ΚΟΥΙΖ 1

Ποιά ήταν αλήθεια και με την παρουσία ποιών φορέων, η δημόσια διαβούλευση, για τν αναμόρφωση του παραλιακού μετώπου; Την μελέτη τελικά ποιός την έχει πραγματοποιήσει; Γιατί αν την έχει πραγματοποιήσει η ομάδα του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου που την αναθέσατε, γιατί δεν ήταν εδώ σε αυτού του τύπου την παρουσίαση που πραγματοποιήσατε ως δήμος Λουτρακίου; Όσον αφορά το βάψιμο των πολυκατοικιών, τις τέντες και τα κάγκελα των πολυκατοικιών δεν θα πρέπει να συγκροτούν και να διαμορφώνουν μαζί με τα καταστήματα ένα ενιαίο αρχιτεκτονικό σχέδιο; Για ποια αναμόρφωση κάνετε λόγο λοιπόν Γιώργο Γκιώνη;
(230617)




ΚΟΥΙΖ 2

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, γιατί δεν απευθύνεσθε στην υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης Έλενα Κουντουρά, που είναι και όμορφη γυναίκα, να ζητήσετε την συνδρομή και βοήθειά της να μας στείλει τουρίστες την ώρα που σε ολόκληρη την Ελλάδα θα αυξηθεί ο αριθμός των ξένων επισκεπτών, στο Λουτράκι θα σημειωθεί αντίθετα μείωση του αριθμού των ξένων επισκεπτών, όταν ήδη σημειώνονται ακυρώσεις στις κρατήσεις;
(230617)




ΚΟΥΙΖ 3

Γραμματέα του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών αναρμόδιε για τα έργα σταθερής τροχιάς Γιώργο Δέδε, τί είναι αυτό που έχει συμβάλλει να έχουν παρέλθει δέκα μήνες άγονοι, από την πρόθεσή σας να ανακοινώσετε την χρηματοδότηση της έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου από τον περασμένο Αύγουστο;
(230617)




ΚΟΥΙΖ 4

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη έχετε ξεχάσει πώς είχε αντιδράσει ο σύλλογος της Μαυρολίμνης και με ποιά προϋπόθεση που αποδεχθήκατε και ορθά, είχατε μεταβεί εκεί για να συζητήσετε; Έχετε ξεχάσει τί φοβούνται νοικοκυραίοι άνθρωποι που ότι έχουν φτιάξει και καλλωπίσει το αλιευτικό καταφύγιο είναι από δικά τους χρήματα και προσωπικό μεράκι;
(230617)




ΚΟΥΙΖ 5

Η ΔΕΥΑΛ γιατί δεν ρίχνει πίσσα στην Περαχώρα στις τρύπες που έχει ανοίξει από το περασμένο Πάσχα, λόγω εργασιών για την αποκατάσταση βλαβών στο δίκτυο υδροδότησης; Λειτουργεί το Δ.Σ. της εταιρείας; Τα έχει υπ’ όψιν του όλα αυτά; Αν ο πρόεδρος της εταιρείας Φίλιππας Θυμής καταγόταν από άλλο χωριό, για την Περαχώρα τότε, δεν θα υπήρχε ελπίδα αποκατάστασης των ασφαλτοστρώσεων;
(230617)




Είπαν… 1

«Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, μελετητές δεν διαμόρφωσαν και κοστολόγησαν την αξία της ″τρύπας Γκιώνη - Ρουμελιώτη″ στο παραλιακό μέτωπο ως να επρόκειτο για πυροτέχνημα; Το ίδιο ακριβώς και τώρα δεν γίνεται με το κόστος κατασκευής των δύο κόμβων, που εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί περίπου στα € 4.500/m2; Έχετε αντιληφθεί ότι πρόκειται για Δημόσιο χρήμα που δεν υπάρχει κι όχι ιδιωτικό χρήμα; Να δούμε λοιπόν πώς θα περάσουν αυτού του είδους οι κοστολογήσεις.»
(230617)




Είπαν… 2

«Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη, πείτε και κάποια αλήθεια. Η Α΄ φάση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Λουτρακίου ουδέποτε εγκρίθηκε, ενώ μεταξύ άλλων πολιτικών παραγόντων, το loutraki-press ήταν το μόνο μέσο το 2010, που σας προειδοποιούσε ότι έτσι όπως το προωθείτε θα απορριφθεί και τελικά απορρίφθηκε, λόγω των καραμπινάτων παρανομιών του!»
(230617)




