ΚΟΥΙΖ

Ποιά είναι τα τέσσερα βαλσαμωμένα πουλιά του Κώωτση, αξιωματούχοι στο δήμο Λουτρακίου;

(180911)




Είπαν…

«Από πότε οι αντιδήμαρχοι μπορούν να αυθαιρετούν και να υλοποιούν αποφάσεις, έστω κι αν είναι ορθές, προτού εγκριθούν από το δημοτικό συμβούλιο του οικείου δήμου;»
(180911)




Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΔΕΥΑΛ-Π ΤΑΣΟΣ ΜΑΣΤΡΑΝΤΩΝΑΚΗΣ,
ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΝΤΙΝΟ ΡΟΒΛΙΑ

Καταπέλτης είναι κατά του υφυπουργού Εσωτερικών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Ντίνου Ρόβλια, η επιστολή που παρελήφθη στο γραφείο του με αποστολέα το γενικό διευθυντή της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Λουτρακίου - Περαχώρας Τάσο Μαστραντωνάκη.
Μια επιστολή που αφενός εμμέσως πλην σαφώς αδειάζει τον υφυπουργό για τη διαρροή από το γραφείο του σε πανελλήνιας κυκλοφορίας εφημερίδα ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων τα οποία ο ίδιος είχε αποστείλει, αφετέρου αδειάζει και τον κύριο «δοξάστε με» Κώωτση, ο οποίος στο δημοσίευμα της Real news την περασμένη εβδομάδα, ισχυρίσθηκε ότι είχε στείλει ο ίδιος προσωπικά τις αμοιβές του προσωπικού της ΔΕΥΑΛ-Π στον αρμόδιο υφυπουργό, ενώ η αλήθεια είναι ότι έβαλε απλά την υπογραφή του στο διαβιβαστικό έγγραφο.
Στη μακροσκελή επιστολή του ο Τάσος Μαστραντωνάκης δηλώνει ευθαρσώς ότι:
- Δεν έχει πρόβλημα δημοσιοποίησης των εν λόγω στοιχείων -εξ’ ου δημοσιοποιούνται κι από το loutraki-press.
- Το έργο που επιτελεί ως γενικός διευθυντής από τη σύσταση της εταιρείας, δικαιολογεί ενδελεχώς το ύψος των ετήσιων ακαθάριστων αποδοχών του, που μάλλον εκθέτουν τον Ντίνο Ρόβλια στο πλαίσιο της γενικότερης κυβερνητικής προσπάθειας δημιουργίας αρνητικών εντυπώσεων στην κοινή γνώμη, κατά υψηλόμισθων αμειβομένων και πραγματικά εργαζομένων σε επιχειρήσεις του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
- Απερίφραστα δηλώνει ότι έχει διάθεση να συζητηθεί και επαναδιαπραγμάτευση των ετήσιων αποδοχών του, με σεβασμό των ΣΣΕ των ΔΕΥΑ.
- Επιχειρείται η ιδιωτικοποίηση του πολυτιμότερου κοινωνικού αγαθού του νερού, μέσα από ένα σχέδιο που έχει ξεκινήσει η κυβέρνηση και βρίσκεται σ’ εξέλιξη.
Φυσικά, όλοι θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι μέσα από αυτή τη λαίλαπα δεν πρόκειται να εξαιρεθεί το νερό Λουτρακίου κι επομένως θα πρέπει όλοι να βρισκόμαστε επί ποδός…

Το πλήρες κείμενο της επιστολής του Τάσου Μαστραντωνάκη
Με το υπ’ αριθ. 1761/19-7-2011 έγγραφο της ΔΕΥΑΛ-Π σας γνωστοποιήθηκαν μέσω του οικείου Δήμου στοιχεία που αφορούν στις αποδοχές έτους 2010 του προσωπικού της επιχείρησης.
Ωστόσο η απευθείας επικοινωνιακή αξιοποίηση των στοιχείων με τη δημοσιοποίηση των σχετικών πινάκων στις 4-9-2011 συνιστά εκ μέρους σας τεράστιο δεοντολογικό ολίσθημα, καθώς καίτοι τα στοιχεία βρίσκονται στη διάθεση σας περισσότερο από ένα μήνα, ουδεμία διευκρίνιση ζητήθηκε για τη φύση, το είδος και τον όγκο των εργασιών που αντιστοιχούν στις εν λόγω αμοιβές.
Επειδή τόσο η ανακοίνωση σας όσο και τα δεκάδες δημοσιεύματα που προκάλεσε, προσβάλουν την προσωπική και επαγγελματική μου υπόληψη και θέτουν σε αμφισβήτηση το σημαντικό έργο που επιτελεί η ΔΕΥΑΛ-Π, θεωρώ επιβεβλημένη την παροχή των παρακάτω διευκρινίσεων προς αποκατάσταση της αλήθειας.
1 Αρμοδιότητες και καθήκοντα γεν. δ/ντή
Από την έναρξη λειτουργίας της ΔΕΥΑΛ-Π την 1/1/2004 έχω τιμηθεί με την εμπιστοσύνη του Διοικητικού Συμβουλίου να υπηρετήσω την επιχείρηση από την θέση του γενικού διευθυντή. Εκτός από τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες που απορρέουν από την παραπάνω θέση, μου έχει ανατεθεί η άσκηση επιπλέον αρμοδιοτήτων οι οποίες αν και είναι απολύτως απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης, δεν μπορούν να αναληφθούν από το λοιπό προσωπικό λόγω ελλιπούς στελέχωσης. Συγκεκριμένα:
Πλέον των καθηκόντων του γενικού διευθυντή ασκώ καθήκοντα προϊσταμένου της Τεχνικής Υπηρεσίας της ΔΕΥΑΛ-Π. Τονίζεται ότι η μη κάλυψη της ανωτέρω θέσης δεν επιτρέπει τη συγκρότηση Τ.Υ. στην επιχείρηση, χωρίς την οποία καθίσταται αδύνατη η παραγωγή οποιουδήποτε τεχνικού έργου (έλεγχος και θεώρηση μελετών, διενέργεια διαγωνισμών, εκτέλεση έργων κλπ).
