ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ




ΚΟΥΙΖ 1

Αληθεύει ότι ι δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης χρησιμοποιεί αντιδήμαρχό του ως προπομπό να κατοπτεύσει το πεδίο μετάβασής του, με συνέπεια να γίνεται αντιληπτός, να δέχεται επιθέσεις και να αντιδράει νταϊλίδικα;..
(220116)




ΚΟΥΙΖ 2

Αληθεύει δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη ότι θέλετε να απομακρύνετε στην δημόσια θέα από δίπλα σας τον έμπιστο κι εξ’ απορρήτων φίλο σας, αλλά αυτός τυγχάνει να είναι πανταχού παρών; Πάντως, εντός Ιάσονος οι σχέσεις σας με τον Γιώργο Ρουμελιώτη για εργασίες μια χαρά δεν πάνε;
(220116)




ΚΟΥΙΖ 3

Μπούφο, αληθεύει ότι σε κράζουν ακόμα πλέον και οι δικοί σου, με συνέπεια να αποφεύγεις τα πολιτικά στέκια ή να πηγαίνεις σε αυτά πρωί - πρωί που δεν έχουν βγει ακόμα όλοι έξω;
(220116)




Είπαν… 1

«Κάλιο αργά παρά ποτέ λέει ο θυμόσοφος λαός μας και ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου Γιώργος Ρουμελιώτης συνεχίζει ακάθεκτος να εμπλουτίζει την πολιτική γραφίδα για σχόλια… Χθες, θυμήθηκε να συγκαλέσει έκτακτο διοικητικό συμβούλιο για την λήψη απόφασης αποκατάστασης από την θεομηνία του παραλιακού κρηπιδώματος. Πάντως, Γιώργο Ρουμελιώτη να μην σας διαφεύγει ότι το έργο νομιμοποιείται να φθάσει ή και να υπερβεί τα € 300.000 με γνώμονα το κόστος κατασκευής του πεζοδρόμου έμπροσθεν του νέου δημαρχείου Λουτρακίου.»
(220116)




Είπαν… 2

«Τον ″σεκιουριτά″ της δημοτικής αρχής παριστάνει ο αντιδήμαρχος Πρασίνου - Καθαριότητας Σωτήρης Πέρρας -διερωτώντο παριστάμενοι στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο- με αφορμή την ανάμειξή του στην επίθεση δημοτικού συμβούλου της ″αντιπολίτευσης″ στον ομόλογό του της Πολεοδομίας - Τεχνικών Έργων Θανάση Γεωργίου, ως προς την διαφάνεια επί διαδικασιών που ακολουθεί; Ας αφήσει o Σωτήρης Πέρρας τις τακτικές περασμένων δεκαετιών, τις έχουμε ζήσει σε αυτό το δημοτικό συμβούλιο και τις γνωρίζουμε πολύ καλά…»
(220116)




Είπαν… 3

«Αυτό που συζητείται έντονα στην πιάτσα, έχει ενθουσιάσει δε σε υπέρμετρο βαθμό τους πολίτες, είναι το επίπεδο της αντιπολίτευσης στο δημοτικό συμβούλιο. Γεγονός, που προκαλεί ερωτήματα ″γιατί δεν κατέβαιναν όλοι μαζί σε ένα ψηφοδέλτιο;″ Αυτός είναι ο λόγος με την κοινωνία που είναι απογοητευμένη μαζί τους, γνωρίζοντας και το λόγο τι διεκδικούν που κατεβαίνουν ο καθένας με δικό του ψηφοδέλτιο…»
(220116)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




ΓΙΩΡΓΟ ΓΚΙΩΝΗ ΤΑ ΜΥΘΕΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ
ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΙΡΙ ΠΟΥ ΑΔΥΝΑΤΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ


Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Έξαλλοι είναι παράκτιοι επιχειρηματίες τόσο με τον δήμαρχο Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, όσο και στελέχη της δημοτικής αρχής που παραποιούν την πραγματικότητα για να την καρπωθούν και να επιδείξουν ότι κάτι έχουν κάνει.
Την σκυτάλη των ψεμάτων που παρέλαβε ο Γιώργος Γκιώνης από τον προκάτοχό του την έχει μετατρέψει σε… κοντάρι άλματος επί κοντώ, με συνέπεια τα μυθεύματα του -δεδομένου ότι δεν έχει και την απαιτούμενη τέχνη να τα λέει, αλλά και γιατί τόσο οι ενδιαφερόμενοι, όσο και η κοινωνία γνωρίζουν την πραγματικότητα- εξοργίζουν και τον φέρουν σε ακόμα μεγαλύτερη απαξία, έναντι των ωφελημάτων που επιδιώκουν να κερδίσουν και να εντυπωσιάσουν.
Είναι φυσικό, το περιβάλλον του Γιώργου Γκιώνη -που ήδη υπολείπεται κατά πολύ του ιδίου- να επιφέρει ως επακόλουθο αυτό το αποτέλεσμα, με τον ίδιο να διολισθαίνει απαξιώνοντας το πρόσωπό του, αφού δεν υπάρχει κανείς να τον αποτρέψει και να τον προστατέψει.
Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη ολόκληρη η κοινωνία του Λουτρακίου γνωρίζει ότι την παράταση μέχρι την προσεχή Τετάρτη την έχει εξασφαλίσει με την προσφυγή της στο Διοικητικό Εφετείο Τρίπολης η πλευρά των παράκτιων επιχειρηματιών δια του νομικού εκπροσώπου τους Περικλή Μπαλοδήμου. Κατά συνέπεια, δεν είναι δυνατόν σε αυτούς τους ανθρώπους να γυρνάτε με περισσό θράσος και αλαζονεία να κομπορρημονείτε ότι ακόμα και αυτή η μικρή παράταση είναι επιτυχία δική σας; Με τα ψέματα δεν κτίζετε, καταρρέετε…
Χαρακτηριστικό είναι ότι ανάλογου είδους αντιδράσεις έχει προκαλέσει ο έμπιστος κι εξ’ απορρήτων φίλος σας Γιώργος Ρουμελιώτης, που έχετε τοποθετήσει σε δύο σημαντικότατες και κρίσιμες θέσεις για τον τόπο, αλλά το αποτέλεσμα είναι ημέρα με την ημέρα ο τόπος να αποσυντίθεται και να ήταν καλύτερος πριν έναν χρόνο.
Ανάλογες αντιδράσεις, εισέπραξε και αντιδήμαρχός σας σε κοινωνική εκδήλωση, ο οποίος ως αξιωματούχος αποπειράθηκε να υποστηρίξει τις «φαντασιώσεις» σας προκαλώντας την επίθεση της ομήγυρης, η οποία γνώριζε αναλυτικά το γεγονός, χωρίς κάποιος μεταξύ αυτών να είναι παράκτιος επιχειρηματίας, αναγκάζοντας τον αντιδήμαρχό σας να σιωπήσει και να κατεβάσει το κεφάλι…
Φυσικά, αυτά τα προκαλείται εσείς, γιατί όπως αποδεικνύεται δεν επικρατεί στην Ιάσονος η ενδεδειγμένη σύνεση, πολιτική σκέψη(;) και ωριμότητα αντιδράσεων που έπρεπε να επιδεικνύετε ως ταγοί που επιθυμείτε να προστατέψετε δήθεν τον τόπο σας, γιατί η υπόθεση ανάπτυξη του είναι «ιστορία - αμαρτία» που συζητούν… ρομαντικοί.
Δήμαρχε Λουτρακίου, δεν είναι δυνατόν εσείς που τα έχετε κάνει μπάχαλο, να περιφέρεσθε με νεύρα δείχνοντας άλλους ως υπεύθυνους, την ώρα που αυτό που εισπράττει η τοπική κοινωνία για περισσότερο από δεκαέξι μήνες είναι η ανικανότητά σας και όχι μόνον… με αυτά που προκαλούν οι συνεργάτες σας.
(220116)




Η ΑΒΑΣΤΑΚΤΗ ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ
ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ

Του Νίκου Λόη*

Με τον Ν. 2160/1993 άρ. 30 παρ. 5. χωροθετήθηκε Μαρίνα στο Λουτράκι.
Η άδεια του Καζίνο Λουτρακίου κοστολογήθηκε μόλις 1 δισ. δρχ., με την συμβατική υποχρέωση η κοινοπραξία που θα το διαχειριζόταν να προβεί στην έδρα του δήμου, στην κατασκευή ενός Συνεδριακού Κέντρου, ενός ξενοδοχείου 5 αστέρων και του προαναφερόμενου τουριστικού λιμένα εκτιμώμενου κατασκευαστικού κόστους περίπου 5 δισ. δραχμών.
Στην προσφορά ενοικίασης της αδείας για πενήντα χρόνια, ανταποκρίθηκε η εταιρεία με έδρα την Βρετανία PowerBrook Ltd η οποία θα προχωρούσε στην σύσταση θυγατρικής της εταιρείας, την Club Hotel Loutraki (CHL) S.A που θα συμμετείχε στην υπό σύσταση κοινοπραξία Club Hotel Casino Loutraki (CHCL) Τουριστικές και Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Α.Ε., μαζί με τον δήμο Λουτρακίου δια της Ανώνυμης Τουριστικής Εταιρείας Καζίνο Λουτρακίου (ΑΤΕΚΛ) Α.Ε. Σημειώνεται ότι οι επενδυτές, το CHL με προσάρτημα στο καταστατικό λειτουργίας της κοινοπραξίας CHCL θα αναλάμβαναν όλες τις υποχρεώσεις, δαπάνες, πρόστιμα, οφειλές και κάθε είδους απαιτήσεις που απορρέουν από την λειτουργία της κοινοπραξίας.
Μετά από επτά χρόνια, έχοντας ολοκληρωθεί έρευνες και μελέτες, ενώ προχωρούσε η αδειοδότηση του έργου από τα συναρμόδια υπουργεία, το CHL S.A. λόγω της μεγάλης «ευαισθησίας» του απευθύνθηκε στις Αρχαιολογικές Υπηρεσίες, ανησυχώντας αν οι υπάρχουσες αρχαιότητες λειτουργήσουν ως τροχοπέδη στην κατασκευή του έργου.
Έτσι, η ΛΖ΄ Εφορία Βυζαντινών και Κλασικών Αρχαιοτήτων που εδρεύει στην Κόρινθο «θυμήθηκε» να… προστατεύσει τον ξεχασμένο Αρχαίο Δίολκο που είχαν εγκαταλείψει χωρίς να συγκινούνται να κατακρημνίζεται και να θάβεται στον πυθμένα της Διώρυγας Κορίνθου. Ένα τεράστιο έγκλημα στην πολιτιστική μας κληρονομιά, που κανείς δεν έχει λογοδοτήσει, αλλά δεν έχει υποστεί και κανείς τις συνέπειες… Το δήθεν πρόβλημα, μετακυλύθηκε στην 45/5-11-2002 συνεδρία του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ), προκειμένου να κρίνει την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου. Το ΚΑΣ πρόβαλε αστειότητες -εγγύτητα του προτεινόμενου έργου με το μνημείο του Αρχαίου Διόλκου, αλλοίωση της εικόνας της Διώρυγας- για να μην γίνει το έργο, ενώ στην ουσία συνέβαλε να «πνιγεί» η εν λόγω τουριστική και αναπτυξιακή επένδυση για τον δήμο Λουτρακίου και την Εθνική Οικονομία μας, μαζί με τον Αρχαίο Δίολκο. Αξιοσημείωτο είναι ότι στο φάκελο δεν υπήρχαν οι μελέτες λιμενικών έργων, έτσι ώστε να ληφθεί τεκμηριωμένη επιστημονική απόφαση, αλλά και από την άλλη στην εν λόγω μελέτη αποδεικνυόταν ότι δεν υπήρχαν επιπτώσεις!..
Στη συνέχεια η CHL S.A. ζήτησε επιμόνως το 2003 την αλλαγή της επένδυσης της μαρίνας -που εκτιμήθηκε στην Βουλή στα 60 εκατ. ευρώ- με ένα ιδιωτικό(!) ΣΠΑ ύψους 20 - 25 εκατ. ευρώ, προφανώς ανταγωνιστικό του εγκεκριμένου προς κατασκευή (λειτουργεί σήμερα) ΣΠΑ του δήμου Λουτρακίου κατασκευαστικού κόστους 21 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, η παρέμβαση της καθ’ ύλην αρμόδιας Διεύθυνσης Αναστύλωσης Αρχαίων Μνημείων (ΔΑΑΜ) του υπουργείου Πολιτισμού αποδεικνύει