ΚΟΥΙΖ 1

Νεκροθάφτες του Λουτρακίου που στερήσατε τον τόπο από την Μαρίνα, κάνατε και κάνετε τους θεατές την ώρα που το casino έπεφτε και πέφτει στον γκρεμό, στερήσατε και κάνετε ακόμα και τώρα τα πάντα να στερήσετε στην πόλη τον προαστιακό -το πλέον σύγχρονο, γρήγορο, ασφαλές και το φθηνότερο συγκοινωνιακό μέσο στον κόσμο- που μπορεί να γίνει το εφαλτήριο να εκτοξευθεί η επισκεψιμότητά του. Μήπως διαπιστώσατε πόσο διαφορετική ήταν η εικόνα σε ολόκληρο τον δήμο από τον κόσμο που μας επισκέφθηκε την Πρωτομαγιά; Γιατί λοιπόν το Λουτράκι δεν το θέλετε γεμάτο και να σφύζει από κόσμο; Γιατί επί τόσες δεκαετίες σας φοβίζει η υγιής ανάπτυξη του Λουτρακίου, έτσι ώστε να κατακτήσει τη φήμη του κορυφαίου προορισμού εκδρομών και διακοπών; Είναι καλύτερα και προτιμότερα τα χάλια όπως το έχετε καταντήσει σήμερα;
(040515)




KOYIZ 2

Γιατί η Λουτράκι Α.Ε. και κατ’ επέκτασιν το δημοτικό συμβούλιο Λουτρακίου δεν προωθούν την μετατροπή της κοινοπραξίας Club Hotel Casono Loutraki σε ανώνυμη εταιρεία; Δεν φοβούνται μήπως παρουσιασθεί κάποιος ηλίθιος και τους καταγγείλει ότι το casino Λουτρακίου έχει καταρρεύσει γιατί δεν το ξεπούλησαν, γιατί αν το είχαν ξεπουλήσει, θα είχε μεταπωληθεί σε άλλους υγιώς σκεπτόμενους επενδυτές που τώρα θα το λειτουργούσαν; Τί ήταν προτιμότερο; Να έχει ο δήμος Λουτρακίου το μερίδιό του και να τεθεί σε διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό ή να λειτουργούσε κανονικά σήμερα και ο δήμος μας ας έχανε τα πάντα;
(040515)




ΚΟΥΙΖ 3

Μην νομίζετε τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου ότι τα πάντα είναι καλά με τις μελέτες; Έχετε σκεφθεί να έχετε την ίδια τύχη με τις διαδικασίες που έχουν ακολουθηθεί στην Λουτράκι Α.Ε.; Εδώ δεν είναι το προσωπικό συμφέρον σαν αυτούς που κάνουν αγωγές, αλλά το δημόσιο δημοτικό συμφέρον, το οποίο δεν διαπραγματεύεται;
(040515)




ΚΟΥΙΖ 4

Γιατί δύο καταστήματα στην χερσαία ζώνη, το ″Sax″ και το ″Il Tramondo″ να μην μπορούν να βγάλουν τραπεζοκαθίσματα πληρώνοντας φυσικά το αναλογούν τέλος, στους διπλανούς χώρους των ορίων των λειτουργούντων καταστημάτων τους; Ενοχλούν πεζόδρομο διέλευσης; Ήταν τυχερά από την θέση τους και έχουν δίπλα τους ελεύθερο χώρο. Γιατί τους στερείτε αυτό το δικαίωμα όταν μπορούν να εξυπηρετήσουν περισσότερο κόσμο; Γιατί δίνετε το χώρο μπροστά στο Beau Rivage σε μια επιχείρηση που δεν έχει άδεια λειτουργίας; Υπάρχει κάποιος που ενδεχομένως να καρπούται από αυτή την εξόφθαλμη παρανομία;
(040515)




