ΚΟΥΙΖ

Ποιός είναι τρελός να πιστεύει -με τα σημερινά δεδομένα, πόλεμος Yigal Zilkha με Moshe Bublil- ότι η Powerbrook Spain LS θα χρηματοδοτήσει τη θυγατρική της Club Hotel Loutraki S.A., έτσι ώστε να καταστεί εφικτή η σύσταση μιας νέας εταιρείας που θα λειτουργήσει το casino Λουτρακίου;
(210913)




Είπαν…

«Αναφορά στην Εισαγγελία του Άρειου Πάγου ετοιμάζεται κι ενδεχομένως ερώτηση στη Βουλή, προκειμένου να διερευνηθεί το πόρισμα του ΣΟΛ με τις διαπιστωμένες υπερβάσεις του 62%, γιατί έχει τεθεί στο αρχείο. Αφορά τις δαπάνες της ΔΑΕΤ Α.Ε. το 2005 για την κατασκευή του δημαρχείου Λουτρακίου.»
(210913)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




«ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ» ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ, ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ
ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ

Του Δημήτρη Καραπατά*

Ρασιοναλισμός είναι, η φιλοσοφική κατεύθυνση που αποδέχεται ως γνώμονα και αφετηρία της γνώσης την λογική σκέψη, ενώ αντίθετα εκκοσμίκευση είναι η ρίζα κάθε ψευτοδιδασκαλίας και κάθε «ξύλινης» πολιτικής ομιλίας, που θρέφει ψευδαισθήσεις και αυταπάτες. Μιας πολιτικής που κατ’ ευφημισμόν ονομάζεται δημιουργική και προς το συμφέρον του τόπου. Από την άλλη, ο Ίψεν είχε πει πως: «Οι μάχες δεν γίνονται με κομφετί και όταν πολεμάς για ανεξαρτησία δεν φοράς το καλό σου κοστούμι».
Στην πρόσφατη τηλεοπτική του συνέντευξη, ο Παύλος Παύλου με την άψογη ενδυμασία να μην δώσει καμία μάχη για ανεξαρτησία, αλλά αντίθετα δια μέσω των ατελείωτων βατταρισμών, των αχυρωδών εκφράσεων, των βδεσματικών αναλύσεων απόψεων ομιχλώδους χρησιμότητας, να αφήσει ογκώδη κενά στην λογική ακολουθία των γεγονότων και να κατατάξει εαυτόν όχι στον ρασιοναλισμό, αλλά στην εκκοσμίκευση. Κι επειδή το ρήμα «οικτίρω» είναι ασπίδα για τους μικρόψυχους, κι επειδή ο Έλλην δεν εκώφευσε ποτέ εις την φωνήν της πατρίδος, ενώ η φωνή του Παύλου Παύλου πολλαπλασιασμένη δια της «ντουντούκας» (τηλοψία) τείνει να σκεπάσει την φωνή του τόπου, αφού με βαθιές καταβολές αυτοσυνειδησίας κάνει το προθύμως εθέλειν υπέρ του τόπου, θνήσκειν, φτάνοντας στο έσχατο σημείο να καταπατά την ετυμηγορία του εκλογικού σώματος, που στις προηγούμενες εκλογές είπε όχι στην μετατροπή της κοινοπραξίας σε Α.Ε. Ενώ από τα λεγόμενα του πρώην δημάρχου προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα πως θεωρεί την συναρωγή των δημοτών σε αυτό το περιθρύλητο ζήτημα περιττή, ενώ απουσία δικού του προτασιακού λόγου, ως άλλον κύμβαλον αλαλάζον, ο Παύλος Παύλου έκανε προέκταση των τοποθετήσεων του, τα επιχειρήματα του Νικόλαου Ρεμαντά.
Ο γράφων έχει συνειδησιακό χρέος να εισέλθει σε κάποια κακόηχα επιχειρήματα του πρώην δημάρχου που δικαιολογούν στο έπακρο την πολιτική του καθίζηση, ξεχωρίζοντας τα πιο εξόφθαλμα που θα καταδείξουν το εύλογο συμπέρασμα της όλης επιχειρηματολογίας.
