ΚΟΥΙΖ 1

Μήπως θα πρέπει το Λουτράκι να είναι και υποχρεωμένο προς τους ιδιοκτήτες με τις πανανθρώπινες αξίες των λεωφορείων του ΚΤΕΛ Κορινθίας, λόγω της εκμετάλλευσης που υπόκεινται για την μεταφορά τους και το ανέβα - κατέβα από λεωφορείο σε λεωφορείο, όταν πρόκειται να μεταβούν στην Αθήνα, έστω όταν είναι ακόμα και μισογεμάτο;
(161015)




ΚΟΥΙΖ 2

Κυρ Θανάση, πότε έχετε σκοπό να φτιάξετε τους αγροτικούς δρόμους που πέρασε το Ράλι Ακρόπολις και καταστράφηκαν, για να είσαι εντάξει; Γιατί αλλιώς γνωρίζεις ότι δεν θα είσαι εντάξει και ξέρεις ποιός θα το ξεφωνίσει;
(161015)




ΚΟΥΙΖ 3

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, κατηγορούσατε τον προκάτοχό σας Κώστα Λογοθέτη στην θητεία του ότι δεν ήταν ικανός να λειτουργήσει και να συγχρονίσει τα ρολόγια της παραλίας; Δεκατέσσερις μήνες μετά, θεωρείτε ότι εσείς διαθέτετε την ικανότητα να λειτουργεί ο τόπος συντονισμένα και συγχρονισμένα;
(161015)





Είπαν… 1

«Παρά τον θόρυβο που έχει δημιουργηθεί στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λουτρακίου κι επιβαλλόταν αρχάς γενομένης από τον ίδιο το δήμαρχο Γιώργο Γκιώνη να έχει επιστήσει την προσοχή στον έμπιστο κι εξ’ απορρήτων φίλο του, πρόεδρο του ΝΠΔΔ Γιώργο Ρουμελιώτη να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός και να αποφεύγονται όσο το δυνατόν περισσότερο οι απευθείας αναθέσεις, στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί, δυστυχώς, ως να μην υπολογίζουν την κοινωνία στο 5ο θέμα της ημερήσιας διάταξης γίνεται λόγος για απευθείας ανάθεση! Ο λύκος κι αν εγέρασε… το τρίχωμά του άλλαξε λέει ο θυμόσοφος λαός μας.»
(161015)




Είπαν… 2

«Τα μέλη των οικογενειών αιρετών προσώπων, καλόν είναι να φροντίζουν να συνετίζουν και να επαναφέρουν στην έννομη τάξη τα συγγενικά τους πρόσωπα, καθ’ ότι είναι αυτά που τους εκθέτουν και διασύρουν την τιμή και την υπόληψη ολοκλήρου της οικογένειάς τους. Κατά συνέπεια δεν φταίνε οι τρίτοι, αλλά οι δικοί τους άνθρωποι!»
(161015)




Είπαν… 3

«Περιφερειάρχα Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη το Λουτράκι δεν ξεχνά τις άοκνες προσπάθειές σας επί σχεδόν τέσσερα συναπτά έτη για την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου. Ακόμα, δεν ξεχνά τα ανόητα φερέφωνά σας που έκαναν λόγο για την αναγκαιότητα επαναεπικαιροποίησης των μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, και όπως είναι η πάγια τακτική τους να είναι ανενημέρωτοι και να ομιλούν χωρίς γνώση, όπως για παράδειγμα με την ΜΠΕ του προαστιακού που είχε αποσταλεί στην περιφέρεια Πελοποννήσου από το αρμόδιο υπουργείο, λίγους μήνες πριν τις… κοτρόνες του.»
(161015)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




Ο «ΝΟΝΟΣ» ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕ
ΤΟ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΣΕ ΜΩΛΟ!

