ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ




ΚΟΥΙΖ 1

Είναι αλήθεια εκεί στην ΔΕΥΑΛ, ότι την Πέμπτη το βράδυ 27 Οκτωβρίου 2016, υδροδοτείτο το παράνομα κατασκευασθέν δίκτυο -επί δημαρχίας Κώστα Λογοθέτη και αντιδημάρχου Δημήτρη Δέδε- του οικισμού Αγ. Χαραλάμπους, το οποίο έπρεπε να είναι σφραγισμένο σύμφωνα με την απόφαση της περιφέρειας Πελοποννήσου και της Επιτροπής Υγείας του νομού Κορινθίας;
(011116)




ΚΟΥΙΖ 2

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη πώς νιώθατε νωρίς την Κυριακή το βράδυ που επιστρέφατε σπίτι σας και στην κεντρική λεωφόρο του Λουτρακίου σε «έτρωγε ο λύκος»; Ήταν αυτή εικόνα ζωντανής πόλης ή κάποιας εγκαταλελειμμένης γηρασμένης πόλης, που πλέον δεν υπάρχουν πολίτες να τονίζουν τον λόγο ύπαρξής της; Έχετε σκεφθεί, προβληματίζεσθε, σας απασχολεί να αναστρέψετε αυτό το κλίμα;
(011116)




ΚΟΥΙΖ 3

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, μαζί με τον αντιδήμαρχο α-Πολιτισμού Τάσο Σακελλαρίου, θα ξαναδούμε την Φιλαρμονική Λουτρακίου στην πόλη ή στις 29 Νοεμβρίου του Αγ. Ανδρέα θα φέρεται την φιλαρμονική του δικού σας πολιτισμού του «αουα»; Πάντως, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, οι προτάσεις της Ιάσονος δείχνουν ότι δεν επιθυμούν τόσο την εξήντα χρονών Φιλαρμονική, όσο και γενικότερα την ανάπτυξη, αυτού που οι υγιώς σκεπτόμενοι άνθρωποι αποκαλούμε πολιτισμό και παιδεία;
(011116)




Είπαν… 1

«Πώς διοικούν την Λουτράκι Α.Ε. οι δύο ″φίλοι″, ο πρόεδρος - διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Γκιώνης και ο ″έμπιστος κι εξ απορρήτων του″ Γιώργος Ρουμελιώτης; ″Έχει ο Θεός, θα δούμε!″ Με άλλα λόγια, όπως λένε και απλοί εργαζόμενοι, τα πάντα κινούνται από τον αυτόματο πιλότο…»
(011116)




Είπαν… 2

«Επειδή όλοι διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους και προσποιούνται ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για κατάθεση χρημάτων σε όσους εμπλέκονται με την δημοσίευση κειμένων, προσωπικά μου έχει συμβεί από αντιδήμαρχο που δημοσίευσα τις απόψεις του στο πρόσφατο παρελθόν να με ρωτήσει: ″Τι χρωστάω;″ Η δε απάντησή μου ήταν ακαριαία. Εάν τολμήσεις να το ξανασκεφθείς αυτό, δεν θα τολμήσεις ούτε να με ξαναχαιρετήσεις. Δυστυχώς, πρόκειται για την απόλυτη σήψη, άσχετα αν κάποιοι προσποιούνται ή παριστάνουν ότι είναι ουρανοκατέβατοι, ούτε γνωρίζουν, ούτε έχουν ακούσει κάτι τέτοιο, αλλά είναι οι ίδιοι που μοιράζουν χρήμα, για να μπορούν να επιβιώνουν και η κοινωνία να μην μαθαίνει για την ανικανότητά τους!
Επίσης, σε άλλον τοπικό παράγοντα που του δημιουργούσα προβλήματα με τις αποκαλύψεις, του είχε τεθεί το ερώτημα από ″έξυπνο″ τρίτο πρόσωπο: ″γιατί δεν τον πληρώνεις να σταματήσει;″ λαμβάνοντας την απάντηση: ″Το πρόβλημα είναι ότι δεν χρηματίζεται″. Δηλαδή, όπως έχει αποκαλυφθεί, τα στόματα κλείνουν ή τα γεγονότα δεν βλέπουν το «φως» της δημοσιότητας με ″διαφήμιση″, που τα σταματάει όλα! Ωστόσο, θα πρέπει κάποιος να τους επισημάνει ότι οι αξιωματούχοι του δήμου θα μπορούν να κάνουν εγκλήματα, ενώ θα δύνανται να τα αντιπαρέλθουν ασκώντας δικαστικές διώξεις, έχοντας έτσι την αίσθηση ότι όλα θα είναι καλώς καμωμένα και στην κοινωνία έχουν την αίσθηση ότι θα είναι λάδι!.. Ότι γελάει η κοινωνία μαζί τους το έχουν αντιληφθεί, που γνωρίζει την ανικανότητά τους;»
Πάνος Ηλιακόπουλος
(011116)




