ΚΟΥΙΖ

Τι σημαίνουν, ποιος μπορεί να ερμηνεύσει και σε τι αντιστοιχούν τα ποσά 168.040.000 δραχμές και 152.040.000 δραχμές;

(171011)




Είπαν…

«Σε ασφυκτικό κλοιό μπαίνουν από σήμερα οι υπάλληλοι της Ιάσωνος, αφού δύο δημοτικοί σύμβουλοι από το συνδυασμό Με τους συγγενείς, με τους Φίλους, με τα Συμφέροντα Μπροστά και οι Πολίτες Πίσω, τοποθετούνται άτυπος προσωπάρχης ο ένας και βοηθός του ο δεύτερος, με σκοπό να παρακολουθούν αν οι εργαζόμενοι τηρούν το ωράριο εργασίας ως οφείλουν.»

Αξιοπερίεργο είναι, ότι ο πρώτος προ ημερών, «έθαβε» το δεύτερο στον Κώωτση, ισχυριζόμενος ότι η συμπεριφορά του και η παρελκυστική τακτική του, τους εκθέτει. Τώρα, πώς γίνεται, αυτόν που «έθαβε» προ ημερών να το δέχεται βοηθό του, αυτά μόνον σ’ αυτό το συνδυασμό μπορούν να συμβούν!
(171011)




Ο ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΣ ΚΩΩΤΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ CHCL, ΤΟΝ ΟΔΗΓΕΙ
ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΔΕΙΝΑ!

Τις χειρότερες δυνατές επιλογές και χειρισμούς που βγάζουν μάτια, έχει κάνει μετά τον Ιούλιο, έναντι της Club Hotel Loutraki S.A. ι Κώωτσης, δεδομένου ότι από μόνος του επέλεξε να εκτροχιασθεί από τους αρχικούς σχεδιασμούς, με επαπειλούμενο τον κίνδυνο να παρασύρει τη Λουτράκι Α.Ε. και κατ’ επέκταση το δήμο Λουτρακίου, σε μια ατέρμονη καταστροφή!
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι η συντριπτική πλειοψηφία πολιτικών προσώπων σε συζητήσεις, απροκάλυπτα, σε κάθε μικρή ή μεγάλη ομήγυρη, χαρακτηρίζουν από τα πεπραγμένα του τον Κώωτση, επικίνδυνο άτομο!

