ΚΟΥΙΖ 1

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη κατά την παρουσία σας στην πρόσκληση του ισχυρού ανδρός του Club Hotel Loutraki S.A. Νικόλαου Δαούλη Ρεμαντά, τηρήσατε σιγήν ιχθύος συμμορφούμενος με το ρητό «αρχηγού παρόντος, πάσα αρχή παυσάτω»;
(131017)




ΚΟΥΙΖ 2

Οι παράκτιοι επιχειρηματίες μπορείτε να αντιληφθείτε ότι τα 2 μέτρα που κόβονται για τα τραπεζοκαθίσματα είναι απόφαση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου με εισήγηση Γιώργου Ρουμελιώτη, χωρίς να βασίζεται σε κάποιον νόμο, αλλά γιατί έτσι θέλει και η πολιτική απόφασή του έχει την αίσθηση ότι είναι υπεράνω της κείμενης νομοθεσίας; Αλλά όταν εσείς δεν ενδιαφέρεσθε, γιατί να ασχοληθούν άλλοι για την ζημία που θα υποστείτε;
(131017)




ΚΟΥΙΖ 3

Τέως δήμαρχε Λουτρακίου Κώστα Λογοθέτη, τι το θέλετε το «κρυφό σχολιό» με τον Θανάση Μουζάκη και τον Γιώργο Δέδε, προκειμένου να επιστρέψετε όπως ευελπιστείτε στην Ιάσονος; Γιατί αδυνατείτε να αντιληφθείτε ότι δεν κάνετε και τί ζημιά που προκαλέσατε στον τόπο, ενώ πολύ χειρότερα κουκουλώσατε και τις αμαρτίες των προκατόχων σας; Αν αγαπάτε τον τόπο, αν αγαπάτε τους πολίτες του, δεν είναι καλύτερο για όλους σας να επιστρέψετε σπίτια σας; Οι απευθείας αναθέσεις με τους πυροσβεστήρες δεν επιδεικνύουν το ποιόν σας ως πολιτικών προσώπων, όπως κάνατε με τις απευθείας αναθέσεις που διέρρευσε καταγεγραμμένες μία προς μία η σημερινή δημοτική αρχή «Ότι να ’Ναι - Αουα»;
(131017)




ΚΟΥΙΖ 4

Μπούφο όταν θα προσγειώνεσαι με το υδροπλάνο, για να πάρεις τον προαστιακό, θα πηγαίνεις στον Ισθμό;
(131017)




Είπαν… 1

«Πρόεδρε του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου Γιώργο Ρουμελιώτη, για την κατάντια που έχει περιέλθει σήμερα το Λουτράκι και η παραλία του, δεν φταίνε ούτε οι παράκτιοι επιχειρηματίες, ούτε οι ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων, αλλά οι τρεις δημοτικές αρχές των τελευταίων είκοσι δύο ετών. Φτάνει πια, ώρα να πάτε σπίτι σας για να σωθεί το Λουτράκι.»
Πάνος Ηλιακόπουλος
(131017)




Είπαν… 2

«Διευκρινήσεις ως προς την ονοματολογία των σταθμών του προαστιακού εντός Λουτρακίου και ειδικότερα για την στάση της Παπανικολάου, μετά από παρέμβαση αναγνωστών. Συμφωνούν και θεωρούν δίκαιη την ονομασία Καραπατά - Λουτράκι και όπως υπογράμμιζαν το δικαιούται γιατί είναι καθαρά έργο του Δημήτρη. Ενοχλήθηκαν, ωστόσο, να δοθεί σε στάση το όνομα του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη, δεδομένου ότι το πολέμησε όσο κανείς άλλος να εισέλθει στο Λουτράκι και εξαιτίας του έχει καθυστερήσει και δέκα χρόνια περίπου. Η πρόταση του loutraki-press για την ονομασία της στάσης Παπανικολάου σε ″Γκιώνη″, το πιο ορθόν θα ήταν να ονομασθεί ″Γκιώνης - Casino, αφού όπως είχε καταγγείλει ο αείμνηστος δικός του πρώην πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Γιώργος Μάρκελλος, στην συζήτηση πριν την δεύτερη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου στις 08-10-2009, ″τα ίδια με την μαρίνα είχες κάνει και με τον προαστιακό. Πήραμε μια απόφαση χωρίς να ξέρουμε το γιατί, να σταματάει στην Παπανικολάου. Έρχεται εδώ ο ΟΣΕ λέει άλλα… Άλλα ντ’ άλλα μ’ εσάς εδώ πέρα είσαστε…″, τους είχε πει ωρυόμενος».
(131017)




Είπαν… 3

«Αυτή η ελαφρότητα που έχεις στο κεφάλι σου είναι μεγάλο βάρος για την κοινωνία.»
(131017)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟΝΗΜΟ ΕΒΑΛΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΤΙΟΙ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ!

