ΚΟΥΙΖ 1

Είναι δυνατόν να έχει εξαγορασθεί η αφαλάτωση των € 300.000 από την ΔΕΥΑΛ για τους Αγ. Θεοδώρους, όταν προϋπήρχε πρόταση για εξαγορά αφαλάτωσης με δυνατότητα επεξεργασίας 1.200 κυβικών ημερησίως και τελικού κόστους περίπου € 72.000 συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, ενώ δεν έχει ολοκληρωθεί η μελέτη εγκατάστασής της, αλλά και οι σχετικές γεωλογικές έρευνες εξεύρεσης πηγών για την άντληση υδάτων, καθώς και η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων;
(070717)




ΚΟΥΙΖ 2

Ο τέως δήμαρχος Κώστας Λογοθέτης μαζί με το «εξαπτέρυγό» του Θανάση Μουζάκη, γιατί διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους επειδή το Καλαμάκι έμεινε από νερό και διψάει; Ο τέως πρόεδρος της ΔΕΥΑΛ Παναγιώτης Βαρελάς δεν ήταν αυτός που σας έλεγε να μην υδροδοτηθεί ο οικισμός της Αγ. Μαρίνας γιατί δεν υπάρχουν υδάτινοι πόροι κι αν γίνει αυτό θα διψάσει και το Καλαμάκι; Σήμερα λοιπόν, γιατί διαρρηγνύετε τα ιμάτιά σας και οι δύο;
(070717)




ΚΟΥΙΖ 3

Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΛ Φίλιππος Θυμής, έχει δώσει εντολή -καθ’ ότι διανύουμε περίοδο με καύσωνες, ειδικότερα στις περιοχές που σημειώνουν εντονότατο πρόβλημα λειψυδρίας- να κόβεται η αθρόα παροχή νερού στους υπερκαταναλωτές, περιοριζόμενη αυτή στις στοιχειώδεις ανάγκες υγιεινής;
(070717)




Είπαν… 1

«Το άδειο Λουτράκι αποτυπώνει ανάγλυφα την ″επιτυχία″ και των τριών δημοτικών αρχών -με την τελευταία να έχει ″δεκανίκι″ την τοπική ΣΥΡΙΖΑ- που από εδώ και πέρα θα αρχίσει να γίνεται αντιληπτή και στους τελευταίους πολίτες, που θεωρούσαν μυθεύματα τις ανησυχίες ετών που έδειχναν την κατάσταση που έρχεται, αλλά μέχρι τώρα μπορούσαν να ″κουκουλώνονται″. Γυμνοί πλέον οι βασιλιάδες…»
(070717)




Είπαν… 2

«Τελικά η αντιδήμαρχος αναπληρώτρια του δημάρχου Μαρία Πρωτοπαπά, κρατάει ως επτασφράγιστο μυστικό που και πώς έχουν διατεθεί τα € 4.300 Δημοσίου - δημοτικού χρήματος που δήθεν διετέθησαν για την εξαγορά των δωρεάν αποκριάτικων στολών. Πάντως, σημασία κι ούτε λόγος να εξηγηθεί στους πολίτες αν υπάρχουν αυτά τα χρήματα και ποιος τα φυλάει. Η εξουσία έτσι είναι. Υπεράνω των νόμων καθ’ ότι τους ερμηνεύουν κατά το δοκούν και όταν δεν τους εξυπηρετούν κινούνται ως να μην υπάρχουν…»
Θ. Μ.
(070717)




Είπαν… 3

«Τέως αντιδήμαρχε Πολεοδομίας - Τεχνικών Υπηρεσιών Θανάση Γεωργίου, γιατί τσακώνεσθε και εκνευρίζετε τον επικεφαλής σας Γιώργο Γκιώνη, ο οποίος νομίζει ότι πλέον είστε εχθρός του; Προκειμένου να πετύχετε αυτό που θέλετε υπάρχει κι άλλος τρόπος. Να στείλετε τον Καρακώστα με την ντουντούκα να κάνει βόλτες πέρα δώθε στην κεντρική λεωφόρο, όλο το πρωί. Αυτή είναι ίσως η καλύτερη συνταγή, προκειμένου να προωθηθούν τα έργα που είχατε προγραμματίσει και τώρα τα ρίχνουν πίσω…»
(070717)




ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΚΟΛΛΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

ΕΤΣΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ Γ. ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ

Ο έμπιστος κι εξ απορρήτων «φίλος» του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη, πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου Γιώργος Ρουμελιώτης, έδωσε ακριβώς πριν ένα χρόνο στον Σ.Μ., Σωκράτους 249 στην Αθήνα, με απευθείας ανάθεση (όταν το loutraki-press προσέφευγε στις αρχές για τις υπερκοστολογήσεις) και κόστος € 9.831.71 το έργο της «Μελέτης Αντιστήριξης Πρανών κατά μήκος της λεωφόρου Γ. Λέκκα, από το Τουριστικό περίπτερο ″Καταρράκτες″, μέχρι και το ξενοδοχείο ″Πευκάκια″».
Πρόκειται για το έργο μήκους πλούσια 150 μέτρων, μέσο ύψος 3 μέτρων, πλάτος 0,8 μέτρου, που όπως έχουν αφήσει να διαρρεύσει από την Ιάσονος θα κοστίσει πάνω από τα € 900.000 και η κοινωνία ευελπιστούν ότι θα τους πει μπράβο, την ώρα που ο κόσμος παίνεται…
Το συγκεκριμένο έργο, με όρους πολιτικών μηχανικών, χαρακτηρίζεται ως υδραυλικό, εξ ου και η κατάρρευσή του, λόγω των κυματισμών, με συνέπεια ο μελετητής να επιβάλλεται να διαθέτει την ανάλογη εξειδίκευση κι εμπειρία.
Ανατρέχοντας στα κοινωνικά δίκτυα, ο ανάδοχος της μελέτης δραστηριοποιείται στον τομέα των κατασκευών κτιρίων -κατοικιών, καταστημάτων και γραφείων- σε επίπεδο μελέτης και κατασκευής, καθώς επίσης και στην βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης του κτιρίου με σύγχρονα συστήματα ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, δομικών υλικών θερμοπρόσοψης και ενεργειακών κουφωμάτων.
Δεν αξιολογείται η μελέτη, αλλά η επιλογή του τεχνικού γραφείου που δεν δραστηριοποιείται στον συγκεκριμένο τομέα, λαμβανομένου υπόψιν ότι ο Κορινθιακός σε αυτόν τον τομέα είναι μια ειδική θάλασσα, που απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις - εμπειρία και ως εκ τούτου θα έπρεπε να απευθυνθούν σε αναλόγου αντικειμένου γραφείο.
Αυτός είναι και ο λόγος, που το loutraki-press λόγω του δυσθεώρητου κόστους, μιας και η αντιπολίτευση στο σύνολό της περί άλλων τυρβάζει, θα προσφύγει στον αρμόδιο επίτροπο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με σκοπό την δραματική αναθεώρηση του κόστους του έργου, για την προστασία του Δημοσίου χρήματος, καθ’ ότι μπορεί τα κονδύλια να είναι κοινοτικά, αλλά χρεώνονται στο κρατικό προϋπολογισμό.
(070717)




ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;

ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ
ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ, ΑΝ ΚΑΙ Η ΕΡΓΟΣΕ ΕΙΧΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ;