Αξιοσημείωτο είναι, ότι τα εν λόγω πολιτικά πρόσωπα, δεν διαθέτουν και δεν έχουν γνώση της λεγόμενης εσωτερικής πληροφόρησης του τρόπου διοικείν και αποφασίζειν σε κρίσιμα θέματα του τόπου.
Η ακολουθούμενη μέχρι σήμερα τακτική του Κώωτση, η οποία σε καμία περίπτωση δεν είναι άσκηση πολιτικής, έχει ως συνέπεια είτε να χάνονται μεγάλες και μοναδικές ευκαιρίες - € 500.000 για το τεχνικό λύκειο από το ΕΣΠΑ, είτε εισακούγοντας και υιοθετώντας κάκιστες συμβουλές, να δρομολογούνται δυσοίωνες εξελίξεις για τον «Καλλικρατικό» δήμο Λουτρακίου.
Το μοναδικό σφυροκόπημα από την αντιπολίτευση που δέχθηκε ι Κώωτσης την περασμένη Πέμπτη στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου -διακινδυνεύεται η πρόβλεψη ότι σε λίγο διάστημα αυτό θα ωχριά έναντι αυτών που έπονται- ανάδειξε τις παθογένειες των χειρισμών του προέδρου της Λουτράκι Α.Ε., τόσο ως προς τη γνωμοδότηση Τσοβόλα, όσο και στη στάση που ακολούθησε με το αυθαίρετο και καθ’ υπέρβαση των καθηκόντων αίτημά του, έναντι του διαχειριστού της Club Hotel Casino Loutraki Αντώνη Στεργιώτη για την αποπομπή ή αντικατάστασή του. Μια ενέργεια που δεν διαθέτει νομικό έρεισμα, καθ’ ότι δεν είχε χειροπιαστή απόφαση είτε γενικής συνέλευσης της Λουτράκι Α.Ε., είτε αποδεικτικά στοιχεία ποινικών παραβάσεων κι αδικημάτων βάσει των οποίων ζημιώθηκαν η CHCL και κατ’ επέκταση η Λουτράκι Α.Ε., με τα οποία θα προσέφευγε στη γενική συνέλευση για τη λήψη της συγκεκριμένης απόφασης.
Χαρακτηριστική είναι η επισήμανση του επικεφαλής της Αδέσμευτης Δημοτικής Κίνησης Παύλου Παύλου, ο οποίος σκόπιμα δεν το τράβηξε, απλά προειδοποίησε τον Κώωτση του συνέστησε -να μη μιλάει ως άπειρο παιδί- να προσέχει, λόγω της ανεπίτρεπτης επέμβασής του στα εσωτερικά της άλλης εταιρείας, ενώ με μεγάλη επιφύλαξη του επεσήμανε, μήπως ο ένας από τους δύο επενδυτές τον χρησιμοποιήσει εναντίον του άλλου ή των άλλων, σπεύδοντας να διευκρινίσει ότι δεν εννοεί ότι ένα τέτοιο ενδεχόμενο γίνεται στην παρούσα φάση.
Οι σχεδόν δέκα μήνες του Κώωτση, με αποκορύφωμα αυτό που έγινε την περασμένη Δευτέρα στο περιθώριο του πλαισίου του διαχειριστικού συμβουλίου, δείχνουν σαν να έχει διαλέξει στρατόπεδο κι εμπλέκεται σε μια διένεξη από την οποία πρέπει να απέχει επιδεικτικά, αλλά παράλληλα να έχει πλήρη κι αναλυτική γνώση της εξέλιξής της.
Η δημιουργία μετώπου, άσχετα με το αποτέλεσμα της διένεξης, δεν είναι πρώτα απ’ όλα προς όφελος και δεν υπηρετεί τα συμφέροντα της Λουτράκι Α.Ε. Όταν μάλιστα, γνωρίζει πολύ καλά και από πρώτο χέρι, σύμφωνα με τους λογιστικούς υπολογισμούς που πραγματοποίησε ο αντιπρόεδρος της Λουτράκι Α.Ε. Δημήτρης Λογοθέτης, ότι υπάρχει έντονο και ουσιαστικό πρόβλημα ρευστότητας και δεν είναι αποκύημα αρρωστημένης φαντασίας, το ενδεχόμενο η CHCL να αδυνατεί να καταβάλλει στους επόμενους τρεις μήνες υποχρεώσεις που διασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία της!
Με την εν εξελίξει λυσσαλέα διαμάχη Yigal Zilka και Moshe Bublil, ι Κώωτσης κανονικά θα πρέπει να προσδοκά την εκτόνωσή της, γιατί διαφορετικά απειλείται όλο αυτό το οικοδόμημα να καταρρεύσει αύτανδρο, προκαλώντας μεγάλα ρήγματα και στην κοινωνική συνοχή του δήμου Λουτρακίου και ειδικότερα της πόλης του Λουτρακίου.
Ι Κώωτσης, σε τούτη εδώ την κρίσιμη φάση, θα πρέπει να κρατά ουδέτερη στάση και να τηρεί τις δέουσες αποστάσεις ένθεν κι ένθεν των δύο πλευρών της διένεξης, ενώ δεν θα πρέπει να επιζητεί αντιμετώπισή του για αιτήματα που δεν στηρίζονται σε καμία απολύτως λογική, όπως για παράδειγμα όταν επιδιώκει συνάντηση με τους μεγαλομετόχους της Club Hotel Loutraki S.A., όταν αρμόδιο όργανο είναι το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας και ο νόμιμος εκπρόσωπός του πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Αντώνης Στεργιώτης.
Εκ των πραγμάτων, επίσημα, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, το πρόσωπο με το οποίο θα συνομιλήσει ι Κώωτσης, είναι μόνον ο Αντώνης Στεργιώτης, ενώ οποιαδήποτε άλλη συνάντησή του, η οποία είναι ανεπίσημη, χωρίς αρμοδιότητα και ούτε δεσμευτική, μπορεί να παρεξηγηθεί και είναι εν τούτοις επικίνδυνη, γιατί κανείς δεν μπορεί να προεξοφλήσει μετά βεβαιότητας το αποτέλεσμα μιας τέτοιας δικαστικής διένεξης.
Εγκληματικοί, από λάθος συμβουλές κι ενδεχόμενες παρασκηνιακές συμφωνίες, είναι οι χειρισμοί του Κώωτση και στη γνωμοδότηση Τσοβόλα, που απεμπολούν ως ώρας τα συμφέροντα της Λουτράκι Α.Ε. καθ’ ότι δεν ακολουθείται η ενδεδειγμένη και προτεινόμενη διαδικασία. Το κυριότερο δε είναι ότι δεν προσήλθε το διάλογο για τη διερεύνηση, συζήτηση κι αντιμετώπιση του συγκεκριμένου θέματος και κατόπιν να προσφύγει στη Δικαιοσύνη. Ενέργειες και πρωτοβουλίες που περισσότερο δημιουργούν και προκαλούν κάθε είδους ερωτήματα και υποψίες.
Παράλληλα, όλα δείχνουν, ότι ο «συγγενής» - κουμπάρος -τον οποίο απέρριπτε κι απαξίωνε μετά βδελυγμίας- θα συνεχίσει να ενεργό μέλος παρά τον Κώωτση, σε δεύτερο πλέον ρόλο, μετά τις εγκληματικές ενέργειες που έχουν γίνει με αφορμή τους χειρισμούς της γνωμοδότησης Τσοβόλα, από τον επικεφαλής του συνδυασμού «Με τους Συγγενείς, με τους Φίλους, με τα Συμφέροντα Μπροστά και οι Πολίτες Πίσω», Κώωτση.

(171011)




Η ΜΕΤ ΟΠΕΡΑ EΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ
ΜΕΣΟΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ


Ένα μοναδικό πολιτιστικό γεγονός, πλούσιο και κορυφαίου ποιοτικού επιπέδου σε καλλιτεχνική ερμηνεία που είχαν την τύχη να απολαύσουν από τους συντελεστές της παγκοσμίου φήμης κι αναγνώρισης Metropolitan Opera Theatre, όσοι παραβρέθησαν το Σάββατο το Βράδυ στο «Αλεξάνδρειο» Συνεδριακό Κέντρο, έστω και τηλεοπτικά.
Ωστόσο, αυτό το μοναδικό γεγονός, δεν έτυχε της ανάλογης ανταπόκρισης όχι μόνο από το κοινό της Κορινθίας ειδικότερα, αλλά και από το κοινό της Ανατολικής και Κεντρικής Πελοποννήσου, γενικότερα.
Σίγουρα, η κλασική μουσική με την όπερα και το μπαλέτο, απευθύνονται σ’ ένα εκλεπτυσμένο και υψηλών απαιτήσεων κοινό, που όταν δεν απολαμβάνουν τα φώτα της δημοσιότητας, δεν τυγχάνουν και της ανάλογης ανταπόκρισης της πλατιάς μάζας.
Το προχθεσινό έργο, το πρώτο στον κύκλο των έντεκα παραστάσεων της Met Opera, η Anna Bolena του Donizetti σε σκηνοθεσία του David McVicar, είναι ένα έργο λιγότερο φημισμένο από το Don Giovanni που ακολουθεί ή την Traviata με την οποία κλείνει ο κύκλος των παραστάσεων κι ενδεχομένως αυτός να ήταν κι ένας από τους λόγους που δεν υπήρξε μεγάλη ανταπόκριση.
Αξίζει να επισημανθεί ότι μεγάλη διευκόλυνση, ώστε να γίνεται πιο εύκολα αντιληπτό το έργο, παρεχόταν από τον υποτιτλισμό του σεναρίου σύμφωνα με την ερμηνεία των καλλιτεχνών.

