ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ




«Ε  Κ  Π  Τ  Ω  Τ  Ο  Σ»   -    Α  Ρ  Γ  Ι  Α
Κάποιος που συνειδητά παρανομεί έχει ηθική;




ΚΟΥΙΖ

«Υπηρεσιακέ» δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη γιατί κατεβάσατε τον ισολογισμό του 2012 από το site της Λουτράκι Α.Ε.;
Παρανομία στην παρανομία; Ωραίο πράγμα...
Την εξαπατήσατε ναι ή όχι την Ορκωτό Ελεγκτή Λογιστή;
Στις ανώνυμες εταιρείες δεν υπάρχει, δεν γνώριζα, δεν ήξερα… Όλοι μαζί της πλειοψηφίας θα την πληρώσετε, καθώς επίσης κι όσοι δια της σιωπής… συναινούσαν.
(010813)




Είπαν…

«Ο πολυχρονεμένος δήμαρχος Παύλος Παύλου όταν στις αρχές του 2011 στη Λουτράκι Α.Ε., είχε τεθεί το θέμα της έρευνας στα οικονομικά της εταιρείας από τη σύστασή της μέχρι και το σήμερα δεν είχε ψηφίσει τότε τη συγκεκριμένη απόφαση. Σήμερα, πώς είναι δυνατόν να υποδείξει πώς θα διεξαχθεί η συγκεκριμένη έρευνα; Εξάλλου, η Λουτράκι Α.Ε. και τα οικονομικά της από την πρώτη ημέρα λειτουργία της έχουν περάσει πλέον στο μικροσκόπιο της Δικαιοσύνης.»
(010813)




Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΟΤΕ ΨΕΜΑΤΑ!

ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΕΙ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ CHCL!

Σύρμα… Ο «υπηρεσιακός» δήμαρχος Λουτρακίου Κώστας Λογοθέτης, αυτός που σήκωνε τη ρομφαία κατά της Club Hotel Casino Loutraki (CHCL) πάει αύριο στην Ποσειδωνία με την ιδιότητα του προέδρου - διευθύνοντος συμβούλου της Λουτράκι Α.Ε. για να συμμετάσχει μετά από κάτι μήνες σε διαχειριστικό συμβούλιο.
Επί τη ευκαιρία θα μπορούσε ο Κώστας Λογοθέτης να εκστομίσει πόσες φορές έχει συνεδριάσει το συγκεκριμένο όργανο, έναντι του συμβιβασμού τουλάχιστον για μία φορά τον μήνα, από τις δύο που… απαιτούσε;
Κατά πάσα πιθανότητα η αυριανή συνεδρίαση του οργάνου ενδεχομένως θα έχει περισσότερο το χαρακτήρα απολογίας του Κώστα Λογοθέτη στον διαχειριστή της κοινοπραξίας Νικόλαο Δαούλη Ρεμαντά, εκτός αν τον έχει θωρακίσει με αδιάσειστα στοιχεία και του έχει συντάξει το σχετικό λογίδριο ο φίλος και οικονομικός σύμβουλος του Γιώργος Γιαννιτσόπουλος -ο οποίος ταυτόχρονα είναι και ο άτυπος διαμεσολαβητής της CHCL με τον Κώστα Λογοθέτη- για να κολλήσει στον τοίχο τον διαχειριστή της κοινοπραξίας;..
Όσοι γνωρίζουν καλά τον Νικόλαο Δαούλη Ρεμαντά εκτιμούν ότι πρέπει να είναι πάρα πολύ ενοχλημένος από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο Κώστας Λογοθέτης και εικάζουν ότι αύριο θα τον κρατάει επιδεικτικά σε απόσταση, θα του συμπεριφέρεται με ψυχρό τρόπο και θα του απευθύνει το λόγο με σκληρή γλώσσα και υψηλούς τόνους.
(010813)




ΜΕ ΠΑΡΡΗΣΙΑ (Κώστας Λογοθέτης)

