ΤΕΤΑΡΤΗ 03 ΙΟΥΛΙΟΥ 2013

«Ε  Κ  Π  Τ  Ω  Τ  Ο  Σ»   -    Α  Ρ  Γ  Ι  Α
Το αυθαίρετο στα αναδασωτέα άσφαλτο έχει.
Ρεύμα, βρέθηκε κάποιος να του συνδέσει;




ΚΟΥΙΖ 1

Περιφερειάρχα Πέτρο Τατούλη σε ποιό βαθμό έχετε την αίσθηση ότι διαμορφώνεται η αξιοπιστία σας στο Λουτράκι, όταν έχουν περάσει σαράντα πέντε ημέρες από την τελευταία σας υπόσχεση ότι θα υπογράψετε για την ένταξη στο ΕΣΠΑ του έργου του προαστιακού σιδηροδρόμου σύνδεσης της πόλης του Λουτρακίου με τον κύριο άξονα;
Περιφερειάρχα Πέτρο Τατούλη δεν είμαι ούτε ανήθικος, ούτε αχρείος να στρέφομαι σε βάρος των συμφερόντων μιας ολόκληρης πόλης, για να εξυπηρετηθούν από την αδράνειά μου ιδιωτικά οικονομικά συμφέροντα!
Πάνος Ηλιακόπουλος
(030713)




ΚΟΥΙΖ 2

Σε ποιά ομήγυρη ο νεόκοπος σκηνοθέτης Κώστας Λογοθέτης μετά την πρεμιέρα του έργου του "Η Παρωδία μου…" έλεγε ξευτελίσθηκα, χαρακτηρίζοντας υπεύθυνο και υποκινητή αυτών των εξελίξεων τον τέως πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Γιώργο Κακαβά»;
(030713)




Είπαν… 1

«Λέτε νε οδεύουμε προς συγκρότηση του νέου συνδυασμού "Νέο Λουτράκι" του δημάρχου Κώστα Λογοθέτη και του "βετεράνου"(!) ομολόγου του Παύλου Παύλου στα πρότυπα της κεντρικής πολιτικής σκηνής "Νέα Ελλάδα" των Αντώνη Σαμαρά και Ευάγγελου Βενιζέλου; Προέρχονται και οι δύο από τους συγκεκριμένους πολιτικούς χώρους, βαδίζουν πάνω στα χνάρια τους, οπότε δεν υπάρχει απολύτως πρόβλημα. Έχουν και το κοινό στοιχείο τους σημερινούς συνδυασμούς να τους εγκαταλείπουν κορυφαία στελέχη τους, οπότε όλα βαίνουν καλώς… Έτοιμος λοιπόν ο νέος συνδυασμός κι ένας εκ των υποψηφίων, ενόψει των δημοτικών εκλογών του 2014;»
(030713)




Είπαν… 2

«Μετά τις προχθεσινές αλλεπάλληλες γκάφες του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου Σπύρου Νικολάου, ο αφομοιωθείς από το συνδυασμό "Με… τον Παύλου Μπροστά, με τους Συγγενείς, με τους Φίλους, με τα Συμφέροντα να Ακολουθούν και οι Πολίτες Πίσω" Νίκος Λόης, στην προχθεσινή συνεδρίαση πέρασε με τις τοποθετήσεις του με απόλυτη επιτυχία τις εξετάσεις για να αναλάβει κι επίσημα το ρόλο της "ασπίδας" του Κώστα Λογοθέτη στα δημοτικά συμβούλια, όπως και στα ΜΜΕ που διατηρεί άριστες επαφές…»
(030713)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο)




Ο… ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ!

