ΚΟΥΙΖ

Δύο βόμβες είναι έτοιμες να σκάσουν για τη δημοτική αρχή, από τα κατορθώματα του Κώωτση και των ανεγκέφαλων συμβούλων του…
(101211)




Είπαν…

«Ακούστηκε πάλι στο Λουτράκι ο Γιαννάκης με το σφυροδρέπανο…»
(101211)




ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Α.Ε. ΜΕ ΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΤΟΥΣ
ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΕΣΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ!

Οργή λαού, φωνή Θεού!
Αντιμέτωπος μ’ αυτό το θέαμα ήλθε χθες νωρίς το απόγευμα την ώρα έναρξης του διοικητικού συμβουλίου της Λουτράκι Α.Ε. ι Κώωτσης με τα «βαλσαμωμένα πουλιά» με αποτέλεσμα να μην περάσει κανένα από τα επικίνδυνα θέματα που απειλούν να τινάξουν όλα τα περιουσιακά στοιχεία του τόπου στον αέρα.
Υπό αυτό το καθεστώς, ι Κώωτσης μαζί με τα «βαλσαμωμένα» πουλιά ετράπησαν σ’ άτακτη υποχώρηση, όπως άλλωστε άτακτη είναι και ενός έτους παρουσία τους στο τιμόνι του τόπου, με πολύ σοβαρό τον κίνδυνο να τιναχθούν τα πάντα στον αέρα.
Αιτία όλων αυτών είναι οι πολύ κατωτάτου επιπέδου σύμβουλοί του, εκ των οποίων κάποιοι πιστεύουν ότι ως δημοτική αρχή βρήκαν το μήνα που θρέφει τους έντεκα, ενώ κάποιοι άλλοι λόγω έλλειψης νοημοσύνης αδυνατούν να τον αποτρέψουν από τις γκάφες που κάνει, με συνέπεια σε κάθε τους κίνηση να εγείρουν υποψίες για άλλου είδους προθέσεις;
Στη χθεσινή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου ι Κώωτσης πρότεινε, αν και σκοπός του ήταν να υπερψηφίσει τα επίμαχα θέματα, να τα ξανασκεφθούν και να τα επαναφέρουν. Η ιλαροτραγωδία τους, μάλιστα, φθάνει σε τέτοιο βαθμό που θα υπερψήφιζαν καταστατικό λειτουργίας της υπό σύσταση εταιρείας, χωρίς στην πραγματικότητα να υπάρχει καταστατικό, ενώ την ώρα που τους ζητήθηκε ισχυρίσθηκαν ότι δεν είναι έτοιμο!..
Ι Κώωτσης, προκειμένου να αποφύγει την ένταση με… «κωλοτούμπα» -που όπως εκτιμάται από συμβούλους δεν είχε σκοπό να ενημερώσει- έκανε αναφορά για τα χρήματα που αναμένονται από τον αναπτυξιακό νόμο για τις επενδύσεις που έγιναν επί θητείας Γκιώνη κι ανέρχονται στο € 1.490.000, λέγοντας ότι η απάντηση ήταν αρνητική στο ερώτημα για αύξηση του συγκεκριμένου ποσού.
Ι Κώωτσης, ανέφερε ότι χθες το πρωί αφίχθη στην εταιρεία η έγκριση για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, για την υλοποίηση της οποίας ζήτησε ένα μήνα παράταση και την πήρε. (Κώωτση μην το σκεφθείς πάλι πολύ και σας πάρει… ο ύπνος).
Ι Κώωτσης, ισχυρίσθηκε επίσης, ότι θα τους καταβληθεί η επιστροφή ΦΠΑ, αλλά αυτό που προκύπτει από τη γενικότερη οικονομική κατάσταση της χώρας, μάλλον δύσκολο φαντάζει….
Η μεταφορά των γραφείων της εταιρείας θα γίνει στο Thermal Spa Λουτρακίου. Κώωτση αν αύριο έλθει μια πολύ καλή πρόταση και υπερβολικά συμφέρουσα για ενοικίαση του Thermal Spa τι θα σκέφτεσθε; Που θα μεταφέρετε τα γραφεία της εταιρείας;
Όσον αφορά τη συμπαραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω φωτοβολταϊκών συστημάτων -ο εξάδελφος κατά τον Κώωτση, ο ίδιος τον απαρνείται- αντιπρόεδρος της Λουτράκι Α.Ε. Δημήτρης Λογοθέτης έκανε γνωστό ότι έχουν βρει κάποιες εταιρείες που θα δώσουν προσφορά να γίνει προμελέτη για το Thermal Spa και η ίδια εταιρεία να κάνει μελέτη και για το «Αλεξάνδρειο» συνεδριακό κέντρο.
Ι Κώωτσης, ήξεις αφήξεις όπως ακριβώς είναι στη συντριπτική πλειοψηφία των θεμάτων που διαχειρίζεται, δεδομένου ότι δεν έχει σε βάθος γνώση αυτών, για τη γνωμοδότηση του νομικού συμβούλου της ΕΕΤΑΑ Γιώργου Δανόπουλου, ισχυρίσθηκε ότι δεν είναι ξεκάθαρο αν μπορούν να γίνονται προσλήψεις στην υπό σύσταση θυγατρική παρακάμπτοντας το ΑΣΕΠ.
Τελευταίο θέμα της χθεσινής συνεδρίασης ήταν η αξιοποίηση των χώρων κουζίνας - παρασκευαστηρίου στο υπόγειο του «Αλεξάνδρειου» Συνεδριακού Κέντρου. Τονίσθηκε ότι θα καταβληθεί προσπάθεια να δοθεί ο χώρος προς εκμετάλλευση για τη δημιουργία εσόδων στη Λουτράκι Α.Ε., άλλως θα εξετασθεί το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί παρασκευαστήριο φαγητών για τις αναξιοπαθούσες -πιστεύουμε τις πραγματικά και μ’ αντικειμενικά κριτήρια- οικογένειες του δήμου Λουτρακίου.
(101211)




