ΚΟΥΙΖ

Πώς είναι δυνατόν ο Νικόλαος Δαούλης Ρεμαντά να καταφέρεται κατά της γνωστής ομάδας, όταν μέλος της είναι και ο Γιώργος Γιαννιτσόπουλος; Εκτός αν τα έσπασε και πάλι με το φίλο του Moshe Bublil κι έχει αφιερωθεί ψυχή τε και σώματι στον άλλο μεγαλομέτοχο Yigal Zilkha; Να μη λησμονούμε ότι επιστήθιος φίλος του Γιώργου Γιαννιτσόπουλου είναι ο νομικός Περικλής Καμαρινός, εκπρόσωπος του Yigal Zilkha στην Ελλάδα.
(260813)




Είπαν…

«Ο Γιαννάκης με το σφυροδρέπανο καλόν θα είναι τα αρχεία των επιστολών να μην τα σώζει με κλειδωμένο pdf, αλλά να είναι ανοικτό για να είναι δυνατή η επεξεργασία τους σε word. Δεν του χρωστάμε τίποτα να θυσιάζουμε τον πολύτιμο χρόνο μας για να δημοσιοποιηθούν από το loutraki-press
(260813)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο)




Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ Α-Β ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ «ΤΡΙΖΟΒΟΛΑ»
ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΗΣ ΒΑΒΕΛ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ

Του Δημήτρη Καραπατά*

Έμπλεος οργής, ο λαός του δήμου μας, έχει ακόμη τον ημεροδείκτη του τοποθετημένο στην ημερομηνία της δεκάτης του περασμένου Απρίλη, όπου ο μνημονιακός βουλευτής Χρίστος Δήμας (ο οποίος υπερψηφίζει νόμους που κάνουν να λιποθυμάνε ελληνόπουλα από την πείνα στα σχολεία και να αυτοκτονούν οι Έλληνες από την ανέχεια), ο αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Γιώργος Δέδες, ο δήμαρχος που τον ποδηγετούν οικονομικά συμφέροντα Κώστας Λογοθέτης και ο πρώην δήμαρχος Παύλος Παύλου (που δηλώνει πως η υλοποίηση της συμβατικής υποχρεώσεις του καζίνο για να κατασκευάσει μαρίνα σκαφών, αξίας δεκάδων εκατ. ευρώ δεν είναι μεγάλο έργο), μετέβησαν στον αρμόδιο υφυπουργό Υποδομών και Δικτύων manus in mano (χέρι - χέρι) με ισχυρά οικονομικά συμφέροντα του Ισθμού που στόχο έχουν να εκμηδενίσουν τις πιθανότητες να συνδεθεί το Λουτράκι με τον προαστιακό και να κατασκευασθεί σταθμός στην περιοχή του Α-Β Βασιλόπουλου.
Τη θεληματικά σκοτεινιασμένη συνάντηση την έκλεισε για λογαριασμό των οικονομικών συμφερόντων ο πατέρας του Χρίστου Δήμα -τέως επίτροπος Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης- Σταύρος Δήμας, όπως αποκάλυψε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο Παύλος Παύλου, ενώ τηλεφωνικές προσκλήσεις έκανε και ο Χρίστος Δήμας για λογαριασμό των οικονομικών συμφερόντων. Κάτι που ο Χρίστος Δήμας αρνήθηκε μετά επιτάσεως να πράξει για λογαριασμό της Πρωτοβουλίας Πολιτών και Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου όταν του εζητήθη τηλεφωνικά τόσο από τον γράφοντα όσο και από άλλο μέλος της Πρωτοβουλίας μας. Η εκ των υστέρων δικαιολογία των προαναφερόμενων πως πήγαν τάχα για να μην γίνει σταθμός στο Βασιλόπουλο, να επικρατήσουν οι αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου του δήμου μας και για να εισέλθει ο προαστιακός στο Λουτράκι δεν πείθει πλέον κανένα διότι:
Το αρμόδιο υπουργείο με πλήθος εγγράφων του ξεκαθαρίζει πως αρμόδια για την υλοποίηση του έργου είναι η περιφέρεια Πελοποννήσου.
