ΚΟΥΙΖ
Τι έκρυβε η συνάντηση πριν πρώην υποψηφίου δημάρχου με κορυφαίο στέλεχος της Δημοτικής Ανανεωτικής Παρέμβασης Πολιτών, που κανονικά θα έπρεπε να έχει οδηγηθεί στην… αποστρατεία;(281211)
Είπαν…
«Ι Κώωτσης, μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου μας είχε φάει τη ψυχή και τα αυτιά κάθε ημέρα με το χρέος που είχε για κάτι επιταγές και συμπεριφερόταν ως άφρων. Τι έγινε ξαφνικά και δεν έχει αναφερθεί στη συγκεκριμένη υπόθεση, διερωτώνται οι υπάλληλοι της Ιάσωνος; Που έχει βρει χρήματα -πολλές χιλιάδες ευρώ- και πλέον δεν μιλάει;»(281211)
Η ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΔΙΑΤΑΓΗΣ ΓΙΑ ΣΥΝΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
ΑΠΕΤΡΕΨΕ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΣΤΟ CASINO ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ!
Η οξεία προσωπική αντιπαράθεση μέχρι τελικής πτώσεως δύο διδύμων, αδιαφορώντας για τις καταστροφικές επιπτώσεις που μπορούν να επέλθουν με τον Κώωτση στη μέση να μη γνωρίζει τι δουλειά έχει να βρίσκεται εκεί, αλλά και να μην αντιλαμβάνεται την ουσία της όλης αντιπαράθεσης, είναι τα στοιχεία που συνθέτουν το διαμορφωμένο κλίμα που είναι δυνατόν να οδηγήσει το casino Λουτρακίου στην ολική καταστροφή.
Αυτά όμως, πώς να τα αντιληφθεί ι Κώωτσης και από ποιούς συμβούλους;- Από τα μέλη του μεταλλαγμένου συνδυασμού Με τους Συγγενείς, με του Φίλους, με τα Συμφέροντα Μπροστά και οι Πολίτες Πίσω;
- Από τα «βαλσαμωμένα πουλιά» του Κώωτση στη Λουτράκι Α.Ε. που ψηφίζουν, χωρίς να ξέρουν τι ψηφίζουν;
- Από τους ανθρώπους του Ισραηλινού μεγαλοεπιχειρηματία που έχουν στήσει πανηγύρι στη Λουτράκι ΑΕ., δρουν ανεξέλεγκτα και το πολύ χειρότερο πάνε τον Κώωτση -γιατί δεν καταλαβαίνει και πολύ δυσκολότερα είναι αδύνατον γι’ αυτόν να αντιληφθεί τι πραγματικά συμβαίνει- σύμφωνα με τους σχεδιασμούς και τα συμφέροντα του Ισραηλινού επιχειρηματία;Τα ασφαλιστικά μέτρα κι όπως αυτά κατατέθηκαν αποτελούν μια τεράστια και ολέθρια γκάφα ολκής, που δείχνει ότι οι σύμβουλοι του Κώωτση αν λειτουργούσαν με γνώμονα τα συμφέροντα του τόπου και μόνον ουδέποτε θα προέβαιναν σε μια τέτοια ενέργεια και πρωτίστως με το περιεχόμενό τους κι όπως αυτό φημολογείται.
Είναι πασιφανές ότι όλοι μαζί είναι κατώτεροι των περιστάσεων κι ως ελάχιστο και πιο απλοϊκά σε καμία των περιπτώσεων οι πρακτικές τους δεν έχουν καμία σχέση επί της ουσίας υπέρ της προάσπισης των συμφερόντων του τόπου.
Ι Κώωτσης, έχει βρεθεί στο μέσον μιας διπλής αντιπαράθεσης την οποία αφενός αδυνατεί να αξιολογήσει, αφετέρου να διακρίνει το ρόλο του καθενός, αλλά και ποιές είναι οι απαιτούμενες κι ενδεδειγμένες κινήσεις για την προάσπιση των συμφερόντων του τόπου, δεδομένου ότι αναφύονται προσωπικές στρατηγικές που είναι παιδαριώδεις, ήδη τον έχουν εκθέσει και ο ίδιος, δυστυχώς, αδυνατεί να το αντιληφθεί.
Το πρώτο ζευγάρι, η πρώτη σκληρή αντιπαράθεση που είναι μείζονος σημασίας, πραγματοποιείται μεταξύ των δύο μεγαλοεπενδυτών της Club Hotel Loutraki S.A. Yigal Zilkha και Moshe Bublil, οι οποίοι ως ώρας είναι αποφασισμένοι να φθάσουν μέχρι την ισοπεδωτική καταστροφή της Club Hotel Casino Loutraki, αδιαφορώντας παντελώς για τις επιπτώσεις στους εργαζομένους και το περιουσιακό στοιχείο του δήμου Λουτρακίου. Σ’ αυτή την αντιπαράθεση, ως γνωστόν, έχει εμπλακεί ι Κώωτσης, έχει τοποθετηθεί στο πλευρό του ενός μεγαλοεπενδυτή -κρίνοντας και από τους συμβούλους του- ενώ παράλληλα έχει ανοίξει ο ίδιος μέτωπο αντιπαράθεσης με τον εκπρόσωπο των μεγαλοεπενδυτών που τον έχουν ορίσει πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο στην εταιρεία τους, καθώς επίσης και διαχειριστή στην Club Hotel Casino Loutraki, Αντώνη Στεργιώτη.
Το δεύτερο ζευγάρι, ήσσονος σημασίας -γι’ αυτό δεν αναφέρονται ονόματα- επίσης έχει μεταξύ του προσωπική σφοδρή αντιπαράθεση, αλλά και σ’ αυτή την περίπτωση εμπλέκεται ι Κώωτσης, αλλά δεν έχει πάρει μυρωδιά τίποτε, γιατί τον θολώνουν υποσχέσεις και προοπτικές, οπότε φαντάζεται πότε θα έλθει η ώρα που θα διοικεί αυτός την Club Hotel Casino Loutraki.
