ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
ΚΑΘΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΚΑΒΑΣ
Ήταν ο απόλυτος άρχων της αιθούσης. Κατείχε σε όλη τη διάρκεια τον έλεγχο της συνεδρίασης. Τη διηύθυνε πάρα πολύ καλά!
Ο λόγος για τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων, Γιώργο Κακαβά. Ο στρατηγός, όπως είχε διαβλέψει το loutraki-press, σε κάθε συνεδρίαση θα επιτυγχάνει όλο και υψηλότερα στάνταρ. Ήδη, έχει επιβάλλει πλέον ένα διαφορετικό, υψηλό επίπεδο συνεδριάσεων, που φαντάζει η ημέρα με τη νύχτα σε σύγκριση με το (ας επιτραπεί η λέξη) μπάχαλο που γινόταν κυρίως στον τελευταίο χρόνο της προηγούμενης δημοτικής αρχής.
Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, διατηρούσε τον έλεγχο της συνεδρίασης, δεν επέτρεψε να του ξεφύγει ούτε μία φορά η εξέλιξη της συνεδρίασης κι όταν χρειάστηκε ανέβαζε με ψυχραιμία και ωριμότητα τους τόνους να επαναφέρει στην τάξη όσους παρεκτρέποντο.
Αυτό συνέβη τόσο με σύμβουλο των Αγ. Θεοδώρων -που είναι επιβεβλημένο να προσαρμοστούν στο καθεστώς που βιώνουν και να ξεχάσουν το χθες- όσο και σύμβουλοι του Λουτρακίου, οι οποίοι να μη θεωρούν ότι στο έδρανο είναι ο Μπάμπης Γεωργίου και ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει.
Ο Γιώργος Κακαβάς φάνηκε να έχει αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, αλλά το κυριότερο είναι ότι έχει διαβάσει τους δημοτικούς συμβούλους και είναι προετοιμασμένος να αντιμετωπίσει απρόοπτα.
Ήταν μόλις η δεύτερη συνεδρίαση, αλλά οι ικανότητές του θα αναδειχθούν όταν θα επιχειρήσουν να τον… στήσουν κι αυτό είναι υπέρ του δέοντος σίγουρο ότι θα συμβεί εν ευθέτω χρόνο.
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Κώστας Λογοθέτης ήταν και πάλι διαβασμένος, απαντούσε στα ερωτήματα, αλλά το σημαντικότερο ήταν όταν είπε ότι θα έρθουν όλα στο φως μόλις θα έχει συγκεντρώσει και τεκμηριώσει τα στοιχεία που απαιτούνται, απευθυνόμενος προς το Γιώργο Γκιώνη, που επαίρετο για το μεγάλο έργο του.
Όπως όλα δείχνουν για τον δήμαρχο Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων Κώστα Λογοθέτη, αχίλλειος πτέρνα του θα αναδειχθούν αυτοί που τον περιτριγυρίζουν και τον περιβάλλουν. Είναι υπέρ του δέοντος σίγουρο, λόγω των χαμηλών έως ανύπαρκτων ικανοτήτων τους, ότι αυτοί θα είναι η αιτία που θα προκαλέσει και θα επιφέρει το ναυάγιο ολόκληρου του συνδυασμού.
Έκανε πάλι προεκλογική ομιλία...
Ο Γιώργος Γκιώνης από την πλευρά του, την ώρα που ομιλούσαν για τη συνένωση των σχολείων, πήρε το λόγο κι ως να βρισκόταν εκτός τόπου και χρόνου έκανε και πάλι προεκλογική προπαγάνδα.
Ο αρχηγός της αντιπολίτευσης τοποθετήθηκε πολύ ορθά με την παρέμβασή του στο θέμα ημερήσιας διάταξης για την πώληση νερού. Από το συνδυασμό του η πρώτη σε σταυρούς Μαρία Πρωτοπαππά έχει βρει πεδίο δόξης λαμπρό να αποσπάσει τις εντυπώσεις, να παίξει ηγετικό ρόλο, αφού καλείται να πάρει και το συνδυασμό στην πλάτη της μέσα στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου. Η παρουσία της στα έδρανα του δημοτικού συμβουλίου θα της δώσει προβάδισμα έναντι των άλλων δελφίνων του συνδυασμού, τους οποίους οι ψηφοφόροι πολύ ορθά επιβράβευσαν με την αποστρατεία τους.
Καλόν θα είναι και η Μαρία Πρωτοπαππά να προσαρμοσθεί στο πολιτισμένο, αλλά προσαρμοσμένο στο νόμο επίπεδο συνεδριάσεων που επιβάλλει ο πρόεδρος Γιώργος Κακαβάς κι ας ξεχάσει το καθεστώς του συντρόφου της Μπάμπη Γεωργίου.
