ΚΟΥΙΖ
Yeogia πότε
θα ερμηνεύσεις το χρησμό να πληροφορηθεί το φιλοθεάμον κοινό του Λουτρακίου τι
σημαίνει και σε τι αντιστοιχεί το ποσό ύψους 168.040.000 δραχμών; Ερμηνεύοντας
το χρησμό, επί τη ευκαιρία θα πληροφορηθούμε το δρομολόγιο και με τι μέσον
έγινε; Μην ξεχνιόμαστε για τα extre Μ. Ανατολής - Ελβετίας…
(060613)
Είπαν…
«Γιαννάκη με το
σφυροδρέπανο όλος ο κόσμος δεν κυκλοφορεί με το χέρι ανοικτό, γιατί
υπάρχουν και κάποιοι που έχουν αξιοπρέπεια! Έτσι, δεν πάνε στην προσκόλληση και
στο… άρπαξε κατά τη ρήση μαζί με τη λεχώνα βολεύεται και η μαμή!»
(060613)
ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑ… ΠΕΤΡΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ!
Του Πάνου
Ηλιακόπουλου
Μόνο για το θεαθήναι, αφενός χωρίς στην ουσία να θέλουν να
προκηρύξουν και να προγραμματίσουν τη σύνδεση του Λουτρακίου με τον προαστιακό
σιδηρόδρομο, αφετέρου για να χαϊδέψουν τα αυτιά των ψηφοφόρων με ακατάσχετη
υποσχεσεολογία, την προεκλογική περίοδο ενόψει των εκλογών της 25ης
Μαΐου του 2014, ήταν η απόφαση που έλαβε το περιφερειακό συμβούλιο της
περιφέρειας Πελοποννήσου προ δεκαεπταημέρου.
Αν κι έχουν περάσει περισσότερες από δύο εβδομάδες πλέον από
την απόφαση του περιφερειακού συμβουλίου της 20ης Μαΐου 2013, για
τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο
Τατούλη είναι πάρα πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο να συντάξει ένα κείμενο το
πολύ είκοσι αράδων, προκειμένου να το αποστείλει στον ΟΣΕ για να ξεκινήσουν οι
διαδικασίες των μελετών για την κανονικοποίηση και ηλεκτροκίνηση επιπέδου
τρόλεϊ της γραμμής Ισθμός - Λουτράκι μήκους 5 χλμ. με δύο στάσεις -τύπου
τραμ Αθήνας- στην οδό Παπανικολάου και τερματισμό στην οδό Αιγαίου.
Αξιοσημείωτο είναι, που τεχνηέντως αποκρύπτετο και προβαλλόταν θολό στη
συζήτηση του θέματος στο περιφερειακό συμβούλιο, ότι υπάρχει ολοκληρωμένη κι έτοιμη μελέτη για την
κατασκευή του σταθμού στον κόμβο του Ισθμού και στη θέση Παράδεισος - Φιλοθέη,
από την αρχική μελέτη κατασκευής όλων των σταθμών του κύριου άξονα υψηλών
ταχυτήτων, διαθέτοντας και Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, για την οποία δεν
απαιτείται επικαιροποίηση. Και τότε και τώρα, τα ιδιωτικά
περιουσιακά συμφέροντα δύο ανθρώπων ορθώνονται, παρακινούν τους πολιτικούς
ταγούς οι οποίοι τηρούν παθητική στάση, αδιάφοροι αν καταστρέφεται η οικονομική
ισορροπία -όπως είναι σήμερα οι οικονομικές συνθήκες στη χώρα- του Λουτρακίου,
καθώς επίσης και η προοπτική ενός ολόκληρου τόπου και των κατοίκων του!
Ιδιαίτερης μνείας αξίζει το γεγονός ότι ο περιφερειάρχης
Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης διατεινόταν ότι υπάρχουν διαθέσιμοι πόροι από το
ΕΣΠΑ.
Γιατί τότε δεν προωθείτε την ένταξη του έργου για
απορρόφηση κονδυλίων, όταν μάλιστα αυτό είναι εθνική ανάγκη, είναι ανάγκη για
την πατρίδα μας, είναι ανάγκη για την Ελλάδα μας; Είναι αυτή πατριωτική
νοοτροπία;
Καλόν είναι κι όλοι οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Κορινθίας
των συνδυασμών Πέτρου Τατούλη (κρίμα για τον Γιώργο Δέδε που είναι από τα Πίσσια) και Δημήτρη Δράκου να μην έρχονται εκ των υστέρων και να χύνουν
κροκοδείλια δάκρυα, αφού με την καταστροφική ψήφο τους έθαψαν το έργο!
