ΚΟΥΙΖ

Γιατί οι κύριοι της Club Hotel Casino Loutraki τη νέα εταιρεία θέλουν να την καταστήσουν γερασμένη με τη δημιουργία της; Δεν μπορεί να είναι απαλλαγμένη από τις ασθένειες και τις αμαρτίες του σήμερα, καθώς επίσης και τα βάρη που σκόπιμα της έχουν φορτώσει;
(160813)




Είπαν…

«Αν δεν ταιριάζαμε… δεν θα συνεταιριζόμαστε!.. Ο ένας έφτιαξε πεζοδρόμια και κάγκελα, ο άλλος κολωνάκια. Αφήνουν και οι δύο πολύυυ μεγάλο έργο πίσω τους…»
(160813)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο)




ΟΣΜΗ «ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ»(;) ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
ΤΩΝ ΤΡΟΧΟΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Όσο και να μην θες να το πιστέψεις και να συλλογίζεσαι ότι δεν είναι δυνατόν, ωστόσο, καθημερινά, με επικεφαλής τον «υπηρεσιακό» δήμαρχο Κώστα Λογοθέτη, το προεκλογικό μπουλούκι δεν είχε στόχο την εύνομη λειτουργία και τη διάφανη διαχείριση των δημοτικών πραγμάτων, αλλά την εφόρμηση και κατάλυση της εξουσίας και την επικράτηση σ’ όλο σχεδόν το εύρος αδιαφανών διαδικασιών.
Χαρακτηριστικότερο όλων είναι ότι ως έργο έχουν να παρουσιάσουν την απόλυτη καταστροφή, αλλά τις αδιαφανείς διαδικασίες γνωρίζουν και τις έχουν στην ημερήσια διάταξη με αιχμή τις απευθείας αναθέσεις ύψους € 2.160.000 για τα έτη 2011 και 2012. Όχι ότι σταμάτησαν από τον κουρνιαχτό, αλλά έχουν πλέον αποθρασυνθεί εντελώς, δεν υπολογίζουν και δεν δίνουν δεκάρα για τίποτα και για κανέναν. Η παραβατικότητά τους, σε πρόσφατο γεγονός ολίγων μόλις ημερών, αν εξελιχθεί θα πρόκειται για εξόφθαλμη παρανομία και στήσιμο διαγωνισμού!
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, ότι η ζημιωθείσα εταιρεία που απορρίφθηκε με αστειότητες από το διαγωνισμό όπως ισχυρίζονται στελέχη της, αμέσως μετά τις διακοπές θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη με αγωγές, αφενός για τη ζημία που υπέστη καθ’ ότι η προσφορά της είναι χαμηλότερη από την κατακυρωθείσα, αφετέρου για την προσβολή προσωπικότητας κορυφαίου διευθυντικού στελέχους της, καθώς επίσης και για την προστασία της φήμης της ως νομικού προσώπου.
Κι όλα αυτά έγιναν όπως ισχυρίζονται άριστα γνωρίζοντες, για να ευνοηθεί το γραφείο συγγενούς α΄ βαθμού συμβούλου του «υπηρεσιακού» δημάρχου Κώστα Λογοθέτη.
Αξιοσημείωτο είναι ότι την κατακύρωση του διαγωνισμού λόγω απόρριψης της ένστασης, απόφαση 169/09-08-2013 Οικονομικής Επιτροπής δήμου Λουτρακίου υπογράφει ο αναπληρωτής του «υπηρεσιακού» δημάρχου αντιδήμαρχος Γιώργος Γλυκοφρύδης ο οποίος την ημέρα συνεδρίασης βρισκόταν κλινήρης σπίτι του και προήδρευε το μέλος της αντιπολίτευσης Σπυρίδων Ράττης.
Τα προαναφερόμενα είναι αποτέλεσμα πρόσκλησης ενδιαφέροντος πρόχειρου διαγωνισμού που απηύθυναν στην αγορά με σκοπό την ασφάλιση των οχημάτων του δήμου Λουτρακίου κι όπως εξελίσσονται τα γεγονότα κι όσα έχουν διαδραματισθεί, σύμφωνα με τις πληροφορίες του loutraki-press πρόκειται για άλλο ένα σκάνδαλο, αλλά όχι και τόσο μεγάλο από πλευράς μεγέθους κεφαλαίου.
Στην πρόσκληση ανταποκρίθηκαν δύο ενδιαφερόμενες εταιρείες και στην απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής που έχει αναρτηθεί στη Δι@ύγεια αναφέρονται τα ακόλουθα:
1 Απορρίπτει την ένσταση της εταιρείας «Ευρωπαϊκή Πίστη Ανώνυμος Εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων», συμμετέχουσας & αποκλεισθείσας από τον διαγωνισμό για την ανάθεση της υπηρεσίας ασφάλισης των δημοτικών αυτοκινήτων, μηχανημάτων και δικύκλων - τρικύκλων (μοτοποδηλάτων), κατά του αποτελέσματος της διεξαγωγής αυτού, σύμφωνα με τη σχετική εισήγηση της Επιτροπής ΕΚΠΟΤΑ, την οποία και εγκρίνει, και η οποία αναλυτικά αναφέρει τα εξής:
«Η Επιτροπή διαγωνισμού, αφού μελέτησε διεξοδικά τους φακέλους των δικαιολογητικών συμμετοχής στον διαγωνισμό, προέβη στον αποκλεισμό της ενισταμένης εταιρείας, διότι, αν και κατατέθηκε η υπεύθυνη δήλωση Ν. 1599/86, δεν προκύπτει η ιδιότητα και οι αρμοδιότητες του Παναγιώτη Μαρκόπουλου, ο οποίος φαίνεται να υπογράφει την υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με το άρθρο 9 "δικαιολογητικά συμμετοχής στον διαγωνισμό".
Κατά την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού δεν προέκυψε από τα υποβληθέντα δικαιολογητικά εξουσιοδότηση στον Παναγιώτη Μαρκόπουλο να υπογράφει έγγραφα που να αποδεικνύουν ότι η εταιρεία αποδέχεται τους όρους της διακήρυξης και δεν έχει καταδικαστεί σε αδίκημα σχετικό με την άσκηση της επαγγελματικής της δραστηριότητας, δεν τελεί υπό πτώχευση, εκκαθάριση, αναγκαστική διαχείριση, πτωχευτικό συμβιβασμό, δεν τελεί υπό διαδικασία κήρυξης σε πτώχευση ή έκδοσης απόφασης εκκαθάρισης, αναγκαστικής διαχείρισης ή πτωχευτικού συμβιβασμού, τα οποία πρέπει να τα δηλώσει υπεύθυνα μόνο ο πρόεδρος ή κάποιο μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας.
Ο διευθυντής του Κλάδου Αυτοκινήτων, όπως μας γνωστοποιήθηκε μετά από τη ζητηθείσα διευκρίνιση, Παναγιώτης Μαρκόπουλος δεν έχει εξουσιοδοτηθεί για κάτι σχετικό από το Δ.Σ. της Εταιρείας».
2 Κατακυρώνει το αποτέλεσμα του πρόχειρου διαγωνισμού για την ανάθεση εκτέλεσης της ασφάλισης των δημοτικών αυτοκινήτων, μηχανημάτων και δικύκλων - τρικύκλων (μοτοποδηλάτων), προϋπολογισμού δαπάνης € 45.650,00, συμπεριλαμβανομένου και του ΦΚΕ και του χαρτοσήμου, για το χρονικό διάστημα από 16/8/2013 έως και 30/5/2014, στην εταιρεία «Υδρόγειος Ανώνυμος Ασφαλιστική και Αντασφαλιστική Εταιρεία» έναντι ποσού € 28.533,00, συμπεριλαμβανομένου και του ΦΚΕ και του χαρτοσήμου, σύμφωνα με την προσφορά της, η οποία κρίθηκε συμφέρουσα για τον δήμο.
Με αφορμή τα όσα ισχυρίζονται οι της δημοτικής αρχής, οι πληροφορίες του loutraki-press θέλουν η Ευρωπαϊκή Πίστη να απέστειλε fax, πριν τη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής στο οποίο επεξηγεί ποιος είναι ο ρόλος του διευθυντή του Κλάδου Αυτοκινήτων Παναγιώτη Μαρκόπουλου, τον οποίο προσβάλλουν και μειώνουν την υπόστασή του.
(160813)




