Ο ΚΩΣΤΑΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΑ ΡΟΛΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ;


Πολιτισμός τέλος για το δήμο Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων και επιταχυνόμενη επιστροφή στο παρελθόν, αν τελικά ο Κώστας Λογοθέτης προωθήσει για να στελεχώσουν το διοικητικό συμβούλιο του Πνευματικού Πολιτιστικού Κέντρου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων, τα ονόματα που ακούγονταν χθες από την Ιάσωνος.
Αυτό επεσήμανε επικοινωνώντας χθες με το loutraki-press, προσωπικότητα του Λουτρακίου που έχει θυσιάσει πάρα πολύ χρόνο από τη ζωή του για να προωθηθεί ο Πολιτισμός στον τόπο, καθ’ ότι οι… εκλεκτοί προωθούμενοι από τον Κώστα Λογοθέτη, ουδεμία σχέση έχουν μ’ αυτό το δύσκολο και πολυδαίδαλο τομέα που απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και προϋποθέτει οι εμπλεκόμενοι να διαθέτουν την ανάλογη Παιδεία.
Όπως χαρακτηριστικά λέει και πρώην θεσμικός παράγοντας που έχει δώσει κι αυτός τη ψυχή του για τον Πολιτισμό, «επειδή χόρεψες ένα τσάμικο δεν σημαίνει ότι διαθέτεις και την απαιτούμενη Παιδεία για να αναπτύξεις και να δώσεις προσανατολισμό στον Πολιτισμό».
Όπως επεσήμαινε ο συνομιλητής του loutraki-press, αν ο Κώστας Λογοθέτης έχει επιλέξει τα ονόματα που διαρρέονται από το δημαρχιακό μέγαρο, «περισσότερο φαντάζει ότι προσπαθεί να τοποθετήσει εμπόδια στον Νίκο Λόη και μετά από λίγο καιρό να εξαναγκασθεί να παραιτηθεί, παρά έχει σκοπό να τον πλαισιώσει με ανθρώπους που διαθέτουν εγνωσμένες ικανότητες και μπορούν να συμβάλλουν θετικά και ουσιαστικά στο έργο του νέου προέδρου».
Σύμφωνα πάντοτε με την ονοματολογία που διέρρεαν χθες από το δεύτερο όροφο της Ιάσωνος, αν δεν αλλάξει κάτι, θα επιβεβαιωθεί για άλλη μια φορά το loutraki-press που είχε αναφέρει ότι ο Κώστας Λογοθέτης απαξιώνει -με τον προσφιλή του τρόπο των διαρροών- τον οικογενειακό του φίλο Δημήτρη Γλυκοφρύδη, προκειμένου να επιτύχει να τον αποκλείσει από μέλος του διοικητικού συμβουλίου του νέου Πνευματικού Πολιτιστικού Κέντρου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων.
Η εκλογή του νέου προέδρου και των μελών του νέου Πνευματικού Πολιτιστικού Κέντρου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων, θα πραγματοποιηθεί στη σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων.

(310511)




Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΛΟΓΟΘΕΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΟ
ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ


Του Δημήτρη Καραπατά*

Μετά την Κινέτα, τους Αγ. Θεωδόρους, το Ζευγολατιό και το Κιάτο, σειρά για ηλεκτροκίνητο προαστιακό σιδηρόδρομο παίρνουν η Λυγία, η Λυκοποριά, το Ξυλόκαστρο, η Ακράτα και η Ροδοδάφνη δια στόματος του αρμόδιου υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Σπύρου Βούγια.
Το εντυπωσιακό που προέκυψε από τον διάλογο της βουλευτού του νομού Αικατερίνης Φαρμάκη και του αρμόδιου υφυπουργού για την επέκταση του διπλής σιδηροδρομικής γραμμής με ηλεκτροκίνηση και αμφίδρομη σηματοδότηση - τηλεδιοίκηση του προαναφερόμενου άξονα δεν είναι τόσο τα αστρονομικά ποσά, € 480 εκατ., που εκταμιεύονται για την χρηματοδότηση του έργου, όσο τα € 250 εκατ. για τις απαλλοτριώσεις που απαιτούνται και εξασφαλίζονται από αμιγώς εθνική χρηματοδότηση.
Φυσικά, η Αικατερίνη Φαρμάκη που είναι και φίλη με τον περαστικό… Κώστα Λογοθέτη κι ενδεχομένως να συμφωνεί με τις αδιέξοδες πολιτικές του, δεν είπε κουβέντα στον αρμόδιο υφυπουργό για την παρακαμπτήρια τερματική γραμμή του Λουτρακίου. Κι ενώ έδωσε μάχη για να ενταχθούν τα € 250 εκατ. για απαλλοτριώσεις στον εθνικό προϋπολογισμό, δεν μπήκε στον κόπο να αρθρώσει κουβέντα για το € 1εκατ. περίπου που απαιτούνται για τη μελέτη κατασκευής του έργου της γραμμής προς το Λουτράκι. Στην τοποθέτηση της για την γραμμή Κιάτο - Ροδοδάφνη η Αικατερίνη Φαρμάκη έκανε και αναφορά στις τροποποιήσεις της αρχικής χάραξης, κατόπιν αιτήματος των τοπικών κοινωνιών που θα διέρχονταν η νέα αυτή γραμμή που είχε σαν αποτέλεσμα την εκπόνηση νέων μελετών.
Για την περίπτωση της γραμμής του Λουτρακίου και ειδικά για τον σταθμό του Ισθμού, η Αικατερίνη Φαρμάκη προώθησε στην Εθνική Αντιπροσωπεία, παρά την καθολική αντίδραση της τοπικής κοινωνίας, αυτό που ο περαστικός Κώστας Λογοθέτης χαρακτήρισε σε τοπική εφημερίδα εγκληματικό λάθος. Δηλαδή, την κατασκευή του σταθμού στην έξω από κάθε σιδηροδρομική λογική και πρακτική, της θέσης Βασιλόπουλος! Αποτέλεσμα; Οι πολίτες και οι επισκέπτες του Λουτρακίου, όπως δήλωσε και ο βουλευτής του νομού μας Κώστας Κόλλιας, να κινδυνεύουν να υποστούν μια βαριά και αδικαιολόγητη αδικία.

