ΚΟΥΙΖ

Κώωτση, μπορεί ως δήμος να τον κατάντησες να υπάρχουν πλέον μεγάλες ανάγκες και ασφυκτικές. Στους συμβιβασμούς και στις διαπραγματεύσεις, όμως, δεν ξεπουλιόμαστε και δεν χαρίζουμε απαιτήσεις και δικαιώματά μας αντί πινακίου φακής, δεδομένου ότι υπάρχει βάση διαπραγμάτευσης. Δεν θα ζημιωθεί ο δήμος Λουτρακίου και η Λουτράκι Α.Ε.! Ο νοών νοείτω μαζί με το μυστικοσύμβουλό σου… και το μεσάζοντα που θέλει εδώ και τώρα συμβιβασμό για να ικανοποιήσει τα… αφεντικά του!..
(241012)




Είπαν…

«Μπράβο Κώωτση, συγχαρητήρια. Η πρωτοβουλία σου και ορθή μάλιστα να δώσεις το φάκελο, σου πιστώνεται, μήπως στο τέλος γίνει κι ένα έργο υποδομής στον τόπο επί των ημερών σου.»
(241012)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;




ΣΕ ΚΟΜΒΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ, ΚΡΙΣΙΜΗ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ

Την παροιμία του «λύκου με τα πρόβατα» αρχίζει να θυμίζει πλέον η υπόθεση της έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου. Δεν είναι μόνο ότι μεγάλη μερίδα της κοινής γνώμης ακούει από το 2007 προσπάθειες και πρωτοβουλίες για την έλευσή του, αλλά μέχρι σήμερα τίποτα δεν έχει γίνει.
Το κυριότερο είναι ότι οι πολίτες σε μεγαλύτερη πλειοψηφία τους αν και θέλουν, είναι φυσικά υπέρ του σύγχρονου συγκοινωνιακού μέσου, ωστόσο δεν έχουν επίσημη ενημέρωση για το που βρίσκεται η κατάσταση και ποια είναι η προοπτική για μια τόσο ουσιαστική υποδομή που θα λειτουργήσει αναπτυξιακά στην τοπική οικονομία.
Η αλήθεια, η πραγματικότητα είναι, ότι τα πρώτα ουσιαστικά χαμόγελα για την έλευση του έργου στο κέντρο του Λουτρακίου ή στα όρια της παλαιάς πόλης, τα ενθάρρυνε ο σημερινός περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης, ο οποίος αφενός το εξήγγειλε, αφετέρου φαίνεται να πιστεύει στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου μεταφορικού μέσου σταθερής τροχιάς.
Ο Πέτρος Τατούλης έχει αναφερθεί στην αναγκαιότητα κατασκευής του έργου, αλλά και της αποφασιστικότητας που έχει για την υλοποίησή του, στο πλαίσιο των συνεδριάσεων του περιφερειακού συμβουλίου Πελοποννήσου και η αποφασιστικότητά του, έδειξε και δείχνει ότι το έργο άμεσα θα υλοποιηθεί.
Περιφερειακά ή δημοτικά συμβούλια η κοινή γνώμη με τη σημερινή οικονομική κατάσταση δεν τα παρακολουθεί ενδελεχώς, καθ’ ότι πλέον το κάθε σπίτι έχει τα δικά του προβλήματα και κλείνει την πόρτα του σε θέματα που δεν του δίνουν λύση στην αντιμετώπιση των αναγκών της καθημερινότητας.
Από την πρώτη εξαγγελία του περιφερειάρχη Πελοποννήσου έχουν περάσει δέκα μήνες, αν και οι συνθήκες είναι οι πλέον ώριμες για την κατασκευή του έργου, τελευταία σημειώνεται μια ανεξήγητη διστακτικότητα από την πλευρά του Πέτρου Τατούλη να προχωρήσει στην επίσημη εξαγγελία του, με συνέπεια να προκαλείται ανακλαστικά και η ανάλογη δυσπιστία από την πλευρά των πολιτών.
Μεγάλη μερίδα πλέον της κοινής γνώμης έχει αρχίσει να χλευάζει και να ειρωνεύεται ως προς την υλοποίηση του έργου, εκφράζοντας πλέον φανερά και τη δυσπιστία της ως προς το πρόσωπο του περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Πέτρου Τατούλη. Και δεν είναι μόνον, σε τούτη εδώ την κρίσιμη φάση η αμφισβήτηση ως προς την πρόθεση της περιφέρειας, αλλά θεωρούν ότι ένα έργο που θα μειώσει το κόστος μεταφοράς τους στην πρωτεύουσα πνίγεται προς χάριν και δόξαν συγκεκριμένων οικονομικών συμφερόντων.
Η υλοποίηση του έργου του προαστιακού από πλευράς κατασκευαστικού κόστους, έχει συμπιεσθεί σήμερα στο χαμηλότερο δυνατό κόστος που θα υπάρξει και από τον αρχικό προϋπολογισμό των € 25.000.000 που προβλεπόταν και ως έργο δεν θα ήταν ποτέ ανταποδοτικό στο λόγο κόστος/απόσβεση, σήμερα το κατασκευαστικό κόστος έχει συμπιεσθεί μόλις τα € 7.000.000, δεδομένου ότι έχουν εξασφαλισθεί από τις αποθήκες και το παραμένον κατασκευαστικό υλικό υποδομής, σημαντικό μέρος του εξοπλισμού.
Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης θα πρέπει πλέον να πάρει θέση επίσημα, να διασκεδασθεί η δυσπιστία που έχει υπεισέλθει στους πολίτες, αλλά το κυριότερο και το πιο σημαντικό είναι ότι στενεύουν ασφυκτικά τα χρονικά περιθώρια για την ένταξή του στην τρέχουσα διαχειριστική περίοδο του ΕΣΠΑ με ορατό τον κίνδυνο να μην είναι δυνατή η προώθηση της υλοποίησής του και να χαθεί οριστικά το έργο.
(241012)
Return top