ΚΟΥΙΖ

Γιατί θεωρείται τελειωμένος ο «βετεράνος»(!) δήμαρχος Παύλος Παύλου στην περιφέρεια του δήμου Λουτρακίου, ενώ δεν είναι λίγο και το «στόλισμα» στο κεντρικό Λουτράκι;
(090214)




Είπαν…

«Αδυνατεί να αντιληφθεί ο "υπηρεσιακός" δήμαρχος Λουτρακίου Κώστας Λογοθέτης, ότι τα ψέματά του έχουν απήχηση και γίνονται πιστευτά μόνον από τα "βαλσαμωμένα πουλιά", ενώ η κοινωνία κουνάει με λύπη το κεφάλι της!»
(090214)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί.
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο!)




Η ΓΕΛΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΡΙΝΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
ΠΡΟΣ ΔΟΞΑΝ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ, ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣτΕ

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Την ώρα που η πατρίδα μας και οι Έλληνες πολίτες βιώνουν την εξόντωση του Δ΄ Ράιχ, τα «ασημικά» της Ελλάδος ξεπουλιούνται και η κοινωνία εξαθλιώνεται προς δόξαν ιδιωτικών επιχειρηματικών, αλλά και αλλοδαπών κρατικών συμφερόντων, αυτοί που καλούνται και πρέπει να φυλάττουν Θερμοπύλες και να αποτελέσουν το τελευταίο οχυρό, πριν την ολοκληρωτική λεηλασία, είναι το δικαστικό σώμα.
Κατά συνέπεια τη δύσκολη και πρωτοφανή βαρβαρότητα που βιώνει η πατρίδα μας στην τελευταία πενταετία της σύγχρονης ιστορίας της, οι δικαστικοί λειτουργοί θα πρέπει αφενός να είναι πιο υποψιασμένοι, αφετέρου πιο καχύποπτοι και να αντιμετωπίζουν με μεγαλύτερη επιφυλακτικότητα ύποπτες καταστάσεις.
Την περασμένη εβδομάδα, στο Ανώτατο Διοικητικό Δικαστήριο, στο Ε΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας συζητήθηκε μετά από πολλές αναβολές η έφεση του Λουτρακίου στην κατευθυνόμενη και μεθοδευμένη γελοία ως προς το σκεπτικό της απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου του 2009 σε βάρος του δημοσίου γενικότερα συμφέροντος και του δημοτικού ειδικότερα συμφέροντος του Λουτρακίου.
Επισημαίνεται ότι η κατασκευή του Τουριστικού Λιμένα Λουτρακίου αποτελεί αντισταθμιστικό ωφέλημα και κατά συνέπεια θίγεται βάναυσα το δημόσιο συμφέρον, σε μια εποχή μάλιστα που αναζητούμε τις επενδύσεις οι κυβερνώντες ξεπουάνε τα ιερά και τα όσια της πατρίδας μας! Για να αντιληφθεί κάποιος το μέγεθος της γελοιότητας της απόφασης και τους λόγους που επικαλείται το ΚΑΣ, θα πρέπει να αναλογισθεί ότι αν το ΚΑΣ επεδείκνυε ανάλογη ευαισθησία, σαν και την κατευθυνόμενη προς εξυπηρέτηση αλλότριων συμφερόντων, σήμερα η Ελλάδα θα στερείτο αυτοκινητοδρόμων, δεν θα είχε γίνει ποτέ οι σταθμοί μετρό του Συντάγματος και του Μοναστηρακίου, δεν θα ήταν εφικτή η διέλευση του τραμ από το Βοτανικό, δεν θα είχε διανοιχθεί η υπόγεια διαδρομή για το μετρό Θεσσαλονίκης.
Μόνον από τη γελοία τους απόφαση καθίσταται αυτονόητο ότι κινούνται με σκοπιμότητα προς ζημίαν και μόνον του δημοσίου συμφέροντος, δεδομένου ότι δεν είχαν την ευαισθησία να αναφέρουν ότι στην εποχή μας είναι εφικτό να προστατευθεί το μνημείο του Αρχαίου Διόλκου και από εκεί και πέρα είναι εφικτή η κατασκευή της μαρίνας Λουτρακίου.
