ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΣΤΗ ΓΚΑΦΑ ΤΟΥ LOUTRAKI1 ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ


Αγαπητέ Γιώργο Μπάκο,
θα πρέπει -αν δεν το έχεις αντιληφθεί που μάλλον δεν το έχεις- να γνωρίζεις ότι δεν έχω ανάγκη ούτε να δανείζομαι εκφράσεις, ούτε να καπηλεύομαι ρεπορτάζ άλλων - τουλάχιστον η εικοσιεξαετής επαγγελματική σταδιοδρομία και το ήθος μου επιβάλλουν να αναφέρω την πηγή και το κάνω πάντοτε όπως κι εν προκειμένω όχι για την απόκτηση κύρους όπως θα φαντάζεσαι, ούτε να δανείζομαι αναρτήσεις άλλων για να αποκτήσω την προσοχή, πολύ δε χειρότερα να διαστρεβλώνω δημοσιεύματα για να δημιουργήσω εντυπώσεις για τον εαυτό μου.
Παράλληλα μα κανένα τρόπο δεν επιδιώκω την αυτοπροβολή και την επίδειξη μου, ως άλλωστε πράττεις με επιτιμητικό ύφος τόσο στη σημερινή σου ανάρτηση με τίτλο «Νέα διάψευση και διόρθωση άλλου ιστολογίου από τον Γ. Μπάκο», όσο και σε μία πρόσφατη «Επιστολή διόρθωση του Γ. Μπάκου προς το loutraki-press».

Εξάλλου, θα μπορούσα για αυτοπροβολή μου να βάζω κι εγώ τη φωτογραφία μου.
Δεν το κάνω. Κι όταν υπογράφω κάποιο κείμενο, το πράττω για να μην κατηγορηθώ ότι υποκρύπτομαι πίσω από την ανωνυμία που προσφέρει το ιστολόγιο κι όχι για να φαίνεται το ονοματεπώνυμό μου.
Επειδή και το σημερινό σου κείμενο αναδεικνύει διάθεση αυτοπροβολής κι επίδειξης σου για τη δημιουργία συζητήσεων κι εντυπώσεων, όχι μόνον αποκατάστασης της πραγματικότητας, αλλά ούτε στην κεραία περί αποκατάστασης και διόρθωσης, παραθέτω χαρακτηριστικά τι αναγράφεις στην ανάρτησή σου της 27ης Μαΐου 2011 και ώρας 11:39:
«2) Σε ποιά blogs βγήκαν πρώτα οι "διαρροές"; Στο δικό μου; Στου "συκοφάντη"; Στα δημοτικά σχόλια; Στο loutrakiblog;
Απλό είναι. Ανατρέξτε στις συναντήσεις και στις διαρροές, όταν ακόμα πραγματοποιούντο οι συναντήσεις. Σε ποιό blog βγήκαν πρώτα; Και αφού δεν είναι το δικό μου........ (μην σας τα δώσω μασημένα).»
Γνωρίζεις πάρα πολύ καλά, όπως άλλωστε το έχουμε συζητήσει και σχολιάσει κατ’ ιδίαν ότι ο Κώστας Λογοθέτης με αποκαλεί συκοφάντη.
Την ημέρα που δημοσιοποίησες την ανάρτησή σου, το ιστολόγιο για το οποίο αναφέρεσαι στη δήθεν διόρθωσή σου το gigenisloutrakiwtis, είχε ζωή μόλις δέκα ημερών και το κυριότερο δεν είχε προβεί σε καμία αποκάλυψη!
Γνωρίζεις πάρα πολύ καλά, ότι μόνιμο πρόβλημα στο 2ο όροφο της Ιάσωνος όπως άλλωστε το έχουμε συζητήσει, καλώς ή κακώς, είναι το loutraki-press και ο μόνιμος προβληματισμός είναι από πού γίνονται οι διαρροές γιατί δεν τις κάνουν οι ίδιοι και δεν είναι στην υπηρεσία τους;
Αλήθεια ή ψέματα;
Όσον αφορά αυτά που σου προσάπτουν, όπως αναγράφεις στο υστερόγραφό σου, ευθύνη δεν έχει το loutraki-press, αλλά θα πρέπει να αναρωτηθείς μήπως η ευθύνη ανήκει εξ’ ολοκλήρου σε σένα;

Υ.Γ.: Αν θες να κάνεις λογοπαίγνια ή οτιδήποτε άλλο, να προσέχεις να είναι πιο ευκρινή και πιο κατανοητά, για μην πέφτεις «θύμα» παρεξηγήσεων…
Νομίζω ότι η επιτιμητική διόρθωσή σου ήταν αναιτιολόγητη κι εκ του περισσού. Είναι η δεύτερη άκομψη φορά. Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού!
Λίγο τακτ δεν βλάπτει, αν και σε είχα διορθώσει, αλλά περιορίστηκα τηλεφωνικά όχι για επίδειξη, την προηγούμενη φορά!..
Παρακαλώ πολύ για τη δημοσιοποίηση της απαντήσεώς μου

Φιλικά
Πάνος Ηλιακόπουλος

Η ανάρτηση γκάφα ολκής του Γιώργου Μπάκου

«Νέα διάψευση και διόρθωση άρθρου άλλου ιστολογίου από τον Γ. Μπάκο»
Αγαπητό Loutraki Press
Είναι γνωστό ότι δεν μου αρέσει να χρησιμοποιούνται εκφράσεις μου ή απόψεις μου, πόσο μάλλον όταν οι δημοσιεύσεις δεν είναι ακριβείς ή διαστρεβλώνονται. Για μια ακόμα φορά δεν θα κρίνω τα αναγραφόμενα, άλλωστε τα προσωπικού ύφους blogs εκφράζουν τον συντάκτη τους -όπως συμβαίνει και το Loutraki One-, θα εκτιμούσα όμως την αποφυγή μελλοντικών αντίστοιχων περιπτώσεων.
Στην αρχή σημερινού άρθρου αναφέρεται " Όπως αποκάλυψε στην ανάρτησή του της προπερασμένης Παρασκευής στο προσωπικό του ιστολόγιο ο πρόεδρος της Δημοτική; Κοινότητας Λουτρακίου, Γιώργος Μπάκος, ο Κώστας Λογοθέτης αρέσκεται να αποκαλεί το loutraki-press, «το blog του συκοφάντη»", κάτι το οποίο είναι ανακριβές.
Στην συγκεκριμένη ανάρτηση αναφέρομαι ξεκάθαρα σε άλλη ανάρτηση "νεόφερτου" ιστολογίου το οποίο προφανώς υποστηρίζει τον συνδυασμό του δημάρχου Κ. Λογοθέτη, και το οποίο λασπολογεί αναφερόμενος σε "διαρροές" και άλλα. Μεταξύ άλλων αναφέρεται στο loutraki-press και τον διαχειριστή του, ονομάζοντας τον "συκοφάντη", κάτι που ειρωνικά αναπαράγω στο άρθρο μου όταν αναρωτώμαι σε ποιό blog έχουν αναρτηθεί πρώτα οι "διαρροές" για να "ανακαλύψουν" και τους διαρρέοντες.
Παρακαλώ να διορθωθεί άμεσα η ανάρτηση δια της δημοσιοποίησης της διόρθωσης μου, ενώ θα εκτιμούσα η χρήση του ονόματος μου και αυτών που μου προσάπτουν να είναι πιο προσεκτική.
Ευχαριστώ για την άμεση αποκατάσταση.
Γιώργος Δ. Μπάκος
Υ.Γ. Αρκετά μου έχουν προσάψει εκ του πονηρού και άνευ λόγου τον τελευταίο καιρό. Είτε αυτοί είναι άλλα ιστολόγια, είτε είναι σχολιασμοί ή ακόμα και από "φίλια" πυρά. Όσο και να με κολακεύει η εξουσία που μου προσάπτεται με αυτές τις τακτικές, τόσο με απηυδεί η πρακτική.
(060611)
Return top