ΚΟΥΙΖ 5

Το παιχνιδάδικο στην πλατεία Κρήνης που δεν διαθέτει άδεια λειτουργίας, αλλά έχει την ανοχή του ″παραλιάρχη″, είναι κακό να καταλάβει ολόκληρη την πλατεία Κρήνης, σε βάρος μάλιστα και των λειτουργούντων επιχειρήσεων; Την πλατεία Κρήνης το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λουτρακίου πότε θα την κάνει πίστα για τα αυτοκινητάκια της συγκεκριμένης επιχείρησης;
(040515)




Είπαν… 1

«Τρομάξαμε στο Λουτράκι την περασμένη εβδομάδα στην διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου όταν ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης έκανε λόγο για κλέφτες. Τα χρατς που ακουγόντουσαν ήταν τόσο δυνατά που νομίζαμε ότι σχιζόντουσαν πολυκατοικίες στα δύο!»
Π. Π.
(040515)




Είπαν… 2

«Περιφερειάρχα Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη και δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, πολύ κακώς επιτρέπετε στα πούλμαν με τους μαθητές που έδωσαν ζωή την περασμένη εβδομάδα στην πόλη, να εισέρχονται στο Λουτράκι. Κανονικά, θα πρέπει να λάβετε μια απόφαση που να τους απαγορεύετε την είσοδο και να σταματούν εκεί που θέλετε να κατασκευάσετε τον σταθμό των οικονομικών συμφερόντων στον Ισθμό για τον προαστιακό.»
(040515)




Είπαν… 3

«Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, αυτό το χάλι, αυτή την κατάντια του υποσταθμού του βιολογικού καθαρισμού στην παραλία, έχετε σκοπό να την επισκευάσετε; Δεν είναι μεγάλο αναπτυξιακό έργο, αλλά χθες επισκέπτες σχολίαζαν αυτό το χάλι. Μήπως θα πρέπει να σας προβληματίσει και να το επισκευάσει η ΔΕΥΑΛ;»
(040515)




Είπαν… 4

«Σίγουρα, ο κόσμος που επισκέφθηκε το Λουτράκι την Πρωτομαγιά, ήταν πέραν του αναμενομένου και προβλεπομένου. Αυτό είχε ως συνέπεια όλοι οι κάδοι απορριμμάτων στην παραλία να γεμίσουν -φταίει και ο κόσμος- με συνέπεια να τα πετάνε κάτω και να είναι άσχημο θέαμα σε μια παραλία που πρέπει κι επιβάλλεται να μεταμορφωθεί σε εκδρομικό προορισμό. Μήπως ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Πρασίνου και Καθαριότητας Σωτήρης Πέρρας να εξεύρει και να δώσει λύση για τα επόμενα Σαββατοκύριακα του Μαΐου, αλλά και για ολόκληρο το καλοκαίρι;»
(040515)




ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΚΟΛΛΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΓΚΙΩΝΗ!

Όποια παράκτια επιχείρηση στην χερσαία ζώνη δίνει δουλειά σε επιχείρηση φίλα προσκείμενη στην δημοτική αρχή, θα μπορεί να κάνει ότι θέλει και να καταλαμβάνει όσο χώρο θέλει, χωρίς να της μιλάει κανένας!
Μάλιστα, αν χρειασθεί η δημοτική αρχή θα επεμβαίνει και θα ανακόπτει οποιαδήποτε προσπάθεια ομοειδούς ανταγωνιστικής επιχείρησης, έτσι ώστε να μπορεί να δρα ανενόχλητη η επιχείρηση του «δικού» μας ανθρώπου.
(040515)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




ΝΕΑ ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Α.Ε.
ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ «ΦΟΥΘΚΑ» ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ CHL S.A.

