ΚΟΥΙΖ

Ποιός είναι ο συνεργάτης του Κώωτση που έχει αγανακτήσει μαζί του, τον έμαθε πλέον και τον αποκαλεί φιδέμπορα;
(291111)




Είπαν…

«Το μεγάλο γέλιο με τον Κώωτση θα πέσει όταν θα ξεκινήσει η προεκλογική περίοδος και θ’ αρχίσει να μοιράζει νέες υποσχέσεις στα ίδια πρόσωπα που έχει υποσχεθεί. Ι Κώωτσης έχει το ντεζαβαντάζ από τις υποσχέσεις που μοιράζει αριστερά και δεξιά να μην θυμάται σε ποιόν και τι έχει υποσχεθεί. Φαντασθείτε τι πρόκειται να συμβεί, όταν το νέο προεκλογικό μπουλούκι που θα συγκροτήσει, θα είναι σαφώς χαμηλότερου επιπέδου έναντι αυτού των εκλογών του 2010 και τις απαιτήσεις υψηλότερες, με την κοινωνία να γνωρίζει πλέον το ποιόν Κώωτση, με τα ψεύδη και τις τερατώδεις έναντι των πραγματικών δυνατοτήτων υποσχέσεις».
(291111)




ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΡΚΟΙ… ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ,
Ι ΚΩΩΤΣΗΣ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΚΟΥΡΕΛΙΑ

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Η ανικανότητα του Κώωτση που τότε δεν τη γνώριζαν -την άνοιξη του 2010- και δεν την είχαν αντιληφθεί σ’ ολόκληρο το μεγαλείο της, σε συνδυασμό με την προσφιλή του τακτική να παίζει θέατρο για να φτάσει στο στόχο του, συνέβαλε θετικά, για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, να κρύβει τις πραγματικές του επιδιώξεις.
Έχοντας πλέον αποκομίσει εμπειρία από την πολιτική του παρουσία, σε συνδυασμό με την προσθήκη γνώσης που παρασχέθηκε για τον πρότερο βίο του, φιλοτεχνείται και διαμορφώνεται το προφίλ του που επιμελώς κρύβει κι εκ των πραγμάτων είναι αδύνατον να γίνει αντιληπτό από το ευρύ κοινό. Τον Κώωτση αν δεν τον γνωρίζεις και παράλληλα δεν γνωρίζεις τα θέματα που μετέρχεται είναι εύκολο γι’ αυτόν να επιτύχει να εντυπωσιάσει τον αδαή συνομιλητή του ή ένα ανενημέρωτο ακροατήριο. Επιβάλλεται δε να επισημανθεί, ότι προκειμένου νε επιτύχει το συγκεκριμένο στόχο του είναι δυνατόν να πει το οτιδήποτε ή να χρησιμοποιήσει προσαρμόζοντας οποιοδήποτε γεγονός, με αποτέλεσμα ι Κώωτσης να παίζει με το υποσυνείδητο του ακροατηρίου του κι αν δεν καταφέρνει να πείσει τουλάχιστον να εισπράττει θετικές εντυπώσεις.
Χαρακτηριστικές αδυναμίες του Κώωτση, είναι κατ’ αρχήν η έλλειψη γνώσης επί της ουσίας και σε βάθος των θεμάτων που ασχολείται, η αδιαφορία του να μπει στο πετσί τους ή άλλως να τα κάνει κτήμα του, η παντελής έλλειψη διάθεσης να εργασθεί και να κοπιάσει μεθοδικότατα και με σχεδιασμό, έτσι ώστε να φθάσει σ’ ένα προσδοκώμενο αποτέλεσμα.
Χαρακτηριστικά προσόντα του Κώωτση, είναι να αντιπαρέρχεται των αδυναμιών της έλλειψης γνώσης και διάθεσης κοπιώδους εργασίας, για να επιτύχει το ορθόδοξο και το κοινά αποδεκτό, να επιστρατεύει την τακτική του ψέματος, που την έχει καταστήσει πλέον, από τη συνεχή χρήση της καθημερινότητας, ως κύρια φύση του. Την ανεπάρκειά του δε, φροντίζει να την καλύπτει με τη γνωστή μέθοδο της καπηλείας έργων άλλων, υπολογίζοντας ότι οι περισσότεροι δεν θα αντιδράσουν. Έτσι, φροντίζει, όταν απευθύνεται σε ακροατήριο ή και ακόμη στον αδαή συνομιλητή ή επισκέπτη του, να τους εντυπωσιάσει χρησιμοποιώντας λέξεις ή παραδείγματα κλισέ, ενώ κάθε φορά, με πολύ μεγάλη ευκολία, δίνει και μια παράσταση.
Το who is who του Κώωτση δεν το σκιαγραφείς αν δεν τριφτείς στην καθημερινότητα μαζί του κι αν δεν έχεις αποκομίσει εμπειρία πως αντιλαμβάνεται και πώς αντιδρά στα θέματα που πρέπει να αντιμετωπίσει και το κυριότερο να δώσει λύσεις, γιατί απλά δεν είναι αυτόφωτος, αλλά ετερόφωτος, γεγονός που επιβεβαιώνεται από την αδυναμία του να λαμβάνει αποφάσεις και να επιλέγει τακτικές.
Η ζύμωσή του με τον κόσμο -το φτωχό παιδί που πολεμάνε γιατί έγινε δήμαρχος, όπως ισχυρίζεται… (Αλήθεια ποιοί τον πολεμάνε; Όλοι εμείς που συμβάλλαμε ουσιαστικά και καθοριστικά να γίνει δήμαρχος ή οι δεύτερες και τρίτες ακατονόμαστες σκέψεις που έχει στο μυαλό του;)- ανέδειξε κι άλλη μια ιδιομορφία του χαρακτήρα του. Έχει την αίσθηση ότι είναι ο «αυτοκράτορας» κι όλοι οι υπόλοιποι οι υπήκοοι του, άσχετα αν κάποιων το αξίωμα θεσμικά είναι υψηλότερο από το δικό του.
Αυτή λίγο πολύ είναι η πολιτική ακτινογραφία Κώωτση, για την οποία έχουν πλέον ωριμάσει οι συνθήκες όχι μόνον να αναδειχθεί, αλλά κι επειδή έχει μπει ο ίδιος ι Κώωτσης με τις δεύτερες και τρίτες σκέψεις του, σ’ επικίνδυνες για τον τόπο ατραπούς, βάζοντας χωρίς ενδοιασμούς στο τραπέζι, αδιαπραγμάτευτα κεκτημένα του δήμου Λουτρακίου.