Με τα ασφαλιστικά μέτρα που τον οδήγησαν να καταθέσει και πολύ χειρότερα με την προσωρινή διαταγή που συζητήθηκε κι απορρίφθηκε, ι Κώωτσης όχι μόνον έχει εκτεθεί, αλλά πλέον αν και πρώτος πολίτης προκαλεί τα μειδιάματα ή και καγχασμούς για τους άφρονες, καθώς κι έντονο προβληματισμό και σκεπτικισμό για τους εχέφρονες για τον κινδύνους που δημιουργεί στο άμεσο κι ορατό μέλλον του τόπου.
Σύμφωνα με τις ασφαλείς πληροφορίες του loutraki-press, αν υπήρχε αντίθετη δικαστική απόφαση, στην απέναντι πλευρά των επενδυτών, την Club Hotel Loutraki S.A., της οποίας μέλος είναι και ο Yigal Zilkha, είχε ειλημμένη απόφαση να κατεβάσει χρονιάρες ημέρες τα ρολά και οι εργαζόμενοι πρωτίστως να βρεθούν στο δρόμο. Κατά δεύτερο λόγο οι συνήθεις πελάτες να αναγκασθούν να αναζητήσουν διέξοδο στα γειτονικά casino της Πάρνηθας ή του Ρίο.
Δυστυχώς, οι κατευθυνόμενοι σύμβουλοι του Κώωτση, των οποίων τις υποδείξεις υιοθετεί αβασάνιστα, τον έχουν βάλει να παίζει με σημαδεμένη τράπουλα το μεγαλύτερο περιουσιακό στοιχείο του τόπου.
Εξ’ ου και η επικινδυνότητά του δεν έχει προηγούμενο, αλλά και αδυνατεί να το αντιληφθεί.(281211)
ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΑΤΟΥΛΗ ΥΠΕΡ
ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
Σύμπασα η πόλη του Λουτρακίου αρχής γενομένης από τον πρώτο πολίτη της, έστω κι έσχατος, πρώην κορυφαίους θεσμικούς παράγοντες, όλους ανεξαιρέτως τους φορείς, την Πρωτοβουλία Πολιτών με τους περισσότερους από δύο χιλιάδες πολίτες, όλοι μαζί συντάσσονται στο πλευρό του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη, προκειμένου το πλέον σύγχρονο μεταφορικό μέσο να έλθει στο κέντρο της πόλης.
Πρόκειται για μια ευνοϊκή συγκυρία, δεδομένου ότι ο περιφερειάρχης είναι υπέρ του συγκεκριμένου μαζικού μέσου μεταφοράς και το πιστεύει. Χαρακτηριστικό είναι ότι το έργο ο Πέτρος Τατούλης το έχει πάρει πάνω του, έχοντας ως δόγμα ότι το Λουτράκι επιβάλλεται να ανακτήσει το χαμένο κύρος της λουτρόπολης που δικαιωματικά του ανήκει.
Ωστόσο, ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει σ’ ένα άτομο που έχει παρασύρει και παρακινήσει για την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, όχι μόνον την τοπική κοινωνία, αλλά οποιονδήποτε με την παρέμβασή του μπορεί να συμβάλλει προς τη θετική κατεύθυνση για την υλοποίηση του έργου.
Το άτομο αυτό δεν είναι άλλο από τον επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών για την έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι Δημήτρη Καραπατά, ο οποίος ολομόναχος και με προσωπικούς πόρους κινείται μεταξύ Τρίπολης και Αθήνας, πραγματοποιεί συναντήσεις με παράγοντες και τελικά βρήκε τις ράγες πάνω στις οποίες θα τρέξει ο προαστιακός σιδηρόδρομος για να γίνει κτήμα και των κατοίκων του Λουτρακίου.
Σήμερα το loutraki-press παρουσιάζει τις επιστολές του νυν και δύο πρώην δημάρχων προς τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, ενώ ανάλογη επιστολή από τον Παύλο Παύλου δεν υπάρχει καθ’ ότι ήταν παρόν σ’ όλες ανεξαιρέτως τις κρίσιμες συναντήσεις με συνέπεια τόσο ο σημερινός περιφερειάρχης όσο και ο προκάτοχός του να έχουν δια ζώσης την προσωπική του διαβεβαίωση.
Ι Κώωτσης πλέον βιάζεται να έλθει ο προαστιακός στο Λουτράκι!Παρά την ενδεκάμηνη ολιγωρία του για ένα έργο που προεκλογικά είχε εξαγγείλει, ι Κώωτσης αν και σύρθηκε, διαπιστώνοντας τελικά ότι θα έχει οφέλη είναι πλέον επίσημα υπέρ της έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου.
Οι εξελίξεις έχουν γίνει ποτάμι που τρέχει προς συγκεκριμένη κατεύθυνση, με συνέπεια ούτε να εκτρέπεται, αλλά ούτε και να γυρίζει πίσω. Τα γεγονότα αυτά, αφού διαπίστωσαν ότι το έδαφος φεύγει κάτω από τα πόδια τους, τους ανάγκασαν από αυτοσυντήρηση ν’ αλλάξουν στάση.
Χαρακτηριστική είναι και η παρακάτω επιστολή του Κώωτση που απέστειλε στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη την Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011 στην οποία όχι μόνο υπερθεματίζει του έργου, αλλά και ζητάει επίσπευση των διαδικασιών.
Πέραν όλων των άλλων, κι όσων έχουν προηγηθεί και τη στάση που τηρείτο, το loutraki-press το αναγνωρίζει δημόσια, λέω μπράβο στον Κώωτση (θα κάνεις το γράφοντα να γυρίσει σε όλες τις εκκλησίες και να κτυπήσει τις καμπάνες να το μάθουν μέχρι και την τελευταία ρούγα!) και μακάρι να έδινε ο Μεγαλοδύναμος να άλλαζε η νοοτροπία του και σε όλα τα υπόλοιπα θέματα που απασχολούν την πόλη.