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Πολύ πιθανό είναι η ΔΕΥΑΛ να εξελιχθεί σ’ ένα νέου τύπου Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λουτρακίου, με τη μόνη διαφορά ότι ο δήμαρχος Λουτρακίου Κώστας Λογοθέτης δεν έχει απέναντί του των ηπίων τόνων Άρη Μαρίνη, αλλά τον αποφασισμένο για όλα συγχωριανό του δημοτικό σύμβουλο Παναγιώτη Βαρελά, που έχει ένα πρόσθετο λόγο να υπεραμύνεται των απόψεών του μετά την πεντακάθαρη, διάφανη και πανηγυρική νίκη σε βάρος του. Μια νίκη του Παναγιώτη Βαρελά που στην κυριολεξία κατατρόπωσε τον Κώστα Λογοθέτη κι από εδώ και πέρα η εξέλιξη αυτή αποτελεί εφιάλτη για τον ίδιο και τα «βαλσαμωμένα πουλιά».
Μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες συνεδρίαζε ο συνδυασμός "Με… τον Παύλου Μπροστά, με τους Συγγενείς, με τους Φίλους, με τα Συμφέροντα να Ακολουθούν και οι Πολίτες Πίσω" προκειμένου να καρατομηθούν για τη χθεσινή στάση τους - ανταρσία οι δημοτικοί σύμβουλοι της παραπαίουσας πλέον δημοτικής αρχής Δημήτρης Πέτρου και Παναγιώτης Βαρελάς.
Οι πέντε περαχωρίτες της δημοτικής αρχής και ουχί πλέον πλειοψηφίας -καθ’ ότι οι σύμβουλοί της διαχώρισαν τη θέση τους για να διαφυλάξουν την αξιοπρέπειά τους- έχουν χωρισθεί σε δύο αντίπαλα κι εχθρικά στρατόπεδα, δεδομένου ότι τα «πρασινοκόκκινα χμερ» της Ιάσωνος αναζητούν αίμα κι αυτό είναι αποτέλεσμα μόνον καρατομήσεων.
Στο πλαίσιο αυτό με το δήμαρχο Κώστα Λογοθέτη, έχει συνταυτισθεί ο αναπληρωτής του αντιδήμαρχος Γιώργος Γλυκοφρύδης -η «χρυσή μετεγγραφή» που έχει κλειδώσει για το στρατόπεδο του Παύλου Παύλου, εκτός πλέον κι όλοι μαζί ανήκουν στον ίδιο συνδυασμό- και ο εξάδελφος Κώστας Δόσχορης. Από την άλλη πλευρά γιατί τόλμησαν και διαφώνησαν με την επιθυμία του κατά φαντασίαν «αυτοκράτορα» έχουν θέσει τους Παναγιώτη Βαρελά και Δημήτρη Πέτρου, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες είναι σφόδρα δυσαρεστημένος με τη συμπεριφορά του δημάρχου, μετά την πρόσκληση που έλαβε για την καρατόμησή του.
Οι πληροφορίες που έφθασαν χθες το βράδυ στο loutraki-press ήθελαν και οι δύο να μην μετέβησαν εκεί όχι γιατί φοβόντουσαν, αλλά να μην νομιμοποιήσουν άλλο ένα «έκτακτο στρατοδικείο» για νέες εκτελέσεις… και οι δύο ήταν απόλυτα ήρεμοι και ήσυχοι με τη συνείδησή τους. Μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες ανέμεναν να… βγει καπνός από το «παλάτι», αλλά φευ.
Πρόθεση του Κώστα Λογοθέτη είναι να διαγράψει τον νεοεκλεγέντα απόλυτα σύννομα νέο πρόεδρο της ΔΕΥΑΛ που είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, ισχυριζόμενος ότι δεν είναι πλέον μέλος του συνδυασμού. Εδώ όμως εγείρεται πρόβλημα, κατ’ αντιστοιχία κατά πόσο νόμιμη -είναι νόμιμη- η εκλογή της Εβίτας Κούτμου στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λουτρακίου. Απλά ο κατά φαντασίαν «αυτοκράτορας» λόγω της ανικανότητας κι επικινδυνότητάς του, βάζει σ’ άλλη μια περιπέτεια το δήμο Λουτρακίου, όταν το φυσικό μεταλλικό νερό Λουτρακίου επί των ημερών του έχει υποστεί τη μεγαλύτερη δυσφήμιση, μ’ αποτέλεσμα να έχει απαξιωθεί στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού, ενώ παράλληλα να έχουν μειωθεί δραματικά και τα έσοδα τόσο της εμπορίας, όσο και της κατανάλωσης.