Πέραν των καθηκόντων του προϊσταμένου Τ.Υ. συμμετέχω ενεργά στην διαδικασία παραγωγής μελετών (εκπόνηση μελετών, επίβλεψη εκτέλεσης μελετών από ιδιώτες), αλλά και στη διαδικασία παραγωγής έργων (επίβλεψη επί τόπου των έργων, σύνταξη ΑΠΕ, έλεγχος επιμετρήσεων, διενέργεια δοκιμών κλπ).
Η ανάληψη των ανωτέρω καθηκόντων είναι ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία της Τ.Υ. καθώς το προσωπικό που διαθέτει η ΔΕΥΑΛ-Π είναι 1 Μηχανικός ΤΕ και 1 εργοδηγός ΔΕ, οι οποίοι παρά την αυταπάρνηση που επιδεικνύουν δεν μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις υλοποίησης του Τεχνικού Προγράμματος.
Τα λύματα της πόλης του Λουτρακίου επεξεργάζονται σε κοινή Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων (ΕΕΛ) με την γειτονική πόλη της Κορίνθου. Η ευθύνη λειτουργίας και συντήρησης της κοινής ΕΕΛ Κορίνθου-Λουτρακίου έχει ανατεθεί από κοινού στη ΔΕΥΑ Κορίνθου και στη ΔΕΥΑ Λουτρακίου-Περαχώρας.
Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (πδ 274/97) η θέση του υπεύθυνου συντήρησης της ΕΕΛ πρέπει υποχρεωτικά να καλύπτεται από διπλωματούχο Μηχανολόγο ή Ηλεκτρολόγο ή Ναυπηγό Μηχανικό (αρ. 3 §3γ). Η απουσία άλλου μηχανικού των ανωτέρω ειδικοτήτων από τη στελέχωση τόσο της ΔΕΥΑ Λουτρακίου-Περαχώρας όσο και της ΔΕΥΑ Κορίνθου έχει οδηγήσει στην ανάληψη των σχετικών καθηκόντων από εμένα. Παράλληλα με τα ανωτέρω καθήκοντα έχω την ευθύνη της συντήρησης του Η/Μ εξοπλισμού του συνόλου των εγκαταστάσεων ύδρευσης-αποχέτευσης της ΔΕΥΑΛ-Π (28 υδρογεωτρήσεις, 17 δεξαμενές και 5 αντλιοστάσια ύδρευσης και 5 αντλιοστάσια αποχέτευσης).
Από την ίδρυση της ΔΕΥΑΛ-Π έως σήμερα εκκρεμεί η κάλυψη της θέσης του προϊστάμενου Οικονομικής Υπηρεσίας από τακτικό υπάλληλο Οικονομολόγο ΠΕ.
Οι σχετικές ανάγκες καλύφθηκαν εν μέρει κατά το παρελθόν μέσω σύναψης συμβάσεων μίσθωσης έργου ή μέσω διενέργειας διαγωνισμών και ανάθεση των υπηρεσιών σε ιδιώτες. Από τις αρχές του 2011 η θέση καλύπτεται προσωρινά με την ανάθεση των σχετικών αρμοδιοτήτων στην μόνη διαθέσιμη τακτική υπάλληλο της επιχείρησης (Λογίστρια ΤΕ). Πέραν της αποτύπωσης των οικονομικών καταστάσεων της επιχείρησης σημαντικό μέρος των λειτουργιών της Ο.Υ. είναι το καλούμενο «εμπορικό» τμήμα που αφορά στην εκμετάλλευση (εξυπηρέτηση καταναλωτών, χρέωση, έκδοση και εξόφληση λογαριασμών κλπ). Η κατά το δυνατόν επαρκέστερη και ποιοτικότερη λειτουργία της εξυπηρέτησης καταναλωτών αποτελεί πρωταρχικό στόχο η υλοποίηση του οποίου υπηρετεί τον κοινωφελή χαρακτήρα της επιχείρησης. Προς την κατεύθυνση αυτή, την αντιμετώπιση των σημαντικών ελλείψεων στελέχωσης και προς υποβοήθηση του έργου της Ο.Υ., διατηρώ από το 2004 την ευθύνη υλοποίησης, εγκατάστασης και λειτουργίας της μηχανογραφημένης εξυπηρέτησης καταναλωτών (επιλογή, εγκατάσταση και ανάπτυξη λογισμικού, εξόφληση μέσω ΕΛΤΑ και μέσω τραπεζικών συναλλαγών, χρηματικοί κατάλογοι τελών σύνδεσης αποχέτευσης κλπ).
2 Αρμοδιότητες και καθήκοντα λοιπού προσωπικού
Η ανάθεση πρόσθετων αρμοδιοτήτων και η άσκηση καθηκόντων πλέον των καθοριζόμενων από τη θέση στην οποία προσλήφθηκε αποτελεί κανόνα για το σύνολο σχεδόν του τακτικού προσωπικού της επιχείρησης. Προς ενημέρωση σας παρατίθενται επιγραμματικά τα σχετικά στοιχεία. Η ΔΕΥΑ Λουτρακίου-Περαχώρας είναι η μεγαλύτερη επιχείρηση ύδρευσης-αποχέτευσης του Νομού Κορινθίας με 21.000 ενεργούς καταναλωτές, ξεπερνώντας ακόμη και τη γειτονική ΔΕΥΑ της πρωτεύουσας. Επιπλέον η ημερήσια παροχή λυμάτων της πόλης του Λουτρακίου κατά τους θερινούς μήνες υπερβαίνει τις 4.000 m3, ξεπερνώντας την αντίστοιχη της Κορίνθου. Παρά ταύτα το τακτικό προσωπικό της ΔΕΥΑΛ-Π ανέρχεται σε 24 άτομα ενώ οι προβλεπόμενες θέσεις στον οικείο Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών είναι 49 (συνολικό ποσοστό κάλυψης κάτω του 50%). Η βασική στελέχωση της επιχείρησης παρουσιάζεται ακόμη ελλιπέστερη. Οι σημαντικότερες ελλείψεις παρατηρούνται στην Τεχνική Υπηρεσία όπου υπηρετεί 1 Τεχνολόγος Μηχανικός ΤΕ (θέσεις ΟΕΥ: 4 Μηχανικοί ΠΕ και ένας Μηχανικός ΤΕ), και στην Οικονομική Υπηρεσία όπου υπηρετεί 1 Λογίστρια ΤΕ (θέσεις ΟΕΥ: 2 Οικονομολόγοι ΠΕ και ένας Λογιστής ΤΕ).