ότι μπορεί να γίνει το έργο της μαρίνας Λουτρακίου και να εγκριθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, αρκεί να κατασκευασθεί μόνιμος κρηπιδότοιχος για την εξασφάλιση του μνημείου του Αρχαίου Διόλκου από τους κυματισμούς -τόσο τους φυσικούς, όσο και αυτούς που προκαλούνται από την διέλευση των πλοίων- που εκτιμάται ότι θα αυξηθούν με την λειτουργία της μαρίνας. Σήμερα, στην περιφέρεια Πελοποννήσου βρίσκεται ολοκληρωμένος ο φάκελος δημοπράτησης μαζί με τα τεύχη δημοπράτησης, προς ένταξη για χρηματοδότηση από το τρέχον ΕΣΠΑ του συγκεκριμένου αρχαίου μνημείου.
Μια μελέτη που έχει εγκριθεί από το ΚΑΣ ΥΠΠΟ /Φ37/82868/4131/19-11-07, αλλά για λόγους που μόνον οι ίδιοι γνωρίζουν δεν την έχουν προωθήσει και συσχετίσει με την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την κατασκευή της μαρίνας.
Αξιοσημείωτο είναι ότι στο Παράρτημα Γ΄ - Λιμενικά Έργα της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, αναφέρεται επί λέξει: «…Δεν διαπιστώθηκε επαύξηση της κυματικής διαταραχής στην είσοδο της Διώρυγας της Κορίνθου, λόγω των προτεινόμενων έργων».
Τον Σεπτέμβριο του 2009 κατατέθηκε από τον γράφοντα αίτηση ακύρωσης στο ΣτΕ κατά των:
1. δεύτερης απόφασης με αρ. πρωτ. ΥΠΠΟ/ΓΔΑΠΚ/ΑΡΧ/Α1/Φ37/77335/4047 της 26-8-2009 υπουργού Πολιτισμού και
2. της συμπροσβαλλόμενης πράξης του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου με αριθμό συνεδρίας 27/7-7-2009.
Επειδή ο κύριος λόγος ήταν: Διότι κατά παράβαση ουσιωδών διατάξεων νόμων, των αρχών του κράτους δικαίου, την αρχή της νομιμότητας, και ακόμα παραβιάζοντας την διακριτική ευχέρεια που τους έδινε η αρμοδιότητά τους, τόσο ο υπουργός Πολιτισμού με την ως άνω προσβαλλόμενη απόφαση που εξέδωσε, όσο και η προσβαλλόμενη πράξη του ΚΑΣ, στην οποία στηρίχθηκε η ως άνω προσβαλλόμενη του υπουργού Πολιτισμού, ουσιαστικά κατήργησαν με την ως άνω προσβαλλόμενη Υ.Α., άλλως τους κατέστησαν ανενεργούς τους παρακάτω αναφερόμενους Νόμους υπέρτερης τυπικής ισχύος, και δεν κατενόησαν ότι η μαρίνα Λουτρακίου έχει για την Ελλάδα και τον Ελληνικό τουρισμό τεράστια σημασία, αφού θα υλοποιηθεί και με ξένα κεφάλαια. Ας σημειωθεί ότι ο νομοθέτης θεωρεί «…8 Κριτήρια Αξιολόγησης …Β. ΣΤΑΔΙΟ..8.5 Επωφελείς επιπτώσεις στη Εθνική Οικονομία….8.6 Συμβολή στην τουριστική ανάπτυξη. Ιδιαίτερα θα αξιολογηθεί η συμβολή της προτεινόμενης επένδυσης στον Ελληνικό Τουρισμό και στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής δημιουργίας καζίνο της Διώρυγας στον Κορινθιακό».
Συγκεκριμένα τόσο το ΚΑΣ, όσο και ο υπουργός δεν έλαβαν υπόψη τους ότι ίσχυαν οι εξής υπέρτεροι τυπικής ισχύος νόμοι, οι οποίοι καθιστούσαν ουσιαστικά δέσμια την αρμοδιότητά τους να εγκρίνει την ΜΠΕ της μαρίνας Λουτρακίου, με οποιουσδήποτε όρους ήθελε να επιβάλει για την προστασία, την αποκατάσταση και ανάδειξη του μνημείου…»
Επειδή, μετά από 6 έτη περίπου (Δεκέμβριος 2015) και ενώ υπήρχε αίτηση προτίμησης να γίνει άμεσα η υπόθεση, εκδόθηκε η απόφαση 4160/2015 απόφαση του ΣτΕ, η οποία υιοθέτησε την γνωμοδότηση του ΚΑΣ και την απόφαση του υπουργού Πολιτισμού, άρα και τις θέσεις του CHL S.A., το οποίο σημειωτέων ρώτησε τις τοπικές Υπηρεσίες Πολιτισμού και για πρώτη φορά ανακάλυψαν αυτές πριν το 2002 ότι θα προκαλούνταν βλάκες από την μαρίνα στον Αρχαίο Δίολκο.