Έγκλημα η κατασκευή των δύο σταθμών
Τον επανασχεδιασμό του έργου του προαστιακού με την παρακαμπτήρια τερματικής γραμμή προς την πόλη του Λουτρακίου, έχει ζητήσει και ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Μπεγλίτης, αφήνοντας εκτιθέμενη την Αικατερίνη Φαρμάκη, που δεν έκανε καμία προσπάθεια να προτείνει τον επανασχεδιασμό του έργου και τη χρηματοδότηση της μελέτης.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι, να προωθούνται από την Αικατερίνη Φαρμάκη για την περιοχή της Ισθμίας χώρας δύο μελέτες για δύο σταθμούς, κάτι άλλωστε που είναι εγκληματικό για την εθνική μας οικονομία και τις δημόσιες επενδύσεις, (στη θέση Βασιλόπουλος και αναβάθμιση του παλαιού σταθμού), που κανένας από τους δύο δεν θα εξυπηρετεί τον πραγματικό ρόλο που πρέπει να έχει ένας τέτοιος σταθμός που είναι η μετεπιβίβαση από την παρακαμπτήρια γραμμή του Λουτρακίου στα αρτηριακά τραίνα με κατεύθυνση από και προς την Πάτρα κι όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς.
Την ίδια στάση περίπου κράτησε και ο έτερος βουλευτής του νομού Άγγελος Μανωλάκης, απλά κατόπιν της σφοδρής και καθολικής διαμαρτυρίας της πόλης του Λουτρακίου, κατέθεσε μια ερώτηση που σε καμία των περιπτώσεων δεν άμβλυνε τις κακές εντυπώσεις που άφησε η στάση του εν λόγω βουλευτή. Μάλιστα ο Άγγελος Μανωλάκης βγήκε και σε φίλα προσκείμενο στον Κώστα Λογοθέτη ιστολόγιο να προβάλλει έντρομος την κίνηση του αυτή και έκλεισε θέλοντας να μας αποκαρδιώσει λέγοντας μας: «κοστίζει το έργο»!
Φυσικά, ούτε και ο Άγγελος Μανωλάκης πίεσε για τη χρηματοδότηση, προκειμένου να μας πείσει για το άδολο των προθέσεων του. Για τα παραπάνω ποσά εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ για το τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη, ο συμπαθής Άγγελος Μανωλάκης δεν είπε λέξη για το κόστος.

Προωθούνται Πανελλαδικά τα έργα σταθερής τροχιάς!
Σε τοποθέτηση του ο κραταιός υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, ανακοίνωσε τη δημοπράτηση της γραμμής 4 του μετρό που θα ενώνει το άλσος Βεΐκου με τον Ευαγγελισμό μέσω Εξαρχείων προϋπολογισμού € 1 δισ., καθώς και του μετρό Θεσσαλονίκης για το οποίο η εθνική συμμετοχή θα αγγίξει τα € 600 εκατ. με τη χρηματοδότηση των δύο έργων να πραγματοποιείται, μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων.
Τα έργα σιδηροδρομικής σύνδεσης του Θριασίου Εμπορευματικού Κέντρου με το λιμάνι Νέου Ικονίου συνεχίζονται, ενώ κερασάκι στην τούρτα έρχονται οι δηλώσεις του αρμόδιου υπουργού Δημήτριου Ρέππα, αλλά και του υφυπουργού του Σπύρου Βούγια που υπογράμμισαν ότι παρά τη δύσκολη οικονομικά συγκυρία που διανύουμε, προωθούνται όλα τα σιδηροδρομικά έργα ως μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας, αξιοποιώντας όλα τα χρηματοδοτικά προγράμματα που διαθέτει η χώρα.
Τα παραπάνω αποδεικνύουν το μέγεθος του πρωτοφανούς εμπαιγμού των δημοτών που προσπαθεί να πετύχει ο πολιτικά σπιθαμιαίος και χειρότερος δήμαρχος που γνώρισε ποτέ το Λουτράκι, ισοπεδώνοντας και ξεθεμελιώνοντας βασικά και αναφαίρετα δικαιώματα των δημοτών που έκαναν το λάθος να τον εμπιστευθούν το τιμόνι του δήμου.