ΤΟΝ FAUST ΤΟΥ GOUNOD ΑΝΕΒΑΖΕΙ H MET OPERA ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ
ΤΟΥ «ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟΥ» ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

Ο μύθος του Faust από το libretto των Jules Barbier και Michel Carré σε σύνθεση Charles Francois Gounod και σκηνοθεσία του βραβευμένου με Tony Desmond McAnuff -σε μια παραγωγή που έτυχε διθυραμβικών κριτικών στο Λονδίνο την προηγούμενη σεζόν- ανεβαίνει σήμερα το βράδυ στις 19:55 στη σκηνή του «Αλεξάνδρειου» Συνεδριακού Κέντρου, στο πλαίσιο των παραστάσεων της Metropolitan Orchestra Opera. Αξιοσημείωτο είναι ότι η παρουσίαση της παράστασης θα είναι εμπλουτισμένη μ’ ελληνικούς υπότιτλους.
Τον ομώνυμο ρόλο ενσαρκώνει ο διάσημος -αν και πολύ νέος σε ηλικία, 43 ετών- Γερμανός τενόρος Jonas Kaufmann, ενώ το mephistopheles (Μεφιστοφελή - διάβολο) υποδύεται ο 47χρονος René Pape και στο ρόλο της Marguerite (Μαργαρίτας) η βραβευμένη το 2005 στην Αθήνα με διεθνές μουσικό βραβείο Μαρία Κάλλας, intermezzo Marina Poplavskaya που είναι μόλις 35 χρονών.
Τη μουσική διεύθυνση της ορχήστρας της Metropolitan Orchestra έχει ο σχεδόν συνομήλικός της, 37χρονος Καναδός Yannick Nézet-Séguin αμέσως μετά την επιτυχία που σημείωσε στον Don Carlo.
Η ιστορία εκτυλίσσεται στο τέλος του 15ου και στις αρχές του 16ου αιώνα που θεωρείται ότι έζησε στη Γερμανία ο περιβόητος μάγος Johann Faust. Αυτός ο αγύρτης και τυχοδιώκτης, περιόδευε σ’ όλες τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης, εμφανίζοντας τον εαυτό του ως αλχημιστή, αστρολόγο και διάσημο γιατρό. Οι θρύλοι, που γεννήθηκαν γύρω από το όνομα του διαβολικού αυτού ανθρώπου, έλεγαν πως ο Faust είχε κάνει συμφωνία με το διάβολο και πουλώντας του την ψυχή του, πήρε ως αντάλλαγμα την ικανότητα να ικανοποιεί κάθε επιθυμία του.
Πέθανε στα 1538 και λίγα χρόνια μετά κυκλοφόρησε ένα βιβλίο με τον τίτλο "Η ιστορία του δόκτορα Faust" του Johann Spies, που διηγιόταν την απίθανη ζωή του μάγου Faust και είχε τεράστια επιτυχία. Πάνω στο θέμα αυτό στηρίζεται και η τραγωδία του Άγγλου θεατρικού συγγραφέα Christopher Marlowe "Η ιστορία του δόκτορα Faust", καθώς και η περίφημη έμμετρη τραγωδία του Johann Wolfgang von Goethe "Faust". Ο "Faust" του Goethe συμβολίζει την άγρια πάλη του ανθρώπου με τους συνανθρώπους του και τον ίδιο τον εαυτό του στην προσπάθεια ν' αντιμετωπίσει τα μυστήρια που τον τριγυρίζουν, καθώς και τα άλυτα προβλήματα της ζωής του.
Η συμφωνία του Faust με το διάβολο (Μεφιστοφελή) έγινε πηγή έμπνευσης για πολλούς και μεγάλους λογοτέχνες και μουσουργούς. Σ’ αυτό το θέμα στηρίζεται και ο "Faust", το μελόδραμα του Γάλλου μουσικοσυνθέτη Charles Gounod, η "Καταδίκη του Faust", του Γάλλου συνθέτη Hector Berlioz και "ο Μεφιστοφελής" του Ιταλού συνθέτη Arrigo Boito.

