόγο επί πλέον η άνω Πράξη Αναλογισμού πρέπει να ανακληθή ελλείψει νομίμου ερείσματος πέραν των όποιων αναφερθέντων άνω σφαλμάτων της, διότι προσπαθή αύτη μη νομίμως να αναβιώση το ρυμοτομικό διάταγμα του 1909, το οποίο έχει καταστή έωλο σ’ αυτό του το τμήμα (υπό διάνοιξη οδός στο Βόρειο όριό του, παράλληλα με την λεωφόρο Γ. Λέκκα) και κάτωθι 20 μέτρων βραχώδους πρανούς εκτάσεως έχει δε ξεπερασθή η όποια ανάγκη του 1909 και ούτως έχει αυτοδικαίως ανακληθή λόγω παρέλευσης 98 ετών από την δημοσίευσή του και διότι η οδός αύτη δεν κατέστη ουδέποτε αναγκαία για την εξυπηρέτηση του κοινού, αντιθέτως αύτη εάν διενοίγετο, όπως επεδίωξε η άνω Πράξη Αναλογισμού να υλοποιήση αύτη καθίσταται επικίνδυνη, αναποτελεσματική και μη λειτουργική.
4 Διότι το Δημοτικό Συμβούλιο ως κυρίαρχο όργανο του Δήμου και ως έχον γενική αρμοδιότητα για όλα τα θέματα που αφορούν τον Δήμο και δη κατά το άρθρο 93 ν. 3463/2006 παρ.4 έχον αποφασιστική αρμοδιότητα για θέματα ρυθμιστικών σχεδίων κ.α. και επί πλέον για θέματα ιδιαιτέρως σοβαρά δύναται να ασκή το ίδιο αρμοδιότητες, που έχουν παραχωρηθή σε άλλα όργανα.
Ούτως λαμβανομένων υπόψη όλων των ανωτέρω λόγων και προς προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος και της δημοσίας ωφελείας και δη του συμφέροντος του δήμου και των δημοτών του ανακαλεί ολοσχερώς νομίμως και αρμοδίως την υπ’ αριθ. 2/2007 Πράξη Αναλογισμού, η οποία εξεδόθη όλως εσφαλμένως και μη λαβούσα υπόψη της, contra legem, όλα τα πραγματικά περιστατικά και αντικειμενικά στοιχεία, ήτοι το Κτηματολόγιο του δήμου από 7.8.1962, το αυτοδικαίως ανακληθέν (ipso jure) ρυμοτομικό διάταγμα του 1909, την αναποτελεσματικότητα, μη λειτουργικότητα της υπό διάνοιξη οδού, την επικινδυνότητα αυτής λόγω της παρακείμενης βραχώδους εκτάσεως και των κινδύνων που εγκυμονεί για την ασφάλεια πεζών και οχημάτων και κυρίως λόγω της μη υλοποίησης του ρυμοτομικού σχεδίου επί 98 έτη, καθιστώντας αυτό ανενεργές και αυτοδικαίως ανακληθέν, καθ’ όσον η προβλεπόμενη οδός σε όλο της το μήκος ουδέποτε κατέστη αναγκαία και λειτουργική για τις ανάγκες των δημοτών πέραν των όποιων κινδύνων εγκυμονούσε η διάνοιξή της και έτσι η υλοποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου σ’ αυτό του το τμήμα, ήτοι στην προβλεπόμενη οδό κάτωθι της βραχώδους εκτάσεως, κατέστη ανενεργή και αποδυναμώθηκε πλήρως αφού το διάταγμα ανεκλήθη αυτοδικαίως (ipso jure) διότι επί 100 έτη δεν οδηγήθηκε στην πραγμάτωση του σκοπού του, διότι δεν απεδείχθη αναγκαία η διάνοιξη αυτής της οδού, διότι δεν κάλυπτε ανάγκες του κοινού και επί πλέον αύτη ήτο αδύνατη τεχνικά να υλοποιηθή, άλλως θα εγκυμονούσε σοβαρώτατους κινδύνους η όποια διάνοιξη για την ασφάλεια πεζών και οχημάτων και συνεπώς νομίμως, τόσον δυνάμει του ν.δ. 797/71 όσον και του ΚΑΑΑ ν. 2882/2001 έχοντες άμεσο έννομο συμφέρον ανακαλούμε ολοσχερώς την υπ’ αριθ. 2/2007 Πράξη Αναλογισμού που συντάχθηκε από την Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου μας, καθόσον το ρυμοτομικό διάταγμα από 28.1.1909 έχει αυτοδικαίως ανακληθή (ipso jure), καθόσον ουδέποτε πραγματώθηκε ο σκοπός του, ήτοι η διάνοιξη της προβλεπόμενης οδού (εντός μίας 100ετίας), καθ’ όσον δεν εκρίθη αναγκαία και λειτουργική αύτη και ξεπεράσθηκε «εν τοις πράγμασιν» και η απαλλοτρίωση αύτη ουδέποτε συνετελέσθη, πέραν των όποιων ουσιαστικών και τυπικών σφαλμάτων και παραλείψεων της άνω Πράξης Αναλογισμού κατά την σύνταξή της και εν ελλείψει νομίμου ερείσματος νομίμως και έχοντες άμεσο έννομο συμφέρον και προασπιζόμενοι το δημόσιο συμφέρον και την δημοσία ωφέλεια και δη το συμφέρον του δήμου και των δημοτών προβαίνουμε στην ολοσχερή ανάκληση της υπ’ αριθ. 2/2007 Πράξης Αναλογισμού για τους άνω αναφερόμενους λόγους.
(030412)




ΠΕΜΠΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΕΙ Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ

Συνεδριάζει την Πέμπτη 5 Απριλίου 2012 στις 18:30 η δημοτική κοινότητα Λουτρακίου Περαχώρας με τέσσερα θέματα στην ημερήσια διάταξή της.
1 Πρόταση για μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στην Δημοτική Κοινότητα Λουτρακίου –Περαχώρας.
2 Πρόταση για τοποθέτηση πινακίδων στα όρια Δήμου
3 Πρόταση για επισκευή μεταλλικών στύλων ηλεκτροφωτισμού.
4 Τροποποίηση απόφασης για δημοτικό γραφείο της Δημοτικής Κοινότητας Λουτρακίου- Περαχώρας.
(030412)
Return top