ΚΟΥΙΖ
Γιατί ο αυτοκράτορας θέλει να συγκαλέσει την εκτελεστική επιτροπή του δήμου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων; Κωστάαακη έχεις αρχίσει να αντιλαμβάνεσαι ότι το δημιούργημά σου είναι τρύπιο;
(180811)
Είπαν…
Δεν πιστεύουμε να μας έκλεψαν και τον Κώωτση μαζί με το δημαρχείο, σχολίαζαν χθες το μεσημέρι πολιτικοποιημένα πρόσωπα σε παραλιακό καφέ; Με κάθε τρόπο προσπαθούσε να αποσιωπήσει η δημοτική αρχή τη ληστεία που έγινε για πρώτη φορά στην ιστορία -επί των ημερών του Κωστάαακη- και διαπίστωσαν χθες το πρωί στο δημαρχιακό μέγαρο.
(180811)
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΩΣΤΑΑΑΚΗΣ
ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Αυτή η κολόνια κρατάει χρόνια…
Εν προκειμένω ο φθόνος κι ο ανταγωνισμός που νιώθει ο Κωστάαακης έναντι του Μιχάλη Δρίτσα. Γιατί πολύ απλά ο Κωστάαακης γνωρίζει ότι υπολείπεται σημαντικά του πρώην μέντορά του, παρά το γεγονός ότι νομίζει ότι με το φευγιό του επλήγη ο Μιχάλης, αλλά στην ουσία τον διευκόλυνε. Επιπρόσθετα και παρά το γεγονός ότι οι συγκυρίες και μόνο τον ευνόησαν τον Κωστάαακη να αναδειχθεί σε πρώτος πολίτης, ωστόσο, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά είναι που τον κάνουν να αναγνωρίζει ότι υστερεί.
Δεν ήταν τυχαίος άλλωστε ο πόλεμος, επισημαίνεται στο loutraki-press που είχε εξαπολυθεί κατά του Πνευματικού Πολιτιστικού Κέντρου Λουτρακίου, που τα κατευθυνόμενα «παπαγαλάκια» ομιλούσαν για το σκάνδαλο του αιώνα, αλλά τίποτε δεν έχουν αποδείξει. Για το μόνο που μπορεί να αισθάνεται υπερήφανος ο Κωστάαακης είναι η συνδυασμένη λάσπη που εκτοξεύεται, σε συνάρτηση με την καπηλεία -προσφιλής τακτική του Κωστάαακη λόγω της ανυπαρξίας του- του έργου του Μιχάλη. Παράδειγμα, οι νύχτες πανσελήνου, στις οποίες ως νομαρχιακός σύμβουλος, σύμφωνα με μαρτυρία συναδέλφου του, απλώς παρίστατο γιατί δεν αντιλαμβανόταν περί ποίου θέματος ομιλούσαν!
Άλλη μια σημαντική και ταυτόχρονα ουσιαστική παράμετρος στη σύγκριση μεταξύ των δύο είναι ότι ο Μιχάλης θέλει η ομάδα του να διαθέτει μυαλό, να μπορεί να τους αξιοποιεί και να εκμεταλλεύεται τα προσόντα τους. Αντίθετα ο Κωστάαακης μαζεύει γύρω του ανθρώπους χωρίς μυαλό, νομίζοντας ότι αυτούς θα μπορέσει να τους κουμαντάρει…
Έτσι σήμερα, ο δήμος Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων έχει φτάσει στο μπάχαλο που βιώνουμε όλοι και δεν μαζεύεται με τίποτε, αντίθετα συνεχώς διευρύνεται και καθημερινά γίνεται χειρότερο.
(180811)
ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟ SERVICE ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΤΗΣ CHCL
Έντονα ήταν τα παράπονα της πελατείας στο ξενοδοχείο της Club Hotel Casino Loutraki, για το επίπεδο του service, φέρνοντας πολλές φορές σε αδιέξοδο τα golden boys του διευθυντή Νίνο Κωνσταντίνου.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του loutraki-press, τα golden boys (ξέρουμε ότι κάνετε ωραίες βόλτες, αλλά δουλέψτε και λίγο) ζητούσαν από το διευθυντή τους πρόσθετα δώδεκα άτομα για να μπορέσουν να ανταποκριθούν των απαιτήσεων, με το Νίνο Κωνσταντίνου να αδειάζει στους υφισταμένους του το γενικό διευθυντή Αλέξανδρο Δούκα, ότι δεν του παρέχει άτομα!