Ο σκληρός πυρήνας των τεσσάρων με αιχμή το συμφέρον του τόπου
Δεκαεννέα περίπου μήνες πριν που συγκροτήθηκε ο αρχικός πυρήνας των τριών και στην ωρίμανση της ανεπίσημης προεκλογικής περιόδου προστέθηκε και το τέταρτο άτομο, από τότε είχαν αρχίσει οι σχεδιασμοί πώς θα εξελιχθεί το ταξίδι που ξεκινούσε, την προοπτική του οποίου ενίσχυσε στη συνέχεια η αποχώρηση ενός βασικότατου ανταγωνιστή.
Παίρνοντας ο καιρός έγινε πλέον εφικτός στόχος το άπιαστο όνειρο της νίκης στις δημοτικές εκλογές, με τους σχεδιασμούς να αναπροσαρμόζονται και να τοποθετούνται σ’ άλλη εντελώς βάση, αλλά και οι διαπροσωπικές σχέσεις να αποκτούν άλλη τροπή, με συνέπεια να μην καθίστανται ενοχλητικά τα αρνητικά στοιχεία του Κώωτση, τα οποία ο ίδιος, επιμελώς έκρυβε.
Οι άλλοι τρεις διαπνεόμενοι από ρομαντισμό κι έχοντας ως αιχμή του δόρατος το συμφέρον του τόπου και την αποκατάσταση των πληγών του από τους δύο προηγούμενους δημάρχους, δεν αντιλήφθηκαν το «ναι, ναι» του Κώωτση, παρά άρχισαν να προβληματίζονται όταν διαπίστωναν ότι ι Κώωτσης δίσταζε και του κοβόντουσαν τα πόδια, σε σημείο μάλιστα που είχε φθάσει να λέει: «Αφήστε με να εγκαταλείψω κι εγώ την προεκλογική μάχη».
Από την άλλη, όμως, η φήμη λόγω άγνοιας το καλό παιδί και η μη διάδοση και γνώση αρνητικών συστατικών του χαρακτήρος του, συνέβαλαν να τελειώσουν τη μάχη που είχαν ξεκινήσει, θεωρώντας μάλιστα ότι θα είναι στο πλευρό του να του παρασταθούν όπου χρειάζεται κι όπου λιποψυχεί, χωρίς αυτό απαραίτητα να είναι αναγκαίο να γίνει αντιληπτό από την κοινή γνώμη.
Στο πλαίσιο αυτό, τέσσερις υποτίθεται άνδρες, έδωσαν τα χέρια κι έκαναν όρκους τιμής που θα κρατιούνταν απαρέγκλιτα απ’ όλους, σ’ ολόκληρη τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού, ενώ όποιος αδυνατούσε θα του συμπαραστέκονταν χωρίς δεύτερη σκέψη οι άλλοι τρεις.
Μεταξύ των όρκων που είχαν δοθεί με την προϋπόθεση ότι θα είναι απαράβατοι, προβλεπόταν ότι κανείς μόνος του ή ακόμη κι ανά δύο δεν θα συναντηθούν με τους μεγαλομετόχους ή εκπροσώπους των συμφερόντων του καζίνο. Κι αυτό για να μην καλλιεργηθεί αφενός η καχυποψία μεταξύ τους, αφετέρου η ατμόσφαιρα στο δήμο Λουτρακίου ήταν ήδη και πολύ δηλητηριασμένη από τη φημολογία σε βάρος των δύο προηγούμενων δημάρχων.
Σ’ αυτόν το σκληρό πυρήνα των τεσσάρων σε συζήτηση κι ανασκόπηση εφ’ όλης της ύλης, πριν την ανάληψη των καθηκόντων από τον Κώωτση, είχε κληθεί δύο φορές να είναι παρών και ο γράφων, γεγονός που συμβάλλει κι έχει αποκομισθεί ιδία αντίληψη επί των ανωτέρω περιγραφομένων.

