ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ




ΘΕΤΙΚΟΙ ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ & ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ!

Τον υπουργό Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων Κωστή Χατζηδάκη παρόντος του αρμόδιου αναπληρωτή υπουργού Σταύρου Καλογιάννη, επισκέφθηκαν οι επικεφαλής των συνδυασμών της αντιπολίτευσης Γιώργος Γκιώνης, Παύλος Παύλου, Γιώργος Πετρίτσης συνοδευόμενοι από το βουλευτή του νομού Χρήστο Δήμα και τον αντιπεριφερειάρχη της περιφερειακής ενότητας Κορινθίας Γιώργο Δέδε.
Όσον αφορά το δήμαρχο Λουτρακίου Κώστα Λογοθέτη, αυτός αξιοποιώντας το δόγμα ώρα ΠΑΣΟΚ -συνήθειες που δεν ξεχνιούνται- προσήλθε στη συνάντηση με μισή ώρα καθυστέρηση και πιο συγκεκριμένα την ώρα που η συνάντηση όδευε προς το τέλος της.
Γιώργος Γκιώνης και Παύλος Παύλου μετέφεραν στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου, επισημαίνοντας την αναγκαιότητα να μπει ο προαστιακός σιδηρόδρομος στην πόλη του Λουτρακίου καθ’ ότι αποτελεί καθολικό αίτημα ενός ολόκληρου δήμου.
Οι εκπρόσωποι του Λουτρακίου διατύπωσαν τους φόβους τους ότι στην περίπτωση που κατασκευασθεί σταθμός στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος, το γεγονός αυτό θα συντελέσει ο προαστιακός να μην μπει στην πόλη του Λουτρακίου. Όταν μετά από μισή ώρα έφθασε και ο δήμαρχος, αναφέρθηκε με τη σειρά του ότι πρέπει να υιοθετηθούν οι αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου.
Είναι αναγκαίο να επισημανθεί ότι η συνάντηση προκλήθηκε από κάποια πρωτοβουλία πολιτών που κινήθηκε κόντρα στο συμφέρον του δήμου Λουτρακίου και των αποφάσεων του δημοτικού συμβουλίου να γίνει ο σταθμός του προαστιακού στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος.
Αντέδρασαν τόσο ο νεαρός βουλευτής του νομού Κορινθίας Χρήστος Δήμας, όσο και ο αντιπεριφερειάρχης Γιώργος Δέδες που ενημέρωσαν το δήμαρχο Λουτρακίου και τους επικεφαλής των συνδυασμών να μεταβούν όλοι μαζί στην προγραμματισθείσα συνάντηση.
Υπουργός και αναπληρωτής υπουργός ήταν σύμφωνοι να μπει ο προαστιακός στο Λουτράκι τονίζοντας την αναγκαιότητα να προχωρήσει η σχετική μελέτη για το έργο, ενώ για τη θέση του σταθμού είπαν ότι θα είναι προτιμότερο η επόμενη συνάντηση να πραγματοποιηθεί στον ΟΣΕ. Ο Σταύρος Καλογιάννης δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι είχε δεχθεί τηλέφωνο από τον τέως Επίτροπο Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αντιπρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Σταύρο Δήμα, ο οποίος επίσης του επεσήμανε την αναγκαιότητα εισόδου του προαστιακού στην πόλη του Λουτρακίου.
Ολοκληρώνοντας τη συνάντηση ο Κώστας Λογοθέτης συμφώνησε με τους επικεφαλής των συνδυασμών να συναντηθούν στο δημαρχείο και να συμφωνήσουν το πλαίσιο του αιτήματος πριν μεταβούν στη συνάντηση στον ΟΣΕ για την είσοδο του προαστιακού στο Λουτράκι και τη δημιουργία σταθμού στον Ισθμό, του οποίοι η ενδεδειγμένη σιδηροδρομικά θέση είναι η περιοχή Παράδεισος - Φιλοθέη, που δεν χρειάζονται απαλλοτριώσεις και δεν υπάρχει κόστος περαιτέρω επιβάρυνσης του έργου.
