ΚΟΥΙΖ 1

Πότε η τοπική κοινωνία θα αποφασίσει να αποβάλλει από το πολιτικό προσκήνιο, όλους αυτούς που το μόνον που έχουν προσφέρει στον τόπο είναι ο αναχρονισμός και η καταστροφή του; Πότε θα φανεί ηλιαχτίδα που θα μπορέσουμε να ελπίζουμε ότι κάτι μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο γιατί όλοι αυτοί καθημερινά μας οδηγούν στο χειρότερο;
(130315)




ΚΟΥΙΖ 2

Πότε αυτό το πολιτικό καθεστώς του Λουτρακίου θα πάρει μια απόφαση, της οποίας κριτήριο και γνώμονας είναι η ανάπτυξη του τόπου και όχι οτιδήποτε άλλο;
(130315)




Είπαν… 1

«Μεταξύ της πελατείας αυτές τις ημέρες στο Club Hotel Casino Loutraki (CHCL) είναι και κάποιοι γνωστοί τούρκοι μεγαλοπαίχτες. Απολάμβαναν κακής εξυπηρέτησης, ενώ ήταν δυσαρεστημένοι και δεν έβρισκαν εστιατόριο να εξυπηρετηθούν καθ’ ότι κλειστά Ωκεανός και Aquarius, με συνέπεια να συνωστίζονται είτε στο Deep Blue, είτε στο Neptune. Τελικά, μήπως επιδίωξη είναι να τους διώξουμε και αυτούς τους πελάτες και να μην επισκέπτονται το CHCL παίκτες αυτού του διαμετρήματος; Αφού δεν είσαστε ικανοί να το διαχειριστείτε, αφήστε το! Υπάρχουν άλλοι που ξέρουν κι έχουν το know how.»
(130315)




Είπαν… 2

«Όλοι εσείς πριν το προχθεσινό δημοτικό συμβούλιο που σκίζατε τα καλσόν σας ότι δεν πρέπει να ταχθείτε υπέρ μιας απόφασης όπως αυτή που ελήφθη στη συνεδρίαση του σώματος, θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι υπάρχουν τα pretty bra, καθ’ ότι δύσκολες εποχές για να κάνετε οικονομία.»
(130315)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




Η… ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΣ ΔΟΞΑΝ ΤΗΣ 
«ΠΑΡΑΓΚΑΣ» ΜΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ(;) ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Πέρασαν οι «απόκριες» διάρκειας ετών στο Λουτράκι, οι μάσκες έπεσαν, οι αποφάσεις για «θάψιμο» του τόπου λαμβάνονται πλέον απροκάλυπτα, χωρίς αιδώ, με κανέναν από τους ταγούς του τόπου να προβληματίζεται για το μέλλον και την ανάπτυξη αυτού του τόπου. Έναν εκσυγχρονισμό του, μια αλλαγή εκ θεμελίων της εικόνας του, που με τις δέουσες αρχιτεκτονικές παρεμβάσεις και προσαρμογής του στα σύγχρονα δεδομένα, να τον καταστήσουν ελκυστικό και να φέρουν επισκέπτες στο Λουτράκι, λαμβανομένου υπόψη ότι η οικονομία του τόπου έχει στραφεί ολοκληρωτικά -χωρίς να διαθέτει τις στοιχειώδεις υποδομές που σκόπιμα του στέρησαν- σε αυτόν τον προσανατολισμό, με όλες τις άλλες δραστηριότητες του δευτερογενούς τομέα να λειτουργούν υποστηρικτικά προς αυτή την κατεύθυνση και ως εκ τούτου το face lifting σε πρώτη φάση του παραλιακού μετώπου να είναι εκ των ων ουκ άνευ.
Στο προχθεσινό δημοτικό συμβούλιο δεν βρέθηκε έστω και ένας άνθρωπος να ζητήσει το λόγο και να διερωτηθεί καταρχήν προς τους συναδέλφους του τι απόφαση είναι αυτή που πάμε να πάρουμε; Να τους πει για παράδειγμα ″έχετε αντιληφθεί τι πάμε να κάνουμε; Τί λύση προτείνετε;″ Κι αφού διαπίστωνε την πλήρη αδιαφορία ή χλευασμό να έβγαινε να τα καταγγείλει.
Ρομαντικές… απόψεις για το παρόν και τα προηγούμενα δημοτικά συμβούλια του δήμου Λουτρακίου.
Ποιά ήταν τελικά η απόφαση που έλαβαν;
Κατάργηση της χερσαίας ζώνης. Το πρωτόκολλο κατεδάφισης λέει Αιγιαλός - Παραλία Λουτρακίου. Άλλα αντί άλλων για τη δημιουργία εντυπώσεων και την ψηφοθηρία.
Τι σημαίνει πρακτικά η απόφαση;
Μετατροπή του παραλιακού πεζόδρομου, του κοινόχρηστου χώρου, σε «οικόπεδο» που θα έχει κάποιο ιδιοκτήτη. Ιδιοκτήτης, ωστόσο, παραμένει η Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου (ΚΕΔ) και δεν πρόκειται να την εκχωρήσει υπό τέτοιες συνθήκες στο δήμο Λουτρακίου, όταν μάλιστα είναι το νομικό πρόσωπο που έχει αποφασίσει τον καθαρισμό του Αιγιαλού  Παραλίας Λουτρακίου.
Φορέας διαχείρισης της ΚΕΔ, το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λουτρακίου, που θα υπάρχει, όσο έχει έσοδα από τις παράκτιες επιχειρήσεις. Αν δεν υπάρχουν έσοδα, δεν θα μπορεί να σταθεί και θα κλείσει. Παράλληλα, ως νομικό πρόσωπο έχει τη δυνατότητα να απορροφά πόρους από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων για αναμόρφωση του παραλιακού μετώπου, καθ’ ότι οι δήμοι πλέον δεν χρηματοδοτούνται. Ενημερωτικά, μέσα σε αυτή την οικονομική κατάσταση της χώρας και περίοδο ισχνών αγελάδων, για το λιμενικό ταμείο από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων έχουν εγκριθεί να εκχωρηθούν περίπου € 500.000.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, το 1953 με την τότε νομοθεσία επειδή το τότε λιμανάκι όπως και σήμερα ήταν αλιευτικό καταφύγιο ή τουριστικό λιμανάκι και δεν ήταν ένα λιμάνι όπως της Κορίνθου που είναι εμπορικό, ο νομοθέτης προέβλεψε η έκτασή του να φθάνει μέχρι το γεφυράκι της Αιγαίου για να μπορεί δυνητικά να αποκομίζει έσοδα και να συντηρείται. Γιατί αλλιώς το λιμανάκι από μόνο του, δεν μπορεί να συντηρήσει την ύπαρξη λιμενικού ταμείου. Τώρα οι πολιτικοί «εγκέφαλοι» αν θέλουν να το θάψουν κι αυτό είναι προς την τουριστική ανάπτυξη, όπως μαρτυρεί το μέχρι σήμερα έργο τους.