Δυστυχώς, τα συγκεκριμένα παράπονα, από τη μερίδα των πελατών που εκφράστηκαν μόνο κακό μπορούν να κάνουν στη φήμη του ξενοδοχείου, αν αποφασίσει να προσπαθήσει να λειτουργήσει και να επιβιώσει ως αυτόφωτη μονάδα κι όχι ως η μαύρη χοάνη που καταπίνει τα κέρδη από το gaming.
Υ.Γ.: Γιαννάκη με το σφυροδρέπανο, γιατί κάθε Παρασκευή το προσωπικό του ξενοδοχείου τρέχει στις τουαλέτες των δωματίων να αδειάζει τα καζανάκια;
(180811)
AΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΤΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΠΟΥ
ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΥΣ…
Του Δημήτρη Καραπατά*
Είναι άκρως ενδιαφέρουσα τόσο η εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας προς το δημοτικό συμβούλιο του πρώην δήμου Λουτρακίου Περαχώρας, όσο και οι εισηγήσεις τεσσάρων έγκριτων συγκοινωνιολόγων για την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.
Η μεν πρώτη, οδήγησε στη λήψη της υπ’ αριθ. 244/21-06-2007 απόφασης του δημοτικού συμβουλίου του πρώην δήμου Λουτρακίου Περαχώρας που επεκτάθηκε στη συνέχεια για τερματικό σταθμό στην οδό Αιγαίου, αναφέρει χαρακτηριστικά τα ακόλουθα:
«Το σταθμό επί της κύριας γραμμής Αθηνών - Κορίνθου - Πατρών (ενδεικτική ονομασία Ισθμός - Μετεπιβίβαση), ο οποίος θα λειτουργεί ως τοπικός σιδηροδρομικός κόμβος εξασφαλίζοντας αφενός τη μετεπιβίβαση στα αρτηριακά δρομολόγια και αφετέρου την απευθείας σύνδεση του Λουτρακίου με την Αθήνα και το αεροδρόμιο.
»Σε καμία περίπτωση όμως ο σταθμός Ισθμός - Μετεπιβίβαση δεν μπορεί να αποτελέσει σταθμό κεντρικής εξυπηρέτησης του δήμου Λουτρακίου Περαχώρας, αντικαθιστώντας υποθετικά τον κλάδο Ισθμός - Λουτράκι και η σκοπιμότητά του συνίσταται αποκλειστικά στην εξασφάλιση μετεπιβίβασης από/προς την κύρια γραμμή κι όχι στην απευθείας σύνδεση του δήμου με την Αθήνα.»
Όσον αφορά τις εισηγήσεις των τεσσάρων ειδικών συγκοινωνιολόγων συνεργαζόμενων με την Πρωτοβουλία Πολιτών για την έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, Θάνου Βλαστού, καθηγητή συγκοινωνιολόγου ΕΜΠ, Δημήτρη Μηλάκη, Δρ. συγκοινωνιολόγου - πολεοδόμου μηχανικού ΕΜΠ, Νώντα Κρεμμύδα, αρχιτέκτωνος - πολεοδόμου - συγκοινωνιολόγου, Γιώργου Νάθενα, μαθηματικού - συγκοινωνιολόγου (εκ των οποίων ο τρίτος και ο τέταρτος ήταν μέλη της ομάδας σύνταξης του ρυθμιστικού σχεδίου της Αθήνας) κοινή συνισταμένη είναι ότι το κοινό συμφέρον της πόλης του Λουτρακίου και του ΟΣΕ επιτάσσει τη συνδυασμένη οριστική επίλυση του θέματος κι αυτό θα εξαρτηθεί από το που θα τερματίζει στην πόλη του Λουτρακίου ο προαστιακός σιδηρόδρομος, δεδομένου ότι αν δεν υπάρξει συμφωνία δεν θα μπορέσει να γίνει εφαρμογή του νέου σχεδίου πόλης.