Στην επιστολή που απέστειλε ι Κώωτσης στον Πέτρο Τατούλη, τονίζονται τα ακόλουθα:«Σε συνέχεια της σύσκεψης της 8-12-2011 για την προοπτική κατασκευής της επέκτασης της σιδηροδρομικής γραμμής στο Λουτράκι θα θέλαμε να σας επαναλάβουμε το ζωηρό ενδιαφέρον μας για την αίσια εξέλιξη του θέματος υλοποίησης του εν λόγω έργου για το οποίο υπάρχει ομόθυμη θέληση τόσο από πλευράς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας αυτοδιοίκησης (δήμος, περιφέρεια), όσο και από πλευράς της τοπικής κοινωνίας (τοπικοί φορείς κ.λπ).
Το έργο της έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου κρίνεται ιδιαίτερα κρίσιμης σημασίας για την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της πόλης, την αναβάθμιση της συγκοινωνιακής της προσπελασιμότητας από την Αθήνα και τις διεθνές πύλες του αερολιμένα Ελ. Βενιζέλος και των λιμένων Πειραιά και Πατρών, με μεγάλη συμβολή στην επιδιωκόμενη αύξηση της επισκεψιμότητας της χειμώνα - καλοκαίρι και της εμπορικής και τουριστικής περαιτέρω ανάπτυξη της, με φιλικό τρόπο προς το περιβάλλον.
Σημειώνεται, επίσης, ότι η υλοποίηση του έργου αυτού συμβαδίζει και με την υλοποίηση της θεσμοθετημένης αλλά μη εισέτι υλοποιημένης επέκτασης του Σχεδίου της πόλης στην περιοχή Λιβαδάκι, που είναι αναγκαία για την επίλυση ζωτικών πολεοδομικών προβλημάτων και αντιμετώπισης κι επίλυσης σημαντικών αντιπλημμυρικών υδραυλικών διευθετήσεων στην περιοχή.
Εξ’ όσων γνωρίζουμε, τέλος, συμπεριλαμβάνεται στο προς Δημόσια Διαβούλευση Σχέδιο Νόμου για το Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας 2021, ενώ προβλέπεται και από τις γενικές συγκοινωνιακές μελέτες και σχεδιασμούς του Προαστιακού Σιδηροδρομικού Δικτύου της Αθήνας, που εκπονήθηκαν τα τελευταία 20 χρόνια...
Ενόψει των επικείμενων μελετών (προμελέτης-οριστικής μελέτης-ΜΠΕ) που προτίθεσθε να εκπονήσετε για να καταστεί ώριμο για ένταξη σε Κοινοτικό Χρηματοδοτικό Πρόγραμμα, το έργο της νέας προαστιακής σιδηροδρομικής σύνδεσης του Λουτρακίου με την Αθήνα, με κατασκευή σιδηροδρομικής διακλάδωσης από την Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλής Ταχύτητας (ΣΓΥΤ) προς Λουτράκι μήκους 6 χλμ., σας γνωρίζουμε ότι υπάρχει ταύτιση των θέσεων για την επιλογή χωροθέτησης του τερματικού σταθμού που είναι σύμφωνα με την απόφαση του Δημοτικού Συμβούλιου Λουτρακίου-Περαχώρας 303\8-10-2009 προ του ρέματος της οδού Αιγαίου και είναι σύμφωνη με τα προβλεπόμενα στο ισχύον και το νέο προς έγκριση ΓΠΣ Λουτρακίου, καθώς και στο εγκεκριμένο Νέο Σχέδιο Πόλης για την περιοχή Λιβαδάκι.
Παρακαλούμε για ενέργειες σας στην κατεύθυνση επιτάχυνσης των απαιτούμενων διαδικασιών και εκπόνησης των μελετών για την κατασκευή του έργου της Προαστιακής γραμμής σύνδεσης με την πόλη του Λουτρακίου.»Πρόθυμη και η Δημοτική Ανανεωτική Παρέμβαση ΠολιτώνΑναφανδόν υπέρ της έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι τάσσεται η Δημοτική Ανανεωτική Παρέμβαση Πολιτών, ενώ ο επικεφαλής της τονίζει απερίφραστα ότι είναι έτοιμος να συνεργαστεί με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη. Ο Γιώργος Γκιώνης, προβάλλει μάλιστα την πιο σημαντική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου Περαχώρας 303/8-10-2009 επί των ημερών του ως δημάρχου της πόλης, για την έλευση του πιο σύγχρονου παγκοσμίως μεταφορικού μέσου.
Το πλήρες κείμενο της Δημοτικής Ανανεωτικής Παρέμβασης Πολιτών αναφέρει:«Αξιότιμε κύριε περιφερειάρχα.
Το δημοτικό συμβούλιο Λουτρακίου - Περαχώρας με την υπ’ αριθ. 303/8-10-2009 απόφασή του, που ελήφθη επί των ημερών της Δημοτικής Ανανεωτικής Παρέμβασης Πολιτών ως δημοτικής αρχής, έχει καθορίσει τη θέση του όσον αφορά την έλευση του προαστιακού στο Λουτράκι: στάση στη διακλάδωση του Ισθμού και την οδό Παπανικολάου και τερματισμός στην οδό Αιγαίου.
Σήμερα, με τη θετική στάση της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία λαμβάνει πλέον υπόψη της και προσαρμόζεται με την επέκταση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Λουτρακίου, διαμορφώνονται οι προϋποθέσεις προκειμένου να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την υλοποίηση του έργου.
Κύριε περιφερειάρχα,
η Δημοτική Ανανεωτική Παρέμβαση Πολιτών είναι η παράταξη που ανακίνησε το θέμα της έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι και συνεργάσθηκε με τους υπηρεσιακούς παράγοντες της ΕΡΓΟΣΕ, ώστε «να σφυρίξει και πάλι το τραίνο» στην πόλη μας. Θεωρούμε ότι η σύγχρονη σιδηροδρομική σύνδεση για το Λουτράκι είναι απαραίτητη υποδομή για την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη όλης της περιοχής.
Στην κατεύθυνση αυτή εργάσθηκε αποτελεσματικά η Πρωτοβουλία Πολιτών για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, έχοντας κοντά της τους ειδικευμένους συγκοινωνιολόγους. Από την άποψη αυτή, αν αποφασίσετε να προωθήσετε το συγκεκριμένο έργο, όπως σας ζητούμε, προσθέτετε στον τόπο μας ένα σημαντικό έργο υποδομής, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τον ευρύτερο συμβολισμό της κοινωνίας των πολιτών.