Από τα παραπάνω στοιχεία καθίσταται προφανές ότι η υλοποίηση του σημαντικού έργου που πραγματοποιήθηκε από την ίδρυση της ΔΕΥΑΛ-Π έως σήμερα θα ήταν αδύνατη χωρίς την τιτάνια προσπάθεια, το υψηλό αίσθημα ευθύνης και συνείδησης της κοινωφελούς αποστολής του συνόλου σχεδόν του προσωπικού της επιχείρησης. Ορισμένα ενδεικτικά παραδείγματα παρατίθενται παρακάτω:
Τεχνολόγος Μηχανικός ΤΕ: Υπηρετεί στην ΔΕΥΑΛ-Π από τον Ιούλιο 2006 (μετάταξη από γειτονική ΔΕΥΑ). Ασκεί καθήκοντα υπεύθυνης του γραφείου αποχέτευσης. Πλέον των καθηκόντων της υπαλλήλου Τ.Υ. υποβοηθά την γραμματειακή υποστήριξη λειτουργίας του ΔΣ (συμμετοχή στη συγγραφή εισηγήσεων και αποφάσεων), υποβοηθά την Ο.Υ. στη σύνταξη χρηματικών καταλόγων τελών σύνδεσης αποχέτευσης και διεκπεραιώνει τις ετήσιες προκηρύξεις πρόσληψης εποχιακού προσωπικού. Κατόπιν εθελοντικής προσφοράς της δεν ανεστάλη η λειτουργία της Τ.Υ. κατά τη διάρκεια της άδειας τοκετού και λοχίας και της 9μηνης άδειας ανατροφής του νεογέννητου παιδιού της.
Εργοδηγός ΔΕ: Υπηρετεί στην ΔΕΥΑΛ-Π από την ίδρυση της (μετάταξη από τον οικείο Δήμο). Ασκεί καθήκοντα υπεύθυνου του γραφείου ύδρευσης. Υποβοήθηση στην επίβλεψη όλων των έργων ύδρευσης. Παράλληλα χειρίζεται και συμμετέχει στην διεκπεραίωση των ενστάσεων των καταναλωτών. Ως αρχαιότερος υπάλληλος ασκεί καθήκοντα αναπληρωτή του γεν. δ/ντή.
Λογίστρια ΤΕ: Υπηρετεί στην ΔΕΥΑΛ-Π από τον Ιούνιο 2009 (πρόσληψη μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ). Από το τρέχον έτος ασκεί καθήκοντα προϊστάμενης της Ο.Υ. με εθελοντική συναίνεση της. Έχει επιτύχει αξιοσημείωτη βελτίωση στη λειτουργία της Ο.Υ. και ανταποκρίνεται με επιτυχία στα πρόσθετα καθήκοντα που απορρέουν από την εφαρμογή των προγραμμάτων «Καλλικράτης» και «Διαύγεια».
Ηλεκτρολόγος ΔΕ: Υπηρετεί στην ΔΕΥΑΛ-Π από τον Ιανουάριο 2009. (πρόσληψη μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ). Υπεύθυνος για τη λειτουργία των εγκαταστάσεων ύδρευσης (γεωτρήσεις, δεξαμενές, αντλιοστάσια). Επιτήρηση εξωτερικού υδραγωγείου.
Ηλεκτρολόγος ΔΕ: Υπηρετεί στην ΔΕΥΑΛ-Π από την ίδρυση της (απόσπαση από τον οικείο Δήμο). Υπεύθυνος για τη λειτουργία των αντλιοστασίων αποχέτευσης παρά το γεγονός ότι προσελήφθη στο Δήμο ως εργάτης (προήχθη σε ηλεκτρολόγο το 2010). Επιτήρηση και ευθύνη διενέργειας καθαρισμού δικτύων αποχέτευσης.
Καταμετρητής υδρομέτρων Λουτρακίου-Περαχώρας: Υπηρετεί στην ΔΕΥΑΛ-Π από την ίδρυση της (απόσπαση από τον οικείο Δήμο). Υπεύθυνος για την καταμέτρηση των υδρομέτρων στο Λουτράκι και την Περαχώρα από το 2009 παρά το γεγονός ότι προσελήφθη στο Δήμο ως εργάτης (προήχθη σε υδραυλικό το 2010). Διανομή λογαριασμών και ειδοποιήσεων προς τους καταναλωτές. Διενέργεια διακοπών-επανασυνδέσεων. Διαπιστώσεις παραβάσεων.
Διοικητική υπάλληλος-χειρίστρια Η/Υ: Υπηρετεί στην ΔΕΥΑΛ-Π από τον Απρίλιο 2004 (μετάταξη από γειτονική ΔΕΥΑ). Είναι η μόνη τακτική υπάλληλος στην εξυπηρέτηση καταναλωτών. Τήρηση αρχείων εισπράξεων μέσω ΕΛΤΑ. Γραμματέας επιτροπής ενστάσεων. Γραμματέας ΔΣ (έτη 2006-2008). Ενημέρωση εισπράξεων μέσω τραπεζών (έτος 2011). Καταχώρηση ανακλήσεων-διαγραφών βεβαιωτικών καταλόγων. Εκπαίδευση εποχιακού προσωπικού εξυπηρέτησης καταναλωτών.
Υδραυλικοί ΤΚ Ισθμίας και ΤΚ Πισσίων: Πέραν της ευθύνης συντήρησης των δικτύων ύδρευσης εκτελούν καταμετρήσεις στις περιοχές ευθύνης τους. Διενέργεια διακοπών-επανασυνδέσεων. Διαπιστώσεις παραβάσεων.
Γραμματέας ΔΣ: Υπηρετεί στην ΔΕΥΑΛ-Π από τον Ιούνιο 2009 (πρόσληψη μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ). Τήρηση πρωτοκόλλου επιχείρησης. Χειρισμός μηχανής αυτόματης φακέλωσης λογαριασμών καταναλωτών. Αναπλήρωση ταμία κατά την απουσία του. Τήρηση αρχείων αποφάσεων προέδρου και γεν. δ/ντή, εκτέλεση αναρτήσεων προγράμματος «Διαύγεια».