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Στις 23/3/2015 το loutraki-press είχε προαναγγείλει -σε ανάρτησή του με τίτλο «Το έγγραφο βόμβα που κλείνουν τα μάτια τρεις δήμαρχοι, άσχετα αν το Λουτράκι βουλιάζει!»- χωρίς να κατονομάζει τι επέρχεται, γιατί όταν οι δημοτικοί άρχοντες και τα πολιτικά πρόσωπα είναι «ωσεί απόντες» και περί άλλων τυρβάζουν που σίγουρα δεν τους ενδιαφέρει το παρόν και το μέλλον του τόπου τους ή να δώσουν οριστικές και αμετάκλητες λύσεις σε κακώς κείμενα του παρελθόντος, κάποιοι πολίτες δεν κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια, αλλά αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες για να προστατευθεί, χωρίς ιδιοτελή σκοπιμότητα, το καλώς εννοούμενο δημόσιο - δημοτικό συμφέρον.
Στο πλαίσιο αυτό κατατέθηκαν στην Βουλή των Ελλήνων, όπως προαναγγέλθηκε την Παρασκευή, δύο ερωτήσεις από τα κόμματα της συγκυβέρνησης ΑΝΕΛ και ΣΥΡΙΖΑ, γιατί τα κόμματα της Νέας Πασοκρατίας έκλειναν τα μάτια και κουκούλωναν καταστάσεις, για να αποκαλυφθεί το χάος που έχει προκληθεί στο casino Λουτρακίου, να αξιολογηθεί πόση ζημία έχει υποστεί το Ελληνικό Δημόσιο, ποιοί και με ποιό τρόπο την συγκάλυπταν και οι υπεύθυνοι να λογοδοτήσουν στην Δικαιοσύνη, αλλά και αυτοί που έχουν αρπάξει να τα επιστρέψουν.
Το loutraki-press δια του γράφοντος, σήμερα θα προσέλθει στον Α΄ Ανακριτή του Πρωτοδικείου Κορίνθου προκειμένου οι δύο ερωτήσεις να εμπλουτίσουν το ανακριτικό υλικό στην διενεργουμένη σε βαθμό κακουργήματος ανάκριση για την Γνωμοδότηση Τσοβόλα -πρώτη «φούθκα»- και να ενημερωθεί ο δικαστικός λειτουργός για τις επιπτώσεις από τις ενέργειες των υποψήφιων καταγγελομένων.
Στη συνέχεια, μόλις απαντηθούν οι δύο κατατιθεμένες ερωτήσεις από τους αρμόδιους υπουργούς, όλα αυτά θα στοιχειοθετήσουν την μηνυτήρια αναφορά κατά όλων ανεξαιρέτως των μελών του διοικητικού συμβουλίου της Λουτράκι Α.Ε., δεδομένου ότι γνώριζαν από το 2011 και δεν έχουν κάνει μέχρι σήμερα τίποτα επί δέκα ολόκληρους μήνες για να προασπίσουν τα συμφέροντα του τόπου, αποτρέποντας την σημερινή δυσάρεστη εξέλιξη, δεδομένου ότι υπάρχουν καραμπινάτες απάτες, σύμφωνα με το «διωκόμενο» από το ΣΔΟΕ πρώην στέλεχος του Club Hotel Casino Loutraki από τον οποίο απαιτείται ποσό με φόρους και πρόστιμα της τάξεως των € 6,2 εκατ. και οι υπεύθυνοι δεν συγκινούνται, ενώ όλο και κάποιο ανόητος ενδεχομένως να βγει να ισχυρισθεί ότι εγώ δεν γνώριζα τίποτα και να έχει απαίτηση οι «ιθαγενείς» να τον πιστέψουν.
Εκ μέρους των ΑΝΕΛ την ερώτηση υπέγραψε ο βουλευτής Πειραιά Δημήτρης Καμμένος, ενώ πριν δύο χρόνια ανάλογη ερώτηση είχε καταθέσει ο καλός συνάδελφος νυν υφυπουργός Επικρατείας Τέρενς Κουίκ, αλλά η συγκυβέρνηση της Νέας Πασοκρατίας την είχε «πνίξει»!
Εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ την ερώτηση υπογράφουν οι τρεις βουλευτές του νομού Μαρία Θελερίτη, Γιώργος Ψυχογιός και Θεοφάνης Κουρεμπές.
Το πλήρες κείμενο της ερώτησης με ημερομηνία κατάθεσης την 30η Απριλίου 2015 έχει ως ακολούθως:
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς:    τον υπουργό Οικονομικών
τον υπουργό Οικονομίας Υποδομών Ναυτιλίας και Τουρισμού
τον υπουργό Δικαιοσύνης

