ΚΟΥΙΖ 1

Θύμιζε μέχρι και χθες το Λουτράκι πόλη που θα φιλοξενήσει το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Kickboxing 2016; Είναι ενέργειες αυτές δημοτικής αρχής που θα φιλοξενήσει ένα γεγονός τόσο μεγάλης εμβέλειας; Ποιός αλήθεια περιμένετε να δώσει στην πόλη πανηγυρική μορφή, ο διοργανωτής; Στο ″παλάτι″ έχετε υπόψιν μας την ρήση του λαού μας ότι, «τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κ@λους»; Αφού δεν μπορείτε γιατί δεν τα παρατάτε να μπει «φρένο» στην καταστροφή της πόλης; Αλήθεια ο Loutraki Tourism Organization τί έχει κάνει και ποιές συντονισμένες πρωτοβουλίες έχει αναλάβει για να μεταφρασθεί η εκδήλωση αυτή ως επένδυση με προοπτική; Θέλει φιλοσοφία η απάντηση; Δυστυχώς το Λουτράκι είναι θύμα του «δος ημίν σήμερον…» Έτσι δεν είναι για όλους τους πρόθυμους σωτήρες;
(221116)




ΚΟΥΙΖ 2

Μήπως έχει πάθει κάτι το νέο τμήμα επέκτασης του μώλου, στο σημείο της σύνδεσής του με τον παλαιό μώλο ″δεν μπορώ να κάνω τίποτα″ δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, δεδομένου ότι ο έμπιστος κι εξ απορρήτων σας πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου Γιώργος Ρουμελιώτης δεν έχει σπεύσει 25 μήνες τώρα να τοποθετήσει βράχια, που θα λειτουργήσουν ως κυματοθραύστης; Λέτε μετά από λίγα χρόνια να δούμε τον νέο μώλο να πηγαίνει βόλτα;
(221116)




ΚΟΥΙΖ 3

Σκέτη απογοήτευση δεν είναι, να εισέρχεσαι στο Λουτράκι την Παρασκευή στη 1 μετά τα μεσάνυχτα, να διασχίζεις ολόκληρη την λεωφόρο από την μία άκρη ως την άλλη, να μην διασταυρώνεσαι με ένα αυτοκίνητο, αλλά ούτε να προπορεύεται ή να ακολουθεί και φυσικά να μην βλέπεις ψυχή στο πεζοδρόμιο; Αυτό είναι ζωντανή τουριστική πόλη ή νεκροταφείο; Γιώργο Γκιώνη σας ικανοποιεί, είστε ευχαριστημένος, για το αποτέλεσμα και όπως την έχετε καταντήσει;
(221116)




Είπαν… 1

«Ο ″δεν μπορώ να κάνω τίποτα″ δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης, παρακαλάει τρίτους να τον σώσουν, γιατί αλλιώς καταστρέφεται, όπως αποκάλυπτε σε πολιτικό παράγοντα. Γιώργο Γκιώνη, αυτός που θα μπορούσε να σας σώσει πρώτος απ’ όλους είναι το κεφάλι σας… Αλλά εις μάτην. Έτσι, σ’ αυτόν που έχετε ελπίδες -στην ουσία καμία, μόνον στην φαντασία σας- είναι αυτός που έφτιαξε και την πισίνα στο Λουτράκι, όπως μας είχε υποσχεθεί!.. Και δεν είναι άλλος από τον μυστικοσύμβουλό σας διευθυντή Επικοινωνίας - Κοινωνικής Εταιρικής Ευθύνης του Club Hotel Loutraki S.A. Γιάννη Βραχάτη
(221116)




Είπαν… 2

«Αφού ο ″δεν μπορώ να κάνω τίποτα″ δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης, μαζί με το ″εξαπτέρυγό″ του αντιδήμαρχο Πολιτισμού Τάσο Σακελλαρίου επέτυχαν να ισοπεδώσουν τον ανεπτυγμένο δυτικό πολιτισμό και να επιβάλλουν τον δικό τους πολιτισμό του ″αουα″, η όποια δράση σ’ αυτόν τον τομέα, επαφίεται στην θέληση και την πρωτοβουλία της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Στο πλαίσιο αυτό, αξιοσημείωτη είναι η προσπάθεια που καταβάλλει ο Πολιτιστικός Σύλλογος Λουτρακίου, που με ίδιους πόρους λειτουργεί τα τμήματά του, ενώ μεταφέρθηκε και σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις που παραχωρήθηκαν από τον τέως πρόεδρο του Γιάννη Παπαδάκη, όπου έχει δημιουργήσει κι ένα μικρό θεατράκι. Μια ευχάριστη νότα, στην πολιτιστική κατάθλιψη που έχουν δημιουργήσει στο Λουτράκι. Εκ παραλλήλου και ο Ίβυκος με το νέο διοικητικό συμβούλιό του, που θα πρέπει να συνεχίσει άοκνα και αταλάντευτα για να περισωθεί ότι είναι δυνατόν να περισωθεί από αυτήν την δημοτική αρχή - λαίλαπα.» Τελικά, επίτηδες το κάνουν όλοι μαζί;
(221116)