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Άκρως εκνευρισμένοι, «μύριζε μπαρούτι», η τελευταία συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου, είναι οι παράκτιοι επιχειρηματίες, οι οποίοι πλέον δεν πιστεύουν τον πρόεδρο του νομικού προσώπου Γιώργο Ρουμελιώτη, αφετέρου δε, έχουν πλέον συνειδητοποιήσει και αντιληφθεί ότι όσα υπόσχεται είναι άνευ αντικρίσματος και δεν έχουν τύχει να πραγματοποιηθούν.
Εκείνο δε που τους έχει εξοργίσει, η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι, αφορά την δικαιολογία που προέταξε σε ιδιωτικές συζητήσεις με παράκτιους επιχειρηματίες, ότι «αναγκάσθηκα να σας χρεώσω δημοτικά τέλη για τα τραπεζοκαθίσματα, επειδή έγραψε ο Ηλιακόπουλος». Η δικαιολογία αυτή, όπως ήταν φυσικό παρέπεμπε σε μαθητούδι κι όχι σε πρόεδρο οργανισμού με τόση οντότητα, οπότε διακόπτουν κάθε επικοινωνία μαζί του και θα αναζητήσουν το δίκιο τους μέσω άλλων οδών, αδιαφορώντας πλέον αν εκθέσουν τον Γιώργο Ρουμελιώτη.
Κατ’ αρχήν θα πρέπει να γίνει αντιληπτό από τους παράκτιους επιχειρηματίες ότι η απαίτηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου είναι έκνομη, δεδομένου ότι η απόφαση του διοικητικού συμβουλίου δεν φέρει την έγκριση από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Περιφέρειας Πελοποννήσου - Δυτ. Στερεάς - Ιονίου.
Μια έγκριση που ποτέ δεν πρόκειται να τους αποσταλεί, καθ’ ότι ο Γιώργος Ρουμελιώτης δεν μπορεί να αποστείλει σχετικό διαβιβαστικό, καθ’ ότι αυτό έρχεται σε ευθεία αντίθεση, όλα όσα υποστήριζε για το 2015. Αυτό που τους εξοργίζει ακόμα περισσότερο είναι ότι «νίπτει τας χείρας του», αν και ήταν εκείνος που τους διαβεβαίωνε να πληρώσουν τα πρόστιμα γιατί δεν έχουν άδεια -η έλλειψη της οποίας είναι αποκλειστική ευθύνη και παράβαση καθήκοντος του Γιώργου Ρουμελιώτη- δεσμευόμενος ότι δεν θα τους απαιτηθεί να καταβάλλουν δημοτικά τέλη!..
Ένας ισχυρισμός που είναι ανεδαφικός και άτοπος, γιατί το «ενοίκιο» για το χώρο που καταλαμβάνουν θα πρέπει να το καταβάλλουν, εκείνο που δεν μπορεί να αποκλείσει κάποιος είναι ότι υπάρχει ο κίνδυνος προσαυξήσεων, λόγω μη έγκαιρης τακτοποίησης της οφειλής του «ενοικίου».
Ο Γιώργος Ρουμελιώτης έχει εξοργίσει έτι περαιτέρω τους παράκτιους επιχειρηματίες, δεδομένου ότι αρνείται να συμψηφίσει τα πρόστιμα με το αναλογούν «ενοίκιο», επικαλούμενος ανυπόστατη επιχειρηματολογία, όπως καταγγέλλουν στο loutraki-press, ενώ εκείνοι πιστεύουν ότι μπορεί να εξευρεθεί φόρμουλα συνεννόησης για να μην υποστούν πρόσθετες δαπάνες εξαιτίας του.
Μετά την προχθεσινή συνεδρίαση κατερρίφθη εντελώς η ανακωχή που επιδεικνυόταν από τους παράκτιους επιχειρηματίες προς τον Γιώργο Ρουμελιώτη, καθ’ ότι τους δυσαρέστησε επίσης και ο εμπαιγμός της κοινωνίας όταν «έπεσαν οι μάσκες» και ο πρόεδρος τους είπε ότι καλόν είναι να μην μιλάμε για μελέτη στο παραλιακό μέτωπο, αλλά για έρευνα.
Ζητούμενο αποτελεί γιατί τότε, ο Γιώργος Ρουμελιώτης πέταξε από το παράθυρο να τα πάρει ο Μαΐστρος τα € 105.000 για να πληρωθεί δήθεν η μελέτη; Τελικά, όπως αποδεικνύεται μήπως ο Άρης Μαρίνης ήταν αυτός που έλεγε την αλήθεια και τον Γιώργο Ρουμελιώτη ως κολλητός - έμπιστος - εξ απορρήτων του δημάρχου Λουτρακίου, απολαμβάνοντας της πλήρους κάλυψης του Γιώργου Γκιώνη, όπως τοποθετήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο, το μόνον ενδιαφέρον ήταν πώς θα δαπανήσει τα χρήματα του νομικού προσώπου;
Ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου, αποκάλυψε ότι το βάρος της δουλειάς για την έρευνα τράβηξαν ο Γιάννης Σπινιάρης και ο αρχιτέκτονας Μίλτος Παπαδημητρόπουλος. Δεν θα πρέπει να ενημερωθεί γι’ αυτήν την εξέλιξη και η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Περιφέρειας Πελοποννήσου - Δυτ. Στερεάς - Ιονίου, καθώς επίσης και ο επίτροπος του Ελεγκτικού Συνεδρίου Κορίνθου;
Πάντως, όπως αρέσουν στον Γιώργο Γκιώνη και τον Γιώργο Ρουμελιώτη τα ένδικα μέσα, μήπως και παράκτιοι επιχειρηματίες θα πρέπει την ζημία που έχουν υποστεί να προσφύγουν στην Δικαιοσύνη αιτώντας τον καταλογισμό της στα πρόσωπα που συνυπέγραψαν την σχετική απόφαση;
Τέλος, αξιοσημείωτο είναι ότι οι παράκτιοι επιχειρηματίες είναι εξοργισμένοι με όλα τα μέλη του Δ.Σ. που βάζουν την υπογραφή τους σε τέτοιου είδους αποφάσεις και μεταξύ εκείνων που τα άκουσε περισσότερο απ’ όλους ήταν η Μαρία Πρωτοπαπά που διαμαρτύρεται προτρέποντας ο κόσμος να αγαπήσει την δημοτική αρχή.
(131017)




Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΚΟΝΤΡΑ
ΣΤΙΣ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΓΚΙΩΝΗ

Η ακατανόητη εμμονή του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη, μετά το «ευχαριστώ» στον γενικό γραμματέα Υποδομών & Μεταφορών Γιώργο Δέδε, για την σύνδεση του Ισθμού με την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου και την σύνδεση του τόπου μας απευθείας με την Αθήνα και το Λιμάνι του Πειραιά, καθώς και το διεθνές αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», γεννά εύλογα ερωτήματα και προκαλεί εντονότατο προβληματισμό.
Ο Γιώργος Γκιώνης γνωρίζει άριστα από το 2007, σύμφωνα με την μελέτη που παρήγγειλε και παρέλαβε από την εξειδικευμένη εταιρεία «On Track Rail System Experts», σε συνδυασμό με την παρουσία του διοικητή και διευθυντικών στελεχών του ΟΣΕ, καθώς και καθηγητών συγκοινωνιολόγων του ΕΜΠ στο Πνευματικό Κέντρο Λουτρακίου το 2009, ότι η στάση του Ισθμού είναι ως έργο ενιαία και αλληλένδετη με τον τερματισμό του προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου.
Επίσης, ο Γιώργος Γκιώνης έχει υπόψη του, ότι η προκήρυξη του έργου σύνδεσης του Ισθμού με το Λουτράκι τον προσεχή Νοέμβριο, σύμφωνα με τα εκδοθέντα τεύχη δημοπράτησης, τα οποία φέρουν την σύμφωνη γνώμη της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου Λουτρακίου προσαρμοσμένη στην επέκταση της Β΄ φάσης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Λουτρακίου και βασισμένη στις τρεις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, προβλέπει την κατασκευή σταθμού στον Ισθμό που μελλοντικά θα εξυπηρετεί και τα διερχόμενα τραίνα προς την Πάτρα, ενδιάμεσου σταθμού πλησίον του casino Λουτρακίου στην διασταύρωση με την οδό Παπανικολάου και η γραμμή θα τερματίζει στην οδό Αιγαίου.
Προς τι λοιπόν ο Γιώργος Γκιώνης, εντελώς αυθαίρετα, κατακερματίζει το έργο προπαγανδίζοντας μόνον την στάση του Ισθμού, όταν οι ισχυρισμοί του είναι ανεδαφικοί και δεν έχουν σχέση και ουσία με την πραγματικότητα;
Δίνει ή δεν δίνει δικαίωμα ο δήμαρχος Λουτρακίου, με την δεκαετή καθυστέρηση που έχει προκαλέσει η εναντίωσή του στο έργο, να εγείρονται υποψίες με αφορμή και την περίεργη επίσκεψη το 2013 στο υπουργείο Ανάπτυξης;
Ας σταματήσει η παραπληροφόρηση της τοπικής κοινωνίας για ένα έργο που αποτελεί πάνδημη απαίτηση, καθ’ ότι η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών αντιλαμβάνεται ότι θα φανεί φως στο «τούνελ μαρασμού» του Λουτρακίου.
(141017)




Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΩΝΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ «ΣΦΑΓΕΙΟ» ΚΑΙ
ΤΟ «ΜΑΝΤΑΡΙΣΜΑ» ΠΙΑΝΟΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΤΗΝ «ΛΑΣΠΗ» (13)

