ΚΟΥΙΖ

Ποιος είναι ο δημοτικός σύμβουλος και πρώην αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ανανεωτικής Παρέμβασης Πολιτών που έλεγε προ ημερών γιατί το loutraki-press έχει αφήσει επί τόσες ημέρες ανηρτημένο το ίδιο κείμενο για τον προαστιακό σιδηρόδρομο; «Γιατί το κάνει αυτό; Γιατί θέλει να μας κάνει ζημιά;»
Μήπως θα πρέπει ο Γιώργος Γκιώνης να τον σουτάρει;
(231112)




Είπαν…

«Εσείς που διαμαρτύρεσθε, γιατί έχετε προσωπικά συμφέροντα, ότι στον Πάνο Ηλιακόπουλο δεν κάνει κανένας δήμαρχος από τους τρεις τελευταίους. Μπορείτε να πείτε ποιος είναι ο καλός και τι έκανε για τον τόπο; Προσωπικά, δεν διακρίνω κανέναν, αλλά αν θέλετε να προχωρήσουμε και σε συγκρίσεις επί του αποτελέσματος και επί των πεπραγμένων, γίνεται και αυτό δημόσια. Ο σημερινός είναι εκτός συναγωνισμού ο χειρότερος και δεν αξίζει ο κόπος να συζητάς και περισσότερο. Ο ένας εκ των άλλων δύο είναι μακράν ο χειρότερος κι αυτό έχει την αιτιολόγησή του και ο τρίτος πέραν σε όσα του καταλογίζονται, έχει και κάποια ελαφρυντικά…»
Και μη βρεθούν οι γνωστοί μελισσανίδηδες και κομανέτσι και πουν ότι έχω κάνει το προσφιλές τους σπορ της εναέριας ανάποδης και κανονικής κωλοτούμπας και της πιρουέτας; Πάντως τα μεγάλα θέματα του Λουτρακίου θα αναλυθούν ένα προς ένα!
Π. Η.
(231112)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;




ΝΕΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΣΑΝ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ
ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ!

Η επί τόσες ημέρες αναφορά στον προαστιακό, όπως ήταν φυσικό έφθασε σε γνώση και παλαιών στελεχών της ΕΡΓΟΣΕ που έχουν αποσυρθεί λόγω συνταξιοδότησης από την ενεργό δράση, με αποτέλεσμα να αντιδράσουν και να προθυμοποιηθούν να αποστείλουν στο loutraki-press κάποια έγγραφα για την αποκατάσταση της πραγματικότητας -να θυμούνται οι παλαιότεροι και να μαθαίνουν οι νέοι- γιατί αν κι έχουν περάσει 13 χρόνια, το πιο σύγχρονο συγκοινωνιακό μέσο δεν έχει φθάσει στο Λουτράκι.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που είναι σε γνώση του loutraki-press ένας επιχειρηματίας είναι αυτός που κυρίαρχα δεν θέλει να μπει το πλέον σύγχρονο μέσο στην πόλη του Λουτρακίου και μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να ποδηγετεί τους πάντες και τα πάντα, δημιουργώντας αλλεπάλληλα προσκόμματα κι αποτρέποντας την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου.
Πάντως, είναι πρωτοφανές, για έναν επιχειρηματία, μια ολόκληρη πόλη να στερείται το πιο σύγχρονο παγκοσμίως μεταφορικό μέσο, λαμβανομένου υπόψη ότι το έργο αυτό το θέλει και η ίδια η πολιτεία. Φευ, πλέον, πόση δύναμη έχει πια ο εν λόγω επιχειρηματίας;
Τα έγγραφα που παρελήφθησαν χθες το βράδυ από το loutraki-press αναφέρονται στον σχεδιασμό για τη δημιουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου το 1999.
Μεταξύ των εγγράφων τα πιο χαρακτηριστικά σημεία είναι αυτά που παρατίθενται παρακάτω.
Πάντως, αυτό που επεσήμανε -αφού προηγουμένως αναφέρθηκε λεπτομερώς σε ολόκληρο το παρασκήνιο των ημερών- είναι ότι: «Πάλι καλά που δεν μας ζήτησαν να φτιάξουμε το σταθμό πάνω στα Γεράνεια. Τόσο πολύ "δούλεμα" είχαμε φάει…»
Κρίσιμες ημερομηνίες κατά της έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.
1999: Στις μελέτες και τους σχεδιασμούς για το νέο προαστιακό σιδηρόδρομο της Αθήνας (από Οργανισμό Αθήνας και ΟΣΕ), προτείνεται η ένταξη του κλάδου Αθήνα - Κόρινθος και Αθήνα - Ισθμός - Λουτράκι στο Νέο Προαστιακό Σιδηρόδρομο της Αθήνας. Η πρόγνωση της ημερήσιας ζήτησης από την μελέτη του προαστιακού (TRADEMCO - ΟΣΕ 1999) κυμαίνεται από
2000: Επαφές δήμου Λουτρακίου ΟΣΕ για τη δημιουργία της διακλάδωσης του νέου προαστιακού (κανονικοποίηση μετρικής γραμμής Ισθμού - Λουτρακίου) και τη χωροθέτηση του νέου σιδηροδρομικού σταθμού Λουτρακίου.
Ο δήμαρχος Λουτρακίου προτείνει εναλλακτικά τρεις θέσεις:
(Παλιό σιδηροδρομικό σταθμό Ισθμού, Θρουβάλα, Πάρκο Πηγών - η τελευταία με νέα χάραξη κατά μήκος της υπό διάνοιξη περιμετρικής Λεωφόρου.)
Ο ΟΣΕ αντιτείνει τη θέση του σημερινού Σ.Σ. ή νέο σιδηροδρομικό σταθμό πριν την οδό Αιγαίου (με το χείμαρρο) επί του υφισταμένου διαδρόμου της παλαιάς γραμμής.
2005: Εγκαίνια νέου προαστιακού σιδηροδρόμου και νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Αθηνών - Κορίνθου.
Κατασκευή αναμονής διακλάδωσης προς Λουτράκι (αλλαγές τροχιάς, σηματοτεχνική κάλυψη) στον Ισθμό, επί κύριας γραμμής.
Πρόβλεψη € 10.000.000 από τα κοινοτικά κονδύλια και κατασκευή της διακλάδωσης προς Λουτράκι και μη υλοποίησής της, λόγω διαφωνίας ΟΣΕ - δήμου Λουτρακίου για τη θέση του τερματικού σταθμού.
(231112)





ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΝΕΤΕ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΝΕΡΟ
ΤΟΥ ΥΔΡΟΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΟ ΣΧΙΝΟ

Κατάλληλο για πόση και οποιαδήποτε άλλη χρήση, πληρώντας όλους τους όρους της σχετικής νομοθεσίας για την ποιότητα του νερού ανθρώπινης κατανάλωσης, σύμφωνα με την ΚΥΑ Υ2/2600/2001 όπως αυτή συμπληρώθηκε και τροποποιήθηκε είναι το παρεχόμενο νερό του υδροδικτύου στις οικίες και στα καταστήματα του οικισμού Σχίνου.
Αυτό τονίζεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Λουτρακίου - Περαχώρας (ΔΕΥΑΛΠ), σύμφωνα με τα αποτελέσματα των χημικών και μικροβιολογικών αναλύσεων που διεξήχθησαν, ύστερα από την τοποθέτηση και θέση σε λειτουργία αυτόματου συστήματος απολύμανσης.
Επισημαίνεται ότι το παρεχόμενο νερό προέρχεται αποκλειστικά από τις τρεις πηγές της περιοχής (Σερβέση, Μπελούσι και Βαρυκόκκα) και περιστασιακά από τη δημοτική γεώτρηση Γ-Α Σχίνου που βρίσκεται στην Κεντρική Δεξαμενή, η οποία τίθεται σε λειτουργία σε περίπτωση αύξησης της κατανάλωσης κατά τα Σαββατοκύριακα. Καμία άλλη ιδιωτική γεώτρηση της περιοχής δεν χρησιμοποιείται στο υδροδίκτυο.
Οι σχετικές μικροβιολογικές και χημικές αναλύσεις είναι στη διάθεση οποιουδήποτε ενδιαφερομένου από την υπηρεσία μας και σύντομα θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της ΔΕΥΑΛ-Π, όπου ήδη υπάρχουν οι πλήρεις χημικές αναλύσεις του μίγματος των τριών πηγών (δείγμα από κοινόχρηστη βρύση) και της δημοτικής γεώτρησης Γ-Α Σχίνου.
Το νερό του υδροδικτύου παρέχεται αποκλειστικά για ανθρώπινη κατανάλωση και όχι για άρδευση.
Στόχος της υπηρεσίας μας είναι η διατήρηση της ποσιμότητας του νερού σε όλη τη διάρκεια του έτους μέσω εξεύρεσης νέων πηγών υδροδότησης για να καλυφθούν και οι αυξημένες ανάγκες των θερινών μηνών της περιοχής σε συνδυασμό με την συνετή και λογική χρήση του από τους καταναλωτές, καθώς και τον περιορισμό των κάθε είδους απωλειών.
Σε περίπτωση που αυτό δεν καταστεί δυνατό για τον οποιοδήποτε λόγο θα ακολουθήσει έγκαιρα νέα ανακοίνωση από την υπηρεσία μας.
(231112)
Return top