ΚΟΥΙΖ 1

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη τελικά τι γίνεται με τις μαύρες σακούλες; Σε τι παραπέμπουν και τι περιείχαν διερωτάται να μάθει η κοινωνία του Λουτρακίου;
(200415)




ΚΟΥΙΖ 2

Περιφερειάρχα Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, επειδή είχατε πει, ότι όσοι γράφουν ότι προαστιακός δεν θέλετε να έλθει στο Λουτράκι και εμπαίζετε την τοπική κοινωνία, είναι ανήθικοι; Την ίδια ημέρα, στην ίδια συνέντευξη, είχατε ισχυρισθεί ότι  εσείς θα φέρετε το τραίνο στο Λουτράκι. Ο προαστιακός ακόμα δεν έχει έλθει. Εσείς νιώθετε ότι αυτό είναι ηθικό από την πλευρά σας;
(200415)




Είπαν… 1

«Επιτόπια έρευνα αν οι παράκτιες επιχειρήσεις δεν τοποθετούν καρέκλες πέραν των ορίων τους, διενήργησε χθες το απόγευμα ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης, συνοδευόμενος από επιστήθιο φίλο του, που τυγχάνει να είναι και μέλος του LTO, αλλά είναι άγνωστο με ποια ιδιότητα συνόδευε τον Γιώργο Γκιώνη.»
(200415)




Είπαν… 2

«Με ποια κριτήρια ευελπιστούσατε την προεκλογική περίοδο ότι με δήμαρχο τον Γιώργο Γκιώνη το Λουτράκι θα πάει καλύτερα; Σή,μερα το Λουτράκι δεν έχει δήμαρχο, άλλοι του χαράσσουν πορεία και τα δείγματα γραφής η δημοτική αρχή τα έχει δώσει για τις σχέσεις με την Club Hotel Loutraki S.A., με τον προαστιακό που δίνουν γη και ύδωρ για να χανταβουλιάξουν τον τόπο, σούρτα φέρτα με την Motor Oil Hellas Α.Ε., που μόνον ο Γιώργος Γκιώνης ξέρει τι γίνεται, τι παίζεται και τι πραγματικά συμβαίνει με τους μεγαλομετόχους της εταιρείας! Φυσικά, ποιός είναι ο προσανατολισμός τους τον έχουν δείξει και με την μελέτη των € 105.000 στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λουτρακίου. Ζούμε σ’ ένα μακάβριο πάρτι, σφραγίσματος της μαρμαρόπλακας του τάφου του Λουτρακίου.»
(200415)




Είπαν… 3

«Μάθε τέχνη -της αρπαχτής- κι άστηνε, κι όταν… επανεκλεγείς πιάστηνε!»
(200415)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




«ΜΑΪΜΟΥ» ΜΕΛΕΤΗ ΘΑ ΑΝΑΘΕΣΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΩΝΗΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ!

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Πριν προλάβει να περάσει ακόμα χρόνος από την ετυμηγορία της κοινωνίας, ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του την εμπιστοσύνη της στο πρόσωπό του και προχωρεί σε ενέργειες που ξένα προς το Λουτράκι και τους πολίτες του συμφέροντα τον κατευθύνουν.
Αν και ο Γιώργος Γκιώνης διερρήγνυε προεκλογικά τα ιμάτιά του ότι θα φέρει τον προαστιακό σιδηρόδρομο στην οδό Αιγαίου, όπως ο Αντώνης Σαμαράς υποσχόταν ότι θα σχίζει ένα μνημόνιο την εβδομάδα, εξαπατά απροκάλυπτα την κοινωνία του Λουτρακίου στην πανθομολογούμενη απαίτησή της να έλθει ο προαστιακός στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου.
Ακάθεκτος ο Γιώργος Γκιώνης, συρόμενος επιδιώκει την κατασκευή της «Στάσης των Οικονομικών Συμφερόντων» στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος του Ισθμού, κόντρα στον «Σταθμό της Κοινωνίας» στην οδό Αιγαίου, που βρίσκεται σε διάστημα οκτώ ετών εξαπατημένη για δεύτερη φορά από το ίδιο πρόσωπο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του loutraki-press ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης, έχει σκοπό να παραγγείλει νέα μελέτη -φαίνεται εκείνη που ο ίδιος είχε παραγγείλει το 2007 στην On Truck Rail Systems Experts δεν κάνει και βρίσκει αντίθετα τα συμφέροντα του Ισθμού- για τον προαστιακό, με την οποία να αποδεικνύεται ότι το τραίνο με κατασκευασμένες προφάσεις που θα επικαλεσθούν, ότι δεν μπορεί να έλθει στην οδό Αιγαίου. Δηλαδή, ο Γιώργος Γκιώνης προαναγγέλλει με τον πλέον απροκάλυπτο τρόπο μια μελέτη «μαϊμού», με σκοπό να προκαλέσει βλάβη του τόπου που άρχει και να πλήξει τους πολίτες του που τον υπερψήφισαν ως πρώτο πολίτη τους. Η πρόθεσή του αυτή, είναι το ευχαριστώ προς την τοπική κοινωνία και την αποζημιώνει καθηλώνοντάς την.
Να επισημανθεί σύμφωνα με την εμπειρία και τα μετρήσιμα αποτελέσματα του ΟΣΕ, σταθμοί του προαστιακού που κατασκευάσθηκαν εκτός πόλεως δεν εξυπηρετούν και δεν αξιοποιούνται από το κοινό. Χαρακτηριστικότερο όλων παράδειγμα, ότι για τους κατοίκους των Αγ. Θεοδώρων ο προαστιακός είναι εκτός πόλεως και δεν επιλέγεται ως μέσον μετακίνησής τους, όταν απαιτούνται περίπου 10΄ πεζή για να προσεγγισθεί ο σταθμός. Φαντασθείτε για την επισκεψιμότητα στον τόπο, αλλά και την εξυπηρέτηση των Λουτρακιωτών, πόσο άχρηστος θα είναι η «Στάση των Οικονομικών Συμφερόντων» στον Ισθμό. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο σχεδιασμός του δρομολογίου είναι 39΄ από την οδό Αιγαίου στον Σταθμό Λαρίσης με κόστος € 14 εισιτηρίου μετ’ επιστροφής, στην τιμή του οποίου συμπεριλαμβάνεται και μετακίνηση μιάμισης ώρας με τα αστικά Μαζικά Μέσα Μεταφοράς στην πρωτεύουσα μετά την αποβίβαση ή πριν την προσέλευση στον σταθμό.
Ποιος λοιπόν στερεί το δικαίωμα στους πολίτες του Λουτρακίου να μπορούν να μετακινηθούν φθηνά, γρήγορα και με ασφάλεια στην Αθήνα, αλλά και τους εν δυνάμει επισκέπτες μιας πόλης περίπου πέντε εκατομμυρίων κατοίκων να επισκεφθούν έστω και με ημερησία εκδρομή το Λουτράκι και να τονώσουν την σημερινή ανύπαρκτη κίνηση στην τοπική οικονομία;
Φυσικά ο Γιώργος Γκιώνης για να πλουτίσουν ακόμα περισσότερο οι επιχειρηματίες του Ισθμού με την δημιουργία της «Στάσης των Οικονομικών Συμφερόντων» στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος επιλέγει και προκρίνει την αγχόνη για την τοπική οικονομία και κοινωνία του Λουτρακίου.
(200415)
Return top