Οι νομικές ακροβασίες δεν χαράσσουν το μέλλον
Κανείς εχέφρων άνθρωπος, άσχετα αν επί τω προκειμένω προέχει η ψηφοθηρία, δεν είναι υπέρ του γκρεμίσματος της παραλιακής «παράγκας» τώρα. Ναι, να κερδίσουμε χρόνο, αλλά να δώσουμε και λύσεις. Τα πολιτικά πρόσωπα γιατί κόπτονται; Να κερδίσουμε χρόνο με μία αναβολή μηνών και να διατηρηθεί η «παράγκα» το καλοκαίρι. Ποιά είναι η πρότασή τους μετά την αναβολή; Χύμα στο κύμα του Μαΐστρου όλοι, μηδενός εξαιρουμένου.
Αν η «παράγκα» γκρεμισθεί Οκτώβριο ή Νοέμβριο τι θα γίνει από εκεί και πέρα;
Αυτό έχει προβληματίσει τους παράκτιους επιχειρηματίες ότι οι πολιτικοί με την τακτική τους, τους πετάνε στο κανάλι; Γιατί μπορεί να βγάλουν το φετινό καλοκαίρι. Του χρόνου τι θα γίνει; Τι θα κάνουν; Ποιος είναι ο σχεδιασμός; Κανένας απολύτως.
Στο προχθεσινό δημοτικό συμβούλιο του δήμου Λουτρακίου οι καταστροφείς του τόπου είχαν ζητήσει να παρουσιάσει η τεχνική υπηρεσία του δήμου Λουτρακίου μια ολοκληρωμένη πρόταση, σίγουρα έκαναν φιλότιμες προσπάθειες με εναλλακτικές προτάσεις, αλλά οι ίδιοι οι αρμόδιοι δεν ήταν σίγουροι ότι με νομικούς ακροβατισμούς μπορούν να κερδίσουν χρόνο.
Από την άλλη η γνωμοδότηση των δύο νομικών κι αυτή χρόνο κερδίζει, δεν δίνει λύση οριστική για την αναμόρφωση του παραλιακού μετώπου. Γιατί το μείζον δεν είναι πώς θα σωθεί η «παράγκα», αλλά πώς θα αλλάξει η όψη του παραλιακού μετώπου του Λουτρακίου.
Ποιός άραγε από τους 27 μπορεί να προβληματισθεί σε αυτή την κατεύθυνση; Τα δείγματα γραφής τους τα έδωσαν και πιο συγκεκριμένα ποιό είναι το ενδιαφέρον τους -που δεν υπάρχει- για την προοπτική και το μέλλον του τόπου;
Τελικά στην προχθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου ελήφθη η απόφαση το θέμα να έλθει στο Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου για λήψη απόφασης με νομικούς ακροβατισμούς να μην γκρεμισθεί η «παράγκα». Αυτή η απόφαση στη συνέχεια να έλθει προς έγκριση και στο δημοτικό συμβούλιο;
Επειδή η δυνατότητα της συντριπτικής πλειοψηφίας πέραν από την ψηφοθηρία δεν μπορεί να δει πόντο παρά πέρα, έχετε σκεφθεί τι πρόκειται να γίνει αν βρεθούν πολίτες και υποβάλλουν ενστάσεις;
Δουλέψτε, επιτέλους, μια φορά προς το συμφέρον του τόπου και παρουσιάστε μια πρόταση που θα δίνει λύση για το μέλλον του τόπου, αλλά παράλληλα θα λυθεί οριστικά και αμετάκλητα το θέμα με την «παράγκα».
Τα ιδιοτελή συμφέροντα και οι ιδιοτελείς σκοπιμότητες ποτέ δεν έδωσαν λύση που θα ευνοεί τον τόπο και το κοινωνικό σύνολο!