Θέμα:    Σχετικά με το καταλογισμό ευθυνών σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος και τη λήψη μέτρων για τη διασφάλιση της λειτουργίας του Καζίνο Λουτρακίου

Κύριε υπουργέ,
Με την με αριθμό  290/14-2-1995  απόφαση του κ. Υπουργού Τουρισμού (ΦΕΚ Β- 101/15-2-1995) χορηγήθηκε άδεια για την ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση ΚΑΖΙΝΟ στα όρια του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων στην κοινοπραξία Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. - ΑΤΕΚΛ Α.Ε. σύμφωνα με τον Ν. 2160/1993 και τον Ν. 2206/1994. Η κοινοπραξία αυτή σύμφωνα με την άνω απόφαση υποχρεούτο μεταξύ άλλων να κατασκευάσει σε οικόπεδα του δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων και του Ε.Ο.Τ. κτιριακό συγκρότημα (αίθουσες) που θα λειτουργούσε το καζίνο ξενοδοχείο 220 δωματίων περίπου και χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων.
Με την με αριθ. πρωτ. 602/3-4-1995  σύμβαση για την ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση του καζίονο Λουτρακίου, που υπεγράφη μεταξύ του υπουργού Τουρισμού και των νομίμων εκπροσώπων των δύο εταιρειών που συνέστησαν την κοινοπραξία αυτή, ορίσθηκε στο άρθρο 2 της σύμβασης αυτής (σελ. 4) μεταξύ άλλων η κατασκευή από την κοινοπραξία με δικά της χρήματα το ξενοδοχείο 220 δωματίων (5 Αστέρων) και χώρων στάθμευσης 27.676 τ.μ.
Στην κοινοπραξία αυτή  συμμετείχε:
α. Η δημοτική εταιρεία ΑΤΕΚΛ Α.Ε. (που μετονομάστηκε στη συνέχεια σε Δ.Α.Ε.Τ. Α.Ε. και σε Τουριστική Λουτρακίου Α.Ε. ΟΤΑ) με ποσοστό αρχικά 12% που σήμερα έχει αυξηθεί σε 16%.
β. Η Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. με ποσοστό 88% που έχει σήμερα μειωθεί στο 84%.
Με το από 28-4-1995 Ιδιωτικό Συμφωνητικό Κοινοπραξίας (μορφή Ο.Ε.) που δημοσιεύθηκε στα βιβλία εταιρειών του Πρωτοδικείου Κορίνθου με αριθμό 219/1995 συνεστήθη η κοινοπραξία μεταξύ των ως άνω εταιρειών για την εκμετάλλευση του καζίνο του Λουτρακίου (σχετική Γ.κ.δ. Ν.Σ.Κ. 226/1997) και ανέλαβε η Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. με δικά της χρήματα να κατασκευάσει μεταξύ άλλων τις αίθουσες του καζίνο, ξενοδοχειακό συγκρότημα 5 Αστέρων δυναμικότητος 220 δωματίων με αρκετές εγκαταστάσεις αναψυχής και εστίασης (3 εστιατόρια, μπαρ, πισίνες, γυμναστήριο, σάουνα κ.λπ.), καθώς και χώρους στάθμευσης επιφανείας 27.676 τ.μ.
Σύμφωνα με το άρθρο 4 του κεφαλαίου Γ΄ με θέμα επενδυτικό πρόγραμμα του ως άνω συμφωνητικού Κοινοπραξίας : «……4. Η όλη χρηματοδότηση του επενδυτικού προγράμματος γίνεται στο σύνολό της αποκλειστικά από την Club Hotel Loutraki Α.Ε., η οποία υποχρεούται προς τούτο και καμία υποχρέωση για καταβολή οιουδήποτε ποσού για το έργο αυτό έχει η ΑΤΕΚΛ. Α.Ε. Μετά το πέρας δε του συμβατικού χρόνου (50) έτη τα ακίνητα (κτίρια) θα περιέρχονται στην πρώτη των συμβαλλομένων, χωρίς η δευτέρα των συμβαλλομένων να δικαιούται οιαδήποτε αποζημίωση.