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Όπως οι θεομπαίχτες καλόγεροι τον Μεσαίωνα βάφτιζαν το κρέας - ψάρι για να απολαύσουν την γεύση του σε περίοδο νηστείας, πιστεύοντας ότι έτσι κορόιδευαν τους πιστούς, έτσι και ο έμπιστος -έχοντας… τις ευλογίες του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη- πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου Γιώργος Ρουμελιώτης, υποβάθμισε το «παγωμένο» έργο του Αλιευτικού Καταφυγίου Λουτρακίου σε μώλο, προκειμένου να το παραλάβει όπως, όπως!!!
Όλοι ενθυμούνται ότι στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου, μόλις επρόκειτο να συζητηθεί το θέμα, κτύπησε το τηλέφωνο του Γιώργου Ρουμελιώτη άνωθεν, ο οποίος αιφνιδιάζοντας ζήτησε την αναβολή συζήτησης του θέματος, δεδομένου ότι είχε αποφασισθεί η αλλαγή προσώπων στο Δ.Σ. με την εκλογή νέων, τα οποία ήταν πρόθυμα και αποφασισμένα για όλα…
Το έργο του Αλιευτικού Καταφυγίου Λουτρακίου, άσχετα αν είναι κακός ή όχι ο σχεδιασμός του όπως έγινε, χωρίς φαντασία -που να βρεθεί άλλωστε- και προοπτική, είχε εκπονηθεί, εγκριθεί και ξεκινήσει επί των ημερών του «βετεράνου»(;) δημάρχου Παύλου Παύλου, αλλά λόγω προχειροτήτων κι έλλειψης στοιχειωδών έργων υποδομής είχε υποστεί ζημία και σχεδόν ξεκίνησε και πάλι…
«Πάγωσε» στην θητεία του προηγουμένου δημάρχου Κώστα Λογοθέτη, ο οποίος έκανε ενέργειες για την εξασφάλιση της χρηματοδότησής του, τα χρήματα ήλθαν επί ημερών Γιώργου Γκιώνη ο οποίος τελείωσε όπως - όπως ότι φαίνεται, αλλά έχουν την αίσθηση ότι δεν φαίνεται το πνίγει το κύμα και η κοινωνία νανουρίζεται από τον παφλασμό του κύματος, οπότε το κρέας είναι ψάρι…
Υπενθυμίζεται ότι σε γνώση του Γιώργου Γκιώνη και του Γιώργου Ρουμελιώτη δεν έχουν τοποθετηθεί βράχια στην εξωτερική πλευρά του Αλιευτικού Καταφυγίου Λουτρακίου για το «μάμαλο» άσχετα με το μπετόν που έχει πέσει μέχρι κάτω, όπως προβλέπεται και απαιτείται σε όλα τα λιμενικά έργα. Σε γνώση και των δύο είναι ότι δεν έχουν τοποθετηθεί οι απαραίτητες και αναγκαίες υποδομές παροχής ρεύματος, ύδρευσης, τηλεφώνου, όπως προβλέπεται στο σχεδιασμό του έργου, το οποίο χρηματοδοτήθηκε με αρχικό κονδύλι € 1.050.000 μέσω του προγράμματος ″Θησέας″ κάτω υπό τις προαναφερόμενες προϋποθέσεις
Παρ’ όλα αυτά Γιώργος Γκιώνης και Γιώργος Ρουμελιώτης θέλουν να παραλάβουν το έργο, χωρίς να το έχει ολοκληρώσει ο ανάδοχος εργολάβος για τους δικούς του λόγους, κάτι αύριο που θα είναι σε βάρος του τόπου, των ανύπαρκτων διαθεσίμων πόρων του και για να γίνει κάποια στιγμή ολοκληρωμένο το έργο θα το επιβαρυνθεί στην τσέπη του ο κάθε δημότης, γιατί το Λουτράκι δεν εξέλεγε σοβαρές δημοτικές αρχές, να προβλέπουν, να αποφεύγουν και να έχουν εκ των προτέρων έτοιμες λύσεις σε τυχόν απρόβλεπτων προβλημάτων που ήθελε προκύψουν...
Ζητούμενο είναι πώς θα αντιδράσει ο τέως δήμαρχος Λουτρακίου Κώστας Λογοθέτης που σιγοψιθυρίζει… στις ρούγες για τις ελλείψεις και το μισοτελειωμένο έργο, αλλά χάνεται η λαλιά του αν πρόκειται να τοποθετηθεί δημόσια για το συγκεκριμένο θέμα. Αλλά, ούτε και το στήριγμά του, πρώτος εξάδελφός του Κώστας Δόσχορης μέλος του Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου εκτιμάται ότι θα αρθρώσει λέξη, όταν του πασάρουν παραποιημένα πρακτικά έναντι της ψήφου που έχει δώσει;..