Μετά τον δήμαρχο Στυλίδας Απόστολο Γκλέτσο, τον δήμαρχο Άργους Δημήτρη Καμπόσο, τον δήμαρχο Ναυπλίου Δημήτρη , τώρα εμφανίσθηκε άλλος ένας δήμαρχος που θέλει να καταστρέψει(;) τον τόπο του…
Πρόκειται για το δήμαρχο Λαυρεωτικής Δημήτρη Λουκά, είναι ο τέταρτος στην σειρά που δεν ακούει τις προτροπές κι επιταγές του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη και αυθεντίας περί των σιδηροδρομικών θεμάτων, να μην μπει ο προαστιακός στην πόλη του -αν και η ολοκληρωμένη κι εγκεκριμένη προς δημοπρασία μελέτη του αρμόδιου σιδηροδρομικού οργανισμού προβλέπει να φθάνει έργο μέχρι μέσα στην πόλη του- εκείνος παρακαλάει να γίνει σταθμός στον Ισθμό -δήθεν δεν τον ενδιαφέρει που(;)- αλλά να εξυπηρετούνται πρωτίστως τα οικονομικά συμφέροντα της περιοχής κι ας είναι καταστροφικός για το παρόν και το μέλλον της κοινωνίας που τον εξέλεξε. Αποθέωση του Γιώργου Γκιώνη είναι που ισχυρίζεται ότι δεν έχω πρόβλημα, αύριο ο προαστιακός να μπει και μέσα, όταν γνωρίζει ότι πρόκειται για αδιαίρετο κι ενιαίο έργο.
Τι λέει λοιπόν ο δήμαρχος Λαυρεωτικής από την κακή του τύχη, λόγω συγκεκριμένου προσώπου της ΕΡΓΟΣΕ, που είναι γνωστό το ονοματεπώνυμό του στο ιστολόγιο και θα αναφερθεί για τα ανδραγαθήματά του; «Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με την ΕΡΓΟΣΕ, κατόπιν πίεσης της παρούσας δημοτικής αρχής, έχουν προτείνει την επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου από το Κορωπί έως το Λαύριο, σε συνδυασμό με την οδική σύνδεση με την Αττική Οδό και την αναβάθμιση και πλήρη λειτουργία του Λιμένος Λαυρίου ως επιβατικού και τουριστικού - φιλοξενία κρουαζιερόπλοιων, γιοτ κ.α. (Γιώργο Γκιώνη τα ακούτε;)
Το έργο αυτό, που είχε απενταχθεί πέρυσι το καλοκαίρι, έπειτα από σκληρή και συνεχή προσπάθεια του δημάρχου Λαυρεωτικής Δημήτρη Λουκά και προσωπική παρέμβαση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, έχει πλέον αναρτηθεί στην επενδυτική πύλη του ευρωπαϊκού πακέτου χρηματοδότησης ″Γιούνκερ″ και έχει ″κλειδώσει″.»
Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη μόνον εσείς αγαπάτε και προστατεύετε τον τόπο σας, ενώ οι άλλοι δήμαρχοι δεν οσφραίνονται και θέλουν να τον καταστρέψουν;
(070717)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΛΟΓΩ ΕΡΓΟΣΕ ΜΕ ΤΑ ΦΑΡΑΩΝΙΚΑ ΕΡΓΑ
Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ!

