ΤΕΤΑΡΤΗ 03 ΙΟΥΛΙΟΥ 2013 ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 2

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 2




ΛΟΥΚΑΣ ΛΟΥΚΑΣ: «ΔΕΝ ΖΗΤΑΩ ΠΟΤΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ
ΟΤΑΝ ΠΡΑΤΤΩ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ»

Με αφορμή τη διαρροή των δηλώσεων του κατά φαντασίαν «αυτοκράτορα» ότι εξευτέλισε κι έκανε σκουπίδι τον πρόεδρο της «Μέριμνα» Λουκά Λούκα, το loutraki-press απευθύνθηκε στο γιατρό αν όντως έγιναν έτσι τα πράγματα κι αναγκάσθηκε στη συνέχεια να του ζητήσει συγγνώμην από τον Κώστα Λογοθέτη.
Ορθά κοφτά ο Λουκάς Λούκας ξεκαθάρισε:
«Δεν έχω ζητήσει ποτέ στη ζωή μου συγγνώμην όταν πράττω κατά συνείδηση».
Συνεχίζοντας ο γιατρός είπε ότι δεν έχω μάθει στη ζωή μου να υπακούω σε τυφλές εντολές.
Εξελέγην μ’ αυτό το συνδυασμό, επεσήμανε ο Λουκάς Λούκας θα σεβασθώ τη ψήφο και την εντολή των συμπολιτών μου μέχρι την ολοκλήρωση της θητείας και σ’ όλο αυτό το διάστημα θα φροντίζω αόκνως για την εύρυθμη λειτουργία της «Μέριμνα».
Στο χρόνο που απομένει θα είμαι παρών στα σοβαρά και θέματα ουσίας για να προσφέρω στους συμπολίτες μου και δεν έχω διάθεση να αναλώνω ασκόπως το χρόνο μου.
(030713)
Return top