ΚΟΥΙΖ 1

Τελικά, θα επιστραφούν κονδύλια στην Club Hotel Casino Loutraki για την εθελουσία έξοδο του προσωπικού, όπως προβλέπονται στο σχετικό κωδικό του ισολογισμού για την αποχώρηση του προσωπικού ή τα ποσά θα εκταμιεύονται από τον ημερήσιο τζίρο, όπως καταγγέλλεται στο loutraki-press από εργαζομένους; Είναι αλήθεια ότι χθες είχαν καλέσει προσωπικό από το F & B και το ξενοδοχείο και σήμερα καλούν dealers;
(070814)




ΚΟΥΙΖ 2

Σε ποιό συγγενικό πρόσωπο υψηλά ιστάμενου στελέχους της Club Hotel Loutraki S.A. δόθηκε εργολαβία η αντικατάσταση των λαμπτήρων της Club Hotel Casino Loutraki για την εξοικονόμηση ενέργειας, διασώζοντας μαζί και τεχνικό που λέγεται ότι ήταν υπ’ ατμόν; Πρόκειται για επένδυση που θα πρέπει να έχει προηγηθεί έρευνα αγοράς, να υπάρχουν προσφορές από μεγάλους εισαγωγείς λαμπτήρων, ενώ δεν θα πρέπει να υπάρχει κι έκθεση διπλωματούχου ηλεκτρολόγου; Μην λησμονούμε ότι στην CHCL εμπλέκονται και δημόσιο - δημοτικό συμφέρον. Αυτό το λαμβάνουν υπόψη τους κάποιοι ντόπιοι;
(070814)




Είπαν… 1

«Ωραίο ξεκίνημα για τον νέο διαχειριστή - γενικό διευθυντή της Club Hotel Casino Loutraki Βασίλη Τσολέκα. Λέγεται ότι προώθησε σε προϊσταμένους τρεις απεργοσπάστες! Υπό αυτές τις προϋποθέσεις μόνον ειρηνική δεν προβλέπεται η συνύπαρξη με τους εργαζομένους. Ενδεχομένως να το ξανασκέφθηκε να επιστρέψει στη Ρόδο;»
(070814)




Είπαν… 2

«Η ανοχή των εργαζομένων της Club Hotel Casino Loutraki μέχρι τέλους του τρέχοντος μηνός για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, λέγεται ότι ζητήθηκε από κορυφαία στελέχη συστήνοντάς τους να επιδείξουν υπομονή. Οι εργαζόμενοι που αγαπούν και πρώτιστο μέλημά τους είναι να παραμένει η επιχείρηση ανοιχτή και να επανακατακτήσει τη θέση που της ανήκει μετά τις διοικητικές αστοχίες, είναι πρόθυμοι υπό όρους να ανταποκριθούν θετικά.»
(070814)




Είπαν… 3

«Βρε, καλώς τηνα την κουδουνίστρα! Δωσίλογη πεταλουδίτσα με τη ροζ ″σφεντόνα″, τον γράφοντα δεν τον ενδιαφέρει κανένα γραφείο Τύπου, ούτε η αρπαχτή όπως εσένα μόνιμα και τα δύο. Αλλά γνωστή η χοληδόχος κύστη -δίκην μπετονιέρας- που εκπορεύεται η λάσπη… Ξέρω, πονάει! Σας κόπηκε ο δρόμος της λαμογιάς και της απευθείας αρπαχτής κι ας βουλιάξει ο τόπος…»
(070814)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




Η ΠΡΩΤΗ ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΠΑΛΟΔΗΜΟΥ
ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ CHCL

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Στην κατοχή του loutraki-press έχουν περιέλθει και οι τρεις μηνυτήριες αναφορές του λουτρακιώτη έγκριτου νομικού Κορίνθου Περικλή Μπαλοδήμου προς τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και οι οποίες πλέον έχουν διαβιβασθεί στην Εισαγγελία Κορίνθου δια να πράξει τα δέοντα.
Από την πρώτη κιόλας μηνυτήρια αναφορά με ημερομηνία 12/2/2013 προκύπτουν αξιώσεις που σε καμία των περιπτώσεων δεν επιτρέπουν να τεθεί έστω και προς συζήτηση η διακαής επιθυμία της Club Hotel Loutraki (CHL) S.A. για μετατροπή σε ανώνυμη εταιρεία της κοινοπραξίας Club Hotel Casino Loutraki (CHCL).
Οποιαδήποτε απόπειρα από τον αρμόδιο πρόεδρο - διευθύνοντα σύμβουλο της δημόσιας - δημοτικής επιχείρησης Λουτράκι Α.Ε. Γιώργο Γκιώνη να ξεκινήσει μια τέτοια κουβέντα, όταν δεν υπάρχει κατάληξη και συμφωνία των υψηλότατων αξιώσεων συνιστά ωμή απεμπόληση των συμφερόντων του δήμου Λουτρακίου και των πολιτών του.
Ο Γιώργος Γκιώνης επειδή έχει υπόψη του, ενδελεχώς, των αξιώσεων της Λουτράκι Α.Ε., θα είναι πέρα κι έξω από κάθε λογική να προχωρήσει σε συζητήσεις γιατί θα είναι ως να βάζει το κεφάλι του στη βάση της γκιλοτίνας και ο ίδιος να απελευθερώνει την λεπίδα για να αποκεφαλισθεί! Δηλαδή, αν διανοηθεί να προχωρήσει σε οποιαδήποτε συζήτηση, θα πρόκειται για ωμότατη προδοσία!
Με τη μηνυτήρια αναφορά του ο Περικλής Μπαλοδήμος που παρακολουθεί την υπόθεση από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της CHCL, επικαλείται το πόρισμα του Εθνικού Ελεγκτικού Κέντρου (ΕΘΕΚ) του υπουργείου Οικονομικών που ανέδειξε τη λογιστική αντισυμβατική συμπεριφορά ως προς τις δεσμεύσεις και υποχρεώσεις του κοινοπρακτικού της CHL σε βάρος της δημόσιας - δημοτικής επιχείρησής μας, τα οποία αναγκάσθηκαν να αναγνωρίσουν εκ των υστέρων και να καταβάλλουν αναλογούντα πρόστιμα και τόκους. Πρόκειται για τις δαπάνες ανοικοδόμησης των κτιριακών εγκαταστάσεων οι οποίες έπρεπε να έχουν γίνει με εισφορά σε χρήμα από την CHL κι όχι από το ταμείο της CHCL, ενώ οι αποσβέσεις δεν μπορούσαν να εγγράφονται στα αποτελέσματα της κοινοπραξίας όταν πρόκειται για αλλότρια ιδιοκτησία. Αφού το ΕΘΕΚ το 2000 αποκάλυψε τον έναν μηχανισμό εγγραφών, οι διοικούντες την CHL προχώρησαν σε νέο παραβατικό σύστημα εγγραφών από το οποίο επλήγησαν άμεσα τα έσοδα της Λουτράκι Α.Ε.
Μέσα από την εν λόγω μηνυτήρια αναφορά αναδεικνύεται ολόκληρο το έγκλημα του νυν «υπηρεσιακού» δημάρχου Κώστα Λογοθέτη, καθώς επίσης και των άμεσων κι έμμεσων συμβούλων του, κατά της Λουτράκι Α.Ε., του δήμου Λουτρακίου και των πολιτών του, ενώ του καταλογίζεται ευθύνη ότι αν είχε δράσει σύμφωνα με τις υποδείξεις και η CHCL δεν θα είχε φθάσει στην κατάσταση που είναι σήμερα.
Όλα αυτά, θα συμπεριληφθούν στη δικογραφία της άσκησης ποινικής δίωξης in rem σε βαθμό κακουργήματος για το «πνίξιμο» της Γνωμοδότησης Τσοβόλα, ενόψει του καταλογισμού ευθυνών in persona και την παραπομπή της υπόθεσης σε ακροαματική διαδικασία, όπου θα ξετυλιχθούν και θα αναδειχθούν ποινικές και αστικές ευθύνες κατά ενός εκάστου, τόσο από την Λουτράκι Α.Ε., όσο και από την CHL.
Το πλήρες κείμενο της μηνυτήριας αναφοράς του Περικλή Μπαλοδήμου έχει ως ακολούθως:

Ι
Με την με αριθμό 290/14-2-1995 απόφαση του υπουργού Τουρισμού (ΦΕΚ Β - 101/15-2-1995) χορηγήθηκε άδεια για την ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση καζίνο στα όρια του δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας στην κοινοπραξία Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. - ΑΤΕΚΛ Α.Ε. σύμφωνα με τον Ν. 2160/1993 και τον Ν. 2206/1994.
Η κοινοπραξία αυτή σύμφωνα με την απόφαση, υποχρεούτο μεταξύ άλλων να κατασκευάσει σε οικόπεδα του δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας και του ΕΟΤ κτιριακό συγκρότημα (αίθουσες) που θα λειτουργούσε το καζίνο, ξενοδοχείο περίπου 220 δωματίων και χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων.
Με την με αριθ. πρωτ. 602/3-4-1995 σύμβαση για την ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση του Καζίνο Λουτρακίου, που υπεγράφη  μεταξύ του υπουργού Τουρισμού και των νομίμων εκπροσώπων των δύο εταιρειών που συνέστησαν την κοινοπραξία αυτή, ορίσθηκε στο άρθρο 2 της σύμβασης αυτής (σελ. 4) μεταξύ άλλων η κατασκευή από την κοινοπραξία να κατασκευάσει με δικά της χρήματα το ξενοδοχείο 220 δωματίων (5 αστέρων) και χώρους στάθμευσης 27.676 τ.μ.
Στην κοινοπραξία αυτή συμμετέχει η δημοτική εταιρεία ΑΤΕΚΛ Α.Ε. που ήδη μετονομάστηκε σε ΔΑΕΤ Α.Ε. με ποσοστό αρχικά 12% το οποίο σήμερα και σύμφωνα με το κοινοπρακτικό έχει αυξηθεί σε 14% και η Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. με ποσοστό 88% που έχει σήμερα μειωθεί στο ποσοστό 86%.
Με το από  28-4-1995 Ιδιωτικό Συμφωνητικό Κοινοπραξίας που δημοσιεύθηκε στα βιβλία εταιρειών του Πρωτοδικείου Κορίνθου με αριθμό 219/1995 συνεστήθη η κοινοπραξία μεταξύ των ως άνω εταιρειών για την εκμετάλλευση του Καζίνο Λουτρακίου (σχετική Γ.κ.δ. Ν.Σ.Κ. 226/1997) και ανέλαβε η Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. με δικά της χρήματα να κατασκευάσει μεταξύ άλλων τις αίθουσες του καζίνο, ξενοδοχειακό συγκρότημα 5 αστέρων δυναμικότητος 220 δωματίων με αρκετές εγκαταστάσεις αναψυχής και εστίασης (3 εστιατόρια, μπαρ, πισίνες, γυμναστήριο, σάουνα κ.λπ.), καθώς και χώρους στάθμευσης επιφανείας 27.676 τ.μ.
Σύμφωνα με το άρθρο 4 του κεφαλαίου Γ΄ με θέμα επενδυτικό πρόγραμμα του ως άνω συμφωνητικού Κοινοπραξίας : «……4. Η όλη χρηματοδότηση του επενδυτικού προγράμματος γίνεται στο σύνολό της αποκλειστικά από την Club Hotel Loutraki Α.Ε., η οποία υποχρεούται προς τούτο και καμία υποχρέωση για καταβολή οιουδήποτε ποσού για το έργο αυτό έχει η ΑΤΕΚΛ Α.Ε. Μετά το πέρας δε του συμβατικού χρόνου (35) έτη τα ακίνητα (κτίρια) θα περιέρχονται στην πρώτη των συμβαλλομένων, χωρίς η δευτέρα των συμβαλλομένων να δικαιούται οιαδήποτε αποζημίωση.
Ως εκ τούτου η δευτέρα των συμβαλλομένων θα συμβάλλεται με τους τρίτους για την κατασκευή και ολοκλήρωση του επενδυτικού προγράμματος ατομικά ως Α.Ε. και ουδεμία υποχρέωσιν ενοχικήν κ.λπ. θα αναλαμβάνει η κοινοπραξία, έτσι ώστε σε οποιαδήποτε περίπτωση οφειλής εκ της αιτίας αυτής θα ενέχεται αποκλειστικά και μόνον η Δευτέρα των συμβαλλομένων.
Οι αποσβέσεις του άνω επενδυτικού προγράμματος, που θα χρηματοδοτήσει αποκλειστικά η β΄ των συμβαλλομένων θα γίνονται στο σύνολό τους λογιστικά στα βιβλία της β΄ των συμβαλλομένων...»