Είναι αυτονόητο ότι και η Δημοτική Ανανεωτική Παρέμβαση Πολιτών κι εγώ, είμαστε πρόθυμοι να συνεργαστούμε με εμπιστοσύνη προς εσάς και με όραμα για τον τόπο μας για την υλοποίηση του έργου, όπως πράξαμε και στο πρόσφατο παρελθόν».Θετική στάση και υπέρμαχος ο Παύλος ΠαύλουΗ παρουσία του επικεφαλής της Αδέσμευτης Δημοτικής Κίνησης Παύλου Παύλου το καλοκαίρι του 2009 στη δημόσια διαβούλευση για την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, συνέβαλε καταλυτικά στην αναθεώρηση των απόψεών του για το σύγχρονο μεταφορικό μέσο.
Στη σχετική συνεδρίαση που του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου Περαχώρας, είχε λειτουργήσει και υπερθεματίσει στη διαμόρφωση και τη λήψη της υπ’ αριθ. 303/8-10-2009 απόφαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου Περαχώρας.
Έκτοτε, είναι παρών σχεδόν σ’ όλες τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες που του έχει ζητηθεί από την Πρωτοβουλία Πολιτών για την έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, από τις πρώτες κιόλας μετακινήσεις στην Τρίπολη στην έδρα της περιφέρειας Πελοποννήσου, επί ημερών του Φώτη Χατζημιχάλη.
Ο Παύλος Παύλου έχοντας αντιληφθεί τη βιωσιμότητα του έργου, αλλά και τα οφέλη που θα προκύψουν για την πόλη, καθώς επίσης και την ευκολία που θα απολαμβάνουν οι συμπολίτες του για μετακίνηση στην πρωτεύουσα της χώρας, είτε ακόμη για να μετακινηθούν και προς τις τρεις πύλες της χώρας το διεθνές αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος και το κεντρικό λιμάνι της χώρας, τον Πειραιά, όπως και της Πάτρας, είναι πλέον αναφανδόν υπέρ του έργου και πάντοτε παρόν στην οποιαδήποτε συνάντηση ή σύσκεψη που προσκληθεί.
Έκφραση συγχαρητηρίων κι ευχαριστιών από τον Γιάννη ΓιωτάκηΣτο ίδιο μήκος κύματος είναι και ο επί δώδεκα χρόνια πρώην δήμαρχος Λουτρακίου Περαχώρας Γιάννης Γιωτάκης, ο οποίος είχε συμβάλλει ουσιαστικά και αποφασιστικά στις αρχές της δεκαετίας του ’90 να επαναλειτουργήσει το τρένο.
Πιο συγκεκριμένα με επιστολή του την 21η Δεκεμβρίου προς τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, τον αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Γιώργο Δέδε, το διοικητή του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο, αναφέρει τα ακόλουθα:
«Αξιότιμοι κύριοι,
έμαθα τα ευχάριστα νέα από τον τοπικό Τύπο, αλλά και από τον επικεφαλής της κίνησης για τον προαστιακό στο Λουτράκι Δημήτρη Καραπατά.
Ήμουν επικεφαλής του δήμου μας την περίοδο 1982 - 1994, τότε που το Λουτράκι και η ευρύτερη περιοχή μας προσπαθούσαν να καλύψουν τις πληγές τους από το σεισμό του 1981 και να επανέλθουν σε τροχιά ανάπτυξης.
Ήμουν μέλος του περιφερειακού συμβουλίου ως εκπρόσωπος της αυτοδιοίκησης Κορινθίας, όταν σχεδιαζόταν κι αποφασιζόταν το τομεακό και το ΠΕΠ του 2ου ΚΠΣ και το πρόγραμμα του ΟΣΕ που περιελάμβανε στον αρχικό του σχεδιασμό και την παράκαμψη προς Λουτράκι.
Το Λουτράκι έχει ένα στενό δεσμό με το τρένο από το 1958 και την τότε ΣΠΑΠ. Το 1991 καταφέραμε να επαναλειτουργήσει η γραμμή με πέντε ζευγάρια δρομολογίων κατευθείαν από Αθήνα με γεμάτους τους συρμούς.
Επειδή γνωρίζω πάρα πολύ καλά τα συναισθήματα των συνδημοτών μου, των επαγγελματικών τάσεων, των τουριστικών γραφείων, αλλά και των χιλιάδων ετεροδημοτών και παραθεριστών μας που για όλους αυτούς το τρένο στο Λουτράκι είναι ένα κυρίαρχο αίτημα, θέλω να συγχαρώ θερμά και να ευχαριστήσω τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, τον αναπληρωτή αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Γιώργο Δέδε και τη διοίκηση του ΟΣΕ, που αγκάλιασαν αυτό το μεγάλο αίτημα του τόπου μας και το προωθούν».(281211)
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠ’ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Επαγγελματικά σεμινάρια με στόχο να παρέχουν χρήσιμες συμβουλές κι εργαλεία, που βοηθούν την επαγγελματική και επιχειρησιακή ανάπτυξη εν μέσω κρίσης διοργανώνουν η Creactivity που ειδικεύεται σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού, σε συνεργασία με τoν Πολιτιστικό Σύλλογο Λουτρακίου και την Computer Easy που δραστηριοποιείται στο χώρο της εκπαίδευσης επάνω στις νέες τεχνολογίες.
Στο πρώτο σεμινάριο θα αναλυθεί πως η οικονομική κρίση συμβάλει στην αγορά εργασίας, ποιες είναι οι σημερινές επαγγελματικές επιλογές, πως πρέπει να προετοιμαστούμε για να πετύχουμε τους επαγγελματικούς μας στόχους, ποιες είναι οι σημερινές προκλήσεις και στόχοι των επιχειρήσεων και ποιός είναι ο ρόλος της κοινωνικής δικτύωσης;
Το πρώτο σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012, θα είναι διάρκειας 4 ωρών, ενώ το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα €35.