Τονίζεται τέλος ότι σύνολο του τεχνικού προσωπικού της ΔΕΥΑΛ-Π (διευθυντής, υπεύθυνοι γραφείων ύδρευσης & αποχέτευσης, ηλεκτρολόγοι και υδραυλικοί) βρίσκεται σε 24ωρη ετοιμότητα μέσω εταιρικών κινητών τηλεφώνων, και έχει σε πάρα πολλές περιπτώσεις επέμβει για την αποκατάσταση σοβαρών βλαβών (σε νυκτερινές ώρες, αργίες Χριστουγέννων, Πάσχα κλπ) εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία των εγκαταστάσεων στην περιοχή ευθύνης της επιχείρησης. Επιπλέον το εργατοτεχνικό προσωπικό συμμετέχει ανελλιπώς από την ίδρυση της ΔΕΥΑΛ-Π έως σήμερα στην εκτέλεση πλήθους έργων με αυτεπιστασία εξοικονομώντας σημαντικούς πόρους για την επιχείρηση.
3 Συνοπτική παρουσίαση έργου ΔΕΥΑΛ-Π
Ο όγκος της καθημερινής δουλειάς του προσωπικού της επιχείρησης που παρουσιάζεται στις προηγούμενες παραγράφους αποτυπώνεται στο έργο που έχει υλοποιηθεί από την 1/1/2004 έως σήμερα, συνοπτική παρουσίαση του οποίου επιχειρείται στην παρούσα παράγραφο. Άλλωστε η φύση των δραστηριοτήτων των ΔΕΥΑ διευκολύνει την αποτύπωσή του σε απόλυτα μετρήσιμους δείκτες που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης.
α Υλοποίηση Τεχνικού Προγράμματος: Από την υλοποίηση των Τεχνικών προγραμμάτων των ετών 2004-2010 προκύπτει η εκτέλεση έργων συνολικού προϋπολογισμού 8.000.000 € (πλέον ΦΠΑ). Με τα έργα αυτά κατασκευάστηκαν πάνω από 96.000 m νέου δικτύου ύδρευσης, πάνω από 9.500 m δικτύου αποχέτευσης, διανοίχθηκαν ή επισκευάστηκαν 8 γεωτρήσεις ύδρευσης, εξοπλίστηκαν άλλες 7 και κατασκευάστηκε 1 νέα δεξαμενή ύδρευσης και 1 αντλιοστάσιο. Παράλληλα το ίδιο διάστημα πραγματοποιήθηκαν προμήθειες παγίων, εκτελέστηκαν έρευνες και ανατέθηκαν μελέτες συνολικού προϋπολογισμού 900.000 € (πλέον ΦΠΑ). Από το Τεχνικό Πρόγραμμα 2011 έχουν ήδη δημοπρατηθεί 2 έργα ύδρευσης συνολικού μήκους νέου δικτύου άνω των 7.000 m, και 1 έργο αποχέτευσης (μήκος δικτύου 500 m). Επίσης έχουν ήδη εκπονηθεί 3 μελέτες ύδρευσης η δημοπράτηση των οποίων επίκειται (μήκος δικτύων 27.000 m). Έχουν τέλος εκπονηθεί και βρίσκονται σε εξέλιξη 18 λοιπές μελέτες (ΜΠΕ ανόρυξης γεωτρήσεων, προμήθειες, αναθέσεις υπηρεσιών κλπ). Διευκρινίζεται ότι στην ανωτέρω απαρίθμηση δεν περιλαμβάνονται οι εργασίες συντήρησης των πάσης φύσεως μηχανημάτων και τεχνικών εγκαταστάσεων της ΔΕΥΑΛ-Π, ούτε οι αποκαταστάσεις οδοστρωμάτων και πεζοδρομίων.
β Διοικητική λειτουργία: Την 1/1/2004 παρελήφθησαν από το Δήμο τυπωμένοι βεβαιωτικοί κατάλογοι των καταναλωτών ύδρευσης και χειρόγραφοι κατάλογοι των τελών σύνδεσης με το δίκτυο αποχέτευσης. Έκτοτε εγκαταστάθηκε τον Φεβρουάριο 2005 λογισμικό εξυπηρέτησης καταναλωτών και υλοποιήθηκε η δυνατότητα εξόφλησης λογαριασμών της ΔΕΥΑΛ-Π μέσω ΕΛΤΑ σε πανελλήνια εμβέλεια. Η ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών (ψήφιση νέων τιμολογίων ύδρευσης-αποχέτευσης, μηχανοργάνωση) οδήγησε στην έκδοση του 1ου λογαριασμού του 2004 με καθυστέρηση 1 έτους. Η εκ των υστέρων διαπίστωση ατελειών στο αρχικά επιλεγέν λογισμικό οδήγησε στην δρομολόγηση αντικατάστασης του. Το νέο λογισμικό εγκαταστάθηκε και λειτούργησε από τον Ιούνιο του 2008. Ωστόσο οι έλεγχοι περί της ορθής μεταφοράς των οικονομικών στοιχείων των καταναλωτών ολοκληρώθηκαν περί τα τέλη του 2009. Παράλληλα με την σύμπτυξη της έκδοσης λογαριασμών ανά 2μηνο απαλείφθηκε η καθυστέρηση στην έκδοση των λογαριασμών. Στο τέλος του 2010 υλοποιήθηκε η δυνατότητα εξόφλησης των λογαριασμών μέσω τραπεζικών συναλλαγών. Η διενέργεια των απαιτούμενων δοκιμών ορθής λειτουργίας της ανωτέρω εφαρμογής σε συνδυασμό με την αναμονή οδηγιών περί της διαδικασίας επέκτασης των ορίων της επιχείρησης στο σύνολο της έκτασης του νεοσύστατου δήμου οδήγησε στην υστέρηση έκδοσης λογαριασμών κατά 6 μήνες (η εξάλειψη της αναμένεται περί τα τέλη του έτους). Εντός του επόμενου εξαμήνου προγραμματίζεται η ψηφιακή καταγραφή των ενδείξεων των υδρομέτρων μέσω φορητών συσκευών και λογισμικού που έχει προμηθευτεί ήδη η επιχείρηση.
Σημειώνεται ότι παρά τις καθυστερήσεις στην έκδοση των λογαριασμών οι ενδείξεις λαμβάνονταν πάντοτε κατά τις καθορισμένες ημερομηνίες. Τέλος καθ’ όλο το διάστημα λειτουργίας της η ΔΕΥΑΛ-Π αποστέλλει έγγραφες ειδοποιήσεις στους καταναλωτές, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της λήψης ενδείξεων, που αφορούν σε παρατηρήσεις για την κατάσταση της παροχής τους, το ύψος της κατανάλωσης, τον εντοπισμό διαρροών κ.λπ.
