ΚΟΥΙΖ

Κώωτση πότε θα πας τελικά σε διαχειριστικό συμβούλιο στην Club Hotel Casino Loutraki ή την έκανες με ελαφρά πηδηματάκια κρυπτόμενος πίσω από χωρίς ουσία λεονταρισμούς;
(201211)




Είπαν…

«Ακόμη και ο Μελισσανίδης θα ζήλευε την επίδοση στην κωλοτούμπα των λασπολόγων, αυλικών και υποτελών του Κώωτση, που συμπεριφέρονται ως δουλικά...»
(201211)




ΤΑΤΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΘΕΟΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ…
ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ

Κώωτση, προχθές Κυριακή, το loutraki-press σε σχόλιο αναφερόταν ότι δεν μπορείς να φαντασθείς τι μπορεί να σκάσει και να τρέχεις και να μην φθάνεις πίσω από τις εξελίξεις. Όπερ κι εγένετο… Όλοι μαζί του μεταλλαγμένου συνδυασμού Με τους Συγγενείς, με τους Φίλους, με τα Συμφέροντα Μπροστά και οι Πολίτες Πίσω, στη κοσμάρα σας συλληφθήκατε, ως συνήθως, άλλη μια φορά σε βαθιά ύπνωση, απολαμβάνοντες τον ύπνο του δικαίου.
Τώρα είναι έντονο το ενδιαφέρον να διαπιστωθεί πώς θα αντιδράσει ο ηθοποιός Κώωτσης και πιο σενάριο θα ψελίσει για να καπηλευθεί κατά την προσφιλή του τακτική το συγκεκριμένο έργο.
Ο λόγος για τη χθεσινή κατ’ ουσίαν ανακοίνωση της έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι τόσο από τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, όσο και τον πρόεδρο του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο.
Ο Πέτρος Τατούλης από την πλευρά του για την επέκταση του προαστιακού στο Λουτράκι, ζήτησε να γίνει με τις προδιαγραφές του ηλεκτρικού τραίνου που σήμερα φτάνει μέχρι το Κιάτο, με στόχο την ενδυνάμωση της εμπειρίας μετάβασης σε ένα τόπο που αποτελεί μια σύγχρονη λουτρόπολη, με προσέλκυση νέων ανθρώπων που ταυτόχρονα θα αποκτήσουν την παιδεία μετακίνησης με τα μέσα σταθερής τροχιάς.
Ο Παναγιώτης Θεοφανόπουλος απαντώντας για το συγκεκριμένο έργο τόνισε ότι μια τέτοια επένδυση με τα σημερινά δεδομένα θα μπορούσε να οδηγήσει σε κόστος που μπορεί να είναι μικρότερο του συνολικού κόστους των διοδίων για μετάβαση στο Λουτράκι, λέγοντας σε απλά ελληνικά ότι η κατασκευή του έργου θεωρείται ευθύς εξ’ αρχής βιώσιμη.
Τα πιο πάνω διημήφθησαν στη συνάντηση του περιφερειάρχη Πελοποννήσου με τον πρόεδρο του ΟΣΕ στο γραφείο του δεύτερου στην Αθήνα, όπου ο Πέτρος Τατούλης του παρουσίασε το στρατηγικό σχεδιασμό της Περιφέρειας για την υλοποίηση τριών έργων δεσμευόμενος ότι είναι αποφασισμένος να τα εντάξει στο ΕΣΠΑ της Περιφέρεια, ζητώντας από τον συνομιλητή του να προχωρήσει σε μελέτες βιωσιμότητας.

Ο Παναγιώτης Θεοφανόπουλος ανταποκρίθηκε θετικά για τη δυνατότητα διενέργειας των μελετών μέσα στο πρώτο τρίμηνο του νέου έτους, σημειώνοντας ότι για κάθε ένα από τα τρία έργα υπάρχουν διαφορετικές συνθήκες αλλά και παρεμβάσεις για την υλοποίηση τους τις οποίες μπορεί να αναλάβει ο ΟΣΕ να φέρει σε πέρας με βασικό σημείο αναφοράς την βιωσιμότητα της επένδυσης.
Στο στρατηγικό σχεδιασμό την περιφέρειας Πελοποννήσου για την ανάπτυξη των μέσων σταθερής τροχιάς μαζί με την επέκταση της γραμμής προς το κέντρο της πόλης του Λουτρακίου, έχουν επιλεγεί η ενεργοποίηση της γραμμής Κόρινθος - Μυκήνες - Αργός -Ναύπλιο και η επαναλειτουργία του ενδομεσσηνιακού δικτύου.
Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης, παρουσιάζοντας το στρατηγικό σχεδιασμό της Περιφέρειας επεσήμανε τα σημαντικά οφέλη στις περιοχές που θα αναπτυχθούν, αυξάνοντας την κινητικότητα των πολιτών και δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα περιβάλλον ταχύτατων μετακινήσεων ανταγωνιστικών του οδικού δικτύου.
Ο Πέτρος Τατούλης υποστήριξε ότι τα τρία έργα αποτελούν δομικά στοιχεία του στρατηγικού σχεδιασμού τον οποίο με μεθοδικότητα και μεγάλη υποστήριξη από το ΠΕΣΥ Πελοποννήσου εφαρμόζει η πρώτη αιρετή διοίκηση της Περιφέρειας.
Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου για να έχουν θετική κατάληξη οι μελέτες βιωσιμότητας προσέφερε ως αβαντάζ το στρατηγικό σχεδιασμό της περιφέρειας για δημιουργία δημοπρατηρίου αγροτικών προϊόντων στην ευρύτερη περιοχή της Κορίνθου που θα δημιουργήσει αναγκαιότητα κι εμπορικών μεταφορών στην περιοχή.