Για περισσότερες πληροφορίες - έγγραφες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στο τηλ. 27440 65223 & email: info@computereasy.gr
(281211)
Τι έκρυβε η συνάντηση πριν πρώην υποψηφίου δημάρχου με κορυφαίο στέλεχος της Δημοτικής Ανανεωτικής Παρέμβασης Πολιτών, που κανονικά θα έπρεπε να έχει οδηγηθεί στην… αποστρατεία;(281211)
Είπαν…
«Ι Κώωτσης, μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου μας είχε φάει τη ψυχή και τα αυτιά κάθε ημέρα με το χρέος που είχε για κάτι επιταγές και συμπεριφερόταν ως άφρων. Τι έγινε ξαφνικά και δεν έχει αναφερθεί στη συγκεκριμένη υπόθεση, διερωτώνται οι υπάλληλοι της Ιάσωνος; Που έχει βρει χρήματα -πολλές χιλιάδες ευρώ- και πλέον δεν μιλάει;»(281211)
Η ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΔΙΑΤΑΓΗΣ ΓΙΑ ΣΥΝΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
ΑΠΕΤΡΕΨΕ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΣΤΟ CASINO ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ!
Η οξεία προσωπική αντιπαράθεση μέχρι τελικής πτώσεως δύο διδύμων, αδιαφορώντας για τις καταστροφικές επιπτώσεις που μπορούν να επέλθουν με τον Κώωτση στη μέση να μη γνωρίζει τι δουλειά έχει να βρίσκεται εκεί, αλλά και να μην αντιλαμβάνεται την ουσία της όλης αντιπαράθεσης, είναι τα στοιχεία που συνθέτουν το διαμορφωμένο κλίμα που είναι δυνατόν να οδηγήσει το casino Λουτρακίου στην ολική καταστροφή.
Αυτά όμως, πώς να τα αντιληφθεί ι Κώωτσης και από ποιούς συμβούλους;- Από τα μέλη του μεταλλαγμένου συνδυασμού Με τους Συγγενείς, με του Φίλους, με τα Συμφέροντα Μπροστά και οι Πολίτες Πίσω;
- Από τα «βαλσαμωμένα πουλιά» του Κώωτση στη Λουτράκι Α.Ε. που ψηφίζουν, χωρίς να ξέρουν τι ψηφίζουν;
- Από τους ανθρώπους του Ισραηλινού μεγαλοεπιχειρηματία που έχουν στήσει πανηγύρι στη Λουτράκι ΑΕ., δρουν ανεξέλεγκτα και το πολύ χειρότερο πάνε τον Κώωτση -γιατί δεν καταλαβαίνει και πολύ δυσκολότερα είναι αδύνατον γι’ αυτόν να αντιληφθεί τι πραγματικά συμβαίνει- σύμφωνα με τους σχεδιασμούς και τα συμφέροντα του Ισραηλινού επιχειρηματία;Τα ασφαλιστικά μέτρα κι όπως αυτά κατατέθηκαν αποτελούν μια τεράστια και ολέθρια γκάφα ολκής, που δείχνει ότι οι σύμβουλοι του Κώωτση αν λειτουργούσαν με γνώμονα τα συμφέροντα του τόπου και μόνον ουδέποτε θα προέβαιναν σε μια τέτοια ενέργεια και πρωτίστως με το περιεχόμενό τους κι όπως αυτό φημολογείται.
Είναι πασιφανές ότι όλοι μαζί είναι κατώτεροι των περιστάσεων κι ως ελάχιστο και πιο απλοϊκά σε καμία των περιπτώσεων οι πρακτικές τους δεν έχουν καμία σχέση επί της ουσίας υπέρ της προάσπισης των συμφερόντων του τόπου.
Ι Κώωτσης, έχει βρεθεί στο μέσον μιας διπλής αντιπαράθεσης την οποία αφενός αδυνατεί να αξιολογήσει, αφετέρου να διακρίνει το ρόλο του καθενός, αλλά και ποιές είναι οι απαιτούμενες κι ενδεδειγμένες κινήσεις για την προάσπιση των συμφερόντων του τόπου, δεδομένου ότι αναφύονται προσωπικές στρατηγικές που είναι παιδαριώδεις, ήδη τον έχουν εκθέσει και ο ίδιος, δυστυχώς, αδυνατεί να το αντιληφθεί.
Το πρώτο ζευγάρι, η πρώτη σκληρή αντιπαράθεση που είναι μείζονος σημασίας, πραγματοποιείται μεταξύ των δύο μεγαλοεπενδυτών της Club Hotel Loutraki S.A. Yigal Zilkha και Moshe Bublil, οι οποίοι ως ώρας είναι αποφασισμένοι να φθάσουν μέχρι την ισοπεδωτική καταστροφή της Club Hotel Casino Loutraki, αδιαφορώντας παντελώς για τις επιπτώσεις στους εργαζομένους και το περιουσιακό στοιχείο του δήμου Λουτρακίου. Σ’ αυτή την αντιπαράθεση, ως γνωστόν, έχει εμπλακεί ι Κώωτσης, έχει τοποθετηθεί στο πλευρό του ενός μεγαλοεπενδυτή -κρίνοντας και από τους συμβούλους του- ενώ παράλληλα έχει ανοίξει ο ίδιος μέτωπο αντιπαράθεσης με τον εκπρόσωπο των μεγαλοεπενδυτών που τον έχουν ορίσει πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο στην εταιρεία τους, καθώς επίσης και διαχειριστή στην Club Hotel Casino Loutraki, Αντώνη Στεργιώτη.
Το δεύτερο ζευγάρι, ήσσονος σημασίας -γι’ αυτό δεν αναφέρονται ονόματα- επίσης έχει μεταξύ του προσωπική σφοδρή αντιπαράθεση, αλλά και σ’ αυτή την περίπτωση εμπλέκεται ι Κώωτσης, αλλά δεν έχει πάρει μυρωδιά τίποτε, γιατί τον θολώνουν υποσχέσεις και προοπτικές, οπότε φαντάζεται πότε θα έλθει η ώρα που θα διοικεί αυτός την Club Hotel Casino Loutraki.