Της γελοίας απόφασης του 2009, είχε προηγηθεί το 2002 άλλη μία κατευθυνόμενη και σκόπιμη απόφαση, με στόχο να παγώσει μέχρι την οριστική ματαίωση το έργο. Σε εκείνη τη γελοία απόφαση των συγκεκριμένων επιστημόνων, υπήρχε και η αιτιολογία ότι θα αλλοιωθεί η εικόνα του μνημείου, λόγω του μεγάλου όγκου του έργου που θα κατασκευασθεί. Αιτιολογία που προσαύξανε τη γελοιότητα δεδομένου ότι η το έργο της μαρίνας απέχει από το μνημείο, ενώ η εικόνα του μνημείου αλλοιώνεται μόνον από αέρος κι αυτή αποτυπώνεται μόνον στις αεροφωτογραφίες. Η εικόνα ολόκληρης της διώρυγας δεν είναι δυνατόν να γίνεται αντιληπτή είτε από ξηράς, είτε από θαλάσσης με την ακρίβεια της αεροφωτογραφίας!
Την κρίση ως κατευθυνόμενη και γελοία απόφαση του ΚΑΣ ενισχύει το γεγονός ότι έχει γίνει αποδεκτό σε επίπεδο διευθύνσεων του υπουργείου Πολιτισμού η διαπλάτυνση της Διώρυγας Κορίνθου σε διπλάσιο εύρος.
Άραγε η προοπτική αυτή δεν θα αλλοιώσει τη σημερινή εικόνα της Διώρυγας , που άλλωστε είναι ένα νεότερο κι όχι ένα αρχαίο μνημείο;
Δεν θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι οι δήθεν ευαίσθητοι αρχαιολόγοι επί μια ολόκληρη δεκαετία είχαν αφήσει το μνημείο του Αρχαίου Διόλκου να κατακρημνίζεται;
Επίσης στη γελοία τους απόφαση για την αύξηση του αριθμού των διερχόμενων σκαφών, που επίσης ήταν πρόφαση για να καλυφθούν άλλου είδους αμαρτίες, αν αντί για τη θέση δίπλα στη Διώρυγα Κορίνθου είχε επιλεγεί για παράδειγμα η θέση στο Φλάμπουρο, πάλι δεν θα αυξανόταν ο αριθμός των διαπλεόντων τη Διώρυγα Κορίνθου σκαφών αναψυχής; Τότε τι θα έκαναν; Θα απαγόρευαν τη διέλευσή τους;
Ο γελοίος ισχυρισμός αντικρούεται επίσης από την παντελή άγνοια των συγκεκριμένων αρχαιολόγων οι οποίοι μόνον το δημόσιο συμφέρον έπλητταν σκόπιμα, γιατί τα διερχόμενα πλοία προκαλούν τσουνάμι που ξεθάβει τις βάσεις του Αρχαίου Διόλκου, εν αντιθέσει με τον ελαφρύτατο κυματισμό που προκαλούν τα διαπλέοντα σκάφη, λαμβανομένου υπόψη ότι ο κανονισμός ναυσιπλοΐας της Διώρυγας Κορίνθου προβλέπει ανώτατη ταχύτητα τα 5 μίλια και ως εκ τούτου δεν υπάρχουν επιπτώσεις κυματισμών στο μνημείο, όταν μάλιστα οι κυματισμοί άνω των τριών μποφόρ, έχουν σαφώς μεγαλύτερες επιπτώσεις. Γι’ αυτό άλλωστε είχε «πνιγεί» και η μελέτη κυματισμών, γιατί δεν θα μπορούσαν να στηριχθούν γελοίες αιτιάσεις.
Επομένως, αυτό που μπορεί να εκληφθεί ως συμπέρασμα για τα δύο συμβούλια που έλαβαν τις συγκεκριμένες αποφάσεις, είναι ότι διακρίνονται από φαιδρότητα και τα μέλη τους με το σκεπτικό των αποφάσεων και μόνον σκοπό είχαν να εξυπηρετήσουν σκοπιμότητες και συμφέροντα για να λειτουργήσουν ως κυματοθραύστης στην προοπτική κατασκευής του Τουριστικού Λιμένα Λουτρακίου.
Αποφάσεις επαναλαμβάνεται που έχουν πλήξει το δημόσιο συμφέρον με απώλειες δεκάδων εκατομμυρίων και καλόν θα είναι τα συγκεκριμένα μέλη να παραπεμφθούν στη Δικαιοσύνη για να σταματήσει επιτέλους η πλάκα στην Ελλάδα που προς όφελος των ιδιωτικών συμφερόντων, πλήττεται το δημόσιο συμφέρον και μετά καλούνται όλοι οι πολίτες να πληρώσουν δίνοντας σήμερα ακόμα και το αίμα τους.
(090214)