Στην κατάφωρη συκοφάντηση, στην ακραιφνή δυσφήμιση, στην καταρράκωση του ήθους, της αξιοπρέπειας και της προσωπικότητας του εναγομένου, που υπερβαίνει κατά πολύ την «πολιτική αλητεία», στηρίζει στο 13ο τμήμα που δημοσιοποιείται σήμερα το 9ο κεφάλαιο της αγωγής του ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης.
Αντιστρέφοντας την πραγματικότητα και με τυχοδιωκτικούς σαλταδορισμούς, χωρίς να γνωρίζει ποιός ήταν η πηγή πληροφόρησης, αδίστακτα ισχυρίζεται ότι δήθεν μεταφέρω την άποψη μου ως άποψη τρίτων για να μεταθέσω την ευθύνη, όταν το απόρρητο προστατεύεται με νόμο από την κείμενη νομοθεσία του ελληνικού κράτους. Εντελώς αδίστακτα, όπως έγινε με το εξώδικο του πρώην αντιδημάρχου του αντιπάλου συνδυασμού του Κώστα Λογοθέτη, Γιώργου Δέδε, που παρουσιαζόταν ως δήθεν ερώτημα - καταργούσε αυθαίρετα και το δικαίωμα της ερώτησης, το ίδιο επαναλαμβάνεται, ω της σύμπτωσης, από τον κοινό δικηγόρο δύο πολιτικών αντιπάλων(!) Κωνσταντίνο Παπακωνσταντίνου.
Εντελώς πληροφοριακά, ο συγκεκριμένος πρώην θεσμικός παράγοντας έχει συμφωνήσει να εξετασθεί ως μάρτυς σε συμβολαιογράφο, για να προστατέψει κι αυτός από την πλευρά του τα οικονομικά του δήμου Λουτρακίου και να μην επαναληφθεί η δαπάνη των € 160.000 από το δήμο Λουτρακίου για να κλείσουν τα στόματα, όπως συνέβη με την πηγή πληροφόρησης για τα χωματουργικά, δεδομένου ότι προέβησαν στην εξαγορά έκτασης στον υδροφόρο ορίζοντα Λουτρακίου, για να μπορέσει η πηγή να εξοφλήσει τις δυσβάσταχτες υποχρεώσεις της προς την εφορία! Όταν όμως δεν τιμάς τα μπατζάκια σου και έχουν τιμή εξαγοράς, κάνεις αναρρόφηση σε όσα είχες καταγγείλει.
Κι αυτό, γιατί δεν υπάρχει λόγος ο κάθε σχολιαστής να δυσφημίσει τον δήμαρχο Γιώργο Γκιώνη, αφού φροντίζει ο ίδιος να το κάνει για τον εαυτό του, τηλεόραση ΑΝΤ-1, ύβρεις πεζοδρομιακού επιπέδου στο δημοτικό συμβούλιο κατά του Κώστα Λογοθέτη, αλλά ο γράφων χωρίς πρόθεση και ίχνους συκοφάντησης και δυσφήμισης, επεδίωκε και επιδιώκει να τον ανακαλέσει στην τάξη και να τον επαναφέρει στον ίσιο δρόμο για να προστατευθεί το συμφέρον του δήμου Λουτρακίου και των πολιτών του και να μην εμπαίζει την τοπική κοινωνία. Κάτι που το αντελήφθη ο ίδιος πριν περίπου ένα μήνα και με την εναέρια ανακυβίστηση, μετά πιρουέτας… (του είχε υποδειχθεί και από το loutraki-press να εκφράσει στοιχειωδώς ένα ευχαριστώ, γιατί αυτό απαιτούν ο κανόνας ευγένειας) είπε ευχαριστώ στον Γιώργο Δέδε που φέρνει τον προαστιακό στην οδό Αιγαίου, εν αντιθέσει με τον λυσσαλέο πόλεμο που είχε κάνει ο ίδιος σε βάρος του έργου από την πρώτη στιγμή της θητείας του το 2007 και ο προαστιακός θα μπορούσε να έτρεχε στις ράγες του Λουτρακίου από το 2008!
Ωστόσο, πάλι προχθές βγήκε ο Γιώργος Γκιώνης στο ιστολόγιο ″moriasnews″ έκανε λόγο για την αναγκαιότητα δημιουργίας σταθμoύ στον Ισθμό, όταν ο ίδιος γνωρίζει από την μελέτη του 2007 που είχε παραγγείλει ότι ο σταθμός στον Ισθμό, στην θέση παράδεισος - Φιλοθέη, είναι ενιαίο και αδιαίρετο έργο με τον τερματικό σταθμό στην οδό Αιγαίου και θα ωφελήσει πολλαπλάσια το Λουτράκι και τους πολίτες του, από αυτά τα ολίγα που επιχειρηματολογεί σήμερα ο Γιώργος Γκιώνης, χωρίς πλέον να τοποθετείται όπως πριν περισσότερο από ένα χρόνο που ισχυριζόταν ότι ο σταθμός πρέπει να γίνει στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος. Γιώργο Γκιώνη ο σταθμός στον Iσθμό θα ωφελήσει την περιοχή του Ισθμού, ενώ ο σταθμός στην Αιγαίου θα εξυπηρετήσει 17.000 κατοίκους της πόλης του Λουτρακίου και περίπου 100.000 παραθεριστές το καλοκαίρι. Γιατί λοιπόν από το 2007, δεν δεχόσασταν να κατασκευασθεί το έργο σύμφωνα και με την μελέτη της Trademco ΟΣΕ του 1998, της On Track το 2007, αλλά και την ολοκληρωμένη μελέτη από το 2014, που έχει γίνει με την σύμφωνη γνώμη της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου Λουτρακίου, ερχόμενος σήμερα και ευελπιστώντας ότι η τοπική κοινωνία πείθεται με το «κουτόχορτο» που νομίζετε ότι την ταΐζετε, προβάλλοντας την σημασία και τα οφέλη που θα έχει για το Λουτράκι η στάση στον Ισθμό;