Με τα ασφαλιστικά μέτρα που τον οδήγησαν να καταθέσει και πολύ χειρότερα με την προσωρινή διαταγή που συζητήθηκε κι απορρίφθηκε, ι Κώωτσης όχι μόνον έχει εκτεθεί, αλλά πλέον αν και πρώτος πολίτης προκαλεί τα μειδιάματα ή και καγχασμούς για τους άφρονες, καθώς κι έντονο προβληματισμό και σκεπτικισμό για τους εχέφρονες για τον κινδύνους που δημιουργεί στο άμεσο κι ορατό μέλλον του τόπου.
Σύμφωνα με τις ασφαλείς πληροφορίες του loutraki-press, αν υπήρχε αντίθετη δικαστική απόφαση, στην απέναντι πλευρά των επενδυτών, την Club Hotel Loutraki S.A., της οποίας μέλος είναι και ο Yigal Zilkha, είχε ειλημμένη απόφαση να κατεβάσει χρονιάρες ημέρες τα ρολά και οι εργαζόμενοι πρωτίστως να βρεθούν στο δρόμο. Κατά δεύτερο λόγο οι συνήθεις πελάτες να αναγκασθούν να αναζητήσουν διέξοδο στα γειτονικά casino της Πάρνηθας ή του Ρίο.
Δυστυχώς, οι κατευθυνόμενοι σύμβουλοι του Κώωτση, των οποίων τις υποδείξεις υιοθετεί αβασάνιστα, τον έχουν βάλει να παίζει με σημαδεμένη τράπουλα το μεγαλύτερο περιουσιακό στοιχείο του τόπου.
Εξ’ ου και η επικινδυνότητά του δεν έχει προηγούμενο, αλλά και αδυνατεί να το αντιληφθεί.(281211)
ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΑΤΟΥΛΗ ΥΠΕΡ
ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
Σύμπασα η πόλη του Λουτρακίου αρχής γενομένης από τον πρώτο πολίτη της, έστω κι έσχατος, πρώην κορυφαίους θεσμικούς παράγοντες, όλους ανεξαιρέτως τους φορείς, την Πρωτοβουλία Πολιτών με τους περισσότερους από δύο χιλιάδες πολίτες, όλοι μαζί συντάσσονται στο πλευρό του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη, προκειμένου το πλέον σύγχρονο μεταφορικό μέσο να έλθει στο κέντρο της πόλης.
Πρόκειται για μια ευνοϊκή συγκυρία, δεδομένου ότι ο περιφερειάρχης είναι υπέρ του συγκεκριμένου μαζικού μέσου μεταφοράς και το πιστεύει. Χαρακτηριστικό είναι ότι το έργο ο Πέτρος Τατούλης το έχει πάρει πάνω του, έχοντας ως δόγμα ότι το Λουτράκι επιβάλλεται να ανακτήσει το χαμένο κύρος της λουτρόπολης που δικαιωματικά του ανήκει.
Ωστόσο, ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει σ’ ένα άτομο που έχει παρασύρει και παρακινήσει για την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, όχι μόνον την τοπική κοινωνία, αλλά οποιονδήποτε με την παρέμβασή του μπορεί να συμβάλλει προς τη θετική κατεύθυνση για την υλοποίηση του έργου.
Το άτομο αυτό δεν είναι άλλο από τον επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών για την έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι Δημήτρη Καραπατά, ο οποίος ολομόναχος και με προσωπικούς πόρους κινείται μεταξύ Τρίπολης και Αθήνας, πραγματοποιεί συναντήσεις με παράγοντες και τελικά βρήκε τις ράγες πάνω στις οποίες θα τρέξει ο προαστιακός σιδηρόδρομος για να γίνει κτήμα και των κατοίκων του Λουτρακίου.
Σήμερα το loutraki-press παρουσιάζει τις επιστολές του νυν και δύο πρώην δημάρχων προς τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, ενώ ανάλογη επιστολή από τον Παύλο Παύλου δεν υπάρχει καθ’ ότι ήταν παρόν σ’ όλες ανεξαιρέτως τις κρίσιμες συναντήσεις με συνέπεια τόσο ο σημερινός περιφερειάρχης όσο και ο προκάτοχός του να έχουν δια ζώσης την προσωπική του διαβεβαίωση.
Ι Κώωτσης πλέον βιάζεται να έλθει ο προαστιακός στο Λουτράκι!Παρά την ενδεκάμηνη ολιγωρία του για ένα έργο που προεκλογικά είχε εξαγγείλει, ι Κώωτσης αν και σύρθηκε, διαπιστώνοντας τελικά ότι θα έχει οφέλη είναι πλέον επίσημα υπέρ της έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου.
Οι εξελίξεις έχουν γίνει ποτάμι που τρέχει προς συγκεκριμένη κατεύθυνση, με συνέπεια ούτε να εκτρέπεται, αλλά ούτε και να γυρίζει πίσω. Τα γεγονότα αυτά, αφού διαπίστωσαν ότι το έδαφος φεύγει κάτω από τα πόδια τους, τους ανάγκασαν από αυτοσυντήρηση ν’ αλλάξουν στάση.
Χαρακτηριστική είναι και η παρακάτω επιστολή του Κώωτση που απέστειλε στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη την Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011 στην οποία όχι μόνο υπερθεματίζει του έργου, αλλά και ζητάει επίσπευση των διαδικασιών.
Πέραν όλων των άλλων, κι όσων έχουν προηγηθεί και τη στάση που τηρείτο, το loutraki-press το αναγνωρίζει δημόσια, λέω μπράβο στον Κώωτση (θα κάνεις το γράφοντα να γυρίσει σε όλες τις εκκλησίες και να κτυπήσει τις καμπάνες να το μάθουν μέχρι και την τελευταία ρούγα!) και μακάρι να έδινε ο Μεγαλοδύναμος να άλλαζε η νοοτροπία του και σε όλα τα υπόλοιπα θέματα που απασχολούν την πόλη.