Οι πέντε πράξεις από Charles Francois Gounod
Ο Γάλλος συνθέτης Charles Gounod το libretto των Jules Barbier και Michel Carré το κατανέμει σε πέντε πράξεις με την παράσταση στο σύνολό της να διαρκεί περίπου τέσσερις ώρες.
Πράξη I
Ο Φάουστ έχει αφιερώσει όλη του τη ζωή στη μελέτη της επιστήμης. Απογοητευμένος με τη ζωή, ο ίδιος αποφασίζει να δώσει στον εαυτό του δηλητήριο. Καταρράσεται τον Θεό και καλεί το Διάβολο. Ο Μεφιστοφελής, εμφανίζεται ξαφνικά και προσφέρει στον Φάουστ πλούτη, δύναμη, ή δόξα. Ο Φάουστ, ωστόσο, το μόνο που αποζητά είναι να ανακτήσει χαμένη του νιότη και αθωότητα. Ο Μεφιστοφελής συμφωνεί με την πραγμάτωση του αιτήματος του Φαόυστ με ορισμένες προϋποθέσεις: στη γη ο Φάουστ θα κυβερνά, αλλά στον κάτω κόσμο, ο ρόλος τους θα αντιστραφεί. Όταν ο Φάουστ διστάζει, ο Μεφιστοφελής φέρνει στο νου του ένα όραμα της Μαργαρίτας. Ο Φάουστ υπογράφει τη την συμφωνία και επιστρέφει στα χρόνια της νιότης του.
Πράξη ΙΙ
Ο Βαλεντίν και ο Βάγκνερ έχουν χαράξει πορεία για να πάνε στον πόλεμο μαζί με τους άλλους στρατιώτες και ο Βαλεντίν ανησυχεί για το γεγονός ότι αφήνει την αδερφή του, Μαγαρίτα μόνη και απροστάτευτη. Ο Βάγκνερ, ξεκινά ένα τραγούδι για να φτιάξει το κέφι και την ατμόσφαιρα όταν αυτό διακόπτεται απότομα από τον Μεφιστοφελή. Ο Μεφιστοφελής, έχει την ικανότητα να μπορεί να προβλέψει το τι θα συμβεί και να δει το μέλλον. Η διαίσθησή του και η ικανότητά του, λένε πως ο Βάγκνερ θα σκοτωθεί στην πρώτη του μάχη. Συνεχίζει λέγοντας πως, τα λουλούδια που θα μαζέψει ο Σίμπλ θα μαραθούν και ο Βαλεντίν θα χάσει την ζωή του στα χέρια κάποιου ανθρώπου κοντινού του Μεφιστοφελή. Δυσαρεστημένος με το κρασί που προσφέρουν, ο Μεφιστοφελής βρίσκει μια καλύτερη σοδειά κρασιού για να φτιάξει την διάθεση της Μαργαρίτας. Το γεγονός αυτό εξαγριώνει τον Βαλεντίν και οι δύο βγάζουν τα σπαθιά τους. Ο Βαλεντίν βγάζει το σπαθί του το οποίο όμως σπάει. Όλοι όσοι βρίσκονται γύρω τους πιστεύουν ότι και οι δύο είναι δαιμονισμένοι. Ο Μεφιστοφελής, οδηγεί τον Φάουστ σε ένα χώρο όπου χορεύουν ζευγάρια. Ο Φάουστ βλέπει την Μαργαρίτα και της προτείνει να χορέψουν. Εκείνη αρνείται, με τρόπο όμως που έκρυβε τόση γοητεία που τον άφησε πιο μαγεμένο από ποτέ.
Πράξη ΙΙΙ