Είπαν… 3

«To loutraki-press στα περίπου 8,5 χρόνια παρουσίας του σχολιάζοντας και δημοσιολογώντας για τα τοπικά πολιτικά δρώμενα κι ότι εμπλέκεται μ’ αυτά, έχει αποδείξει ότι λέει τα πράγματα με το όνομά τους, ακόμα και όταν πρόκειται για χρηματισμό, όπως άλλωστε το έχει πράξει, γιατί φυσικά προϋποθέτει ότι υπάρχουν αποδείξεις. Στο πλαίσιο λοιπόν αυτό, ας σταματήσουν κάποιοι να βαυκαλίζονται ότι τους θίγει το loutraki-press, δεδομένου ότι θα αποκάλυπτε κάτι αν ήταν γεγονός και δεν θα άφηνε υπονοούμενα. Ας μάθουν να διαβάζουν, μην ερμηνεύουν κατά το δοκούν για να πουν έμμεσα ″είμαι κι εγώ εδώ″, γιατί όπως λέει ο λαός μας ″όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται″ και δεν υπάρχει πρόθεση να γίνει πιστευτό ότι αφορά συγκεκριμένο πρόσωπο, ευελπιστώντας ότι θα μπορέσει να αντιληφθεί ότι έπεσε θύμα τρίτων, λόγω γνώσης της φιλοδοξίας του.»
(221116)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΩΘΕΙ ΤΟ LOUTRAKI THERMAL SPA
ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Με αφορμή το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Kickboxing 2016 και το απόλυτο μηδενικό που αρμόζει στην δημοτική αρχή και τους εμπλεκόμενους με το τουριστικό προϊόν στο Λουτράκι δεκαετίες τώρα, δεν υπάρχει μεγαλύτερη ουτοπία να περιμένει κάποιος από όλους αυτούς ότι μπορούν να σώσουν το Loutraki Thermal Spa (LPS).
Το τουριστικό στολίδι του τόπου, ένα από τα καλύτερα Spa στην νότια Ευρώπη και την Κεντροανατολική Μεσόγειο, που λογικά θα έπρεπε μετά επτά χρόνια λειτουργίας να είναι η ατμομηχανή του τουριστικού προϊόντος στο Λουτράκι, όχι μόνον φυτοζωεί, αλλά βουλιάζει καθημερινά.
Έρχεται ίσα βάρκα - ίσα νερά, όταν στο λειτουργικό κόστος του δεν προσθέτεις:
- το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας - ενδεχομένως να την κάνει δώρο η ΔΕΗ,
- δεν καταβάλλει τις εισφορές των εργαζομένων στο ΙΚΑ - ενδεχομένως να τις αναλάβει ο οργανισμός από μόνος του,
- δεν καταβάλλει το δάνειο στην τράπεζα - ενδεχομένως να το διαγράψει ο πιστωτής,
- δεν καταβάλλει έναντι της οφειλής στον ανάδοχο εργολάβο - ενδεχομένως να κάνει χάρι να εισπράττουν μέχρι και τα δισέγγονά του ένα μηνιαίο μικρό ενοίκιο.
Ο ″δεν μπορώ να κάνω τίποτα″ δήμαρχος Λουτρακίου και πρόεδρος - διευθύνων σύμβουλος της δημόσιας - δημοτικής επιχείρησης Λουτράκι Α.Ε. Γιώργος Γκιώνης, παραλίγο να μας πείσει στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της 21ης Σεπτεμβρίου 2016 -προκειμένου να αποσπάσει την ψήφο της εξουσιοδότησης για την γενική συνέλευση της εταιρείας- όπως το παρουσίασε σαν να ήταν άπιαστο κατόρθωμα η αύξηση των λούσεων της τάξεως του 17% φέτος, όταν είχε πιάσει ο αριθμός των λούσεων πάτο. Αλλά δεν τόλμησε να πει και να εξηγήσει, να γίνει κατανοητό ότι η αύξηση του 17% φθάνει για να πληρώνονται μισθοί και προμηθευτές;.. Γιατί όπως ο ίδιος εξήγησε, λιμνάζοντα χρέη αποπληρώθηκαν από την επιστροφή του ΦΠΑ κι όχι από τα έσοδα των λούσεων.
Είτε θέλουμε να το καταλάβουμε είτε όχι, για το LPS είναι αναγκαίο να ληφθούν γενναίες και υπερβατικές αποφάσεις, καθ’ ότι η σημερινή δημοτική αρχή ήταν αυτή που στην προηγούμενη θητεία της έφτιαξε ένα έργο μαμούθ για τις δυνατότητές της, ενώ για να το ολοκληρώσει του έβαλε και… ″μια θηλιά στο λαιμό″ υπερχρεώνοντάς το, με συνέπεια σήμερα, να είμαστε ευχαριστημένοι και υπεραισιόδοξοι που λειτουργεί, με ζητούμενο αν θα μπορέσει να λειτουργεί και στο άμεσο μέλλον, όταν εκ των πραγμάτων μία εκ των τεσσάρων προαναφερομένων κατηγοριών απαιτήσει τα οφειλόμενα, λόγω των ναζί της τρόικα.
Να ξεκαθαρισθεί ότι ο γράφων ήταν υπέρμαχος το LPS να λειτουργεί υπό την σημερινή ομπρέλα και καθεστώς, έτσι ώστε να είναι εκμεταλλεύσιμο και ωφέλιμο λειτουργώντας ως εφαλτήριο αύξησης της επισκεψιμότητας στον τόπο, υποβοηθώντας με διάφορα τρικ του marketing την τοπική οικονομία. Ωστόσο, τα σύννεφα πάνω και στον ορίζοντα είναι κατάμαυρα για το LPS, με αυτό που να αποτελεί πρώτη προτεραιότητα είναι το πώς θα μένει ανοιχτό και θα μπορεί να προσελκύει κόσμο. Οι διοικήσεις του έχουν αποδειχθεί πολύ κατώτατες των απαιτήσεων και είναι εκ των πραγμάτων ακατάλληλες να διαχειρισθούν οποιαδήποτε επιβεβλημένη ενέργεια, για να μην ζημιωθεί έτι περαιτέρω ο τόπος, δεδομένου ότι η ικανότητά τους μόνον για τέτοια αποτελέσματα ανταποκρίνεται. Χαρακτηριστικό, ότι έτρεξαν να ψηφίσουν απολογισμό της Λουτράκι Α.Ε., χωρίς να διαθέτουν έκθεση και αποτελέσματα.
Ποιός θα τους ελέγξει όλους αυτούς, αφού δεν υπάρχει αντιπολίτευση να τους καταγγείλει;

