ΚΟΥΙΖ

Πέτρο Τατούλη, πόσο θα παίζεται κρυφτούλι με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, ένα έργο που αν πιστεύατε και προσδοκούσατε σε τουριστική ανάπτυξη, σήμερα θα κατασκευαζόταν; Έχετε υπόψη σας ότι έχετε ταχθεί ενάντια στα συμφέροντα μιας ολόκληρης πόλης; Κύριε περιφερειάρχα, έχετε υπόψη σας, με την πολιτική επιλογή σας ποίου και μόνον ιδιώτη τα οικονομικά συμφέροντα εξυπηρετούνται;
(220313)




Είπαν…

«Το διπλό σκάνδαλο του Κώστα Λογοθέτη και των κολλητών του συμβούλων, με τη ματαίωση αγωγής του 2011 και το "Γνωμοδότηση Τσοβόλα" που απεμπολεί πάνω από € 10.000.000 κεφάλαιο και τόκους, θα πρέπει να… γίνει γνωστό σ’ ολόκληρη την επικράτεια του δήμου Λουτρακίου, για να ενημερωθούν οι πολίτες και να αξιολογήσουν όχι μόνον τη στάση του Κώστα Λογοθέτη, αλλά και της αντιπολίτευσης!»
(220313)




Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΟΤΕ ΨΕΜΑΤΑ!

ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΨΑΝ ΠΙΣΤΩΣΗ ΓΙΑ
ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΩΝ

Μπορεί μετά το καρναβάλι να καθαρίσθηκε η κεντρική λεωφόρος του Λουτρακίου, όπως γίνεται «εξαπανέκαθεν!», όμως στο εσωτερικό της πόλης που δεν φαίνεται, οι κάδοι είναι ξέχειλοι. Όπως έλεγε εργαζόμενος στην καθαριότητα, «μας λένε ότι δεν έχουμε χρήματα για πετρέλαιο προκειμένου να κινηθούν τα οχήματα για να μαζέψουν τα σκουπίδια». Αν είναι όμως να κάνουν κάποια απευθείας ανάθεση, να δεις για πότε βρίσκονται χρήματα; Έχουν ιδιαίτερη εκπαίδευση με τα € 2.160.000 που μοίρασαν μεταξύ αυτών σε γνωστούς και φίλους, όταν το τεχνικό τους πρόγραμμα ήταν ένα μεγάλο μηδενικό!
(220313)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;




ΡΕΣΑΛΤΟ ΓΙΩΡΓΟΥ ΓΛΥΚΟΦΡΥΔΗ ΣΕ ΚΑΛΠΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΡΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗ

Του Δημήτρη Καραπατά*

Καρπός της ένωσης τους, με εξωθεσμικά και αλλότρια συμφέροντα που επενδύουν στην καταστροφή του τόπου μας, θα πρέπει να θεωρούνται, οι θεληματικά λανθασμένες και επιζήμιες απόψεις που εξέφρασε πρόσφατα στην τηλεοπτική εκπομπή «Εδώ Γεράνεια», ο αρχιστράτηγος της σύγχυσης και της πλανητικής πολιτικής, Γιώργος Γλυκοφρύδης. Ο οποίος σημειωτέων, ανήκει στους αδρανούντες της δημοτικής αρχής, για το έργο σύνδεσης της πόλης μας με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, δια μέσου του οποίου η πόλη θα εξασφάλιζε μεγάλη επισκεψιμότητα ολόκληρο το χρόνο με ευεργετικές συνέπειες σε όλους τους τομείς της οικονομίας, μετατρέποντας ουσιαστικά τις προεκλογικές δεσμεύσεις της παράταξης του, σε έπεα πτερόεντα, αφού εμφανώς καθαιρέθηκαν και αντικαταστάθηκαν από επικίνδυνες πρακτικές για τα συμφέροντα του τόπου.
Ο συγκεκριμένος αντιδήμαρχος, πολιτικός καθρέπτης του Κώστα Λογοθέτη, βγήκε ενάντια στις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, στην ομόθυμη εκπεφρασμένη βούληση των πολιτών και των φορέων μέσω υπογραφών και δημοσίων διαβουλεύσεων, ενάντια στις εισηγήσεις της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου, στην ακριβοπληρωμένη τεχνική έκθεση του δήμου σε μελετητικό γραφείο, στην πλειάδα έγκριτων συγκοινωνιολόγων της Πρωτοβουλίας Πολιτών για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, στην ΕΡΓΟΣΕ και κυρίως στα συμφέροντα του τόπου και εξέφρασε σαν αυτόκλητος - αυτόφωτος συγκοινωνιολόγος μια παντελώς ανεδαφική πρόταση, που στόχο είχε να εμφυσήσει στην τοπική κοινωνία έριδα και να την τυφλώσει!
Επαναβεβαιώνοντας την εμμονική ιδεοληψία και τις τυχοδιωκτικές πολιτικές της συνωμοτικής ομάδας του Κώστα Λογοθέτη, να μην έρθει ο προαστιακός στο Λουτράκι, αλλά να γίνει σταθμός στη θέση Βασιλόπουλος στον Ισθμό. Ο Γιώργος Γλυκοφρύδης, χωρίς για λόγους αυτοπροστασίας να έχει συμβουλευτεί την τεχνική υπηρεσία, πρότεινε να κατασκευαστεί σταθμός στην προαναφερόμενη θέση, (αφού δεν μπαίνει ο προαστιακός στο Λουτράκι δεν γίνεται σταθμός στον κόμβο), και να μπει το παλιό τρένο για να μεταφέρει μέσω της υφιστάμενης γραμμής τον κόσμο στο Λουτράκι. Κι επειδή είναι γνωστό τοις πάσι ότι το μετρικό σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου έχει κλείσει και οι συρμοί που είναι συμβατοί με την υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή της πόλης έχει αποσυρθεί, ενώ το προσωπικό έχει μεταταγεί, άρα με την ανεδαφική και έκτος συγκοινωνιακής λογικής πρόταση του, ο Γιώργος Γλυκοφρύδης ζήτησε να μην υπάρχει τρένο στο Λουτράκι και να κατασκευασθεί μόνο σταθμός στο Βασιλόπουλο στον Ισθμό.
Ο Κώστας Λογοθέτης που για το θέμα του προαστιακού σιδηροδρόμου βρίσκεται σε ωκεάνια αποχαύνωση, δεν «άδειασε» ως όφειλε αν επιθυμούσε πραγματικά την υλοποίηση του εν έργου, τον αντιδήμαρχό του, άρα επίσημα ενστερνίστηκε τον εκτροχιασμό της έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι. Αμφότεροι οι προαναφερόμενοι και επί του πρακτέου, με την άποψη αυτή πρότειναν να παραμείνει η υφιστάμενη κατάσταση στο Λιβαδάκι με τη σιδηροδρομική γραμμή να διέρχεται μεταξύ οδού Παπανικολάου και Αιγαίου με ανισοσταθμία για να δυσχεραίνεται η ομαλή επέκταση του σχεδίου πόλης στη συγκεκριμένη περιοχή, ώστε να εμποδίζεται η διάνοιξη των εκατέρωθεν οδών, για να προκληθούν έντονες αντιδράσεις των ιδιοκτητών που έχουν τις περιουσίες τους ένθεν και ένθεν της σιδηροδρομικής  γραμμής.
Με τον τρόπο αυτό σκοπούν να αχρηστευθεί το συγκεκριμένο κομμάτι, να καταπατηθεί και να υλοποιηθεί ο τελικός στόχος του Κώστα Λογοθέτη που είναι να μην έρθει  τώρα ο προαστιακός στο Λουτράκι γιατί θα τερματίζει στην οδό Αιγαίου, αλλά όταν χτισθεί ολόκληρο το Λιβαδάκι να τερματίζει αναγκαστικά σε χώρο κοντά στο καζίνο στην οδό Παπανικαλάου. Ενώ επί του παρόντος, άλλος ένας κρυφός και ανομολόγητος πόθος της δημοτικής αρχής Λογοθέτη με την ασύδοτη διοίκηση, αποκαλύφθηκε, αφού χρειάζεται ένα πειστικό άλλοθι για να μετατοπίσει τις ευθύνες της αποτυχίας, να ξεκινήσει η επέκταση του σχεδίου πόλης στο Λιβαδάκι και αυτό δεν είναι άλλο από τον ΟΣΕ και την υφιστάμενη σιδηροδρομική γραμμή. Γι’ αυτό ο Κώστας Λογοθέτης επιθυμεί διακαώς να μείνει η γραμμή ως έχει, για να ρίξει  καρβουνόσκονη στα μάτια των πολιτών, τόσο για το έργο του προαστιακού, όσο και για αυτό της επέκτασης του σχεδίου πόλης στο Λιβαδάκι.