ΤΟ ΣΤΡΙΠΤΙΖ ΛΟΓΟΘΕΤΗ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ
ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ

Σε βάρβαρο στριπτίζ αναδεικνύοντας τα ψέματα, τις μεθοδεύσεις και τις σκοπιμότητές του, υπέβαλε χθες το πρωί τον «υπηρεσιακό» δήμαρχο Λουτρακίου Κώστα Λογοθέτη η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.
Με την αποκάλυψη των προθέσεών του στην εισηγητική έκθεση της Β΄ Φάσης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (ΓΠΣ) στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, αποκαλύφθηκε ότι ο Κώστας Λογοθέτης εξαπάτησε προεκλογικά την κοινωνία του Λουτρακίου προβάλλοντας κάλπικο ενδιαφέρον για την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι. Παράλληλα, αποδεικνύεται, ότι έχει ευθυγραμμισθεί με όλους όσους υπηρετούν τα οικονομικά συμφέροντα στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος και βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία τόσο με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη που επί τρία χρόνια εμπαίζει την τοπική κοινωνία, όσο και με τον συνέταιρό του «βετεράνο»(!) δήμαρχο Παύλο Παύλου, ο οποίος είναι ο κατ’ εξοχήν υπεύθυνος που σήμερα το Λουτράκι δεν εξυπηρετείται από τον προαστιακό σιδηρόδρομο.
Το πλήρες κείμενο της χθεσινής ανακοίνωσης έχει ως ακολούθως:
«Έπεσαν οι μάσκες ενόψει Τριωδίου με τα πυροτεχνήματα και τις φιοριτούρες της δημοτικής αρχής του Κώστα Λογοθέτη προς τέρψιν του φιλοθεάμονος κοινού, που αντί να εντυπωσιάζουν εντείνουν την ανησυχία στην Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.
Η χθεσινή ανακοίνωση του δήμου Λουτρακίου λέγοντας μισές αλήθειες με στόχο να διαψεύσει δημοσιεύματα που αποκάλυπταν προθέσεις και γεγονότα, μας προβληματίζει άλλη μια φορά για τις πραγματικές σκοπιμότητες του Κώστα Λογοθέτη που δεν είναι ευθυγραμμισμένες με τα συμφέροντα της πόλης του Λουτρακίου.
Η οξύτατη ανησυχία μας προκύπτει από την απόκρυψη δολίως της εισήγησης της μελετητικής εταιρείας για το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Λουτρακίου - Β΄ φάση, που από το πουθενά αναφέρει:
«Το υφιστάμενο δίκτυο του ΟΣΕ αποτελεί εμπόδιο στην ενότητα του οικιστικού ιστού λόγω άμεσης γειτνίασης με κατοικίες και είναι φορέας επικινδυνότητας λόγω αφύλακτων διασταυρώσεων με τους δρόμους της πόλης.
Προβλέπεται η κατάργηση του δικτύου μέσα στο σώμα του οικισμού και η κατασκευή νέου σιδηροδρομικού σταθμού, στην είσοδο του οικισμού σε θέση που θα οριστικοποιηθεί μετά την γνώμη του ΟΣΕ.»
Τα ερωτήματα που τίθενται απερίφραστα είναι:
- Γιατί έγινε απόπειρα να ανοίξει ένα θέμα που έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες όχι με μία αλλά με δύο αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου;
- Ποίων τα συμφέροντα αποπειράθηκε να εξυπηρετήσει η δημοτική αρχή Λογοθέτη με το σχέδιο εισήγησης της Β΄ φάσης του ΓΠΣ;
Ο τριετής εμπαιγμός του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη, σε συνδυασμό με τη στάση που έχουν ακολουθήσει ο δήμαρχος Λουτρακίου Κώστας Λογοθέτης, κρατούν την Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων σε επιφυλακή και εγρήγορση και σε καμία των περιπτώσεων δεν θα επιτρέψουν να περάσει απόφαση που να υποσκάπτει τα συμφέροντα και το μέλλον του δήμου Λουτρακίου και των πολιτών του.»