Διέξοδος η ενοικίαση για λίγα χρόνια
Σήμερα λοιπόν, θα πρέπει να ληφθεί απόφαση να δοθεί για ορισμένα χρόνια, να ενοικιασθεί, έτσι ώστε αφενός να μένει ανοικτό που αυτό άλλωστε είναι και το μείζον, αφετέρου από το ενοίκιο να εξοφλούνται σταδιακά τα χρέη του και μετά από κάποια χρόνια, όπως θα προκύπτει από την τεχνοοικονομική μελέτη ο αριθμός που απαιτείται από την σχέση χρέος προς ενοίκιο, να επιστρέψει και πάλι στην εκμετάλλευση της Λουτράκι Α.Ε.
Ας μην λησμονούμε ότι έχουν περάσει επτά χρόνια λειτουργίας και επιβάλλεται να πέσουν σημαντικά κεφάλαια για συντηρήσεις, επιδιορθώσεις, ενέργειες εκσυγχρονισμού της ηλεκτρομηχανολογικής υποδομής και εξοπλισμού που θα μειώσουν και το ενεργειακό κόστος. Μια μείωση, για την οποία αν και έχει υποδειχθεί τι πρέπει να γίνει, εμείς -οι διοικήσεις δηλαδή- γιατί έτσι θέλουμε δεν το πραγματοποιήσαμε.
(221116)




Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ BRANDING ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ
ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΟΠΩΣ ΑΝΑΛΥΘΗΚΕ ΣΤΗΝ 32η PHILOXENIA

Παρατίθεται αυτούσιο από την ιστοσελίδα του Αθηναϊκού - Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων της 18ης Νοεμβρίου 2016, καθ’ ότι ενδιαφέρει χαρακτηριστικά το Λουτράκι, το ρεπορτάζ της καλής συναδέλφου Νικόλ Καζαντζίδου, απ’ όπου αναδεικνύεται ο διαφορετικός τρόπος προσέγγισης του τουριστικού προϊόντος, έναντι αυτού που γινόταν και γίνεται στο Λουτράκι, κάτι που προκύπτει και από τον κατήφορο της επισκεψιμότητας στον τόπο και την εγνωσμένη αδυναμία να απευθυνθούν οι τοπικές επιχειρήσεις σε μέσου οικονομικού επιπέδου τουρισμό, που θα συνεισφέρει και στην τοπική επιχειρηματικότητα.