Δεν κλήθηκαν οι φορείς του Λουτρακίου και η οργανωμένη Πρωτοβουλία   Πολιτών με τους τεχνικούς της συμβούλους που δρουν ανιδιοτελώς για το συμφέρον μιας ολόκληρης πόλης κι έχουν πετύχει εκπληκτικά αποτελέσματα μέχρι σήμερα, όπως να υπάρξει για πρώτη φορά τεχνικό momentum μεταξύ των υπηρεσιών του δήμου και του Ο.Σ.Ε. με παράλληλη σύμπτυξη του αρχικού κόστους του έργου από τα αρχικά € 25 εκατ. στα € 10 εκατ. tampoularaza, δια μέσου ενός μορφοποιημένου σχεδίου.
Υπενθυμίζεται πως σε παρόμοια συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Πολιτισμού για την επανίδρυση του μουσείου της Περαχώρας, οι ίδιοι σχεδόν θεσμικοί πρωταγωνιστές κάλεσαν του Ενεργούς Πολίτες που δραστηριοποιούνται για αυτό τον σκοπό, ενώ για τον προαστιακό του Λουτρακίου όχι! Σαν να ήθελαν να κρύψουν την αλήθεια; Επίσης, από αυτή τη συνάντηση το πολιτικό προσωπικό που μετείχε και για λόγους διαφάνειας, αλλά και για λόγους αυτοπροστασίας του, θα έπρεπε να είχε εξασφαλίσει την τήρηση πρακτικών για να γίνουν πιστευτοί από τους πολίτες οι ισχυρισμοί τους, κάτι το οποίο δεν έγινε ποτέ. Ενώ ούτε δελτία Τύπου βγήκαν, όπως συνηθίζονται σε τέτοιες περιπτώσεις, για να ενημερωθούν οι πολίτες πως ο στόχος για τον οποίο είχαν μεταβεί στο υπουργείο και ήταν η τήρηση των αποφάσεων του δημοτικού συμβουλίου ευοδώθηκε και πως ο προαστιακός θα εισέλθει στην πόλη του Λουτρακίου με γνώμονα αυτές. Κι ενώ για την συνάντηση που εξασφάλισαν τα οικονομικά συμφέροντα της συγκεκριμένης περιοχής του Ισθμού, οι κύριοι Δήμας, Δέδες, Λογοθέτης, Παύλου έβαλαν όλη τους την ικμάδα εκεί. Αντίθετα, για το θέμα της έλευσης του προαστιακού στο Λουτράκι που συζητήθηκε στο περιφερειακό συμβούλιο της 20-5-2013 έπεσαν σε ωκεάνια παράλυση και δεν έσπευσαν προς βοήθεια της Πρωτοβουλίας Πολιτών και Φορέων του Λουτρακίου, ώστε με την ένωση των δυνάμεων να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δηλαδή, η υιοθέτηση της απόφασης του δημοτικού μας συμβουλίου από την πλειοψηφία του περιφερειακού συμβουλίου της περιφέρειας Πελοποννήσου που θα έκλεινε δια πάντως την πόρτα στα οικονομικά συμφέροντα που έχουν παρεισφρήσει στο σωστό σχεδιασμό του έργου και επιθυμούν να τον ανατρέψουν. Ωστόσο, άφησαν τεχνηέντως την πόρτα ανοικτή για τη διαίρεση… του έργου σε βάρος των συμφερόντων του Λουτρακίου.