Στην επιστολή που απέστειλε ι Κώωτσης στον Πέτρο Τατούλη, τονίζονται τα ακόλουθα:«Σε συνέχεια της σύσκεψης της 8-12-2011 για την προοπτική κατασκευής της επέκτασης της σιδηροδρομικής γραμμής στο Λουτράκι θα θέλαμε να σας επαναλάβουμε το ζωηρό ενδιαφέρον μας για την αίσια εξέλιξη του θέματος υλοποίησης του εν λόγω έργου για το οποίο υπάρχει ομόθυμη θέληση τόσο από πλευράς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας αυτοδιοίκησης (δήμος, περιφέρεια), όσο και από πλευράς της τοπικής κοινωνίας (τοπικοί φορείς κ.λπ).
Το έργο της έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου κρίνεται ιδιαίτερα κρίσιμης σημασίας για την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της πόλης, την αναβάθμιση της συγκοινωνιακής της προσπελασιμότητας από την Αθήνα και τις διεθνές πύλες του αερολιμένα Ελ. Βενιζέλος και των λιμένων Πειραιά και Πατρών, με μεγάλη συμβολή στην επιδιωκόμενη αύξηση της επισκεψιμότητας της χειμώνα - καλοκαίρι και της εμπορικής και τουριστικής περαιτέρω ανάπτυξη της, με φιλικό τρόπο προς το περιβάλλον.
Σημειώνεται, επίσης, ότι η υλοποίηση του έργου αυτού συμβαδίζει και με την υλοποίηση της θεσμοθετημένης αλλά μη εισέτι υλοποιημένης επέκτασης του Σχεδίου της πόλης στην περιοχή Λιβαδάκι, που είναι αναγκαία για την επίλυση ζωτικών πολεοδομικών προβλημάτων και αντιμετώπισης κι επίλυσης σημαντικών αντιπλημμυρικών υδραυλικών διευθετήσεων στην περιοχή.
Εξ’ όσων γνωρίζουμε, τέλος, συμπεριλαμβάνεται στο προς Δημόσια Διαβούλευση Σχέδιο Νόμου για το Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας 2021, ενώ προβλέπεται και από τις γενικές συγκοινωνιακές μελέτες και σχεδιασμούς του Προαστιακού Σιδηροδρομικού Δικτύου της Αθήνας, που εκπονήθηκαν τα τελευταία 20 χρόνια...
Ενόψει των επικείμενων μελετών (προμελέτης-οριστικής μελέτης-ΜΠΕ) που προτίθεσθε να εκπονήσετε για να καταστεί ώριμο για ένταξη σε Κοινοτικό Χρηματοδοτικό Πρόγραμμα, το έργο της νέας προαστιακής σιδηροδρομικής σύνδεσης του Λουτρακίου με την Αθήνα, με κατασκευή σιδηροδρομικής διακλάδωσης από την Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλής Ταχύτητας (ΣΓΥΤ) προς Λουτράκι μήκους 6 χλμ., σας γνωρίζουμε ότι υπάρχει ταύτιση των θέσεων για την επιλογή χωροθέτησης του τερματικού σταθμού που είναι σύμφωνα με την απόφαση του Δημοτικού Συμβούλιου Λουτρακίου-Περαχώρας 303\8-10-2009 προ του ρέματος της οδού Αιγαίου και είναι σύμφωνη με τα προβλεπόμενα στο ισχύον και το νέο προς έγκριση ΓΠΣ Λουτρακίου, καθώς και στο εγκεκριμένο Νέο Σχέδιο Πόλης για την περιοχή Λιβαδάκι.
Παρακαλούμε για ενέργειες σας στην κατεύθυνση επιτάχυνσης των απαιτούμενων διαδικασιών και εκπόνησης των μελετών για την κατασκευή του έργου της Προαστιακής γραμμής σύνδεσης με την πόλη του Λουτρακίου.»Πρόθυμη και η Δημοτική Ανανεωτική Παρέμβαση ΠολιτώνΑναφανδόν υπέρ της έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι τάσσεται η Δημοτική Ανανεωτική Παρέμβαση Πολιτών, ενώ ο επικεφαλής της τονίζει απερίφραστα ότι είναι έτοιμος να συνεργαστεί με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη. Ο Γιώργος Γκιώνης, προβάλλει μάλιστα την πιο σημαντική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου Περαχώρας 303/8-10-2009 επί των ημερών του ως δημάρχου της πόλης, για την έλευση του πιο σύγχρονου παγκοσμίως μεταφορικού μέσου.
Το πλήρες κείμενο της Δημοτικής Ανανεωτικής Παρέμβασης Πολιτών αναφέρει:«Αξιότιμε κύριε περιφερειάρχα.
Το δημοτικό συμβούλιο Λουτρακίου - Περαχώρας με την υπ’ αριθ. 303/8-10-2009 απόφασή του, που ελήφθη επί των ημερών της Δημοτικής Ανανεωτικής Παρέμβασης Πολιτών ως δημοτικής αρχής, έχει καθορίσει τη θέση του όσον αφορά την έλευση του προαστιακού στο Λουτράκι: στάση στη διακλάδωση του Ισθμού και την οδό Παπανικολάου και τερματισμός στην οδό Αιγαίου.
Σήμερα, με τη θετική στάση της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία λαμβάνει πλέον υπόψη της και προσαρμόζεται με την επέκταση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Λουτρακίου, διαμορφώνονται οι προϋποθέσεις προκειμένου να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την υλοποίηση του έργου.
Κύριε περιφερειάρχα,
η Δημοτική Ανανεωτική Παρέμβαση Πολιτών είναι η παράταξη που ανακίνησε το θέμα της έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι και συνεργάσθηκε με τους υπηρεσιακούς παράγοντες της ΕΡΓΟΣΕ, ώστε «να σφυρίξει και πάλι το τραίνο» στην πόλη μας. Θεωρούμε ότι η σύγχρονη σιδηροδρομική σύνδεση για το Λουτράκι είναι απαραίτητη υποδομή για την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη όλης της περιοχής.
Στην κατεύθυνση αυτή εργάσθηκε αποτελεσματικά η Πρωτοβουλία Πολιτών για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, έχοντας κοντά της τους ειδικευμένους συγκοινωνιολόγους. Από την άποψη αυτή, αν αποφασίσετε να προωθήσετε το συγκεκριμένο έργο, όπως σας ζητούμε, προσθέτετε στον τόπο μας ένα σημαντικό έργο υποδομής, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τον ευρύτερο συμβολισμό της κοινωνίας των πολιτών.