ΤΑ ΦΥΚΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ

«Υπηρεσιακέ» δήμαρχε Λουτρακίου Κώστα Λογοθέτη πολύ σωστά είπατε ότι εσείς δεν ρίχνετε την ασπίδα της καταστροφής του τόπου και δίνετε αταλάντευτα τη μάχη της ολοκληρωτικής ισοπέδωσης.
Επιμένετε να κοροϊδεύετε απροκάλυπτα την τοπική κοινωνία εξακολουθώντας να μην αγγίζετε τη Γνωμοδότηση Τσοβόλα, που αποτελεί το μόνο εργαλείο εξεύρεσης πόρων και διάσωσης της περιουσίας των δημοτών του δήμου Λουτρακίου.
Το οικόπεδο του casino, το γυάλινο κτίριο, το ποσιμοθεραπευτήριο οποιοσδήποτε και να ήταν στη θέση σας, ακόμα και μικρό παιδί με στοιχειώδη νόηση στις ίδιες ενέργειες θα προέβαινε. Μην πουλάτε λοιπόν φύκια για μεταξωτές κορδέλες και σπεύστε επιτέλους να διεκδικήσετε όσα ανήκουν στη δημοτική μας επιχείρηση για να διασωθούν τα περιουσιακά της στοιχεία.
Με την άσκηση των ποινικών διώξεων τα παιχνίδια τελειώνουν και οι όποιες διαδικασίες επιχειρηθούν που θα επιφέρουν ζημία στα συμφέροντα του τόπου θα είναι εύκολο πλέον να μπλοκαρισθούν από τη Δικαιοσύνη.
(010813)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο)




ΙΔΟΥ Η ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΡΚΩΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΟΥ
ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΘΕΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Παλιά μου τέχνη κόσκινο και ο πρόεδρος - διευθύνων σύμβουλος της Λουτράκι Α.Ε., «υπηρεσιακός» δήμαρχος Λουτρακίου Κώστας Λογοθέτης δεν δίστασε να χρησιμοποιήσει την προσφιλή του τακτική των ψεμάτων και στο… μαγείρεμα του ισολογισμού του 2012 της εταιρείας.
Μπορεί ο ίδιος να μην είναι οικονομολόγος, αλλά έχει οικονομικό σύμβουλό του τον εμπειρότατο Γιώργο Γιαννιτσόπουλο, με συνέπεια η Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής να διαπιστώσει παρεκκλίσεις επί των λογιστικών αρχών και κυρίαρχα του Ελληνικού Γενικού Λογιστικού Σχεδίου.
Αυτό, όμως, που σπάει κόκαλα είναι η επίκληση της απόφασης του Δ.Σ. της εταιρείας της 3ης Ιουνίου 2013 με την οποία οι άμεσες βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις θα μετατρέπονταν μετά από το συμπεφωνημένο διακανονισμό με την πιστώτρια ανάδοχο κατασκευάστρια εταιρεία «Αλέξανδρος τεχνική Α.Ε.» σε μακροπρόθεσμες.
Η επίκληση αυτή γίνεται προκειμένου να παρακαμφθεί ο σκόπελος όπως προκύπτει από τις παρατηρήσεις της Ορκωτού Ελεγκτού Λογιστού, η οποία τελικά πείθεται και θέτει την υπογραφή της. Κοινώς την παραπλάνησαν, δεδομένου ότι είχαν σκοπό όπως αποδείχθηκε να ματαιώσουν την απόφαση του Δ.Σ. της προαναφερόμενης ημερομηνίας.
Στο επίμαχο σημείο η Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής αναφέρει:
«Εφιστούμε την προσοχή σας στο γεγονός ότι κατά την 31 Δεκεμβρίου 2.012 το σύνολο της αξίας των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων της εταιρείας υπερβαίνει τη συνολική αξία των κυκλοφορoύντων περιουσιακών της στοιχείων με αποτέλεσμα να υπάρχει η πιθανότητα να μην είναι σε θέση να αποπληρώσει μέρος των συμβατικών της υποχρεώσεων.»
Το πρόσχημα του διακανονισμού ήταν αυτό τελικά που παραπλάνησε την Ορκωτό Ελεγκτή Λογιστή να μην διατυπώσει επιφυλάξεις σε σχέση με το θέμα αυτό.