Το χάος επί των ημερών του Κώστα Λογοθέτη
Ακόμα, επί των ημερών του Κώστα Λογοθέτη πολλαπλά είναι τα προβλήματα με την υδροδότηση των αυθαιρέτων στην πόλη του Λουτρακίου και την κακή διαχείριση που γίνεται με τις γεωτρήσεις.
Πρόκειται για θέματα που δεν έχουν αγγιχθεί και πρέπει να εξετασθούν σε βάθος και με ιδιαίτερη προσοχή κι όχι με γνώμονα τα ευκαιριακά συμφέροντα, γιατί τα παιχνίδια με το νερό έχουν πλήξει ανεπανόρθωτα και τη φήμη του Λουτρακίου.
Τα θέματα -ανοικτά μέτωπα της ΔΕΥΑΛ- είναι γνωστά, όχι μόνον στην πόλη του Λουτρακίου, αλλά σ’ ολόκληρη την επικράτεια, θα αγγιχθούν και θα τεθούν επί τάπητος.
Σημαντική, επίσης είναι, η επέκταση κι ενοποίηση προς Αγ. Θεοδώρους, στην κυριολεξία στο πόδι και χωρίς σχεδιασμό.
Βαριά καμπάνα, αποτελεί το πρόστιμο των € 8 εκατ. από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το σκάνδαλο με το βιολογικό καθαρισμό Αγ. Θεοδώρων, ενώ σε εκκρεμότητα είναι η τύχη του κοινού βιολογικού καθαρισμού με την Κόρινθο. Ευελπιστείται να μην προχωρήσουν στο τεράστιο σκάνδαλο μετατροπής του Λουτρακίου σε σύγχρονη «σκαταποθήκη» του Κορινθιακού κόλπου, που αποτελεί ως γνωστόν έργο ζωής για τον Κώστα Λογοθέτη, ενώ κάποιοι προσπαθούσαν να το πλασάρουν μέσα από τη ΔΕΥΑΛ.
Ουκ έστιν αριθμός για τα προβλήματα στη ΔΕΥΑΛ που φαινομενικά δείχνουν όλα καλώς καμωμένα και το δάχτυλο θα πρέπει επιτέλους να μπει επί τον τύπον των ήλων…
(030713)




ΠΕΤΡΟ ΤΑΤΟΥΛΗ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟΣ Ή ΑΧΡΕΙΟΣ;
ΙΔΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ

Κόλαφο για την αξιοπιστία -η οποία όσον αφορά το Λουτράκι πρέπει να… κυκλοφορεί σε λαγούμια- του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη, αποτελεί η παρουσίαση στους εκπροσώπους του Τύπου του αναπτυξιακού προγράμματος της ΕΡΓΟΣΕ από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Κώστα Σπηλιόπουλου, ως αρμοδίου φορέα πραγματοποίησης έργων και διενέργειας μελετών των Σιδηροδρόμων Ελλάδας.
Στο έργο των περίπου € 16 δισ. πουθενά ο Κώστας Σπηλιόπουλος δεν αναφέρει το σκέλος σύνδεσης - την παρακαμπτήρια γραμμή του προαστιακού σιδηροδρόμου σύνδεσης της πόλης του Λουτρακίου με τον κύριο άξονα ΠΑΘΕ. Ακόμα ο Κώστας Σπηλιόπουλος, επειδή τα συγκεκριμένα γνωστά συμφέροντα με την εμπλοκή πολιτικών προσώπων έχουν πνίξει το έργο, δεν έκανε καμία αναφορά στην κατασκευή του σταθμού στον Ισθμό στη θέση Παράδεισος - Φιλοθέη, το οποίο σημειωτέον έχει συμβασιοποιηθεί το 2002 και ποτέ δεν κατασκευάστηκε!
Τελικά, μήπως είναι η ώρα να σταματήσει το κρυφτούλι, να γίνει προσφυγή στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την αρμόδια Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να διαπιστωθεί με ευθύνη ποίων δεν κατασκευάσθηκε τότε το έργο και υπέρ ποίων τα συμφέροντα δεν κατασκευάζεται σήμερα ο εν λόγω σταθμός, αλλά και ποιοί είναι οι υπεύθυνοι;
Είναι η ώρα σ’ αυτή τη χώρα να καθαρίζει η ήρα από το στάρι και οι πολίτες να μαθαίνουν τι κάνει γι’ αυτούς ο κάθε πολιτικός με ονοματεπώνυμο. Πρέπει να σταματήσει η ανωνυμία και τα πάντα να βγαίνουν στο φως!
Το loutraki-press δημοσιοποιεί από το ΑΠΕ το ρεπορτάζ της συναδέλφου Μυρτώς Τσάβαλου, από το οποίο αναδεικνύεται ο πλήρης και απροκάλυπτος εμπαιγμός του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη και μαζί η πολιτική του γύμνια , που στρέφεται ευθέως μαζί με τους αντιπεριφερειάρχες του και τους περιφερειακούς συμβούλους Κορινθίας, εναντίον της οικονομικής ισορροπίας κι επιβίωσης ολόκληρης της κοινωνίας του Λουτρακίου, προκειμένου να ωφεληθούν δύο ιδιοκτήτες οικοπεδικών εκτάσεων στην περιοχή της Γαλότας.
Εις κατώτερα κι ακόμη πιο βαθιά λαγούμια Πέτρο Τατούλη!

