ΓΙΑΤΙ Η ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ
ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΟΝ ΙΣΘΜΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ
Του Δημήτρη Καραπατά*
Σημαντικό τμήμα της συνέντευξης σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό που φιλοξενήθηκε ο γράφων, δεν προβλήθηκε, ενδεχομένως, λόγω του ιού του μοντάζ…
Το τμήμα που… κατέστρεψε ο ιός, αφορούσε τη δήλωση του αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Μπεγλίτη, για τον προαστιακό σιδηρόδρομο και ειδικότερα την επισήμανσή του ότι είναι λανθασμένη η επιλογή ο σταθμός του Ισθμού να κατασκευασθεί πλησίον του super market Α-Β Βασιλόπουλος.
Ο αναπληρωτής υπουργός επισημαίνει ότι πρέπει να επανασχεδιαστεί η κατασκευή του σταθμού, ενώ επιβάλλεται το έργο να προχωρήσει άμεσα, γιατί έχει καθυστερήσει.
Εξάλλου, σε παλαιότερη γραπτή του δήλωση ο πρώην υπουργός Αναστάσης Παπαληγούρας, διαβεβαίωνε την περίοδο εκείνη ότι θα κινηθεί με γνώμονα τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου και των φορέων της πόλης.
Οι δηλώσεις των δύο υπουργών, αφενός «αδειάζουν» όσους προωθούν για δικούς τους λόγους τη «θέση Βασιλόπουλος», αφετέρου δείχνουν ότι λαμβάνουν υπόψη τους τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου του πρώην δήμου Λουτρακίου Περαχώρας, καθώς επίσης και των φορέων.
Δυστυχώς, σ’ αυτήν την κατεύθυνση δεν κινήθηκε με την ερώτησή του στην Εθνική Αντιπροσωπεία, ο βουλευτής Κορίνθου Άγγελος Μανωλάκης.
Ο ιός του μοντάζ, εξαφάνισε κι άλλο ένα τμήμα που περιελάμβανε αναφορές και με χάρτες αποδεικνυόταν ότι δεν υπάρχει στο σχεδιασμό της ΕΡΓΟΣΕ σταθμός στη θέση Βασιλόπουλος.
Κατόπιν αυτών, αδυνατούμε να κατανοήσουμε από που συμπέρανε ο Άγγελος Μανωλάκης ότι κατηγορήθηκε για την αντίθεσή του να έρθει ο προαστιακός σιδηρόδρομος στο Λουτράκι.
Είναι αναγκαίο ν α επισημανθεί ότι οι ερωτήσεις των δύο βουλευτών Κορίνθου, βάζουν σε κίνδυνο την εύρυθμη λειτουργία του πλέον σύγχρονου Μέσου Μαζικής Μεταφοράς στον ανεπτυγμένο κόσμο.
Θα πρέπει και είναι αναγκαίο όλοι να αντιληφθούν ότι η κατασκευή σταθμού μετεπιβίβασης στη θέση Βασιλόπουλο, ακυρώνει τη διασύνδεση με το δρομολόγιο σήμερα προς Κιάτο κι αύριο προς Πάτρα κι όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς, ενώ δυσχεραίνει και τη μετάβαση στο σταθμό με συνέπεια να μην καθίσταται προσιτός κι εξυπηρετικός τόσο για τους επιβάτες κατοίκους, όσο και για τους επισκέπτες!
Κανείς, από όλους όσους υποστηρίζουν την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι -δεν είναι λίγοι αυτοί- δεν θα πρέπει να παραβλέψει ότι με την κατασκευή σταθμού στη θέση Βασιλόπουλος παραπέμπεται στο μέλλον η έλευση του προαστιακού στην πόλη μας. Απεναντίας, αν κατασκευασθεί ο σταθμός μετεπιβίβασης στη θέση Παράδεισος - Φιλοθέη, επισπεύδεται η έλευσή του προαστιακού στην οδό Αιγαίου.
Σήμερα, όπως τα έφεραν μέχρι εδώ τα πράγματα, είναι υπαρκτός ο κίνδυνος να ματαιωθεί οριστικά το έργο, δεδομένου ότι έχουν περάσει πάρα πολλά χρόνια που η γραμμή του ΟΣΕ είναι ανενεργή.
Τελικά, ο Άγγελος Μανωλάκης, προς τιμή του, αναγνώρισε την σπουδαιότητα του προαστιακού για την έλευσή του στην οδό αιγαίου στο Λουτράκι και τόνισε ότι πρέπει να συνδεθεί άμεσα η πόλη με τον προαστιακό.
Υ.. Γ.: Ο γράφων, έχει ζητήσει από τον τηλεοπτικό σταθμό, λόγω της ατυχούς συγκυρίας, να προβληθεί ολόκληρο το υλικό, έτσι ώστε η κοινή γνώμη απερίσπαστα να μπορέσει να οδηγηθεί σε συμπεράσματα καθοριστικά για το μέλλον της και την τύχη των παιδιών της.
* Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών Λουτρακίου για τον προαστιακό σιδηρόδρομο.
(290111)