γ Οικονομικά δεδομένα και στοιχεία: Τα οικονομικά αποτελέσματα της λειτουργίας της δύνανται να κατατάξουν την επιχείρηση στις υποδειγματικές ΔΕΥΑ της χώρας. Κατά την έναρξη λειτουργίας της την 1/1/2004 η ΔΕΥΑΛ-Π, πέραν της παραχώρησης των περιουσιακών στοιχείων ύδρευσης-αποχέτευσης, δεν έλαβε από τον οικείο δήμο ούτε 1 ευρώ. Τα πρώτα έσοδα της προήλθαν από την βεβαίωση των καταναλώσεων ύδρευσης του β΄ εξαμήνου 2003 που δεν είχαν βεβαιωθεί από τον δήμο και από τη χειρόγραφη τιμολόγηση των καταναλώσεων 40 περίπου μεγάλων καταναλωτών (εργοστάσια, ξενοδοχεία κλπ) που καταμετρώνται σε μηνιαία βάση. Το τιμολόγιο ύδρευσης-αποχέτευσης του έτους 2004 διαμορφώθηκε κατατάσσοντας τη ΔΕΥΑΛ-Π στις οικονομικότερες από πλευράς χρεώσεων επιχειρήσεις ύδρευσης-αποχέτευσης (για πάγια κατανάλωση τριμήνου 45 m3 χρέωση με ΦΠΑ 20,00 €). Επιπρόσθετα και ένεκα των καλών οικονομικών αποτελεσμάτων του 2004, από 1/1/2005 η ΔΕΥΑΛ-Π προχώρησε στην μείωση του παγίου των οικιακών τιμολογίων κατά 15% διαμορφώνοντας το σε χρέωση τριμήνου 17,00 € με ΦΠΑ. Παράλληλα μειώθηκαν δραστικά τα τιμολόγια τουριστικής κατανάλωσης και εργοστασίων εμφιάλωσης. Από την 1/1/2005 έως σήμερα δεν έχει επιβληθεί ουδεμία αύξηση στα τιμολόγια ύδρευσης-αποχέτευσης. Οι μόνες αυξήσεις που έχουν επέλθει οφείλονται στις αναπροσαρμογές των ποσοστών του ΦΠΑ. Παρά το γεγονός της σταθερής τιμολογιακής πολιτικής από την ίδρυση της έως σήμερα η ΔΕΥΑΛ-Π δεν εμφανίζει ζημίες (οι εμφανιζόμενες ζημίες των χρήσεων 2008 και 2009 οφείλονται στην λανθασμένη μη διενέργεια αποσβέσεων παγίων). Επιπλέον η ΔΕΥΑΛ-Π:
* Ουδέποτε είχε ούτε και σήμερα έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο. Οι κάθε είδους φόροι (ΦΠΑ, ΦΜΥ κλπ) καθώς και οι ασφαλιστικές εισφορές της αποδίδονται κανονικά εντός των προθεσμιών.
* Δεν παρουσιάζει ανεξόφλητες απαιτήσεις προμηθευτών ή αναδόχων έργων διάρκειας πέραν του διμήνου. Κανείς από τους παραπάνω δεν έχει διεκδικήσει ούτε έχει λάβει τόκους υπερημερίας λόγω καθυστέρησης εξόφλησης των απαιτήσεων του.
* Ουδέποτε αντιμετώπισε ταμειακό πρόβλημα και δεν έχει προβεί στην σύναψη ουδεμίας δανειακής σύμβασης.
* Ουδέποτε είχε ούτε και σήμερα έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές λογαριασμών κοινής ωφέλειας. Οι σχετικές δαπάνες ηλεκτρικού ρεύματος παραγωγής του 2010 υπερβαίνουν τις 660.000 €.
* Έχει εξοφλήσει το μεγαλύτερο μέρος των οφειλών προς τον δήμο, που αντιστοιχούν στις καταναλώσεις ηλεκτρικού ρεύματος των ετών 2004-2006 που παρακρατούνταν συμψηφιστικά από τη ΔΕΗ μέχρι την ολοκλήρωση της μεταβίβασης των περιουσιακών στοιχείων στη ΔΕΥΑΛ-Π (ύψος ανεξόφλητου υπολοίπου 380.000 € περίπου).
Αντίθετα:
* Οφείλεται στη ΔΕΥΑΛ-Π ποσό ύψους 166.592,76 € από τη ΔΕΥΑ Κορίνθου, που αφορά την συμμετοχή της κατά 50% στη δαπάνη ηλεκτρικού ρεύματος της κοινής ΕΕΛ Κορίνθου-Λουτρακίου για τα έτη 2009 και 2010. Οι σχετικοί λογαριασμοί έχουν εξοφληθεί εμπροθέσμως από τη ΔΕΥΑΛ-Π. Ταυτόχρονα εκκρεμεί η τακτοποίηση των οφειλών της ΔΕΥΑΚορ. που αφορούν τα έτη 2004, 2005 και 2006.
* Οφείλεται στη ΔΕΥΑΛ-Π ποσό επιχορήγησης ύψους 100.000 € περίπου από το Ελληνικό Δημόσιο, που αφορά την εκτέλεση του έργου «ΔΙΚΤΥΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΣΕ ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΗΣ (ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ)» που είχε ενταχθεί στο πρόγραμμα «Θησέας», οι εργασίες του οποίου έχουν περαιωθεί από έτους (13/9/2010). Σημειώνεται ότι ο ανάδοχος έχει εξοφληθεί πλήρως από πόρους της ΔΕΥΑΛ-Π μετά τη σύνταξη των τελικών επιμετρήσεων και του τελικού ΑΠΕ.
Τέλος η ολοκλήρωση των χρηματικών καταλόγων των τελών σύνδεσης με το δίκτυο αποχέτευσης εντός του 2011 αναμένεται να προσθέσει στα έσοδα της επιχείρησης περί τις 500.000 €, γεγονός που ενδέχεται να επιτρέψει την περαιτέρω μείωση των τιμολογίων ύδρευσης-αποχέτευσης κατά το 2012.
