ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ




ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΙΑΖΥΓΙΑ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

Παρελθόν αποτελούν για την Οργάνωση Μελών ΣΥΡΙΖΑ Λουτρακίου, όπως άλλωστε αυτό θα ήταν και φυσική ακολουθία να διαχωρίσουν τη θέση τους, τα δύο στελέχη του «υπηρεσιακού» δημάρχου Λουτρακίου Κώστα Λογοθέτη και ένα στέλεχος που σε αυτή τη δημαρχιακή θητεία ήταν υποψήφιος με άλλον συνδυασμό.
Πρώτος υπέβαλε στη χθεσινή γενική συνέλευση του ΣΥΡΙΖΑ ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος της Αδέσμευτης Δημοτικής Κίνησης για το 2010 Γιώργος Μαρίνης και τον ακολούθησαν στη συνέχεια ο «πυγμάχος» πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Σπύρος Νικολάου και ο τέως ειδικός σύμβουλος του «υπηρεσιακού» δημάρχου, Θανάσης Παντελέων οι οποίοι μαζί με άλλα «βαλσαμωμένα πουλιά» είχαν προσπαθήσει να επιβάλλουν τον «άρχοντά τους» επικεφαλής υποψήφιο δήμαρχο της κομματικής οργάνωσης. Στη συνέχεια έγινε μια απέλπιδα προσπάθεια να μπει υποψήφιος δήμαρχος ο Σπύρος Νικολάου, αραδιάζοντας ψέματα και παραπλανώντας το σώμα και τελικά αφού ναυάγησαν τα σχέδια, μαζί με τον έτερο σύντροφό του της Ιάσωνος αποφάσισαν να διαχωρίσουν τη θέση τους για να είναι υποψήφιοι με το συνδυασμός της «υπηρεσιακής» δημοτικής αρχής "Με τους Συγγενείς, με τους Φίλους, με τα Συμφέροντα Μπροστά και οι Πολίτες Πίσω".

Επιστολή στο loutraki-press
Στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του loutraki-press χθες παρελήφθη η ακόλουθη επιστολή:
Κύριε Ηλιακόπουλε,
διάβασα πρόσφατα την κριτική που ασκείται, όπως έχετε βέβαια κάθε δικαίωμα, για τις θέσεις που έχει εκφράσει κατά καιρούς ο ΣΥΡΙΖΑ για τοπικά ζητήματα. Ο ΣΥΡΙΖΑ και για το κλείσιμο του εργοστασίου της ΗΒΗ, και για το θέμα της μαρίνας και για το θέμα της κοινοπραξίας, αλλά και για σειρά άλλων ζητημάτων έχει πάρει δημόσια θέση.
Ίσως να μην συμφωνείτε με τις θέσεις του, αλλά έχει πάρει θέση.
Μπορείτε να μου εξηγήσετε την σιωπή των τοπικών οργανώσεων της συγκυβέρνησης???
Γιατί προς αυτούς δεν υποβάλλεται τα ίδια ερωτήματα???
Όσον αφορά την σεναριολογία για ….. το βαθύ Συνασπισμό που αναφέρεστε λίγο σας βλέπω να ασχολείστε και με την …ΕΔΑ.

Η απάντηση του loutraki-press
Δεν αμφισβητώ ότι αντιδράσατε για ΗΒΗ και μαρίνα, αλλά για την κοινοπραξία η αντίδρασή σας είναι σαν να πετάτε την πέτρα στην πισίνα και κρύβεσθε να μην σας δούνε!..
Οι απόψεις μου για τη συγκυβέρνηση είναι γνωστές, ακόμα και στη χθεσινή ανάρτηση του loutraki-press. Όσον αφορά τα δεκανίκια τους στο δήμο, τους συνεταίρους Παύλο Παύλου & Κώστα Λογοθέτη, εάν δεν τους ασκείται κριτική από το συγκεκριμένο ιστολόγιο τότε από ποιο τους ασκείται;
Η σεναριολογία δεν είναι αποκύημα της φαντασίας του γράφοντος, αλλά αυτά συζητούνται ευρέως στην τοπική πολιτική πιάτσα και με ιδιαίτερη ένταση μάλιστα.
Και η αναφορά για τον βαθύ ΣΥΝασπισμό αφορά συγκεκριμένο πρόσωπο και ο νοών νοείτο…
Κατόπιν τούτων οι ευθύνες δεν ανήκουν στο ιστολόγιο, απλά η μεταφορά και δημοσιοποίησή τους γίνεται.
Απλά για να μην ισχυρίζονται κάποιοι ότι δεν γίνονται παρεμβάσεις στα τοπικά πολιτικά πράγματα.