Μέσα στις παραδοξότητες του Παύλου Παύλου, που ξεχώρισαν ήταν και κινδυνολογία της ολικής κατάσχεσης όλων των περιουσιακών στοιχείων του δήμου, αφού όπως ακούστηκε το καζίνο έχει οφειλές. Ο Παύλος Παύλος δεν ψέλλισε κάτι για το πως γίνεται να χρωστάει μια επιχείρηση που έχει κερδοφορία όλα αυτά τα χρόνια  500 εκατ. ευρώ (όπως διαβάσαμε και στην πρόσφατη ανακοίνωση των εργαζομένων του καζίνου) και να μην τα πληρώνει, αφού μόνο από μέρος των τόκων αυτών των αποταμιευμένων χρημάτων, θα μπορούσε να καλυφθούν τα χρέη.
Ακραιφνώς, λεκτικά, ολίσθημα του πρώην δημάρχου ήταν και το ότι έσπευσε με λόγια κατεδαφιστικά χωρίς να είναι νομικός, να υποβιβάσει την παρέμβαση που έκανε η συντοπίτισσα μας δικηγόρος Γεωργία Κουκουλά, η οποία με την παράδοση πρόσθετων στοιχείων θέλησε, αν είναι εφικτό, να ανασχέσει καταθλιπτικές καταστάσεις εις βάρος του δήμου. Κι αν τώρα η φθίνουσα πορεία του καζίνο και τα χρέη αυτού κρύβονται κάτω από το πέπλο της οικονομικής κρίσης, ο Παύλος Παύλου θα πρέπει να δώσει απαντήσεις και να εξηγήσει και το γιατί αυτή η πρόταση του καζίνο αν δεν είναι ένα σχέδιο για να εκπαραθυρώσουν τον δήμο από την εν λόγω επιχείρηση που με την πάροδο του χρόνου ανεβάζει όλο και περισσότερο τα ποσοστά του, υπήρχε σαν πρόταση από το 2000 όπως αποκάλυψε ο Νικόλαος Ρεμαντάς (ο χρόνος φέρνει την αλήθεια στο φως - άγει δε προς φως την αλήθεια χρόνου), τότε που δεν υπήρχε οικονομική κρίση, το καζίνο ήκμαζε, παρουσίαζε μεγάλη κερδοφορία και όπως διαφημίζονταν τότε ήταν το πρώτο σε όλη την Ευρώπη.
Στο σημείο αυτό, ο γράφων δεν θα αφήσει στο απυρόβλητο το γεγονός πως για να περάσουν αβρόχοις ποσί αυτά τα σχέδια του καζίνο, ο Παύλος Παύλου εξαπέλυσε και τα ανάλογα σοφίσματα της καταστροφής, απαξιώνοντας εμμέσως πλην σαφώς και τον ίδιο το τόπο, αφού ούτε λίγο ούτε πολύ αποπειράθηκε να μας περάσει το μήνυμα πως το Λουτράκι γεννήθηκε το 1995 που άνοιξε το καζίνο και αν θα κλείσει δεν θα μπορέσει να ζήσει η πόλη.
Μια ματιά όμως σε πόλεις τουριστικά ανταγωνιστικές προς το Λουτράκι, οι οποίες δεν διαθέτουν καζίνο, όπως το Ναύπλιο ή ακόμη και η Χαλκίδα, δίνουν ηχηρή απάντηση από το 2006 στην ανεπέρειστη άποψη του  Παύλου Παύλου, αφού είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από την πόλη μας, η οποία έχει μετατραπεί σε καζινούπολη και ανεργούπολη. Και ας μην πέφτουμε στην αμφισημία της παγίδας που στήνουν κάποιοι με τους περίπου 1400 εργαζομένους, γιατί η συντριπτική πλειοψηφία αυτών, είναι… ξενομερίτες.
Κυριότερος υπεύθυνος για αυτή την κατάσταση, είναι ο ίδιος ο Παύλος Παύλου, αφού στα 12 χρόνια της θητείας του ως δήμαρχος, διαχειρίστηκε τα περισσότερα χρήματα από κάθε άλλον δήμαρχο, έκανε μόνο έργα βιτρίνας και κανένα αναπτυξιακό έργο για να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας.