Είπαν… 3

«Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε; Αφού υπάρχουν οι ″λιγδωμένοι κονδυλοφόροι″, τα σκάμε με το πρόσχημα διαφήμισης, μεταλλάσσουν το μαύρο σε άσπρο και μας φτιάχνουν αγιογραφίες. Όσο για το πόπολο; Του πετάς μια ″καραμέλα″ και ″παπαγαλίζει″, χωρίς να αντιλαμβάνονται τις επιπτώσεις, αυτών που διαλαλούν. Έτσι είναι το ″παιχνίδι″, αυτό γινόταν, αυτό εξακολουθεί να γίνεται…»
Τ. Π.
(011116)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΩΝΗΣ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΟΣΕ ΟΧΙ ΛΟΥΤΡΑΚΙ
ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΙΣΘΜΟ!..

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Η ιστορία θέλει τα κάστρα να πέφτουν από μέσα. Έτσι και το Λουτράκι, τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το βλέπουμε να σιγοσβήνει από παραθεριστικός τόπος, αλλά και ως λουτρόπολη, όπως θεωρείτο πριν τα μέσα της δεκαετίας του ’90.
Για τον σημερινό κατήφορο δεν είναι ανάγκη να ψάξουμε πολύ, καθ’ ότι τρεις δήμαρχοι με τους ανθρώπους τους είναι αυτοί που έχουν φέρει σχεδόν την ισοπέδωση και τελικά, κανείς δεν γνωρίζει αν ενδεχομένως επιδίωξή τους ήταν(;) να το καταστήσουν ένα περιθωριοποιημένο και παραμελημένο χωριό;
Ένα νέο γεγονός με καθυστέρηση περίπου πενήντα ημερών ήλθε να ταρακουνήσει όλους όσους το πληροφορήθηκαν, που θέλουν και προσπαθούν να δουν το Λουτράκι να αλλάζει ρότα, να επιστρέψει σε μια βιώσιμη καθημερινότητα, να εξωραϊσθεί και να μπορέσει σιγά - σιγά να ανακάμπτει και να παίρνει τα πάνω του. Να αλλάξει και να καταλάβει την θέση που του ανήκει ως πόλος έλξης, αλλά και ως παραθεριστικός προορισμός, με το μοναδικό πλεονέκτημα να βρίσκεται κυρίαρχα δίπλα στην πρωτεύουσα, να έχει χαρακτηρισθεί ως προάστιό της, λαμβανομένου υπόψιν ότι περιλαμβάνεται στο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας, με αποτέλεσμα να είναι δυνατόν να ενταχθεί σε σχεδιασμούς της περιφέρειας Αττικής και ως εκ τούτου να απολαμβάνει μια δυνητικής επισκεψιμότητας περίπου 5 εκατ. ανθρώπων.
Είναι δυστυχία για τον τόπο, πάνω από τα μισά διαμερίσματα επί του παραλιακού πεζοδρόμου να είναι κλειστά το καλοκαίρι. Όποιος αδυνατεί να το αντιληφθεί, αυτό για τον ανύποπτο επισκέπτη δημιουργεί προβληματισμό και κατ’ επέκταση δυσφημείται το Λουτράκι.
Πρέπει επιτέλους, να το αντιληφθούν οι κρατούντες ανά περιόδους τα «κλειδιά του τόπου», ότι η επισκεψιμότητα δεν πρέπει να είναι μονοδιάστατα για το casino Λουτρακίου, αυτό απευθύνεται σε συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων, αλλά αυτή καθεαυτή η πόλη μας. Αυτονόητο είναι ότι όποιος θέλει να πάει στο casino, κανείς δεν θα τον εμποδίσει. Επομένως, όλες οι σκέψεις, όλοι οι σχεδιασμοί πρέπει κι επιβάλλεται να γίνονται με μόνον κριτήριο και γνώμονα την αύξηση της επισκεψιμότητας στον δήμο Λουτρακίου, όταν μάλιστα έχει να προσφέρει μια πληθώρα διαφορετικών ενδιαφερόντων και δραστηριοτήτων, καθ’ ότι ως τόπος είναι προικισμένος από τον Θεό.
Το loutraki-press μπορεί να γίνεται κουραστικό, αλλά πέραν των «Καταρρακτών», ποιό είναι το έργο εκείνο που έχει γίνει, που να είναι σημείο αναφοράς και πόλος έλξης ξένων επισκεπτών στις δύο τελευταίες δεκαετίες;
- Ακόμα, το φαραωνικών διαστάσεων Loutraki Thermal Spa, μπορεί να ήταν ωραίο ως σύλληψη, αλλά αποδείχθηκε «πάρα πολύ βαρύ», τεράστιο, για τους ώμους τόσο του νυν, όσο και του προηγουμένου δημάρχου, οι οποίοι όπως αποδεικνύεται υπολείπονται κατά πολύ δυνατοτήτων για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός τέτοιου έργου, όχι μόνον να είναι κερδοφόρο, αλλά τουλάχιστον βιώσιμο;
- Ή να σχολιάσει κάποιος την δήθεν δημιουργία αλιευτικού καταφυγίου, το οποίο δεν διαθέτει στην ουσία χωρητικότητα, ενώ κατέστρεψε και την γραφικότητα που παρείχε ο παραδοσιακός μώλος;
- Ή μήπως κάποιοι θέλουν οι πολίτες να πιστέψουν ότι ο δρόμος Περαχώρας - Βουλιαγμένης δεν έγινε με σκοπό την εξυπηρέτηση συμφερόντων, τον ωφεμιλισμό δηλαδή για λογαριασμό ιδιοκτησιών που βρίσκονται επί του δρόμου και επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται επί της λίμνης Βουλιαγμένης, ενώ κανενός δεν ίδρωσε το αυτί να είναι αυτοτελής ο δρόμος μέχρι τον αρχαιολογικό χώρο του Ηραίου;
Πέραν αυτών όμως, μικρών έργων που δίνουν λύσεις στην καθημερινότητα - ψήφοι, τίποτα άλλο δεν μπορεί να επιδειχθεί στην κατεύθυνση δημιουργίας έργων υποδομής ανάπτυξης του τόπου.