Αύριο αναλυτική παρουσίαση των τεχνικών προδιαγραφών, γιατί ο σταθμός του Ισθμού πρέπει να γίνει στη θέση παράδεισος - Φιλοθέη.

Υ.Γ.: Πρέπει να ζητηθεί συγνώμη από όσους αναγνώστες πρόλαβαν για 12 λεπτά να διαβάσουν ένα δημοσίευμα το οποίο δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα λόγω συγκεχυμένης πληροφόρησης. Επισημαίνεται ότι στα πέντε χρόνια λειτουργίας του loutraki-press, ήταν η πρώτη ανάρτηση που ματαιώθηκε αυθωρεί και παραχρήμα.
(100413)




ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ - ΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΥ ΛΟΗ

Του Γιώργου Πέτρου*

Αγαπητέ συνάδελφε και φίλε Νίκο Λόη το ότι είμαστε νομικοί και όχι ιστορικοί, θα πρέπει έτι περαιτέρω να μας καθιστά ιδιαίτερα προσεκτικούς, όταν προσπαθούμε να προσεγγίσουμε ιστορικά θέματα και πολύ περισσότερο να εκφράζουμε δημόσια θέσεις, που προσβάλλουν βάναυσα την ιστορική αλήθεια και δη αυτήν του Εθνικοαπελεθερωτικού αγώνα του 1821.
Με έκπληξη και συνάμα απογοήτευση ακούσαμε στο δημοτικό συμβούλιο του δήμου μας της 3ης.4.2013 για τα επεισόδια που έλαβαν χώρα στο Ηρώον της πόλης μας κατά τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου την τοποθέτησή σου, ως δημοτικός σύμβουλος και ως πρόεδρος του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού, «Προμηθέας», αρχικά σχετικά με την μη παρουσία της Φιλαρμονικής του δήμου μας στην έδρα του δήμου κατά την δοξολογία  στον Μητροπολιτικό ναό και στο Ηρώον κατά την κατάθεση των στεφάνων, αλλά κατέφθασε ασθμαίνουσα μετά την έκρηξη των επεισοδίων. Κατόπιν θέλησες να δώσεις το πραγματικό κατ’ εσέ μήνυμα της 25ης Μαρτίου και τα περί ανθρώπινης αξιοπρέπειας των αλλοδαπών και με μεγάλη ευκολία και αβασάνιστα έδωσες την δική σου άποψη για την Επανάσταση του 1821 και για τα μαθήματα της Ιστορίας στα παιδιά μας, που διδάσκονται κατ’ εσέ «με την μέθοδο του Γκαίμπελς», όπως χαρακτηριστικά το διατύπωσες και ότι «λέμε στα παιδιά μας, ότι γουστάρουμε και όχι με το τι πραγματικά συνέβη».
Μάλλον Νίκο Λόη εζήλωσες δόξαν Μαρίας Ρεπούση, νυν βουλευτού της ΔΗΜΑΡ, στα ανιστόρητα περί «συνωστισμού» των Ελλήνων της Ιωνίας στην αποβάθρα της Σμύρνης και όχι περί σφαγής των από τους Τσέτες, όπως πράγματι συνέβη και όπως μου το διηγήθηκαν οι παππούδες μου Έλληνες «Αρβανίτες» στο γλωσσικό ιδίωμα Περαχωρίτες και Μπισώτες, που πολέμησαν εκεί και είμαι υπερήφανος για αυτούς.