ΙΙ
Η κοινοπραξία εκπροσωπουμένη από την έχουσα την πλειοψηφία της, Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. και τον ορισθέντα από αυτήν διαχειριστή αποφάσισε και συνεβλήθη με διάφορες εταιρείες για την κατασκευή του ως άνω ξενοδοχειακού συγκροτήματος, που εκείνη απευθείας επέλεξε, με επιπρόσθετο αποτέλεσμα (αντισυμβατικά;..) να εκταμιευθούν και δαπανηθούν μεγάλα ποσά. Μέχρις ότου τεθούν σε λειτουργία όλες οι ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις εκταμιεύθηκαν τα εξής ποσά από τα ταμεία της κοινοπραξίας, τα οποία θα έπρεπε να καταβληθούν αποκλειστικά από τα ταμεία της Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε.:
Κατά τα έτη 1995 έως και το έτος 2008 στο λογαριασμό Συν. Ακινητοποιήσεων κατεχωρήθησαν κάθε χρόνο ποσά που ανήρχοντο στις 31-12-2008 συνολικά σε 155.369.054,44 ευρώ.
Τα κονδύλια κάθε έτους εμφανίζουν τις συνολικές δαπάνες συμπεριλαμβανομένων και εκείνων των προηγουμένων ετών και στο τέλος τους έτους 2008 εμφανίζεται το συνολικό κόστος του έργου.
Τα ως άνω κονδύλια κατεχωρήθησαν στους ετήσιους ισολογισμούς της κοινοπραξίας  ως δαπάνες για τις οποίες είχε υποχρέωση να κάνει η Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. και παρά ταύτα έκανε η κοινοπραξία.
Με βάση τα επίσημα αυτά στοιχεία:
Πληρώθηκαν από τα ταμεία της κοινοπραξίας συνολικά 130.883.977,32 (συν 24.485.077,12 ευρώ που κατέβαλε η Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε., και της οφείλει σύμφωνα με τους ετήσιους ισολογισμούς η κοινοπραξία) = 155.369.054,44 ευρώ. Τα ποσά αυτά θα έπρεπε να καταβληθούν αποκλειστικά από την Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. σύμφωνα με το ως άνω κοινοπρακτικό, εφ’ όσον δε τα κατέβαλε η κοινοπραξία θα έπρεπε να εμφανίζονται στα βιβλία της ως δάνειο της κοινοπραξίας προς την Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε., αλλά τέτοιες εγγραφές δεν έγιναν ποτέ!
Αποτέλεσμα των ανωτέρω ήταν να ζημιώσει η Κοινοπραξία και ως εκ τούτου και το εταιρικό μέλος της ΔΑΕΤ Α.Ε. που είναι αμιγής δημοτική εταιρεία κατά το ποσοστό συμμετοχής της στην κοινοπραξία (ήδη 14%).
Απωλέσθηκαν τόκοι από τα ως άνω ποσά, τα οποία εάν παρέμεναν στα ταμεία της κοινοπραξίας και είχαν κατατεθεί σε μία οποιαδήποτε τράπεζα θα επέφεραν τόκους. Στον παρακάτω πίνακα υπολογίζονται οι ετήσιοι τόκοι με ετήσιο επιτόκιο 3% (χωρίς να κεφαλαιοποιούνται ανά εξάμηνο) με βάσει τους ισολογισμούς της Κοινοπραξίας.
Οι τόκοι αυτοί ανήλθαν συνολικά για τα έτη 1997 - 2008 σε 35.457.281,04 ευρώ.
Το έτος 2000 η κοινοπραξία ελέγχθηκε από το Εθνικό Ελεγκτικό Κέντρο του υπουργείου Οικονομικών για τις χρήσεις 1995 - 1999 και στην από 6-12-2000 Έκθεση Ελέγχου Φορολογίας Εισοδήματος από Τόκους Δανείων του ΕΘΕΚ βεβαιώθηκαν και τα εξής: «….Στα πλαίσια των συμβατικών υποχρεώσεων που ανέλαβε η ελεγχόμενη κοινοπραξία έναντι του Ελληνικού Δημοσίου, κατά την διάρκεια της χρήσης 1995 ξεκίνησαν οι εργασίες ανέγερσης του κτιρίου του καζίνο στο Λουτράκι, σε οικόπεδο που η ίδια έχει τη χρήση, ύστερα από εισφορά αυτού από το μέλος της κοινοπραξίας ΑΤΕ «Καζίνο Λουτρακίου». Προς τούτο το έτερο μέλος της κοινοπραξίας, η Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. υπέγραψε σύμβαση με την τεχνική εταιρεία ΚΟΜΒΟΣ ΕΛΛΑΣ ΑΤΕ, σύμφωνα με την οποία η ως άνω τεχνική εταιρεία ανέλαβε την κατασκευή του κτιρίου, όπου στεγάζονται οι αίθουσες του καζίνου, το εστιατόριο, το μπαρ και οι λοιποί βοηθητικού χώροι.
Σύμφωνα με τα δεδομένα των τηρουμένων βιβλίων οι δαπάνες ανέγερσης του κτιρίου αυτού ανέρχονται κατά διαχειριστική περίοδο ως κάτωθι:
1 Χρήση 1995             1.309.496.345             δραχμές
2 Χρήση 1996                585.458.967             δραχμές
3 Χρήση 1997                  45.713.959             δραχμές
4 Χρήση 1998                    2.505.801             δραχμές
5 Χρήση 1999                  63.399.292             δραχμές
ΣΥΝΟΛΟ                   2.006.574.364             δραχμές
Μέρος των δαπανών αυτών ήτοι ποσό 111.619.052 δρχ. που αφορούν τις χρήσεις 1997, 1998 και 1999 καταβλήθηκε από το ταμείο της κοινοπραξίας και όχι από το μέλος αυτής, την Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε., ως είχε υποχρέωση, παρ’ όλο που στα τιμολόγια παροχής υπηρεσιών που εξέδωσε η τεχνική εταιρεία αναγράφονται μόνο τα δικά της…» «Περαιτέρω, κατά την διάρκεια της χρήσης 1997 το μέλος της κοινοπραξίας Club Hotel Loutraki A.E. συνήψε σύμβαση με την τεχνική εταιρεία ΓΕΚ ΑΤΕ, για την ανέγερση πολυτελούς ξενοδοχείου σε οικόπεδο παρακείμενο του καζίνου, που εισέφερε κατά χρήση στην κοινοπραξία το έτερο μέλος της, η ΑΤΕ «Καζίνο Λουτρακίου». Σημειώνουμε, ότι τόσο η εισφορά της χρήσης του οικοπέδου από το ένα μέλος της κοινοπραξίας, όσο και η υποχρέωση ανέγερσης του ξενοδοχείου από το έτερο μέλος της προβλέπονται από το ιδιωτικό συμφωνητικό συστάσεως της κοινοπραξίας όπως προαναφέρουμε.
Σύμφωνα με τα δεδομένα των τηρουμένων βιβλίων, οι δαπάνες ανέγερσης του κτιρίου αυτού ανέρχονται κατά διαχειριστική περίοδο ως κάτωθι:
1 Χρήση          1997                1.417.941.909 δραχμές
2 Χρήση          1998                3.365.959.936 δραχμές
3 Χρήση          1999                4.986.874.127 δραχμές
ΣΥΝΟΛΟ                               9.770.775.972 δραχμές
Και στην περίπτωση αυτή η καταβολή των χρημάτων για την εξόφληση του κόστους ανεγέρσεως και εξοπλισμού του ξενοδοχείου έγινε από την ελεγχόμενη κοινοπραξία και για λογαριασμό του ετέρου μέλους αυτής την Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. που είχε την υποχρέωση αυτή. Τα κατ’ έτος καταβληθέντα ποσά από την ελεγχόμενη κοινοπραξία για την κάλυψη των δαπανών ανεγέρσεως του κτιρίου του κυρίως καζίνου, των μισθωμάτων leasing και της ανεγέρσεως του ξενοδοχείου, θα έπρεπε να βαρύνουν το μέλος αυτής, την Club Hotel Loutraki A.E., ως είχε υποχρέωση, απορρέουσα από το μεταξύ τους υπογραφέν ιδιωτικό συμφωνητικό συστάσεως της κοινοπραξίας. Οι πράξεις αυτές ως αποτέλεσμα έχουν την απώλεια εσόδων της κοινοπραξίας από τόκους καταθέσεων ή άλλων χρηματοοικονομικών δραστηριοτήτων στις οποίες θα προέβαινε αν τα χρηματικά της διαθέσιμα δεν τα διέθετε για την κάλυψη των πιο πάνω υποχρεώσεων του μέλους της. Οι ενέργειές της αυτές συνιστούν δανεισμό της ελεγχόμενης κοινοπραξίας προς το μέλος της Club Hotel Loutraki A.E. Οι διαφυγόντες τόκοι θεωρούνται εισόδημα της κοινοπραξίας σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 25 του Ν. 2238/1994, το οποίο ορίζει ότι εισόδημα ειδικών περιπτώσεων θεωρείται κάθε δάνειο που συνομολογείται μεταξύ ιδιωτών ή παρέχεται από εταιρεία προς τα μέλη της ή τρίτους, λογίζεται ότι συνάπτεται με ελάχιστο επιτόκιο αυτό που ισχύει για τα έντοκα γραμμάτια του Δημοσίου τρίμηνης διάρκειας κατά το χρόνο σύναψης του δανείου…». «Από τα τηρούμενα βιβλία της κοινοπραξίας προκύπτει ότι τα ποσά που διέθεσε για την κάλυψη υποχρεώσεων της Club Hotel Loutraki A.E. και τα οποία θεωρούμε δάνειο προς αυτή ανέρχονται κατ’ έτος ως κάτωθι:
1 Χρήση          1995           95.895.446           δραχμές
2 Χρήση          1996      1.768.404.796           δραχμές
3 Χρήση          1997      3.463.283.996           δραχμές
4 Χρήση          1998      3.786.126.357           δραχμές
5 Χρήση          1999      5.091.710.923           δραχμές
ΣΥΝΟΛΟ                   14.205.421.518           δραχμές».
Τα αυτά βεβαιώθηκαν και στην από 6-12-2000 Έκθεση Ελέγχου Φόρου Εισοδήματος του ΕΘΕΚ (σελ. 2, 3, 4, 25, 26).
Τις ως άνω Εκθέσεις Ελέγχου απεδέχθησαν οι εκπρόσωποι της κοινοπραξίας με τις από 6-12-2000 Εκθέσεις Συμβιβασμού και συνεπώς γνώριζαν πολύ καλά από κάθε άποψη τις αντισυμβατικές ως άνω ενέργειες οι οποίες είχαν σαν αποτέλεσμα την αντίστοιχη ζημία της κοινοπραξίας και εντεύθεν και της αμιγούς δημοτικής εταιρείας ΔΑΕΤ Α.Ε. του δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας κατά το ποσό (14%) συμμετοχής της στην κοινοπραξία.
Μετά την ως άνω αντισυμβατική οικονομική επιβάρυνση της κοινοπραξίας από την Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. που έχει και την διαχείριση της, οι υπεύθυνοι προέβησαν και στις παρακάτω μη νόμιμες λογιστικές εγγραφές:
Κατά την σύνταξη Ισολογισμού - Αποτελέσματα Χρήσης κάθε έτους η Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. δεν ανελάμβανε το μεγαλύτερο μέρος των ετησίων κερδών που της αναλογούσαν, αλλά τα άφηνε στα ταμεία της κοινοπραξίας επί σειρά ετών έως και το έτος 2008, καθόσον αφ’ ενός μεν τα ποσά αυτά είναι απαραίτητα για να πληρώσει η κοινοπραξία τις μεγάλες δαπάνες κατασκευής του ως άνω έργου, και αφ’ ετέρου το ταμείο της κοινοπραξίας μετά τις δαπάνες αυτές θα εμφανίζετο τελικά αρνητικό. Η φερομένη αυτή απαίτηση της Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. κατεχωρείτο ετησίως στον Ισολογισμό της κοινοπραξίας στο σκέλος του Παθητικού με αιτιολογία:
«κέρδη πληρωτέα στα κοινοπρακτούντα μέλη», δηλαδή στην Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε., και
Σε άλλο λογαριασμό του Παθητικού με αιτιολογία «υποχρεώσεις προς συνδεδεμένες επιχειρήσεις» που αφορούν πάλι την ίδια εταιρεία εμφανίζεται κονδύλι 24.414.163,63 ευρώ που έδωσε σε μετρητά η Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. στην κοινοπραξία ως συμμετοχή της για τα ως άνω έργα από το έτος 2000 και μετά, να οφείλονται σε αυτήν και όχι να έχουν δοθεί για την συμβατική της υποχρέωση κατασκευής του ξενοδοχείου στα ταμεία της κοινοπραξίας.
Κατεχωρήθηκαν έτσι στους ισολογισμούς της κοινοπραξίας των ετών 1996 - 2008 στο Παθητικό με την αιτιολογία: «Υποχρεώσεις προς συνδεδεμένες επιχειρήσεις» και «Κέρδη πληρωτέα στα κοινοπρακτούντα μέλη» τα εξής ποσά (μετά την αφαίρεση των ετήσιων κερδών που δικαιούται η δημοτική εταιρεία ΑΤΕΚΛ Α.Ε. και ήδη μετανομασθείσα σε ΔΑΕΤ Α.Ε. και ήδη Τουριστική Α.Ε. για τα έτη έως και 2008 για τις συνδεδεμένες επιχειρήσεις 24.414.163,63 ευρώ και για κέρδη πληρωτέα στην Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. σε 99.278.373,67 ευρώ.
Ήτοι, στις 31-12-2008 η Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. εφέρετο ότι εδικαιούτο να λάβει από τα ταμεία της κοινοπραξίας από τα κέρδη που της αναλογούν (προηγουμένων ετών και τις χρήσεις 2008) συνολικά το ποσό των 99.287.373,67 ευρώ το οποίο είχε αφήσει στο ταμείο της Κοινοπραξίας, ενώ στην πραγματικότητα όφειλε τα άνω δάνεια που υπερκάλυπταν με τους τόκους των το άνω ποσό των δήθεν μη εκταμιευθέντων κερδών από προηγούμενες χρήσεις της κοινοπραξίας κατά πολύ.
Περαιτέρω, οι αντίστοιχες υποχρεώσεις της κοινοπραξίας προς την Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. καταχωρήθηκαν στους ετήσιους ισολογισμούς της τελευταίας στο Ενεργητικό με γενική αιτιολογία Χρεώσται Διάφοροι όπου συμπεριλαμβάνονται οι λογαριασμοί «Συμμετοχές σε συνδεδεμένες επιχειρήσεις» και «Λοιπές μακροπρόθεσμες απαιτήσεις», που αφορούν τα δικαιώματά της από τα κέρδη της κοινοπραξίας τα οποία δεν έχει αναλάβει και τα οποία κατά την εγγραφή δικαιούται.

ΙΙΙ
- Για τα ανωτέρω υπέβαλα στον κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου που διαβιβάστηκε στον κ. Εισαγγελέα Κορίνθου την από 3-2-2010 αναφορά μου (Β10/317/2010).
- Την ίδια αναφορά μου κοινοποίησα στο υπουργείο Οικονομικών (ΕΘΕΚ) στο Γαλάτσι Αττικής και εν συνεχεία προσκόμισα στοιχεία με τα από 21-2-2011 και 3-4-2011 έγγραφά μου και τελικά με το από 11-5-2011 απαντητικό έγγραφο, με το οποίο ΚΑΛΟΥΣΑ το υπουργείο Οικονομικών να αναζητήσει το θεωρημένο στη ΦΑΕΕ Αθηνών από το έτος 1977 συμφωνητικό της ΓΕΚ Α.Ε. με το Καζίνο Λουτρακίου.
- Η ίδια αναφορά μου κατετέθη και στην Τουριστική Α.Ε. η οποία ζήτησε γνωμοδότηση από τον νομικό της σύμβουλο Γεώργιο Πέτρου ο οποίος κατέθεσε την από 1-2-2011 εισήγηση - γνωμοδότησή του.
- Το Δ.Σ. της Τουριστικής Α.Ε. ζήτησε εν συνεχεία γνωμοδότηση από τους δικηγόρους Αθηνών Δημήτριο Τσοβόλα, Ιωάννη Πέππα και Αρετή Μαργαρίτη οι οποίοι υπέβαλλαν την από 15-6-2011 γνωμοδότησή τους στην Τουριστική Α.Ε. στις 27-6-2011 με την οποία βεβαιούται ότι διεπράχθησαν σε βάρος του δήμου κακουργηματικές πράξεις και ότι έπρεπε αμέσως να ασκηθούν τα αναγκαία δικαστικά μέτρα για την προστασία των συμφερόντων του δήμου.
- Η Τουριστική Α.Ε. όμως και ο δήμος Λουτρακίου - Αγ. Θεοδώρων δεν άσκησαν τα ένδικα μέσα που έπρεπε βάσει των άνω εισηγήσεων των νομικών τους συμβούλων.
- Για το λόγο αυτό έστειλα με δικαστικό επιμελητή στο δήμο Λουτρακίου - Αγ. Θεοδώρων την από 17-9-2012 αίτησή μου, καθόσον καθυστερεί αδικαιολογήτως η υλοποίηση των εισηγήσεων των άνω δικηγόρων της Τουριστική Α.Ε. που είναι αμιγής δημοτική εταιρεία.
- Δέον να σημειωθεί ότι για τις άνω αξιόποινες και αντισυμβατικές πράξεις οι Ορκωτοί Ελεγκτές της κοινοπραξίας ΔΕΝ προέβησαν σε καμία παρατήρηση στις ετήσιες εκθέσεις τους.

IV
Στις 19-1-2011 λόγω της εκλογής νέου δημάρχου, του Κωνσταντίνου Λογοθέτη έγινε ανασύσταση του Δ.Σ. όπου ορίστηκε πρόεδρος του Δ.Σ. ο δήμαρχος Κωνσταντίνος Λογοθέτης και αντιπρόεδρος του Δ.Σ. ο Δημήτριος Κοντός του Αθανασίου το οποίο είχε ως εξής:
Κωνσταντίνος Λογοθέτης πρόεδρος του Δ.Σ., Δημήτριος Κοντός αντιπρόεδρος του Δ.Σ., Γ. Κακαβάς, Γ. Γλυκοφρύδης, Χαρ. Δοσαράς, Δ. Πέτρου, Γ. Γκιώνης, Π. Παύλου και Γ. Πετρίτσης μέλη του Δ.Σ.
Το γραφείο του Δημητρίου Τσοβόλα συνέταξε την από 15-6-2011 Γνωμοδότηση - Εισήγησή του που την συνυπέγραφαν και οι συνεργάτες του Ιωάννης Πέππας και Αρετή Μαργαρίτη, δικηγόροι Αθηνών την οποία πρωτοκόλλησαν στην εντολέα τους με αριθ. πρωτ. 2290/27-6-2011.
Με την γνωμοδότηση αυτή επιβεβαιώθησαν τα καταγγελθέντα από εμένα και εισηγήθηκαν (καθόσον διαπιστώθησαν ότι διεπράχθησαν ποινικά αδικήματα από τους υπεύθυνους σε βαθμό κακουργήματος κατά της κοινοπραξίας του Καζίνο Λουτρακίου) να λάβουν άμεσα δικαστικά μέτρα.
Η άνω Γνωμοδότηση του Δημητρίου Τσοβόλα και των συνεργατών του πρωτοκολλήθηκε στην γραμματεία του Πρωτοδικείου Κορίνθου κατά τον Σεπτέμβριο του έτους 2011 τόσον εμένα όσο εν συνεχεία και από την «Τουριστική Λουτρακίου Α.Ε.» από τον τότε αντιπρόεδρό της Δημήτριο Λογοθέτη, προκειμένου να συσχετισθεί με την άνω ποινική δικογραφία.
Ο Δημήτριος Κοντός αποδέχθηκε τον διορισμό του ως αντιπρόεδρος του Δ.Σ. στις 19-1-2011 υπό τον ρητό όρο που απεδέχθη ο δήμαρχος Λουτρακίου και πρόεδρος του Δ.Σ. Κων/νος Λογοθέτης, ότι μετά την έκθεση του Δημητρίου Τσοβόλα και των Συνεργατών του θα έπρεπε άμεσα και εφ’ όσον προέκυπταν ευθύνες:
α) Να ασκηθεί ποινική δίωξη κατά των υπευθύνων (διαχειριστών της κοινοπραξίας, των Ορκωτών Ελεγκτών οι οποίοι σε καμία χρήση δεν βεβαίωσαν αυτές τις άνω παραβάσεις της σύμβασης που απορρέουν από το Καταστατικό της Κοινοπραξίας και τις αντίστοιχες ζημίες της κ.λπ.
β) Να αναμορφωθούν και ανασυνταχθούν οι ισολογισμοί της κοινοπραξίας των ετών 1995 έως και 31-12-2010, (15 χρήσεις εκμετάλλευσης), έτσι ώστε συμψηφιζομένων των απαιτήσεων της κοινοπραξίας με τα αντίστοιχα δικαιώματα είσπραξης εκ των κερδών της η «Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε.» να καταβάλλει στο ταμείο της κοινοπραξίας το ποσό των 130.883.977,32 ευρώ συν 24.485.077,12 ευρώ, καθώς και από τους απολεσθέντες τόκους επί των ποσών αυτών ύψους 35.457.281,04 ευρώ με πρόσθετο κονδύλι από την κεφαλαιοποίηση των τόκων ανά εξάμηνο, όπως γίνεται με όλες τις τραπεζικές καταθέσεις.
Από την ζημία αυτή ζημιώθηκε η δημοτική εταιρεία κατά το ποσοστό συμμετοχής της στην κοινοπραξία 16% το ποσό των 5.673.164,96 ευρώ, πλέον του κονδυλίου της κεφαλαιοποίησης  των τόκων ανά εξάμηνο.
γ) Να διορθωθεί και εξαφανιστεί ο λογαριασμός «κέρδη πληρωτέα σε κοινοπρακτούντα μέλη» εκ 99.278.373,67 ευρώ καθώς και ποσό 24.414.163,63 ευρώ «υποχρεώσεις σε συνδεδεμένες επιχειρήσεις» και να καταλογιστούν αστικές ευθύνες σε βάρος των υπευθύνων και ατομικά καθόσον τα αδικήματα δεν έχουν παραγραφεί τόσο με βάση τις αρχές του αδικαιολογήτου πλουτισμού, αλλά και σύμφωνα με το άρθρο 937 Α.Κ. σε συνδυασμό με τα άρθρα 247, 251, 298 και 914 Α.Κ. Η παραγραφή αυτή λόγω του κακουργηματικού χαρακτήρος των πράξεων είναι και στις δύο περιπτώσεις εικοσαετής.
Ο δήμαρχος όμως και πρόεδρος του Δ.Σ. της «Τουριστικής Λουτράκι Α.Ε.» όλως αιφνιδίως και χωρίς καν να τους το γνωστοποιήσει στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου - Αγ. Θεοδώρων της 3/8/2011 ανακοίνωσε την αντικατάστασή του Δημητρίου Κοντού στο Δ.Σ. καθώς και εκείνη του μέλους του Χαρ. Δοσαρά. Ήδη δε είχε προηγηθεί για τους ίδιους λόγους παραίτηση από το Δ.Σ. του δημοτικού συμβούλου Γεωργίου Κακαβά.
Η αντικατάστασή του οφείλετο αποκλειστικά αφού ο δήμαρχος είχε ήδη αντικαταστήσει τον νομικό σύμβουλο της «Τουριστικής Λουτράκι Α.Ε.» Γεώργιο Πέτρου με τον δικηγόρο στο Πρωτοδικείο Κορίνθου Δημήτριο Κονομόδη ο οποίος είναι κουμπάρος του και στενός του φίλος, ο δε Δημήτριος Κοντός, ΔΕΝ συναινούσε στην μη εφαρμογή των υποδεικνυομένων στην έκθεση του Δημητρίου Τσοβόλα και Συνεργατών του, όπως εκείνος ήθελε και πρότεινε να ακολουθήσουν άλλες χρονοβόρες διαδικασίες που τελικά θα οδηγούσαν σε μακροχρόνια αδρανοποίηση της υπόθεσης.
Έκτοτε, άλλαξε σταδιακά πλήρως η γραμμή του δημάρχου και προέδρου του Δ.Σ. Κων/νου Λογοθέτη πράγμα που ανάγκασε και τον αντικαταστάτη του Δημήτριο Λογοθέτη, νέο αντιπρόεδρο να υποβάλλει την παραίτησή του εγγράφως από την θέση αυτή κατά μήνα Μάιο 2012.
Η τακτική αυτή του δημάρχου υπεστηρίχθη και από τα μέλη που προέκυψαν από τη συνεδρίαση του Δ.Σ. της 3/8/2011 που δεν ήθελαν για αυτονόητους λόγους να προχωρήσει η υπόθεση αυτή και οι οποίοι όχι μόνον δεν παραιτήθησαν, αλλά αντιθέτως έκαναν τις εξής ενέργειες:
Ουδέποτε ενεργοποίησαν αστικώς και ποινικώς τα όσα αναγράφονται στην από 15-6-2011 Γνωμοδότηση - Εισήγηση των δικηγόρων Δ. Τσοβόλα. Ι. Πέππα και Α. Μαργαρίτη, καθώς και του τότε νομικού συμβούλου Γεωργίου Πέτρου με αποτέλεσμα η Κοινοπραξία και εντεύθεν η δημοτική εταιρεία να χάνει από κεφάλαιο και τόκους μέχρι σήμερα εκατομμύρια ευρώ, να έχει περιέλθει σε δεινή οικονομική κατάσταση, να μην μπορεί να πληρώσει τις υποχρεώσεις της προς τρίτους και προς το Δημόσιο και το ΙΚΑ και να απειλείται με καταστροφή. Η αυτή οικονομική κατάσταση επικρατεί και στην «Τουριστική Λουτράκι Α.Ε.», όπου έχουν εκδοθεί διαταγές πληρωμής σε βάρος της εκατομμυρίων ευρώ και στερείται ταμείου.