Επειδή, το Ελληνικό Δημόσιο παραστάθηκε ενάντια στον νόμο που το ίδιο ψήφισε και ισχύει ακόμα και σήμερα, δηλαδή τον νόμο 2160/1993 που χωροθέτησε την μαρίνα στο Λουτράκι, για να πείσει ότι το ανίκανο υπουργείο Πολιτισμού, που δεν μπορούσε προηγουμένως να προστατέψει τον Αρχαίο Δίολκο θα τον προστάτευε με το να μην γίνει μαρίνα!..
Επειδή, ο Αρχαίος Δίολκος θα προστατεύεται μόνιμα με την μελέτη - προστασίας της όδευσης του Αρχαίου Διόλκου που εκπόνησε η ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΕ σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού και με χρήματα που έδωσε το Καζίνο για λογαριασμό του Προμηθέα, δηλαδή του Δημοτικού Οργανισμού του οποίου ετύγχανα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου. Ειδικότερα, εμφανίζει ότι, πλέον και με τις δικές μας αποκλειστικά δυνάμεις και λόγω της πίεσης μας που ασκήθηκε στο εγκληματικά αδιάφορο υπουργείο Πολιτισμού, σε συνδυασμό με το από 30-8-2013 έγγραφο με αρ. πρωτ. ΥΠ.ΠΟ.Α./ΓΔΑΠΚ/ΔΙΠΚΑ/ΤΑΧ/Φ37/154007/81147/10461/4950 απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Πάνου Παναγιωτόπουλου, αποφασίστηκε - μετά από όλες τις απαιτούμενες εγκρίσεις και ιδιαίτερα πρέπει να μνημονευθεί η ομόφωνη γνωμοδότηση του ΚΑΣ όπως αυτή προκύπτει από τα πρακτικά της υπ’ αριθ. 18/4.6.2013 πράξης του, - «η έγκριση α) της οριστικής μελέτης και β) της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου «Προστασία της όδευσης του αρχαίου Διόλκου» στην Ποσειδωνία – Ισθμίας…»
Επειδή, η κατασκευή της επομένως είναι παλλαϊκό αίτημα της τοπικής κοινωνίας.
Επειδή, με την με αρ. 4160/2015 απορρίφθηκε η αίτηση ακυρώσεως αποδεχόμενη τις θέσεις του Υπουργού Πολιτισμού και του ΚΑΣ , οι οποίοι υιοθέτησαν τις θέσεις του CHL S.A. και απαξίωσαν τον Νόμο 2160/1993 , ο οποίος σημειωτέον ισχύει και τώρα που γράφονται αυτά!
Ο γράφων με αίτημα του στο υπουργείο Οικονομικών ζήτησε να εξασφαλισθούν με κάθε τρόπο από το CHL S.A. τα χρήματα της Δημόσιας Επένδυσης 5 δισ. δρχ. (τιμές 1995), τα οποία όμως δεν έχουν εξασφαλισθεί, διότι όλοι αδρανούν(;) αφήνοντας ερωτήματα για το ποιος είναι ο «φόβος» τους;
Τα ως άνω κάνουν τον γράφοντα να πιστεύει ότι το σύγχρονο κράτος εκφράζει απόλυτα τον χαρακτηρισμό ότι διέπεται από την «Αβλαστακτη Ελαφρότητα του Είναι του» με την εκτελεστική λειτουργία να αυτοαναιρείται, αφού ο νόμος που ισχύει για την μαρίνα Λουτρακίου, δεν ισχύει στην ουσία λόγω ΥΠΠΟ και ΣτΕ, ενώ μπορεί να προστατευθεί το μνημείο, με συνέπεια να ωφελείται ο ευθυνόμενος να πληρώσει την επένδυση…
Βέβαια, εκτός από την εκτελεστική λειτουργία στην ελαφρότητά της την εκτελεστική λειτουργία βοήθησε και η δικαστική λειτουργία…

* Ο Νίκος Λόης, είναι μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Κορίνθου και πρώην πρόεδρος του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού  Αθλητισμού  Περιβάλλοντος «Προμηθέας» του δήμου Λουτρακίου.
(220116)
Return top