Επειδή ως Έλληνας πολίτης και ως γονιός μαθητών στο γυμνάσιο και στο δημοτικό της πόλης μας και ως πρόεδρος του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Λουτρακίου ακούγοντάς σε, να αμφισβητείς την διδασκόμενη Ιστορία στα σχολεία μας, (έτσι όπως κακώς κουτσουρεμένα και συνοπτικά παρουσιάζεται), αλλά ισχυριζόμενος, ότι αυτή διδάσκεται με την μέθοδο του Γκαίμπελς στα παιδιά μας, έμεινα εμβρόντητος και ενεός, θέλω να πιστεύω, ότι το είπες ασυνείδητα, αν και δέχτηκες, ότι «Ξέρω ότι θα κατηγορηθώ πάλι, δεν έχω πρόβλημα, αυτά νιώθω αυτά λέω».
Πλήν όμως, όταν προσεγγίζουμε τόσο σοβαρά θέματα και αναφερόμαστε στην Ιστορία, που διδάσκεται στα παιδιά μας, θα έπρεπε να ήσουν ιδιαίτερα προσεκτικός και ιδιαίτερα κατηρτισμένος και όχι με βερμπαλισμό πολιτικό να ισοπεδώνεις τα πάντα.
Βέβαια, να σου αναγνωρίσω φίλε Νίκο Λόη, ότι δέχθηκες κάνοντας αυτοκριτική και προς τιμή σου, το ότι για τα θλιβερά γεγονότα, που συνέβησαν στο Ηρώον της πόλης μας την 25η Μαρτίου και θύματα ήσαν τα παιδιά μας και η ιερή στιγμή της απόδοσης τιμών στους ήρωες προγόνους μας, ότι «αυτά  πυροδοτήθηκαν από το δημοτικό συμβούλιο», όπως ανέφερες και τα χαρακτήρισες «έναυσμα, αφορμή και αίτιο για τα γεγονότα αυτά». Όπως βέβαια, αναγνώρισες τη δικαιολογημένη αγανάκτηση (με την νομική της έννοια) του διοικητή του αστυνομικού τμήματος Λουτρακίου Χαράλαμπου Τετράδη και στην εξουσιαστική σου θέση, όπως είπες, με την λέξη «απαιτώ», που με την έγγραφή σου δήλωση εκ των υστέρων προς τον αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας δικαιολόγησες γιατί δεν ήξερες τα συμβάντα.
Επί πλέον, στην τοποθέτησή σου αναρωτήθηκες για το πραγματικό μήνυμα της 25ης Μαρτίου και το ότι κανένας στο δημοτικό συμβούλιο δεν το είχε αντιληφθεί, όπως εσύ και «δεν το καυτηρίασε» δηλαδή κατ’ εσέ το μήνυμα ήταν η υποκριτική στάση στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια και μάλιστα σ’ αυτήν των αλλοδαπών!..
Αλήθεια, πέρα από το αυτονόητο μιας και αναφέρθηκες στο Σύνταγμά μας και στην Σύμβαση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, αδυνατώ να βρω τι σχέση έχει αυτό με την 25η Μαρτίου 1821; Αυτό μάλλον μόνο εσύ το γνωρίζεις.
Συνεχίζοντας την τοποθέτησή σου δήλωσες  επί λέξει: «Δεν καυτηρίασε κανένας εδώ μέσα (Δ.Σ.) το ότι στην Επανάσταση του 1821 δεν πολέμησαν οι Έλληνες μόνο, πολέμησαν οι Αλβανοί(!..) και οι Βούλγαροι(!..) μαζί και ότι ο Μάρκος Μπότσαρης δεν μίλαγε Ελληνικά. Και ότι όποιος  δεν ξέρει Ιστορία μπορεί να λέει βλακείες (αλήθεια σε ποιόν αναφερόσουν;)
Αλήθεια αυτά τα προκλητικά και ανιστόρητα ισχυρίσθηκες και θέλω να πιστεύω εν αγνοία σου και το ακόμη πιο ανησυχητικό είναι, ότι δεν αντέδρασε κανένας δημοτικός σύμβουλος, πλην ενός που ακούγεται στο βίντεο να σου λέει χαριτολογώντας και ειρωνικά, ότι την έκαναν την Επανάσταση του 1821 οι Πακιστανοί.