H Έκθεση ελέγχου ανεξάρτητου ορκωτού ελεγκτή λογιστή
Προς τους μετόχους της εταιρείας «Τουριστική Λουτρακίου Ανώνυμη Εταιρεία ΟΤΑ "Λουτράκι Α.Ε."
Έκθεση επί των Οικονομικών Καταστάσεων
Ελέγξαμε τις ανωτέρω οικονομικές καταστάσεις της Εταιρείας «Τουριστική Λουτρακίου Ανώνυμη Εταιρεία ΟΤΑ "Λουτράκι Α.Ε."» οι οποίες αποτελούνται από τον ισολογισμό της 31ης Δεκεμβρίου 2012, την κατάσταση αποτελεσμάτων και τον πίνακα διάθεσης αποτελεσμάτων της χρήσεως που έληξε την ημερομηνία αυτή, καθώς και το σχετικό πρoσάρτημα.
Ευθύνη της διοίκησης για τις Οικονομικές Καταστάσεις.
H διοίκηση έχει την ευθύνη για την κατάρτιση και εύλογη παρουσίαση αυτών των οικονομικών καταστάσεων σύμφωνα με τα Λογιστικά Πρότυπα που προδιαγράφoνται από το Ελληνικό Γενικό Λογιστικό Σχέδιο και τις διατάξεις των άρθρων 42.α έως και 43γ του κωδ. Ν. 2190/192.0, όπως και για εκείνες τις εσωτερικές δικλίδες που η διοίκηση καθορίζει ως απαραίτητες ώστε να καθίσταται δυνατή η κατάρτιση οικονομικών καταστάσεων απαλλαγμένων από ουσιώδη ανακρίβεια, που οφείλεται είτε σε απάτη, είτε σε λάθος.
Ευθύνη του ελεγκτή:
H δική μας ευθύνη είναι να εκφράσουμε γνώμη επί αυτών των οικονομικών καταστάσεων με βάση τον έλεγχό μας.
Διενεργήσαμε τον έλεγχό μας σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Ελέγχου. Τα πρότυπα αυτά απαιτούν να συμμορφωνόμαστε με κανόνες δεοντολογίας, καθώς και να σχεδιάζουμε και διενεργούμε τον έλεγχο με σκοπό την απόκτηση εύλογης διασφάλισης για το εάν οι οικονομικές καταστάσεις είναι απαλλαγμένες από ουσιώδη ανακρίβεια. Ό έλεγχος περιλαμβάνει τη διενέργεια διαδικασιών για την απόκτηση ελεγκτικών τεκμηρίων, σχετικά με τα ποσά και τις γνωστοποιήσεις στις οικονομικές καταστάσεις. Οι επιλεγόμενες διαδικασίες βασίζονται στην κρίση του ελεγκτή περιλαμβανόμενης της εκτίμησης των κινδύνων ουσιώδους ανακρίβειας των οικονομικών καταστάσεων, που οφείλεται είτε σε απάτη είτε σε λάθος. Κατά τη διενέργεια αυτών των εκτιμήσεων κινδύνου, ο ελεγκτής εξετάζει τις εσωτερικές δικλίδες που σχετίζονται με την κατάρτιση και εύλογη παρουσίαση των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας με σκοπό το σχεδιασμό ελεγκτικών διαδικασιών κατάλληλων για τις περιστάσεις, αλλά όχι με σκοπό την έκφραση γνώμης επί της αποτελεσματικότητας των εσωτερικών δικλίδων της εταιρείας. Ο έλεγχος περιλαμβάνει επίσης την αξιολόγηση της καταλληλότητας των λογιστικών αρχών και μεθόδων που χρησιμοποιήθηκαν και του εύλογου των εκτιμήσεων που έγιναν από τη διοίκηση, καθώς και αξιολόγηση της συνολικής παρουσίασης των οικονομικών καταστάσεων. Πιστεύουμε ότι τα ελεγκτικά τεκμήρια που έχουμε συγκεντρώσει είναι επαρκή και κατάλληλα για τη θεμελίωση της ελεγκτικής μας γνώμης.
Βάση για γνώμη με Επιφύλαξη.
Από τον έλεγχό μας προέκυψαν τα εξής:
1 Κατά παρέκκλιση των λογιστικών αρχών, που προβλέπονται από τον κωδ. N. 2l90/1920 και το ΕΓΛΣ στα «Έξοδα Εγκαταστάσεως», και στις «Eνσώματες Ακινητοποιήσεις» δεν έχουν διενεργηθεί αποσβέσεις συνολικού ύψους 2.758 χιλ. ευρώ, με συνέπεια οι εν λόγω λογαριασμοί και τα ίδια κεφάλαια να εμφανίζονται ισόποσα αυξημένα και τα αποτελέσματα χρήσης κατά ποσό 1.078 χιλ. ευρώ.
2 Ο λογαριασμός του ενεργητικού Γ §7 «Ακινητοποιήσεις υπό εκτέλεση και προκαταβολές» αφορά στο κόστος διαφόρων κοινωφελών έργων, που κατασκευάστηκαν κατά ποσό 10.814 χιλ. ευρώ σε προηγούμενες χρήσεις και κατά ποσό 165 χιλ ευρώ στην κυλιόμενη χρήση, κατ’ εντολή και για λογαριασμό του κυρίου μετόχου «Δήμου Λουτρακίου - Αγ. Θεοδώρων. Το κόστος των ανωτέρω έργων θα έπρεπε να επιβαρύνει τα αποτελέσματα προηγουμένων χρήσεων και τα αποτελέσματα της κλειόμενης χρήσεως κατά ποσό 10.814 χιλ. ευρώ και 165 χιλ. ευρώ αντίστοιχα, με ισόποση μείωση των ιδίων κεφαλαίων. Σημειώνεται, ότι η εταιρεία κατά πάγια τακτική μεταφέρει σε μείωση των αποτελεσμάτων χρήσεως το κόστος των θεωρούμενων ως περατωθέντων έργων.