Ο Κώστας Λογοθέτης όπως δείχνουν τα γεγονότα βρίσκονταν εκεί για να υπερασπισθεί τα ιδιοκτησιακά συμφέροντα, αφού όχι μόνο δεν ζήτησε την υπερψήφιση της απόφασης του δημοτικού του συμβουλίου, αλλά δεν διαμαρτυρήθηκε όταν συνέβη αυτό το γεγονός, ενώ το μεγάλο χαστούκι το έφαγε όταν ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης δήλωσε πως εγώ κάνω ότι μου λένε οι δήμαρχοι. Ένας Πέτρος Τατούλης που αξίζει να σημειωθεί πως όταν η Πρωτοβουλία Πολιτών και Φορέων κατήγγειλε πως ο αντιπεριφερειάρχης του Γιώργος Δέδες σύρθηκε από οικονομικά συμφέροντα όχι μόνο δεν προσπάθησε να τον ψέξει, αλλά προσπάθησε να τον δικαιολογήσει, ανεπιτυχώς βέβαια. Και με όλα αυτά τα ενοχοποιητικά γεγονότα ο αποχαλινωμένος Κώστας Λογοθέτης κομπορρημονεί πως ήταν και αυτός στην Αρκαδία «Ef in Arcadia ego», για να εξαπατήσει το πόπολο. Επισημαίνεται πως το τεχνικό υπόβαθρο του έργου που έχει συμφωνηθεί με πλήθος μάλιστα εγγράφων ανάμεσα στην τεχνική υπηρεσία του δήμου και στις υπηρεσίας του ΟΣΕ αναφέρει χαρακτηριστικά για τον σταθμό του Ισθμού τα εξής:
Ο σταθμός του Ισθμού χωροθετείται στο σημείο που έχει κατασκευαστεί η διακλάδωση από την κύρια γραμμή Αθηνών - Κορίνθου προς Λουτράκι στη θέση (Παράδεισος - Φιλοθέη), όπως ήταν και η αρχική πρόβλεψη του σχετικού σχεδιασμού από πλευράς ΟΣΕ. Η επιλογή αυτή κρίνεται αναγκαία για να εξασφαλίζεται εκτός από την επιβίβαση των επιβατών της περιοχής του Ισθμού, και η μετεπιβίβαση από τους συρμούς του Λουτρακίου - Αθήνας προς τους συρμούς Αθήνας- Πάτρας, για την σύνδεση Λουτρακίου - Πατρών, αλλά και για λόγους πλέον ευέλικτης σχεδίασης των δρομολογίων, ώστε εκτός από τα απευθείας δρομολόγια  που θα συνδέσουν το Λουτράκι από και προς την Αθήνα και θα αποτελούν τον βασικό κορμό της σύνδεσης, να υπάρχει και η δυνατότητα στην περίοδο αιχμής, να εκτελούνται και πρόσθετα τοπικά δρομολόγια μεταξύ Ισθμού - Λουτρακίου που να ανταποκρίνονται στα διερχόμενα τραίνα Αθηνών ή Αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος - Κιάτο - Πάτρας και αντιστρόφως, ώστε να αυξάνονται οι ημερήσιες συνδέσεις Λουτρακίου - Αθηνών χωρίς περαιτέρω επιβάρυνση του κύριου σιδηροδρομικού άξονα.
Υπενθυμίζεται ότι ο συγκεκριμένος σταθμός στη συγκεκριμένη θέση υποστηρίζεται από την σύμβαση κατασκευής του 202/2000, από την εισήγηση της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου Λουτρακίου που είναι βασισμένη στο αποτέλεσμα της τεχνικής έκθεσης του μελετητικού γραφείου της ΟΝ ΤRUK, από απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, με πολύ περισσότερες από 2000 υπογραφές πολιτών και από τις υπογραφές όλων τον φορέων του δήμου Λουτρακίου. Ενώ υπέρ αυτής της χωροθέτησης έχουν ταχθεί αναφανδόν τόσο ο πρώην υπουργός Άμυνας Πάνος Μπεγλίτης, ο Βουλευτής του νομού Κορινθίας Κώστας Κόλλιας, ο γραμματέας του περιφερειακού συμβουλίου Λάμπρος Μπούκλης, καθώς και οι επικεφαλής των παρατάξεων του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ στο περιφερειακό συμβούλιο Γόντικας και Νίκος Πατσαρίνος αντίστοιχα.