Αυτά που ισχυρίσθηκες δημόσια κύριε δημοτικέ σύμβουλε και πρόεδρε του «Προμηθέα» απέχουν παρασάγγας της αληθείας και είναι και επικίνδυνα και λησμόνησες να αναφέρεις και τις πηγές σου για να μας πείσεις.
Ως Έλληνας Πολίτης δεν ανέχομαι τέτοια παραχάραξη και διαστρέβλωση της ιστορικής πραγματικότητας και θα είναι προτιμότερο, εάν δεν γνωρίζεις καλώς κάτι το τόσο σημαντικό να σιωπάς «κρείττον του λαλείν το σιγάν».
Επειδή πρέπει να τιμούμε την Ιστορία μας και να κλίνουμε ευλαβικά το γόνυ, όταν αναφερόμαστε στους ήρωες αγωνιστές προγόνους μας, μάθε Νίκο Λόη, ότι σαν σήμερα 10 Απριλίου του 1826 ξημερώματα Κυριακής των Βαΐων οι Ελεύθεροι Πολιορκημένοι του Μεσολογγίου επεχείρησαν ηρωική έξοδο με συνέπεια τον κατασφαγιασμό τους, αυτών και των γυναικόπαιδων από τους «τουρκαλβανούς» (συμμάχους κατ’ εσέ), θυσιαστήριο και απελευθέρωση ψυχών, την ολική καταστροφή της πόλης και τις ανατινάξεις με τον δαυλό του Χρ. Καψάλη στην πυρίτιδα του Ανεμόμυλου και του επισκόπου Ιωσήφ.
Θα έπρεπε να γνωρίζεις δημοτικέ σύμβουλε, ότι το σχέδιο της εξόδου και της επιθετικής επιχείρησης αιφνιδιασμού των φαλάγγων των πολιορκημένων κατά των εχθρικών στρατοπέδων του Ιμπραήμ και του Ρεσίτ Πασά κατά την διάρκεια του ύπνου τους, προδόθηκε  από έναν νεαρό βούλγαρο αιχμάλωτο (κατ’ εσέ συμπολεμιστής) και ανακόπηκε προς στιγμή η ορμή της εξόδου από μία άγνωστης πηγής κραυγή «Μεσολογγίτες γυρίστε στις τάπιες σας, στα κανόνια σας», άλλοι τράβηξαν μπροστά και άλλοι γύρισαν πίσω.
Όσον αφορά τη δήλωσή σου για τον ήρωα Σουλιώτη Μάρκο Μπότσαρη, που σε ηλικία 22 ετών έγινε ταγματάρχης από τους Γάλλους, ότι δεν μιλούσε Ελληνικά υπονοώντας εμμέσως, ότι ήταν Αλβανός και γι’ αυτό πιο κάτω ανέφερες τους Αλβανούς, ως συμπολεμιστές των Ελλήνων. Μάθε, ότι σε σύγχυση λόγω αγνοίας λανθασμένα εξέλαβες, ότι επειδή ομιλούσε και το αρβανίτικο ιδίωμα θα ήταν και αλβανός.
Πλην όμως, ίσως δεν γνωρίζεις, ότι ο Μάρκος Μπότσαρης σε ηλικία 19 ετών, ενώ ζούσε στην Κέρκυρα, συνέγραψε Ελληνο-αρβανίτικο και όχι αλβανικό λεξικό γραμμένο με Ελληνικά γράμματα.
Πώς λοιπόν ισχυρίζεσαι ότι δεν ομιλούσε Ελληνικά;
Μάλιστα, στη μνήμη του Μάρκου Μπότσαρη πολλοί ασεβούν καθ’ ότι, ως Σουλιώτης ήταν αρβανιτόφωνος και όχι Αλβανός η δε Ελληνική του συνείδηση διαφαίνεται και από την περίφημη φράση που είπε: όταν πρωτοπάτησε στα Επτάνησα: «Ο Έλλην δεν μπορεί να αισθάνεται ελεύθερος εκεί, όπου κυματίζει η Βρετανική σημαία». Εξάλλου, δεν θα μπορούσε να έχει αλβανική εθνική συνείδηση, διότι κάτι τέτοιο εμφανίζεται μόλις το 1878 με την Λίγκα της Πριζρένης - Κοσσυφοπεδίου.
