ΚΟΥΙΖ

Ποιός αξιωματούχος της Ιάσωνος, είναι εξοργισμένος με τις επιλογές των προσώπων που έγιναν στη Λουτράκι Α.Ε.;
(070812)




Είπαν…

«Πότε επιτέλους ι Κώωτσης κι όσοι συγκροτούν τη δημοτική αρχή, θα αποφασίσουν να στρώσουν τα οπίσθια τους να δουλέψουν και να σταματήσουν να κλαίγονται και περί άλλων να τυρβάζουν;»
(070812)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;




ΚΩΩΤΣΗ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ
ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ

Την ώρα που ι Κώωτσης απολαμβάνει το βαθύτατο ύπνο του δικαίου και καλύπτει την ανικανότητά του αποδίδοντας τις ευθύνες για την απραξία του είτε στον Καλλικράτη, είτε στην «καμένη γη» που δήθεν παρέλαβε, ομόλογοί του δραστηριοποιούνται και κινούν Γη και Ουρανό για να μπορέσουν παρά τις αντίξοες συνθήκες να πάνε τον τόπο τους ένα βήμα μπροστά, από αυτό που παρέλαβαν, για να έχουν να επιδείξουν στους συμπολίτες τους το έργο τους, αλλά και να αφήσουν ένα στίγμα για την πέρασμά τους.
Την ώρα λοιπόν που δήμαρχοι σ’ άλλες πόλεις της Ελλάδας κάνουν τα πάντα για να βελτιώσουν τις υποδομές στον τόπος τους και κυρίαρχα με τα σύγχρονα μέσα μαζικής μεταφοράς, τη σταθερή τροχιά, ι Κώωτσης δεν έχει πάρει χαμπάρι ποιοί κινούνται για λογαριασμό του δήμου Λουτρακίου να βελτιώσουν τις συγκοινωνιακές υποδομές του και να φέρουν την Αθήνα πιο κοντά, σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά και σε πιο ασφαλή μεταφορά.
Σήμερα στις 11 π.μ. στην έδρα του ΟΣΕ στην Αθήνα, ο διοικητής του οργανισμού Παναγιώτης Θεοφανόπουλος υποδέχθηκε τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, με… κύριο πιάτο στο μενού, την κατασκευή της παρακαμπτήριας τερματικής γραμμής του κεντρικού άξονα Πελοποννήσου, Ισθμός - Λουτράκι, μήκους περίπου 5 χλμ..
Πέραν της δεδομένης διάθεσης και πρόθεσης για την κατασκευή του έργου τόσο από την πλευρά των ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, όσο και από την περιφέρεια Πελοποννήσου, τα θέματα που θα απασχολήσουν και θα προβληματίσουν τους δύο άνδρες με τους συνεργάτες τους, είναι τ’ ακόλουθα:
- Το στάδιο που βρίσκονται οι εκπονηθείσες μελέτες από ΟΣΕ κι ΕΡΓΟΣΕ κι αν χρειάζεται πρόσθετη στήριξη από την περιφέρεια πελοποννήσου.
- Με στόχο την ένταξη στο ΕΣΠΑ της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου θα εξετασθούν κατά πόσο είναι εφικτό να συμπιεσθούν οι χρόνοι για την ολοκλήρωση της απαιτούμενης προετοιμασίας.
- Εξέταση των επιστολών που έχουν ανταλλαγεί μεταξύ δήμου Λουτρακίου και ΟΣΕ - ΕΡΓΟΣΕ, αλλά και ποιά περαιτέρω βοήθεια και συνδρομή απαιτείται από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του δήμου Λουτρακίου.
- Η διάθεση από τον ΟΣΕ στο εν λόγω έργο, υπάρχοντος απαιτούμενου κατασκευαστικού υλικού. Μεταξύ άλλων σύρμα ηλεκτροκίνησης χαμηλών ταχυτήτων - τρόλεϊ, που θα συμβάλλει στη μείωση του κόστους του έργου, όπως άλλωστε αποτελούσε βασική επιδίωξη των δύο ανδρών σε παλαιότερη συνάντησή τους.

Έργα σταθερής τροχιάς που προωθούνται
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την προώθηση και κατασκευή των συγκοινωνιακών υποδομών, έχει επιδείξει ο σημερινός υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος έχει ανταποκριθεί θετικά σε αιτήματα δημάρχων και περιφερειαρχών, στην ηπειρωτική Ελλάδα.
Ήδη, στις αρχές του τρέχοντος μηνός ο Κωστής Χατζηδάκης ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημα επαναλειτουργίας της γραμμής Θεσσαλονίκης - Φλώρινας - Θεσσαλονίκης.
Στο τέλος του περασμένου μηνός ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων συναντήθηκε με το δήμαρχο Πατρέων Γιάννη Δημαρά και συμφώνησαν στην αναγκαιότητα επέκτασης κι ολοκλήρωσης του προαστιακού σιδηροδρόμου μέχρι την Πάτρα. Ο Κωστής Χατζηδάκης καταβάλλει προσπάθεια για σύμπτυξη των χρονοδιαγραμμάτων.
Στην καρδιά της ηπειρωτικής χώρας, τη Θεσσαλία, ο περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός με τους δημάρχους μεγάλων πόλεων προωθούν την ανάπτυξη, εκσυγχρονισμό και βελτίωση των συγκοινωνιακών υποδομών σταθερής τροχιάς.
Ειδικότερα, ο Κώστας Αγοραστός σε συνεργασία με τους δημάρχους Λάρισας Κωνσταντίνο Τζανακούλη και Βόλου Παναγιώτη Σκοτινιώτη προωθούν για ένταξη στο ΕΣΠΑ της συγκεκριμένης περιφέρειας την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Λάρισας - Βόλου, μήκους λίγο περισσότερων των 80 χλμ. προϋπολογισμού € 22 εκατ.
Ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας ανακοίνωσε και την ολοκλήρωση κατασκευής δύο υπόγειων διαβάσεων στις θέσεις  του δήμου Τρικέων ύστερα από απαίτηση του ομώνυμου δήμου, αλλά και κατασκευές συστημάτων αυτόματης διάβασης (ΑΣΙΔ) στη γραμμή Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα, προϋπολογισμού περισσότερων των € 3,5 εκατ. Πρόκειται για έργο που θα συγχρηματοδοτηθεί από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Συγχρηματοδότησης.
(070812)
Return top