Το κείμενο της αγωγής
Γράφει ξεκινώντας από την ανάρτηση του loutraki-press στο κείμενο της αγωγής ο Κωνσταντίνος Παπακωνσταντίνου βάσει της εντολής του πελάτη του για το παρακάτω δημοσίευμα: «Σε ανάρτησή του στις 07-10-2016 με επικεφαλίδα ″Είπαν... 1″, δημοσίευσε το εξής: ″Τι το ήθελε από τα ... αλώνια στα σαλόνια; «Τον ουρανό σφοντύλι» είδε προχθές το βράδυ ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης, που παρεκάθετο σε τραπέζι με κυβερνητικά στελέχη, μετά την έκθεση «Κορινθία 2016», όταν ο γραμματέας Υποδομών και Δικτύων Γιώργος Δέδες, ερωτηθείς στο τραπέζι να καταθέσει την άποψή του για την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου είπε: «Πρόκειται για σημαντικό έργο υποδομής, που εξασφαλίζει ανάπτυξη και θα δώσει προοπτική στην επισκεψιμότητα του Λουτρακίου». Ο Γιώργος Γκιώνης έχασε το χρώμα του, γύρισε το κεφάλι του στην αντίθετη κατεύθυνση, αλλά και πώς να το χωνέψει άλλωστε, όταν βρίσκεται σε διατεταγμένη υπηρεσία από τα οικονομικά συμφέροντα, που αντί να φάει τ’ ……. του, όπως αρεσκόταν να λέει ως αντιπολίτευση, του τα κρατάνε και τα στρίβουν για να κάνουν χάζι...″»
Μεγαλύτερο ενδιαφέρον, ωστόσο, έχουν τα παρακάτω σχόλια του Γιώργου Γκιώνη δια του δικηγόρου του Κωνσταντίνου Παπακωνσταντίνου:
«Στο δημοσίευμα αυτό το οποίο ο εναγόμενoς τιτλοφορεί με την επικεφαλίδα ″Είπαν ... 1″, επιχειρώντας προφανώς να μεταθέσει σε άλλους την τυχόν ευθύνη του περιεχομένου του και τους οποίους δεν κατονομάζει, πλην όμως αναδημοσιεύει την φερόμενη ως άποψη τους ως τρίτων,(χωρίς να γνωρίζει, σκόπιμα και με δόλο, προσθέτοντας αερολογία για να παραπλανήσει το δικαστήριο) δημοσιοποιεί για ακόμη μία φορά τον συκοφαντικότατο ισχυρισμό, ότι εγώ βρίσκομαι σε διατεταγμένη υπηρεσία οικονομικών συμφερόντων και για τον λόγο αυτό, τάχα, επέδειξα δυσφορία κατά την αναφορά του Γραμματέα Υποδομών και Δικτύου σχετικά με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο ότι: ″Πρόκειται για σημαντικό έργο υποδομής, που εξασφαλίζει ανάπτυξη και θα δώσει προοπτική στην επισκεψιμότητα του Λουτρακίου″, προστεθειμένων των εκχυδαϊστικών υπονοουμένων που ενυπάρχουν στο δημοσίευμα και στοχεύουν στην περαιτέρω σπίλωση της προσωπικότητάς μου, πέραν της επαχθείσας δυσφήμισης.»
Ευτύχημα είναι ότι ο Γιώργος Γκιώνης, πέραν του γεγονότος ότι είναι πτυχιούχος πρώην Ανωτάτης Εμπορικής, συνεπώς διαθέτει μορφωτικό και γνωστικό επίπεδο, ο ίδιος είχε ομολογήσει πριν περίπου δύο μήνες στον φακό της τηλεοπτικής διαδικτυακής κάμερας, τα οφέλη για τους πολίτες του Λουτρακίου από την δημιουργία του σταθμό στον Ισθμό, λέγοντας οπουδήποτε στον ισθμό, έχοντας αλλάξει την «καραμέλα» της περιόδου εκείνης, δηλαδή πριν περίπου ένα χρόνο και περισσότερο διάστημα, «σταθμός θα γίνει στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος», το οποίο επίσης υπάρχει καταγεγραμμένο!
Την δημιουργία σταθμού στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος, ως γνωστόν την επεδίωκαν και μόνον τα οικονομικά και οικοπεδικά συμφέροντα της περιοχής του Ισθμού, για τα οποία διαλαλούσε ο Γιώργος Γκιώνης σε πλήρη και απόλυτη γνώση του, κόντρα στα συμφέροντα των πολιτών και του δήμου του οποίου άρχει.
Δεν υπάρχουν εκχυδαϊστικά υπονοούμενα, αλλά η καταγραφή των όσων έλεγε και όσων έπραττε από την δράση του ως δήμαρχος κι όχι ως πολιτικό πρόσωπο, όπως κατ’ άθλια χυδαιότητα και άκρως συκοφαντικά, κατάφωρα δυσφημιστικά, εξόφθαλμα υβριστικά, με σκοπό την μείωση της τιμής και υπόληψής του για να απαξιωθεί πρώτα ως άνθρωπος και μετά να πληγεί ανεπανόρθωτα η αξιοπιστία ως επαγγελματία δημοσιογράφου του εναγομένου, καταγράφεται στο κείμενο της αγωγής από τον Γιώργο Γκιώνη δια του δικηγόρου του Κωνσταντίνου Παπακωνσταντίνου.
(131017)