Κατά τη διάρκεια της τουρκοκρατίας δεν υπήρχε έθνος αλβανών. Οι κάτοικοι της σημερινής Αλβανίας διεκρίνοντο με κριτήριο την θρησκεία τους. Οι ορθόδοξοι ήσαν Ρωμιοί, ενταγμένοι στο ίδιο γένος με τους υπολοίπους Έλληνες. Οι Μουσουλμάνοι ένιωθαν τούρκοι.
Όταν η Ιταλία και η Αυστροουγγαρία για δικούς τους λόγους προσπαθούσαν να κατασκευάσουν αλβανικό κράτος, ώστε να ελέγχουν την είσοδο της Αδριατικής οι τουρκαλβανοί ύψωναν στο Δυρράχιο την οθωμανική σημαία.
Στους Βαλκανικούς πολέμους οι Μουσουλμάνοι της Αλβανίας πολέμησαν και μάλιστα δυναμικά στις τάξεις του Οθωμανικού στρατού. Μετά το 1908 πολλά από τα μέλη του νεοτουρκικού κομιτάτου, το οποίο σχεδίασε και ξεκίνησε το διωγμό των Ελλήνων ήταν τουρκαλβανοί. Οι Βυζαντινοί δεν ανέφεραν αλβανούς στην Βαλκανική, ο δε Κωνσταντίνος ο Πορφυρογέννητος, ονομάζει αλβανούς μία φυλή του Καυκάσου.
Είναι γνωστό ότι, ο Μάρκος Μπότσαρης στην τελευταία του επιστολή προς τον Λόρδο Βύρωνα, πριν τον ηρωικό θάνατό του, τον ενημέρωνε επί λέξει, ότι: «Την 9η Αυγούστου 1823 στο Κεφαλόβρυσο Καρπενησίου, απόψε σκοπεύω κάτι να επιχειρήσω εναντίον ενός σώματος αλβανών εξ έξη έως επτά χιλιάδων στρατοπευδευμένων σιμά εις αυτό το μέρος…»
Ο τάφος του ήρωα Μάρκου Μπότσαρη, που ο Βίκτωρ Ουγκό τον χαρακτήρισε ως τον Λεωνίδα της νεώτερης Ελλάδος και τον αναφέρει στο έργο του των Αθλίων, ευρίσκετο στο Μεσολλόγι, όπου είχε ταφεί με τιμές, μετά την έξοδο και την κατάληψή του από τους οθωμανούς, οι τουρκαλβανοί άνοιξαν τον τάφο του αναζητώντας τα πολύτιμα όπλα του.
Μάθε επί πλέον Νίκο Λόη, μιας και η περιοχή μας κατοικείται από Έλληνες αρβανίτες και σε καμμία περίπτωση, επειδή ομιλούμε από τους γονείς μας και τους παππούδες μας Περαχωρίτες Μπισιώτες τα αρβανίτικα, είμαστε αλβανοί. Κάτι τέτοιο για όποιον το ισχυρισθεί, αποτελεί αμάθεια και ύβρι με την αρχαιοελληνική έννοια και αν από την πλευρά της μητέρας σου έχεις κατά το ήμισυ την ίδια καταγωγή με εμάς, ότι σύμφωνα με πολλούς ιστορικούς και ερευνητές, όπως ο Νίκος Αθ. Μπάτσος η αρβανίτικη ή αρβωνίτικη δεν είναι γλώσσα των αλβανών, αλλά των μακρινών προγόνων μας των Πελασγών. Την ονομασία δε Αρβωνίτικη ή αργότερα Αρβανίτικη την πήρε από την αρχαία πόλη Άρβων και την ομιλούσαν οι αρχαίοι Έλληνες της Ηπείρου και της Ιλλυρίας, χιλιάδες χρόνια πριν έλθουν οι αλβανοί στην Ευρώπη, πρώτα στην Λομβαρδία τον 12ο αιώνα και μετά στην Ιλλυρία.