Εξυπηρετούνται μόνο τα συμφέροντα των ελαχίστων
Καταπατά ευθέως τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου κι όλων των φορέων της πόλης, ενώ συμπεριφέρεται ως ιδιοκτήτης της εξουσίας και ως τσιφλικάς.
Αδυνατεί να παράσχει αποδείξεις ως προς την αξιοπιστία του και αναλώνεται σε χαιρετούρες, ευχολόγια, διανθισμένους συλλογισμούς και παρά το υπέρ του δέοντος σπαραξικάρδιο -αλλά Μάρθα Βούρτση- ύφος του δεν πείθει πλέον κανέναν.
Δυστυχώς, παρά το ευνοϊκό των συνθηκών (εκτός από τα προαναφερόμενα, θετική άποψη και στάση του αντιπεριφερειάρχη του νομού, του τοπικού βουλευτή - αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Άμυνας, καθώς και ολόκληρου του κρατικού μηχανισμού του ΠΑΣΟΚ, κόμμα από το οποίο προέρχεται), ο Κώστας Λογοθέτης αποδεικνύεται σ’ ένα στυγνό σαμποτέρ των συμφερόντων των πολλών, για χάρη των ελαχίστων.
Ο Κώστας Λογοθέτης, φαίνεται να υλοποιεί το σχέδιο του προηγούμενου δημάρχου που κατηγορήθηκε από τον Παύλο Παύλου για υποτέλεια στο καζίνο και είναι: «Να μην έλθει τώρα ο προαστιακός σιδηρόδρομος στην πόλη του Λουτρακίου, γιατί θα τερματίζει στην οδό Αιγαίου, αλλά για αρχή να κατασκευασθεί μια στάση στη λάθος θέση Βασιλόπουλος στον Ισθμό κι όταν χτιστεί ολόκληρο το Λιβαδάκι -μετά από δέκα έως δεκαπέντε χρόνια- η τερματική παρακαμπτήρια γραμμή να καταλήγει αυστηρά κοντά στο καζίνο, στην οδό Παπανικολάου.

* Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών Λουτρακίου για την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου.

(310511)




Η ΠΡΩΤΗ ΠΙΟ ΚΡΙΣΙΜΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΘΕΤΗ, ΕΧΟΝΤΑΣ
ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΚΟΣΙ ΕΝΝΕΑ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΚΕΠΑΘ


Η σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, από την ώρα που ανέλαβε τα καθήκοντά του, είναι η πιο κρίσιμη για τον Κώστα Λογοθέτη. Σήμερα το βράδυ, καλείται να δώσει την οριστική λύση για την αμαρτωλή ΔΗΚΕΠΑΘ, παρουσιάζοντας ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη πρόταση, ενώ αναμένεται να είναι παρόντες και οι είκοσι εννέα εργαζόμενοι.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει, τι απόφαση θα έχει πάρει και θα παρουσιάσει για την τύχη των εργαζομένων, λαμβανομένου υπόψη ότι προεκλογικά υποσχόταν και εγγυάτο ότι θα απορροφηθούν όλοι από τα ΝΠΔΔ του νέου δήμου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων.
Ενδιαφέρον έχει επίσης, ποιες διαδικασίες έχει επιλέξει και θα προτείνει να ακολουθηθούν για τη διαλεύκανση της εταιρείας.
Ακόμη, σήμερα, ο Κώστας Λογοθέτης θα πρέπει να ξεκαθαρίσει στους εργαζόμενους με ποιό τρόπο θα πληρωθούν τους μισθούς πέντε μηνών, το Δώρο Πάσχα, την άδεια και το επίδομα αδείας, δεδομένου ότι η ΔΗΚΕΠΑΘ κλείνει, ενώ δικαιούνται αποζημίωσης και του 1/6 αυτής, εάν δεν έχει εξασφαλισθεί η πρόσληψή τους σε άλλη θέση.
Η λύση της αναγνώρισης των αγωγών μπορεί να δίνει διέξοδο για τη λύση της ΔΗΚΕΠΑΘ, σε καμία των περιπτώσεων δεν γεμίζει τις τσέπες των εργαζομένων, δεδομένου ότι για να αποζημιωθούν θα πρέπει να προηγηθεί δικαστική απόφαση! Γεγονός που πρακτικά σημαίνει ότι μπορεί να χρειασθεί, στην καλύτερη των περιπτώσεων να παρέλθουν τουλάχιστον δύο έτη, για να εισπραχθούν χρήματα από τους εργαζομένους.

(310511)
Return top