Υ.Γ.: Δυστυχώς και πάλι λόγω του παραπάνω θέματος αναβάλλεται αμετάκλητα για την Δευτέρα η συνέχεια της περασμένης Δευτέρας, για να μην μένουν εκκρεμότητες και τα καταπίνει όλα η επικαιρότητα.
(130315)




ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΩΝΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΪΔΕΑΤΕΣ ΤΟΥ!

Του Δημήτρη Καραπατά*

Είναι ο δήμαρχος που πάλευε εν κρυπτώ και παραβύστω να πάει τον τερματικό σταθμό του προαστιακού σε χώρο κοντά στο καζίνο, στην οδό Παπανικολάου το 2007. Και όταν δεν τα κατάφερε, γιατί ο αρμόδιος φορέας έκρινε πως είναι πολύ μακρυά από την πόλη του Λουτρακίου, ο Γιώργος ο Γκιώνης δεν δίστασε κατά την διάρκεια συνεδριάσεων του δημοτικού  συμβουλίου, να ξεστομίσει δηλώσεις που ενέχουν ρατσισμό και κοινωνικό αποκλεισμό, ώστε να απαξιώσει το έργο και να μην έχει ο ίδιος πολιτικό κόστος.
Ο ομοϊδεάτης, ομογάλακτος και εξ’ απορρήτων του Γιώργος Ρουμελιώτης, στην συνάντηση που έγινε με τον προηγούμενο περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Φώτη Χατζημιχάλη, τον Μάϊο του 2010 στην Τρίπολη, αντί να διεκδικήσει την χρηματοδότηση του έργου, είπε στον τότε περιφερειάρχη, πως θα εκπονούσε μια περιβαλλοντική μελέτη, η οποία, δεν θα επέτρεπε το τρένο να περάσει από την οδό Παπανικολάου, (ήξερε και το αποτέλεσμα ή κατά παραγγελίαν θάψιμο του Λουτρακίου); Υπενθυμίζεται ότι ο Γιώργος Ρουμελιώτης στις 8-10-2009, ως τότε αντιδήμαρχος Πολεοδομίας και Τεχνικών Υπηρεσιών, κατά την συνεδρίαση του ανώτατο θεσμικού σώματος του δήμου Λουτρακίου για το συγκεκριμένο ζήτημα, όχι μόνο καταψήφισε την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου ως την οδό Αιγαίου, αλλά ανέπτυξε κινδυνολογία λέγοντας πως τάχα θα δημιουργηθούν πλημμυρικά φαινόμενα (παντελής τεχνική άγνοια) και θα καταστραφεί το Λιβαδάκι.
Στις 10-4-2013 ο Γιώργος Γκιώνης σύρθηκε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών από παραφυάδα οικονομικών συμφερόντων της περιοχής Α-Β Βασιλόπουλου, που στόχο είχε να εκμηδενιστούν οι πιθανότητες να φτάσει ο προαστιακός σιδηρόδρομος στην οδό Αιγαίου και να κατασκευασθεί σταθμός στη συγκεκριμένη τοποθεσία.
Ο Γιώργος Γκιώνης δεν παραβρέθηκε ούτε στο περιφερειακό συμβούλιο της 21-11-2011 ούτε και στις 20-5-2013 για να βοηθήσει την Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων, ώστε να πεισθεί ο επ’ εσχάτοις μέντοράς του περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης να ξεκινήσει τις διαδικασίες ολοκλήρωσης του έργου.
Σήμερα, η ολοκλήρωση της μελέτης του εν λόγω έργου και ο εναρμονισμός της στο νεο ΓΠΣ (όπως παραδέχεται και η Τεχνική Υπηρεσία του δήμου μας με πρόσφατο έγγραφό της) εκθέτουν τόσο τον Γιώργο Ρουμελιώτη, όσο και τον Γιώργο Γκιώνη για τις ενδεχόμενες προθέσεις και τις αλλότριες σκοπιμότητες που υπηρετούσαν και ενδεχομένως εξακολουθούν μέχρι και σήμερα να υπηρετούν σε βάρος πάντοτε και της ανάπτυξης του δήμου Λουτρακίου στερώντας του την προσέλευση επισκεπτών;

* Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών και Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου.
(130315)
Return top