Το πλήρες ρεπορτάζ
Σε 3 ώρες και 15 λεπτά θα εκτελείται η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη και σε 1 ώρα και 50 λεπτά η διαδρομή Πάτρα - Αθήνα, έπειτα από την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων, όπως δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Κώστας Σπηλιόπουλος, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για την πορεία των έργων.
Συγκεκριμένα, όσον αφορά στον άξονα Πάτρας - Αθήνας - Θεσσαλονίκης, συνολικού μήκους περίπου 710 χλμ., υλοποιείται σταδιακά διπλή ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή ως εξής:
- Τα 489 χλμ. ή ποσοστό 69,5% έχουν ήδη ολοκληρωθεί. Υπολείπεται η εκτέλεση εργασιών ανάταξης της σηματοδότησης και της ηλεκτροκίνησης εντοπισμένων τμημάτων που έχουν υποστεί σημαντικές δολιοφθορές, βανδαλισμούς και βλάβες.
- Τα 180 χλμ. ή ποσοστό 25% βρίσκονται σε προχωρημένη φάση κατασκευής. Σημειώνεται ότι τα τμήματα αυτά είναι τα πλέον δυσχερή τμήματα του άξονα, καθώς διέρχονται από εδάφη με έντονο γεωγραφικό ανάγλυφο, που απαιτούν την κατασκευή μεγάλου μήκους σηράγγων και σιδηροδρομικών γεφυρών.
- Τα 28 χλμ. ή ποσοστό 4% βρίσκονται σε φάση έναρξης εκτέλεσης ή δημοπράτησης των βασικών έργων υποδομής.
- Τα 11 χλμ. ή ποσοστό 1,5% βρίσκονται σε φάση σχεδιασμού. Για το τμήμα Θεσσαλονίκη - Ειδομένη και Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας, συνολικού μήκους περίπου 219 χλμ., προβλέπεται και υλοποιείται σταδιακά μονή ηλεκτροκινούμενη γραμμή.
Επίσης, το έργο της σιδηροδρομικής διασύνδεσης του νέου προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα Αλεξανδρούπολης, προϋπολογισμού 2 εκατ. ευρώ, βρίσκεται στη φάση της ανάθεσης.
Σε εξέλιξη βρίσκονται επίσης οι μελέτες και τα έργα για τη σύνδεση των λιμένων της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, σύντομα θα δημοπρατηθούν οι υπολειπόμενες εργασίες σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και τηλεπικοινωνιών του τμήματος Πειραιάς - Αθήνα - Τρεις Γέφυρες, εκτιμώμενου προϋπολογισμού δημοπράτησης 16 εκατ. ευρώ, ενώ το σύστημα ραδιοκάλυψης GSM-R στον σιδηροδρομικό άξονα ΠΑΘΕ/Π έχει υπαχθεί στη συμφωνία μεταξύ του Δημοσίου και της Siemens.
Τέλος, σύμφωνα με τον κ. Σπηλιόπουλο, προωθείται η δημοπράτηση σημαντικών μελετών μελλοντικών έργων που αφορούν:
- στη σύνδεση του δικτύου με τον λιμένα της Καβάλας
- στην αναβάθμιση της γραμμής Πάτρα - Πύργος- Καλαμάτα
- στην υπογειοποίηση του τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα από την έξοδο του σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών έως τις Τρεις Γέφυρες.
- στη νέα σύνδεση του Συγκοινωνιακού Κέντρου Αχαρνών με τη γραμμή του ΟΣΕ, παρακάμπτοντας το κέντρο του Μενιδίου
- στην αναβάθμιση της γραμμής Θεσσαλονίκης-Στρυμόνα-Προμαχώνα και σύνδεση με τον 6ο προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης
- στην αναβάθμιση της γραμμής Αχαρνές - Οινόη.
- στην επέκταση του προαστιακού Αττικής στο τμήμα Κορωπί - Λαύριο.
Επιμέλεια: Μυρτώ Τσάβαλου
Πηγή: ΑΠΕ
(030713)
Return top