Η υπόθεση του έργου της Anna Bolena
Το έργο εκτυλίσσεται στην Αγγλία, το πρώτο μισό του 16ου αιώνα.
Το άστρο της Βασίλισσας Άννας δύει, καθώς ο Βασιλιάς Ερρίκος Η΄ ερωτεύεται μια άλλη γυναίκα. Στο κάστρο του Ουίνδσορ, η Άννα εξομολογείται στην έμπιστή της και κυρία των τιμών, Τζέιν Σέιμουρ, τις ανησυχίες της.
Ο υπηρέτης της, Σμέτον, τραγουδάει ένα τραγούδι που της θυμίζει την ευτυχία της πρώτης της αγάπης, την οποία παράτησε για να παντρευτεί τον βασιλιά.
Η Τζέιν, η οποία στην πραγματικότητα είναι η νέα ερωμένη του βασιλιά, νιώθει ενοχές για την προδοσία της. Ο Ερρίκος της υπόσχεται γάμο και δόξα, αλλά εκείνη ταράζεται από τις απειλές του για το μέλλον της Άννας. Συνειδητοποιεί ότι είναι πολύ αργά να κάνει πίσω.
Ο λόρδος Ρικάρντο Πέρσι, πρώην εραστής της Άννας, επιστρέφει από την εξορία κατόπιν εντολής του βασιλιά. Όταν ρωτάει τον Λόρδο Ροσφόρ, τον αδερφό της βασίλισσας Άννας, για εκείνη, παίρνει αόριστες απαντήσεις.
Ο Πέρσι παραδέχεται ότι είναι δυστυχισμένος από τότε που έχασε την Άννα.
Ο βασιλιάς καταφθάνει με το κυνηγετικό άγημα, ακολουθούμενος από την Άννα και τις κυρίες των τιμών. Χαιρετά τη σύζυγό του παγερά και στη συνέχεια λέει στον Πέρσι ότι οφείλει στη βασίλισσα την αθώωση του και αυτήν πρέπει να ευχαριστεί. Στην πραγματικότητα, είχε δώσει εντολή να επιστρέψει ο Πέρσι με σκοπό να στήσει μια παγίδα στην Άννα. Διατάζει έναν από τους αξιωματικούς του να κατασκοπεύει το ζευγάρι.
Ο Σμέτον που είναι ερωτευμένος με τη βασίλισσα, κατευθύνεται προς τα διαμερίσματά της για να επιστρέψει μια μινιατούρα της που της είχε κλέψει. Κρύβεται όταν εμφανίζονται η Άννα με τον Ροσφόρ, ο οποίος πείθει την αδερφή του να επιτρέψει την είσοδο στον Πέρσι. Ο Πέρσι έρχεται και της εξομολογείται ότι συνεχίζει να την αγαπά. Η Άννα παραδέχεται ότι ο βασιλιάς τη μισεί, αλλά παραμένει ακλόνητη και παρακαλεί τον Πέρσι να αναζητήσει μια άλλη γυναίκα άξια της στοργής του. Τη στιγμή που υψώνει το σπαθί του και απειλεί ότι θα αυτοκτονήσει, εμφανίζεται ο Ερρίκος. Ο Σμέτον, ενώ διακηρύσσει την αθωότητα της βασίλισσας, ρίχνει κατά λάθος τη μινιατούρα, δίνοντας στον βασιλιά απόδειξη για την δήθεν απιστία της. Η Άννα, ο Πέρσι και ο Σμέτον συλλαμβάνονται.
Η Άννα βρίσκεται έγκλειστη στα διαμερίσματά της στο Λονδίνο. Η Τζέιν της λέει ότι μπορεί να αποφύγει την εκτέλεση αν ομολογήσει τον έρωτά της για τον Πέρσι, ώστε να επιτραπεί στον βασιλιά να ξαναπαντρευτεί, αλλά η Άννα αρνείται και καταριέται τη γυναίκα που θα τη διαδεχθεί. Η Τζέιν ομολογεί ότι αυτή η γυναίκα είναι η ίδια. Συγκλονισμένη η Άννα την διώχνει, αλλά στη συνέχεια ενδίδει στα απεγνωσμένα παρακάλια της Τζέιν, που επιμένει ότι το φταίξιμο είναι του βασιλιά και όχι δικό της.
Ο Σμέτον, σε μια αποτυχημένη προσπάθεια να σώσει τη ζωή της Άννας, ψευδομαρτυρεί λέγοντας ότι ήταν εραστής της βασίλισσας. Όταν η Άννα και ο Πέρσι εμφανίζονται μπροστά στο συμβούλιο, η Άννα λέει στον βασιλιά ότι είναι έτοιμη να πεθάνει, αλλά τον ικετεύει να την απαλλάξει από την ταπείνωση μιας δίκης. Ο Πέρσι ισχυρίζεται ότι αυτός και η Άννα ήταν παντρεμένοι πριν γίνει σύζυγος του βασιλιά. Τους απομακρύνουν. Η Τζέιν ικετεύει τον Ερρίκο για τη ζωή της Άννας, αλλά αυτός την διώχνει. Το συμβούλιο αποφαίνεται τη διάλυση του βασιλικού γάμου και η Άννα και οι συνένοχοί της καταδικάζονται σε θάνατο.
Η Άννα, σε κατάσταση παραληρήματος, φαντάζεται τον εαυτό της την ημέρα του γάμου της, μετά ανακαλεί στη μνήμη της τον νεανικό της έρωτα για τον Πέρσι. Όταν ηχούν καμπάνες και κανονιοβολισμοί, αναγγέλλοντας τον νέο γάμο του βασιλιά, βρίσκει ξαφνικά τα λογικά της.
Καταριέται μανιασμένη το βασιλικό ζεύγος και φεύγει για να αντιμετωπίσει την εκτέλεσή της.
Τον πρωταγωνιστικό ρόλο ενσάρκωσε η διεθνούς φήμης σοπράνο Anna Netrebko, ενώ την αντίζηλό της Τζέιν (Τζιοβάνα) Σέιμουρ υποδύθηκε η επίσης σοπράνο Ekaterina Gubanova. Στο ρόλο του βασιλιά Ερρίκου ο τενόρος Ildar Abdrazakov, του λόρδου Ρικάρντο Πέρσι ο τενόρος Stephen Costello και του ερωτευμένου Μαρκ Σμέτον η mezzo soprano Tamara Mumford.
Τα σκηνικά ήταν του Robert Jones, τα κοστούμια του Jenny Tiramani, η χορογραφία του Andrew George και ο φωτισμός του Paule Constable.
Την ορχήστρα διηύθυνε ο διάσημος Marco Armiliato.
Πάντως, απαιτείται η εγκατάσταση καλύτερων ηχητικών μηχανημάτων, δεδομένου ότι τέτοιου είδους παραστάσεις, επιβάλλουν ήχο άριστης ποιότητας.

