ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΩΝΗΣ ΚΑΙ «ΠΑΛΑΤΙ» ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ;
Η ανάρτηση της Πέμπτης στο loutraki-press, ήταν η αφορμή να αναδειχθεί κατά πόσο κι αν, ο δήμαρχος της μειοψηφίας του δήμου Λουτρακίου Περαχώρας Γιώργος Γκιώνης, σέβεται τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου.
Σύμφωνα με καταγγελίες αγανακτισμένων στελεχών της Ιάσονος -απ’ όσα βλέπουν καθημερινά να κάνουν οι άνθρωποι του «παλατιού»- υποστηρίζουν ότι ο δήμαρχος και η ακολουθία του δεν σέβονται το ύψιστο όργανο λειτουργίας του θεσμού.
Χαρακτηριστικά τονίζουν, ότι ο κάθε υπάλληλος, δεν μπορεί να μην λειτουργήσει με τον τύπο και το γράμμα του νόμου. «Κατά συνέπεια, δεν μπορεί ο κάθε ένας ή η κάθε μία να κάνουν αυτό που θέλουν ή κατά την άποψή τους είναι το σωστό.
Έτσι, δεν μπορεί στη διεκπεραίωση των υπηρεσιακών υποθέσεων -είναι άλλωστε επιβεβλημένο- να μην λαμβάνονται υπόψη τους και οι αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου».
Αν οι υπηρεσίες του δήμου πράξουν αντίθετα στις παραπάνω προϋποθέσεις, αυτό ουσιαστικά σημαίνει, ότι έχει υπάρξει πολιτική παρέμβαση. Δηλαδή, είτε του αρμόδιου προϊσταμένου αντιδημάρχου, είτε του ίδιου του δημάρχου.
Η αναφορά αυτή των υπαλλήλων προς το loutraki-press, γίνεται με αφορμή το γεγονός ότι έτυχε να πέσει στα χέρια τους ο Γενικός Πολεοδομικός Σχεδιασμός. Ξεφυλλίζοντάς τον, ανακάλυψαν άλλη μία περίπτωση που ο δήμαρχος δεν έχει σεβασθεί την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου.
Συγκεκριμένα, όσον αφορά τον προαστιακό σιδηρόδρομο, προβλέπεται μόνον μία στάση, δηλαδή αυτή του τερματικού σταθμού στην Αιγαίου. Η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου προβλέπει τερματικό σταθμό στην Αιγαίου και στάση στη συμβολή με την οδό Παπανικολάου, λαμβανομένου υπόψη ότι η Club Hotel Casino Loutraki χρηματοδοτεί το δεύτερο βαγόνι.
Αν ο δήμαρχος της μειοψηφίας Γιώργος Γκιώνης και το «παλάτι», διέθεταν τον επαρκή νου και γνώση και ήταν -όπως άλλωστε είναι το φυσιολογικό, κάτι άλλωστε που ζητά και η πόλη- υπέρ της έλευσης του πλέον σύγχρονου και καθαρού συγκοινωνιακού μέσου στον τόπο, θα προβληματιζόντουσαν πως αυτό το μέσο θα λειτουργεί χωρίς παθητικό.
Αυτονόητο λοιπόν είναι, ότι θα περιελάμβαναν τη στάση της οδού Παπανικολάου. Υπενθυμίζεται ότι ο διαχειριστής της κοινοπραξίας Club Hotel Casino Loutraki, Αντώνης Στεργιώτης, έχει δεσμευθεί δημόσια, ότι πρόθεση της κοινοπραξίας είναι να χρηματοδοτεί ένα βαγόνι σε κάθε δρομολόγιο, αρκεί να γίνει στάση στην οδό Παπανικολάου.
Αλλά, αν στο «παλάτι» διέθεταν διορατικότητα και δεν είχαν γνώμονα να εξυπηρετούν καταστάσεις ή να κάνουν ασφαλτοστρώσεις, θα προχωρούσαν στη δημιουργία στάσης και στο σημερινό σταθμό των Ισθμίων, λαμβανομένου υπόψη ότι διαθέτει άνετο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι πολίτες της βορειοανατολικής Κορινθίας.
Η συγκεκριμένη μερίδα επιβατικού κοινού, σίγουρα θα προτιμούσε την εν λόγω στάση έναντι της γραμμής του Κιάτου, δεδομένου ότι δεν θα μεταβαίνει όρθια στον προορισμό της. Είναι προφανές ότι, η συγκεκριμένη ημερίδα επιβατικού κοινού θα αυξάνει ακόμη περισσότερο τα έσοδα των δρομολογίων, με αποτέλεσμα να εξασφαλίζεται η βιωσιμότητα της γραμμής.
Παράλληλα, η στάση του Ισθμού, θα πρέπει -αυτό είναι το ορθό, σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους και ειδικότερα όσους διαθέτουν γνώση περί των σιδηροδρόμων- να γίνει στη θέση Παράδεισος, λίγο πριν τη διακλάδωση στη θέση Παράδεισος, όπου έχει γίνει και η χάραξη από την ίδια την ΕΡΓΟΣΕ.
Επίσης, με την έλευση του προαστιακού στο Λουτράκι, θα έλθουν πιο κοντά στο κέντρο του δήμου οι Αγ. Θεόδωροι με την έναρξη συμβατικών δρομολογίων Λουτράκι-Αγ. Θεοδώρων-Λουτράκι, ενώ και ο προαστιακός μελλοντικά μπορεί να πραγματοποιεί -αν υπάρχει αυξημένη ζήτηση- τοπικό δρομολόγιο Λουτράκι-Ξυλόκαστρο-Λουτράκι.
Ζητούμενο είναι λοιπόν, τι σκοπιμότητες εξυπηρετούνται και τι παιχνίδια παίζει ο δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης, έχοντας ως όχημα τη δημοτική αρχή της μειοψηφίας του μορφώματος της «Δημοτικής Ανανεωτικής Παρέμβασης Πολιτών»;
Με την τακτική αυτή του «παλατιού» πάντως, το μόνο που δεν εξυπηρετούνται είναι τα συμφέροντα όχι μόνο του υφιστάμενου, αλλά και του μελλοντικού δήμου Λουτρακίου Περαχώρας και Αγ. Θεοδώρων.
(040910)
- 2:51 μ.μ.
- Write comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου