ΚΟΥΙΖ

Ζητούμενο αν η δημοτική πάλαι ποτέ πλειοψηφία του Κώστα Λογοθέτη θα έχει εποικοδομητικό σκοπό για να μπορέσει να προχωρήσει το νεοσυσταθέν Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο ή θα επιχειρήσει να το καταστρέψει αυτό εν τη γενέσει του;
(240413)




Είπαν…

«Άνευ λόγου και αιτίας πάρα πολλές στιγμές, ακόμα και σε ώρες αιχμής, ο ναός του τζόγου παραπέμπει σε κέντρο άστεγων, απόρων, μεταναστών, καταγγέλλουν καλοί πελάτες - παίχτες που ενοχλούνται από την παρουσία τους την ώρα που παίζουν τα χρήματά τους. Όχλος, χωρίς αποτέλεσμα…»
(240413)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;




ΕΠΑΝΑΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΟΣΕ ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ
ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΜΕ ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΙ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ!

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Την επιθυμία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη σύνδεση της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Αθηνών - Κορίνθου με το Λουτράκι διατύπωσε στο βουλευτή Κορινθίας Κώστα Κόλλια ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Θεοφανόπουλος.
Ο Παναγιώτης Θεοφανόπουλος επεσήμανε στον Κώστα Κόλλια ότι η συγκεκριμένη γραμμή θεωρείται πρόσφορη για τον ΟΣΕ. Ωστόσο, η δήλωση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου ότι ο ΟΣΕ δεν έχει αντίρρηση να κατασκευασθεί σταθμός στη διακλάδωση προς Λουτράκι, όπως μεταφέρεται στο δελτίο Τύπου του βουλευτή Κορινθίας, αφήνει παράθυρα ανοικτά, που αν αξιοποιηθούν θα αντιστρατεύονται τα συμφέροντα μιας ολόκληρης πόλης 15.000 μόνιμων κατοίκων και περισσότερων από 80.000 παραθεριστών, ενώ θα είναι ασύμβατες προς την παγκόσμια σιδηροδρομική πρακτική, καθώς επίσης θα ευτελίζουν το στρατηγικό αναπτυξιακό σχεδιασμό του οργανισμού για το συγκεκριμένο κόμβο. Και τούτο, γιατί τόσο η ολοκληρωμένη κι έτοιμη για υλοποίηση μελέτη του 1999 της ΕΡΓΑ ΟΣΕ, όσο και η Διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού & Ανάπτυξης με το 414760/20-2-2012 έγγραφό της που υιοθετεί πλήρως την τεχνική εισήγηση της ΕΡΓΑ ΟΣΕ, με το οποίο προβλέπεται κατασκευή σταθμού στη θέση Παράδεισος - Φιλοθέη σύνθετης χρήσης τόσο επιβατικής, όσο και εμπορευματικής, καθώς επίσης και η παράκαμψη της γραμμής προς την πόλη του Λουτρακίου στην οδό Αιγαίου.
Με όλο το παρασκήνιο των τελευταίων ετών που άφησαν μετά το 2002 τον προαστιακό σιδηρόδρομο εκτός Λουτρακίου, είναι ενδεχόμενο στον Παναγιώτη Θεοφανόπουλο να έχουν ασκηθεί υψηλά ισταμένων πολιτικών προσώπων πιέσεις, που υπαγορεύονται από τα κτηματικά κι επιχειρηματικά συμφέροντα στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος του Ισθμού Κορίνθου.
Πολίτες και φορείς του Λουτρακίου θέλουν να ελπίζουν ότι ο ΟΣΕ δεν θα υποκύψει στις συγκεκριμένες πιέσεις που αντιστρατεύονται τα συμφέροντα μιας ολόκληρης κοινωνίας, έτσι ώστε κάτοικοι κι επισκέπτες να μπορούν να εξυπηρετούνται αποτελεσματικά από την κατασκευή σταθμού στη θέση Παράδεισος - Φιλοθέη, καθ’ ότι είναι η μόνη ενδεδειγμένη λύση, σύμφωνα πάντοτε και με την παγκόσμια κατασκευαστική σιδηροδρομική συγκοινωνιακή πρακτική!
Επιβάλλεται να αναφερθεί και το ενδιαφέρον που επιδεικνύει ο βουλευτής Κορινθίας Κώστας Κόλλιας με αποκλειστικό γνώμονα και κριτήριο τα συμφέροντα και μόνον της πόλης του Λουτρακίου των πολιτών και των επιχειρήσεών της!
Στο πλαίσιο αυτό ο Κώστας Κόλλιας ήλθε σε επαφή και με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, του οποίου επίσης αποτυπώνει το ενδιαφέρον για την κατασκευή του έργου, αλλά δυστυχώς ο Πέτρος Τατούλης από μόνος του δεν πείθει πλέον κανένα, γιατί επί ένα δεκαεπτάμηνο οι προθέσεις και τα λόγια του αποδείχθηκαν έπεα πτερόεντα, εμπαίζοντας το σύνολο μιας κοινωνίας!
Εκτιμάται, ότι δεν είναι πλέον απίθανο να ακουσθεί μεθαύριο Παρασκευή από το στόμα του περιφερειάρχη ότι η σύνδεση του προαστιακού σιδηροδρόμου με το Λουτράκι παραπέμπεται στην επόμενη προγραμματική περίοδο 2014 - 2020 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που αν λάβουμε υπόψη τη μέχρι σήμερα πεπατημένη, αυτό θα ισοδυναμεί με παραπομπή του έργου στις καλένδες!

Υ.Γ.: Το loutraki-press επεδίωξε την επικοινωνία με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο για να διευκρινίσει τη θέση του όσο αφορά το «ο ΟΣΕ δεν έχει αντίρρηση για την κατασκευή του σταθμού στη διακλάδωση», δεδομένου ότι αυτό είναι το πλέον κρίσιμο και σοβαρό στοιχείο για να εισέλθει ο προαστιακός σιδηρόδρομος στην πόλη του Λουτρακίου!
(240413)
Return top