Η «Τουριστική Λουτράκι Α.Ε.» με την 4/6-3-2012 απόφασή της ανέθεσε συμπληρώνοντας προηγούμενες αποφάσεις του στους δικηγόρους Κορίνθου Φίλιππο Στάμου και Δημήτριο Κονομόδη την σύνταξη και κατάθεση αγωγών όχι μόνον για τα έτη 2006, 2007, 2008, 2009 και 2010, αλλά για όλα τα έτη και σε βάθος δεκαπενταετίας που προέκυπταν διαφορές (αναφορά Π. Μπαλοδήμου, Γνωμοδότηση - Εισήγηση Γ. Πέτρου και Δ. Τσοβόλα και Συνεργατών).
Σύμφωνα με το 7ο θέμα του Δ.Σ. της 26-11-2011 της «Τουριστικής Λουτράκι Α.Ε.» (Πρακτικό 26) εγκρίθηκε η σύνταξη και κατάθεση αγωγών για όλα ανεξαιρέτως τα ποσά δαπανών που πραγματοποίησε η κοινοπραξία για το έτος 2010 και για όλα τα προηγούμενα έτη, το αυτό επανελήφθη και με την απόφαση της 27-12-2011 (Πρακτικό 28 θέμα 2 του Δ.Σ. της «Τουριστικής Λουτράκι Α.Ε.») όπως συνάγεται από την εισήγηση του τότε αντιπροέδρου του Δ.Σ. Δημητρίου Λογοθέτη.
Παρά ταύτα όμως ακολουθήθηκε στην πράξη εντελώς άλλη τακτική με αποτέλεσμα την μεγάλη ζημία τόσο της κοινοπραξίας του Καζίνο Λουτρακίου, όσο και της «Τουριστικής Λουτράκι Α.Ε.».
Ειδικότερα:
α) Για την χρήση 2006 είχε ασκηθεί από την «Τουριστική Λουτράκι Α.Ε.» κατά της Κοινοπραξίας του Καζίνο και της «Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε.» η  από 20-3-2008 αγωγή αποζημιώσεως για ποσό 1.642.751,90 ευρώ (αριθ. 180/Τ.Π. 180/2008) που απευθύνετο στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Κορίνθου με αρχική δικάσιμο την 10-12-2008 που αφορούσε ΜΟΝΟΝ τις λογιστικές διαφορές που διεπίστωσαν οι Ορκωτοί Ελεγκτές. Με την από 29-12-2011 νέας αγωγής της αποζημίωσης (505/Τ/Π/505/2011) παραιτήθηκε του δικογράφου, λίγο πριν συζητηθεί μετά από πολλές αναβολές η αγωγή αυτή στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Κορίνθου. Με την νέα αυτή δεύτερη αγωγή της ζήτησε αποζημίωση η δημοτική εταιρεία για την ίδια χρήση ποσού 2.288.176,02 ευρώ με βάση μόνον τις διαφορές που πιστοποίησαν οι Ορκωτοί Ελεγκτές.
Αποτέλεσμα ήταν να ματαιωθεί η συζήτηση της πρώτης αγωγής που είχε προσδιορισθεί να γίνει σε μερικούς μήνες και να ορισθεί νέα δικάσιμος η 9-5-2012 που και αυτή ανεβλήθη, ενώ θα έπρεπε εφόσον διεπίστωσαν και άλλες πρόσθετες λογιστικές διαφορές για την χρήση 2006 να ασκήσουν νέα αγωγή για τα πρόσθετα ποσά και όχι να παραιτηθούν της πρώτης αγωγής και να μετατοπιστεί η εκδίκαση της υπόθεσης κατά δύο - τρία έτη μετά, χωρίς μάλιστα στην αγωγή αυτή να συμπεριλάβουν και τις διαφορές που προκύπτουν από την Γνωμοδότηση Γεωργίου Πέτρου και Δημητρίου Τσοβόλα και Συνεργατών.
β) Κατέθεσαν οι άνω δικηγόροι στις 28-12-2012 ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Κορίνθου τέσσερις (4) αγωγές τους με αριθμ. καταθ. 330/Τ.Π. 330/2012, 331/Τ.Π. 331/2012, 332/Τ.Π/332/2012 και 333/Τ/Π/333/2012 που στρέφονται κατά της «Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε.»,  της «Κοινοπραξίας του καζίνου ΛΟυτρακίου» και κατά του Αντωνίου Στεργιώτη διαχειριστού της Κοινοπραξίας του Καζίνο Λουτρακίου.
Οι αγωγές αυτές αφορούν:
- Αποζημίωση εκ 1.610.546,99 ευρώ νομιμοτόκως για την χρήση 2007.
- Αποζημίωση εκ 1.414.671,76 ευρώ νομιμοτόκως για την χρήση 2008.
- Αποζημίωση εκ 1.825.400,38 ευρώ νομιμοτόκως για την χρήση 2009.
- Αποζημίωση εκ 2.122.798,68 ευρώ νομιμοτόκως για την χρήση 2010.
γ) Οι αγωγές αυτές των ετών 2006, 2007, 2008, 2009 και 2010 αφορούν ΜΟΝΟΝ λογιστικές διαφορές των παραπάνω ετών, όπως αυτές είχαν επισημανθεί από τις εκθέσεις των αρμοδίων Ορκωτών Λογιστών που είχαν ορισθεί για τον έλεγχο της Κοινοπραξίας που αφορούν ΜΟΝΟΝ τα εταιρικά δικαιώματα της «Τουριστικής Λουτράκι Α.Ε.» επί των κερδών της Κοινοπραξίας.
δ) Οι εντολοδόχοι δικηγόροι όμως με την σύμφωνη γνώμη του δημάρχου και προέδρου του Δ.Σ. της «Τουριστικής Λουτράκι Α.Ε.» δεν ήσκησαν  αγωγές για τις χρήσεις 1996 - 2010 που να αφορούν και τα ειδικά κονδύλια, όπως αυτά επισημάνθηκαν και προσδιορίστηκαν από την αναφορά μου Π. Μπαλοδήμου, την έκθεση του νομικού Συμβούλου κΓεωργίου Πέτρου και την αναλυτική Εισήγηση - Γνωμοδότηση των δικηγόρων Δ. Τσοβόλα, Ι. Πέππα και Α. Μαργαρίτη.
Αποτέλεσμα, είναι να μην εφαρμόσουν τις άνω από 26-11-2011 και 27-12-2011 αποφάσεις του Δ.Σ. της «Τουριστικής Λουτράκι Α.Ε.» που αφορούσαν τόσο το έτος 2010 όσο και όλα τα προηγούμενα έτη.
Είναι φανερό ότι πρόκειται για περίπτωση σοβαρών ευθυνών και όσοι αντισταθήκανε στο «πάγωμα» αυτό, άλλοι μεν παραιτήθηκαν, ως άνω, άλλοι δε όπως ο Δημήτριος Κοντός και ο Χαράλαμπος Δοσαράς τους απέπεμψαν, σχεδόν αμέσως μετά την κατάθεση της Έκθεσης - Γνωμοδότησης των δικηγόρων Δ. Τσοβόλα και Συνεργατών του για την ανάγκη της σύνταξης και εφαρμογή της οποίας είχαν πρωτοστατήσει.
ε) Απολύτως σχετικό με την όλη υπόθεση είναι και οι από 23-1-2013 έγγραφες εξηγήσεις του Δημητρίου Κοντού ενώπιον του κ. Εισαγγελέως Πρωτοδικών Κορίνθου, φωτοτυπία της οποίας επισυνάπτω στην παρούσα μου για ουσιαστική εκτίμηση και αξιοποίησή τους.