4 Αποδοχές και αμοιβές γενικού διευθυντή
Στην παρούσα παράγραφο επιθυμώ να παράσχω αναλυτικά στοιχεία που αφορούν το σύνολο των αποδοχών μου. Έχοντας πλήρη γνώση ότι τα εν λόγω στοιχεία αποτελούν προσωπικά δεδομένα παρέχω πλήρη εξουσιοδότηση σε όποιον πολίτη το επιθυμεί να έχει πλήρη πρόσβαση για την διενέργεια ελέγχου στις κάθε είδους αποδοχές μου. Δηλώνω δε κατηγορηματικά ότι δεν προτίθεμαι να προβώ σε οποιαδήποτε δικαστική ή εξώδικη ενέργεια για την προάσπιση των δικαιωμάτων μου σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων. Δεν μπορώ όμως να μην παρατηρήσω ότι ήδη η δημοσίευση των πινάκων μέσω της ανακοίνωσης σας ισοδυναμούσε με δημοσιοποίηση των στοιχείων μου (Μηχανολόγος Μηχανικός ΠΕ, υπάλληλος δημοτικής επιχείρησης εύρωστου οικονομικά δήμου του Ν. Κορινθίας). Σε κάθε περίπτωση είναι περισσότερο έντιμη η απευθείας δημοσίευση του ονόματος από τον ψιθυρισμό γρίφων και αινιγμάτων που επιδέχονται μία και μόνη απάντηση. Ωστόσο, επειδή η αρμοδιότητα παροχής στοιχείων περιορίζεται μόνο σε ότι αφορά το πρόσωπό μου, θεωρώ καθήκον μου να διαβεβαιώσω ρητά και κατηγορηματικά ότι οι αποδοχές του συνόλου του προσωπικού της ΔΕΥΑΛ-Π βασίζονται σε αποφάσεις του ΔΣ κατά κανόνα ομόφωνες καθώς και στις εκάστοτε Κλαδικές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας των εργαζόμενων στις ΔΕΥΑ. Στα επόμενα εδάφια παρατίθεται σύντομο ιστορικό της μισθολογικής μου εξέλιξης. Διευκρινίζεται στο σημείο αυτό ότι η χορήγηση αντιγράφων των αποφάσεων του ΔΣ είναι αρμοδιότητα του προέδρου του (είναι προφανές ότι παρέχεται η συναίνεση μου για τη δημοσιοποίηση των αποφάσεων ΔΣ που αφορούν προσωπικά μισθολογικά στοιχεία μου). Οι οικονομικές απαιτήσεις μου σύμφωνα με την από 9-12-2003 αίτηση πρόσληψης μου στη ΔΕΥΑΛ-Π διαμορφώνονταν σε σύνολο καθαρών μηνιαίων αποδοχών ύψους 2.176,00 € (από 1.892,00 € που ήταν οι καθαρές μηνιαίες αποδοχές μου στην ΑΤΕΚΛ κατά το 2003). Με την υπ’ αριθ. 16/1/15-12-2003 το ΔΣ αποφάσισε την πρόσληψη μου στη θέση του γεν. διευθυντή με καθαρές μηνιαίες αποδοχές ύψους 2.000,00 € (βασικός μισθός και σύνολο επιδομάτων 70%Χβ.μ.) Με την υπ’ αριθ. 58/3/11-5-2004 απόφαση ΔΣ μου ανατέθηκαν τα καθήκοντα του προϊστάμενου Τ.Υ. ΔΕΥΑΛ-Π καθώς και η ευθύνη λειτουργίας και συντήρησης των τεχνικών εγκαταστάσεων. Σημειώνεται ότι με την σχετική εισήγηση μου ζητείται μόνο η ανάθεση των καθηκόντων χωρίς να υπάρχει απαίτηση μου για πρόσθετη αποζημίωση. Με την υπ’ αριθ. 89/5/2-8-2004 απόφαση ΔΣ ύστερα από πρόταση του τότε δημάρχου κ. Παύλου εγκρίθηκε η καταβολή ειδικού επιδόματος ύψους 50% επί του βασικού μισθού για την εκπόνηση μελετών και επίβλεψη έργων έως την επαρκή στελέχωση της Τ.Υ. Από τον Σεπτέμβριο 2005 λαμβάνω πρόσθετο επίδομα γάμου 10%Χβ.μ. Από την 1-1-2006 το σύνολο του προσωπικού της ΔΕΥΑΛ-Π αμείβεται βάσει της Κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας των εργαζόμενων στις ΔΕΥΑ. Από τον Ιούνιο 2006 λαμβάνω επίδομα τέκνου 5%Χβ.μ. Με την υπ’ αριθ. 198/11/9-12-2009 απόφαση ΔΣ, ύστερα από εισήγησή μου το επίδομα εκπόνησης μελετών και επίβλεψης μειώνεται από 50% σε 20% του β.μ. για λόγους ισοτιμίας με το λοιπό προσωπικό της Τ.Υ. Βάσει των ανωτέρω διαμορφώθηκαν οι τακτικές ακαθάριστες αποδοχές μου κατά το έτος 2010 ως ακολούθως:
* Ο από 1-1-2004 συμφωνηθείς βασικός μισθός μου μετά τις προσαυξήσεις που απορρέουν από τις ετήσιες ΣΣΕ προσαυξημένος κατά 35% λόγω θέσης διευθυντή (άρθρο 2 §3 ΣΣΕ) ανέρχεται σε 3.000,27 €.