Δεν συγκινούν, δεν πείθουν σήμερα να ισχυρίζονται ως «μωραί
παρθένοι» ότι ο προαστιακός έπρεπε να έχει μπει στο Λουτράκι, εμπαίζοντας και
κοροϊδεύοντας απροκάλυπτα την τοπική κοινωνία, από τον πιο απλό πολίτη μέχρι
τους οργανωμένους και συντεταγμένους επαγγελματικούς φορείς.
Αλήθεια και η λαλίστατη αντιπεριφερειάρχης για την
τουριστική ανάπτυξη της περιφέρειας Πελοποννήσου Ντίνα Νικολάκου, με τη σπουδαία παρέμβασή της, μπορεί να μας
εξηγήσει πώς μπορούμε να προσδοκούμε σε τουριστική ανάπτυξη, χωρίς το πλέον
σύγχρονο συγκοινωνιακό μέσο, όταν μας παρέχεται και δωρεάν; Πάντως, πρέπει με
την εκτός πραγματικότητας παρέμβασή της να άφησε ικανοποιημένο τον προϊστάμενό
της…
Καλά ότι έχει γίνει στο παρελθόν, είναι γνωστό ποιος έχει
εγκληματήσει και δεν έχει μπει ο προαστιακός σιδηρόδρομος στην πόλη του
Λουτρακίου. Τι
κάνατε όλοι εσείς οι περιφερειακοί σύμβουλοι των δύο παρατάξεων όταν σας δόθηκε
η ευκαιρία να αποκαταστήσετε τα πράγματα; Θάψατε την προοπτική του έργου ακόμα
περισσότερο!
Εδώ θα πρέπει να διευκρινισθεί όλων των κορίνθιων
περιφερειακών συμβούλων εξαιρείται ο εκπρόσωπος της Οικολογικής Συμπολιτείας
του Μοριά Λάμπρος Μπούκλης, ο οποίος
συμπεριφέρεται ορθά και υποστηρίζει το αυτονόητο μακριά από συμφωνίες στο
παρασκήνιο, που δεν είναι άλλο από το συμφέρον της τοπικής κοινωνίας και η
προοπτική της.
Περιφερειάρχα δεν πείθατε τον εαυτό σας!
Περιφερειάρχα Πέτρο Τατούλη τόσο στην πρωτολογία σας, αλλά
ειδικότερα στη δευτερολογία σας στη διάρκεια του περιφερειακού συμβουλίου για
το συγκεκριμένο θέμα δεν πείθατε ούτε τον ίδιο σας τον εαυτό. Αυτό σας το
έδειξα κουνώντας το κεφάλι μου -το είδατε- ότι τα λόγια σας είναι έπεα πτερόεντα,
ενώ ταυτόσημη ήταν η εκτίμηση κι όλων όσων είχαν μετακινηθεί από το Λουτράκι
στην Τρίπολη.
Με την ευκαιρία θα αναδειχθεί κι ένα γεγονός, προς
αποκατάστασιν της πραγματικότητας και να ξέρει η τοπική κοινωνία ποιόν και
γιατί τον σταυροδοτεί!
Την 1η Φεβρουαρίου 2013 στην περιφερειακή ενότητα
Κορινθίας κατά την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας, ήταν έντρομος ο
αντιπεριφερειάρχης Κορίνθου Γιώργος Δέδες από την οργή του Πέτρου Τατούλη,
επειδή είχαν ανταλλαχθεί κάποια… γαλλικά. Γιατί ο περιφερειάρχης είχε
ενημερωθεί από τον ΟΣΕ για το έγγραφο που είχε στείλει εν αγνοία του ο
υφιστάμενός του αντιπεριφερειάρχης προς την ΕΡΓΟΣΕ και δεσμευόταν για ένα ποσό
μέχρι € 100.000 ότι θα χρηματοδοτήσει κάποιες από τις μελέτες κανονικοποίησης
της υφιστάμενης γραμμής που αναγκαστικά θα γινόντουσαν εκτός ΕΡΓΟΣΕ, δεδομένου
ότι ο κύριος όγκος των μελετών, καθ’ ότι εύκολο το έργο θα πραγματοποιηθεί από
την ίδια την εταιρεία.
Ποιος είναι τελικά ο λόγος που ο Γιώργος Δέδες στάθηκε κι
αυτός με τη ψήφο του κατά των συμφερόντων των συμπατριωτών του;
Με τη στάση που τηρεί ο ίδιος προσωπικά ο περιφερειάρχης
Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης,
ακολουθούμενος από το σύνολο των περιφερειακών του συμβούλων, καθώς επίσης και
το συνδυασμό της αξιωματικής αντιπολίτευσης του Δημήτρη Δράκου, λαμβανομένης
υπόψη και της παθητικής στάσης των ταγών του Λουτρακίου, καθίσταται και είναι
προφανές ότι λειτουργεί σε βάρος των συμφερόντων μιας ολόκληρης πόλης και των
κατοίκων της, προς δόξαν εξ αντανακλάσεως των δύο ιδιωτών με κτηματικές
περιουσίες, προκειμένου να βρεθεί η κατάλληλη στιγμή για να πωληθούν ως
οικόπεδα… Κολωνακίου!
(060513)
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΡΓΩΝ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ ΥΨΟΥΣ
€ 6,2 ΔΙΣ. Ο ΚΛΑΔΟΣ ΙΣΘΜΟΣ - ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΞΙΑΣ € 10 ΕΚΑΤ!
Προκειμένου να καταλάβει η κοινωνία του Λουτρακίου το
εγκληματικό παιχνίδι και τον σε βάρος της εμπαιγμό από την περιφέρεια Πελοποννήσου, αλλά
και τους κορίνθιους περιφερειακούς συμβούλους των δύο παρατάξεων, άξιος αναφοράς
είναι ο σχεδιασμός των σιδηροδρομικών έργων της ΕΡΓΟΣΕ για τα αμέσως επόμενα
χρόνια, όπως τα ανακοίνωσε ο πρόεδρος - διευθύνων σύμβουλός της Κώστας Σπηλιόπουλος μιλώντας στη
διημερίδα του ΤΕΕ «Έργα Μεταφορικών Υποδομών ως Μοχλός Ανάκαμψης και Ανάπτυξης
της Ελληνικής Οικονομίας».
Επισημαίνεται ότι στον μακρύ κατάλογο των έργων πουθενά δεν
υπάρχει αναφορά για τον κλάδο Ισθμού Λουτρακίου κατασκευαστικού κόστους μόλις
περίπου € 10 εκατ. σ’ ένα πακτωλό χρημάτων, καθιστώντας προφανέστατο το στυγνό εμπαιγμό
και κοροϊδία της περιφέρειας Πελοποννήσου, ενώ τα συγκεκριμένα ιδιωτικά
συμφέροντα δεν επιτρέπουν να ξεκολλήσει η κατασκευή του σιδηροδρομικού κόμβου
στον Ισθμό, στη θέση Παράδεισος - Φιλοθέη, ο οποίος σημειωτέον είναι έργο
ενταγμένο στον κεντρικό άξονα υψηλών ταχυτήτων. Κάτι που αποτελεί όνειδο για τις αθλιότητες του πολιτικού συστήματος.
Παράλληλα, με την παρουσίαση του σχεδιασμού της ΕΡΓΟΣΕ
ο Κώστας Σπηλιόπουλος αποκάλυψε το στημένο εμπαιγμό των Πέτρου Τατούλη και
Παναγιώτη Θεοφανόπουλου προέδρου - διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ για δήθεν
κατασκευή του κλάδου Ισθμού - Λουτράκι το 2016.
Ειδικότερα, όπως είπε, μεταξύ των ετών 2000 και 2017 θα έχουν «πέσει» στο σιδηροδρομικό δίκτυο € 6,2 δισ. στο πλαίσιο του Γ' ΚΠΣ (50% κοινοτική συμμετοχή), του ΕΣΠΑ (75% κοινοτική συμμετοχή), του δανεισμού της ΕΤΕπ (€ 1 δισ.) και του επόμενου «πακέτου» της 5ης προγραμματικής περιόδου.
Ειδικότερα, όπως είπε, μεταξύ των ετών 2000 και 2017 θα έχουν «πέσει» στο σιδηροδρομικό δίκτυο € 6,2 δισ. στο πλαίσιο του Γ' ΚΠΣ (50% κοινοτική συμμετοχή), του ΕΣΠΑ (75% κοινοτική συμμετοχή), του δανεισμού της ΕΤΕπ (€ 1 δισ.) και του επόμενου «πακέτου» της 5ης προγραμματικής περιόδου.
Στο πλαίσιο αυτό προωθείται η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης και
της σηματοδότησης για τα τμήματα Αθήνα - Τιθορέα και Δομοκός - Θεσσαλονίκη. Ήδη
το έργο της ηλεκτροκίνησης, προϋπολογισμού € 21 εκατ. ευρώ από εθνικούς πόρους,
υπεγράφη τη Δευτέρα.
Παράλληλα, προωθείται η δημοπράτηση της ανάταξης της
σηματοδότησης, προϋπολογισμού άνω των € 100 εκατ., σε όλο το δίκτυο από Αθήνα
ως τα βόρεια σύνορα.
Το 2016 θα παραδοθεί η νέα σιδηροδρομική γραμμή της
Πελοποννήσου ως τη Ροδοδάφνη, ενώ το 2017 εκτιμάται ότι θα φτάσει στην Πάτρα.
Το 2016 αναμένεται η πλήρης αναβάθμιση της γραμμής Πειραιάς
- Αθήνα - Τρεις Γέφυρες με σηματοδότηση, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτροκίνηση, ενώ
τότε προγραμματίζεται να ολοκληρωθούν και τα έργα εκσυγχρονισμού στο Θριάσιο,
αλλά και η παραλλαγή μονής γραμμής με σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση της
γραμμής Πολύκαστρο - Ειδομένη. Έτσι, το 2017 αναμένεται να έχει εκσυγχρονιστεί
πλήρως το τμήμα Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι.
Παράλληλα, όπως σημείωσε ο Κώστας Σπηλιόπουλος, όσα από τα
εν εξελίξει έργα δεν ολοκληρωθούν ως το 2015, θα προταθούν για έργα-γέφυρες.
Αυτά είναι η ολοκλήρωση των εργασιών στην παραλλαγή Πολύκαστρο - Ειδομένη, η
σηματοδότηση του ΠΑΘΕ/Π, η νέα γραμμή Λιανοκλάδι - Δομοκός, η αναβάθμιση στο
τμήμα Πειραιάς - Τρεις Γέφυρες, η β' φάση του Θριασίου και το Διακοπτό - Ρίο.
Εξασφάλιση κονδυλίων για νέες μελέτες
Απ’ ότι φαίνεται στην Ελλάδα όχι μόνον προωθούνται
σιδηροδρομικά έργα των οποίων έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες, αλλά οι αρμόδιοι
εντεταλμένοι φορείς της πολιτείας προωθούν και νέα έργα, για την ενίσχυση,
εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση των συγκοινωνιακών μεταφορών στη χώρα μας, στα
πλαίσια των προτύπων του εξωτερικού.
- Σύνδεση του Εμπορικού
Λιμένα Καβάλας με το δίκτυο του ΟΣΕ.
- Κανονικοποίηση και
αναβάθμιση της υπάρχουσας σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρας - Πύργου - Καλαμάτας.
- Υπογειοποίηση του τετραπλού
σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα από την έξοδο του Σιδηροδρομικού Σταθμού
Αθηνών ως τις Τρεις Γέφυρες.
- Νέα διπλή γραμμή της
σύνδεσης του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αθηνών (ΣΚΑ) με την κύρια γραμμή του ΟΣΕ
προς Β. Ελλάδα, που θα παρακάμπτει το κέντρο του Δήμου Αχαρνών.
- Αναβάθμιση της υφιστάμενης
σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης - Στρυμόνα - Προμαχώνα και σύνδεσή της με
τον 6ο προβλήτα του λιμένα Θεσσαλονίκης.
- Αναβάθμιση της υποδομής και
της επιδομής της υφιστάμενης διπλής γραμμής Αχαρνές - Οινόη.
- Επέκταση του προαστιακού
Αττικής στο τμήμα Κορωπί-Λαύριο.
Αυτά, για να γνωρίζει η τοπική κοινωνία ποιόν υποψήφιο θα
σταυροδοτήσει ενόψει των επερχόμενων εκλογών και για τους τρεις βαθμούς της
τοπικής αυτοδιοίκησης.
(060613)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου