ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ
ΣΤΟΥΣ ΙΟΥΔΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ
ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΥΡΩΣΕΙ




ΚΟΥΙΖ 1

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, όταν το δημοτικό συμβούλιο έχει αποφασίσει την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου, από ποιόν εξαρτάται αν το θέμα έχει κλείσει ή παραμένει ανοικτό; Ο θεσμικός ρόλος σας δεν είναι να εκτελείτε τις αποφάσεις του κορυφαίου οργάνου του δήμου Λουτρακίου ή ο ρόλος σας είναι να λαμβάνετε εντολές από ξένους προς τα συμφέροντα του τόπου και των πολιτών του;
(080415)




ΚΟΥΙΖ 2

«Βετεράνε»(!) δήμαρχε Παύλε Παύλου, γιατί οι ψηφοφόροι τον δήμαρχο των τριών τετραετιών με το μεγάλο έργο παρακαταθήκη, των πέντε πόντων ύψος όπως έλεγε χαρακτηριστικά ο φίλος σας Γιάννης Λάμπρου, τον τίμησαν στις τελευταίες εκλογές με μόλις 21,69%, χαμηλότερα από το 2010 και πολύ πιο χαμηλότερα έναντι του 2006; Δεν σας έχει προβληματίσει τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Την απάντησή σας θα μας την δώσετε στις κάλπες του 2019 όταν επανεκλεγείτε δήμαρχος;
(080415)




ΚΟΥΙΖ 3

Θέλετε «βετεράνε» δήμαρχε Παύλε Παύλου να μας πάρετε από το χέρι και να μας δείξετε που έχουν διατεθεί τα περίπου € 300.000.000 που διαχειριστήκατε ως δήμαρχος; Μήπως έτσι και καταλάβουμε πώς έχει δημιουργηθεί το πρόβλημα και το σημερινό κατάντημα του Λουτρακίου;
(080415)




Είπαν… 1

«Η απόσταση της οικοδομικής γραμμής από το παρτέρι στον παραλιακό πεζόδρομο του Λουτρακίου, δεν ανήκει ως οικόπεδο στις υπερκείμενες οικοδομές. Κατά συνέπεια ο χώρος αυτός είναι χερσαία ζώνη, η οποία επίσης χαρακτηρίζεται και οριοθετείται από τον Αιγιαλό. Επομένως, σε καμία των περιπτώσεων δεν μπορεί να μετατραπεί σε δημοτικό χώρο, δεδομένου ότι ούτως ή άλλως αποτελεί κοινόχρηστο χώρο -προστατευμένο για ιδιωτικές ορέξεις- από την Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου.»
(080415)




Είπαν… 2

«Όλοι οι τουριστικοί προορισμοί της Ελλάδας αναμένουν με αγωνία την έναρξη της φετινής περιόδου, καθ’ ότι έχουν εξασφαλίσει αύξηση των αφίξεων. Στο Λουτράκι, δήμος και αρμόδιοι τουριστικοί παράγοντες, εκτός αν δηλώνουν επί της παρούσης αναρμόδιοι, τι έχουν εξασφαλίσει για την φετινή τουριστική περίοδο; Γιατί οι σοβαροί επιχειρηματίες του κλάδου είναι απαισιόδοξοι και θεωρούν δεδομένο ότι οι αφίξεις θα είναι κατά πολύ χαμηλότερες έναντι της περσινής περιόδου; Ωστόσο, προσδοκούν μήπως κάτι αλλάξει, έστω και με αφίξεις από την Ρωσία την τελευταία στιγμή.»
(080415)




Είπαν… 3

«Κάνεις μπαμ ότι ψάχνεις την ευκαιρία και ότι θέλεις να τα ξανααρπάξεις, έχοντας στήσει όλους τους άλλους μαζί σου! Έχετε γίνει μέλη της σχολής, αλλά ο καρχαρίας είναι ένας... Εσείς απλώς είσαστε ξενερισμένη μαρίδα, μυρίζετε και προκαλείτε.»
(080415)




