ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ




ΚΟΥΙΖ

Ποιόν δημοτικό σύμβουλο - «εξαπτέρυγο» του Κώωτση θα αφορά η βόμβα που θα σκάσει στην προσεχή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου;
(020512)




ΑΙΤΙΑ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΟΥ ΚΩΩΤΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΩΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΥΡΙΑΚΗ

Με αριθμό πρωτοκόλλου 9.200 και ημερομηνία 2/5/2012 υποβλήθηκε το μεσημέρι η έγγραφη δήλωση παραίτησης του αντιπροέδρου του τοπικού συμβουλίου της δημοτικής ενότητας Αγ. Θεοδώρων Δημήτρη Κυριάκη.
Ο Δημήτρης Κυριάκης στην πρώτη επιστολή του, επειδή η επόμενη θα είναι ποιο αναλυτική, κάνει λόγο ότι εξαντλήθηκε η υπομονή του για δεκαέξι μήνες από την ασυνεννοησία, ανοργανωσιά κ.λπ.
Δηλαδή, ο Δημήτρης Κυριάκης δεν αντέχει άλλο το μπάχαλο του Κώωτση.

Το πλήρες κείμενο της παραίτησης
«Κύριε δήμαρχε,
σήμερα την 2-5-2012 σας καταθέτω την αμετάκλητη απόφασή μου να παραιτηθώ από τη θέση του τοπικού συμβούλου που με τη ψήφο του με επέλεξε ο λαός των Αγ. Θεοδώρων. Επίσης παραιτούμαι από τη θέση του αντιπροέδρου του τοπικού συμβουλίου.
Η πράξη μου αυτή έρχεται ύστερα από ώριμη σκέψη κι αφού εξαντλήθηκε η υπομονή μου για δεκαέξι μήνες. Η απόφασή μου αυτή οφείλεται στους γνωστούς λόγους (ασυνεννοησία, ανοργανωσιά κ.λπ.).
Με την υποχρέωσή μου να ενημερώσω τους δημότες μας, θα ακολουθήσει γραπτή ενημέρωση κι αναλυτική αναφορά των λόγων που οδήγησαν στην πράξη μου αυτή».
Κώωτση, όταν με το καλό έρθει εκείνη η ώρα να γράφεις τη δική σου παραίτηση προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος να σωθεί ο τόπος από την καταστροφή που τον οδηγείς, το μόνο που σε παρακαλώ είναι να μην κατηγορείς το γράφοντα ότι σου φταίει…
(020512)
Return top