Λάθος επιλογή δύο φορές, του λάθος ανθρώπου
Αρνητικός παράγοντας προς αυτήν την κατεύθυνση, άλλη μια φορά ο άρχων της πόλης, ο κρατών και καθορίζων τις τύχες του τόπου με τις αποφάσεις του δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης, που μετά το ιστορικό το 2008 «δεν θέλω μαρίνα» στον τότε γραμματέα του υπουργείου Τουρισμού, στην σημερινή εποχή, πριν περίπου πενήντα ημέρες, εμμέσως πλην σαφώς είπε «δεν θέλω τον προαστιακό».
Το παραπάνω εξωφρενικό διατυπώθηκε από τον Γιώργο Γκιώνη, επακριβώς «να γίνει σταθμός στον Ισθμό», κατά την διάρκεια επίσκεψής του στον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Κωνσταντίνο Πετράκη, συνοδευόμενος από τον βουλευτή Κορινθίας της ΝΔ Χρήστο Δήμα.
Σκοπός της επίσκεψης ήταν η εκχώρηση από τον οργανισμό του παλαιού σιδηροδρομικού σταθμού Αγ. Θεοδώρων στον δήμο Λουτρακίου, προκειμένου να εξωραϊσθεί και να αξιοποιηθεί ως παιδικός σταθμός, όπου υπάρχει και η θετική άποψη του ΟΣΕ, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, κατά την διάρκεια της συζήτησης ετέθη το θέμα της κατασκευής της παρακαμπτήριας γραμμής Ισθμός - Λουτράκι, προκειμένου να γίνει το αυτόνομο δρομολόγιο Πειραιάς (σύνδεση του Λουτρακίου απευθείας και με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας - τουρισμός κρουαζιερόπλοιων) - Αθήνα - ΣΚΑ - Ισθμός - Λουτράκι, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα προσοδοφόρο δρομολόγιο -σύμφωνα πάντοτε με την μελέτη του ΟΣΕ, αλλά και της On Track που είχε παραγγείλει από την προηγούμενη θητεία του ο Γιώργος Γκιώνης- κι επιδεικνύει μεγάλο ενδιαφέρον για την αύξηση των εσόδων του, καθ’ ότι προβλέπεται ως υπερκερδοφόρος γραμμή.
Εκεί ο Γιώργος Γκιώνης αρνήθηκε την κατασκευή της παρακαμπτήριας γραμμής -χρόνος κατασκευής της περίπου έξι μήνες- ζητώντας να κατασκευασθεί σταθμός στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος, με τον Κωνσταντίνο Πετράκη να του αντιτείνει ότι οι αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου είναι για την οδό Αιγαίου, αλλά και η μελέτη του ΟΣΕ είναι για την οδό Αιγαίου. Είναι προφανές ότι ο Κωνσταντίνος Πετράκης έχοντας συναίσθηση της θέσεώς του και των ευθυνών του, αντιλαμβάνεται ότι οποιαδήποτε αλλαγή του έργου αποτελεί παράβαση καθήκοντος, κάτι που αδυνατεί να αντιληφθεί ο Γιώργος Γκιώνης, το ρισκάρει υπέρ των οικονομικών συμφερόντων της περιοχής του Ισθμού, για τα οποία φαίνεται να λειτουργεί, αδιαφορώντας για τις όποιες επιπτώσεις σε βάρος του δήμου Λουτρακίου και των πολιτών του, καθώς επίσης και της ανάπτυξης του τόπου, ιδιαίτερα δε στην καταθλιπτική αρνητική οικονομική συγκυρία που βιώνει η χώρα και όλα δείχνουν μετά μεγάλης βεβαιότητας, ότι σε μια εικοσαετία δεν θα έχουμε εξέλθει από την κρίση, εκτός αν ξεπουλήσουμε ως χώρα και την Ακρόπολη…
Στην συζήτηση ενεπλάκη και ο Χρήστος Δήμας, ο οποίος επεσήμανε στον Γιώργο Γκιώνη ότι έχω εισπράξει την πάνδημη επιθυμία ο προαστιακός να εισέλθει μέχρι την οδό Αιγαίου, θα πρέπει να τηρήσετε τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου σας και εν κατακλείδι να σεβασθείτε την επιθυμία και την βούληση των δημοτών.
Ο Γιώργος Γκιώνης κούνησε με το χαρακτηριστικό τρόπο το κεφάλι του, που αφήνει μια εντύπωση ότι και να λέτε εσείς δεν ξέρετε, εγώ θα κάνω αυτό που νομίζω και η κουβέντα ολοκληρώθηκε εκεί.