Είπαν… 4

«Η κεντρική κυβέρνηση από το κονδύλι των Δημοσίων Δαπανών - γενική γραμματεία Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής δεν χρηματοδοτεί πλέον τους ΟΤΑ. Ωστόσο, χρηματοδοτεί φορείς αυτών, όπως εν προκειμένω το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λουτρακίου. Εμείς εδώ θέλουμε να το καταργήσουμε, όταν ήδη έχει αιτηθεί να εκταμιευθούν περί τις € 500.000 περίπου για 5 έργα ανάπλασης στο παραλιακό μέτωπο; Θέλουμε ή δεν θέλουμε κατεπειγόντως ψυχίατρο κλείνοντας στρόφιγγες που μπορούν να δώσουν δυνατότητες δημιουργίας έργων με χρήματα που δεν θα επιβαρύνουν τα οικονομικά του δήμου Λουτρακίου;»
(080415)




ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;

Η «ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ» ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ

«Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, πολύ ορθά το loutraki-press σας επισημαίνει ότι οι δύο προκάτοχοί σας και πολιτικοί σας συνέταιροι, σας έχουν βάλει μπροστά και κάνουν χάζι. Θα έπρεπε να έχετε υπόψιν σας τις δημόσιες τοποθετήσεις τόσο του αειθαλούς Παύλου Παύλου, που ρίχνει πλέον κροκοδείλια δάκρυα γιατί δεν κάνετε κάτι να έλθει ο προαστιακός στο Λουτράκι, διατυπώνοντας σοβαρότατα και την έκπληξή του για τις αντίθετες προθέσεις σας, όταν είναι ο άνθρωπος που έχει στερήσει για το Λουτράκι τον προαστιακό από το 2002, όσο και ο μνημειώδης Κώστας Λογοθέτης, που ο ίδιος δεν έκανε απολύτως τίποτα, αν και τα πάντα του προσφέρονταν ως μασημένο φαγητό και τώρα ψέγει τον Γιώργο Γκιώνη γιατί δεν κάνει τις απαιτούμενες ενέργειες να έλθει ο προαστιακός  στο Λουτράκι. Έχετε φαντασθεί να γελάει ακόμα και ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης
Π. Π.
(080415)




ΜΕ ΠΑΡΡΗΣΙΑ (Γιώργος Γκιώνης)

Η ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
«ΚΟΒΕΙ ΤΗΝ ΣΟΥΠΑ» ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ

Είναι επιεικώς απαράδεκτο προεκλογικά να διαρρηγνύεις τα ιμάτιά σου, να ζητάς εναγωνίως την στήριξη, να δίνεις γη και ύδωρ διαμεσολάβησης για ψήφους, να απολαμβάνεις της έμμεσης στήριξης στην πορεία προς την κάλπη, να γεύεσαι τελικά την δόξα και τον κόσμο που συνέβαλε στο όνειρο ζωής σου να τον αδειάζεις στερώντας του την προοπτική των καλύτερων ημερών, γιατί έχεις επιλέξει να ακούς και να εκτελείς εντολές ανωτέρων σου που πάνε κόντρα στα συμφέροντα και τις προοπτικές της κοινωνίας.
Πολύ περισσότερο τον άνθρωπο που ηγείτο της προσπάθειας αυτής, τον επισκεπτόσασταν συχνά πυκνά στην επιχείρησή του επιδεικνύοντας την αφοσίωσή σας στην έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.
Στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο επιχειρήσατε να απαξιώσετε τον επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων του έργου, λέγοντας ότι δεν έχει άλλο θέμα να ασχοληθεί και κάθεται και γράφει για τον προαστιακό. Προς το συμφέρον και όφελος ποίου ασχολείται αυτός ο άνθρωπος; Προς ικανοποίηση των ιδιοτελών σκοπιμοτήτων του, κάτι που γίνεται από πολύ μεγάλη μερίδα των πολιτικών προσώπων του τόπου, σύμφωνα με τα διαπιστευτήριά σας ή προς το συμφέρον ολόκληρης της τοπικής κοινωνίας;
Αντί λοιπόν να ενθαρρύνετε αυτόν τον άνθρωπο και να βρεθούν μιμητές του για ανάλογα προβλήματα του τόπου, εσείς επιχειρείτε να τον ευνουχίσετε, γιατί απλά ο άνθρωπος χαλάει την πιάτσα των πολιτικών προσώπων κι όλων όσων περιφέρονται σ’ αυτήν για να αποκομίζουν οφέλη!
(080415)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΧΕΡΣΑΙΑ ΖΩΝΗ, ΛΙΜΕΝΙΚΟ
ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΙ 10 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΠΑΥΛΟΥ

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Η επιμήκης «παραγκούπολη» στην βιτρίνα του Λουτρακίου είναι το αποτέλεσμα του τίποτα, της έλλειψης φαντασίας και σχεδιασμού στο γενικότερο πλαίσιο που επικρατούσε τις τελευταίες δεκαετίες στο Λουτράκι, ειδικότερα από την στιγμή που τα χρήματα έρρεαν ως ποτάμι και κανείς δεν αντιλαμβανόταν ότι εκεί που πρέπει να δοθεί προτεραιότητα, να εξωραϊσθεί και να μετατραπεί σε πόλο έλξης, το συγκεκριμένο σημείο ήταν η παραλία Λουτρακίου.
Μια παραλία που υπάρχει από προηγούμενους αιώνες, είχε διαμορφωθεί από την φύση και πάνω σ’ αυτήν την χάραξη στήθηκε η ανάπτυξη του Λουτρακίου. Οι ανάγκες στα μέσα του περασμένου αιώνα, δημιούργησαν για τις βάρκες και τα πλοιάρια της εποχής τον τότε μόλο και με νόμο του 1953 οριοθετήθηκε η ζώνη λιμένα Λουτρακίου, με την προνοητικότητα να έχει έκταση, έτσι ώστε από τις παράκτιες δραστηριότητες να προκαλούνται έσοδα, τα οποία θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη του οριοθετημένου χώρου, που εκτείνεται από την μονοκατοικία Παπαλυμπέρη μέχρι και την Νεράιδα.
Τότε που μετά το ξενοδοχείο Παλμύρα, το επόμενο οίκημα ήταν η μονοκατοικία Παπαλυμπέρη, είχε και έχει ακόμα και σήμερα ένα μικρό πεζοδρόμιο. Τα όρια της μονοκατοικίας αυτής από την μία και το τοιχίο στο άλλοτε ξενοδοχείο Beau Rivage από την άλλη, χάραξαν την οικοδομική γραμμή, λαμβάνοντας υπόψη και το έμπροσθεν αυτών πεζοδρόμιο. Ως γνωστόν, υπήρχε ο παραλιακός δρόμος που στη συνέχεια μετετράπη σε πεζόδρομο, λίγο πριν την ανοικοδόμηση των πρώτων πολυκατοικιών.
Αυτός ο χώρος, από την ακροθαλασσιά μέχρι το πεζοδρόμιο έμπροσθεν των οικοδομών ήταν η χερσαία ζώνη και ουδέποτε ανακινήθηκε στο παρελθόν θέμα μετατροπής της σε κοινόχρηστο δημοτικό χώρο.
Αυτή είναι η ιστορία. Επειδή λοιπόν ο λαλίστατος «βετεράνος»(!) δήμαρχος Παύλος Παύλου για τους δικούς του ευνόητους λόγους καταθέτει την δική του άποψη θα του τεθούν δημόσια τα ακόλουθα ερωτήματα, προκειμένου να αντιληφθεί και η κοινωνία τί πραγματικά παίζεται με την επιμήκη «παραγκούπολη», για την οποία ουδέποτε ελήφθη μέτρο εξωραϊσμού της, αλλά αντίθετα ότι έγινε, έγινε από τους ίδιους τους επιχειρηματίες οι οποίοι δαπάνησαν ο καθένας για λογαριασμό του, προκειμένου να αντικαταστήσουν τα νάιλον και να βελτιώσουν τις συνθήκες παραμονής της πελατείας τους. Ο δήμος Λουτρακίου από την πλευρά του και ο κάθε επικεφαλής του ήταν πάντοτε απών από την δημιουργία και κατασκευή μιας άλλης διάστασης για τον άλλοτε μοναδικό παραθεριστικό προορισμό, παρά τα εκατοντάδες εκατομμύρια που έρρεαν τις δύο τελευταίες δεκαετίες.
Ας μην διαρρηγνύει σήμερα λοιπόν τα ιμάτια του ο Παύλος Παύλου για την τύχη του παραλιακού μετώπου, δεδομένου ότι το κυρίαρχο ενδιαφέρον του δεν είναι προσανατολισμένο προς αυτή την κατεύθυνση.