Ι Κώωτσης ήταν τελικά ο αδύναμος κρίκος
Ο δρόμος που είχε επιλεγεί, συμφωνηθεί κι αποφασισθεί να ακολουθηθεί ήταν σιγουρότατα δύσκολος, κοπιαστικός κι απαιτούσε δουλειά σε βάθος και ουσία. Δυστυχώς, ι Κώωτσης αποδείχθηκε στον αδύναμο κρίκο, αναδείχθηκαν οι αδυναμίες της προσωπικότητας κααι του χαρακτήρα του, γεγονός που τον οδήγγησε να κλίνει προς τους υπηκόους του, που καθημερινά προσέφεραν τιμή και δόξα στο νέο «αυτοκράτορα».
Ειρήσθω εν παρόδω, συμφωνημένη ήταν και η ανάθεση στον έγκριτο νομικό Αθηνών κι αναγνωρισμένο από την πολιτική ηθική και στάση που είχε επιδείξει τα προηγούμενα χρόνια, η ανάθεση μετά και τη μηνυτήρια αναφορά Μπαλοδήμου, της διερεύνησης, τι πραγματικά συνέβαινε στο εσωτερικό της πρώην ΔΑΕΤ Α.Ε.
Ι Κώωτσης, πίσω από την πλάτη των άλλων τριών, είχε πλέον ξεκινήσει να τους... πουλάει. Μέσω συγκεκριμένων προσώπων, είναι γνωστά στο loutraki-press, επέτυχε να προσεγγίσει το μεγαλοεπενδυτή που τότε βρισκόταν ως θεατής εκτός νυμφώνος από τη διαχείριση της Club Hotel Casino Loutraki Yigal Zilka.
Προκειμένου να πραγματοποιήσει τη συγκεκριμένη συνάντηση, απευθύνθηκε μόνον στον τότε πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Γιώργο Κακαβά και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Λουτράκι Α.Ε., αγνοώντας τα άλλα δύο μέλη της τετράδας, τον τέως αντιπρόεδρο της εταιρείας Δημήτρη Κοντό και το έτερο μέλος του διοικητικού συμβουλίου, Μπάμπη Δοσσαρά, ο οποίος στην κυριολεξία την προεκλογική περίοδο έπαιρνε στην πλάτη του και κουβαλούσε τον Κώωτση.
Προς τιμήν του, ο Γιώργος Κακαβάς, αρνήθηκε να συμμετάσχει σ’ αυτή την παρωδία, χωρίς σε καμία των περιπτώσεων να θέλω να υποτιμήσω τον Yigal Zilka - δεδομένου ότι ο άνθρωπος δεν γνώριζε, τηρώντας τη δέσμευση και τον όρκο των τεσσάρων σ’ αυτή την πορεία της δημοτικής αρχής, πλέον.
Η συμπεριφορά του Κώωτση, γέννησε υποψίες και γι’ άλλες δράσεις του που διερευνώνται κι ότι αποδειχθεί θα δημοσιοποιηθεί, προκειμένου η κοινή γνώμη να είναι όσο το δυνατόν πιο πλήρως κι άρτια ενημερωμένη.
Για όλα τα παραπάνω προκαλώ και τους τρεις, Γιώργο Κακαβά, Δημήτρη Κοντό και Χαράλαμπο Δοσσαρά να διαψεύσουν αν υπάρχουν ανακρίβειες η παράθεση ψευδών στοιχείων.
Δεν προκαλώ τον Κώωτση, κατά την άποψη του οποίου το 100% των αναρτήσεων του loutraki-press είναι όλα ψέματα και παράλληλα θα δώσει καμία παράσταση με συνέπεια ο γράφων να κινδυνεύει και να του δημιουργηθεί η αμφιβολία ότι δεν είχαν γίνει αυτού του είδους οι συζητήσεις μπροστά του.
Ωστόσο, άλλος ένας που πρέπει να μιλήσει, να πει τα πράγματα με τ’ όνομά τους και το κυριότερο να πει δημόσια γιατί παραιτήθηκε από τη Λουτράκι Α.Ε., αλλά και γιατί συναίνεσε στις καρατομήσεις των Δημήτρη Κοντού και Χαράλαμπου Δοσσαρά, είναι ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Γιώργος Κακαβάς.
Η τακτική «Ελβετία» στην προκείμενη φάση, κακό κάνει στον τόπο, έναντι του αρχικού σχεδιασμού και της συγκρότησης της τετράδας με αιχμή και μόνον το συμφέρον του τόπου.
(291111)