Ο Σίμπλ, μαζεύει λουλούδια για Μαργαρίτα έξω από το σπίτι της. Όπως προέβλεψε ο Μεφιστοφελής, τα λουλούδια αυτά, μαραίνονται, αλλά το νερό του αγιασμού τα αναζωογονεί. Ο Μεφιστοφελής και ο Φάουστ παρακολουθούν, και ο Μεφιστοφελής αφήνει ένα κουτί με κοσμήματα για την Μαργαρίτα. Η ατμόσφαιρα της αθωότητας που περικλείει το σπίτι της Μαργαρίτας, συγκινεί τον Φάουστ. Η Μαργαρίτα βρίσκει τα κοσμήματα και τα φοράει. Όταν κοιτάζεται στον καθρέφτη φορώντας τα, βλέπει στον εαυτό της μια άλλη γυναίκα και νιώθει ακόμα πιο μπερδεμένη με την παρότρυνση της γειτόνισσάς της, Μάρθας. Ο Φάουστ και ο Μεφιστοφελής επιστρέφουν και ο Μεφιστοφελής φλερτάρει με την Μάρθα, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον Φάουστ να ξελογιάσει την Μαργαρίτα. Εκείνη ενδίδει. Ο Μεφιστοφελής, καταφέρνει ως δια μαγείας να εξαφανίσει τον κήπο, για να ξεφορτωθεί την Μάρθα, προτού εξαφανιστεί ο ίδιος. Η Μαργαρίτα συνειδητοποιεί ότι είναι ερωτευμένη με τον Φάουστ και κάνουν έρωτα.
Πράξη IV
Εξαπατημένη και εγκαταλελημένη, η Μαργαρίτα είναι έγκυος στο παιδί του Φάουστ. Είναι ακόμα ερωτευμένη μαζί του και προσεύχεται γι’ αυτόν και το αγέννητο παιδί τους.
Οι στρατιώτες επιστρέφουν με τον Βαλεντίν. Ο Σίμπλ, προσπαθεί μάταια να τον αποτρέψει απ’ το να δει την Μαργαρίτα, αλλά εκείνος περιμένοντας τα χειρότερα τον σπρώχνει προκειμένου να την δει.
Έξω από το σπίτι της, Μαργαρίτας, ο Μεφιστοφελής της κάνει καντάδες εκ μέρους του Φάουστ. Ο Βαλεντίν και ο Φάουστ πιάνονται στα χέρια, και επεμβαίνει ο Μεφιστοφελής. Ο Βαλεντίν λαβώνεται θανάσιμα. Η Μαργαρίτα, βλέπει μπροστά στα μάτια της τον αδερφό της να χάνει την ζωή του, και ξεψυχώντας στα χέρια της, τον ακούει να την καταριέται μέχρι την τελευταία του πνοή.
Σε αλλόφρων κατάσταση η Μαργαρίτα, πηγαίνει στην εκκλησία για να ζητήσει άφεση αμαρτία και να μετανοήσει. Στο άκουσμα του Μεφιστοφελή να της λέει πως είναι καταραμένη η ίδια, καταρρέει από φόβο.
Πράξη V
Νύχτα της Βαλπούργης. Ο Φάουστ και ο Μεφιστοφελής περιβάλλονται από μια ομάδα δαιμόνων. Φανερώνεται τότε στον Φάουστ ένα όραμα της Μαργαρίτας: εκείνη έχει χάσει εντελώς τα λογικά της και φυλακίζεται γιατί κατηγορείται για βρεφοκτονία.Με τη βοήθεια του Μεφιστοφελή, ο Φάουστ πηγαίνει στη φυλακή, σε μια προσπάθεια να σώσει την Μαργαρίτα. Εκείνη φαίνεται να αναγνωρίζει τον εραστή της και θυμάται την ημέρα εκείνη που την είχε αποπλανήσει. Ο Φάουστ νιώθει λύπηση. Η Μαργαρίτα ξαφνικά πανικοβάλλεται στην εικόνα του Διαβόλου, σε μια απελπισμένη προσπάθεια να στραφεί στα Θεία και ξεψυχά. Ο Μεφιστοφελής, την καταρράσεται για πάντα, όμως αγγελικές φωνές αναγγέλλουν ότι είναι καλά και ασφαλής.