Η δημοτική αρχή της αλλοτρίωσης, που εντέχνως σαμποτάρει τον προαστιακό, ποντάρει στο να μην υπάρχει επισκεψιμότητα στην πόλη για να κλείνουν η μια μετά την άλλη οι επιχειρήσεις της πόλης, ώστε να καταβαραθρώνονται οι αντικειμενικές αξίες όλων των ακινήτων στον υφιστάμενο πολεοδομικό ιστό, σε σχέση με τις νέες κατασκευές που οικοδομούνται στο Λιβαδάκι, αλλά και να αυξάνεται η ανεργία των δημοτών και κατ’ επέκταση η εξάρτηση τους από το καζίνο. Ένα καζίνο το οποίο πλήττεται κι αυτό με την σειρά του κι αδυνατεί να δώσει σοβαρό μέρισμα κερδών στο δήμο, αλλά ίσως για την συγκεκριμένη επιχείρηση να είναι και μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να «απαλλαγεί» από ενδεχομένως υπεράριθμο προσωπικό και το υπόλοιπο που θα απομείνει να εργάζεται με μειωμένες αποδοχές. Γι’ αυτό, ίσως, δεν βλέπουμε και αντίδραση των στελεχών του για την απώλεια του έργου του προαστιακού.
Ακόμη, από την έλλειψη επισκεψιμότητας στην πόλη μας, δεν μπορούν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά τα μεγάλα της έργα, όπως λ.χ. το έργο του υδροθεραπευτηρίου, με αποτέλεσμα να υποβαθμίζεται, να απαξιώνονται και να διευκολύνεται ο Κώστας Λογοθέτης να το εκχωρεί, αντί πινακίου φακής σε ιδιώτες. Στο σημείο αυτό, θυμίζουμε πως υπέρ του ξεπουλήματος της δημοτικής περιουσίας τάχθηκε ανοικτά με δημόσιες δηλώσεις του ο Γιώργος Γλυκοφρύδης, ο οποίος χωρίς να προβεί σε πολιτική αυτοκριτική για να καταμερίσει ευθύνες στους χειρισμούς της παράταξης του που έριξαν τον δήμο στα τάρταρα και με καταστροφική συνέπεια να μην μπορεί να λειτουργήσει τίποτα σωστά, είπε ανερυθρίαστα πως «όταν κάποιο έργο βάζει μέσα τον δήμο € 700.000 και € 1 να επιφέρει κέρδος στο δήμο πρέπει να δίδεται σε ιδιώτη». Τώρα, αν το έργο κοστίζει € 20 εκατ. δεν έχει σημασία αρκεί να μας φέρνει έστω και € 1 κέρδος. Και πώς να μην μπαίνει μέσα κ. αντιδήμαρχε όταν σαμποτάρετε την επισκεψμότητα της πόλης;
Τα συμπεράσματα για το αν συντελούνται εποικοδομητικές διεργασίες στο μυαλό του Γιώργου Γλυκοφρύδη, δικά σας.
Ακόμη, από την έλλειψη του προαστιακού σιδηροδρόμου, το ΚΤΕΛ μονοπωλεί εις βάρος του ανταγωνισμού, τις επιβατικές μεταφορές, ενώ το κυκλοφοριακό ταλανίζει την πόλη και υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής των κατοίκων του Λουτρακίου, ελαχιστοποιώντας την εμβέλεια και την ελκυστικότητα της πόλης ως μεγάλου διεθνούς τουριστικού θερέτρου και προορισμού.
Παράλληλα, η σημερινή υπάρχουσα αναχρονιστική κατάσταση, δημιουργεί ένα τεράστιο συγκοινωνιακό έλλειμμα, όχι μόνο στην πόλη του Λουτρακίου, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή που προκαλεί πόλωση στους πολίτες, εξ αιτίας του αποκλεισμού τους από προσιτή σύγχρονη συγκοινωνία, όπως τα μέσα σταθερής τροχιάς που συμβάλουν καθοριστικά στην αύξηση της προσπελασιμότητας όλων των περιοχών από όπου διέρχονται. Προς επίρρωσιν των καταγγελιών για τη δράση της δημοτικής αρχής Λογοθέτη θυμίζουμε πως η κομισιόν με έγγραφο της, «καίει» την παράταξη του Κώστα Λογοθέτη, αφού αποκάλυψε πως το έργο είναι δυνητικά επιλέξιμο για χρηματοδότηση, αλλά δεν υπάρχει αίτημα από το δήμο Λουτρακίου και την περιφέρεια που ανήκει για υλοποίηση.
Αδιάψευστος μάρτυρας είναι και η ίδια η πραγματικότητα, αφού η δημοτική αρχή Λογοθέτη παρά το γεγονός πως η έκβαση του έργου βρίσκεται σ’ ένα κρίσιμο χρονικό σημείο, αντί να σπεύσει να ενώσει τις δυνάμεις της με τον αγώνα των πολιτών και των φορέων αναλώνεται με ένα κρεσέντο υποκρισίας σε ανεδαφικές προτάσεις, που σκοπό έχει την τύφλωση της τοπικής κοινωνίας, ώστε να συντηρεί ένα πλαστό ενδιαφέρον που στόχο έχει και πάλι να εξαπατήσει τους δημότες, να υφαρπάξει τους ψήφους τους και να κρύψει το πραγματικό της σκοπό που δεν είναι άλλος από την εκχώρηση των συμφερόντων του τόπου μας σε αλλότρια συμφέροντα που αργοσαλεύουν πίσω από τις κουρτίνες παρασκηνίου του Κώστα Λογοθέτη.

* Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών για την έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου.
(220313)
Return top