V
Αιτήματα
Παραλλήλως, την αναφορά μου κοινοποίησα και στο υπουργείο Οικονομικών το οποίον τελικά μετά από σειρά εγγράφων αιτήσεών μου έλαβα την με αριθ. πρωτ. 2753/2-7-2012 έγγραφο απάντηση της οικονομικής επιθεωρήτριας του υπουργείου Οικονομικών με την οποία μου γνωστοποίησε ότι έγινε επανέλεγχος των ετών 2000 - 2008 πλην όμως δεν μου γνωστοποιήθηκε το αποτέλεσμα διότι τούτο το απαγορεύει η νομοθεσία.
Εγώ ως καταγγέλλων στο υπουργείο Οικονομικών εκχώρησα τα δικαιώματά μου που απορρέουν από την καταγγελία στον Ιερό Ενοριακό Ναό «Γενέσιον της Θεοτόκου» ή Παναγίας Γιάτρισσας στο Λουτράκι.
Επίσης, κοινοποίησα την αναφορά μου έκτοτε και στους Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης για τις δικιές τους ενέργειες (οδός Λ. Συγγρού 60).
Θα πρέπει ως εκ τούτου να διαπιστωθεί:
Α) Εάν ο επανέλεγχος που έκανε το ΔΕΚ του υπουργείου Οκονομικών ακολούθησε την ίδια φορολογική αντίληψη με εκείνη του ελέγχου του ΕΘΕΚ του μηνός Δεκεμβρίου 2000 (έκθεση ελέγχου φορολογίας εισοδήματος από τόκους δανείων που προέρχονται από την χρηματοδότηση σχεδόν του όλου έργου από την κοινοπραξία και όχι από την υπόχρεη Α.Ε.) και να αιτιολογηθεί το σκεπτικό που ακολούθησε ο επανέλεγχος και εάν τούτο είναι σύμφωνο με τα λοιπά δεδομένα και το νόμο.
Β) Ενώ πρόκειται για έργα, εγκαταστάσεις, έπιπλα, σκεύη κ.λπ. η αξία των οποίων κινήθηκε μέσα από τραπεζικούς λογαριασμούς καταθέσεων του Καζίνο Λουτρακίου, με εντάλματα πληρωμής και τραπεζικές επιταγές πληρωτέες, δεν έγινε συσχετισμός (διασταύρωση στοιχείων) για την κίνηση αυτή (εισροές - εκροές αναλυτικά) με τους αντίστοιχους λογαριασμούς καταθέσεων στις τράπεζες και το τηρηθέν ταμείο της Κοινοπραξίας. Ο έλεγχος αυτός έπρεπε να γίνει τα άνω έτη που εκτελέστηκαν τα συγκεκριμένα έργα, σε συνδυασμό με το κόστος των έργων που είναι πολύ μεγάλο, αν το συγκρίνουμε με την προσφορά της ΓΕΚ Α.Ε. του 1997 (σχετικά η από 11-5-2011 εξώδικη γνωστοποίηση μου σελ. 2, προς το ΔΕΚ Αθηνών, Καραϊσκάκη 2, Γαλάτσι).
Τούτα είναι αναγκαία για να λάβω γνώση των αποτελεσμάτων του επανελέγχου, ως προς την πληρότητά του σε συνδυασμό με τα δικαιώματα μου που απορρέουν από το εδαφ. 3 παρ. 6 άρθρου 77 Ν3842/2010, προκειμένου να παρασχεθεί οικονομική ενίσχυση στους απόρους του Ιερού Ενοριακού Ναού «Γενέσιον της Θεοτόκου» (Παναγίας Γιάτρισσας) στο Λουτράκι, όπου έχω εκχωρήσει τα όποια δικαιώματά μου.
Γ) Να γίνει καταλογισμός ευθυνών (ποινικών, διοικητικών κ.λπ.) και στα φυσικά πρόσωπα που ελέγχουν την μητρική εταιρεία της Κλαμπ Οτέλ Λουτράκι Α.Ε. Powerbrook LTD που εδρεύει στην Ισπανία και στις εταιρίες Resido Tourism LTD, Queenco Leisure International LTD που έδωσαν τις σχετικές εντολές, ως ασκούντες την πραγματική εξουσία διοίκησης.
Δ) Συσχετισμός της άνω μηνυτήριας αναφοράς μου με την από 18-11-2011 μηνυτήρια αναφορά (Ε11/1107/2011) του Παναγιώτη Κυρ. Ηλιακόπουλου, δημοσιογράφου, μέλους της ΕΣΗΕΑ Αθηνών που διενήργησε δημοσιογραφική έρευνα για τα θέματα αυτά και η οποία εκκρεμεί στο προκαταρτικό στάδιο.
Ε) Να ελεγχθούν τα αίτια της καθυστέρησης διερεύνησης των καταγγελλομένων από την διοίκηση και η ορθότητα ή μη του πορίσματος του επανελέγχου.
(070814)