Κι ενώ υπάρχουν όλα τα παραπάνω, ο πρώην δήμαρχος Παύλος Παύλου, για λόγους που μόνο ο ίδιος γνωρίζει(;) αν και του είχαν αναλυθεί οι αρνητικές επιπτώσεις και μάλιστα με μια απλή ανάγνωση, θα μπορούσε να κατανοήσει όλα τα παραπάνω αν ζήταγε από την τεχνική υπηρεσία του δήμου Λουτρακίου τα συγκεκριμένα έγγραφα, αφού οι γραμματικές του γνώσεις είναι πολλές -μιας και είναι οδοντίατρος- ανέκρουσε πρύμναν και διαφάδην βυσσοδομεί κατά αυτού του ορθού σχεδιασμού, αφού παραδέχτηκε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη πως στο υπουργείο είπε πως δεν τον ενδιαφέρει που θα γίνει σταθμός στον Ισθμό, αρκεί να έρθει το τραίνο στο Λουτράκι, εγείροντας τον κεφαλαιώδης ερώτημα:
Κύριε Παύλου έτσι θα υπερασπίζεστε τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου αν θα εκλεγείτε  πάλι δήμαρχος;
Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού για τον Παύλου Παύλου, αφού θυμίζουμε πως στο παρελθόν έχει υποστηρίξει με θέρμη και στην συνάντηση με τον πρώην υπουργό Αναστάση Παπαληγούρα και με την 108 ανακληθείσα απόφαση του δημοτικού συμβουλίου τη χωροθέτηση του σταθμού στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος, η οποία, όπως μας ενημερώνει το αρμόδιο υπουργείο σε 5 διαφορετικά έγγραφα του, προέκυψε από τις αντιδράσεις των δημάρχων για τη χωροθέτηση του τερματικού σταθμού στο Λουτράκι. Κι ενώ ο Παύλος ο Παύλου σε δημοτικό συμβούλιο του 2010 ισχυρίζονταν πως δεν είχε καταλάβει πως η δημιουργία του σταθμού στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος αναιρεί την διακλάδωση και τότε ο τέως δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης που είχε και το αποτέλεσμα του μελετητικού γραφείου της ΟΝ TRUK τον ενημέρωσε διεξοδικά, παρόλα αυτά ο Παύλος Παύλου υπέπεσε στο ίδιο ακραιφνώς πολιτικό ολίσθημα και μετέβη στο υπουργείο με τα οικονομικά συμφέροντα «βάζοντας πλάτη»(;) για τη δημιουργία σταθμού του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος. Απορίας άξιο είναι και το γεγονός πως ενώ ο Παύλος Παύλου συμμετείχε στην σύσκεψη που έγινε με την τεχνική υπηρεσία και τους τεχνικούς συμβούλους της Πρωτοβουλίας Πολιτών και Φορέων, τον Δεκέμβριο του 2011 στο δημαρχείο Λουτρακίου, όταν άκουσε τις απόψεις τους, δήλωσε πως δεν τα ήξερε αυτά τα πράγματα. Εν τούτοις, όταν ήταν δήμαρχος, δεν προσέλαβε ποτέ ένα τεχνικό σύμβουλο της επιλογής του, για το εν λόγω θέμα (όπως έκανε ο Γιώργος ο Γκιώνης), με αποτέλεσμα, όταν τότε έρχονταν οι υπηρεσιακοί παράγοντες του ΟΣΕ και γίνονταν διαβουλεύσεις για τη χωροθέτηση του  τερματικού σταθμού, ο Παύλος Παύλου υποστήριζε ανερμάτιστες τεχνικές απόψεις μετ’ επιτάσεως, κάτι που αποδείχθηκε καταστροφικό, αφού ακόμη και σήμερα, η πόλη του Λουτρακίου με την ευρύτερη περιοχή, δεν έχει ακόμη συνδεθεί με τον προαστιακό σιδηρόδρομο. Η πόλη μας στερείται ενός τεράστιου αναπτυξιακού έργου που θεωρείται από σύμπασα την τοπική κοινωνία εκ των ων ουκ ανευ για την οικονομική της βιωσιμότητα, την συγκοινωνιακή της προσπελασιμότητα, αλλά και για την ομαλή επέκταση του σχεδίου πόλης στο Λιβαδάκι.
