ΝΕΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΗΝ CLUB HOTEL CASINO LOUTRAKI

Στα κάγκελα, με στόχο να επιτύχουν ακόμη υψηλότερο ποσοστό έναντι της προηγούμενης απεργιακής κινητοποίησης βγαίνουν απόψε τα μεσάνυχτα, οι εργαζόμενοι στην Club Hotel Casino Loutraki, διαμαρτυρόμενοι για την πολιτική του διευθυντή Ανθρώπινου Δυναμικού, Νίκου Στάμου.
Μια πολιτική που εξωθεί σε απεργιακές κινητοποιήσεις τους εργαζομένους, με συνέπεια να υπόκειται σε απώλειες σημαντικών εσόδων και ο δήμος Λουτρακίου Περαχώρας, ενώ παράλληλα δυσφημείται η επιχείρηση και σημειώνεται απώλεια της πελατείας της σε χαλεπούς καιρούς.
Το ερώτημα που απασχολεί έντονα τους εργαζόμενους και απαιτούν μία εξήγηση είναι: «Γιατί ο Αντώνης Στεργιώτης επέτρεψε στον υφιστάμενό του Νίκο Στάμου να προχωρήσει στη χρεοκοπημένη προσωπική πολιτική του που έρχεται σε ευθεία αντιδιαστολή με όσα υποστήριξε ο προϊστάμενός του στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου Περαχώρας»;
Υπενθυμίζεται ότι σ’ εκείνη του την παρουσία ο διαχειριστής της κοινοπραξίας Αντώνης Στεργιώτης όχι μόνο είχε επισημάνει, αλλά είχε υπερθεματίσει της αναγκαιότητας οι εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις επιβάλλεται να είναι πράοι, νηφάλιοι, καλοδιάθετοι, πρόσχαροι με το χαμόγελο στα χείλη και να νιώθουν ασφάλεια για την εργασία τους.
Διερωτώνται τι τελικά άλλαξε και ο Αντώνης Στεργιώτης δεν αντιδρά στην πολιτική Στάμου, ως να αποδέχεται το «εργασιακό Νταχάου» που έχει διαμορφώσει με τις αξιολογήσεις και τις συνθήκες εργασίας που επικρατούν, συνεπικουρούμενος από τους δύο υφισταμένους του διευθυντές του gaming Devi Kerr και του Food & Beverage Νίνο Κωνσταντίνου;
Δεν φτάνει η οικονομική κρίση που ξετυλίγεται μπροστά μας και απειλεί την εύρυθμη και ομαλή λειτουργία των οικογενειών μας, μας έχει προκύψει ο Νίκος Στάμος και πρέπει να κάνει τη ζωή μας κόλαση; διερωτώνται χαρακτηριστικά οι εργαζόμενοι.