Αναγκαία και η εμπλοκή του «Προμηθέα»
Όταν θέλεις να κάνεις πολιτισμό η έμφαση και η ανάδειξη αυτών των γεγονότων, τα οποία άλλωστε είναι από τις κορωνίδες του, επιδεικνύουν αν μη τι άλλο, ότι κινείσαι προς την ορθή κατεύθυνση.
Άποψη του γράφοντος είναι ότι δεν πρέπει να απογοητευθεί κανείς από τη χαμηλή ανταπόκριση, αλλά αντίθετα να στηριχθεί και να προωθηθεί με μεγαλύτερη έμφαση το συγκεκριμένο γεγονός, όπως κι άλλα που ενδεχομένως να παρουσιασθούν στο άμεσο μέλλον.
Το δραματικό έλλειμμα που παρουσιάζεται σε ποιότητα ανθρώπων υποστήριξης του Κώωτση, αναδεικνύεται σ’ όλα τα μέτωπα, δεδομένου ότι από το συγκεκριμένο γεγονός θα έπρεπε να εμπλέκεται ουσιαστικά, ο Δημοτικός Οργανισμός Πολιτισμού Αθλητισμού και Περιβάλλοντος ο «Προμηθέας», καθ’ ότι είναι ο αρμόδιος φορέας ανάπτυξης και προώθησης του Πολιτισμού στον τόπο.
Ακούσθηκαν πολλά, από ανθρώπους της δημοτικής αρχής, οι οποίοι κατηγορούσαν την αντιπολίτευση ότι δεν ανταποκρίθηκε στην πρεμιέρα αυτού του γεγονότος. Η όπερα είναι ένα καλλιτεχνικό γεγονός που έχει συγκεκριμένο ακροατήριο και δεν είναι δυνατόν να καθηλώσεις κάποιον να παρακολουθήσει μία παράσταση με την οποία δεν έχει σχέση και δεν του πάει. Σ’ ένα πολιτιστικό γεγονός δεν κάνεις αντιπολίτευση. Ασκείς κριτική.
Ωστόσο, το απογοητευτικό κι απαράδεκτο ήταν ότι απουσίαζε η συντριπτική πλειοψηφία του διοικητικού συμβουλίου του «Προμηθέα», σε αντίθεση με τα μέλη της «Εκτός Αθηνών» -τα οποία πυροβολούνται από άσχετους με τον Πολιτισμό- που ήταν σχεδόν στο σύνολό τους παρόντα.
Αξιοσημείωτη ήταν και η απουσία του τέως προέδρου του Πνευματικού Πολιτιστικού Κέντρου Λουτρακίου Μιχάλη Δρίτσα, ο οποίος αν κι επέδειξε ότι επί των ημερών του ο πολιτισμός στο Λουτράκι ωθήθηκε προς την ορθή κατεύθυνση, εν τούτοις, φάνηκε μικρόψυχος δίνοντας δια της απουσίας του την αίσθηση ότι τον εννοεί ala carte.
Αξιοσημείωτη ήταν και η παντελής απουσία της Club Hotel Casino Loutraki, η οποία έχει συνηθίσει την τοπική κοινωνία στο «όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη», ενώ στην προκειμένη περίπτωση επέδειξε τη δυσφορία της προς το πρόσωπο προφανώς του Κώστα Λογοθέτη και δεν είναι απίθανο να δούμε να απέχει στο άμεσο μέλλον κι από άλλες πολιτιστικές δραστηριότητες.
Εκτός πλέον, αν για το διαχειριστή της CHCL πολιτισμός είναι μόνο οι ανασκαφές, και οι πέτρες που αναδεικνύονται από την αρχαιολογική σκαπάνη. Τότε όμως, γιατί δεν επιδιώκει την ανέλκυση, προστασία και αναστήλωση του Αρχαίου Διόλκου; Θα μπει στον κόπο να το απαντήσει στην ουσία του ο Αντώνης Στεργιώτης, χωρίς να επικαλεσθεί την προσχηματική, κατευθυνόμενη κι ενδεχομένως αργυρώνητη απόφαση του ΚΑΣ;

(171011)




ΤΟ ΕΡΓΟ «ΩΣ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ» ΑΝΕΒΑΖΕΙ Η ΠΑΙΔΙΚΗ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ

Το θεατρικό έργο «Ως την άκρη του ονείρου» ανεβάζει για τριάντα θεατρικές παραστάσεις ανεβάζουν η Παιδική Θεατρική Σκηνή Λουτρακίου, σε συνεργασία με την μη κερδοσκοπική εταιρεία -που έχει πυροβοληθεί από τους αδαείς της δημοτικής αρχής και τα εξαπτέρυγά της, όσο κανείς άλλος- Εκτός Αθηνών.
Πρόκειται για ένα μουσικοχορευτικό έργο σε σκηνοθεσία του Λουτρακιώτη Άγγελου Βλάσση, σενάριο Κέλλυς Σταμουλάκη και μουσική Λαβρέντη Μαχαιρίτσα, που έχει ανεβάσει και το θέατρο Περοκέ της Αθήνας έχοντας κόψει χιλιάδες εισιτήρια.
Στη σκηνή του «Αλεξάνδρειου» Συνεδριακού Κέντρου θα ανέβει για τους μήνες Δεκέμβριο, Ιανουάριο κι αρχές Φεβρουαρίου και στη συνέχεια θα φύγει σε περιοδεία σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.
(171011)




ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΗ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Η ΕΝΤΟΝΗ ΜΥΡΩΔΙΑ ΑΠΟ ΘΕΙΑΦΙ

Πάρα πολλά είναι τα παράπονα που δέχθηκε το loutraki-press από κατοίκους του κεντρικού Ανατολικού Λουτρακίου, αλλά και βορειοανατολικών οικισμών, για την αποπνικτική μυρωδιά θείου που εισπνέουν, πάρα πολλές φορές τις βραδινές ώρες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, θα εξετάσουν τη δυνατότητα συντονισμού και προσφυγής στις αρμόδιες υπηρεσίες της περιφέρειας Πελοποννήσου και του αρμόδιου υπουργείου περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής, προκειμένου να αντιμετωπισθεί το θέμα.

(171011)




ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ ΟΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ
ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ - Λ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ

Στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων προκειμένου να αποδοθεί στους δικαιούχους που θα αναγνωριστούν με δικαστική απόφαση, έχει παρακατατεθεί το συνολικό ποσό που αφορά τις αποζημιώσεις των απαλλοτριωμένων ακινήτων του δρόμου Περαχώρας - Λίμνης Βουλιαγμένης και της νέας χάραξης τμήματος της επαρχιακής οδού Περαχώρας.
Δικαιούχοι αποζημίωσης είναι όσοι προέκυψαν από την εκκαθάριση της αναγκαστικής απαλλοτρίωσης για την εκτέλεση του έργο Βελτίωση - ανακαίνιση επαρχιακής οδού Περαχώρας - Λίμνη Βουλιαγμένης και τμήματος νέας χάραξης της επαρχιακής οδού Περαχώρας.

(171011)




ΟΙ ΟΙΚΙΣΤΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΩΝΗΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΕΣ ΤΟΥΣ


Συντονισμένη δράση προκειμένου να μειωθεί η τιμή ζώνης για τις εκτός σχεδίου περιοχές, που είναι και ο βασικός παράγοντας καθορισμού των προστίμων για την τακτοποίηση των αυθαιρέτων και μη κτισμάτων, αναλαμβάνουν οι σύλλογοι των οικιστών.
Πιο συγκεκριμένα οι Εξωραϊστικοί Σύλλογοι Λουτρακίου Φλοίσβος Αγ. Κωνσταντίνου, Άνω Καρμπουνάρι, Κατουνίστρα, Φιλοθέη και η Ομοσπονδία Εξωραϊστικών Συλλόγων που εκπροσωπεί 7 Συλλόγους, θα ζητήσουν από το δήμο Λουτρακίου να στηρίξει το αίτημά τους για τη μείωση της τιμής ζώνης που υπέβαλαν στο ΥΠΕΚΑ, επικαλούμενοι την οικονομική κρίση που πλήττει τα ελληνικά νοικοκυριά.
Οι προαναφερόμενοι σύλλογοι ξεκαθαρίζουν προς την πολιτεία ότι αν δεν γίνει αποδεκτό το αίτημά τους δεν θα μπορέσουν να προβούν στην τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων τους για την τακτοποίηση των κτισμάτων τους.

(171011)




Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ
ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΟΝ ΙΣΘΜΟ


