ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΕΠΠΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
Την παρέμβαση του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου και του αρμόδιου υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα, ζητεί με επιστολή του ο επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών Λουτρακίου για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο Δημήτρης Καραπατάς, έτσι ώστε να έρθει το «πράσινο» σύγχρονο συγκοινωνιακό μέσο στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου.
Στην επιστολή του ο Δημήτρης Καραπατάς χαρακτηρίζει λανθασμένη τη χωροθέτηση σταθμού προαστιακού στον Ισθμού κι επισημαίνει την ανάγκη ο σταθμός - στάση του Ισθμού να δημιουργηθεί στη θέση Παράδεισος - Φιλοθέη, προκειμένου να εξυπηρετείται η ανταπόκριση αντίθετης κατεύθυνσης της αρτηριακής γραμμής.
Ειδικότερα στην επιστολή της της Πρωτοβουλίας Πολιτών Λουτρακίου για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, αναφέρονται τα ακόλουθα:
«Αξιότιμε κύριε πρόεδρε της κυβέρνησης.
Αξιότιμε κύριε υπουργέ Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Με την παρούσα επιστολή επιθυμούμε να σας γνωστοποιήσουμε ότι μια υψηλού επιπέδου λουτρόπολη, το Λουτράκι, που βρίσκεται δίπλα στην Αθήνα, στερείται του πλέον σύγχρονου και «πράσινου» συγκοινωνιακού μέσου μαζικής μεταφοράς, του προαστιακού σιδηροδρόμου.
Το 2007 σε σύσκεψη υπό τον πρώην υπουργό Αναστάση Παπαληγούρα και του τέως δημάρχου Λουτρακίου Περαχώρας προκρίνεται η καταστροφική λύση κατασκευής σταθμού στον Ισθμό στην θέση Βασιλόπουλος, λόγω διαφωνίας ΟΣΕ - δήμου Λουτρακίου Περαχώρας, για τη χωροθέτηση του τερματικού σταθμού στο Λουτράκι.
Το 2009 οι πολίτες του Λουτρακίου αντιδρούν συντονισμένα και συλλέγονται 2000 υπογραφές. Έπειτα από δημόσια διαβούλευση μαζί με τους φορείς της πόλης και της διεύθυνσης του ΟΣΕ, αλλά και έγκριτους συγκοινωνιολόγους, συμφωνήθηκε ο προαστιακός να έχει τερματικό σταθμό στην οδό Αιγαίου όπως ζήτησε ο ΟΣΕ.
Επίσης, συμφωνήθηκε ότι ο σταθμός του Ισθμού να μην κατασκευαστεί στη θέση «Βασιλόπουλος», αλλά για επιτακτικούς λόγους που άπτονται της εύρυθμης λειτουργίας του σιδηροδρόμου να διατηρηθεί στη διακλάδωση των γραμμών του προαστιακού για Λουτράκι, στη θέση Παράδεισος - Φιλοθέη.
Η συμφωνία αυτή, έγινε απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Λουτρακίου Περαχώρας με αριθμ. 303 της 8/10/2009.
Χαρακτηριστική ήταν η παρέμβαση τον Ιούλιο του 2009 του νυν αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Αμύνης Πάνου Μπεγλίτη που εκτός των άλλων, επισήμανε την ανάγκη αλλαγής του λανθασμένου σχεδιασμού με ερώτηση στην Βουλή.
Επίσης, ο ΟΣΕ σε όλες τις ίδιες περιπτώσεις γραμμών όπως του Λουτρακίου, πανελλαδικά πάντα διαθέτει επί του κόμβου σταθμό για να εξασφαλίζεται η μετεπιβίβαση στα αρτηριακά τρένα και προς την αντίθετη φορά των αμαξοστοιχιών. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε το παράδειγμα Οινόη - Χαλκίδα.
Ενώ ήμασταν βέβαιοι ότι όλα κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση, τους τελευταίους δύο μήνες οι βουλευτές σας Αικατερίνη Φαρμάκη Γκέκη και Άγγελος Μανωλάκης, προωθούν στο Κοινοβούλιο το λάθος σχεδιασμό της ΕΡΓΟΣΕ.
Σύσσωμη η πόλη με τους φορείς, η Πρωτοβουλία Πολιτών Λουτρακίου για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο που αριθμεί περισσότερους από 2000 υποστηρικτές, αλλά και δημοτικοί σύμβουλοι από όλους τους συνδυασμούς, καταδίκασαν το γεγονός δια μέσου των τοπικών ΜΜΕ και κάλεσαν τους εν λόγω βουλευτές Κορίνθου, να μεταφέρουν στο Κοινοβούλιο την βούληση της τοπικής κοινωνίας, κάτι που δυστυχώς δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα.
Κύριε πρόεδρε, κύριε υπουργέ,
ευελπιστούμε στην παρέμβασή σας, ώστε να δοθεί λύση στο μείζον αυτό πρόβλημα και να κατασκευαστεί αυτό το τεράστιο αναπτυξιακό έργο με σωστό σχεδιασμό για τον τόπο αλλά και του 26.000 πολίτες του νέου Καλλικρατικού δήμου Λουτρακίου - Αγ. Θεοδώρων, όπως επίσης και των 100.000 και πλέον επισκεπτών, παραθεριστών και τουριστών.»
(120211)