ΑΧΡΗΣΤΟΣ Ο ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ
ΣΤΟΝ ΙΣΘΜΟ, ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ!..

Απάντηση στον Γιώργο Γκιώνη, για τις δήθεν ευεργετικές συνέπειες που θα έχουν οι πολίτες, από την μεμονωμένη κατασκευή σταθμού προαστιακού στον Ισθμό χωρίς την διακλάδωση του Λουτρακίου ως την οδό Αιγαίου, δίνει η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.
"Η μεμονωμένη στάση στον Ισθμό, που προτείνει ανεξήγητα και εμμονικά, ολομόναχος ο δήμαρχος,
- κόντρα στις προεκλογικές εξαγγελίες του,
- κόντρα στις τρεις ειλημμένες αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου,
- κόντρα στην οριστική μελέτη βασισμένη στην εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου,
χωρίς τη διακλάδωση Ισθμού Λουτρακίου, δεν ευνοεί τους περίπου 17.000 κατοίκους και τους περίπου 100.000 παραθεριστές, παρά μόνο τις συντεχνίες των ολίγων, την ύπαρξη των οποίων έχει παραδεχθεί και ο ίδιος με τοποθέτησή του στο δημοτικό συμβούλιο, που έχει δημοσιευτεί στον τοπικό Τύπο!
Η εμμονή του Γιώργου Γκιώνη θέτει σε κίνδυνο, όχι μόνο τις θέσεις των περίπου 1.280 εργαζομένων του Club Hotel Casino Loutraki, αλλά και όλες τις θέσεις εργασίας, στο υπόλοιπο επαγγελματικό φάσμα του δήμου.
Η στάση του αυτή είναι επικίνδυνη για την ομαλότητα και την Δημοκρατία, αφού δεν συμβαδίζει
- με τα δημόσια συμφέροντα,
- με τα προεκλογικά συμφωνηθέντα,
- με την πανθομολογούμενη απαίτηση της κοινωνίας!
Τα όσα ορφανά από επιστημονική υποστήριξη προτείνει για άλλη μία φορά ο δήμαρχος, σημαίνουν τεράστια και πολυμορφικά προβλήματα τόσο για την ομαλή μεταφορά χιλιάδων πολιτών, όσο για την υποστήριξη των τουριστικών αναγκών του Λουτρακίου.
Κι αυτό, γιατί τα τραίνα στον κεντρικό άξονα, χωρίς να έχει παραδοθεί η γραμμή ως την Πάτρα και όλοι οι ενδιάμεσοι σταθμοί, φθάνουν στον Ισθμό από/προς Αθήνα - Κόρινθο - Κιάτο υπερπλήρη επιβατών. Συνεπώς, η μεταφορά όρθιων επιβατών, εγκυμονεί κινδύνους για την σωματική ακεραιότητα και την ασφάλεια των περίπου 17.000 κατοίκων του δήμου μας, ενώ στην πράξη σημαίνει, σύμφωνα με την σιδηροδρομική πρακτική, πλήρη απαξίωση σταδιακά του μέσου.
Πρέπει να γίνει αντιληπτό, ότι ο σταθμός στον Ισθμό, δεν εξυπηρετεί την πόλη, καθώς τα έξι χιλιόμετρα είναι μακριά και το κόστος για την κάλυψη αυτής της απόστασης με ταξί είναι αποτρεπτικό, ειδικότερα στην οικονομική κατάσταση που βιώνει σήμερα και για τα επόμενα χρόνια η πατρίδα μας!
Το Λουτράκι, χρειάζεται τη δική του αυτόνομη σιδηροδρομική σύνδεση με την Αθήνα όπως είχε παλιότερα, γιατί η απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση με την Αθήνα, εγγυάται την βιώσιμη ανάπτυξη ολόκληρης της περιοχής του Λουτρακίου.
Επιπρόσθετα η σύνδεση με το λιμάνι του Πειραιά και τον διεθνή Αερολιμένα Ελευθέριος Βενιζέλος, θα αποτελέσει συγκοινωνιακή επανάσταση και ένα τεράστιο συγκριτικό πλεονέκτημα για την τοποθέτηση του Λουτρακίου στη διεθνή τουριστική αγορά! Γεγονός που θα σημάνει αυτόματα, το τέλος της οικονομικής αιμορραγίας του Δημοσίου - δημοτικού χρήματος, για άκρως αμφιλεγόμενες διαφημιστικές προβολές του Λουτρακίου.