Είπαν… 3

«Είναι ποτέ δυνατόν, ένας κουτός να πιστεύει ότι είναι αυτός ο έξυπνος και μπορεί να δουλέψει μια ολόκληρη κοινωνία, όταν πιο κουτός, ακόμα και σήμερα… σε πετάνε στον Καιάδα;»
Θ. Μ.
(230617)




Είπαν… 4

«Στα € 3.900 είναι η συνολική οφειλή του Πολιτιστικού Συλλόγου Περαχώρας λόγω της παρακράτησης του ιδιόκτητου καταστήματος του κ. Λάκη, αλλά αυτοί που αυτοπροβάλλονται ως οι σούπερ παράγοντες του χωριού με την μεγάλη προσφορά, το χέρι στην τσέπη δεν λένε να το βάλουν… Ποιός τελικά θα αποζημιώσει τον συγκεκριμένο άνθρωπο; Αν το ακίνητο ήταν δικό τους, πώς θα είχαν αντιδράσει; Πιο πολύ όμως, αυτό που ενδιαφέρει τα μέλη του συνδυασμού του Γιώργου Γκιώνη είναι, πώς το συγκεκριμένο θέμα έχει πάρει αυτήν την διάσταση;»
(230617)




Είπαν 5

«Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος Λάκη Γιαννιδάκη. Ελαφρύ το χώμα που τον αναπαύει…»
(230617)




ΜΕ ΠΑΡΡΗΣΙΑ (Γιώργος Γκιώνης)

ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ Ή ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΑ ΨΕΜΑΤΑ Η ΔΗΘΕΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ;

Η ενοποίηση του παραλιακού μετώπου από την Διώρυγα μέχρι και την Νεράιδα σε πρώτη φάση και σε δεύτερη μέχρι την Λίμνη Βουλιαγμένης και το Ηραίον, πρέπει να αποτελούν το όραμα για κάθε δήμαρχο που θέλει να δει το Λουτράκι ως μια σύγχρονη παγκόσμιων προδιαγραφών λουτρόπολη και μ’ αυτό να αφήσει ανεξίτηλο το όνομά του στην ιστορία του τόπου.
Στο πλαίσιο αυτό και εντός αυτού του μεγαλεπήβολου σχεδίου, ως εσωτερικό τμήμα του είναι και η πεζοδρόμηση του παραλιακού δρόμου από την Παπανικολάου μέχρι τον υφιστάμενο πεζόδρομο, έμπροσθεν του ξενοδοχείου ″Seaside Mantas″.
Αυτό είναι το γρήγορο, το άμεσο, που μπορεί να δώσει άλλη διάσταση στον τουριστικό χαρακτήρα της πόλης του Λουτρακίου. Όμως, έχει ως προϋπόθεση την δημιουργία παράλληλου δρόμου που θα μεταφερθεί η κίνηση από τον παραλιακό δρόμο. Ο νέος δρόμος που θα μπει στην καθημερινότητα του Λουτρακίου και θα το συνδέσει με την Κόρινθο μέσω Ποσειδωνίας, υπάρχει και δεν είναι άλλος από την οδό Κορίνθου. Ένας δρόμος που τον γνωρίζει ο Γιώργος Γκιώνης, περιλαμβάνεται στην επέκταση της β΄ φάσης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Λουτρακίου κι έχει πλάτος μαζί με τα πεζοδρόμια 40 ολόκληρα μέτρα.