Οι συντελεστές της παράστασης
Η σύνθεση του Faust είναι του Charles Francois Gounod από το libretto των Jules Barbier και Michel Carré. Η σκηνοθεσία του Des McAnuff, τα σκηνικά του Robert Brill, τα κοστούμια του Paul Tazewell και η χορογραφία του Kelly Devine. Οι φωτισμοί του Peter Mumford.
Τους πρωταγωνιστικούς ρόλους ερμηνεύουν ως Faust ο Jonas Kaufmann, Marguerite η Marina Poplavskaya και Méphistophélès René Pape. Ακόμη διακρίνονται στο ρόλο της Siébel η Michele Losier και του Valentin ο Russell Braun.
Τέλος την ορχήστρα και χορωδία της Metropolitan Orchestra Opera διευθύνει ο Yannick Nézet-Séguin.

Ο Jonas Kaufmann
Ο διάσημος 43χρονος Γερμανός τενόρος Jonas Kaufmann, αν και πολύ νέος σε ηλικία, συγκαταλέγεται ήδη στους μεγαλύτερους σταρ της διεθνούς οπερατικής σκηνής, όχι μόνο λόγω των φωνητικών του δυνατοτήτων (υπηρετεί ένα ρεπερτόριο από τον Μότσαρτ έως τον Βάγκνερ) αλλά και για τη μοναδική σκηνική του παρουσία.
Έχει εμφανιστεί στο Κόβεντ Γκάρντεν στην όπερα La Rondine με την Άντζελα Γκεοργκίου, στην Τραβιάτα με την Άννα Νετρέμπκο, στην Τόσκα ως Καβαραντόσι και στην Κάρμεν (στις δύο τελευταίες, υπό τη μουσική διεύθυνση του Αντόνιο Πάππανο). Ερμήνευσε επίσης Αλφρέντο στη Μετροπόλιταν Όπερα, τη Σκάλα του Μιλάνου, την Όπερα του Παρισιού και την Όπερα του Σικάγου, Ταμίνο στην Κρατική Όπερα της Βαυαρίας, την Κρατική Όπερα της Βιέννης, Ροντόλφο (Μποέμ) στην Κρατική Όπερα του Βερολίνου, Μπελμόντε στο Φεστιβάλ του Ζάλτσμπουργκ και Φάουστ στο Theatre de la Monnaie των Βρυξελλών. Έχει στενή συνεργασία με την όπερα της Ζυρίχης από το 2001, όπου έχει τραγουδήσει στις όπερες Μποέμ, Ντον Κάρλο, Φιντέλιο, Ιδομενέας, Η μεγαλοψυχία του Τίτου, Η στέψη της Ποππαίας, Φάουστ, Ριγκολέττο κλπ.
Ο Γιόνας Κάουφμαν είναι εξίσου σημαντικός ερμηνευτής λήντερ. Σε συνεργασία με τον πιανίστα Χέλμουτ Ντώυτς, έχουν δώσει πολλά ρεσιτάλ σε όλη την Ευρώπη, καθώς και στην Ιαπωνία. Το πρώτο του άλμπουμ με τίτλο Romantic Arias έγινε αμέσως bestseller.

Η Marina Poplavskaya
Στην τελική φάση του διεθνούς διαγωνισμού Μαρία Κάλλας στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το 2005 η πανέμορφη intermezzo Marina Poplavskaya είχε κερδίσει μεταξύ εννέα υποψηφίων, το πρώτο γυναικείο βραβείο έχοντας μια υπερβολική σκηνική παρουσία.
Η Ρωσίδα σοπράνο γεννημένη το 1977 στη Μόσχα, στο ρεπερτόριο της έχει να επιδείξει πρωταγωνιστικούς ρόλους σε όπερες της ρομαντικής εποχής, ενώ είναι ιδιαίτερα γνωστή για τις επιδόσεις της στις όπερες του Βέρντι.
Μουσική σπούδασε στο κρατικό ινστιτούτο της Μόσχας Ippolitov-Ivanov, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι τραγούδησε σε χορωδία των παιδιών του Θεάτρου Μπολσόι από την ηλικία των 9 ετών. Σολίστας έγινε στο Novaya Opera Theatre της Μόσχας, ενώ έχει εμφανιστεί ως σολίστας και στο Stanislavski and Nemirovich-Danchenko επίσης της Μόσχας.
Η καριέρα της απογειώνεται όταν ερμήνευσε την Donna Anna του Don Giovanni και την Elisabetta στην όπερα Don Carlo του Giuseppe Fortunino Francesco Verdi στη Royal Opera του Λονδίνου.
Έκτοτε έχει διαγράψει μια λαμπρότατη πορεία κι έχει παρουσιασθεί στις μεγαλύτερες όπερες του κόσμου.

