ΕΠΙΜΕΝΕΙ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΥΣ ΜΑΜΟΥΘ
ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ «ΠΑΡΕΑΚΙ» ΜΕ ΤΙΣ ΓΚΑΦΕΣ


«Ο Κώστας Λογοθέτης μετά την πανθομολογούμενη από το τοπικό πολιτικό προσωπικό και τους δημοτικούς παρατηρητές για την υποτέλειά του έναντι του προκατόχου του Παύλου Παύλου, φαίνεται σαν να αδυνατεί να αντιληφθεί τις επιπτώσεις των πράξεων και των αποφάσεών του».
Αυτό επεσήμανε στο loutraki-press πρώην πρώτος τη τάξη πρώην κορυφαίος θεσμικός παράγοντας, με αφορμή τις θέσεις του δημάρχου Λουτρακίου & Αγ. Θεοδώρων, στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας την περασμένη Τετάρτη και ειδικότερα όσον αφορά την πρόσληψη δύο έξτρα κι αδικαιολόγητων για την εταιρεία νομικών συμβούλων του, οι οποίοι θα μισθοδοτούνται από την Club Hotel Casino Loutraki.
Ο πρώην κορυφαίος θεσμικός παράγοντας άκρως ενημερωμένος και με άριστη πληροφόρηση για τα τεκταινόμενα στο δήμο, αλλά και τη συζήτηση που έγινε στη Λουτράκι Α.Ε., διερωτάτο: «Γιατί ο Κώστας Λογοθέτης προχωρεί σ’ αυτές τις πρωτοβουλίες; Δεν έχει συναίσθηση ότι η εταιρεία είναι στο χείλος του γκρεμού; Γιατί την επιβαρύνει; Τι επιδιώκει; Θέλει να είναι αυτός που θα της δώσει το τελευταίο σπρώξιμο για να καταστραφεί και μαζί της ο τόπος;»
Χαρακτηριστική είναι και η μεταφορά αποσπάσματος των ισχυρισμών του Κώστα Λογοθέτη στην αναγκαιότητα οι δύο δικηγόροι να είναι από την Αθήνα, γεγονός που κίνησε υποψίες και δημιούργησε προβληματισμούς για το τι είναι αυτό που θέλει να κρύψει από το ντόπιο λαό ο Κώστας Λογοθέτης;
Ως γνωστόν οι δύο δικηγόροι που προωθεί ο Κώστας Λογοθέτης, αφορούν το γνωστό «παρεάκι» της Ιάσωνος και την εξωφρενική κι αδικαιολόγητη αμοιβή που επιδιώκει να τους παράσχει πέντε χιλιάδων κατ’ άλλους κι έξι χιλιάδων ευρώ κατ’ άλλους!
Θεσμικός παράγοντας από προηγούμενη δημοτική αρχή που διετέλεσε και μέλος της πρώην ΔΑΕΤ Α.Ε., διατύπωνε τον προβληματισμό: «Γιατί ο Κώστας Λογοθέτης τους δύο νομικούς που θέλει σώνει και καλά να έχει πλάι του και δεν τους τοποθετεί ως ειδικούς συμβούλους, όπως αποπειράθηκε την πρώτη φορά και με την προκήρυξη που δεν γνώριζαν ούτε καν να τη συντάξουν γέλασε και ο κάθε πικραμένος με την οργή που προκάλεσαν στο σύνολο του νομικού κόσμου της Κορίνθου;
»Τέλος πάντων, η ελληνική νομοθεσία και ειδικότερα ο "Καλλικράτης" προβλέπουν την καταβολή μηνιαίων αποδοχών στους ειδικούς συμβούλους του δημάρχου. Ποιός είναι τελικά ο λόγος που ο Κώστας Λογοθέτης θέλει να τους δώσει παραπάνω χρήματα; Δεν σας γεννά υποψίες για ποιό λόγο μπορεί να το κάνει και ποιός άλλος ενδεχομένως να ωφεληθεί;
»Εν κατακλείδι, αν θέλει τελικά να τους αμείψει με περισσότερα χρήματα, ας τα καταβάλει από την τσέπη του κι όχι από το χρήμα των συμπολιτών μας», συμπλήρωσε τις ενστάσεις και απόψεις του στο loutraki-press, ευελπιστώντας ότι κάποιοι θα συνετίσουν τον Κώστα Λογοθέτη στις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει.