Ως εκ τούτου η δευτέρα των συμβαλλομένων θα συμβάλλεται με τους τρίτους για την κατασκευή και ολοκλήρωση του επενδυτικού προγράμματος ατομικά ως Α.Ε. και ουδεμία υποχρέωσιν ενοχικήν κ.λπ. θα αναλαμβάνει η κοινοπραξία, έτσι ώστε σε οποιαδήποτε περίπτωση οφειλής εκ της αιτίας αυτής θα ενέχεται αποκλειστικά και μόνον η δευτέρα των συμβαλλομένων.
Οι αποσβέσεις του άνω επενδυτικού προγράμματος, που θα χρηματοδοτήσει αποκλειστικά η Β΄ των συμβαλλομένων θα γίνονται στο σύνολό τους λογιστικά στα βιβλία της Β΄ των συμβαλλομένων...»
Η κοινοπραξία εκπροσωπουμένη από την έχουσα την πλειοψηφία της, Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. και τον ορισθέντα από αυτήν διαχειριστή αποφάσισε και συνεβλήθη με διάφορες εταιρείες για την κατασκευή του ως άνω ξενοδοχειακού και λοιπού συγκροτήματος, που εκείνη απευθείας επέλεξε, με επιπρόσθετο αποτέλεσμα (αντισυμβατικά;..) να εκταμιευθούν και δαπανηθούν μεγάλα ποσά. Μέχρις ότου τεθούν σε λειτουργία όλες οι ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις εκταμιεύθηκαν από τα ταμεία της κοινοπραξίας συνολικά 130.883.977,32 (συν 24.485.077,12 ευρώ που κατέβαλε η Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε., και της τα οφείλει σύμφωνα με τους ετήσιους ισολογισμούς η Κοινοπραξία) = 155.369.054,44 ευρώ.
Τα ως άνω κονδύλια κατεχωρήθησαν στους ετήσιους ισολογισμούς της κοινοπραξίας από το 1995 έως το 2008 ως δαπάνες στο λογαριασμό Συν. Ακινητοποιήσεων για τις οποίες είχε υποχρέωση να κάνει η Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε., και παρά ταύτα έκανε η κοινοπραξία.
Τα ποσά αυτά θα έπρεπε να καταβληθούν αποκλειστικά από την Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. σύμφωνα με το ως άνω κοινοπρακτικό, εφόσον τα κατέβαλε η κοινοπραξία θα έπρεπε να εμφανίζονται στα βιβλία της ως δάνειο της κοινοπραξίας προς την Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε., αλλά τέτοιες εγγραφές δεν έγιναν ποτέ.
Αποτέλεσμα των ανωτέρω ήταν να ζημιωθεί η Κοινοπραξία και ως εκ τούτου και το εταιρικό μέλος της ΔΑΕΤ Α.Ε. που είναι αμιγής δημοτική εταιρεία κατά το ποσοστό συμμετοχής της στην Κοινοπραξία (ήδη 16%).
Μετά την ως άνω αξιόποινη και αντισυμβατική οικονομική επιβάρυνση της κοινοπραξίας από την Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. που έχει και τη διαχείριση της, οι υπεύθυνοι προέβησαν και στις παρακάτω μη νόμιμες συμβατικώς λογιστικές εγγραφές:
Κατά την σύνταξη Ισολογισμού - Αποτελέσματα Χρήσης κάθε έτους η Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι ΑΕ δεν ανελάμβανε το μεγαλύτερο μέρος των ετησίων κερδών που της αναλογούσαν, αλλά τα άφηνε στα ταμεία της κοινοπραξίας επί σειρά ετών έως και το έτος 2008, καθόσον, αφ’ ενός μεν τα ποσά αυτά είναι απαραίτητα για να πληρώσει η κοινοπραξία τις μεγάλες δαπάνες κατασκευής του ως άνω έργου, και αφ’ ετέρου το ταμείο της κοινοπραξίας μετά τις δαπάνες αυτές θα εμφανίζετο τελικά αρνητικό. Η φερομένη αυτή απαίτηση της Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. κατεχωρείτο ετησίως στο Ισολογισμό της Κοινοπραξίας στο σκέλος του ΠΑΘΗΤΙΚΟΥ με αιτιολογία:
α) «κέρδη πληρωτέα στα κοινοπρακτούντα μέλη» δηλαδή στην Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι, και
β) σε άλλο λογαριασμό του ΠΑΘΗΤΙΚΟΥ με αιτιολογία «υποχρεώσεις προς συνδεδεμένες επιχειρήσεις» που αφορούν πάλι την ίδια εταιρεία εμφανίζεται κονδύλι 24.414.163,63 ευρώ που έδωσε σε μετρητά η Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. στην Κοινοπραξία ως συμμετοχή της για τα ως άνω έργα από το έτος 2000 και μετά, να οφείλονται σε αυτήν και όχι να έχουν δοθεί για την συμβατική της υποχρέωση κατασκευής του ξενοδοχείου στα ταμεία της Κοινοπραξίας.
Κατεχωρήθησαν έτσι στους Ισολογισμούς της κοινοπραξίας των ετών 1996 - 2008 στο Παθητικό με την αιτιολογία «Υποχρεώσεις προς συνδεδεμένες επιχειρήσεις» και «Κέρδη πληρωτέα στα κοινοπρακτούντα μέλη» τα εξής ποσά (μετά την αφαίρεση των ετήσιων κερδών που δικαιούται η δημοτική εταιρεία ΑΤΕΚΛ Α.Ε. και ήδη μετανομασθείσα σε ΔΑΕΤ Α.Ε. και ήδη Τουριστική Λουτράκι Α.Ε.) για τα έτη έως και 2008:
·        για τις συνδεδεμένες επιχειρήσεις  24.414.163,63 ευρώ και
·        για κέρδη πληρωτέα στην ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Α.Ε. σε 99.278.373,67 ευρώ.
Ήτοι, στις 31-12-2008 η Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. εφέρετο ότι εδικαιούτο να λάβει από τα ταμεία της κοινοπραξίας από τα κέρδη που της αναλογούν (προηγουμένων ετών και τις χρήσεις 2008) συνολικά το ποσό των 99.287.373,67 ευρώ το οποίο είχε αφήσει στο ταμείο της κοινοπραξίας, ενώ στην πραγματικότητα όφειλε τα άνω δάνεια που υπερκάλυπταν με τους τόκους των το άνω ποσό των δήθεν μη εκταμιευθέντων κερδών από προηγούμενες χρήσεις της κοινοπραξίας κατά πολύ.
Οι αντίστοιχες υποχρεώσεις της κοινοπραξίας προς την Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. καταχωρήθηκαν στους ετήσιους Ισολογισμούς της τελευταίας στο Ενεργητικό με γενική αιτιολογία Χρεώσται διάφοροι, όπου συμπεριλαμβάνονται οι λογαριασμοί «Συμμετοχές σε συνδεδεμένες επιχειρήσεις» και «Λοιπές μακροπρόθεσμες απαιτήσεις», που αφορούν τα δικαιώματά της από τα κέρδη της κοινοπραξίας τα οποία δεν έχει αναλάβει και τα οποία κατά την εγγραφή δικαιούται.
