ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ Η ΜΑΡΙΑ ΣΤΑΜΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΖΗΤΑ
Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΕ ΛΟΥΤΡΑΚΙ & ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΥΣ
Στην πλήρη ανυποληψία της συνείδησης της κοινής γνώμης έχει περάσει πλέον ο Κώστας Λογοθέτης, από το στριπτίζ που τον υπέβαλε, όχι μόνο πολιτικά, αλλά και από πλευράς ανθρωπιάς η δημοτική σύμβουλος του συνδυασμού Με τους πολίτες «Πίσω», Μαρία Στάμου.
Έκθαμβοι οι πολίτες του δήμου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων βλέπουν και ξαναβλέπουν στα τοπικά τηλεοπτικά δίκτυα, την ουσιαστική και μεστή ομιλία της Μαρίας Στάμου, που περιγράφει γλαφυρά τους λόγους της πρόθεσής της να παραιτηθεί, ενώ απέναντί της βλέπουν ένα Κώστα Λογοθέτη ατάραχο, αλλά στην ουσία ανύπαρκτο, να αδυνατεί κεραυνοβολημένος να αρθρώσει λέξη.
Πάρα πολλά είναι και τα μηνύματα που έχουν φθάσει στο loutraki-press και ζητούν την παρέμβαση του ιστολογίου, έτσι ώστε να πεισθεί η Μαρία Στάμου να μην παραιτηθεί από δημοτική σύμβουλος, αλλά αντίθετα να παραμείνει ως ανεξάρτητη, γιατί η παρουσία της κοσμεί κι αναβαθμίζει τη σύνθεση του δημοτικού συμβουλίου!
Εκ διαμέτρου αντίθετα, πολύ σκληρά και χλευαστικά είναι τα μηνύματα που έφθασαν πάλι μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κατά του Κώστα Λογοθέτη, με κυριότερο χαρακτηριστικό ότι υπάρχουν επώνυμα που υποστηρίζουν ότι τον εμπιστεύθηκαν κι έχουν απογοητευθεί πλήρως, ενώ μεταξύ αυτών υπάρχουν και συγκεκριμένα μηνύματα υποψηφίων δημοτικών συμβούλων του τότε συνδυασμού Με τους Πολίτες Μπροστά.
(030611)
ΔΙΕΥΡΥΝΕΤΑΙ Η ΟΡΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΛΟΓΟΘΕΤΗ
ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
Φουντώνει αντί να κατευνάζεται η οργή στην τοπική κοινωνία για τα πρόσωπα που επέλεξε κι επέβαλε ο Κώστας Λογοθέτης, να στελεχώσουν το διοικητικό συμβούλιο του Πνευματικού Πολιτιστικού Κέντρου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων (ΠΠΚΛ).
Ιδιαίτερη οργή και σε υψηλούς τόνους εκφράζεται από προσωπικότητες που έχουν παράξει ουσιαστικό Πολιτισμό στο παρελθόν και διαθέτουν γνώση κι άποψη.
Είναι δε ιδιαίτερα προβληματισμένοι, πώς θα συνεχισθεί το έργο που κατά κοινή ομολογία παρήγαγε η προηγούμενη δημοτική αρχή, όταν εμπλέκονται πρόσωπα που ουδεμία πραγματική σχέση έχουν με τις Τέχνες και τα Γράμματα, πέραν ενός τσάμικου…
Δεν είναι λίγοι -το loutraki-press το μεταφέρει με επιφύλαξη αν μπορεί να γίνει- που ζητούν να επαναληφθεί η διαδικασία συγκρότησης του διοικητικού συμβουλίου του ΠΠΚΛ, στο οποίο να συμπεριληφθούν προσωπικότητες κοινής αποδοχής με γνώση κι εμπειρία στον Πολιτισμό, αλλά να δοθεί και η θέση της αντιπροέδρου, στην Μαρία Στάμου.
Οι εξοργισμένοι πολίτες του Λουτρακίου με τα καμώματα της δημοτικής αρχής, πέραν του Κώστα Λογοθέτη κατακεραυνώνουν και κατονομάζουν έναν προς έναν για τα «προσόντα» τους, τα πρόσωπα που αποτελούν το περιβάλλον του Κώστα Λογοθέτη, που κατά κοινή ομολογία τους ήταν ότι «χειρότερο μπορούσε να επιλέξει!»
Εκφράζουν δε τη βεβαιότητα, ότι «αν δεν τους διώξει όλους ανεξαιρέτως από το δημαρχείο, δεν υπάρχει καμία απολύτως προοπτική, όχι μόνο για τον Πολιτισμό, αλλά και για το δήμο γενικότερα!»