Όσον αφορά την μελέτη που είχε παραγγείλει το 2007 ο Γιώργος Γκιώνης στην On Track Rail System Expert εναντιώνεται ευθέως κατά της μονομερούς εμμονής για στάση στον Ισθμό και αναφέρει στην τεκμηρίωσή της χαρακτηριστικά:
1 Σήμερα είναι σημαντικό το συγκοινωνιακό έλλειμμα εξυπηρέτησης που προκύπτει για το θέρετρο του Λουτρακίου, λόγω της μη σύνδεσής του με την Αθήνα, μέσω του προαστιακού.
Την στιγμή μάλιστα, που το Λουτράκι διαθέτει έναν έτοιμο σιδηροδρομικό διάδρομο, ο οποίος πολύ εύκολα και με έργα χαμηλού κόστους, εκσυγχρονίζεται, αναβαθμίζεται, προσαρμόζεται και καθίσταται λειτουργικός, στις σημερινές διεθνείς σιδηροδρομικές απαιτήσεις!
2 Είναι φανερό, ότι θα πρέπει να προχωρήσει το ταχύτερο δυνατόν η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου προς το Λουτράκι με βάση τον υπάρχοντα σχεδιασμό του πλέον αρμοδίου φορέα, που δεν είναι άλλος από τον ΟΣΕ.
Δηλαδή, την μετατροπή της σημερινής μετρικής γραμμής Ισθμού - Λουτρακίου σε κανονική, με την ταυτόχρονη δημιουργία των τριών νέων στάσεων του προαστιακού σε Ισθμό - Παπανικολάου - Λουτράκι.
3 Η οδική μετακίνηση στην απόσταση των 6 χιλιομέτρων μεταξύ Ισθμού και πόλης Λουτρακίου, χωρίς την σιδηροδρομική διακλάδωση, είναι αποθαρρυντικός παράγοντας για τη χρήση του τρένου από το επιβατικό κοινό.
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα, τόσο διεθνώς όσο και στη χώρα μας, που δείχνουν ότι οι σιδηροδρομικοί σταθμοί που απέχουν παρόμοιες αποστάσεις από το πλησιέστερο οικιστικό κέντρο που καλείται να εξυπηρετήσουν σταδιακά, απαξιώνονται και παρουσιάζουν ελάχιστη κίνηση όπως π.χ. Λιβαδειά, Κιλκίς, αλλά ακόμα και ο σταθμός του Κορωπίου, που εξυπηρετείται από τον προαστιακό και απέχει μόλις 2 χιλιόμετρα από τον ομώνυμο οικισμό της Αττικής…
4 Η δε τροφοδοτική λεωφορειακή συγκοινωνία και μόνον αδυνατεί να ικανοποιήσει τον υψηλό φόρτο των επιβατών από/προς Αθήνα - αεροδρόμιο - λιμάνι Πειραιά!
Στις περιόδους αιχμής το Λουτράκι, χρειάζεται συρμούς μοναδιαίας χωρητικότητας τουλάχιστον 300 θέσεων, με δεδομένου ότι υπάρχει η μελέτη επιβατικής ζήτησης για την ανάπτυξη του προαστιακού σιδηροδρόμου, που έδειξε ότι η ημερήσια επιβατική ζήτηση για Λουτράκι ήταν μεγαλύτερη ακόμα και από τον προορισμό Οινόης Χαλκίδας.
Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε ότι τη δεκαετία του ’90, οι συρμοί της μετρικής γραμμής Λουτρακίου Αθηνών αναχωρούσαν τις ώρες αιχμής από Λουτράκι υπερπλήρεις επιβατών, με συνθέσεις διπλών και τριπλών συρμών, μολονότι ο χρόνος διαδρομής μέσω της μονής μετρικής γραμμής τότε ήταν δύο ώρες.
5 Συμπερασματικά, η μόνη βιώσιμη περίπτωση εξυπηρέτησης του δήμου Λουτρακίου από τον προαστιακό, είναι η κατασκευή του κλάδου κανονικής γραμμής Ισθμού - Λουτρακίου, και η διαμόρφωση των τριών σταθμών που αναφέρονται στην μελέτη του ΟΣΕ.
Μόνον με αυτήν την προϋπόθεση ο προαστιακός μπορεί να συνεισφέρει αποτελεσματικά στην συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του Λουτρακίου, την αποφόρτιση της πόλης περιόδους αιχμής υψηλής τουριστικής κίνησης και επισκεψιμότητας, αποτρέποντας την κυκλοφοριακή συμφόρηση των Ι.Χ. επισκεπτών, αλλά και για την απομείωση των υπαρχουσών αναγκών, σε χώρους στάθμευσης!
Γιατί ο δήμαρχος Λουτρακίου συνέχεια επινοεί πλασματικά εμπόδια για να σταματήσει την έλευση του προαστιακού ως την οδό Αιγαίου;