Παράλληλα, τότε, με λόγια ατμιδούχα και αεριούχα, με ακατοίκητες από νόημα λέξεις και με μια επιστημονική δήθεν πολυσθενεία της ασάφειας, παρεκτράπηκε από την αποστολή του και αποτέλεσμα αυτής του της εκτροπής ήταν μια σειρά θνησιγενών επιλογών που σταμάτησαν μέχρι και την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου. Ενώ από την άλλη, ο Παύλος Παύλου, ποτέ δεν ανέπτυξε διεκδικητικό πλαίσιο για τη συμβατική υποχρέωση που έχει το καζίνο να κατασκευάσει μια μεγάλη μαρίνα σκαφών, έργο αξίας δεκάδων εκατ. ευρώ. Συμβατική υποχρέωση που προβλέπεται απαραίτητα και από το κοινοπρακτικό για να υλοποιηθεί η μετατροπή της κοινοπραξίας σε Α.Ε. και για την οποία ο πρώην δήμαρχος ποιείται την νήσσαν. Συνεπώς, ο Παύλος Παύλου, εξαφάνισε τα οφέλη που ο τόπος τοιουτοτρόπως θα απολάμβανε με αποτέλεσμα να χτιστεί μια οικονομία πάνω σε πήλινα πόδια και με μοναδικό άξονα ανάπτυξης το καζίνο, κάτι που αποτελεί την επιτομή της ραγδαίας οικονομικής φθίσης.
Μετά από όλα αυτά, έρχεται ο Παύλος Παύλου χρησιμοποιώντας αυτήν την καταστροφική του αβελτηρία, προβάλλει καταστροφολογία για να κατατρομοκρατήσει τους πολίτες και να περάσουν τα σχέδια του καζίνο ακόμα μια φορά, αβρόχοις ποσί.
Συνεπώς, οι πολιτικές που εμφορείται ο Παύλος Παύλου μας εμβάλλουν σε νέες ανησυχίες και φόβους, αφού ορατά βρίσκονται σε πολυεπίπεδη σύγκρουση με τα δημόσια συμφέροντα (bono publico) και ο σκεπτόμενος πολίτης δεν μπορεί να έχει καμία εμπιστοσύνη στην πολιτική βιτρίνα (fronti nulla fides) του πρώην δημάρχου που μας οδηγεί σε σκόλιας ατραπούς.
Με κάτι τέτοια ο τόπος μας κατάντησε ένα ασθμαίνον ράκος που σύρεται αλυσοδεμένος πίσω από το άρμα κατοχής του καζίνο. Πολιτικοί σαν τον Παύλο Παύλου, θα πρέπει να βιώσουν και να εμβιώσουν το λεχθέν των βυζαντινών προγόνων μας: «Ουαί τω μη τας ιδίας όνυξι».
Κλείνοντας, ο γράφων δεν θα σχολιάσει το γεγονός πως ο Παύλος Παύλου για μικροπολιτικούς λόγους έχει αδρανοποιήσει την αντιπολίτευση του απέναντι στον Κώστα Λογοθέτη που συστηματικά τον καταστρέφει, καθώς θεωρεί αναφαίρετο δικαίωμα του.
Θα απαντήσει, όμως, στην ανερμάτιστη άποψη που αγγίζει τα όρια της συκοφαντίας, πως όποιος διαφωνεί με τον Παύλο Παύλου τα έχει βρει, (συγγνώμην για τον αδόκιμο όρο) με πολιτικούς του αντιπάλους, καθώς ο γράφων στην προμετωπίδα του έχει τα λόγια του Κώστα Βάρναλη που ακολουθούν:
Όταν πεθαίνει βασιλιάς, μη χαίρεσαι λαουτζίκο.
Μη λες πως θαν’ καλύτερος ο νυν από τον τέως.
Πως θα είναι το λυκόπουλο καλύτερο από τον λύκο.
Τότε μονάχα να χαρείς, αν θα είναι ο τελευταίος.
Υ. Γ.: Να μην φοβάστε τις σκιές, διότι αυτές είναι η απόδειξη πως υπάρχει φως.

* Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι επιχειρηματίας.
(210913)
Return top