Ο Κώστας Λογοθέτης να πάρει θέση…
Όσον αφορά το μέλος του Κινήματος Ενεργών Πολιτών Λουτρακίου Νίκο Λόη, συνεργαζόμενο με το συνδυασμό της δημοτικής αρχής, καλόν θα είναι να πει στο δήμαρχο τα πράγματα με το όνομά τους ποιοι είναι αυτοί που τον συκοφαντούν, τον σπηλώνουν, τον διαβάλουν, και λόγω της δικής τους ανεπάρκειας και ασημαντότητας προσπαθούν να τον κοντύνουν.
Ο Κώστας Λογοθέτης θα πρέπει και επιβάλλεται να αντιδράσει, όταν μάλιστα τα… σκάγια παίρνουν για ανυπόστατα πράγματα και επιστήθιο φίλο του.
(010211)
ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΦΑΡΜΑΚΗ
ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ
Διευκρινήσεις για τις θέσεις της όσον αφορά την τύχη του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, δίνει με ανακοίνωσή της η βουλευτής Κορινθίας Αικατερίνη Φαρμάκη Γκέκη.
Αιτία είναι οι αντιδράσεις που έχουν προκληθεί, από δημοσιεύματα στον Τύπο και αναρτήσεις σε ιστότοπους και ιστολόγια.
Στην ανακοίνωσή της η βουλευτής Κορινθίας αναφέρει τα ακόλουθα:
«Διαβάζοντας δημοσιεύματα αναφορικά με την κατάθεση επίκαιρης ερώτησής μου για την υλοποίηση της μελέτης της ΕΡΓΟΣΕ για τη δημιουργία σταθμού για τη στάση του Προαστιακού στην περιοχή του Ισθμού, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ορισμένα σημεία, καθώς δρομολογείται από ορισμένους μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης.
Η ερώτηση, την οποία κατέθεσα στη Βουλή (http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/ 7288565.pdf) αφορούσε στις σημαντικές καθυστερήσεις που έχουν σημειωθεί:
1 Στην παράδοση και έναρξη λειτουργίας του σταθμού του Προαστιακού στην περιοχή του Ζευγολατιού Κορινθίας,
2 Στην αξιοποίηση μελέτης που είχε εκπονηθεί για δημιουργία στάσης του Προαστιακού στην περιοχή του Ισθμού.
Σε ό,τι αφορά στο πρώτο θέμα παράλληλα με την κατάθεση της ερώτησης επικοινώνησα με τον πρόεδρο της ΕΡΓΟΣΕ κ. Πετρόπουλο, ο οποίος μου διευκρίνισε ότι είχε δημιουργηθεί το πρόβλημα αυτό, γιατί δεν είχε γίνει από πλευράς ΕΡΓΟΣΕ η τακτοποίηση των φορολογικών για την έκδοση της οικοδομικής άδειας, εκκρεμότητα, η οποία διευθετήθηκε άμεσα.
Σε ότι αφορά στο δεύτερο θέμα, θα ήθελα να σημειώσω τα εξής:
Πρώτον, να θυμίσω ότι υπάρχει έτοιμη μελέτη από τη Διεύθυνση Μελετών της ΕΡΓΟΣΕ για την δημιουργία στάσης της αμαξοστοιχίας επί της κείμενης γραμμής στην περιοχή του Ισθμού (τοπωνυμία Γαλότα, Κορινθίας). Η ερώτηση που κατέθεσα στη Βουλή συντάχθηκε με βάση τα στοιχεία της μελέτης και όχι βάσει υποθέσεων ή συνειρμών που μπορεί να κάνουν κάποιοι και αυθαίρετα τις αποδίδουν και σε εμένα.
Δεύτερον, η υλοποίηση της υπάρχουσας μελέτης για την περιοχή του Ισθμού δεν αποκλείει και δεν υπονομεύει σε καμία περίπτωση την σύνταξη μελέτης και εν τέλει την κατασκευή επέκτασης του Προαστιακού στην πόλη του Λουτρακίου.
Σε σχετική συζήτηση που είχα με τον πρόεδρο της ΕΡΓΟΣΕ κ. Πετρόπουλο με ενημέρωσε ότι η σύνδεση του Προαστιακού με το Λουτράκι μπορεί να γίνει αξιοποιώντας το υφιστάμενο δίκτυο, όπως έχει αποτυπωθεί σε τοπογραφικό από τη ΓΑΙΑ ΟΣΕ. Απαιτείται μια μελέτη κανονικοποίησης, για να μετατραπεί η πάλαια σιδηροδρομική μετρική γραμμή (εύρος 1μ.) σε κανονική (εύρος 1,20μ.) με σύστημα ηλεκτροκίνησης. Το γεγονός αυτό μπορεί να εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση του έργου από ευρωπαϊκά κονδύλια μέσω του προγράμματος του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών.
Κλείνοντας, θα ήθελα να σημειώσω ότι τα έργα που δίνουν αναπτυξιακή πνοή σε περιοχές του νομού μας θα πρέπει να στηρίζονται από όλους τους πολίτες και δεν είναι σίγουρα θεμιτό, στην προσπάθεια να δημιουργηθούν -λανθασμένες-εντυπώσεις, να υποσκάπτονται ενέργειες που έχουν ως αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον όλης της Κορινθίας.»
(010211)