Οι δικαιολογίες του τύπου «εγώ δεν τα ήξερα αυτά» από τον Π. Παύλου, καταρρέουν παταγωδώς κι από μια άλλη του ομολογία, αφού σε ένα άλλο δημοτικό συμβούλιο, είχε παραδεχτεί ότι την απόφαση να έρθει ο προαστιακός στο Λουτράκι την πήρα όταν άκουσε ότι το καζίνο ενδιαφέρεται να το χρησιμοποιήσει. Άρα, σ’ αυτό το θέμα ο Παύλος Παύλου λειτούργησε με γνώμονα το τι θέλει το καζίνο κι όχι με γνώμονα τι είναι χρήσιμο και ωφέλιμο για τα συμφέροντα του τόπου και τους δημότες του!
Τα μετέπειτα mea maxima culpa του Παύλου Παύλου δεν πείθουν κανένα διότι τα συγκεκριμένα γεγονότα απέδειξαν αβίαστα πως είναι πολιτικά διφυής. Άλλωστε, ας μην λησμονεί ο Παύλος Παύλου πως σε άλλο δημοτικό συμβούλιο, τον Δεκέμβριο του 2011, είχε πει το ακατάλυτο απευθυνόμενος στον Κώστα Λογοθέτη που πήγε να σφετεριστεί τις προσπάθειες της Πρωτοβουλίας Πολιτών και Φορέων: «Δήμαρχε έχετε καταλάβει πως αν δεν υπήρχε η Πρωτοβουλία Πολιτών κανείς δεν μίλαγε στο Λουτράκι για την έλευση του προαστιακού;»
Κάτι που εμμέσως πλην σαφώς είναι μια παραδοχή πως οι δήμαρχοι του Λουτρακίου θα το είχαν θάψει το εν λόγω έργο, ομολογία που είναι αποκαρδιωτική και μας θυμίζει την περιλάλητη φράση της αυτοκράτειρας Θεοδώρας σε παραλλαγή «Καλόν εντάφιον οι δήμαρχοι του Λουτρακίου». Και ενώ πατάμε εμφανώς πάνω στα ηθικά ερείπια της πολιτικής μας ζωής, μήπως μπορείτε να εξηγήσετε Χρίστο Δήμα, Γιώργο Δέδε, Κώστα Λογοθέτη, Παύλε Παύλου:
Γιατί τα οικονομικά συμφέροντα έφτασαν να χοροπηδάνε από τη χαρά τους μέσα στην κεντρική πλατεία του Λουτρακίου πριν λίγες εβδομάδες πως πέτυχαν το σκοπό τους και θα γίνει εκεί σταθμός μετά τις επόμενες εκλογές;
Μήπως μπορεί κάποιος από τους προαναφερόμενους ταγούς να απαντήσει, τι σας έκανε να ακολουθήσετε εν κρυπτώ και παραβύστω μια ομάδα οικονομικών συμφερόντων στο υπουργείο, που έχει ξεκάθαρη στοχοθεσία και όπως ισχυρίζεσθε εσείς δεν τους γνωρίζετε και δεν έχετε κανένα εχέγγυο για την καλή τους πίστη, ενώ πότε δεν σπεύσατε ποτέ προς βοήθεια της Πρωτοβουλίας Πολιτών και Φορέων του Λουτρακίου στο περιφερειακό συμβούλιο στις 20-5-2013;
Ο Παύλος Παύλου ενθυμείται πως ο γράφων συγκεκριμένο βράδυ που είχε περατωθεί η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, παρουσία τρίτου προσώπου, τον είχε ενημερώσει, πως ο Πέτρος Τατούλης βαλτώνει τεχνηέντως το εν λόγω έργο και τότε είχε απαντήσει: «Ότι εγώ δεν πάω απέναντι από τον περιφερειάρχη»! Όμως ο περιφερειάρχης πήγε απέναντι από το έργο - απέναντι από τα συμφέροντα του Λουτρακίου, και όταν ο Π. Παύλου δεν πάει απέναντι από τον περιφερειάρχη πάει και αυτός απέναντι από το έργο, άσχετα τι λέει για το θεαθήναι σε ξεπουλημένους ραδιοφωνικούς σταθμούς. Και μιλάμε για ένα έργο που θα λειτουργούσε αναζωογονητικά για την οικονομία της πόλης και για τους εργαζομένους του καζίνο που όπως λέει ο κ. Παύλου νοιάζεται και προτείνει εμμέσως πλην σαφώς για να σωθούν οι θέσεις εργασίας τη μετατροπή την κοινοπραξίας σε Α.Ε. κάτι που θα εκπαραθυρώσει σε βάθος χρόνου τον δήμο από την επιχείρηση του καζίνο.