Υποστηρικτική και η παρουσία του Λάμπρου Μπούκλη
Τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη στην επίσκεψή του στην Αθήνα συνόδευε ο περιφερειακός σύμβουλος των Οικολόγων Πράσινων της Συμπολιτείας του Μοριά Λάμπρος Μπούκλης, ο οποίος ως γνωστόν έχει στηρίξει αθόρυβα τα μάλα την προώθηση του έργου της επέκτασης του προαστιακού σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου, για να δημιουργηθεί χθες αυτό το θετικό αποτέλεσμα.
Ο Λαμπρός Μπούκλης, αναφέρθηκε με θετικό τρόπο στα τρία έργα και στην πρόθεση του Περιφερειάρχη Πέτρου Τατούλη να ανοίξει και να αναδείξει με έμπρακτους τρόπους το θέμα του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο, ενώ πρότεινε να μελετηθεί περαιτέρω η ανάπτυξη του φορέα δικτύου του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο με δυνατότητα παροχής του σε ιδιώτες επιχειρηματίες, προς ανάπτυξη και εκμετάλλευση μέσα από διεθνή διαγωνισμό που θα διασφαλίζει την βιωσιμότητα του δικτύου και τη διαφάνεια.
Ο επικεφαλής των Οικολόγων της Πελοποννήσου, χαρακτήρισε το τραίνο ως τον πιο φιλικό οικολογικό και ασφαλή τρόπο μεταφοράς, ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί με το τουριστικό προϊόν της περιφέρειας, όπως αυτό διαμορφώνεται με τον στρατηγικό σχεδιασμό της.
Αξιοσημείωτη ήταν και η αναφορά του στη δρομολόγηση από τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου της μετατροπής του στρατιωτικού αεροδρομίου της Τρίπολης σε πολιτικό, υπογραμμίζοντας ότι η σύνδεση του με τον σιδηρόδρομο θα προσφέρει ένα αντισταθμιστικό οικολογικό όφελος για την μετακίνηση των επιβατών - τουριστών, ενώ θα αποτελέσει και συγκριτικό πλεονέκτημα στη βιωσιμότητα της όποιας επιχειρηματικής επένδυσης για αφίξεις προς το αεροδρόμιο αυτό.
Ο Λάμπρος Μπούκλης ζήτησε ακόμα από τον πρόεδρο του ΟΣΕ να μελετηθεί η δυνατότητα ενεργοποίησης της γραμμής Κορίνθου - Καλαμάτας λαμβάνοντας την απάντηση από τον Παναγιώτη Θεοφανόπουλο ότι στο πλαίσιο ανάπτυξης της περιφέρειας και εκμεταλλευόμενοι τα έργα που αναπτύσσονται και εφόσον υπάρξει βιωσιμότητα, μπορεί στο κοντινό μέλλον και με την εμπλοκή ιδιωτικών κεφαλαίων να γίνει εφικτή μια τέτοια ανάπτυξη.
Ο Πέτρος Τατούλης που χαρακτήρισε ένα τέτοιο έργο ιδιαίτερα σημαντικό, σημείωσε, ωστόσο, ότι δεν είναι δυνατό οριστικά να επανακτήσεις κάτι που το έχεις χάσει. Με καθαρούς όρους της αγοράς, αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να το συντηρήσεις και να μην αφήσεις να απαξιωθεί στην συνείδηση της κοινής γνώμης συμπλήρωσε ο περιφερειάρχης. Η λειτουργία αυτών των τριών έργων ουσιαστικά κρατά ζεστό το όνειρο αυτής της ανάπτυξης προς την Καλαμάτα προσέθεσε ο Πέτρος Τατούλης, για να καταλήξει ότι εμείς κάνουμε ένα πείραμα και μετράμε τις ανάγκες και την διάθεση της αγοράς. Μας ενδιαφέρει, όμως, να υπάρχει στα έργα βιωσιμότητα, έστω και στα όρια, ώστε να επανεξετάσουμε το μεγάλο έργο για Καλαμάτα την κατάλληλη στιγμή, κατέληξε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου.

Τα συγχαρητήρια εξ' ολοκλήρου στον Δημήτρη Καραπατά
Αξίζει να επισημανθεί ότι την ώρα που η δημοτική αρχή του Λουτρακίου μόνο της μέλημα έχει τη βόλεψη συγγενών και φίλων και πώς θα είναι εξασφαλισμένος ο μηνιαίος μισθός, ο προαστιακός σιδηρόδρομος έρχεται στο Λουτράκι, χάριν στις επίπονες κι επίμονες προσπάθειες του επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών, τους φορείς της πόλης και τους απλούς πολίτες που στήριξαν κι ενθάρρυναν την προσπάθεια αυτή, με τη δημοτική αρχή να είναι θεατής και να μην αντιλαμβάνεται τι της γίνεται…
Συγχαρητήρια από το loutraki-press στο Δημήτρη Καραπατά, γιατί στην κυριολεξία ολομόναχος και ανιδιοτελώς (αυτό έχει τη μεγαλύτερη σημασία για το Λουτράκι) κατάφερε να κάνει πραγματικότητα ένα έργο που στην κυριολεξία είχε ενταφιασθεί.
Μπράβο Δημήτρη και μακάρι να σε μιμηθούν κι άλλοι πολίτες και να λειτουργήσουν κατ’ αυτόν τον τρόπο, έτσι ώστε να προωθηθούν κι άλλα μεγάλα έργα υποδομής που θα φέρουν ανάπτυξη στον τόπο.
(201211)
Return top