Αναρμόδια η ΕΡΓΟΣΕ με το συγκεκριμένο έργο
Τα οικονομικά συμφέροντα του Ισθμού, ίσως να έχουν βρει ενδεχομένως τον «αδύναμο κρίκο» στην θυγατρική εταιρεία του ΟΣΕ, την ΕΡΓΟΣΕ και μέσω αυτού με την υποστήριξη κάποιων πολιτικών προσώπων, να επιχειρούν να μεταφέρουν το έργο από τον ΟΣΕ στην ΕΡΓΟΣΕ.
Ωστόσο, σύμφωνα με κορυφαία πηγή του οργανισμού, καθ’ ότι η μελέτη έχει γίνει και ολοκληρωθεί από τον ίδιο τον ΟΣΕ, είναι πλήρης με συνταχθέντα τα τεύχη δημοπράτησης, «δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να μεταφερθεί στην ΕΡΓΟΣΕ. Δηλαδή, γιατί την επικαλούνται;» διερωτήθηκε το συγκεκριμένο κορυφαίο στέλεχος του οργανισμού. «Στον ΟΣΕ συντάχθηκε μια άρτια μελέτη, για ένα ολοκληρωμένο έργο, με το χαμηλότερο δυνατό κόστος, γιατί έχουμε συνειδητοποιήσει τόσο την αναγκαιότητα του έργου, όσο και τα οφέλη που θα προκύψουν άμεσα, τόσο για την πόλη σας όσο και για τον ίδιο τον οργανισμό μας». Με αφορμή τα προαναφερόμενα διερωτήθηκε:
- Να πάει η μελέτη στην ΕΡΓΟΣΕ να πετάξουμε χρήμα από αυτό που δεν υπάρχει;
- Να μας εμφανίσουν δηλαδή, όπως έχουν μάθει να κάνουν κόστος κατασκευής του έργου πάνω από 25 εκατ. ευρώ, όπως για παράδειγμα είχαν κάνει και με το έργο ″Ψαθόπυργος - Ρίο, το οποίο η ΕΡΓΟΣΕ το έχει κοστολογήσει στα περίπου € 217 εκατ. για έργα πολιτικού μηχανικού, χωρίς να εισέρχεται στα αμιγώς σιδηροδρομικά θέματα, ενώ το εκτιμώμενο κόστος για τον ΟΣΕ ανέρχεται στα περίπου € 35 - 40 εκατ., που τελικά μπορεί να κατασκευασθεί;″
Αφήστε τους στην ΕΡΓΟΣΕ να λένε ότι θέλουν και να το βλέπουν το έργο ως ″πέσε πίτα να σε φάω″, αλλά το έργο δεν πρόκειται να φύγει από τον οργανισμό, καθ’ ότι θα πρέπει να κατασκευασθεί και στον συντομότερο δυνατό χρόνο, κατέληξε στις τοποθετήσεις του, το κορυφαίο στέλεχος του ΟΣΕ.
(011116)
Return top