ΤΟ ΔΙΧΤΥ ΠΟΥ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΓΚΙΩΝΗ

Με αφορμή το τηλεφώνημα από φίλο νεοεκλεγέντα δημοτικό σύμβουλο, καθώς επίσης και την ομπρέλα προστασίας που διαμορφώνεται ένθεν κακείθεν, με το προσχηματικό να επιδειχθεί αναμονή από το loutraki-press έως ότου ορκισθεί ο νεοεκλεγείς δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης, επισημαίνονται τα ακόλουθα:
Το loutraki-press:
- Δεν ασκεί κριτική στον νεοεκλεγέντα δήμαρχο, αλλά υποβάλλει επισημάνσεις στον ήδη έχοντα αναλάβει τα καθήκοντά του πρόεδρο της δημόσιας - δημοτικής επιχείρησης Λουτράκι Α.Ε.»
- Ο Γιώργος Γκιώνης έχει διατελέσει πρόεδρος της εταιρείας επί τέσσερα χρόνια, ενώ υπήρξε μέλος του Δ.Σ. στο μεσοδιάστημα μέχρι την ανάληψη εκ νέου των καθηκόντων του. Επομένως, γνωρίζει σπιθαμή προς σπιθαμή την εταιρεία, ενώ παράλληλα όχι μόνον δεν περισσεύει, αλλά δεν υπάρχει χρόνος ούτε για να πεις το όνομά σου…
- Τα προβλήματα στη δημοσίων - δημοτικών συμφερόντων Club Hotel Casino Loutraki σκάνε το ένα μετά το άλλο. Ο Γιώργος Γκιώνης πρέπει να πάρει θέση και να διεκδικήσει όλες τις αξιώσεις της δημόσιας - δημοτικής επιχείρησής μας.
- Το loutraki-press δεν λέει τίποτα καινούργιο στον Γιώργο Γκιώνη, αλλά επαναλαμβάνει ότι έλεγε και στον προκάτοχό του Κώστα Λογοθέτη. Η υπεράσπιση του δημοσίου - δημοτικού συμφέροντος είναι μονόδρομος. Όταν δεν το πράττεις είναι προδοσία!
- Οι ταγοί του τόπου, οι επικεφαλής των συνδυασμών, πρέπει να ασκούν έλεγχο και να επαναφέρουν τον πρόεδρο της εταιρείας στην τάξη, αν ενδεχομένως ακολουθεί παρελκυστική τακτική. Αν δεν τον κάνουν, γιατί ενδεχομένως να αποτελούν κρίκο στην αλυσίδα της διαπλοκής, κάποιοι πρέπει να αντιδράσουν και να δράσουν προασπιζόμενοι τα συμφέροντα του Λουτρακίου και των πολιτών του.
Εν κατακλείδι, το loutraki-press δεν απειλεί, ούτε εκβιάζει, εξάλλου αυτά δεν αποτελούν συστατικά του χαρακτήρος του γράφοντος. Τα αυτονόητα καταγράφονται κι ελπίζεται να μην επιβεβαιωθεί όπως έγινε με τον «υπηρεσιακό» δήμαρχο Κώστα Λογοθέτη που υπερέβη κάθε όριο, από την υπεξαίρεση επιταγών απόρων, φθάνοντας ως στο σημείο να ομολογήσει και το χρηματισμό του!
Σε καμία των περιπτώσεων δεν μπορεί να φαντασθεί κανείς ότι ο Γιώργος Γκιώνης θα ξεπέσει σε τέτοιο σημείο να ξεπουλήσει τον τόπο του, γιατί έχει τις δυνάμεις να αντιδράσει και να απεγκλωβιστεί από το δίχτυ που προσπαθούν να τον τυλίξουν.
Π. Η.
(070814)
Return top