Οι αρβανίτες είμαστε αρχαίο Δωρικό φύλο και υπάρχουν λέξεις Ομηρικές στην αρβανίτικη. Υπάρχουν αρκετές μελέτες κι αυτά υποστηρίζουν μεταξύ άλλων ο Κώστας Παπαρρηγόπουλος στην Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, ο Κώστας Μπίρης στο «Αρβανίτες, οι Δωριείς του Νεώτερου Ελληνισμού», ο Περικλής Περράκης «Η διαμόρφωση του Ελληνικού Έθνους» κ.α. Και όπως έχει αναφέρει ο Κώστας Μπίρης, όσοι ομιλούσαν αρβανίτικα δεν έπεται, ότι ήταν και αλβανοί.
Κι εν τέλει, η γλώσσα δεν αποτελεί πανάκεια σ’ όλες τις περιπτώσεις για την καταγωγή κάποιου, αυτό υποστηρίζουν σε διατριβές τους οι καθηγητές Σάθας, Νερούτσος και Λάμπρου. Παράδειγμα, οι ομιλούντες το σλαβόφωνο ιδίωμα στην Δυτική Μακεδονία, που υπήρξαν Μακεδονομάχοι, Χρήστος Κώτας κ.α. και οι πομάκοι αρχαίοι απόγονοι βάσει DNA των Αρχαίων Θρακών Ελλήνων.
Όσον αφορά τους βούλγαρους που ανέφερες, ότι πολέμησαν μαζί μας το 1821, είναι αναληθές και μάλλον το συγχέεις με τη μοναδική συμμαχία μας στον πρώτο Βαλκανικό Πόλεμο και όταν μάλιστα, παρά την παράδοση της Θεσσαλονίκης στις 26.10.1912 από τον αρχιστράτηγο των τούρκων Ταξίν Πασά στους Έλληνες, οι βούλγαροι επεχείρησαν με τον στρατηγό Θεοδορόφ να εισέλθουν με μεραρχία στην πόλη, αν και είχαν ενημερωθεί για την συνθηκολόγηση, για να διεκδικήσουν συγκυριαρχία. Και πράγματι, η επίθεσή τους στις 16 Ιουνίου 1913 με το στρατηγό Μιχαήλ Σαβόφ εναντίον των ελληνικών και σερβικών στρατευμάτων στην Γευγελή και στο Παγγαίο, Καρασούλι και Ιστίπ απετέλεσε το έναυσμα για τον Β΄ Βαλκανικό πόλεμο με τις μάχες στο Κιλκίς Λαχανά, τη λίμνη Δοϊράνη κ.ά. που ήσαν φονικότατες και αποσκοπούσαν στην κατάληψη της Θεσσαλονίκης και την έξοδό τους στην Καβάλα.
Και για τους κατ’ εσέ συμπολεμιστές συμμάχους μας Βουλγάρους το 1821, να σου υπενθυμίσω το Μακεδονικό, την άδεια των Τούρκων το 1878 να ιδρύσουν οι Βούλγαροι στην Μακεδονία αυτόνομη εθνική ουσιαστικά εκκλησία της Εξαρχίας με σκοπό τον εκβουλγαρισμό των Ελληνικών πληθυσμών της Μακεδονίας με την ίδρυση πολλών σχολείων, προσπαθώντας να προσηλυτίσουν τους σλαβόφωνους πληθυσμούς.