Για τα ανωτέρω υπέβαλε ο δικηγόρος Κορίνθου Περικλής Μπαλοδήμος στον κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου που διαβιβάστηκε στον κ. Εισαγγελέα Κορίνθου την από 3-2-2010 αναφορά του (Β10/317/2010), επί της οποίας ησκήθη τελικά ποινική δίωξη το έτος 2013 κατά παντός υπευθύνου σε βαθμό κακουργήματος και εκκρεμεί η υπόθεση στον Α΄ Ανακριτή του Πρωτοδικείου Κορίνθου, προκειμένου να κλητευθούν οι υπεύθυνοι  να απολογηθούν.
Το Δ.Σ. της Τουριστικής Λουτράκι Α.Ε. ζήτησε γνωμοδότηση από τους δικηγόρους Αθηνών Δημήτριο Τσοβόλα, Ιωάννη Πέππα και Αρετή Μαργαρίτη οι οποίοι υπέβαλλαν την από 15-6-2011 γνωμοδότησή τους στην Τουριστική Λουτράκι Α.Ε. στις 27-6-2011 με την οποία βεβαιούνται τα ανωτέρω και ότι διεπράχθησαν σε βάρος του δήμου κακουργηματικές πράξεις και ότι έπρεπε αμέσως να ασκηθούν τα αναγκαία δικαστικά μέτρα για  την προστασία των συμφερόντων του δήμου.
Η Τουριστική Λουτράκι Α.Ε. όμως και ο δήμος Λουτρακίου - Αγ. Θεοδώρων δεν άσκησαν έκτοτε τα ένδικα μέσα που έπρεπε βάσει των άνω εισηγήσεων των νομικών τους συμβούλων και μετά την άσκηση ποινικής δίωξης κατά παντός υπευθύνου κατά μήνα Αύγουστο 2013 απεφάσισε να παραστεί ως πολιτικώς ενάγουσα και δήλωσε την παράσταση πολιτικής αγωγής στο αρμόδιο ανακριτή, όπου ευρίσκεται η ποινική δικογραφία από του έτους 2013.
Με την με αριθμό 13/30-4-2014 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Κορίνθου διετάχθη η έναρξη της διαδικασίας εξυγίανσης και η επικύρωση της συμφωνίας εξυγίανσης του Καζίνο Λουτρακίου και εν συνεχεία υπεβλήθη από το Καζίνο Λουτρακίου και νέα πρόσθετη αίτηση προστασίας του που εξεδικάσθη κατά μήνα Φεβρουάριο του 2015 ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Κορίνθου.
Ήδη όπως αναφέρεται παραπάνω εκκρεμεί ενώπιον του Α΄ Ανακριτού του Πρωτοδικείου Κορίνθου τόσο η μήνυση που αφορά τα αδικήματα της απιστίας , υπεξαίρεσης κ.λπ. σε βάρος των υπευθύνων που κατονομάζονται και προσδιορίζονται από την άνω έκθεση- Γνωμοδότηση των Δημητρίου Τσοβόλα, Ιωάννη Πέππα και Αρετής Μαργαρίτη, όσο και η ποινική δικογραφία που αφορά έγκληση για παράβαση καθήκοντος κ.λπ. από υψηλόβαθμα στελέχη (ελεγκτές ΔΟΥ μεγάλης περιουσίας Αθηνών κ.λπ.) για ψευδείς εκθέσεις και συγκάλυψη φορολογικών παραβάσεων των υποθέσεων του Καζίνο Λουτρακίου.
Με βάση όλα τα παραπάνω δεδομένα συμπεραίνεται ότι:
-         Δεν εφαρμόστηκε το Κοινοπρακτικό του Καζίνο Λουτρακίου από τον εταίρο που είχε συμβατική υποχρέωση να χρηματοδοτήσει το όλο έργο και για το λόγο αυτό συμφωνήθηκε τελικό ποσοστό συμμετοχής του στα κέρδη 84%, αλλά αυτοχρηματοδοτήθηκε από την κοινοπραξία, ενώ ο εταίρος που δεν επένδυσε συμμετείχε στα κέρδη με το άνω ποσοστό (σύμφωνα με υπόμνημά του δικηγόρου Κορίνθου Περικλή Μπαλοδήμου που υπέβαλε στον Α΄ Ανακριτή Κορίνθου).