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Στο πλέον ακατάλληλο πρόσωπο της ΕΡΓΟΣΕ για την ταχύτατη προώθηση του έργου της παρακαμπτήριας σιδηροδρομικής γραμμής της ΠΑΘΕ Ισθμός - Λουτράκι, έχει διαβιβασθεί και ανατεθεί η επικαιροποίηση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του ολοκληρωμένου μελετητικά έργου με εκδοθέντα τα τεύχη δημοπράτησης.
Αυτό τονιζόταν χθες από το περιβάλλον υψηλά ιστάμενων πολιτικών προσώπων του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, δεδομένου ότι η επικαιροποίηση των μελετών ενός ολοκληρωμένου έργου, του οποίου δεν έχουν αλλάξει οι σταθερές παράμετροι απαιτεί η διαδικασία αυτή μόνον ολίγες ημέρες. Ωστόσο, τονιζόταν, «εδώ έχουμε πέσει στην περίπτωση του συγκεκριμένου προσώπου της ΕΡΓΟΣΕ, το οποίο ξεφεύγει και υπερβαίνει τις αρμοδιότητές του, με συνέπεια να δημιουργούνται τεράστια προβλήματα, ακυρώσεις από μη ένταξη έργων, που εκθέτουν ακόμα και κυβερνητικά στελέχη». Όσον αφορά την παρακαμπτήρια γραμμή Ισθμός - Λουτράκι, που πρόκειται για μίας μικράς κλίμακας έργο, «ο απαιτούμενος χρόνος της επικαιροποίησης δεν μπορεί να υπερβαίνει τις δύο με τρεις ημέρες, με το συγκεκριμένο πρόσωπο να καθυστερεί το φάκελο περισσότερο από ένα μήνα, αλλά στο τέλος θα ληφθούν μέτρα, δεδομένου ότι πρόθεση και βούληση της κυβέρνησης είναι να προωθηθεί τάχιστα το έργο. Κι αυτό γιατί έχει εξευρεθεί το απαιτούμενο κονδύλι, την ώρα που δεν υπάρχουν διαθέσιμοι πόροι, πολύ περισσότερο δεν υπάρχει πλέον η δυνατότητα να γίνονται φαραωνικά έργα, όπως αρέσκεται το συγκεκριμένο πρόσωπο να προωθεί, τα οποία τελικά ακυρώνονται ή ματαιώνονται».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του loutraki-press πρόκειται για τον περιβαλλοντολόγο της ΕΡΓΟΣΕ Μιχάλη Αναστασάκη, ο οποίος υπερβαίνει τις αρμοδιότητές του κι εμπλέκεται σε καθαρά τεχνικές σιδηροδρομικές παραμέτρους, με τις γνώσεις του να υπολείπονται ακόμα και του επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου Δημήτρη Καραπατά, λόγω της εντρυφήσεώς του στα συγκεκριμένα θέματα, ειδικότερα δε όσον αφορά τις τεχνικές λεπτομέρειες της συγκεκριμένης παρακαμπτήριας γραμμής.
«Την ώρα που η κυβερνητική κατεύθυνση είναι για έργα λιτά, ρεαλιστικά, αποτελεσματικά, που να εξυπηρετούν την κοινωνία, ξαφνικά παρεμβαίνει ο Μιχάλης Αναστασάκης και υποβάλλει ″φαραωνικές″ μελέτες και προτάσεις που δεν έχουν τύχει να γίνουν αποδεκτές», τονιζόταν από τον ΟΣΕ. Όσον αφορά την παρακαμπτήρια γραμμή Ισθμός - Λουτράκι, το κόστους του έργου μετά τις εκπτώσεις των εργολάβων, είναι δυνατόν να μην υπερβεί τα € 8 εκατ. καθ’ ότι υπάρχουν και διαθέσιμα απαιτούμενα υλικά υποδομών στις αποθήκες του ΟΣΕ, που αποτελούν περίσσευμα από άλλα έργα και δεν μπορούν σήμερα να αξιοποιηθούν από τον ΟΣΕ.
Γνώστες περί ματαιωμένων ή ακυρωμένων σιδηροδρομικών έργων, του καταλογίζουν ευθύνες για συγκεκριμένα έργα και συγκεκριμένες περιπτώσεις, τα οποία θα αναζητήσει το loutraki-press, προκειμένου να δημοσιοποιήσει, αλλά και να συγκρίνει με την παρακαμπτήρια γραμμή Ισθμός - Λουτράκι, δεδομένου ότι με αλχημείες επιδιώκεται όπως φημολογείται, το έργο να εκτιναχθεί πάνω από τα € 14 εκατ., έτσι ώστε να μην υπάρχει κονδύλι διαθέσιμο και το έργο ενδεχομένως να παραπεμφθεί στις καλένδες, προς δόξαν των οικονομικών συμφερόντων του Ισθμού και με το αντίστοιχο «θάψιμο» της οικονομίας του Λουτρακίου.
(070717)
Return top