Η αντίδραση Γιώργου Μαρίνη
Σύντροφοι και συντρόφισσες,
με τεράστια έκπληξη δέχθηκα σήμερα το πρωί ένα τηλεφώνημα από τον γραμματέα της οργάνωσής μας, ο οποίος με κάλεσε να παραστώ πριν από την γενική μας συνέλευση, ενώπιον του γραφείου της οργάνωσης, προκειμένου να συζητήσουμε - απολογηθώ, για την κομματική μου συμπεριφορά στη διάρκεια της τελευταίας μας γενικής συνέλευσης, χαρακτηρίζοντάς την εκ προοιμίου προβληματική, στοιχιζόμενος απόλυτα με την ανοίκεια και αντικομματική συμπεριφορά της οικογένειας Κοφινά στο πρόσωπό μου και όχι μόνο.
Δηλώνω ευθύς εξ αρχής ότι ουδέποτε, στην ζωή μου αλλά και στην πολιτική μου δραστηριότητα, έως και σήμερα, υπήρξα δημοτικοτραφής ή κρατικοτραφής, ουδέποτε διαχειρίστηκα δημόσιο ή δημοτικό χρήμα, ουδέποτε μου προσέφεραν οιαδήποτε παροχή εκ πολιτικού οφίτσιου, ούτε σε κανένα άλλο μέλος της οικογένειάς μου και πάντα προσέφερα τον εαυτό μου προς όφελος του δημόσιου και δημοτικού συμφέροντος και μόνο.
Ως εκ τούτου αντιλαμβάνεστε ξεκάθαρα πιστεύω, ότι οποιαδήποτε προσπάθεια υποτίμησης, υποβιβασμού, πολύ δε περισσότερο αμαύρωσης, ακόμη και στο ελάχιστο, της προσωπικής μου, οικογενειακής μου αλλά και της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας - ιδιαιτέρως από άτομα που δεν έχουν καμία τύχη αν ζυγιστούν μαζί μου, δεν είναι δυνατόν να αποσιωπηθεί από εμένα, ιδιαίτερα όταν οι υπεύθυνοι του γραφείου της οργάνωσης μας δεν παρεμβαίνουν καταλυτικά ως οφείλουν την ίδια στιγμή των γεγονότων.
Επειδή δεν διακρίνω την ίδια προς εμένα ευαισθησία του γραφείου της οργάνωσης μας, σε συμπτώματα ιδιαίτερης συμπεριφοράς κάποιων άλλων συντρόφων, όπως όλοι μας παρακολουθήσαμε να διαδραματίζονται στην τελευταία γενική μας συνέλευση, θέλω να γνωρίζω την θέση του γραμματέα της οργάνωσης, εδώ στην γενική συνέλευση, εάν στην οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ Λουτρακίου, υπάρχουν σύντροφοι 2 επιπέδων. Αυτών που προϋπήρχαν πριν το 2009 και αυτών που συσπειρώθηκαν μετά το 2009, ώστε ο ΣΥΡΙΖΑ πανελλαδικά να κατέχει πλέον την θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης και να διεκδικεί την κυβέρνηση.
Αν πιστεύετε και ενεργείτε στην οργάνωση του Λουτρακίου με γνώμονα την επετηρίδα του καθενός μας εδώ μέσα, εγώ σίγουρα δεν έχω καμία θέση συμμετοχής.
Αν όμως ισχύει κάτι τέτοιο σίγουρα είναι αντικαταστατικό και θα πρέπει να αντιμετωπισθεί πλέον από τα κεντρικά όργανα. Η ενεργή συμμετοχή μου στις διαδικασίες της οργάνωσης, είναι απολύτως σύμφωνη με το επισήμως κυκλοφορούν πανελλαδικώς καταστατικό του κόμματός μας και πιστεύω ότι οι σύντροφοι του γραφείου της οργάνωσης Λουτρακίου θα πρέπει να διαχειρίζονται τις όποιες προσωπικές προσπάθειες αντιδικίας με καθαρά αυστηρά πολιτικά κριτήρια.

Για όλους τους παραπάνω λόγους προτείνω την παραίτηση του γραφείου της οργάνωσης και ζητώ να ενεργοποιηθούν οι προβλεπόμενες από το καταστατικό διαδικασίες για εκλογή νέου γραφείου.
(180314)
Return top