(281105)




ΑΔΕΙΑΣΜΑ… ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΛΟΓΟΘΕΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΒΟΥΓΙΑ

Του Δημήτρη Καραπατά*

Σε απάντηση του υφυπουργού και αρμόδιου για θέματα σιδηροδρόμου Σπύρου Βούγια, σε ερώτηση της βουλευτού του νομού Κορίνθου, Αικατερίνης Φαρμάκη, με θέμα «επέκταση έργων του προαστιακού σιδηροδρόμου στο τμήμα γραμμής Κιάτο - Ροδοδάφνη» δήλωσε στο κοινοβούλιο τα εξής: «Το αρμόδιο υπουργείο παρά την οικονομική κρίση προωθεί και δημοπρατεί στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης του Ο.Σ.Ε. μέσα από το οποίο αναμορφώνεται ο σιδηρόδρομος, όλα τα έργα της ΕΡΓΟΣΕ».
Αναγνωρίστηκε και από τη βουλευτή, αλλά και από τον υφυπουργό, ότι η επέκταση του ηλεκτροκίνητου σιδηροδρόμου προσφέρει σημαντικότατα οφέλη για τις περιοχές απ’ όπου διέρχεται και αποτελεί μοχλό ανάπτυξης γι’ αυτές.
Τα ποσά που ανακοινώθηκαν για αυτό το τμήμα είναι τα εξής:
- 203 εκατ. ευρώ για κόστος απαλλοτριώσεων στα σημεία που θα διέλθει η νέα γραμμή. Για τα οποία μάλιστα η Αικατερίνη Φαρμάκη, με δεδομένο ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν χρηματοδοτεί κόστος απαλλοτριώσεων, έδωσε μάχη να χρηματοδοτηθεί από τον εθνικό προϋπολογισμό. Ενώ αντίθετα, για τη μελέτη της γραμμής του Λουτρακίου που κοστίζει μόνο 1εκατ. ευρώ για να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, να αντληθούν ευρωπαϊκοί πόροι και να κατασκευαστεί το έργο με κοινοτικό χρήμα, δεν είδαμε καμία προσπάθεια από την εν λόγω βουλευτή.
- 55εκατ. ευρώ για αγορά υλικών υποδομής (σκύρα, στρωτήρες, σιδηροτροχιές).
- 1 εκατ. ευρώ για φυτοτεχνικά έργα, καθώς και οι 4 συμβάσεις κατασκευής του έργου.
Όλα μαζί, με κάποιες επιπρόσθετες δαπάνες, ανέρχονται στο ποσό των 313,5 εκατ. ευρώ.
Το έργο, λόγω τροποποιήσεων μελετών για αλλαγές χαράξεών (Αικατερίνη Φαρμάκη και Άγγελε Μανωλάκη είπατε τίποτε για έγκριτες μελέτες της ΕΡΓΟΣΕ;), καθώς και αλλαγών του φυσικού του αντικειμένου, έφτασε τα 400 εκατ. ευρώ παραπάνω.
Φυσικά, δεν έχει νόημα να αναφέρουμε αλλά κόστη έργων του ΟΣΕ ανά τη χώρα που είναι σε εξέλιξη ή πρόκειται να δημοπρατηθούν, ούτε στις δηλώσεις μετά του Σπύρου Βούγια και του προϊσταμένου του Δημήτρη Ρέππα, ο οποίος τόνισε πως για το μετρό της Θεσσαλονίκης η εθνική μας συμμετοχή ανέρχεται στα 569 εκατ. ευρώ.
Το ερώτημα στρέφεται ευθέως στο «δήμιο» των συμφερόντων των πολιτών, του Λουτρακίου, Κώστα Λογοθέτη: «Γιατί τραγικέ δήμαρχε λεηλατείτε και ξεθεμελιώνετε το δικαίωμα των δημοτών σας για εργασία, ασφαλή, γρήγορη και οικονομική μετακίνηση στην πρωτεύουσα και τους ενδιάμεσους προορισμούς και οδηγείτε την πόλη σε οικονομικό μαρασμό»;
Δημιουργώντας υφαντό ψεμάτων για να ρίξετε στάχτη στα μάτια των δημοτών σας, σε ποιά σπηλιά θα πάτε να κρυφτείτε μετά από αυτό;
Που είναι ο Σπύρος Βούγιας, που ισχυρίζεσθε ότι είναι φίλος σας και θα έρθει στο Λουτράκι;
Οι αρμόδιοι υπουργοί με τη στάση τους προωθούν τα έργα του σιδηροδρόμου.
Εσείς ποιά κίνηση, με αποδείξεις, κάνατε για τη διεκδίκηση του έργου που υποσχεθήκατε εκτός από το να πηγαίνετε σε συναντήσεις εν κρυπτώ, προφασιζόμενος ότι είδατε τον αρμόδιο υπουργό;
Τι ενδεχομένως θέλατε να κρύψετε εκείνη την ημέρα και γιατί δεν αντιδράσατε παρά το ξεσηκωμό γι’ αυτό που έκαναν βουλευτές του νομού κι εσείς χαρακτηρίσατε στην τοπική εφημερίδα Πρώτη εγκληματικό;
Γνωρίζετε, όταν δεν αντιδράτε σε τέτοια εγκλήματα, γίνεσθε συνένοχος στο έγκλημα;
Και σαν να μην έφταναν αυτά, δημοσιογράφος που έχει καταδικαστεί από δικαστήριο για συκοφαντική και συνδιοικεί το δήμο, έκανε επίθεση στον Σπύρο Βούγια ρίχνοντας του μομφή ότι τάχα δεν ενδιαφέρεται για το Λουτράκι;
Ενώ είναι ξεκάθαρο ποιός κάνει ζημιά στον τόπο.
Απόκομμα της εφημερίδας, με διευκρινιστικό άρθρο, έχει αποσταλεί για τον υφυπουργό, να καμαρώσει τι φίλους έχει στο Λουτράκι.
Περαστικέ δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη, πολιτικά είστε όχι απλά δίγλωσσος, αλλά πολύγλωσσος πράττοντας μόνο κατά το δοκούν και ανάγεσθε, παρά το σπαραξικάρδιο ύφος σας και τους ανθισμένους συλλογισμούς σας στον πιο απεχθή και σπιθαμιαίο δήμαρχο που γνώρισε ο τόπος.
Αναδεικνύεσθε σε πολιτική λαίλαπα και ακανθώδη βάτο για τον τόπο και δεν κάνετε ούτε για εφεδρεία.
Δεν μπορείτε όχι στην Γη της επαγγελίας να μας οδηγήσετε, αλλά ούτε στο απέναντι πεζοδρόμιο.
Κατ’ αρχήν μαζέψτε το σκορποχωράκι σου που ηγείσθε ως σκορποχωράρχης, τους μπαχαλόμαγκες και τους κακόηχους συμβούλους σας που δεν αντιδρούν σε τίποτε από αυτά που κάνετε, θυμίζοντας αδρανή υλικά και στη συνέχεια αδειάστε μας όλοι εσείς μαζί, τη γωνιά.

* Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών Λουτρακίου για την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου.

(280511)




ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΑΣΩΝΟΣ, ΥΠΕΡΜΑΧΟ
ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ


Την αναγκαιότητα έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου, επισημαίνει σ’ έγγραφό του προς τον αρμόδιο υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα, το Πνευματικό Πολιτιστικό Κέντρο Λουτρακίου (ΠΠΚΛ).
Σε μια άρτια, σύντομη και ολοκληρωμένη εισήγηση από πλευράς οικονομοτεχνικής και τεχνικής άποψης -στο πλαίσιο των σύγχρονων μεταφορών παγκοσμίως- το ΠΠΚΛ τεκμηριώνει την οικονομική βιωσιμότητα λειτουργίας του μέσου, αλλά και την τεχνική του αρτιότητα ξορκίζοντας τα συμφέροντα και τα ενδεχόμενα οικονομικά οφέλη που προωθούνται για την κατασκευή σταθμού στη θέση Βασιλόπουλος.
Στην επιστολή του Πνευματικού Πολιτιστικού Κέντρου Λουτρακίου που υπογράφει ο πρόεδρός του Νίκος Λόης, τηρώντας στο ακέραιο τις προεκλογικές δεσμεύσεις του ως μέλος του Κινήματος Ενεργών Πολιτών, σε αντίθεση με τη δημοτική αρχή -αν και την αανέμενε επί πέντε ολόκληρους μήνες- και σχεδόν του συνόλου των φσιστοειδών και των μαθητευόμενων χιτλερίσκων που την περιβάλλουν με το κεντροαριστερό φαίνεσθαι, αναφέρονται τα ακόλουθα:

Αξιότιμε κύριε υπουργέ,
κατά τον σχεδιασμό του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο, πρώτη προτεραιότητα είχε δοθεί στην τερματική γραμμή Αθηνών - Λουτρακίου, ενόψει της τότε διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 στην Αθήνα.
Στην εποχή της ταχύτητας και της οικολογίας και κυρίως της υποστήριξης του ηλεκτρικού τραίνου ως πρωτεύοντος Μέσου Μαζικής Μεταφοράς, η λειτουργία του οποίου προκρίνεται και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και παρά το γεγονός ότι η Κοινοπραξία Καζίνο Λουτρακίου έχει δεσμευθεί να καταβάλει μίσθωμα για χρήση ενός (1) βαγονιού σε κάθε δρομολόγιο, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι πελάτες της, δηλαδή έχοντας εξασφαλιστεί η οικονομική επιβίωσή του Προαστιακού Σιδηροδρόμου κατά την έλευσή του στο Λουτράκι, δυνάμεις, οι οποίες αντιστρατεύονται την πρόοδο της τεράστιας τουριστικής σημασίας πόλης του Λουτρακίου, πέτυχαν να αποτρέψουν την έλευση του πλέον σύγχρονου παγκοσμίως συγκοινωνιακού μέσου στην φημισμένη λουτρόπολη.
Σήμερα, σχεδόν μια δεκαετία μετά, αποτελεί σχεδόν καθολικό αίτημα μιας πόλης περίπου 17.000 κατοίκων να έρθει ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος στο Λουτράκι, σύμφωνα και με την υπ’ αριθ. 303/08-10-2009 Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου, καθότι εκτός των άλλων αποτελεί ένα σύντομο προορισμό αναψυχής και απευθύνεται εν δυνάμει σε περισσότερους από 5.000.000 κατοίκους της πρωτεύουσας.
Επιπροσθέτως στη βιωσιμότητα του μέσου συμβάλλει και η Club Hotel Casino Loutraki, σύμφωνα με δημόσια δέσμευση του διαχειριστή της εταιρείας κ. Αντώνη Στεργιώτη, η οποία πραγματοποιήθηκε κατά την διάρκεια ειδικής ημερίδας.

Αξιότιμε κύριε Ρέππα,
με την συνεχή ανάπτυξη του κύριου άξονα Αθηνών - Πατρών - Αθηνών, από την τοπική κοινωνία ζητείται η διενέργεια ολοκληρωμένης μελέτης για την κανονικοποίηση και ηλεκτροκίνηση της παρακαμπτήριας μονής τερματικής γραμμής προς την πόλη του Λουτρακίου, μήκους περίπου έξι χιλιομέτρων.
Παράλληλα ζητείται η κατασκευή σταθμού μετεπιβίβασης στη διακλάδωση της γραμμής του Προαστιακού προς Λουτράκι, στη θέση «Παράδεισος», όπως αρχικά είχε σχεδιασθεί, ως η πλέον ενδεδειγμένη θέση, προκειμένου, αφενός να εξυπηρετείται αποτελεσματικά ολόκληρη η περιοχή της Ισθμίας, καθώς και οι επιβάτες από τη Βορειοανατολική και Ανατολική Πελοπόννησο με προορισμό από και προς την πρωτεύουσα και αφετέρου να εξυπηρετείται η μετεπιβίβαση από την παρακαμπτήρια γραμμή στον κύριο άξονα με προορισμό Λουτράκι - Πάτρα - Λουτράκι.
Η επίσπευση της μελέτης θα συμβάλλει στην άμεση ένταξη του έργου στο Ε.Σ.Π.Α. Πελοποννήσου, κάτι άλλωστε που βρίσκει πλήρως σύμφωνη και τη Γενική Γραμματεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Παρακαλούμε όπως ζητήσετε από τις αρμόδιες Τεχνικές Υπηρεσίες του υπουργείου σας την ταχύτατη εκπόνηση της μελέτης και εμείς από την πλευρά μας παραμένουμε στη διάθεσή σας, προκειμένου να παράσχουμε την οποιαδήποτε βοήθεια μας ζητηθεί για την ολοκλήρωση του έργου.

(280511)




ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ

Ενημερωτική εκδήλωση στο πλαίσιο ανάπτυξης του εθελοντισμού στη δημοτική κοινότητα Λουτρακίου Περαχώρας, πραγματοποιείται σήμερα το απόγευμα στις 6 μ.μ. στο «Αλεξάνδρειο» Συνεδριακό Κέντρο, στο πλαίσιο της σχετικής απόφασης, που έλαβε πρόσφατα το συμβούλιό της και θα αναπτυχθεί σε δύο ενότητες:
1 Ενημέρωση προς τους οικιστές με θέμα τα προληπτικά μέτρα κατά των πυρκαϊών και τις επιχειρησιακές ενέργειες σε περίπτωση πυρκαϊάς με ομιλητές εκπροσώπους των πυροσβεστικών υπηρεσιών της περιοχής.
2 Ενημέρωση προς φορείς, συλλόγους και δημότες για τον συντονισμό δράσεων εθελοντισμού, με σκοπό την κάλυψη τεσσάρων θεματικών ενοτήτων ήτοι την πυροπροστασία, την καθαριότητα, τις κοινωνικές δράσεις και τις διοργανώσεις πολιτιστικών και άλλων εκδηλώσεων, με ομιλητή τον πρόεδρο της δημοτικής κοινότητας Λουτρακίου Περαχώρας Γεώργιο Μπάκο και ανακοίνωση επιτροπής εθελοντισμού υπό την αιγίδα του συμβουλίου δημοτικής κοινότητας Λουτρακίου Περαχώρας.

(280511)
Return top