Του Γιώργου Μπάκου*

Αγαπητέ Δημήτρη Καραπατά,
με τιμά η συνεχής αναφορά στο όνομα μου, και η αναγνώριση για την βαρύνουσα σημασία που εκπροσωπώ είτε σε θεσμικό ή σε προσωπικό επίπεδο.
Ως γνωστόν η διαφορετικότητα στο χιούμορ, μειώνει την κρίση επί της σάτιρας των άλλων. Ως τέτοιο λοιπόν θα εκλάβω την κριτική σου για την -κατά πολλούς- άκρως επιτυχημένη πρωταπριλιάτικη τοποθέτηση μου με την παρουσίαση των έργων του σταθμού του προαστιακού στο Λουτράκι. Ελπίζω να μπορεί να γίνει κατανοητό ότι όσο πιο σημαίνον το θέμα, τόσο επιτυχέστερη η σάτιρα, και πίστεψε με, το θέμα είναι σημαίνον για το Λουτράκι και τον δήμο.
Όσο για τα περί δήθεν αντιπαραθέσεων ή περί πολιτικού κόστους, τα διαβάζω και τα ακούω βερεσέ και εκ του περισσού. Ούτως ή άλλως, οι έως τώρα τοποθετήσεις μου στα δημοτικά και στα κοινοτικά συμβούλια, οι έως σήμερα εισηγήσεις και αποφάσεις στο συμβούλιο της δημοτικής κοινότητας, αλλά και οι δημόσιες ενυπόγραφες τοποθετήσεις μου μέσω του ιστολογίου που διαθέτω, επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα μου.
Θα το πω για μια ακόμα και τελευταία φορά. Η άποψη μου είναι ότι ο Προαστιακός θα πρέπει να έρθει στο Λουτράκι, και θα πρέπει να έχει και σταθμό στον Ισθμό για να εξυπηρετούνται οι δημότες των Ισθμίων, οι επισκέπτες της Διώρυγας και για να αναπτυχθεί περαιτέρω το «Αλεξάνδρειο» Συνεδριακό Κέντρο. Το αν θα είναι στον Ισθμό, επάνω στην Διώρυγα ή θα είναι κρεμαστή και θα κατεβαίνουμε με ανεμόσκαλα ή με τελεφερίκ, δεν είναι και ούτε θα υπάρξει δική μου δουλειά. Δουλειά μου είναι να εξυπηρετηθούν οι δημότες και να ελέγξω, αλλά και να βοηθήσω την εξουσία για την υλοποίηση της προεκλογικής δέσμευσης.
Όλα τα υπόλοιπα τα θεωρώ ως θέμα προς λαϊκή κατανάλωση, αφού οι μελέτες, οι επιλογές, οι προτάσεις κλπ, θα είναι -και θα πρέπει να είναι- απόρροια της συνεργασίας των συγκοινωνιολόγων, των τεχνικών και επιστημονικών συνεργατών του ΟΣΕ, των δυνατοτήτων χρηματοδότησης, των γεωλόγων, και των τεχνικών υπηρεσιών του δήμου.
Το να κάνω εγώ τοποθετήσεις επί θεμάτων που δεν έχω γνωστικό αντικείμενο -δεν είμαι ούτε μηχανικός, ούτε τοπογράφος, ούτε συγκοινωνιολόγος, ούτε τεχνικός- και το να εγκαλούμαι γιατί μπορεί να είπα κατ’ ιδίαν ότι πρέπει να γίνει σταθμός στον Ισθμό, είναι ανήκουστο και δεν θα το δεχτώ επ’ ουδενί. Αν είναι να αρχίσω να παίρνω θέση για την δημόσια Υγεία αντί των ιατρών, και για τα κατά την άποψη μου μέτρα για την καταπολέμηση της ελονοσίας, αντί των ειδικών επιστημόνων.
Είναι η τελευταία φορά που θα αναφερθώ επί του θέματος, καθ’ ότι θεωρώ ότι έχει εξαντληθεί. Δεν μέμφομαι την προσπάθεια σου ούτε τις επιδιώξεις σου, το ενάντιο τις σέβομαι και το γνωρίζεις.

Σεβάσου όμως και εσύ την δική μου θέση κι άποψη.
Φιλικά.


* Ο Γιώργος Μπάκος, είναι πρόεδρος της δημοτικής κοινότητας Λουτρακίου.

(171011)




ΜΟΝΟΣ ΓΝΩΜΟΝΑΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ...

Του Δημήτρη Καραπατά*

Με αφορμή την απάντηση επί του άρθρου μου φίλτατε Γιώργο, εκ πρώτης ματιάς διακρίνω μια προσπάθεια απαλοιφής της αλήθειας για προφανείς σκοπούς που εδράζονται κατά την προσωπική μου γνώμη στο να μην έρθεις σε αντιπαράθεση με το δήμαρχο, αλλά και να μην έχεις ο ίδιος πολιτικό κόστος.
Ενδελεχής διερεύνηση στο κείμενο σου συνάγει αβίαστα τα παρακάτω συμπεράσματα:
Αναγνωρίζεις -και σε ευχαριστώ δημόσια- τον τίμιο και ανιδιοτελή αγώνα μου, αλλά και τις γνώσεις μου, οι οποίες πακτώνονται σε ειδικούς και στοιχεία, για ένα θέμα που έπρεπε να αποτελούσε την προμετωπίδα των προσπαθειών της δημοτικής σας αρχής.
Στο κείμενο σου που διάβασα μετά προσοχής, παραδέχεσαι ότι υπήρξαν προσωπικές συζητήσεις μεταξύ μας για το θέμα του προαστιακού. Συνεπώς, καμία προσπάθεια να μην υπηρετήσω την αλήθεια. Επίσης, έμμεσα παραδέχεσαι, ότι χωρίς να αναφερθείς σε τοπωνυμία και ως που να εκπονηθούν οι μελέτες και να υλοποιηθεί το έργο της σύνδεσης της πόλης του Λουτρακίου, πρέπει να φτιαχτεί ο σταθμός του Ισθμού.
Με αυτό τον τρόπο, έμμεσα, παραδέχεσαι άλλη μια φορά ότι υποστηρίζεις το Βασιλόπουλο και αυτό γιατί η μόνη μελέτη που βρίσκεται υπό εξέλιξη, όπως έχει απαντήσει πρόσφατα το υπουργείο, είναι αυτή του Βασιλόπουλου.
Επειδή δεν είσαι ειδικός κι ούτε έχεις ασχοληθεί διεξοδικά με το θέμα, και προς τιμή σου το παραδέχεσαι, σε παραπέμπω στις γραπτές θέσεις έγκριτων συγκοινωνιολόγων του ΕΜΠ που έχουν κατατεθεί στα πρακτικά του δημοτικού συμβουλίου από τον γράφοντα, καθώς και στη μελέτη που έχει εκπονήσει ο δήμος, αλλά και πως δικαιολογεί η τεχνική υπηρεσία την αναγκαιότητα κατασκευής κόμβου στην διακλάδωση των γραμμών του προαστιακού για Λουτράκι και όχι στον Βασιλόπουλο.
Διαβάζοντας λοιπόν τα παραπάνω, θα καταλήξεις στο συμπέρασμα που είναι «σταθμός Ισθμού στον κόμβο», με την κανονικοποίηση και ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης γραμμής ως το Λουτράκι και στάση στην οδό Παπανικολάου, ενώ η τερματική στάση θα γίνει στην οδό Αιγαίου. Όλα αυτά θα πρέπει να συμπεριληφθούν και να είναι αντικείμενο μίας και μόνης μελέτης.
Συνεπώς, το να κάνεις λόγο για δύο μελέτες, σαφέστατα εννοείς την υπό εξέλιξη στον Βασιλόπουλο. Το ορθόν φίλε Γιώργο είναι να ζητήσεις όχι άμεσα σταθμό στον Ισθμό, αλλά επανασχεδιασμό του έργου, όπως ζητάει η πόλη μέσω όλων των φορέων των δύο χιλιάδων πολιτών, της 303 απόφασης του δημοτικού συμβουλίου, όπως άλλωστε επισημαίνουν και πολιτικά πρόσωπα του νομού, μεταξύ των οποίων ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Μπεγλίτης και ο βουλευτής της Ν.Δ. Κώστας Κόλλιας.
Τη μεγαλύτερη ευθύνη, όμως, για το ότι δεν είσαι ενημερωμένος όχι μόνο εσύ αλλά και ολόκληρος ο συνδυασμός σου, τη φέρει ο ίδιος ο Κώστας ο Λογοθέτης. Κι αυτό, γιατί από τις αρχές του Δεκέμβρη, δύο φορές του πρότεινα να φέρω ομάδα συγκοινωνιολόγων στο Λουτράκι για να ενημερωθεί διεξοδικά ολόκληρη η δημοτική αρχή (μια και κανένας σας πλην των Νίκου Λόη και Παρασκευά Παύλου δεν είχε παραβρεθεί στη σημαντικότατη δημόσια ημερίδα που έγινε την 5-7-2009 και εξελίχθηκε σε δημοκρατική διαβούλευση) και ο δήμαρχος το αρνήθηκε.
Γιώργο Μπάκο, ως πρόεδρος της τοπικής κοινότητας του Λουτρακίου, τόσο εγώ, όσο και όλοι οι συμπολίτες μου που θέλουν τον προαστιακό στο Λουτράκι, θα θέλαμε πολύ να μην έμενες στα άρθρα σου μέσα από το μπλόγκ σου, αλλά ως θεσμικό όργανο να είχες αναλάβει ουσιαστικές δράσεις, όπως το να συνυπογράψεις την επιστολή που έστειλε ο Νίκος Λόης (ως πρόεδρος του τότε Πνευματικού Πολιτιστικού Κέντρου Λουτρακίου) στον υπουργό Μεταφορών. Αλλά εσύ δεν το έκανες.
Φίλε Γιώργο στην καθολική αντίδραση της πόλης ενάντια στους βουλευτές που προώθησαν στο κοινοβούλιο απόψεις που έρχονταν σε αντίθεση με αυτά που αποφάσισε μέσο τον δημοκρατικών διαδικασιών ο δήμος Λουτρακίου, να σου υπενθυμίσω ότι από το συνδυασμό σου, ούτε εσύ, αλλά και ούτε κανείς άλλος εκτός από τον συγχωρημένο Λάκη Τσούγκο, τον Νίκο Λόη και τον Παρασκευά Παύλου υπέγραψαν και καλούσαν τον δήμαρχο να υπερασπιστεί τα συμφέροντα και τις αποφάσεις της πόλης.
Σ’ όλα αυτά, ήρθε να προστεθεί την πρώτη Απριλίου ο χλευασμός του έργου του προαστιακού στο μπλόγκ σου. Από το μετερίζι του δημοκρατικού διαλόγου, οι προτάσεις σου για την αξιοποίηση κτιρίων μέσω του προαστιακού, όπως του συνεδριακού κέντρου στον Ισθμό. είναι θεμιτές, πλην όμως, είναι αίολες. Κι αυτό γιατί η δημιουργία σιδηροδρομικών έργων, πάντα πρέπει να έχει γνώμονα την εύρυθμη λειτουργία του σιδηροδρόμου και την εξυπηρέτηση των πολιτών κι όχι την αξιοποίηση σουπερ μάρκετ συνεδριακών κέντρων, καζίνο, ή άλλων κτηρίων.

* Ο Δημήτρης Καραπατάς είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών για την έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.

(171011)




ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ...

Σε όλες τις προσπάθειες που έχω κάνει να πηγαίνω σε βουλευτές του νομού, το θέμα να έχει φθάσει στην ολομέλεια του Κοινοβουλίου, επαφές με ευρωβουλευτές στο Ευρωκοινοβούλιο, στις συναντήσεις μου με ιδιαίτερο υπουργού, αλλά και στην επικοινωνία με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, η δημοτική αρχή πλην εξαιρέσεων έλαμψε δια της απουσίας της.
Συμπληρωματικά, με τα καταγγελλόμενα στο προηγούμενο άρθρο μου που αφορούσε τους Τάσο Φουντούκη και Κώστα Δόσχορη, είμαι αναγκασμένος να προβώ σε συμπληρωματικές καταγγελίες για να αποδείξω πως δεν θέλει η δημοτική σας αρχή να υλοποιηθεί το έργο του Προαστιακού τώρα, γιατί θα τερματίζει στην οδό Αιγαίου. Και με τις πράξεις δείχνετε, ότι θέλετε να γίνει, όταν χτιστεί το Λιβαδάκι, για να τερματίζει στην οδό Παπανικολάου, σε χώρο κοντά στο καζίνο.
Επικαλούμενος μαρτυρίες τρίτων, ο εκπρόσωπος Τύπου του δημάρχου Δημήτρης Σκλίας, έχει πολλάκις αναφέρει για το θέμα του προαστιακού ότι διίστανται οι απόψεις και πρέπει το θέμα να συζητηθεί. Ο αντιδήμαρχος του Κώστα Λογοθέτη, Θανάσης Μουζάκης, σε πρόταση μου να διαβαστεί από τον ίδιο στο δημοτικό συμβούλιο το κείμενο που είχε συνταχθεί και υπογραφεί από πολιτικά πρόσωπα όλων των δημοτικών παρατάξεων, των φορέων της πόλης, αλλά και από την Πρωτοβουλία Πολιτών Λουτρακίου για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, αρνήθηκε, λέγοντάς μου: «Δημήτρη εγώ δεν μπορώ. Βρες κανέναν άλλο».
Στενός συνεργάτης του Κώστα Λογοθέτη σε καφέ της λεωφόρου, αναφερόμενος στο όνομα μου μεταξύ των άλλων ύβρεων που εκστόμιζε, είπε χαρακτηριστικά ότι: «Δεν ξέρω τι λέω -για να εισπράξει πληρωμένες απαντήσεις από τους Χαράλαμπο Γεωργίου και Αθανάσιο Παπαθανασίου ότι ο Καραπατάς είναι ο μόνος που ξέρει τι λέει στο Λουτράκι για τον προαστιακό.
Ο ίδιος ο Κώστας Λογοθέτης, στην συνάντησή με τον περιφερειακό σύμβουλο των οικολόγων Λάμπρο Μπούκλη, ανέφερε ότι αντιδράνε συνεργάτες του γιατί θα έρχονται στην πόλη «ταπεράκια» δίνοντας την εσφαλμένη εντύπωση πως θα έρχεται με τον προαστιακό μόνο κακής ποιότητας κόσμος, χωρίς να λέει τα πλεονεκτήματα που θα αποκομίσει η πόλη από το εν λόγω έργο.
Φράσεις που δεν στέκουν στο στόμα δημάρχου, καθώς περιέχουν κοινωνικό ρατσισμό, αποκλεισμό και μπορεί να δημιουργήσουν φόβο στους πολίτες.
Το γραφείο Τύπου του δημάρχου με μια κατάπτυστη ανακοίνωση επιτέθηκε συλλήβδην σ’ όλους όσους έχουν ταχθεί υπέρ του προαστιακού.
Αμέσως μετά την εκλογή σας σαν δημοτική αρχή, ο Κώστας Λογοθέτης έκανε λόγο για δύσκολη οικονομική συγκυρία και ότι το έργο κοστίζει. Ήρθε, όμως, η κομισιόν να θρυμματίσει αυτούς τους ισχυρισμούς, καθώς επιβεβαιώνει τους ισχυρισμούς της Πρωτοβουλίας Πολιτών Λουτρακίου, ότι το έργο μπορεί αφενός να το χρηματοδοτήσει από ευρωπαϊκά κονδύλια και αφετέρου αποκαλύφθηκε πως δεν υπάρχει κανένα αίτημα που να συνοδεύεται από μελέτη. Μελέτη, που, όπως μας υποδείχθηκε στην περσινή συνάντηση με τον περιφερειάρχη για τον προαστιακό, με συντονισμένη κίνηση όλων των εμπλεκόμενων φορέων, (θεσμικών και μη) και με επικεφαλείς το δήμαρχο, αλλά και τη βοήθεια του αντιπεριφερειάρχη του νομού Γιώργου Δέδε και του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Μπεγλίτη, να ασκηθεί η κατάλληλη πίεση στο αρμόδιο υπουργείο για να χρηματοδοτηθεί η μελέτη που θα δρομολογήσει την ολοκλήρωση του έργου.
Αντί τού ορθού ο Κώστας Λογοθέτης πηγαίνει σε συναντήσεις με τον αρμόδιο υφυπουργό μόνος και εν κρυπτώ από τους ενδιαφερόμενους και δεν φτάνει αυτό… Αναγγέλλει, αναληθώς, την έλευση στο Λουτράκι υφυπουργών των Μεταφορών, χωρίς να έρχεται κανένας.
Προσθέστε, ότι όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας, ποιούν την νήσσαν στο δημοτικό συμβούλιο, παρά το καταγγελλόμενα μας. Από ποιο σημείο προκύπτει ότι οσυνδυασμός της πλειοψηφίας, πλην Νίκου Λόη και Παρασκευά Παύλου -ο οποίος οικιοθελώς έβγαζε φωτοαντίγραφα τις θέσεις των συγκοινωνιολόγων και τις μοίραζε προς ενημέρωση για να σας προστατέψει) θέλει σύσσωμη τον προαστιακό στο Λουτράκι;
Όλα τα απολύτως αληθινά και ευκολοαπόδεικτα περιστατικά, μαρτυρούν ένα και μόνο πράγμα: Ο συνδυασμός της πλειοψηφίας -πλην των προαναφερθέντων προσώπων- εμπαίζει συνειδητά, υποτιμά τη νοημοσύνη των πολιτών ξεθεμελιώνοντας τα νόμιμα δικαιώματά τους, όπως της μετακίνησης, της εργασίας και της αναβάθμισης της ποιότητας ζωής. Περιφρονεί το γεγονός ότι ένας από τους πυλώνες της εκλογικής της νίκης ήταν η υπόσχεση της απευθείας σύνδεσης του Λουτρακίου με το δίκτυο του προαστιακού.
Τυχόν απώλεια κι άρνηση της να υλοποιήσει την εν λόγω δέσμευσή της, θα της στοιχίσει την εκπόρθηση της από τον δημαρχικό θώκο.
Κατόπιν όλων των ανωτέρων, αβίαστα προκύπτει το προφανές. Υπηρετώ την αλήθεια και παραμένω σταθερά προσηλωμένος σ’ αυτήν.
Οι μεγάλες αμφιβολίες, πέφτουν στη σημερινή δημοτική αρχή.
Δημήτρης Καραπατάς
(171011)




Τα επώνυμα άρθρα, όταν δεν είναι υβριστικά, φιλοξενούνται αφιλοκερδώς, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η άποψη του συντάκτη τους εκφράζει και βρίσκει σύμφωνο είτε το ιστολόγιο, είτε το διαχειριστή του.
Π. Η.
Return top