Από το σχεδιασμό γι’ αυτόν τον δρόμο, προβλέπονται δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και στην μέση νησίδα με πεζοδρόμιο ένθεν κι ένθεν, ενώ πέντε μέτρα πλάτος επί της νησίδας ανήκουν στον ΟΣΕ, όπου σήμερα βρίσκεται η υφιστάμενη μετρική γραμμή. Η διάνοιξη της Κορίνθου με την νησίδα στην μέση, σε καμία των περιπτώσεων δεν θα διχοτομήσει το Λουτράκι (τότε γιατί να ανοίξει;) και δεν θα υπάρξουν προβλήματα, όπως αρέσκεται να κινδυνολογεί μετ’ επιτάσεως σε δημόσιες δηλώσεις του ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης, προκειμένου επικαλούμενος εφιάλτες να αποτρέψει την είσοδο του τραίνου στο Λουτράκι και ειδικότερα να φθάσει μέχρι την οδό Αιγαίου. Κι αυτό γιατί ο ΟΣΕ που έχει ολοκληρώσει μέχρι κεραίας την μελέτη του έργου σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία του δήμου Λουτρακίου, προβλέπει όλες τις αναμονές που υπαγορεύονται από τις υδραυλικές δουλείες, λόγω της διέλευσης χειμάρρων. Αξιοσημείωτο είναι ότι η γραμμή με τον δρόμο θα βρίσκονται στο σημείο μηδέν, οπότε δεν θα υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα.
Τα προβλήματα δυστυχώς, απεργάζεται ο ίδιος ο Γιώργος Γκιώνης, μήπως επιτύχει κόντρα στο συμφέρον και σε βάρος ολόκληρης της κοινωνίας του Λουτρακίου να αποτρέψει την είσοδο του πλέον σύγχρονου, ταχύτατου, οικονομικού και ασφαλούς μεταφορικού μέσου μέχρι την οδό Αιγαίου, έτσι ώστε αυτό να διέρχεται σε απόσταση 6 χιλιομέτρων από την πόλη και να γίνει σταθμός των οικονομικών συμφερόντων στον Ισθμό, πλήττοντας και καταστρέφοντας στο διηνεκές την οικονομική προοπτική και ανάπτυξη του δήμου Λουτρακίου και των πολιτών του.
Ο Γιώργος Γκιώνης μαζί με αυτούς που ενδεχομένως τον κατευθύνουν για την δημιουργία στάσης στον Ισθμό παραβλέπουν την ρήση «φωνή λαού, οργή Θεού», όταν η συντριπτικότατη πλειονότητα της κοινωνίας έχει ταχθεί υπέρ της οδού Αιγαίου. Ωστόσο, το δυστύχημα για τον Γιώργο Γκιώνη είναι ότι δεν έχει για δείγμα, τουλάχιστον ένα επιχείρημα στοιχειωδώς, που να δικαιολογεί πειστικά το λόγο που δεν πρέπει να εισέλθει ο προαστιακός στην οδό Αιγαίου.
(230617)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ Η ΠΩΛΗΣΗ Ή ΜΗ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΟΥ CHL S.A.
ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΓΚΙΩΝΗ;

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Στην Κίνα, με σκοπό να συνεισφέρει και να συνδράμει στα ανώτατα στελέχη του Club Hotel Loutraki (CHL) S.A., προκειμένου να πωλήσουν το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των ισραηλινών συμφερόντων της εταιρείας τους, βρέθηκε ο δήμαρχος Λουτρακίου και πρόεδρος διευθύνων - σύμβουλος της Λουτράκι Α.Ε. Γιώργος Γκιώνης.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του loutraki-press, η διοίκηση του CHL S.A., διαπιστώνει ότι ο βρόγχος των χρεών από την απερίσκεπτη διαχείριση και όχι μόνον, σφίγγει διαρκώς, με συνέπεια να επέλθει το μοιραίο για το Club Hotel Casino Loutraki (CHCL), οπότε αναζητούνται με αγωνία όπου δη, πρόθυμοι να εξαγοράσουν το συγκεκριμένο πακέτο μετοχών.
Ζητούμενο είναι γιατί ο Γιώργος Γκιώνης έχει πάει μαζί τους στην Κίνα;
Τί δουλειά έχει μαζί με αυτούς που έχουν φέρει σε κατάσταση χρεωκοπίας το CHCL, συνεπεία δε αυτού και την Δημόσια - δημοτική επιχείρηση του τόπου, την Λουτράκι Α.Ε.;
Ενημέρωσε και συνεννοήθηκε με το Δ.Σ. της Λουτράκι Α.Ε., ποιά θα είναι η θέση της εταιρείας σε αυτές τις επαφές;
Ο Γιώργος Γκιώνης, άκουσε για ταξιδάκι και μπίζνα κι έφυγε;..
Στους υποψήφιους επενδυτές, θα αναλύσει τις οφειλές του CHL S.A. προς το Ελληνικό Δημόσιο, τα ασφαλιστικά ταμεία, τις τράπεζες, τους πιστωτές, αλλά και προς την συνεταίρο τους Λουτράκι Α.Ε. ή θα λέει προχωρήστε και θα τα βρούμε;
Ο δήμαρχος Λουτρακίου, που έχει μεταβεί εκεί να επιδείξει το βάρος του θεσμικού ρόλου του, θα γνωστοποιήσει τις συμβατικές υποχρεώσεις του CHL S.A. προς τον δήμο Λουτρακίου και το Ελληνικό Δημόσιο ή θα εκστομίσει κάποιο «κουφό» που θα πληροφορηθούμε εκ των υστέρων, όπως το «δεν θέλω μαρίνα», που είχε εκστομίσει στον πρώην γραμματέα του υπουργείου Τουρισμού προς όφελος του CHL S.A. και σε βάρος του τόπου που άρχει;
Ο επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης και μέλος του Δ.Σ. της Λουτράκι Α.Ε. «βετεράνος»(!) δήμαρχος Παύλος Παύλου, που εκτιμάται ότι γνώριζε για το επικείμενο ταξίδι του Γιώργου Γκιώνη στην Κίνα, καθ’ ότι και πολιτικός «συνεταίρος» του, θεώρησε ότι δεν έπρεπε να δημοσιοποιήσει το θέμα, προκειμένου να είναι ενήμερο και το δημοτικό συμβούλιο ως γενική συνέλευση της Λουτράκι Α.Ε., αφού ο δήμαρχος προτίμησε να αποκρύψει το θέμα;
Γιατί ένα τέτοιου είδους ταξίδι δεν γίνεται στον αέρα. Υπάρχει προετοιμασία, αλληλογραφία με ανταλλαγή απόψεων και ενημερώσεις, προσέγγιση ως προς το τίμημα και μετά έπεται το ταξίδι. Όλα αυτά πριν αναχωρήσει την περασμένη εβδομάδα για την Κίνα ο Γιώργος Γκιώνης αφενός είχαν προηγηθεί, αφετέρου είχε ενημερωθεί για τις συγκεκριμένες κινήσεις και κρίνεται ότι του είχε επισημανθεί να είναι έτοιμος για να μεταβεί στην χώρα του μεταξιού.
Ωστόσο, στην πολιτική πιάτσα η φημολογία και παραφιλολογία για το συγκεκριμένο ταξίδι, κινείται σε άλλο επίπεδο κι αυτός είναι ο λόγος που υποστηρίζουν ότι ο Γιώργος Γκιώνης είχε ενημερώσει πλήρως τον Παύλο Παύλου και αναχώρησε έχοντας στην βαλίτσα του και την σύμφωνη γνώμη του.
Φυσικά, δεν υπάρχει εχέφρων νους που να μην θέλει να εξαγορασθεί και να εισρεύσει ζεστό και φρέσκο χρήμα στο CHCL, προκειμένου να εξυγιανθεί και να μπουν οι βάσεις για μια νέα πορεία, αλλά ως προϋπόθεση είναι να μην ξεπουληθεί ο δήμος Λουτρακίου, προκειμένου να γίνει η μεταβίβαση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του CHL S.A. Σε μια τέτοια ενδεχόμενη αρνητική προοπτική για τα συμφέροντα του δήμου Λουτρακίου και των πολιτών του, το loutraki-press, όπως και το 2014 θα είναι αντίθετο και θα παρεμβαίνει και πάλι με απόλυτη ανιδιοτέλεια σε οξύτατους και καυστικούς τόνους!
Ο γράφων, εύχεται να ευοδωθούν οι προσπάθειες προς συμφέρον του CHCL και τους εργαζομένους του, χωρίς να υπάρχει επιβάρυνση και επιπτώσεις για τον δήμο Λουτρακίου και τους πολίτες του.
(230617)




ΔΥΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
«ΥΠΟΘΑΛΠΤΟΥΝ» ΤΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ Γ. ΓΚΙΩΝΗ

Η αστραπιαία αντίδραση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργου Τσόγκα, να μην περιμένει ούτε την δημοσιοποίηση της συνέντευξης του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη, παραπέμπει στην εκτίμηση ότι οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας για το θέμα της έλευσης του προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου είναι δύο στρατόπεδα.
Το ένα με τον Γιώργο Τσόγκα που κινείται υπέρ των άδολων συμφερόντων σύμπασας της κοινωνίας του δήμου Λουτρακίου.
Το άλλο υπό την Μαρία Θελερίτη και τον Γιώργο Ψυχογιό, που ταυτίζεται με την Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ Λουτρακίου -των ″ορφανών″ του αείμνηστου Μιχάλη Δρίτσα, για το μόνον που κόπτονται είναι να στηρίζουν τις επιλογές του Γιώργου Γκιώνη- η οποία αν και έχει λάβει -όπως αποδεικνύεται για τα ″μάτια των Ιουδαίων″- απόφαση υπέρ του προαστιακού, στην ουσία ποιεί την νήσσαν… Μια κατεύθυνση που ταυτίζεται και με την θέση του γραμματέα Υποδομών και Μεταφορών Γιώργου Δέδε, που στην παρούσα φάση εκτροχιάζει τον προαστιακό να μην εισέλθει στο Λουτράκι, ενώ ταυτόχρονα ο Γιώργος Γκιώνης προπαγανδίζει Ισθμό, ευελπιστώντας ότι θα πείσει την τοπική κοινωνία.
Μάλλον αυτή η υπόθεση, όπως είναι δήθεν αθώα στημένη, γιατί συμπτώσεις δεν υπάρχουν στην πολιτική, αλλά μεθοδεύσεις και σκοπιμότητες, δεν έχει θύμα σύμπασα την κοινωνία του Λουτρακίου; Ποιός ψηφοφόρος λοιπόν, είναι δυνατόν να εμπιστευθεί στο εξής τα προαναφερόμενα πολιτικά πρόσωπα, που υποθάλπτουν τον Γιώργο Γκιώνη, του οποίου οι επιλογές στρέφονται κατάφωρα και απροκάλυπτα πλέον κατά της κοινωνίας του Λουτρακίου;

Εξέθεσε ανεπανόρθωτα τον Γιώργο Γκιώνη
Ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης, είχε δεν είχε, με την συνέντευξη που πήγε να αυτοπροβληθεί, τελικά έγινε για άλλη μια φορά ο αρνητικός πρωταγωνιστής και πρώτο θέμα σε όλα ανεξαιρέτως τα shites και blogs όχι μόνον στο Λουτράκι, αλλά και στον νομό Κορινθίας.
Ωστόσο, από την πλευρά της η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, εξέθεσε ανεπανόρθωτα κι όχι μόνον τον δήμαρχο Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, αντιπαραθέτοντας στα πέντε μυθεύματά του την αντίστοιχη πραγματικότητα, την οποία αν και γνωρίζει ο Γιώργος Γκιώνης, απέφυγε τεχνηέντως κι ενδεχομένως όπως του είχαν υποδείξει, την οιανδήποτε αναφορά σε γεγονότα.
Υπό αυτές τις συνθήκες ο Γιώργος Γκιώνης καθίσταται σαφές ότι σκόπιμα προσπάθησε να παραπλανήσει την τοπική κοινωνία, αποκρύπτοντας γεγονότα και πραγματικότητα προβάλλοντας και προωθώντας την λύση που του επιτάσσεται και του επιβάλλεται κόντρα στο συμφέρον της τοπικής κοινωνίας και του τόπου που άρχει. Γιατί όταν ο ίδιος, όπως προκύπτει από την δήλωσή του, αλλά όπως είναι γνωστόν και στο παρασκήνιο, όπως έχει διαρρεύσει από το υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών ουδέποτε έχει προσπαθήσει να έλθει ο προαστιακός στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, αλλά όπως εμφανίσθηκε τόνισε: «παρακαλάω για μια στάση στον Ισθμό»!.. Πότε το κάνει αυτό; Όταν γνωρίζει ότι η παράκαμψη Ισθμός - Παπανικολάου - οδός Αιγαίου είναι έργο ενιαίο και αδιαίρετο. Αξιοσημείωτο είναι ότι παρευρισκόταν στην συγκεκριμένη ημερίδα, κάτι που είχε ξεκαθαρίσει de facto και ο τότε διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, για το ενιαίο του έργου.

Το «άδειασμα» από την Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων
«Η δημοσιοποίηση των πραγματικών στοιχείων με τον ταυτόχρονο εξοβελισμό των ανακριβειών που διατύπωσε συνεντευξιαζόμενος ο δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης, είναι το θεμέλιο για την διεκδίκηση της τοπικής κοινωνίας, για το έργο της σύνδεσης του Λουτρακίου με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, ως την οδό Αιγαίου!
Μύθος 1: Ο δήμαρχος υποστήριξε εσφαλμένα, ότι ο προαστιακός για Λουτράκι θα έχει μόνο 3 δρομολόγια ημερησίως.
Αλήθεια 1: Το πλέγμα των δρομολογίων θα περιλαμβάνει ένα δρομολόγιο κάθε 2 ώρες ημερησίως, ενώ τις ώρες αιχμής, θα μπορούν να προστίθενται επιπλέον δρομολόγια, όπως ακριβώς συμβαίνει και στον ανατολικό κλάδο του προαστιακού σιδηροδρόμου για την Χαλκίδα!
Συνεπώς μιλάμε για 10 τουλάχιστον ζεύγη απευθείας δρομολόγιων Αεροδρόμιο - Αθήνα - Λουτράκι - Αθήνα - Αεροδρόμιο.
Άλλωστε η υψηλή ζήτηση της επιβατικής κίνησης του Λουτρακίου έχει καταγραφεί και σε όλες τις μελέτες σκοπιμότητας και λειτουργικότητας του προαστιακού, αλλά και στην μελέτη του ίδιου του δημάρχου Γιώργου Γκιώνη που είχε εκπονηθεί για λογαριασμό του δήμου από την εταιρεία " ONtrack Rail System Experts", και την οποία αποσιώπησε στην συγκεκριμένη συνέντευξη ο δήμαρχος εγείροντας εύλογα ερωτήματα το γιατί παραπληροφορεί συνειδητά ο δήμαρχος Λουτρακίου τους δημότες του;
Μύθος 2: Ο δήμαρχος υποστήριξε ότι ο προαστιακός θα δημιουργήσει διάφορα προβλήματα.
Αλήθεια 2: Η μονή αλήθεια είναι ότι όλες οι μελέτες του έργου της επέκτασης του προαστιακού μέχρι την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, έχουν εκπονηθεί με τις κατευθυντήριες εισηγήσεις της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου και είναι προσαρμοσμένες στην επικείμενη επέκταση του νέου ΓΠΣ στο Λιβαδάκι, έγγραφο τεχνικών υπηρεσιών 27826 13/12/2011.
Ενώ η τεχνική περιγραφή του περιβαλλοντικά αδειοδοτημένου έργου του προαστιακού, αναφέρει ξεκάθαρα ότι κατά το σχεδιασμό του έργου έχουν ληφθεί υπόψη όλα τα στοιχεία της μελέτης της αντιπλημμυρικής προστασίας του δήμου Λουτρακίου, καθώς και η κάλυψη με ΑΣΙΔ όλων των ισόπεδων διαβάσεων που θα προκύψουν από την εφαρμογή του νέου ρυμοτομικού σχεδίου Λουτρακίου.
Ωστόσο, η τεχνική υπηρεσία του δήμου, με νεότερο έγγραφο της (το 26888) επαναβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα από την έλευση του προαστιακού στην οδό Αιγαίου, και το ίδιο παραδέχεται και ο δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης σε γραπτή του επιστολή, την οποία έχει υπογράψει ο ίδιος προσωπικά, και είχε δημοσιευτεί προεκλογικά στον τοπικό τύπο, και η οποία τον βοήθησε στο να υπερψηφιστεί δήμαρχος από το εκλογικό σώμα!
Συνεπώς για ποιό λόγο, αυτή η συνειδητή κινδυνολογία από τον δήμαρχο Γιώργο Γκιώνη, η οποία μπορεί να προκαλέσει σύγχυση και αναστάτωση σε ανυπολόγιστο αριθμό δημοτών;
Μύθος 3: Ο δήμαρχος ισχυρίστηκε ότι παρακαλάμε για στάση μόνο στον Ισθμό!