Επίσης, θα γνωρίζεις για το βουλγαρικό κομιτάτο και την οργάνωση των βουλγάρων Ε.Μ.Ε.Ο. για τον Μητροπολίτη Καστοριάς Γερμανό Καραβαγγέλη, τους κομιτατζήδες και τις αγριότητές τους στον Ελληνικό πληθυσμό και τον ηρωισμό των Μακεδονομάχων αξιωματικών Παύλου Μελά και Τέλλου Αγαπηνού κ.α.
Κι εν τέλει πρόεδρε του «Προμηθέα» Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού - Αθλητισμού - Περιβάλλοντος, ως δημότης, γονιός και Έλληνας πολίτης απαιτώ χωρίς να είμαι εξουσιαστής, όπως δήλωσες για τον εαυτόν σου, που απαίτησες από τον διοικητή του Α.Τ. Λουτρακίου Χαράλαμπο Τετράδη σεβασμό στη μνήμη των ηρώων του 1821, όπως επανορθώσεις τα ιστορικά σου ολισθήματα, που ανέφερες χωρίς επιστημονική ιστορική βάση και αμφισβήτησες και τα ιστορικά βιβλία των σχολείων μας, που ισχυρίσθηκες, ότι μαθαίνουν στα παιδιά μας με γκαιμπελίστικη μέθοδο, να ζητήσεις συγγνώμη από την βάναυση προσβολή της ιστορίας για τα περί συμπολεμιστών των Ελλήνων των αλβανών και των βουλγάρων και για το νόημα της Επανάστασης του 1821, να ζητήσεις συγγνώμη από τα παιδιά μας μαθητές για τις ανιστόρητες τοποθετήσεις σου στον δημόσιο λόγο σου και απαιτώ από τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Σπύρο Νικολάου να προβεί με την έγκριση του σώματος στη διαγραφή των ανιστόρητων καταγεγραμμένων στα πρακτικά του δημοτικού συμβουλίου του δήμου μας, καθ’ όσον εσείς θα φύγετε, αλλά τα πρακτικά θα μείνουν.
Επίσης Νίκο Λόη, ως πρόεδρος του «Προμηθέα» ασχολήσου με τον ουσιαστικό πολιτισμό κι όχι με γιορτές και πανηγύρια άνευ ουσίας, όπως τις εμφανίσεις τραγουδιστών, τις αναμεταδόσεις της Όπερας της Νέας Υόρκης για δεύτερη χρονιά στο «Αλεξάνδρειο» Συνεδριακό Κέντρο και προσπάθησε να προσφέρεις στο δήμο με έργα που θα μείνουν, όπως την δημιουργία ενός πετρόκτιστου θεάτρου κι όχι αυτού με τις πλαστικές καρέκλες στο πάρκο δεξαμενής, τον εξωραϊσμό του πάρκου δεξαμενής και την ανάδειξή του, ως θεματικού πάρκου, που είναι και πλησίον του γυμνασίου - λυκείου και είναι εγκαταλειμμένο, όπως σου είχα επισημάνει στην εορτή του γυμνασίου μας τον Ιούνιο του 2012 κι επίσης φρόντισε, προστάτευσε και ανέδειξε την πολιτιστική μας κληρονομία με την ανάδειξη των αρχαιοτήτων μας και δη του παγκοσμίως γνωστού Υδραυλικού Συστήματος Περαχώρας στον Ηραίον, όπου εκτελείται ανοσιούργημα με τσιμέντινες κατασκευές και τσιμέντινους οικίσκους, χωρίς καμμία προστασία του αρχαιολογικού χώρου, χωρίς κανένας αρμόδιος να έχει ακούσει για τις λιθοδομές του αείμνηστου Δημήτρη Πικιώνη στον χώρο κάτωθι της  Ακροπόλεως και του Φιλοπάππου!