Οι πλέον ειδικοί συγκοινωνιολόγοι - πολεοδόμοι
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, ότι έχει επιτύχει μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει ούτε στην τύχη, αλλά ούτε γιατί τη βοήθησαν οι ταγοί του τόπου. Αντίθετα μάλιστα, διαπιστώνεται οι ταγοί να κάνουν τα πάντα για να γίνει ένα έργο που στη σημερινή συγκυρία κι αν λειτουργούσε πριν την Ολυμπιάδα της Αθήνας, θα μπορούσε να εξασφάλιζε μια επισκεψιμότητα που θα έδινε πνοή στις τοπικές επιχειρήσεις.
Αξιοσημείωτο είναι άλλο ένα δελτίο που εξεδόθη χθες από την Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων κι έχει πολύ μεγάλη σημασία να αναδειχθεί η αξιόλογη δουλειά που έχει γίνει από την Δημήτρη Καραπατά, ενώ το έργο έχει αγκαλιασθεί από τους πλέον ειδικούς διακεκριμένους επιστήμονες με εξειδίκευση στια συγκεκριμένα θέματα. Ειλικρινά είναι απορίας άξιο από τη μία γιατί οι ταγοί του Λουτρακίου το σαμποτάρουν και από την άλλη προσποιούνται ότι θέλουν ο προαστιακός σιδηρόδρομος να έλθει στο Λουτράκι!
Το πλήρες κείμενο της δεύτερης ανακοίνωσης έχει ως ακολούθως:
«Ο προαστιακός σιδηρόδρομος και η έλευσή του στο Λουτράκι δεν είναι ένα καπρίτσιο μιας ομάδας πολιτών, αλλά αποτελεί τεκμηριωμένη και ολοκληρωμένη πρόταση έγκριτων με περγαμηνές επιστημόνων.
Ως ομάδα που συγκροτήσαμε και διευρύναμε την Πρωτοβουλία Πολιτών και Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι και σήμερα απολαμβάνει της αποδοχής της συντριπτικής πλειοψηφίας της κοινής γνώμης του Λουτρακίου, απευθυνθήκαμε στους πλέον αρμοδίους επιστήμονες, ζητήσαμε τη συνδρομή τους και είναι οι ακόλουθοι:
Δρ. Θάνος Βλαστός, καθηγητής Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, συγκοινωνιολόγος - πολεοδόμος,
Δρ. Δημήτρης Μηλάκης, συγκοινωνιολόγος - πολεοδόμος,
Δρ. Κώστας Βογιατζής, επίκουρος καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, περιβαλλοντολόγος, με εξειδίκευση στη θέματα εδαφο - μεταφερόμενου θορύβου και δονήσεων,
Νάσος Κόκκινος, συγκοινωνιολόγος - πρόεδρος του δικτύου Επιβάτης,
Γιώργος Νάθενας μαθηματικός - συγκοινωνιολόγος εκ των συντακτών του Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αθήνας.
Με την αφιλοκερδή συνδρομή και παρουσία των προαναφερομένων σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία του δήμου Λουτρακίου -Μάνος Μαυρογόνατος και Δημήτρης Μακρίδης- προχωρήσαμε στην εκπόνηση σχεδίου αναζητώντας το ιδανικό και βέλτιστο σημείο απόληξης της σιδηροδρομικής γραμμής εντός του ιστού της πόλης - συμβολή Αιγαίου και Κορίνθου, ενώ παράλληλα επελέγη η καλύτερη δυνατή στάση που θα εξυπηρετεί την αναπτυσσόμενη περιοχή στο Λιβαδάκι - συμβολή με οδό Παπανικολάου.
Η διέλευση στον ιστό της πόλης θα είναι ήπια όπως του τραμ με αντιθορυβική και αντικραδασμική υποδομή για μηδενική όχληση, ενώ οι διαβάσεις θα είναι φυλασσόμενες και εξοπλισμένες με ειδικό ελαστικό τάπητα. Η παρακαμπτήρια γραμμή του Λουτρακίου στηρίζεται σε προβλέψεις των Τεχνικών Προδιαγραφών Διαλειτουργικότητας για τα διευρωπαϊκά σιδηροδρομικά δίκτυα, λαμβάνοντας υπόψη την ύπαρξη του πολεοδομικού ιστού.
Το παραπάνω σχέδια έγινε αποδεκτό τόσο από την ΕΡΓΟΣΕ, όσο και τον ΟΣΕ και ήδη έχουν εργαστεί και το έχουν ολοκληρώσει οι:
Μιχάλης Τριανταφύλλου πρώην διευθυντής Μελετών και Στρατηγικού Σχεδιασμού του ΟΣΕ,
Μιχάλης Αναστασάκης περιβαλλοντολόγος της ΕΡΓΟΣΕ,
Γεώργιος Καπένης, υπεύθυνος μελετών της ΕΡΓΟΣΕ,
Κώστας Μωρουδέλης διευθυντής Μελετών του ΟΣΕ (υπεύθυνος για τη γραμμή του Λουτρακίου).»
(090214)
Return top