Είναι αυτονόητο ότι και η Δημοτική Ανανεωτική Παρέμβαση Πολιτών κι εγώ, είμαστε πρόθυμοι να συνεργαστούμε με εμπιστοσύνη προς εσάς και με όραμα για τον τόπο μας για την υλοποίηση του έργου, όπως πράξαμε και στο πρόσφατο παρελθόν».Θετική στάση και υπέρμαχος ο Παύλος ΠαύλουΗ παρουσία του επικεφαλής της Αδέσμευτης Δημοτικής Κίνησης Παύλου Παύλου το καλοκαίρι του 2009 στη δημόσια διαβούλευση για την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, συνέβαλε καταλυτικά στην αναθεώρηση των απόψεών του για το σύγχρονο μεταφορικό μέσο.
Στη σχετική συνεδρίαση που του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου Περαχώρας, είχε λειτουργήσει και υπερθεματίσει στη διαμόρφωση και τη λήψη της υπ’ αριθ. 303/8-10-2009 απόφαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου Περαχώρας.
Έκτοτε, είναι παρών σχεδόν σ’ όλες τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες που του έχει ζητηθεί από την Πρωτοβουλία Πολιτών για την έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, από τις πρώτες κιόλας μετακινήσεις στην Τρίπολη στην έδρα της περιφέρειας Πελοποννήσου, επί ημερών του Φώτη Χατζημιχάλη.
Ο Παύλος Παύλου έχοντας αντιληφθεί τη βιωσιμότητα του έργου, αλλά και τα οφέλη που θα προκύψουν για την πόλη, καθώς επίσης και την ευκολία που θα απολαμβάνουν οι συμπολίτες του για μετακίνηση στην πρωτεύουσα της χώρας, είτε ακόμη για να μετακινηθούν και προς τις τρεις πύλες της χώρας το διεθνές αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος και το κεντρικό λιμάνι της χώρας, τον Πειραιά, όπως και της Πάτρας, είναι πλέον αναφανδόν υπέρ του έργου και πάντοτε παρόν στην οποιαδήποτε συνάντηση ή σύσκεψη που προσκληθεί.
Έκφραση συγχαρητηρίων κι ευχαριστιών από τον Γιάννη ΓιωτάκηΣτο ίδιο μήκος κύματος είναι και ο επί δώδεκα χρόνια πρώην δήμαρχος Λουτρακίου Περαχώρας Γιάννης Γιωτάκης, ο οποίος είχε συμβάλλει ουσιαστικά και αποφασιστικά στις αρχές της δεκαετίας του ’90 να επαναλειτουργήσει το τρένο.
Πιο συγκεκριμένα με επιστολή του την 21η Δεκεμβρίου προς τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, τον αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Γιώργο Δέδε, το διοικητή του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο, αναφέρει τα ακόλουθα:
«Αξιότιμοι κύριοι,
έμαθα τα ευχάριστα νέα από τον τοπικό Τύπο, αλλά και από τον επικεφαλής της κίνησης για τον προαστιακό στο Λουτράκι Δημήτρη Καραπατά.
Ήμουν επικεφαλής του δήμου μας την περίοδο 1982 - 1994, τότε που το Λουτράκι και η ευρύτερη περιοχή μας προσπαθούσαν να καλύψουν τις πληγές τους από το σεισμό του 1981 και να επανέλθουν σε τροχιά ανάπτυξης.
Ήμουν μέλος του περιφερειακού συμβουλίου ως εκπρόσωπος της αυτοδιοίκησης Κορινθίας, όταν σχεδιαζόταν κι αποφασιζόταν το τομεακό και το ΠΕΠ του 2ου ΚΠΣ και το πρόγραμμα του ΟΣΕ που περιελάμβανε στον αρχικό του σχεδιασμό και την παράκαμψη προς Λουτράκι.
Το Λουτράκι έχει ένα στενό δεσμό με το τρένο από το 1958 και την τότε ΣΠΑΠ. Το 1991 καταφέραμε να επαναλειτουργήσει η γραμμή με πέντε ζευγάρια δρομολογίων κατευθείαν από Αθήνα με γεμάτους τους συρμούς.
Επειδή γνωρίζω πάρα πολύ καλά τα συναισθήματα των συνδημοτών μου, των επαγγελματικών τάσεων, των τουριστικών γραφείων, αλλά και των χιλιάδων ετεροδημοτών και παραθεριστών μας που για όλους αυτούς το τρένο στο Λουτράκι είναι ένα κυρίαρχο αίτημα, θέλω να συγχαρώ θερμά και να ευχαριστήσω τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, τον αναπληρωτή αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Γιώργο Δέδε και τη διοίκηση του ΟΣΕ, που αγκάλιασαν αυτό το μεγάλο αίτημα του τόπου μας και το προωθούν».(281211)
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠ’ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Επαγγελματικά σεμινάρια με στόχο να παρέχουν χρήσιμες συμβουλές κι εργαλεία, που βοηθούν την επαγγελματική και επιχειρησιακή ανάπτυξη εν μέσω κρίσης διοργανώνουν η Creactivity που ειδικεύεται σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού, σε συνεργασία με τoν Πολιτιστικό Σύλλογο Λουτρακίου και την Computer Easy που δραστηριοποιείται στο χώρο της εκπαίδευσης επάνω στις νέες τεχνολογίες.
Στο πρώτο σεμινάριο θα αναλυθεί πως η οικονομική κρίση συμβάλει στην αγορά εργασίας, ποιες είναι οι σημερινές επαγγελματικές επιλογές, πως πρέπει να προετοιμαστούμε για να πετύχουμε τους επαγγελματικούς μας στόχους, ποιες είναι οι σημερινές προκλήσεις και στόχοι των επιχειρήσεων και ποιός είναι ο ρόλος της κοινωνικής δικτύωσης;
Το πρώτο σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012, θα είναι διάρκειας 4 ωρών, ενώ το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα €35.
Για περισσότερες πληροφορίες - έγγραφες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στο τηλ. 27440 65223 & email: info@computereasy.gr
(281211)