Τι λένε οι πλέον κατάλληλοι κι αρμόδιοι για το συγκεκριμένο θέμα
«Ο τερματικός σταθμός του προαστιακού πρέπει να επαναχωροθετηθεί στη συρραφή των δύο πολεοδομικών ιστών - οδός Αιγαίου, προκειμένου να εξυπηρετεί καλύτερα τους χιλιάδες επισκέπτες της πόλης. Αυτή η δυνατότητα υπάρχει, χωρίς να διαταραχθεί η ομαλή εφαρμογή της επέκτασης του νέου σχεδίου πόλης στο Λειβαδάκι. Η ΕΡΓΟΣΕ, σε συνεργασία με την τεχνική υπηρεσία του δήμου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων, μπορούν να αναλάβουν τη διευθέτηση των αποστραγγιστικών έργων που απαιτούνται σε συνδυασμό με την ταπείνωση της ερυθράς της γραμμής, ώστε να μην είναι σε επίχωμα και δυσκολεύει τη συναρμογή των εκατέρωθεν οδών που θα διανοιγούν. Ενώ ο οδικός άξονας που προβλέπεται από το σχέδιο πόλης να διανοιγεί κατά μήκος της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής σε συνέχεια της οδού Κορίνθου -μεταξύ Αιγαίου και Παπανικολάου- επιτρέπει την αξονική ένταξη της νέας γραμμής του προαστιακού σιδηροδρόμου σε μεσαία νησίδα.
»Μαζί με δημιουργία δρόμου με δύο ρεύματα κυκλοφορίας εκατέρωθεν αυτής, καθώς και δημιουργίας ενδιάμεσης στάσης (τύπου τραμ στην οδό Παπανικολάου εξυπηρέτηση Καζίνο) και τερματικής στάσης τύπου τραμ δίπλα στη οδό Αιγαίου. Η αξονική τοποθέτηση της μονής ηλεκτροκίνητης γραμμής κανονικού εύρους μέσα σε μεσαία νησίδα 4 - 5 μέτρων -περίπου όπως η επιδομή του τραμ στην οδό Ελ. Βενιζέλου στην Ν. Σμύρνη- επιτρέπει τη δημιουργία εκατέρωθεν αυτής ρευμάτων κυκλοφορίας -προς και από- μαζί με πεζοδρόμια, ενώ στα σημεία που θα υπάρχουν εγκάρσιες οδοί -λόγω εφαρμογής του νέου σχεδίου πόλης- θα σχεδιαστούν διαμπερείς, ώστε να διακόπτουν την νησίδα του τραίνου με ισόπεδη διάβαση, πεζών και οχημάτων προστατευόμενης από αυτόματα ηχοφωτεινά συστήματα με μπάρες. Τονίζεται ότι για λόγους τοπικούς, προαστιακού κλάδου, χωρίς τις αυστηρές απαιτήσεις των τεχνικών προδιαγραφών διαλειτουργικότητας, ευτυχώς, επιτρέπουν παρεκκλίσεις για τοπικούς πολεοδομικούς λόγους. Οι ελαφρείς, αθόρυβοι ηλεκτροκίνητοι συρμοί του προαστιακού στα τελευταία 1.000 μέτρα θα κάνουν ήπια διέλευση με χαμηλή ταχύτητα με όχι παραπάνω από 20 - 30χλμ./ώρα, οπότε δεν θα διαφέρουν και πολύ από ένα αστικό τραμ.
»Το πλάτος του διαδρόμου της συνέχειας της οδού Κορίνθου στο νέο σχέδιο πόλης επιτρέπει ακόμη, τη δημιουργία του τερματικού σταθμού στην οδό Αιγαίου με δημιουργία στεγασμένης αποβάθρας με μία τερματική γραμμή, μονόπλευρη, κιόσκι εισιτηρίων και γυάλινη κλιματιζόμενη μικρή αίθουσα αναμονής πάνω στην αποβάθρα, καθώς κι ενός ενδιάμεσου παρόμοιου σταθμού, δίπλα στην Παπανικολάου.