3 Στους λογαριασμούς «Πελάτες» και «Χρεώστες διάφοροι» περιλαμβάνονται απαιτήσεις σε καθυστέρηση ποσού 242 χιλιάδων ευρώ. Κατά παρέκκλιση των λογιστικών αρχών, που προβλέπονται από τον κωδ. N.2190/1920 και το ΕΓΛΣ, δεν έχει σχηματισθεί σχετική πρόβλεψη από τη μη ρευστοποίηση των απαιτήσεων αυτών, με συνέπεια, η αξία των απαιτήσεων και τα ίδια κεφάλαια να εμφανίζονται ισόποσα αυξημένα. Η παραπάνω πρόβλεψη έπρεπε να επιβαρύνει τα αποτελέσματα των προηγούμενων χρήσεων κατά ποσό 194 χιλ. ευρώ και τα αποτελέσματα της χρήσεως κατά ποσό 48 χιλ. ευρώ.
4 Κατά παρέκκλιση των λογιστικών αρχών, που προβλέπονται από τον κωδ. N. 1190/1920 και το ΕΓΛΣ δεν σχηματίστηκε πρόβλεψη για αποζημίωση του προσωπικού λόγω εξόδου από την υπηρεσία. Κατά την 31η Δεκεμβρίου 2012, το συνολικό ύψος της μη σχηματισθείσας πρόβλεψης, ανέρχεται σε ποσό 195 χιλ. ευρώ, με συνέπεια, οι προβλέψεις να εμφανίζονται μειωμένες και τα ίδια κεφάλαια αυξημένα κατά ποσό 195 χιλ. ευρώ. Η πρόβλεψη αυτή έπρεπε να επιβαρύνει τα αποτελέσματα των προηγούμενων χρήσεων.
5 Οι φορολογικές υποχρεώσεις της εταιρείας δεν έχουν εξετασθεί από τις φορολογικές αρχές, για τις χρήσεις από 2010 μέχρι και 2012. Ως εκ τούτου τα φορολογικά αποτελέσματα των χρήσεων αυτών δεν έχουν καταστεί οριστικά. Η εταιρεία δεν έχει προβεί σε εκτίμηση των πρόσθετων φόρων και των προσαυξήσεων που πιθανόν καταλογιστούν σε μελλοντικό φορολογικό έλεγχο και δεν έχει σχηματισθεί σχετική πρόβλεψη για αυτή την ενδεχόμενη υποχρέωση. Από τον έλεγχό μας, δεν έχουμε αποκτήσει εύλογη διασφάλιση σχετικά με την εκτίμηση του ύψους της πρόβλεψης, που τυχόν απαιτείται.
Γνώμη με Επιφύλαξη.
Κατά τη γνώμη μας, εκτός από τις επιπτώσεις των θεμάτων που μνημονεύονται στην παράγραφο «Βάση για Γνώμη με Επιφύλαξη», οι ανωτέρω οικονομικές καταστάσεις παρουσιάζουν εύλογα, από κάθε ουσιώδη άποψη, την οικονομική θέση της Εταιρείας «Τουριστική Λουτρακίου Ανώνυμη Εταιρεία ΟΤΑ "Λουτράκι Α.Ε."» κατά την 31η Δεκεμβρίου 2012, και τη χρηματοοικονομική της επίδοση για τη χρήση που έληξε την ημερομηνία αυτή σύμφωνα με τα Λογιστικά Πρότυπα που προδιαγράφονται από το Ελληνικό Γενικό Λογιστικό Σχέδιο και τις διατάξεις των άρθρων 42α έως και 43γ του κωδ. Ν. 2.190/1920.
Έμφαση θέματος.
Εφιστούμε την προσοχή σας στο γεγονός ότι κατά την 31 Δεκεμβρίου 2.012 το σύνολο της αξίας των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων της εταιρείας υπερβαίνει τη συνολική αξία των κυκλοφορoύντων περιουσιακών της στοιχείων με αποτέλεσμα να υπάρχει η πιθανότητα να μην είναι σε θέση να αποπληρώσει μέρος των συμβατικών της υποχρεώσεων. Όπως αναλυτικότερα αναφέρεται στη σημ. με αριθ. 13δ του προσαρτήματος η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για επίτευξη συμφωνιών και διακανονισμό των υποχρεώσεων της. Στη γνώμη μας δεν διατυπώνεται επιφύλαξη σε σχέση με το θέμα αυτό.
Άλλο θέμα.
Οι Οικονομικές Καταστάσεις της χρήσεως 2010 δεν έχουν εγκριθεί από την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρείας, η οποία δεν απάλλαξε το διοικητικό συμβούλιο και τον ελεγκτή της εταιρείας από κάθε ευθύνη αποζημίωσης για τη χρήση αυτή.
Αναφορά επί άλλων νομικών και κανονιστικών θεμάτων.
Επαληθεύσαμε τη συμφωνία και την αντιστοίχηση του περιεχομένου της Έκθεσης του Διοικητικού Συμβουλίου με τις ανωτέρω οικονομικές καταστάσεις στα πλαίσια των οριζόμενων από τα. άρθρα 43α και 37 του Κ.Ν. 2190/1920.
Αθήνα, 7 Ιουνίου 2013
Η Oρκωτός Ελεγκτής Λογιστής
(010813)