Ι ΚΩΩΤΣΗΣ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΜΙΧΑΛΗ ΔΡΙΤΣΑ;

Την προσεχή Κυριακή 4 Δεκεμβρίου στις 11.15 π.μ. θα πραγματοποιήσει τη φετινή της πρεμιέρα η παιδική θεατρική σκηνή, ανεβάζοντας στο «Αλεξάνδρειος» Συνεδριακό Κέντρο το έργο «Ως την άκρη του ονείρου» της Κέλλυς Σταμουλάκη.
Πρόκειται για μια ονειρική μουσική περιπέτεια, ενώ οι παραστάσεις τελούν υπό την εποπτεία του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού - Αθλητισμού - Περιβάλλοντος Λουτρακίου ο «Προμηθέας».
Επισημαίνεται ότι η πρεμιέρα των φετινών παραστάσεων ήταν προγραμματισμένη να πραγματοποιηθεί την περασμένη Κυριακή, αλλά καθαρά τεχνικοί λόγοι, συνέβαλαν στην αναβολή της παράστασης κατά μία εβδομάδα.
Αξιοσημείωτη πάντως, υποδηλώνοντας το φαιδρό της υποθέσεως, είναι η απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της Λουτράκι Α.Ε., που απεφάσισε και προσδιόρισε το κόστος χρήσης της αίθουσας στα € 500 ανά παράσταση, κατόπιν εισήγησης εκλεκτού του Κώωτση. Τυχαίο;..
Οι εγκέφαλοι που εισηγήθηκαν το τιμολόγιο, έχουν κάνει αναλυτική μέτρηση του κόστους λειτουργίας για τρεις ή τέσσερις ώρες του «Αλεξάνδρειου» Συνεδριακού Κέντρου ή το πλαφόν μπήκε αυθαίρετα για να υποστεί δίωξη ο πολιτισμός και η παιδική θεατρική σκηνή που ιδρύθηκε από τον Μιχάλη Δρίτσα και μπροστά του νοιώθει νάνος πολιτικά, ι Κώωτσης;
(291111)




ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΒΡΑΔΙΕΣ ΚΕΦΙΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΣΤΟ ΚΑΦΕ
«ΠΗΓΗ» ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΠΕΤΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ

Μοναδικές βραδιές διασκέδασης και κεφιού απολαμβάνουν τις τρεις τελευταίες εβδομάδες μέχρι πρωίας, όσοι τυχεροί βρίσκονται στο καφέ «Πηγή».
Αιτία; Ο μοναδικός στην Κορινθία, μετρ του είδους, Πάνος Πετράκης, ο οποίος είναι έντονα ανανεωμένος, αλλά και αποφορτισμένος, δημιουργώντας κέφι που κτυπάει κόκκινο.
Μ’ ένα ρεπερτόριο, αυτός και οι συνεργάτες του, επιλεκτικά διαρθρωμένο και τα τραγούδια ένα προς ένα για να δημιουργούν και να αυξάνουν το κέφι, συμβάλλουν ο κόσμος να ξεφύγει για λίγη ώρα από τα προβλήματα της καθημερινότητας.
Μαζί με τον Πάνο Πετράκη και τρεις καλές φωνές Ηρώ Λεύκου, Στέφανος Γουναράς και Άννα Βασιλακοπούλου που επίσης κάνουν τα πάντα για να διασκεδάσει και να το απολαύσουν οι πολυπληθείς φίλοι τους που γεμίζουν κάθε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ το μαγαζί.
(291111)
Return top