»Η ύπαρξη των δημοτικών πάρκινγκ τόσο του παλαιού, όσο και του νέου (λέσχη αξιωματικών) σε ακτίνα πεζού από τον τερματικό σταθμό στην οδό Αιγαίου, αποτρέπει την υποχρεωτική αξιοποίηση για πάρκινγκ του κτήματος Διφωνή, μεταξύ των γραμμών και παραλίας, καθιστώντας αυτήν καθαρά προαιρετική και κυρίως για χρήση πλατείας όταν και εφόσον ο δήμος πετύχει την απαλλοτρίωση του.
Η αντιθορυβική και αντιδονητική προστασία της γραμμής
Πλέον ειδικός για τις σύγχρονες τεχνολογίες που συμβάλλουν στη μείωση της αντιθορυβικής και αντιδονητικής προστασίας της σιδηροδρομικής γραμμής, είναι ο κάτοχος του πανευρωπαϊκού βραβείου De Cibel D. OR το 2003, καθηγητής της πολυτεχνικής σχολής του πανεπιστημίου Θεσσαλίας Κώστας Βογιατζής, ο οποίος έχει την ευθύνη των περιβαλλοντικών μελετών, των μετρήσεων και της τεκμηρίωσης των αντιθορυβικών και αντιδονητικών συστημάτων για γραμμές, μέσα από πολεοδομικούς ιστούς.
Αξιοσημείωτο είναι, ότι οι τρόποι που υποδεικνύει είναι σε σημαντικά χαμηλότερο όριο ασφαλείας, από αυτό που καθορίζει το αρμόδιο υπουργείο.
1 Απευθείας στήριξη σιδηροτροχιάς στη βάση έδρασης (έρμα ή πλάκα σκυροδέματος) σε τμήματα απομακρυσμένα από παρακείμενους δέκτες που δεν χρειάζονται αντιθορυβική - αντικραδασμική προστασία.
2 Ενθυλάκωση σιδηροτροχιάς (στο επίπεδο κίνησης πεζών ή τροχοφόρων) εντός ειδικού ελαστομερούς υλικού (χυτού ή προδιαμορφωμένου στον τύπο της σιδηροτροχιάς) η οποία προστατεύει μικρομετακινήσεις της τροχιάς μέσα στην πλάκα έδρασης, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις μικρών ακτινών στροφής. Περιορίζεται έτσι, η ζώνη επιρροής των δονήσεων στα 20μέτρα.
3 Ελαστική στήριξη ενθυλακωμένης σιδηροτροχιάς με επιπλέον εναπόθεση αντικραδασμικού ελαστομερούς ή άλλου καταλλήλου ελαστικού υλικού στην διεπιφάνεια τροχιάς - πλάκας στήριξης (strip), όπου η επιλογή του ελαστομερούς υλικού επιβάλλεται από την ανάγκη απορρόφησης των δονήσεων σε σχέση με τα χαρακτηριστικά του εδάφους (συνάρτηση διάχυσης δονήσεων από πηγή σε δέκτη). Τα χαρακτηριστικά του δέκτη στο εσωτερικό, λαμβανομένων προφανώς υπόψη των χαρακτηριστικών της πηγής δόνησης που θα χρησιμοποιηθεί (τυπολογία συρμών, αξονικά φορτία σταθερή αξονική δύναμη ανά συχνότητα κ.λπ.) Η εφαρμογή αυτής της στήριξης περιορίζει την ανωτέρα ζώνη επιρροής των δονήσεων, ανάλογα της ποιότητας του ελαστομερούς στην ζώνη μέχρι και 8 - 10 μέτρα από τον πλησιέστερο δέκτη.
4 Εφαρμογή πλωτού δαπέδου στις θέσεις οι οποίες κατά τεκμήριο δεν εξασφαλίζουν παραπάνω από 5 - 7 μέτρα απόσταση δέκτη από την τροχιά και βεβαίως η χρήση του δέκτη επιβάλει την αναγκαία προστασία. Η εφαρμογή αυτής της λύσης ουσιαστικά επιβάλλει την τοποθέτηση ειδικών ελαστομερών υλικών στην διεπιφάνεια εδάφους και βάσης οπλισμένου σκυροδέματος η οποία υλοποιείται ενίοτε σε μορφή (σκάφης) και λειτουργεί ως μάζα αδράνειας.
* Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών για την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.
(180811)