Αλήθεια 3: Σύμπασα η τοπική κοινωνία, με όλους τους φορείς του δήμου και τα σημαντικότερα αθλητικά σωματεία, δεν παρακαλάει για κανέναν σταθμό προαστιακού στον Ισθμού, αλλά διεκδικεί μετά επιτάσεως την ενιαία υλοποίηση του έργου της σύνδεσης του Λουτρακίου με τον προαστιακό που περιλαμβάνει:
στάση στον Ισθμό, με μετατροπή του υφιστάμενου σιδηροδρομικού σταθμού σε σταθμό προαστιακού,
στάση τύπου τραμ στο καζίνο Λουτρακίου, ( οδός Παπανικολάου),
και τερματική στάση Λουτρακίου στην οδό Αιγαίου!
Τα προαναφερόμενα έχουν υπογράψει πρόσφατα και οι δύο αρμόδιοι αντιδήμαρχοι για θέματα τεχνικών υπηρεσιών Αθανάσιος Γεωργίου και Κωνσταντίνος Παντελαίου, ενώ υποστηρίζονται και από τρεις ειλημμένες αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου!
Από την κυνική ομολογία του δημάρχου ότι παρακαλάει μόνο για στάση στον Ισθμό, αλλά και την όλη αστήρικτη από επιστημονική υποστήριξη, επιχειρηματολογία του, κατά της έλευσης του προαστιακού στο Λουτράκι, η λογική αποκλείει κάθε περίπτωση ο δήμαρχος να μεταφέρει στο αρμόδιο υπουργείο τις αποφάσεις της τοπικής κοινωνίας και του δημοτικού συμβουλίου για έλευση του προαστιακού στην οδό Αιγαίου!
Μύθος 4: Ο δήμαρχος ισχυρίστηκε πώς το συγκεκριμένο έργο είναι κοστοβόρο!
Αλήθεια 4: Πράγματι το έργο από ορισμένους επιτήδειους στην ΕΡΓΟΣΕ είχε κόστος κατασκευής 25 εκατομμύρια ευρώ. Εδώ και κάμποσο καιρό, και με την καταλυτική παρέμβαση των έγκριτων συγκοινωνιολόγων της Πρωτοβουλίας Πολιτών για τον προαστιακό, το συγκεκριμένο έργο έχει αποκτήσει πολύ χαμηλότερο προϋπολογισμό, και το τελικό προεκτιμώμενο κόστος κατασκευής του δεν θα ξεπεράσει τα 8 εκατ. € grosso modo!
Ο δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης, αν ασχολούνταν πραγματικά με αυτό το έργο, θα το γνώριζε!
Μύθος 5: Η εκτίμηση του Γιώργου Γκιώνη πως η κυβέρνηση δεν θέλει να το υλοποιήσει!
Αλήθεια 5: Η άμεση αντίδραση του κυβερνητικού βουλευτή Γιώργου Τσόγκα, ο οποίος προφανώς πληροφορούμενος τα προαναφερόμενα δήλωσε στην σελίδα του στο facebook: «Επειδή λογής, ασχέτων όμως, καλοθελητών διαδίδουν αβάσιμες και ανυπόστατες πληροφορίες για τον Προαστιακό του Λουτρακίου, ενημερώνω ότι και στην τελευταία (περασμένη εβδομάδα), μια από τις πολλές, επικοινωνίες που είχα με τον αρμόδιο γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, επαναβεβαίωσε ότι το έργο βρίσκεται στην τελική του φάση, δηλ. ένα βήμα πριν την δημοπράτηση, χωρίς καμία παρέκκλιση από τις αρχικές του μελέτες, οπότε όσα περί του αντιθέτου υποστηρίζονται για παρέκκλιση από την οδό Αιγαίου, είναι απολύτως αβάσιμα και υποβολιμαία»!
Τέλος η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου ως την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, σαν αμερόληπτη συλλογικότητα διεκδίκησης του έργου του προαστιακού, θέλει να είναι ακριβοδίκαια με όλους, γι αυτό και χαιρετίζει και κρατάει αποθηκευμένη στο αρχείο της, την δήλωση που έκανε σε νηφάλια κατάσταση ο Γιώργος Γκιώνης στο μεσοδιάστημα της συνέντευξης του, λέγοντας χαρακτηριστικά "αν αποφασίσει η κυβέρνηση να φέρει τον προαστιακό στο Λουτράκι, ο ίδιος δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα"!»
Πάνος Ηλιακόπουλος
(230617)
Return top