Ο «ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ»(!) ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ
ΣΤΑΘΜΟ ΣΤΟ Α-Β ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ

«Αλλά το μεγάλο λάθος που δεν είχα αντιληφθεί εγώ, ήτανε ότι ο σταθμός, αυτός που πάει να κατασκευαστεί στου Βασιλόπουλου, αναιρεί τη δημιουργία του άλλου σταθμού που η μελέτη On Truck, είχε προβλέψει. Αυτή είναι η ιστορία και εκεί είναι το λάθος.»
Λόγια, λέξη προς λέξη, του πολυχρονεμένου δημάρχου σε παλαιότερη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, όπου προσποιείτο -λαμβάνοντας υπόψη τις σημερινές του θέσεις- ότι είχε καταλάβει τότε το λάθος του. Κι αυτό, γιατί μέσα στον τρέχοντα χρόνο συρόμενος από τα κτηματικά συμφέροντα της ευρύτερης περιοχής στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος, ισχυρίσθηκε στο γραφείο του προϊστάμενου υφυπουργού ότι δεν μ’ ενδιαφέρει που θα γίνει σταθμός, αλλά ο προαστιακός να εισέλθει στην πόλη του Λουτρακίου.
Αυτή την τοποθέτηση έκανε στη συνέχεια τόσο σε διαδικτυακά ραδιόφωνα, όσο και σε συνομιλίες με κόσμο, προσποιούμενος ότι δεν αντιλαμβάνεται τη ζημία που θα υποστεί η πόλη του Λουτρακίου.
Επισημαίνεται, ότι αν ο σταθμός δεν κατασκευασθεί στη διακλάδωση, όπως άλλωστε προβλέπει η μελέτη της On Truck, αλλά και όπως έχει συμβασιοποιηθεί με τον ανάδοχο κατασκευής των σταθμών, ως έργο η έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι θα είναι κολοβό, δεδομένου ότι δεν θα διαθέτει την άμεση σύνδεση και υποστήριξή του από τον αρτηριακό σιδηροδρομικό άξονα του ΠΑΘΕ!
Φυσικά, υπάρχει και η απιστία περί την υπηρεσία και στελέχη, ενδεχομένως να κινηθούν προς την κατεύθυνση αλλαγής θέσης του σταθμού στον Ισθμό, ενδεχομένως προς εξυπηρέτηση των συγκεκριμένων ιδιωτικών οικονομικών συμφερόντων;
Αν σε περίπτωση γίνει αλλαγή θέσης του σταθμού του ισθμού θα πρόκειται για μια αθώα αλλαγή σχεδίων ή θα υποκρύπτεται πάρτι;

Υ.Γ.: Πολυχρονεμένε δήμαρχε Παύλε Παύλου, συγγνώμην για την παράταση της αγωνίας σας τι θα δημοσιοποιηθεί από το loutraki-press, αλλά αυτό είναι ήσσονος σημασίας ενώπιον των μεγάλων… Εκτός αν προσδοκούσατε σε κάποιο λάθος για να στείλετε το γράφοντα στην Κόρινθο…
(160813)
Return top