Γιατί ο δήμαρχος Λουτρακίου αποσιωπά πως η κατασκευή της διακλάδωσης του Λουτρακίου, συμπεριλαμβάνει και σταθμό προαστιακού στον Ισθμό; Τί υποκρύπτεται;
Γιατί ο δήμαρχος Λουτρακίου προβαίνει σε αποσιώπηση μέχρι και της δικιάς του μελέτης που τον υποχρεώνει να κάνει τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που λέει;
Συνεπώς, για να τελειώνουμε με τα αστεία, όποιος αναίτια και αφού προηγουμένως έχει παραδεχτεί την ραγδαία και πολυμορφική ανάπτυξη που θα επιφέρει το έργο του προαστιακού ως την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, το σαμποτάρει συνειδητά και επιδιώκει:
το κλείσιμο ακόμη περισσότερων επιχειρήσεών και καταστημάτων σε όλο τον δήμο,
οι τιμές όλων των ιδιοκτησιών να συνεχίζουν να καταβαραθρώνονται λόγω του βάναυσου πλήγματος στην επισκεψιμότητα της πόλης,
να συνεχίζουν να εκτοξεύονται στα ύψη οι δείκτες ανεργίας και σε δυσανάλογο ποσοστό σε σχέση με άλλες τουριστικές περιοχές,
επιδιώκει την πτώση στην επισκεψιμότητα του καζίνο, το οποίο υποχρεώνεται να μειώνει το προσωπικό, ενώ αδυνατεί να ανταπεξέλθει στις μισθολογικές και ασφαλιστικές του υποχρεώσεις,
επιδιώκει το καζίνο, να μην έχει έσοδα και να καταβάλει στον δήμο Λουτρακίου, μόνο το ελάχιστο εγγυημένο μέρισμα, με αποτέλεσμα να μην γίνονται έργα ή όταν γίνονται να είναι ελάχιστα έργα για τον τόπο μας και μικρής σημασίας,
επιδιώκει τα μεγάλα έργα του Λουτρακίου όπως το Loutraki Thermal Spa και το δημοτικό κολυμβητήριο, να χειμάζονται και να δίνονται αντί πινακίου φακής σε ημετέρους,
επιδιώκει το ΚΤΕΛ να συνεχίζει να μονοπωλεί προς όφελος του και εις βάρος του ανταγωνισμού, αλλά και των πολιτών, τις επιβατικές μεταφορές για Αθήνα,
να διαιωνίζεται το κυκλοφοριακό που ταλανίζει τους πολίτες σε περιόδους αιχμής,
να διαταραχθεί η ομαλή επέκταση του νέου σχεδίου πόλης στο Λιβαδάκι καθώς η σημερινή κατάσταση της υπάρχουσας γραμμής δημιουργεί ανισοσταθμία, γεγονός που ενισχύει την αίσθηση διχοτόμησης της πόλης.
Ενώ με την έλευση του προαστιακού στην οδό Αιγαίου η γραμμή θα κατέλθει στο ύψος του οδοστρώματος και θα ανοίξουν όλοι οι παράπλευροι και κάθετοι δρόμοι, με την δημιουργία πολυπόθητων ισόπεδων διαβάσεων, που θα είναι προστατευόμενες με την κατάλληλη σήμανση.
έχει στοχοποιήσει τις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, όπως λχ οι οικονομικά ασθενέστεροι, η σπουδάζουσα νεολαία, η τρίτη ηλικία, οι γυναίκες και τα παιδιά, οι ποδηλάτες, καθώς και τα άτομα με ειδικές ανάγκες και κινητικές δυσκολίες, που είναι αποκλεισμένες από προσιτή μεταφορά όπως τα μέσα σταθερής τροχιάς,
θέλει ο δήμος να είναι συγκοινωνιακά διχοτομημένος, καθώς εάν υπήρχε ο προαστιακός σιδηρόδρομος, θα λειτουργούσε και ως αστικό μέσο μεταφοράς στα όρια του, και οι πολίτες του Λουτρακίου, του Ισθμού και των Αγίων Θεοδώρων, θα μπορούσαν εύκολα, γρήγορα και οικονομικά να μετακινηθούν σε ολόκληρη την ενδοχώρα του δήμου,
ο δήμος σπαταλάει πολύτιμους πόρους για την αγορά οικοπέδων και την δημιουργία πάρκινγκ,
ενώ την περίοδο των ισχνών αγελάδων, ο δήμος ξοδεύει αστρονομικά ποσά, για άκρως αμφιλεγόμενες διαφημιστικές καμπάνιες του Λουτρακίου, μήπως και καταφέρει να προσελκύσει τουρισμό…
(141017)
Return top