Οι υγιείς αντιδράσεις
Με το loutraki-press επικοινώνησε τακτικός του αναγνώστης -συνταξιούχος πλέον- ο οποίος την τελευταία δεκαετία του εργασιακού του βίου διετέλεσε διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχείρηση με υπερδιπλάσιους απασχολουμένους από την Club Hotel Casino Loutraki και ο άνθρωπος αδυνατεί να πιστέψει όσα καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στην CHCL, κατά του ομοιόβαθμου του Νίκου Στάμου, χαρακτηρίζοντας αυτές τις πρακτικές εκτός τόπου και πραγματικότητας.
Ο αναγνώστης, λόγω της μακράς εμπειρίας του, με γνώμονα ότι η CHCL είναι μια επιχείρηση εντάσεως κεφαλαίου, που αν μη τι άλλο ο καθοριστικότερος παράγοντας επιτυχίας ή αποτυχίας ήταν, είναι και πάντοτε θα είναι το ανθρώπινο δυναμικό.
Στη σημερινή εποχή που ζούμε, προσθέτει, ότι η επιχείρηση πρωτίστως θα έπρεπε να λάβει μέτρα ενίσχυσης της ασφάλειας των εργαζομένων κι εδώ παρατηρούμε να πράττει τα εκ διαμέτρου αντίθετα. «Συγνώμη αυτό είναι τρελό. Οι μεγάλες επιχειρήσεις σε περιόδους κρίσης φροντίζουν τα στελέχη τους να εκτονώνουν τις οποιεσδήποτε εξωγενείς εντάσεις κι όχι να είναι αυτά που ρίχνουν λάδι στη φωτιά ενδογενώς».
Μια μεγάλη επιχείρηση στην περίοδο κρίσης, επιδιώκοντας να βγει ωφελημένη και από τον ανταγωνισμό, αγκαλιάζει τους εργαζομένους της και με ειλικρινείς τρόπους προσπαθεί να περάσει το μήνυμα ότι εδώ λειτουργούμε όλοι και είμαστε μια οικογένεια!
Πάνω στην περίοδο της κρίσης η στρατηγική της επιχείρησης έπρεπε να χαρακτηρίζεται από:
1 Ενθάρρυνση, εκπαίδευση, καθοδήγηση, έλεγχος.
2 Τα στελέχη να είναι δίπλα και αρωγοί στο προσωπικό κι όχι «τιμωροί».
3 Το επικρατούν κλίμα πρέπει και επιβάλλεται να είναι και να το νιώθουν κάθε στιγμή οι εργαζόμενοι: «Όλοι μαζί στα δύσκολα».
Αν λάβει κανείς υπόψη του και τα διεθνή επιστημονικά εξειδικευμένα περιοδικά που αναφέρονται στις εργασιακές σχέσεις, επισημαίνει ο πρώην διευθυντής ανθρώπινου Δυναμικού, με αφορμή την οξύτατη ένταση που παρατηρούμε όλοι να σημειώνεται στο εσωτερικό της επιχείρησης λόγω των αξιολογήσεων, θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη δύο χαρακτηριστικά:
- Να βασίζεται σε μετρήσιμα μεγέθη: π. χ. Είσαι ασυνεπής γιατί έχεις είκοσι απουσίες ή είσαι κακός γιατί έχεις πέντε παρατηρήσεις στο ιστορικό σου.
- Να βρίσκεται σε αντιπαραβολή με ήδη γνωστό καθηκοντολόγιο, ώστε να κρίνεται για ήδη γνωστές απαιτήσεις της θέσης του.
Με το περιεχόμενο των αξιολογήσεων που έχουν δει το φως της δημοσιότητας μέσω του loutraki-press, τα ανώτερα στελέχη έχουν επιτύχει να περάσουν στη συνείδηση των εργαζομένων τα ακριβώς αντίθετα. Συμπεριφέρονται ως ο οργανωμένος εχθρός που τους προσβάλλει, τους υποτιμά και σχεδιάζει τον αποκεφαλισμό τους.
Την απορία του και τον προβληματισμό του διατυπώνει ο πρώην διευθυντής προσωπικού για την τακτική του Αντώνη Στεργιώτη να εμπιστευθεί για δεύτερη φορά -μετά την ήττα κατά κράτος που υπέστη η επιχείρηση με τις είκοσι τρεις απολύσεις- να εμπιστευθεί για δεύτερη φορά το διευθυντή του (Νίκο Στάμου) να διαχειριστεί εν λευκώ τη σχέση με τους εργαζομένους και να μην τον έχει υπό αυστηρή παρακολούθηση. «Εκ του μέχρι σήμερα αποτελέσματος, ο Αντώνης Στεργιώτης είναι ένας επιτυχημένος manager. Είναι απορίας άξιο πως έχει επιτρέψει να του ξεφύγει η κατάσταση όταν μάλιστα υπάρχει το πρότερο αρνητικό προηγούμενο. Εκτός πλέον, αν ο Νίκος Στάμος διαθέτει ακόμη ισχυρότερες πλάτες που υπερβαίνουν τον Αντώνη Στεργιώτη, οπότε υπεύθυνος είναι άλλος για όσα συμβαίνουν σχεδόν ένα χρόνο τώρα.
»Ότι κι αν συμβαίνει ο Αντώνης Στεργιώτης επιβάλλεται να πάρει εξ’ ολοκλήρου την κατάσταση στα χέρια του αφαιρώντας την οποιαδήποτε αρμοδιότητα από το Νίκο Στάμου. Ο Αντώνης Στεργιώτης θα πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι οι εργαζόμενοι σχεδόν στο σύνολό τους, με όσα έχουν προηγηθεί, έχουν χάσει την εμπιστοσύνη στα στελέχη της εταιρείας κι αυτή είναι μια πολύ κρίσιμη κατάσταση που απαιτεί λεπτούς και κομψούς χειρισμούς από το διαχειριστή της κοινοπραξίας για να μπορέσει αργά και σταδιακά να κερδίζει στο πρόσωπό του την εμπιστοσύνη του προσωπικού. Άλλως χάνει οριστικά το παιχνίδι και οι συνέπειες θα είναι πλέον τραγικές για την εταιρεία».

(070710)
Return top