Λέγεται δε, σύμφωνα με τις πληροφορίες του loutraki-press, ότι το αμέσως επόμενο διάστημα, υπάρχουν σκέψεις και μπορεί να εκδηλωθεί οργανωμένη και συντονισμένη αντίδραση, δεδομένου ότι ο τόπος, αλλά και ο δήμος γενικότερα, «έχουν ανάγκη τον Πολιτισμό και ο Κώστας Λογοθέτης με τους ανθρώπους του, σε καμία των περιπτώσεων δεν μπορούν να συμβάλλουν προς αυτή την κατεύθυνση».
(030611)
ΟΨΙΜΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΩΣΤΑ ΛΟΓΟΘΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ
ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΗ ΡΗΤΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΤΟΥ
Μετά την καπηλεία του οδικού έργου Περαχώρας - Λίμνης Βουλιαγμένης, ο Κώστας Λογοθέτης, στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων, της περασμένης Τρίτης, προέβη σε άλλη μια καπηλεία με το πρόσχημα κάλυψης δημοτικού συμβούλου του συνδυασμού του, για πρωτοβουλία που πήρε «καθ’ υπέρβαση» των αρμοδιοτήτων του, όταν οι καταγγέλλοντες δεν έκαναν απολύτως τίποτε για το συγκεκριμένο ουσιαστικό έργο υποδομής και ουσιαστικής συμμετοχής στην ανάπτυξη του τόπου.
Ωστόσο, ο Κώστας Λογοθέτης, άδραξε την ευκαιρία για να ισχυρισθεί ότι η δημοτική του παράταξη στηρίζει το έργο, αποτελεί προεκλογική τους δέσμευση και το στηρίζει ολόκληρος ο συνδυασμός, την ώρα που ο ίδιος δεν έχει βάλει ένα πετραδάκι έναντι αυτού που παρέλαβε από την αρχή του έτους, ενώ τα φασιστοειδή του 2ου ορόφου της Ιάσωνος με το μανδύα του κεντροαριστερού, έχουν αναθέσει σε υπηκόους και αυλικούς του αυτοκράτορα, να διαλαλούν ως φερέφωνα, ότι το συγκεκριμένο έργο θα προκαλέσει βλάβη στην πόλη του Λουτρακίου.
Ο λόγος, για την προοπτική έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου και τον πρόεδρο του Πνευματικού Πολιτιστικού Κέντρου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων Νίκο Λόη, που στοχοποιήθηκε τόσο από τον τέως όσο και τον πρώην δήμαρχο, Γιώργο Γκιώνη και Παύλο Παύλου αντίστοιχα, για την επιστολή που απέστειλε στον υπουργό Υποδομών - Μεταφορών - Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα, εκμεταλλευόμενος τη θεσμική του ιδιότητα.
Αν ο Κώστας Λογοθέτης θέλει να πείσει για τις προθέσεις του, ας πάρει το κείμενο από την επιστολή του Νίκου Λόη, να το βάλει σε έγγραφο του δήμου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων κι από κάτω όπως αρέσκεται, να βάλει φαρδιά πλατιά την υπογραφή του. Ας προβεί σε πρωτοβουλίες βάσει των προεκλογικών του δεσμεύσεων και το loutraki-press εδώ είναι να του το αναγνωρίσει και να το διατυμπανίσει σε όλους τους τόνους. Ας προσπαθήσει να πείσει ότι λέει αλήθειες.
Επισημαίνεται ότι και οι δύο πρώην πρώτοι πολίτες, δεν έκαναν απολύτως τίποτε για να έλθει στο Λουτράκι το πλέον σύγχρονο συγκοινωνιακό Μέσο Μαζικής Μεταφοράς, ενώ αντίθετα προωθούσαν και μια παράλογη λύση. Υποστηρικτές της ίδιας ακριβώς παράλογης και καταδικαστικής για τους πολίτες του τόπου λύσης, είναι σχεδόν στο σύνολό τους όλοι οι άνθρωποι της παρούσας δημοτικής αρχής, που αδυνατούν να αντιληφθούν, γιατί είναι μικρόνοες, τα οφέλη που θα προκύψουν για τον τόπο.
Τα ύποπτα παιχνίδια με τη λάθος θέση σταθμού στον Ισθμό
Τόσο λοιπόν οι προκάτοχοι της, όσο και η σημερινή δημοτική αρχή προωθούσαν και διαλαλούσαν την κατασκευή σταθμού του προαστιακού σιδηροδρόμου στην Ισθμία χώρα, στη θέση Βασιλόπουλος, χαρακτηριστικότατα τα πανηγύρια ένθεν κι ένθεν του 2007. Μια θέση που είναι έξω από κάθε σιδηροδρομική λογική, όχι μόνο ελληνική, αλλά παγκόσμια, δεδομένου ότι οι σταθμοί μετεπιβίβασης κατασκευάζονται πριν τη διακλάδωση της παρακαμπτήριας γραμμής, από τον κύριο άξονα.
Στο πλαίσιο αυτό, βάσει του αρχικού σχεδιασμού του προαστιακού σιδηροδρόμου από τον ΟΣΕ, είχε επιλεγεί και προκριθεί η θέση Παράδεισος, έτσι ώστε να υπάρχει η δυνατότητα στους επιβάτες που κινούνται από και προς το Λουτράκι στην κατεύθυνση από και προς την Πάτρα, να μετεπιβιβάζονται στην ίδια πλατφόρμα κα να μην υπάρχει λόγος να μετακινηθούν για μια απόσταση περίπου διακοσίων μέτρων, σύροντας αποσκευές και διασχίζοντας την παλαιά εθνική οδό Αθηνών - Κορίνθου.
Όλα αυτά που προωθούντο κι επιχειρείτο να επιβληθούν ήταν εκ του πονηρού, καθ’ ότι θα υποστεί και οικονομική βλάβη το Ελληνικό Δημόσιο για την κατασκευή δύο σταθμών του ιδίου μέσου, σε απόσταση μόλις διακοσίων μέτρων.
Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό προς πάσα κατεύθυνση και ειδικότερα στους παροικούντες το δήμο Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων ότι η ενδεδειγμένη θέση κατασκευής σταθμού μετεπιβίβασης του προαστιακού σιδηροδρόμου στην Ισθμία χώρα, όπως συμβαίνει στις ίδιες ακριβώς περιπτώσεις πανελλαδικά, είναι η θέση Παράδεισος, όπως ακριβώς έχει προβλεφθεί αρχικά από τον ΟΣΕ.
Οποιαδήποτε άλλη θέση, που προτείνεται και προωθείται είναι σε βάρος των συμφερόντων της πόλης του Λουτρακίου και των πολιτών της, είναι έξω από κάθε σιδηροδρομική λογική και πρακτική. Όσοι δε, από τούδε και στο εξής, αφού έχουν ενημερωθεί, προωθούν τέτοιου είδους επιλογές, μάλλον προωθούν σκοπιμότητες και επιδιώξεις οικονομικών συμφερόντων και φυσικά αυτές οι τοποθετήσεις δεν θα γίνονται στο μέλλον με το αζημίωτο!
(030611)
ΚΩΔΩΝΑΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΠΟ ΚΩΣΤΑ ΚΟΛΛΙΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ ΓΙΑ
ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ
Την αγωνία του, οι πολίτες του Λουτρακίου να μην υποστούν μία βαριά και αδικαιολόγητη αδικία, διατυπώνει σε ερώτησή του προς τον υπουργό Υποδομών - Μεταφορών - Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα, ο βουλευτής Κορινθίας, της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Κόλλιας.
Παράλληλα, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας επισημαίνει την αναγκαιότητα ύπαρξης σύμπνοιας, συλλογικής συνεργασίας, ενώ απαιτείται προετοιμασία και εγρήγορση, πρωτίστως από τους φορείς του Λουτρακίου, ώστε να ενδιαφερθούν οι αρμόδιες υπηρεσίες και το υπουργείο.
Κατά την άποψη του loutraki-press, σ’ αυτή τη διεκδίκηση και του τρόπου συντονισμού της που υποδεικνύει ο βουλευτής της Ν.Δ. Κώστας Κόλλιας, σημαιοφόρος θα έπρεπε να είναι ο δήμαρχος Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων Κώστας Λογοθέτης, ο οποίος όχι μόνο κρύβεται, αλλά απουσιάζει εκκωφαντικά από ένα τόσο σοβαρό έργο υποδομής και πρώτης προτεραιότητας για την ανάπτυξη του τόπου.
Ο Κώστας Κόλλιας δεν περιορίσθηκε σε μία μόνο ερώτηση για να χαϊδέψει τα’ αυτιά της τοπικής κοινωνίας, δίκην εκλογικής πελατείας, αλλά επανήλθε άμεσα με δεύτερη ερώτηση γιατί δεν έμεινε ικανοποιημένος από την απάντηση του αρμόδιου υπουργείου.
Με τη δεύτερη ερώτησή του, η οποία είναι άριστα τοποθετημένη και τεκμηριωμένη, ο Κώστας Κόλλιας κρούει τον κώδωνα κινδύνου στην τοπική κοινωνία του Λουτρακίου να αφυπνισθεί, προφανώς γιατί βλέπει να χάνεται εντελώς αδικαιολόγητα, ένα ουσιαστικό έργο υποδομής για την πόλη που θα φέρει την πολυπόθητη ανάπτυξη.
Η δεύτερη ερώτηση του βουλευτή στον αρμόδιο υπουργό
Με αφορμή την απάντηση του υπουργείου Υποδομών - Μεταφορών - Δικτύων στην νέα του ερώτηση ο Κώστας Κόλλιας αναφέρει τα ακόλουθα: «Ενώ επιβεβαιώνεται ότι υπάρχει δυνατότητα κατασκευής στάσης στη διακλάδωση προς Λουτράκι, προϋπόθεση είναι να συμπεριληφθεί η κανονικοποίηση και ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής παρακαμπτήριας γραμμής Ισθμός - Λουτράκι στο ΕΣΠΑ της προγραμματικής περιόδου 2007-2013. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει άμεσα να εξασφαλιστούν 1,5 εκατομμύριο ευρώ για την εκπόνηση της σχετικής μελέτης, προκειμένου να προλάβει το έργο να ενταχθεί στο επιχειρησιακό πρόγραμμα, καθώς θα απαιτηθούν 24 μήνες για την εκπόνησή της και αρκετοί ακόμη για την υλοποίηση του.
»Επιπλέον, από την απάντηση του υπουργείου γεννώνται ερωτήματα ως προς τα έργα που προωθούνται από την ΕΡΓΟΣΕ. Στο πλάνο της έχουν εμφανιστεί δύο διαφορετικοί σταθμοί στον Ισθμό, ένας στη θέση Γαλότα - «Βασιλόπουλος» και ένας στη θέση του υφιστάμενου σιδηροδρομικού σταθμού. Πλην όμως, κανένας από τους δύο αυτούς σταθμούς δεν εξυπηρετεί την σιδηροδρομική μετεπιβίβαση στον κύριο άξονα -όπως συμβαίνει σε όλο το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο πανελλαδικά- προκειμένου οι επιβάτες της παρακαμπτήριας γραμμής από και προς Λουτράκι να πραγματοποιούν το ταξίδι από και προς την Πάτρα.
»Η απορία επομένως είναι για ποιο λόγο το υπουργείο επιτρέπει να δαπανώνται χρήματα για την κατασκευή σταθμών, οι οποίοι εντέλει δεν εξυπηρετούν ούτε τη λειτουργικότητα του ΟΣΕ, ούτε τους επιβάτες, ούτε βεβαίως την πόλη και τους δημότες του Λουτρακίου;»
Ακόμη, στην ερώτηση του ο βουλευτής Κορινθίας της Νέας Δημοκρατίας, επεσήμανε στον αρμόδιο υπουργό Δημήτρη Ρέππα, ότι η σύνδεση της πόλης του Λουτρακίου με τον Προαστιακό αποτελεί αίτημα της συντριπτικής πλειοψηφίας των φορέων, των κατοίκων και των παραγωγικών τάξεων της πόλης, αλλά και λύση πρακτικά συμφέρουσα και οικονομική για το κράτος και τον ΟΣΕ.
Καταλήγοντας τη δε4ύτερη ερώτησή του ο Κώστας Κόλλιας τονίζει τα ακόλουθα:
«Πλην όμως, επαναλαμβάνω, απαιτείται η άμεση εξασφάλιση της χρηματοδότησης για την εκπόνηση της μελέτης. Θεωρώ κατάφωρη αδικία, την ίδια στιγμή που εγκρίνονται εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή του Μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, να υπάρχει δυστοκία στην ανεύρεση 1,5 εκατ. ευρώ για την εκπόνηση μιας μελέτης που θα διασφαλίσει την αναπτυξιακή προοπτική του Λουτρακίου.
»Ο Προαστιακός πλησιάζει στο Ξυλόκαστρο, κι ωστόσο έχει στο μεταξύ παρακάμψει έναν από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της Κορινθίας, το Λουτράκι. 17.000 κάτοικοι του Δήμου Λουτρακίου - Αγίων Θεοδώρων και 100.000 επισκέπτες θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν από τον Προαστιακό.
»Γι’ αυτό το λόγο ζητείται η συνδρομή του υπουργού, προκειμένου και ο ίδιος να πιέσει την ΕΡΓΟΣΕ, αλλά και να βοηθήσει τους τοπικούς φορείς και την Περιφέρεια, ώστε να γίνει το πρώτο βήμα της ένταξης της μελέτης στο ΕΣΠΑ της προγραμματικής περιόδου 2007-2013.»
(030611)
Είπαν…
«Για δες; Ο Σωτήρης Πέρρας ενδιαφέρεται για την τύχη των εργαζομένων στο καζίνο», διερωτώνται υπάλληλοι στην CHCL; Αιτία, το ενδιαφέρον που έδειξε ο αντιπρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων, για τις πέντε εργαζόμενες που πωλούν τσιγάρα στο χώρο του gaming. «Κανείς δεν λέει να χάσουν τη δουλειά τους», υποστηρίζουν εργαζόμενοι, «αλλά οι πέντε κοπέλες είναι υπάλληλοι εργολάβου κι όχι της κοινοπραξίας. Επομένως τι πραγματικά υποστηρίζει ο Σωτήρης Πέρρας;»
(030611)