* Επί του ανωτέρω β.μ. υπολογίζονται τα παρακάτω επιδόματα που απορρέουν από την ΣΣΕ ΔΕΥΑ:
- Επίδομα γάμου 10% (άρ. 5 §1)
- Επίδομα τέκνου 5% (άρ. 5 §2)
- Επίδομα ξένης γλώσσας 5% (άρ. 5 §4)
- Επιστημονικό επίδομα 20% (άρ. 5 §6)
- Ανθυγιεινής εργασίας 15% (άρ. 5 §10)
- Επίδομα Η/Υ 10% (άρ. 5 §12)
- Χρόνου υπηρεσίας 4+4+4=12% (άρ. 5 §13)
- Επίδομα εκπόνησης μελετών-επίβλεψης έργων 20% (απόφ. ΔΣ 198/11/2009)
Επί των ανωτέρων αποδοχών εφαρμόστηκαν οι μειώσεις αποδοχών του ν.3833/10 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει για τις ΔΕΥΑ βάσει του άρ. 90 §5 του ν.3842/10, και του ν.3845/10. Επιπλέον έλαβα το επίδομα σύνταξης Τεχνικού Προγράμματος 2010 σύμφωνα με το άρθρο 21 §21.3 του Ο.Ε.Υ. (5.910,52 €) καθώς και αναδρομικά το αντίστοιχο επίδομα που δεν μου είχε χορηγηθεί για το έτος 2009 (6.677,06 €). Πέραν των ανωτέρω αποδοχών έλαβα συνολικές ακαθάριστες χιλιομετρικές αποζημιώσεις ύψους 4.705,00 € για τη χρησιμοποίηση του ιδιωτικού μου αυτοκινήτου για τις ανάγκες της ΔΕΥΑΛ-Π, δυνάμει της υπ’ αριθ. 26/3/17-2-2010 απόφασης ΔΣ. Κατ’ αυτόν τον τρόπο διαμορφώνεται απολύτως νόμιμα το σύνολο των ακαθάριστων αποδοχών μου του έτους 2010 στο ύψος των 87.325,00 €. Διευκρινίζεται τέλος ότι στις ανωτέρω αποδοχές δεν συμπεριλαμβάνεται το επίδομα ευδόκιμης υπηρεσίας 5%Χβ.μ. (άρ. 5 §8 ΣΣΕ) που δεν μου αποδόθηκε εκ παραδρομής και το οποίο έλαβα αναδρομικά εντός του τρέχοντος έτους. Τονίζεται τέλος με ιδιαίτερη έμφαση η αναγκαιότητα άμεσης και ξεκάθαρης αποκατάστασης της πρωτοσέλιδης ανακρίβειας του φύλλου της εφημερίδας «Εθνος» στις 5/9/2011, ότι δήθεν οι μισθοί των υπαλλήλων δημοτικών επιχειρήσεων επιβαρύνουν τον Προϋπολογισμό. Οι ΔΕΥΑ δεν λαμβάνουν ούτε 1 ευρώ επιχορήγηση από το κράτος, το σύνολο του προϋπολογισμού εσόδων-εξόδων καλύπτεται αποκλειστικά από ίδιους πόρους. Αντίθετα σημαντικό μέρος των αποδοχών των υπαλλήλων συνεισφέρεται στα έσοδα του Προϋπολογισμού ως φόρος και ασφαλιστικές εισφορές. Έτσι από τις παραπάνω ακαθάριστες αποδοχές ποσό 23.330,54 € αντιστοιχεί σε φόρο και ποσό 6.435,42 € αντιστοιχεί σε ασφαλιστικές εισφορές που παρακρατήθηκαν και αποδόθηκαν από τη ΔΕΥΑΛ-Π στο ελληνικό δημόσιο. Συνολικά για το έτος 2010 παρακρατήθηκαν και αποδόθηκαν από τη ΔΕΥΑΛ-Π στο ελληνικό δημόσιο φόροι των υπαλλήλων ύψους 71.379,62 €, ασφαλιστικές εισφορές ύψους 106.458,07 € και εργοδοτικές εισφορές ύψους 105.483,18 €.
5 Στάση και θέσεις περί των αμοιβών
Από την πρόσληψη μου στην ΔΕΥΑΛ-Π έως σήμερα ουδέποτε συνέδεσα την προσφορά μου με το ύψος των αποδοχών μου. Η εξέχουσα τιμή και η τεράστια ηθική σημασία που περικλείει η ανάθεση της ευθύνης διαφύλαξης του πολυτιμότερου αγαθού του Λουτρακίου έχουν πολλαπλάσια βαρύτητα από την οποιαδήποτε οικονομική επιβράβευση. Για το λόγο αυτό δεν έχω προβεί σε καμία ενέργεια διεκδίκησης αμοιβών που απορρέουν από νομοθετικές διατάξεις, την ΣΣΕ ΔΕΥΑ και τον Ο.Ε.Υ. της επιχείρησης, ούτε προτίθεμαι να το πράξω στο μέλλον. Ορισμένες από αυτές τις αμοιβές αναφέρονται παρακάτω.
Η άσκηση των καθηκόντων που περιγράφονται στην παραπάνω παράγραφο 1 συνεπάγεται απασχόληση κατ’ ελάχιστο 60 ωρών την εβδομάδα, που κατά τους θερινούς μήνες λόγω του παραθεριστικού-τουριστικού χαρακτήρα της περιοχής εκτοξεύεται στις 80-100 ώρες. Παρά ταύτα δεν έχω λάβει αποζημίωση έστω για 1 ώρα υπερωριακής απασχόλησης από το 2004 έως το 2010. Για τις ανάγκες επιτάχυνσης των διαδικασιών ωρίμανσης σειράς μελετών και έργων, και για συμμετοχές σε ημερίδες και σεμινάρια έχω μεταβεί εκατοντάδες φορές σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Ωστόσο δεν έχω λάβει ούτε 1 ευρώ ως αποζημίωση εκτός έδρας. Ουδέποτε διεκδίκησα επίδομα προϊσταμένου Τ.Υ. (άρθρο 2 §3 ΣΣΕ) αν και κατέχω τη θέση από το 2004. Εκτός από το επίδομα σύνταξης Τεχνικού Προγράμματος (άρθρο 21 §21.3 ΟΕΥ), προβλέπεται η χορήγηση επιδόματος σύνταξης Προϋπολογισμού (άρθρο 5 §15 ΣΣΕ) ίσου με ½ του μηνιαίου μισθού το οποίο ουδέποτε έλαβα από το 2004 έως το 2010. Επιπλέον για 4 έτη (2004-2007) συμμετείχα ενεργά στη σύνταξη του Ισολογισμού χωρίς να λάβω το προβλεπόμενο επίδομα (ίσο επίσης με το ½ του μηνιαίου μισθού) του ανωτέρω άρθρου της ΣΣΕ. Στην σημερινή απελπιστική οικονομική συγκυρία για την πλειοψηφία των εργαζόμενων της χώρας μας είναι απολύτως φυσιολογικό να προκαλείται το κοινό αίσθημα με την δημοσιοποίηση τέτοιων στοιχείων. Αυτός άλλωστε φαίνεται πως ήταν ο στόχος της ανακοίνωσης σας όπως αναλύεται στην επόμενη παράγραφο. Αναλογιζόμενος τις πολιτικές προεκτάσεις του ζητήματος θεωρώ ότι το ΔΣ της ΔΕΥΑΛ-Π που αποτελεί το αυτοτελές όργανο διοίκησης είναι το μόνο αρμόδιο για τη λήψη αποφάσεων σχετικών με τον καθορισμό των αποδοχών του προσωπικού της επιχείρησης, καθώς είναι το μόνο όργανο που έχει την αρτιότερη εικόνα περί του είδους και του όγκου των προσφερόμενων υπηρεσιών. Η επανεξέταση και διαβούλευση επί του θέματος από το ΔΣ θεωρείται επιβεβλημένη, ωστόσο η προσέγγιση θα πρέπει να διασφαλίζει την τήρηση της ΣΣΕ ΔΕΥΑ η οποία καθίσταται υποχρεωτική δυνάμει της Υπουργικής Απόφασης Υπ. Εργ. & Κοιν. Ασφ. 11303/649/15-6-2011, αλλά και του ΟΕΥ. Όσον αφορά το πρόσωπό μου δηλώνω προς το ΔΣ της επιχείρησης ότι είμαι έτοιμος για την επανεξέταση των αποδοχών που λαμβάνω βάσει αποφάσεων του (ύψος βασικού μισθού, επίδομα μελετών 20%, και χιλιομετρική αποζημίωση). Σε καμία περίπτωση όμως δεν δύναμαι να συναινέσω σε οποιαδήποτε καταστρατήγηση των ΣΣΕ που ρυθμίζουν τις αποδοχές των εργαζομένων στις ΔΕΥΑ.
