Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΠΑΤΑΣ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΤΟΥ ΚΩΩΤΣΗ
ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΝΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ! ΕΚΕΙΝΟΣ ΘΕΛΕΙ;

Όταν αγαπάς πραγματικά τον τόπο σου, έχεις όραμα, καταβάλλεις προσπάθειες να τον ωφελήσεις, χωρίς απαραίτητα να κινείσαι υπό ιδιοτελείς σκοπιμότητες, που αυτό άλλωστε, μπορεί να το κάνει ο κάθε τυχάρπαστος που οι συνθήκες τον ευνόησαν κι εμπλέκεται στα πολιτικά πράγματα.
Ο λόγος για το φιλοξενούμενο συχνά πυκνά από το loutraki-press με την αρθρογραφία του επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών Λουτρακίου για την έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Δημήτρη Καραπατά.
Το πάθος του για κάτι που πιστεύει, έχει προκαλέσει ιδιαίτερες εντυπώσεις κι αυτό το γνωρίζει πολύ καλά και ο ίδιος ι Κώωτσης, όταν προεκλογικά ο Δημήτρης Καραπατάς του έκλεινε τη μία μετά την άλλη τις συναντήσεις με προσωπικότητες, άλλοτε για να αποκτήσει ενημέρωση και γνώση που δεν διέθετε για το συγκεκριμένο έργο κι άλλοτε ως υποψήφιος δήμαρχος να διατρανώσει την προεκλογική του πίστη για την κατασκευή του συγκεκριμένου έργου.
Παρά το γεγονός ότι ι Κώωτσης βοηθήθηκε τα μάλλα από τον Δημήτρη Καραπατά για να εκλεγεί δήμαρχος επειδή τον πίστεψε, από την εκλογή του, του γύρισε την πλάτη, με συνέπεια ο επικεφαλής της Πρωτοβουλίας να τρέχει σχεδόν ολομόναχος για την προώθηση του έργου.
Το πείσμα και το πάθος έφθασαν ως ερώτηση και στο Ευρωκοινοβούλιο, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να λέει ότι το έργο θα χρηματοδοτηθεί εξ’ ολοκλήρου. Έμενε λοιπόν να εξευρεθεί το ποσό για την εκπόνηση της μελέτης. Για μεγάλο χρονικό διάστημα χτυπάει πόρτες, προκαλεί με τις παρεμβάσεις του ερωτήσεις βουλευτών στο Κοινοβούλιο και ψάξε - ψάξε βρήκε τελικά και τον τρόπο -όχι έναν αλλά τρεις- για τη δωρεάν χρηματοδότηση της συγκεκριμένης μελέτης.
1 Το πρόγραμμα «Τζέσικα», το οποίο επί της ουσίας αποτελεί έναν μηχανισμό μόχλευσης των πόρων του ΕΣΠΑ για αναπτυξιακά έργα.
2 Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Γραμμή 700», από το οποίο αντλούνται πόροι για μελέτες. Υπογραμμίζεται ότι είχαν αντληθεί οι πόροι για το διευρωπαϊκό άξονα V, τμήμα του οποίου είναι η γραμμή Αθήνα Πάτρα, ενώ ως υποσύνολο μπορεί να χρηματοδοτηθεί η γραμμή Ισθμός Λουτράκι.
Επισημαίνεται ότι μέσω αυτού του προγράμματος για την κατασκευή της παρακαμπτηρίου γραμμής, Ισθμός - Λουτράκι είχαν δεσμευθεί το 2005 κονδύλια ύψους € 10 εκατ.
3 Η απευθείας ένταξη στο ΕΣΠΑ, ως μελετοκατασκευή, γεγονός που διασφαλίζει και προσπερνάει τις οποιεσδήποτε αρνητικές εξελίξεις.

Ο Δημήτρης Καραπατάς, με το πάθος του και το πείσμα του για τα οφέλη που θα προκύψουν για τον τόπο από το συγκεκριμένο συγκοινωνιακό μέσο, δίνει στην κυριολεξία στο πιάτο του Κώωτση έτοιμο ένα ουσιαστικότατο και σημαντικότατο έργο υποδομής και ανάπτυξης για τον τόπο, η κατασκευή του οποίου δεν θα απαιτήσει από δημοτικό χρήμα ούτε ένα ευρώ.
Όλα πλέον περνάνε στο χέρι του Κώωτση, αν θέλει τελικά να προωθήσει το συγκεκριμένο έργο χωρίς να δαπανήσει από τα ταμεία του δήμου ένα ευρώ, δεδομένου ότι μέχρι σήμερα δεν πείθουν οι πράξεις του για τις προεκλογικές του προθέσεις και εξαγγελίες. Αν δεν προχωρήσει, θα πρέπει να αναλάβει και τις ευθύνες του και να πείσει ότι δεν καθοδηγείται από συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα, χωρίς αυτό απαραίτητα να σημαίνει ότι ο ίδιος έχει οικονομικό συμφέρον ή έχει πραγματοποιήσει συναλλαγή;
Να επισημανθεί ότι υπέρ της κατασκευής του προαστιακού σιδηροδρόμου και της έλευσής του στην πόλη του Λουτρακίου, έχουν ταχθεί ο Κορίνθιος υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Μπεγλίτης, ο βουλευτής Κορινθίας της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Κόλλιας, ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης και ο αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Γιώργος Δέδες.

Φυσικά, όλοι οι φορείς της πόλης, σωματεία, σύλλογοι, οι περισσότεροι από δύο χιλιάδες δημότες, ενώ υπάρχει και η ειλημμένη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου για την υλοποίηση του έργου με τερματικό σταθμό στην Αιγαίου, στάση στην οδό Παπανικολάου, ένα σταθμό μετεπιβίβασης με τον αρτηριακό άξονα στην ευρύτερη περιοχή της Διώρυγας, στη θέση Παράδεισος - Φιλοθέη, προκειμένου να εξυπηρετεί το Λουτράκι από και προς Πάτρα, καθώς επίσης και τους επιβάτες της Βορειοανατολικής και Ανατολικής Πελοποννήσου.
(311011)
Return top