Αυτά είναι τα αναγκαία έργα για τον Πολιτισμό μας και τα παιδιά μας και γι’ αυτά θα έπρεπε να φροντίσεις να σε θυμούνται οι συνδημότες μας, όταν θα φύγεις κι όχι για τις ανιστόρητες, επιπόλαιες και αβάσιμες δημόσιες δηλώσεις σου, που μας προσβάλλουν ως Έλληνες και θα κάνουν τα κόκαλα των προγόνων μας αγωνιστών του 1821 να τρίζουν και μάλιστα σήμερα 10 Απριλίου, ημέρα μνήμης και σεβασμού και ευγνωμοσύνης στους ηρωικώς πεσόντες ελεύθερους πολιορκημένους του Μεσολογγίου, που συγκίνησαν τότε όλον τον κόσμο και βοήθησαν με την θυσία τους την Επανάσταση.
Για δε τους αρβανίτες Έλληνες της Περαχώρας, των Πισσίων και των άλλων διαμερισμάτων του δήμου μας, φρόντισε να  εκπονηθεί μία μελέτη σχετικά με την καταγωγή μας και την συμμετοχή των προγόνων μας στους απελευθερωτικούς αγώνες τόσον του 1821, όσον και στην Εθνική Αντίσταση με τόσα θύματα από τους γερμανούς και ιταλούς φασίστες και τους εγχώριους δοσίλογους γερμανοτσολιάδες και χίτες. Έτσι θα αφήσεις έργο και όχι με τα λουδοβίκεια θεάματα σε αναμετάδοση της Όπερας στο «Αλεξάνδρειο», όταν τα σχολεία μας δεν έχουν πετρέλαιο για θέρμανση και γινόμαστε επαίτες στην Motor Oil, ενώ δαπανούμε ποσά για το παντεσπάνι της Αντουανέτας, όταν δεν έχουμε ψωμί.
Κι αγαπητέ συνάδελφε σε άκουσα να μιλάς απευθυνόμενος στο δημοτικό συμβούλιο και δι’ αυτού στους συνδημότες σου, για το ότι σήμερα στην Ελλάδα υπάρχει άκρατος φανατισμός και μισαλλοδοξία και υποκριτική στάση στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια των αλλοδαπών.
Αλήθεια, αυτό έχεις διαπιστώσει;
Δεν έχεις αντιληφθεί, ότι έχουμε απωλέσει την εθνική μας κυριαρχία, την εθνική μας αξιοπρέπεια, την οικονομική αυτοτέλεια, την Υγεία, την Παιδεία και το γενικό ξεπούλημα της Ελλάδας αυτά δεν τα είδες;
Τις ανθρωποθυσίες, που γίνονται καθημερινά με τις αυτοχειρίες και τη γενικευμένη απογοήτευση και τη μη υπεράσπιση των δικαίων μας από τους ταγούς μας  γι’ αυτά;
Γιατί δεν αντιδράς με το δημόσιο λόγο σου;
Γιατί δεν καταγγέλλεις την αναίρεση του Συντάγματός μας;
Ασχολείσαι ως μη αρμόδιος με άγνωστα για εσένα αντικείμενα της Ιστορίας.
Απαιτώ, όπως και εσύ απαίτησες από τον Χαράλαμπο Τετράδη, να επανορθώσεις τις ιστορικές αναλήθειες και να ζητήσεις συγγνώμη από τα παιδιά μας - μαθητές κι όπως έδειξες τόλμη κι αναγνώρισες εκ των υστέρων με τον Χαράλαμπο Τετράδη την εντιμότητά του, έτσι και τώρα για πολύ πιο σοβαρό λόγο να αναγνωρίσεις, ότι διέπραξες εν αγνοία σου εγκληματικό λάθος απέναντι στην Ιστορία και τους προγόνους μας.
Και να ξέρεις ότι ο κόσμος μέσα στην απελπισία του και την ηχηρή σιωπή του αντιλαμβάνεται πολύ καλά την πραγματικότητα και θα αντιδράσει αναλόγως απέναντι στους εξουσιαστές του.

* Ο Γιώργος Πέτρου, είναι δικηγόρος μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Κορίνθου και πρόεδρος Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων Γυμνασίου Λουτρακίου.
(100413)
Return top