-         Ασκήθηκε ήδη ποινική δίωξη για τους λόγους αυτούς από τον κ. Εισαγγελέα Πλημ.  Κορίνθου κατά παντός υπευθύνου σε βαθμό κακουργήματος και η δημοτική εταιρεία Τουριστική Λουτράκι Α.Ε. δήλωσε παράσταση πολιτικής αγωγής κατά παντός υπευθύνου και η υπόθεση εκκρεμεί προς τακτική ανάκριση στον Α΄ Ανακριτή Κορίνθου.
-         Η διαχείριση του καζίνο δηλώνει ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις πληρωμές και ήδη οφείλει σε Δημόσιο και ΙΚΑ, για ποσό άνω των 40.000.00,00 ευρώ και υπήχθη με την 13/2014 απόφαση του Πολ. Πρωτ. Κορίνθου στο άρθρο 106 β΄  του Πτωχευτικού Κώδικα, και ήδη ζήτησε εκ νέου συμπληρωματικά προστασία και για άλλα ποσά στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Κορίνθου και παρά ταύτα αντιμετωπίζει σοβαρά και πάλι οικονομικά προβλήματα, οπότε υπάρχει κίνδυνος να κλείσει.
Με τις άνω μεθοδεύσεις και συγκαλύψεις η Κοινοπραξία του Καζίνο Λουτρακίου είναι σήμερα υπερχρεωμένη και απειλείται με κλείσιμο, ενώ οι δήθεν επενδυτές έχουν εισπράξει καθαρά κέρδη άνω των 400 εκατ. ευρώ.
Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε κ. υπουργέ:
1        Ποιοί ευθύνονται για το γεγονός ότι δεν διαπιστώθηκαν εγκαίρως οι ανωτέρω αναλυόμενες παραβάσεις από τις αρμόδιες εποπτικές αρχές και δεν έγινε έγκαιρος  καταλογισμός ευθυνών (ποινικών, φορολογικών, διοικητικών κ.λπ.) στους υπεύθυνους, πράγμα που θα είχε σαν αποτέλεσμα το μεγαλύτερο καζίνο της Ευρώπης τα τελευταία 15 χρόνια να έχει θετική οικονομική κατάσταση και όχι να απειλείται σήμερα με κλείσιμο; Έχουν καταλογιστεί οι σχετικές ευθύνες ή έχει δρομολογηθεί η απόδοσή τους;
2        Ποιά είναι η αιτία που οι τότε  ελεγκτές του υπουργείου Οικονομικών, της Δημόσιας Διοίκησης, οι ορκωτοί λογιστές και ο δήμος Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων δεν έχουν επιληφθεί των ανωτέρω μέχρι σήμερα με αποτέλεσμα το όλο έργο ύψους 154.000.000,00 ευρώ περίπου να έχει αυτοχρηματοδοτηθεί από τα ταμεία της Κοινοπραξίας και όχι από την φερομένη ως «επενδύτρια Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε., η οποία εμφανίστηκε ως επενδύτρια και συμμετείχε στα κέρδη με ποσοστό 84%, ενώ η παραχωρήσασα την χρήση των γηπέδων Τουριστική Λουτράκι Α.Ε. και ο δήμος Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων συμμετέχει μόλις με το ποσοστό που ανέρχεται σήμερα στο 16%;
3          Ποιά μέτρα προτίθενται να λάβουν ΑΜΕΣΑ οι ερωτώμενοι αρμόδιοι υπουργοί για τη συνέχιση λειτουργίας του Καζίνο Λουτρακίου και την προστασία των 1.350 εργαζομένων, βοηθώντας προς τούτο νομικά και τον δήμο Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων για την προστασία των συμφερόντων του ως εταίρου στην κοινοπραξία που εκμεταλλεύεται το Καζίνο Λουτρακίου προκειμένου να αποφευχθούν οι σοβαρές κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις από την απειλουμένη διακοπής λειτουργίας του;
(040515)
Return top