Ο 47χρόνος Rene Pape
Ο Rene Pape γεννήθηκε στη Δρέσδη , στη συνέχεια, μέρος της πρώην Ανατολικής Γερμανίας. Η διεθνής αναγνώριση ήλθε το 1991, όταν ο Sir Georg Solti τον εμπιστεύθηκε ως Sarastro σε μια παραγωγή του Μαγικού Αυλού, ένας ρόλος που τραγούδησε και πάλι την ίδια χρονιά στο La Scala του Μιλάνου
Το πρώτο του σόλο ρεσιτάλ πραγματοποίησε στο Carnegie Hall στις 25 Απριλίου 2009, όπου τραγούδησε γερμανικά Lieder από Schubert, Hugo Wolf και Schumann.
Το ρεπερτόριό του περιλαμβάνει σχεδόν όλες τις μεγάλες γερμανικές μπάσο ρόλους, όπως η Figaro του Mozart, Leporello, και Don Giovanni, Pogner στο Die Βάγκνερ Meistersinger, ο βασιλιάς Ερρίκος στο Lohengrin, Gurnemanz σε Parsifal, Fasolt, Hunding και Wotan στο Ring des Nibelungen, Oreste σε Ηλέκτρα του Στράους, καθώς και Ramfis στην Aida, Filippo II στο Don Carlo, Μεφιστοφελής στον Φάουστ, Escamillo στην Κάρμεν, Gremin σε Eugene Oneguine και το πρωταγωνιστικό ρόλο του Μπόρις Godunov .
Ο Rene Pape έχει λάβει δύο Grammys για ηχογραφήσεις σε ερμηνείες του "Die Meistersinger" το 1997 και το «Tannhauser» το 2002. Ανακηρύχθηκε ο τραγουδιστής της χρονιάς από τη «Μουσική Αμερική» το 2002, "Καλλιτέχνης της Χρονιάς» από τους Γερμανούς κριτικούς όπερας το 2006 για την ερμηνεία του στην όπερα Boris Godunov στο Berlin Staatsoper, και κέρδισε το 2009 το βραβείο ECHO (το γερμανικό αντίστοιχο των Grammy) για σόλο άριες, "Οι Θεοί, βασιλιάδες και δαίμονες".

Ο 37χρονος Καναδός Yannick Nézet-Séguin
Ο Yannick Nézet-Séguin είναι από τους πιο περιζήτητους νέους διευθυντές ορχήστρας στον κόσμο. Η προσωπική του προσέγγιση στη μουσική, ο σεβασμός του προς τους μουσικούς και το κοινό, η πίστη του, η γενναιοδωρία του, καθώς και η χαρισματική προσωπικότητά του τον έχουν κάνει να απολαμβάνει της αγάπης όλων.
Μεγαλύτερη διάκρισή του όταν τον Ιούνιο του 2010, ορίζεται Μουσικός Διευθυντής στη διάσημη Philadelphia Orchestra, και γίνεται ένας από τους διάσημους "Big Five" των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, ενώ θα αναλάβει τα καθήκοντά του τον Σεπτέμβριο του 2012. Συνεχίζει ως Μουσικός Διευθυντής της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Ρότερνταμ, όπου, κατά την έναρξη της σεζόν 2008/2009, ο ίδιος κατάφερε τα Valery Gergiev. Παραμένει Καλλιτεχνικός Διευθυντής και Μαέστρος της Orchestre Μετροπόλιταν του Μόντρεαλ, μια θέση που ανέλαβε το Μάρτιο του 2000. Από το 2008, είναι επίσης Κύριος Προσκεκλημένος Διευθυντής Ορχήστρας της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Λονδίνου.
(101211)
Return top