Ευλογοφανές συμπέρασμα μετά από όλα τα προαναφερόμενα είναι ότι αμφότεροι οι προαναφερόμενοι επέλεξαν να κινηθούν σε νησίδα αναλήθειας, ενώ οι ασαφείς τους τεκμηριώσεις, οι εγνωσμένες αντιφάσεις τους, τα ογκούμενα κενά που αφήνουν οι εξηγήσεις τους στη λογική ακολουθία των γεγονότων, η ορατή τους διγλωσσία, συνομολόγησαν μια κάκιστη συνωμοσία για τα συμφέροντα του τόπου, η οποία σκοπεί αποκλειστικά στο να υπονομεύσει την επακολουθήσασα ραγδαία πολυμορφική ανάπτυξη που θα επέφερε η σύνδεση της ιστορικής μας λουτρόπολης με τον προαστιακό σιδηρόδρομο.
Η δυναμική της αλήθειας, ο κατακλυσμός των αποκαλύψεων, τα αυταπόδεικτα στοιχεία, ευτέλησαν τις δικαιολογίες των Χρίστου Δήμα, Γιώργου Δέδε, Κώστα Λογοθέτη, Παύλου Παύλου, οι οποίοι τώρα προσπαθούν να ρίξουν καρβουνόσκονη στα μάτια των πολιτών για να ξεφύγουν, χωρίς να το καταφέρνουν, αφού είναι πλέον ευδιάκριτη η ετερογωνία των σκοπιμοτήτων από την οποία εμφορούνται και τους κάνει να είναι βαρήκοοι όταν ηχούν οι σάλπιγγες του καθήκοντος, της Δημοκρατίας, της νομιμότητας και της διαφάνειας.

Υ.Γ.: Ο γράφων έχει ακόμη πολλές αλήθειες στην τσέπη, όπως την 7λεπτη τηλεφωνική συνομιλία που είχε με τον Κώστα Λογοθέτη ο οποίος μετά από μεγάλη πίεση ομολόγησε πως στο υπουργείο εξέφρασε την άποψη πως αν ο σταθμός στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος δεν ενοχλεί το να εισέλθει ο προαστιακός στο Λουτράκι ας κατασκευαστεί εκεί. Στην ένταση που υπήρχε στην συγκεκριμένη τηλεφωνική συνομιλία ο Κώστας Λογοθέτης δεν αντιλήφθηκε ποτέ πως βρίσκονταν σε ανοικτή ακρόαση και υπάρχουν πια αυτήκοοι μάρτυρες των όσων παραδέχτηκε.
Τιμή σ’ εκείνους όπου στην ζωή τους όρισαν
να φυλάγουν Θερμοπύλες.
Ποτέ από το χρέος μη κινούντες.
Κωνσταντίνος Καβάφης

* Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών και Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην Πόλη του Λουτρακίου.
(260813)
Return top