1 Ποιός ήταν ο σχεδιασμός του Παύλου Παύλου στην δωδεκαετία του για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου από την Αιγαίου σε πρώτη φάση, μέχρι το παραλιακό πάρκο; Ακόμα και ο σχεδιασμός του ένωσης παραλιακώς του πάρκου με τις Πηγές στο Κολωνάκι, απορρίφθηκε από το Συμβούλιο Επικρατείας, λόγω του τρόπου μεθόδευσης του εγχειρήματος.
2 Γνωρίζει ο Παύλος Παύλου ότι ο δήμος Λουτρακίου δεν μπορεί να διαχειρίζεται, έστω κι έναν ξύλινο μόλο 3 μ.; Πώς λοιπόν να οδηγηθεί σε μαρασμό και απαξίωση το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λουτρακίου;
3 Γνωρίζει ο Παύλος Παύλου ότι ο δήμος Λουτρακίου δεν μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων;
4 Γνωρίζει ο Παύλος Παύλου πώς μπορεί να χαρακτηρισθεί από την Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων (ΡΑΛ) ο διαμορφούμενος μόλος; Γιατί αν χαρακτηρισθεί τουριστικός λιμένας και όχι αλιευτικό καταφύγιο, θα ενταχθεί στους ευρωπαϊκούς χάρτες, αυτό θα είναι μεγάλη επιτυχία, αλλά αρχίζουν τα δύσκολα για την διαχείρισή του, δεδομένου ότι απαιτούνται αυξημένοι πόροι, με τον δήμο να αδυνατεί να ανταποκριθεί σε τέτοιου είδους απαιτήσεις. Τί θα πούμε στην ΡΑΛ; Κάναμε το έργο για να βάζουμε βαρκούλες;
5 Γνωρίζει ο Παύλος Παύλου ποιά μέτρα πρέπει να ληφθούν για την λειτουργία του, αν χαρακτηρισθεί τουριστικός λιμένας;
6 Γνωρίζει ο Παύλος Παύλου το κόστος εγκατάστασης, λειτουργίας και συντήρησης του διεθνούς συστήματος ασφάλειας πλοίων και εγκαταστάσεων, International Ship Port Facility Security (ISPS code) και από πού μπορεί αυτό να χρηματοδοτηθεί;
7 Γνωρίζει ο Παύλος Παύλου ότι το ISPS code είναι εγκατεστημένο στο λιμάνι Κορίνθου, όσο και στο λιμάνι του Κιάτου;
8 Επί των ημερών του ως δήμαρχος ο Παύλος Παύλου πόσα χρήματα διεκδίκησε για λογαριασμό ανάπλασης του παραλιακού μετώπου, από αυτά που εισέπραττε επί τόσα χρόνια το Λιμενικό Ταμείο Κορίνθου;
9 Παύλε Παύλου γνωρίζετε γιατί δεν έρχονται κρουαζιερόπλοια στον κόλπο του Λουτρακίου και δεν είναι ο κόλπος ενταγμένος ως προορισμός; Μήπως επειδή απλά, είσαστε και εσείς ένας από αυτούς που συνέβαλαν να μην κατασκευασθεί ο Τουριστικός Λιμένας Λουτρακίου, καθ’ ότι σύμφωνα με την πρωτόγνωρη παγκοσμίως άποψή σας, η μαρίνα δεν είναι αναπτυξιακό τουριστικό έργο!..
10 Γνωρίζει ο Παύλος Παύλου ότι την προηγούμενη εβδομάδα το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λουτρακίου έλαβε απόφαση να χωροθετήσει την χερσαία ζώνη, καθώς και την θαλάσσια ζώνη, προκειμένου να την υποβάλλει στο υπουργείο Ναυτιλίας, έτσι ώστε αύριο να μπορεί να εγκριθεί η κατασκευή τουριστικού λιμένα ή αλιευτικού καταφυγίου;
Ο δήμος Λουτρακίου θα πρέπει να κινηθεί σε αυτή την βάση, δηλαδή, της ανάπλασης της επιμήκους «παραγκούπολης» με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που θα πρέπει να παραχθεί ως διπλωματική εργασία από τις αρχιτεκτονικές σχολές της χώρας, δεδομένου ότι αυτό που προέχει είναι ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός σε συνδυασμό με την περιβαλλοντική προστασία και οι όποιες άλλες προβλέψεις να προβλέπονται σε αυτό το σχεδιασμό.

Υ. Γ.: Θα αναλυθεί διεξοδικά την Μ. Παρασκευή, σύμφωνα με την υπάρχουσα εμπειρία, πώς μπορεί να γίνει, χωρίς κόστος για τον δήμο Λουτρακίου -όχι βρήκαμε λεφτά και τα πετάμε- προκειμένου να επενδυθούν σε δαπάνες βελτίωσης της εικόνας του παραλιακού μετώπου κατά την κατασκευή του έργου.
(080415)




ΤΟ ΣΤΡΙΠΤΙΖ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ
ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟ ΓΚΙΩΝΗ

Πασχαλινές ρουκέτες κατά του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη εξαπέλυσε η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου, με αφορμή τις απροκάλυπτες δηλώσεις - προθέσεις του για τον εκτροχιασμό από το Λουτράκι -με ταυτόχρονο «θάψιμο» του «Σταθμού της Κοινωνίας» στην οδό Αιγαίου- του πλέον σύγχρονου παγκοσμίως συγκοινωνιακού μέσου και της δημιουργίας της «Στάσης των Οικονομικών Συμφερόντων» στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος του Ισθμού.
Η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων αναδεικνύει τη ζημιά που έχει πρόθεση να προκαλέσει ο δήμαρχος Λουτρακίου στην τοπική οικονομία και τους πολίτες του Λουτρακίου, κάνοντας σκόνη και θρύψαλα τους ισχυρισμούς του, οι οποίες δεν στηρίζονται σε κάποια θεωρητική βάση και δεν αντέχουν να σχολιάζονται ακόμα και από την μαθητιώσα νεολαία…
Από την ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων καθίσταται σαφές ότι ο Γιώργος Γκιώνης έχει επιστρατεύσει τα ψέματα, μήπως και βρει ευήκοα ώτα, αλλά και αυτά διαμελίζονται, με την προβολή των πραγματικών στοιχείων και περιστατικών.
Όλοι αυτοί που είναι επιστρατευμένοι να παραπληροφορούν με το αζημίωτο την κοινωνία, θα πρέπει να αντιληφθούν ότι ο ολοκληρωμένος φάκελος του έργου μαζί με τα τεύχη δημοπράτησης από τον ΟΣΕ, έχει διαβιβασθεί και βρίσκεται στα χέρια του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη προς ένταξη στο τρέχον ΕΣΠΑ. Ωστόσο, ο «μέντορας» του Γιώργου Γκιώνη Πέτρος Τατούλης έχει αντίθετη άποψη, με την οποία έχει επηρεάσει αρνητικά για το έργο τόσο τον Γιώργο Γκιώνη, όπως αρνητικά και τον προκάτοχό του Κώστα Λογοθέτη.
Αναλυτικά στην χθεσινή ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου, αναφέρονται τα ακόλουθα:
«Κανείς εχέφρων νους δεν θέλει το χειρότερο για την πόλη μας, δεν θέλει το χειρότερο για το Λουτράκι. Μπορεί ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης να ισχυρίζεται ότι επιδιώκει το καλύτερο, οι προθέσεις του είναι προάγγελος των χειρότερων δυνατών, με δυσβάσταχτες επιπτώσεις στην ήδη κατακερματισμένη τοπική οικονομία μας.
Λέγοντας συνειδητά ψέματα παραπληροφορεί την κοινή γνώμη τόσο για το κατασκευαστικό κόστος δήθεν στα € 15 εκατ. έναντι το πολύ € 8 εκατ. -χωρίς φιλοδωρήματα- σύμφωνα με τις τεχνικές υπηρεσίες του ΟΣΕ, όσο για την ωφελιμότητα και τις νέες προοπτικές στην άνετη προσβασιμότητα στην πόλη. Τονίζει την ανάγκη για την κατασκευή πεζόδρομου, αλλά πρόκειται για διαφορετικά έργα, με διαφορετικούς κωδικούς εκταμίευσης. Σίγουρα, αυτό μπορεί να του το επιβεβαιώσει και ο «μέντοράς» του με τις ταυτόσημες απόψεις περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης. Όσον αφορά την πασχαλινή φωτοβολίδα περί δήθεν διχοτόμησης, ο ίδιος ο δήμαρχος σε επιστολή του προς τον περιφερειάρχη του επισημαίνει ότι το έργο είναι απόλυτα εναρμονισμένο με το νέο ΓΠΣ που έχει εκπονηθεί από την Τεχνική Υπηρεσία του δήμου Λουτρακίου, ενώ ταυτόσημη είναι η άποψη της ολοκληρωμένης μελέτης συνοδευόμενης από τα τεύχη δημοπράτησης που έχει κατατεθεί από τον ΟΣΕ προς ένταξη στο τρέχον ΕΣΠΑ της περιφέρειας Πελοποννήσου.
Πρόθεση του Γιώργου Γκιώνη είναι και προκρίνει την «Στάση των Οικονομικών Συμφερόντων» στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος του Ισθμού, όταν στην μελέτη που παρήγγειλε ο ίδιος στην προηγούμενη θητεία του και αποκρύπτει από την κοινωνία, του επισημαίνεται ότι στάσεις του προαστιακού με ακτίνα μεγαλύτερη των 2 χλμ. από το κέντρο της πόλης, μέσα σε δύο χρόνια απαξιώθηκαν. Ως παράδειγμα φέρονται οι στάσεις των Αγ. Θεοδώρων, των Mεγάρων, της Νέας Περάμου κ.α. Σύμφωνα με τον ΟΣΕ πρόθεση είναι τα δρομολόγια να γίνονται απευθείας στον κεντρικό σταθμό της Αθήνας ανά δίωρο και στην ενδιάμεση ώρα ο συρμός να κινείται προς τον σταθμό της διακλάδωσης στην θέση Παράδεισος - Φιλοθέη, για να αποβιβάσει και επιβιβάσει κατοίκους και επισκέπτες προς και από τους διερχόμενους συρμούς Αθήνας - Πάτρας και Πάτρας - Αθήνας.
Αν ο Γιώργος Γκιώνης ήθελε πραγματικά τον ποιοτικό τουρισμό στην πόλη μας, δεν θα ήταν ένας από αυτούς που συνέβαλαν συνειδητά στο «πνίξιμο» της μαρίνας Λουτρακίου. Επιτέλους, ας κινηθεί έστω κι αυτή την ύστατη ώρα υπέρ των συμφερόντων των πολιτών του δήμου Λουτρακίου!»
(080415)
Return top