6 Επίλογος - συμπεράσματα
Ο συνολικός τρόπος διαχείρισης του θέματος και η στείρα επικοινωνιακή αξιοποίηση των στοιχείων δεν επιδέχεται παρερμηνείας ως προς τους απώτερους στόχους της εκστρατείας που μόλις άρχισε, ιδιαίτερα όσον αφορά στις ΔΕΥΑ. Άλλωστε η συζήτηση στους εσώτερους κύκλους των δραστηριοποιούμενων στους τομείς της ύδρευσης-αποχέτευσης περί του σχεδίου ιδιωτικοποίησης των σχετικών υπηρεσιών σε πανελλήνια κλίμακα, ακολουθώντας το παράδειγμα της πρωτεύουσας και της συμπρωτεύουσας, έχει ήδη ξεκινήσει προ διετίας. Τα σχετικά σενάρια αναλύονται από ολοένα επισημότερα χείλη ιδιαίτερα κατά το τελευταίο εξάμηνο και περιλαμβάνουν:
i Την διάλυση των ΔΕΥΑ και την επιστροφή των υπηρεσιών ύδρευσης-αποχέτευσης στην αρμοδιότητα των οικείων Δήμων. Η υλοποίηση του πρώτου αυτού βήματος απαιτεί την εξασφάλιση της συναίνεσης των ΟΤΑ α΄ βαθμού καθώς οι ΔΕΥΑ μπορούν να διαλυθούν μόνο ύστερα από απόφαση του φορέα που τις σύστησε, δηλαδή του Δήμου.
ii Δημιουργία πανελλήνιας εμβέλειας εταιρείας συμμετοχών (Ελληνικά Ύδατα Α.Ε.) στην οποία κάθε Δήμος θα κατέχει ποσοστό ανάλογο με την αξία των παγίων που διαθέτει.
Εναλλακτικά είναι δυνατή και ήδη λαμβάνει χώρα, η απορρόφηση-εκχώρηση των υπηρεσιών ύδρευσης-αποχέτευσης ορισμένων δήμων από τις υφιστάμενες Α.Ε. του κλάδου (πχ Λευκάδα).
iii Εισαγωγή της εταιρείας «Ελληνικά Ύδατα Α.Ε.» στο χρηματιστήριο και δρομολόγηση των διαδικασιών ιδιωτικοποίησής της.
Το 1ο βήμα της προσπάθειας περιθωριοποίησης των στελεχών των ΔΕΥΑ δια της πρόκλησης του κοινού αισθήματος και της τοποθέτησής τους στο στόχαστρο της κοινωνίας ως προνομιούχους ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη από τις 5/9/2011. Ως πιθανό επόμενο βήμα ήδη σκιαγραφείται η προσπάθεια απαξίωσης και συκοφάντησης του έργου των ΔΕΥΑ, ενώ αναμένεται η παράθεση των οικονομικών κινήτρων που συνεπάγεται η επιστροφή των δραστηριοτήτων στον δήμο. Το παραπάνω σενάριο για πολλούς Δήμους με προβληματικές-υπερχρεωμένες ΔΕΥΑ ίσως φαντάζει ως σανίδα σωτηρίας. Για το Λουτράκι όμως ισοδυναμεί με ενταφιασμό της ιστορίας και της ίδιας της υπόστασης της πόλης, με σφετερισμό της υπερηφάνειας των κατοίκων της και εκποίηση της κληρονομιάς των παιδιών της (η διαχείριση της οποίας όπως αναλύεται στην §3, παραμένει κερδοφόρα και κοινωνικά ευαίσθητη). Όπως προανέφερα θεωρώ εξαιρετική τιμή την ανάθεση στο πρόσωπό μου της προάσπισης και διαφύλαξης του πολυτιμότερου αγαθού του δήμου, για την οποία να είστε βέβαιοι ότι θα αναλώσω όλες μου τις δυνάμεις. Για το λόγο αυτόν και μόνο καθίσταται προφανές ότι όσο κατέχω την παρούσα θέση, έχω καθήκον και υποχρέωση να αντιτεθώ με κάθε νόμιμο μέσο στην υλοποίηση οποιουδήποτε σχεδίου ιδιωτικοποίησης του νερού Λουτρακίου, χωρίς να υπολογίζω οποιοδήποτε προσωπικό και οικονομικό κόστος. Η προσωπική μου διαδρομή και επαγγελματική εξέλιξη οφείλεται αποκλειστικά στις προσπάθειες και τη στήριξη της οικογένειας μου, και στην αναγνώριση του ποσοτικού και ποιοτικού αποτελέσματος της δουλειάς μου. Το γεγονός αυτό καθιστά μοναδική μου δέσμευση την αταλάντευτη υπηρέτηση των καθηκόντων που μου έχουν ανατεθεί. Ζητώ την κατανόηση σας για το έντονο σε ορισμένα σημεία ύφος της παρούσας επιστολής, ωστόσο δεν ξεκίνησα εγώ τον πόλεμο, και παραμένω στη διάθεση σας για οποιαδήποτε συμπληρωματική διευκρίνιση.

(180911)
Return top