Ο ΠΑΛΑΙΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΟΝ ΙΣΘΜΟ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ
ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ!

Την αναβάθμιση του παλαιού σταθμού του ΟΣΕ στον Ισθμό εξήγγειλε ο διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού του οργανισμού Γρηγόρης Σαμπατακάκης.
Αυτόματα δημιουργούνται ερωτήματα ποιος είναι ο στόχος αυτής της ενέργειας;
- Η ιστορική ανάδειξη του εν λόγω σταθμού;
- Η απόπειρα δημιουργίας του σταθμού στη συγκεκριμένη θέση που δεν θα εξυπηρετεί κανέναν;
- Το μαύρο σχέδιο εξυπηρέτησης συγκεκριμένων ιδιωτικών οικοπεδικών συμφερόντων με την κατασκευή σταθμού στην περιοχή Γαλότα του Ισθμού;
- Θα υπάρχουν δύο σταθμοί σε απόσταση διακοσίων μέτρων, λες και είναι τρόλεϊ επιβαρύνοντας τα οικονομικά μεγέθη του οργανισμού;
Ο διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού του ΟΣΕ Γρηγόρης Σαμπατακάκης θα πρέπει να έχει υπόψη του ότι η κατασκευή του σταθμού στον Ισθμό στη θέση Παράδεισος - Φιλοθέη έχει νόημα, όπως άλλωστε προβλέπεται στον αρχικό σχεδιασμό και χάραξη του προαστιακού σιδηροδρόμου να εξυπηρετείται μία πόλη περίπου 15.000 κατοίκων τους χειμερινούς μήνες και άνω των 80.000 κατοίκων, παραθεριστών κι επισκεπτών τους θερινούς μήνες. Και η εξυπηρέτηση αυτή συνίσταται στη δυνατότητα των κατοίκων κι επισκεπτών του Λουτρακίου να έχουν πρόσβαση στους διερχόμενους συρμούς του κύριου άξονα, στον ενδιάμεσο χρόνο μεταξύ δύο δρομολογίων Αθήνα - Λουτράκι - Αθήνα.
Ο δεύτερος λόγος είναι ότι ο σταθμός έχει συμβασιοποιηθεί με την 202/2000 σύμβαση του ΟΣΕ, αυτό σημαίνει ότι έχει καταβληθεί το κατασκευαστικό κόστος στην ανάδοχο εργολήπτρια εταιρεία, με συνέπεια να είναι ολοκληρωμένες οι τεχνικές μελέτες, καθώς επίσης και η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, για τις οποίες επίσης έχουν πραγματοποιηθεί δαπάνες δημοσίου χρήματος.
Η αναιτιολόγητη επιλογή κατασκευής δεύτερου σταθμού σε απόσταση μόλις διακοσίων μέτρων του ενός από τον άλλον σταθμό, μήπως συνιστά ενδεχομένως απιστία για την υπηρεσία και αλόγιστη δαπάνη δημοσίου χρήματος;
(010813)
Return top