Τί ρόλο θα παίξει το Λιμεναρχείο Κορίνθου;
Ζητούμενο είναι πώς θα κινηθεί και θα συμπεριφερθεί και το Λιμεναρχείο Κορίνθου; - Αν δηλαδή θα παραστεί στη συνεδρίαση ή ενδεχομένως λόγω υπηρεσιακών υποχρεώσεων θα απουσιάζει;
- Αν θα ζητήσει, ως θεματοφύλακας την προστασία του δημοσίου συμφέροντος και ειδικότερα σε θέματα που άπτονται λιμενικής πολιτικής;
- Αν τέλος, εκ των πραγμάτων, με όλες αυτές τις μεθοδεύσεις θα αναγκασθεί να προσφύγει και να τις καταγγείλει στην Δικαιοσύνη;
(161015)




«ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΤΡΟΦΗ» ΓΙΑ ΤΟΥΣ «3+1» ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ

Μασημένη τροφή για το ρόλο και το έργο του κάθε βουλευτή στην υπηρέτηση των συμφερόντων της κοινωνίας, δίνει στην χθεσινή ανακοίνωσή της η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου, προκειμένου να σπεύσουν για την υλοποίηση ενός έργου που αποτελεί πλέον κοινωνική επιταγή.
Η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων δίνει και για τους «3+1» βουλευτές το… φαγητό στο πιάτο, δεδομένου ότι η ίδια έχει φροντίσει από μόνη της να κάνει ολόκληρη την προεργασία και το μόνον που απομένει είναι να απαιτήσουν οι ίδιοι, χωρίς περιστροφές, προσκόμματα και ανόητες δικαιολογίες του παρελθόντος, την άμεση σύνδεση του Λουτρακίου με τον προαστιακό σιδηρόδρομο.
Η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων, εκεί που έχει φθάσει τις διαδικασίες, αυτόματα αναγκάζει να πέσουν οι μάσκες, άπαντες ή τουλάχιστον είχαν την αίσθηση ότι μπορούν να κρύβονται πίσω από το δάκτυλό τους, τώρα και οι ίδιοι θα αντιλαμβάνονται ότι είναι εκτεθειμένοι, τους βλέπουν και θα πρέπει να κινηθούν προς αυτή την κατεύθυνση, δεδομένου ότι τραίνο είναι λαϊκό αγαθό και δικαιούνται εκ των πραγμάτων να έχουν πρόσβαση σ’ αυτό όλοι οι πολίτες κι όχι να αποκλείονται προς χάριν οικονομικών συμφερόντων.
Στο πλήρες κείμενο της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου αναφέρονται τα ακόλουθα:
Αναγκαία όσο ποτέ άλλοτε η παρέμβαση των τριών βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας, καθώς και η ουσιαστική συμβολή του έτερου ενός της Ν.Δ. για την εξοικονόμηση υπαρχόντων πόρων -maximum € 8,5 εκατ.- μέσα από τον ίδιον τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδας για την κατασκευή της παρακαμπτήριας, στην ΠΑΘΕ, γραμμής Ισθμός - οδός Αιγαίου Λουτρακίου.
Τα «λεφτά υπάρχουν» μέσα από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ″Connecting Europe Facility″ (CEF) - ″Συνδέοντας την Ευρώπη″, στο πλαίσιο του οποίου ο ΟΣΕ ″τραβάει το αυτί″ της ΕΡΓΟΣΕ με το υπ’ αριθ. 565302/23-4-2015 έγγραφό του λόγω του ″εξωπραγματικού προϋπολογισμού″ των € 215,8 εκατ. για το έργο ″Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Ψαθόπυργος - Ρίο″ όταν αυτό μπορεί να γίνει με μόλις € 30 εκατ., όπως τονίζει στην θυγατρική του ο οργανισμός.
Επομένως, οι ″3+1″ βουλευτές θα πρέπει να κινηθούν προς αυτή την κατεύθυνση, λαμβανομένου υπόψη ότι στην συνάντηση (με προτροπή της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου) της 4/8/2015 με την γ.γ. του υπουργείου Υποδομών Πέτη Πέρκα -συμμετείχαν η Μαρία Θελερίτη, ο Γιώργος Ψυχογιός, εκπρόσωποι του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ Λουτρακίου- η γραμματεύς θεώρησε άμεσα εκτελέσιμο το έργο δεσμευόμενη στην άμεση αναζήτηση πόρων για την υλοποίησή του.
Προς γνώσιν κάθε ενδιαφερόμενου:
Στα χέρια του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη από τα τέλη Μαρτίου 2014 βρίσκεται προς ένταξη στο ΕΣΠΑ, ολοκληρωμένος ο φάκελος του έργου με τα τεύχη δημοπράτησης και την προκήρυξη του έργου.
Στις 16/12/2013 με το υπ’ αρ. πρωτ. οικ.172450 της Ειδικής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος του υπουργείου Περιβάλλοντος - Ενέργειας - Κλιματικής Αλλαγής διαβιβάζεται στο περιφερειακό συμβούλιο της περιφέρειας Πελοποννήσου ο φάκελος περιβαλλοντικών μελετών του έργου, σύμφωνα με την παρ. 2α του αρ. 6 του Ν. 4014/2011.
Στις 17/9/2015 επανεγκρίνονται με το υπ’ αριθ. έγγραφο Α.Π. οικ.152022 οι Περιβαλλοντικοί Όροι του έργου σύνδεσης του Λουτρακίου με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, από το υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος & Ενέργειας - Γενική Διεύθυνση Περιβαλλοντικής Πολιτικής Αδειοδότησης (ΔΙΠΑ).
Στις 15/7/2015 ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης με την υπ’ αριθ. πρωτ. 94185/34787 επιστολή του προς τον υπουργό Οικονομίας Γεώργιο Σταθάκη ζητάει την υλοποίηση του έργου της επέκτασης του προαστιακού προς το Λουτράκι μέχρι την οδό Αιγαίου, υποδεικνύοντας εξοικονόμηση πόρων με την αντικατάσταση άλλου έργου που ακόμα βρίσκεται σε επίπεδο ιδέας…
Με τον νόμο 4277/2014 ΦΕΚ Α-167 η παρακαμπτήρια γραμμή Ισθμός - οδός Αιγαίου είναι ενταγμένη στο Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας.
Επιτέλους, επιβάλλεται να σταματήσει το κρυφτούλι και τα προσχήματα περί όνου σκιάς, για δήθεν αναγκαιότητα ένταξης του έργου στο Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών (ΣΠΕΜ) 2014 - 2025, δεδομένου ότι σύμφωνα με κορυφαία στελέχη του ΟΣΕ, κάτι τέτοιο θεωρείται υπεκφυγή με σκοπό το ″πνίξιμο″ του έργου, λαμβανομένου υπ’ όψιν ότι κατά το παρελθόν και όπως προκύπτει από τα υπ’ αριθ. Β-502, Β-518, Β-672 και 5633 έγγραφα του τότε υπουργείου Υποδομών - Μεταφορών - Δικτύων που φέρουν τις υπογραφές των πρώην υφυπουργών Νίκου Σηφουνάκη, Σπύρου Βούγια, καθώς και του πρώην υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ουδέποτε έγινε ανάλογη αναφορά.
Αιδώς…
(161015)
Return top