ΚΟΥΙΖ 1

Με τα ασφαλιστικά μέτρα το 2012 είχαμε ζήσει το «Ρόμπαι ξεκούμπωται Νο 1» Λέτε με τις πέντε αγωγές να ζήσουμε το «Ρόμπαι ξεκούμπωται Νο 2»; (Αφορά αποκλειστικά τους τέως αυτό.)
(260914)




ΚΟΥΙΖ 2

Στον ορεινό Αγ. Ιωάννη Κορινθίας γνωρίζουν ότι υπάρχει casino στο Λουτράκι; Δεν θα πρέπει κι εκεί οι ντόπιοι να ανοίξουν εφημερίδες και ιστολόγια, έτσι ώστε να ενημερώνονται οι κάτοικοι;
(260914)





ΚΟΥΙΖ 3

Ποιός μπορεί να ξεχάσει την ορισμένη, τεκμηριωμένη και πλήρη αγωγή του 2006, που «έπνιξαν» στα τέλη Οκτωβρίου 2011 ο Κώστας Λογοθέτης με το επιτελείο του και θα κληθούν να το δικαιολογήσουν στην απολογία τους μαζί με την πλαστογράφηση στην δεύτερη αγωγή, που μετά τον κουρνιαχτό απέσυραν;
(260914)



Είπαν… 1

«Στην αίτηση ασφαλιστικών μέτρων το 2012, η Club Hotel Loutraki S.A. όσοι ενθυμούνται, είχε πλαισιώσει με δεύτερο δικηγόρο -τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Κορίνθου- τον Ελευθέριο Ελευθερίου, είχε εξετάσει μάρτυρα και ολόκληρο το επιτελείο της Βουκουρεστίου παρίστατο στο ακροατήριο. Στην προχθεσινή ακροαματική διαδικασία φάνηκε ότι έκαναν υγιεινό περίπατο…»
(260914)




Είπαν… 2

«Μπορεί να μην έχω γεννηθεί στο Λουτράκι, αλλά το αγαπώ πολύ περισσότερο και είμαι πολύ πιο λουτρακιώτης από όλους αυτούς τους δήθεν, που συνειδητά το βλάπτουν και το ξεπουλάνε, με μόνο γνώμονα να γίνουν πλουσιότεροι ή να νομίζουν ότι έγιναν κάτι στη ζωή τους! Ο νοών νοείτο…»
Π. Η.
(260914)




Είπαν… 3

«Όσο κι αν αγωνιούν κάποιοι, το loutraki-press δεν πρόκειται να κλείσει, ούτε αγωγές και μηνύσεις πρόκειται να το κάμψουν. Τουλάχιστον μέχρι να εκδοθεί η απόφαση σε πρώτο βαθμό του Εφετείου Κακουργημάτων για την Γνωμοδότηση Τσοβόλα, θα είναι στην πρώτη γραμμή μαχόμενο και υπερασπιζόμενο, αλλά και προβάλλοντας τα συμφέροντα του δήμου Λουτρακίου και των πολιτών του, κάτι που δεν κάνουν οι ταγοί του.»
(260914)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




ΟΙ Π Ρ Ο Δ Ο Τ Ε Σ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΓΥΡΙΑ
ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Αργυρώνητοι, δωσίλογοι, π ρ ο δ ό τ ε ς, ανακάλυψαν νέο τερτίπι για να συνεχισθεί η καταστροφή του δήμου Λουτρακίου από άλλο μέτωπο κι αυτός ο ευλογημένος τόπος να μην μπορέσει να δει άσπρη ημέρα.
Άνθρωποι λοιπόν που τα παίρνουν, πληρώνονται, για να εξυπηρετηθούν οικονομικά συμφέροντα και μόνον σε βάρος της πόλης, λέγεται ότι θα ξεκινήσουν μια προσπάθεια να μπλοκάρουν την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου να μην έλθει στην οδό Αιγαίου στο Λουτράκι. Υπό αυτό το γνώμονα θα αποπειραθούν να μπλοκάρουν την ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ, προκειμένου να επιτύχουν τελικά να δημιουργήσουν ένα ανάπηρο έργο, για να γίνουν πλουσιότεροι σε βάρος της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών και του συνόλου των επιχειρήσεων του Λουτρακίου, στερώντας παράλληλα και την απευθείας σύνδεση των Αγ. Θεοδώρων με το Λουτράκι. Δεν θα πρέπει να παραβλέπουμε και τον τριετή εμπαιγμό της κοινωνίας του Λουτρακίου, από τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, που ενδεχομένως να επιθυμεί διακαώς την κατασκευή του σταθμού στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος.
Οι συγκεκριμένοι π ρ ο δ ό τ ε ς δεν σέβονται και δεν υπολογίζουν ούτε 3 + 2 αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου, αλλά ούτε και το γεγονός ότι το έργο έχει μελετηθεί από καθηγητές συγκοινωνιολόγους - πολεοδόμους του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, καθώς επίσης και του επίσημου μελετητικού σιδηροδρομικού φορέα της χώρας τον ΟΣΕ. Επιπρόσθετα, επιβάλλεται να επισημανθεί ότι η κατασκευή του έργου προβλέπεται και στο Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας. Βούληση της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι να το χρηματοδοτήσει ως παρακαμπτήρια γραμμή (Ισθμός - Λουτράκι) του κεντρικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι, τη λεγόμενη ΠΑΘΕ.
Αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι μόλις πριν πέντε μήνες στις 9/4/2014, το τέως δημοτικό συμβούλιο Λουτρακίου υπερψήφισε ομόφωνα την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, κάτι, άλλωστε, που περιλαμβανόταν σε όλα τα προγράμματα των εκλογικών συνδυασμών, ενώ χαρακτηριστική προς αυτή την κατεύθυνση είναι και η επιστολή του δημάρχου Γιώργου Γκιώνη που απεστάλη στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη στις 18 Δεκεμβρίου 2011 και αναφέρει τα ακόλουθα:
«Αξιότιμε κύριε περιφερειάρχα,
το δημοτικό συμβούλιο Λουτρακίου Περαχώρας με την υπ’ αριθ. 303/8-10-2009 απόφασή του, που ελήφθη επί των ημερών της Δημοτικής Ανανεωτικής Παρέμβασης Πολιτών ως δημοτικής αρχής, έχει καθορίσει την θέση του ξεκάθαρα όσον αφορά την έλευση του προαστιακού στο Λουτράκι: Στάση στην διακλάδωση του Ισθμού και την οδό Παπανικολάου και τερματισμό στην οδό Αιγαίου.
Σήμερα, μετά την θετική στάση του ΟΣΕ, ο οποίος λαμβάνει πλέον υπόψη του και προσαρμόζεται με την επέκταση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου, διαμορφώνονται οι κατάλληλες προϋποθέσεις προκειμένου να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την υλοποίηση του έργου.
Κύριε περιφερειάρχα,
Η Δημοτική Ανανεωτική Παρέμβαση Πολιτών είναι η παράταξη που ανακίνησε το θέμα της έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Στο Λουτράκι και συνεργάσθηκε με τους υπηρεσιακούς παράγοντες της ΕΡΓΟΣΕ, ώστε να ″σφυρίξει″ και πάλι το τραίνο στην πόλη μας.
Θεωρούμε ότι η σύγχρονη σιδηροδρομική σύνδεση για το Λουτράκι είναι απαραίτητη υποδομή για την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη όλης της περιοχής. Στην κατεύθυνση αυτή εργάσθηκε αποτελεσματικά η Πρωτοβουλία Πολιτών για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, έχοντας κοντά της ειδικευμένους συγκοινωνιολόγους. Από την άποψη αυτή αν αποφασίσετε να προωθήσετε το συγκεκριμένο έργο, όπως σας ζητάμε, προσθέτετε στον τόπο μας ένα σημαντικό έργο υποδομής, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τον ευρύτερο συμβολισμό της κοινωνίας των πολιτών.
Είναι αυτονόητο ότι και η Δημοτική Ανανεωτική Παρέμβαση Πολιτών και εγώ είμαστε πρόθυμοι να συνεργαστούμε με εμπιστοσύνη προς εσάς και με όραμα για τον τόπο μας για την υλοποίηση του έργου, όπως πράξαμε και στο πρόσφατο παρελθόν.
Με τιμή
Γεώργιος Αλκβιάδη Γκιώνης»
Ο Γιώργος Γκιώνης επί των ημερών του ως προηγούμενη δημοτική αρχή είχε παραγγείλει στην On Truck μελέτη σκοπιμότητας για τα οφέλη του Λουτρακίου από την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου. Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη μελέτη προβλεπόταν η κατασκευή του σταθμού του Ισθμού επί της διακλάδωσης της παρακαμπτήριας γραμμής από την Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων.
Οι δωσίλογοι π ρ ο δ ό τ ε ς σήμερα, για μια χούφτα ευρώ, θέλουν να προκαλέσουν την καταστροφή στο Λουτράκι, κινούμενοι να κατασκευασθεί σταθμός του προαστιακού σιδηροδρόμου στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος. Ξεπουλάνε οι αργυρώνητοι για τα χρήματα τα συμφέροντα της τοπικής κοινωνίας και θα προσπαθήσουν να φτιάξουν ένα ανάπηρο έργο για να μην έλθει ποτέ στην ουσία προαστιακός στο Λουτράκι.
Οποιαδήποτε κίνηση αν επιχειρήσουν θα συνοδεύεται από τις ανάλογες καταγγελίες ακόμα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς επίσης και στη Δικαιοσύνη. Φυσικά, μόλις τα πράγματα θα γίνουν πιο σαφή, το loutraki-press θα προχωρήσει και σε αποκαλύψεις ονομάτων κι ας δεχθεί δεκάδες μηνύσεις και αγωγές.
Όλοι αυτοί οι δωσίλογοι π ρ ο δ ό τ ε ς θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ο ΟΣΕ στην μελέτη σκοπιμότητας το 1999 προέβλεπε ότι το Λουτράκι το 2010 θα το επισκέπτονται ημερησίως 3.500 άτομα και το 2018 5.000 άτομα. Κατά μέσο όρο € 10 να χαλάει ο κάθε επισκέπτης πόσος είναι ο τζίρος που αναλογεί στις τοπικές επιχειρήσεις; Σήμερα, αυτά τα χρήματα δεν λείπουν από τα ταμεία τους;
Έλεος! Σταματείστε πλέον να καταστρέφετε το Λουτράκι για το χρήμα.
(260914)
Return top