Το ρεπορτάζ
Η σημασία που έχει να αναδείξει ένας προορισμός την ταυτότητά του και να την παρουσιάσει με τρόπο που να μπορεί να το υποστηρίξει ήταν ένα από τα θέματα που απασχόλησαν τους συμμετέχοντες στο διεθνές συνέδριο «rebranding destinations», που πραγματοποιήθηκε την πρώτη ημέρα της 32ης Philoxenia, μίας από τις μεγαλύτερες κλαδικές εκθέσεις της ΔΕΘ-Helexpo, που διοργανώνεται παράλληλα με την Hotelia.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε στην ομιλία του ο διευθυντής hospitality και tourism consulting Γιάννης Μιχαηλίδης, ένας προορισμός για να μπορέσει να προωθήσει την ταυτότητά του, αυτό που ονομάζεται αλλιώς ″brand″ πρέπει να έχει τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας και όλων των φορέων. «Χρειάζεται να είναι κάτι που όλοι μπορούν να το υποστηρίξουν, με το οποίο όλοι συμφωνούν», είπε. Εκείνο το οποίο τόνισε ιδιαίτερα είναι η σημασία της συνεργασίας μεταξύ των φορέων προκειμένου να προωθείται ένα κοινό brand.

Το κρασί πρεσβευτής της Ελλάδας
Θετικά ήταν τα μηνύματα σχετικά με την αναγνώριση που έχει το ελληνικό κρασί στο εξωτερικό.
Σύμφωνα με όσα είπε η διευθύντρια του γραφείου Οίνου της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αμπέλου και Οίνου στην Βόρεια Αμερική Σοφία Πέρπερα, το κρασί αναγνωρίζεται ως ένα ποιοτικό προϊόν, τα τελευταία πέντε χρόνια, δηλαδή μέχρι και το 2015.
«Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, έχουμε στην Αμερική αύξηση πάνω από 60% σε αξία -όχι σε όγκο- και στον Καναδά πάνω από 50%».

Οι Ρώσοι τουρίστες έρχονται και ξαναέρχονται
Οι Ρώσοι έρχονται και ξαναέρχονται στην Ελλάδα είπε η εμπειρογνώμονας διεθνών επικοινωνιών από την Αγία Πετρούπολη Maria Grgoryeva, μιλώντας από το τουριστικό συνέδριο ″rebranding destinations″. «Αυτό που πρέπει να κάνουν οι Έλληνες επαγγελματίες, είναι να υποστηρίξουν εκείνους που είναι πιστοί πελάτες, με ορισμένες ειδικές προσφορές για παράδειγμα», σημείωσε.
Οι Ρώσοι τουρίστες γενικώς έχουν μειωθεί, όπως είπε, λόγω της οικονομικής κρίσης που επηρέασε και τη χώρα τους, ενώ φέτος ήρθαν το καλοκαίρι στην Ελλάδα περίπου 850.000 τουρίστες από τη Ρωσία, λόγω των γεγονότων στην Τουρκία και της αστάθειας στην Αίγυπτο.

Το μοντέλο των βαλκανικών πόλεων
″Go Belgrad″ είναι το σλόγκαν του Βελιγραδίου, το οποίο έχει καταφέρει να διπλασιάσει τους επισκέπτες του. Άλλωστε σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Miodrag Popovic, το image μιας πόλης είναι αυτό που εισπράττει ο κόσμος και όχι το τι λέει ή κάνει η πόλη, και σε αυτό βασίστηκε ο Οργανισμός Τουρισμού Βελιγραδίου για να προωθήσει τον προορισμό.
Η Φιλιππούπολη από την πλευρά της, έχει πλέον στόχο οι επισκέπτες της να ξεπεράσουν τα 2 εκατομμύρια το 2019, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Ευρωπαϊκών και Διεθνών Σχέσεων Φιλιππούπολης Stefan Stoyanov.
Ο ίδιος ανέφερε ότι πρόκειται για τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Βουλγαρίας, η οποία έχει 500.000 κατοίκους και τους 40.000 φοιτητές. Το rebranding της πόλης ξεκίνησε το 2012 και από τότε μέχρι σήμερα η πόλη κατάφερε να συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων ευρωπαϊκών προορισμών και να αυξήσει σημαντικά τις διανυκτερεύσεις της.
(221116)

1 σχόλια:

Blogger

There is shocking news in the sports betting industry.

It has been said that any bettor needs to see this,

Watch this or quit placing bets on sports...

Sports Cash System - Sports Betting Robot

Return top